کد خبر: ۵۶۹۸۸۳
تاریخ انتشار:
انتقاد مجری صداوسیما به شهرداری:

کی می‌خواهید ما را به حساب آورید؟

پوشیده‌ماندن نماد‌های راهنمای شهروندان پیاده و سواره در شهر، مایۀ پامالی چه اندازه از حقوق مردم است؟! پاسخ‌گوی این شلختگی‌ها فرساینده، چه نهادی است؟
کی می‌خواهید ما را به حساب آورید؟

به گزارش بولتن نیوز، علی درستکار مجری مشهور صدا و سیما در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: به‌راستی پوشیده‌ماندن نماد‌های راهنمای شهروندان پیاده و سواره در شهر، مایۀ پامالی چه اندازه از حقوق مردم در هر روزوشب است؟!

وی در ادامه این پست همچنین نوشت: پاسخ‌گوی این شلختگی‌ها و بی‌اعتنایی‌های فرساینده، چه نهادی است؟راهور؟شهرداری؟ یا شهروندانی که عوارض و مالیات می‌پردازند تا چنین نشود؟ …این‌ها کی می‌خواهند ما را به حساب آورند؟ کجاست شرم و حیا؟ از این عصبانی هستم که خدا می‌داند در اثر همین کم‌کاری‌ها چه خسارات جبران‌ناپذیری به چه شمار قابلی از مردم بی‌کس‌وکار و ضعیف خورده است؟!

کی می‌خواهید ما را به حساب آورید؟

منبع: خبرگزاری میزان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین