کد خبر: ۳۰۱۳۵۶
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

نجات 20 نفر از مرگ در آتش‌سوزی ساختمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش‌نشانان با جانفشانی باعث نجات 20 شهروند ارومیه‌ای از مرگ حتمی شدند.
نجات 20 نفر از مرگ در آتش‌سوزی ساختمان
به گزارش بولتن نیوز، ابراهیم شادقوشچی در خصوص حادثه آتش‌سوزی افزود: آتش‌سوزی در طبقه زیرزمین یک ساختمان شش طبقه اتفاق افتاده و وجود مواد سریع‌الاشتعال اعم از پشم شیشه و یونولیت باعث تسری آن به طبقات بالاتر و گرفتاری و دودگرفتگی ساکنان آن شده بود.

وی اظهار کرد: به علت عدم رعایت برخی نکات مهندسی در این آپارتمان تمامی شش طبقه این ساختمان پر از دود آتش‌سوزی شده بود که بلافاصله ماموران آتش‌نشان وارد عمل شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با حضور به موقع در محل با یورش به آتش، حریق را به کنترل خود درآورده و جان 20 نفر از شهروندان را از مرگ حتمی نجات دادند.

شادقوشچی ادامه داد: در این حادثه سه نفر از ماموران آتش‌نشانی نیز که کپسول‌های اکسیژن خود را به خردسالان ساکن این ساختمان داده بودند، دچار گاز گرفتگی شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی افزود: ماموران آتش‌نشانی در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نجات ، آتش‌سوزی ، ساختمان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین