کد خبر: ۵۴۲۰۹۷
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

نیش عقرب باز در جنوب کرمان قربانی گرفت

کودک دو ساله اهل کندر از توابع منوجان در جنوب کرمان بر اثر گزش #عقرب و علیرغم رسیدن به موقع به بیمارستان جان خود را از دست داد.
نیش عقرب باز در جنوب کرمان قربانی گرفت

به گزارش بولتن نیوز، کودک دو ساله اهل کندر از توابع منوجان در جنوب کرمان بر اثر گزش #عقرب و علیرغم رسیدن به موقع به بیمارستان جان خود را از دست داد.

دکتر مرتضی بیانی مدیر شبکه بهداشت شهرستان منوجان گفت: متاسفانه عقربی که کودک را نیش زده بود ازنوع گاردین بوده که کشنده و بسیار خطرناک است.

وی افزود : دراوایل گزش درد چندانی احساس نمی شود و بعد از مدتی آثار درد و زهر آن مشخص خواهد شد.

بیانی اظهار کرد : متاسفانه در این شهرستان ما با کمبود شدید پزشک مواجه هستیم وبارها درخواست پزشک عمومی کرده ایم کسی حاضر نشده اعلام آمادگی کند و ما چاره ای جز پذیرفتن پزشکان طرحی نیستیم .

مدیر شبکه بهداشت منوجان بیان کرد : پزشک معالج کودک دو روز از اغاز طرحش می گذشت و حداقل باید کودک را 24ساعت تحت مراقبت قرار می داد.

وی افزود : دستورالعمل عقرب گزیدگی دراتاق پزشک بوده و وی مطالعه نکرده وگزارش تخلف وی به نظام پزشکی ودانشگاه علوم پزشکی ارسال گردیده وبرخورد حقوقی انجام خواهدشد.

منبع: جنوب مستعدِ محروم

برچسب ها: کودک ، عقرب ، پزشک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین