کد خبر: ۶۴۵۵۷۱
تاریخ انتشار:

فتح‌الله‌زاده عضو هیئت مدیره استقلال شد

علی فتح‌الله‌زاده با تصویب مجمع باشگاه استقلال، به عضویت هیئت مدیره این باشگاه در آمد.
فتح‌الله‌زاده عضو هیئت مدیره استقلال شد

به گزارش بولتن نیوز، با تصویب مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، علی فتح‌الله‌زاده به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال منصوب شد.

 این در حالی است که هفته گذشته مازیار ناظمی سخنگوی این وزارتخانه در ابتدا اعلام کرده بود که فتح‌الله‌زاده عضو هیئت مدیره استقلال شده و همان شب نیز با تکذیب آن گفت که یکی از گزینه‌های حضور در هیئت مدیره استقلال است!

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین