کد خبر: ۶۱۴۷۸۸
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
از محل اعتبارات سفر هیئت دولت؛

200 میلیارد ریال برای انتقال آب از تنگ سدر به خورموج مصوب شد

بوشهر - فرماندار دشتی گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر هیئت دولت برای انتقال آب از تنگ سدر به خورموج مصوب شد.
200 میلیارد ریال برای انتقال آب از تنگ سدر به خورموج مصوب شد

به گزارش بولتن نیوز، عبدالله نادری صبح یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات آب روستاهای چارک و چاوشی اظهار داشت: در این مدت کوتاه اقدامات مطلوبی برای رفع مشکلات آب شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: شبکه آب روستای چارک تا پایان هفته اصلاح می شود.

نادری بیان کرد: تا پایان سال پیگیر احداث مخزن جدید در روستای چارک هستیم.

فرماندار دشتی گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر هئیت دولت برای انتقال آب از تنگ سدر به خورموج مصوب شد.

برای مشاهده مطالب اجتماعی ما را در کانال بولتن اجتماعی دنبال کنیدbultansocial@

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: شهرستان ، مخزن ، تنگ سدر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین