کد خبر: ۶۰۲۵۶۸
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
موسوی تهیه کننده برنامه

«کوی محبت» از مسجد جمکران روی آنتن شبکه دو می‌رود

موسوی تهیه کننده برنامه «کوی محبت» گفت: امشب همراه با زائران میلیونی مسجد مقدس جمکران مهمان مخاطبان خواهیم شد.
«کوی محبت» از مسجد جمکران روی آنتن شبکه دو می‌رود

به گزارش بولتن نیوز، سید مصطفی موسوی تهیه کننده برنامه «کوی محبت»، گفت: برنامه مسجد جمکران حوالی ساعت ۲۱ شب نیمه شعبان آغاز می‌شود و تا صبح ادامه خواهد داشت. بخشی از این مراسم توسط برنامه «کوی محبت» انجام خواهد شد که به طور مستقیم از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

وی اظهار کرد: از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۰۰:۳۰ این برنامه از مسجد مقدس جمکران با حضور مهمانان مختلفی از جمله شیخ عیسی قاسم و مداحی حاج مهدی رسولی خواهند بود.

تهیه کننده برنامه «کوی محبت» با اشاره به آیتم‌های متنوع جشن و سرور در شب نیمه شعبان، اضافه کرد: مراسم نور افشانی، تجلیل از مهدی یاوران و همچنین قرائت دسته جمعی دعای فرج از مهمترین بخش‌های برنامه ما خواهد بود.

گفتنی است؛ برنامه معارفی «کوی محبت» به تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی در مناسبت‌های مذهبی از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین