کد خبر: ۶۲۷۶۸۴
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد

دستگیری پدر و پسر قاچاقچی با ۲۰ کیلوگرم حشیش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری پدر و پسری خبر داد که سعی داشتند با جاسازی مواد مخدر در سطل روغن، ۲۰ کیلوگرم حشیش را به تهران قاچاق کنند.
دستگیری پدر و پسر قاچاقچی با ۲۰ کیلوگرم حشیش

به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ محمد بخشنده به تشریح این خبر پرداخت و اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر از هرمزگان به تهران موضوع در دستور کار مأموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک پدر و پسر در شهرستان‌های جنوبی کشور، قصد دارند مقادیری مواد مخدر را که همانجا تهیه کرده بودند با یک دستگاه خودروی تریلی به تهران قاچاق کنند.

وی افزود: با هماهنگی از سوی مرجع قضائی و همکاری پلیس استان هرمزگان، تیم‌های عملیاتی، پس از شناسایی مسیر تردد این قاچاقچیان به جاده تهران – قم اعزام و به کنترل و بررسی خودروهای مشکوک پرداختند.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا این که خودروی متهمان شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی متوقف و این پدر و پسر قاچاقچی دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بیان داشت: در بازرسی از محموله خودرو که قوطی‌های روغن صنعتی بود، ۲۰ کیلوگرم حشیش کشف و ضمیمه پرونده شد.

وی اظهار داشت: متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و در تحقیقات انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین