کد خبر: ۶۴۴۵۰۶
تاریخ انتشار:
بر اثر کسالت

محمد دلاوری مجری تلویزیون در بیمارستان بستری شد

دلاوری مجری برنامه‌های تلویزیونی بر اثر کسالت در بیمارستان بستری شد.
محمد دلاوری مجری تلویزیون در بیمارستان بستری شد

به گزارش بولتن نیوز، محمد دلاوری مجری برنامه مدیرمسئول و گزارشگر برنامه‌های تلویزیونی بر اثر کسالت در بیمارستان بستری شد.

در حال حاضر حال دلاوری خوب است و بناست طی روز‌های آینده از بیمارستان مرخص شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین