کد خبر: ۴۶۲۹۷۲
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
اندکی ناهماهنگی طبیعی به نظر می‌رسید

لو: خوب بودیم اما نه در تمام دقایق بازی!/ از نمایش بازیکنان راضی‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نسبت به پیروزی تیمش واکنش مثبتی نشان داد.
لو: خوب بودیم اما نه در تمام دقایق بازی!/ از نمایش بازیکنان راضی‌ام
به گزارش بولتن نیوز، یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان از نمایش بازیکنان تیمش در جریان برتری 4 بر یک مقابل جمهوری آذربایجان در هفته پنجم از مرحله گروهی جام‌ جهانی 2018 ابراز رضایت کرد.

یواخیم لو در مورد این بازی اظهار داشت: خوب بازی کردیم، اما نه در تمام دقایق مسابقه. البته در مجموع از نمایش کلی تیم و بازیکنانم رضایت دارم. پیروزی اطمینان‌بخشی کسب کردیم.

وی تصریح کرد: رقیب ما اصلاً دست و پا بسته نبود و در دقایقی حسابی آزارمان داد. در برخی لحظات کار تیمی مناسبی نداشتیم. به هرحال مدت زیادی کنار هم نبودیم و به نظرم اندکی ناهماهنگی طبیعی به نظر می‌رسید.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: سرمربی ، آلمان ، واکنش

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین