جشواره بزرگ والکس
کد خبر: ۱۴۲۰۰۵
تعداد نظرات: ۴۸۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
در زندگی امروزی حتی وقت برای شست و شوی ظرف‌ها نیست. اگر قصد خرید این وسیله را دارید، این راهنمای خرید را تا انتها دنبال کنید.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، درست مانند ماشین لباسشویی. فقط به جای البسه، دستگاه را با ظرف پر کرده، ماده شوینده را اضافه و دکمه روشن را فشار دهید.

ماشین‌های ظرفشویی چندی است که از محبوبیت بسیاری برخوردار شده‌اند. پس از یک مهمانی پرجمعیت، دیگر قرار نیست کسی وقتش را در آشپزخانه جلوی سینک تلف کند. 

مانند هر وسیله دیگری، ماشین‌های ظرفشویی نیز انواع و اقسام مختلفی دارند. کاربری‌هایشان متفاوت و قیمت‌هایشان نیز متغیر است. 

در کل سه نوع ماشین ظرفشویی در بازار وجود دارد: ماشین توکار، ماشین رومیزی و ماشین ایستاده. ماشین ظرفشویی توکار را می‌توان زیر سینک و بین کابینت‌ها تا زمانی‌که آن را جابه‌جا نکنید، به طور دائم قرار داد. 

رومیزی‌ها چنانچه از نامشان برمی‌آید معمولا روی کابینت و یا نزدیک سینک قرار داده می‌شوند. جابه‌جایی آنها راحتی و حجم قرارگیری ظرف در آنها اندک است.

ظرفشویی‌ها با ظرفیت‌ پایین یا به صورت نیمه پر هم کار می‌کنند.

قابلیت‌هایی مثل قفسه‌های قابل تنظیم، قفسه بالایی متحرک و وجود فضاهای دندانه‌دار، جذابیت یک ماشین ظرفشویی را افزایش می‌دهد. 

مدل‌های موسوم به ۳ کشویی نسبت به مدل‌های قدیمی ۲ کشویی برتری نسبی دارند.

این طبقه کوتاه برای فنجان‌ها یا سایر ظروفی که ارتفاع زیادی ندارند ایده‌آل است. بعضی از مدل‌ها طراحی بهتری برای سبد کارد و چنگال دارند که می‌توان سبد را برای استفاده بهتر از فضا به دو یا سه قسمت تقسیم کرد.

باز هم باید به این نکته اشاره کرد که گران‌ترین محصول بازار الزاماً بهترین نوع آن نیست. شاید طراحی بیرونی و خاص بودن برند آن باعث افزایش قیمت شود. از سوی دیگر باید قبول کرد که برندهای معتبر، کارایی بهتری نیز دارند.

در مورد گارانتی ماشین ظرفشویی‌ها هم مطمئن شوید که دقیقاً همه جزییات در گارانتی ذکر شده باشد. 

گارانتی اکثر ماشین ظرفشویی‌ها یک سال و شامل قطعات و تعمیرات می‌شود. 

مدلی را که عمل شستشو، آبکشی - مطابق اصول بهداشتی-  را خوب انجام دهد، پیدا کنید.

ماشین ظرفشویی‌های دارای چند بازوی آبپاش، دارای چرخه دمای بالا، دارای گرم‌کن آب داخلی و دارای قابلیت دفع مواد غذایی بیش از بقیه پیشنهاد می‌شود.

مطمئن شوید گزینه‌های اضافی برایتان مفید هستند یا نه. مثل حالت آبکشی و غوطه‌وری ظروف در آب و داشتن قفسه‌های قابل تنظیم با ارتفاع ظروف. اینها به خودی خود قیمت پایه را افزایش می‌دهند.

اگر می‌خواهید چند بار در روز از ماشین استفاده کنید، مدلی را خریداری کنید که سیستم شستشوی سریع و ویژگی گرمایش حرارتی برای خشک کردن سریع‌تر ظروف را داشته باشد.

اگر چند روز طول بکشد تا ظرف کافی برای تکمیل ظرفیت ماشین ظرفشویی جمع شود، بهتر است.

مدل‌هایی را که برنامه نیمه شور یا نیمه ظرفیت دارند را برای خرید انتخاب کنید.

برند

مدل

قيمت (تومان)

مجيك

نقره اي 6 نفره 1102 L

980000

تك الكتريك

6 نفره TDW-WQP6-3208B

1027000

زانوسي

سفيد 6 نفره ZSF2450

1750000

بوش

روميزي 6 نفره نقره اي SKS60E18EU

1852000

سامسونگ

13نفره D149

2190000

ال جي

14نفرهKD-C703NW

2238000

بلومبرگ

12 نفره Smart Touch

2205600

الكترولوكس

ESF65050S

2199750

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۸۰
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۷۹
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۵
3
29
ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 152بهتراست یا ال جی 702؟
اگر جواب بدین خیییییییییییییلی ممنووووووون می شممممممم.
پاسخ ها
هما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۵
سلام یک نفر که تو نمایندگی سامسونگ قسمت تعمیرات بود گفت اصلا سامسونگ نگیرید خوب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۵
هیچ کدوم
h
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳۹۲/۰۵/۲۶ - ۲۰:۵۵
الجی فوق لعاده اشغال بالاترین مدلشو من گرفتم خش میندازه ظرف دیگه به کار نمیاد به نظرم بوش اگه اصلیش گیر بیاد خوبه
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۲
3
23
با سلام خواهشا بابت خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره مارک کندی ایتالیا با قیمت راهنمایی نمایید ( مدل 6653 ) خواهشمندم پاسخ سریع اعلام نمایید
پاسخ ها
هما جان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۲/۱۱/۲۶ - ۲۰:۰۲
سلام. منم خواستم کندی بگیرم اما نمیدونم خوبه یا فک کنم قیمتش 3و خورده ای باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۲/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۹
0
18
خیلی گشتم نبود تو بازار
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۵۷
1
10
لطفا راهنمایی کنید چه ماشین ظرف شویی بهتر است و اگه ظرفها اشغال داشته باشن مشکلی پیدا نمی کنه . ال جی چطوره؟
پاسخ ها
mugger
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۵۷
الجی هم خوبه واقعاا ولی بوش ی چیز دیگه ما داریم عالی درباره بوش هم تحقیق کن فقط حتما اصلا المان باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۹
4
2
من تو فامیلمان از زیمنس خیلی تعریف میکنن و راضی هستن,خودمم دارم تحقیق میکنم برای خرید,زیمنس رو بهم پیشنهاد دادن.
اااللل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۴
4
4
جون
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۱
2
12
سلام به همه دوستان عزیز، من تاریخ 4/2/93 ماشین ظرفشویی ال جی مدل kD 703 تیتانیوم گرفتم که خیلی آشغاله از روز اول که ازش استفاده کردم تا الان همش دارم زنگ میزنم گلدیران البته خدمات گلدیران تا الان واقعا خوب بوده من هم درخواست پس دادن دستگاه رو کردم که اونها گفتن میتونیم تعویضش کنیم خلاصه اینکه هر بار ظرف میریزم توش باید کلی لک آب روشو تمیز کنم بماند که چقدر زنگزدم گلدیران و جیغ و داد کردم و عصبی شدم بهرحال تو این دوره زمونه این همه پول بدی و چیز بدرد نخور تحویلت بدن خییییییلی درد داره . اگه میخوایین ماشین ظرفشویی بگیرین فقط بوش بگیرین اونم فکر کنم بوش ایتالیا از همه بهتر باشه دقیق نمیدونم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۱
سلام.من23/12/92مدل706گرفتم.تمام مدت لك مينداخت.يك بارتعويض كردن.دوباره جديده لك وخط باهم ميندازه دارن پولموپس ميدن .بايدخيلي پيگيري كنين.
نگین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۱
سلام خانمی مار ل منم همین مشکل رو داشت میشه با هم حرف بزنیم ببینم چیکار باید بکنم .
ممنون میشم
mugger
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۱
الجی ماشین ظرف شویی های خوبی داره بعضی مدلاش ی کمی ریب میزنه
تازشم شاید مدلی ک شما دارین فیلترینگ اب نداره لک میندازه رو ظرف ما ک خودمون بوش داریم راضیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۱
برای ظرفشویی بوش حرف اول رو میزنه
بوش آلمان
اردیبهشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۱
1
5
سلام دوستان.لطفاراهنماییم کنین بین ماشین ظرفشویی 12نفره مجیک مدل3320 وال جی 703 موندم.هرکی زودترراهنماییم کردحرم رفتم بیشتردعاش میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۱
هیچ کدام هردو +سامسونگ اشغالند . ظرفشویی فقط بوش المان تمام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۸
0
1
سلام من شش ساله ازماشينررومگا استفادهرکردم وخيلي هم راضي بودمربشقابهارو هم باآشغال گذاشتم وتميز شسته
من بوش دارم ده سال ازشم خیلی راضی هستم ظرفهارم خوب پاک نمیکنم ول تمیز میکنه من تازه بیشتر روی 30 دقیقه میزارم وخوب تمیز میکنه
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ - ۰۲:۴۰
2
7
تازه روی 30 دقیقه میزارم خیلی خوب تمیز میکنه
پاسخ ها
ریحانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۰۶/۰۷ - ۰۲:۴۰
من کنوود دارم و همیشه 30 دقیقه میذارم خوب میشوره.خاله ام بوش داره ولی خط انداخته همه ظرفاش.بهترینش همون بوشه اما ژل بریزید بعضی هاشم از قرصشه خط میندازه.من ژل میریزم نه لک میمونه و نه تا حالا خطی انداخته.یکشاله دارم استفاده میکنم
شیرین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۲
0
4
اصلا ماشین ظرفشویی ال جی نگیرید.واقعا آشغاله کلی ظرفای منو خراب کرده الان هم دارم پسش میدم و پولم رو پس میگیرم. اگه کسی ازسامسونگ راضیه لطفا بگه
پاسخ ها
mugger
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۲
سامسونگ بگیر مگ دنبال درد سر میگردی؟
بوش المان بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۲
من سرویس کارم خط و خش ولک بیشترمربوط به مواد شویندس تا دستگاه چون تقلبیش تو بازار زیاده مخصوصا فینیش و کالگنیک که قالبا تقلبین اگر استیل دستگاه وموتورش خوب باشه دستگاه خوبیه ایمیلم برای راهنمایی بیشتر NBC1472@GMAIL.COM
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۴
3
6
من تازه زیمنس گرفتم اصل المان هستش.واقعا عالیه .هیچ جای ایراد نداره.هیچ وقت تکنولوزیه غربو با شرق عوض نکنید
جیران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۷/۲۰ - ۰۰:۱۵
4
4
سلام دوستان . امروز برای خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره رفتیم نمایندگی خودش به علت نبودن قطعاتش تو بازار بوش نداشت . آیا حقیقتا قطعاتش نایابه ؟ برای خرید بهترین مارک چی پیشنهاد میکنید ؟؟
فافا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۲
6
2
تروخدا یکی ام در مورد ماشین ظرفشویی مارک موریس به من بگه خوبه یانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۱۰ - ۰۱:۰۳
0
2
اصلا خوب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۱۶ - ۲۳:۱۳
3
3
سلام. دوستان کسی ماشین ظرفشویی مارک بهی رو میشناسه؟؟؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۸
3
4
سلام
لطفا منو درباره ظرف شویی ریتون وبهی راهنمایی کنه. میخوام بخرم
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۴
3
8
بوش المان حرف نداره
دیانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۴
4
1
لطفا راهنمایی کنید ماشین ظرفشویی با کیفیت و قیمت مناسب چی بخرم وبا آشغالم گذاشتیم خراب نشه مرسی از لطفتون
پاسخ ها
mugger
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۴
یعنی شما زن ها نمیخواین ی اشفال ظرف بگیرید بعد بزارید؟؟؟
عجب دور زمونه ای شد خخخخ
آیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۴
2
9
خواهشا راهنمایی کنید ماشین ظرف شویی با قیمت و کیفیت مناسب چی بخرم؟؟؟
پاسخ ها
زن ایرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۴
فقط بوش بگیر
دیانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۷
2
0
هیچکس نیست جواب بده دوستان لطفا
تقی اصلاحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۲
2
0
من مدتی الجی 702 دارم خیلی راضیم
نرگس
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۴
1
8
هیچی بوش نمیشه اونم المانیش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۵
1
0
سلام بچه ها میشه درباره مارک ماکروفر وماشین ظرفشویی منو راهنمایی
کنیدچه مارکی خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۲
1
3
ماشین ظرفشویی سامسونگ اصلا نخرید، من خریدم داخلش زنگ زد و مجبور شدم پس از 8 ماه پسش بدم، نمایندگی اش هم گفت سامسونگ های الان به درد نمیخورند، حالا نميدونم چی بخرم، که قیمت مناسب و کیفیت خوب باشه. خودم یه ماشین لباسشویی ایتالیایی دارم 10 ساله آخ نگفته و خیلی راضیم. فکر کنم ظرفشویی هم ایتالیایی بگیرم بهتر باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۵
3
1
خواهشا راهنمايي كنيددرباره ماشين ظرفشويي تكنو
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۵
1
1
همه فاميل ما موريس گرفتن روميزي ٨نفره خيلي راضي هستن قيمتش و كيفيتش عاليه .
سهیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۲
0
4
سلام.من بین ماشین ظرفشویی ال جی و بوش شک دارم.یکی راهنماییم کنه کدومو بخرم.مرسی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۰
3
0
من دیروز شفارش ماشین ظرفشویی ال جی 1452کردم که فردا میرسه امیدوارم خوب باشه
پانته آ
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۴
1
3
من یه چهار قلو دارم وقت ندارم ظرف بشورم می خوام یه ظرفشویی بخرم لطفا راهنمايم کنید چه مارکی و چه سایزی بخرم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۷
2
1
سلام،دوستان کسی ماشین ظرف شویی و لباس شویی زیروات نخریده؟من رفتم بخرم فروشنده با این که مارک های دیگه ای هم داره میگه زیروات عالیه!به نظر شما جی کار کنم؟ممنون میشم کمکم کنین
پاسخ ها
ساره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۷
سلام ماشین لباس شوییم زیروات است اصلا راضی نیستم لباس خوب تمیز نمیکنه نخرید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۰/۱۶ - ۰۱:۳۵
1
4
ال جی مونتاژ ایران هست و خیلی زود خراب میشه.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰
2
2
سلام
من یه ماشین 8 نفره مجیک دارم واقعا عالیه
فقط مواظی باشید 6 نفره مجیک نخرید که خیلی آشغاله.
الان دو ساله که این ماشین رو دارم هیچ نقصی نداره. فقط یه کم صداش بیشتر از 12 نفره هاست
پاسخ ها
آرزو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰
من هم الان نزدیک 5 ساله که 8 نفره مجیک رو دارم. خیلی راضی هستم و ظرفها رو بدون هیچ لکی تمیز می کنه. حتی گاهی لیوان جرم میگیره میگذاریم تو ماشین تمیز می شه .
سمیرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰
من 10 ساله که 6 نفره رومیزی مجیک دارم. گاهی روزی دو بار روشنش می کنم. من توی این ده سال راضی بودم. ماشالا بگم چشم نزنم یک بار هم سرویس نشده تو این ده سال.
ببینید به نظرم ماشین ظرفشویی تکنولوژی خاصی نداره. یک یا دو تا آب پاش داره آب رو گرم می کنه و ظرفا رو می شوره.
به نظرم مشکل از قرص هاست.
یا از ظروف
مادرشوهر من ایندزیت داره و بلور کاوه گذاشت تدش خط افتاد. من مجیک دارم و یه مدل دیگه بلور کاوه گذاشتم توش هیچی نشد.
تعصبی نگاه نکنیم.
شانسیه.
لباسشویم کندی ایتالیاست. کارشناس اومد برای سرویس گفت ظرفشویی خواستی کندی نخر. عااااااالیه ها ولی نخر. چون قطعاتش دیگه وارد نمیشه.
ایشالا هرکی هر چی خریده مبارکش باشه و خیلی خوب براش کار کنه.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰
من مجیک 8 نفره دارم.8 ساله داره بطور میانگین هر روز یک بار کا رمیکنه.هیج نقص و عیبی نداره.مثل سگ کا رمیکنه آخ نگفته.میخوام یه دوازده نفره بگیرم حتما مجیک یا بوش میخرم.
بنفشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۱
7
5
سلام .من میخوام طرفشویی 12 نفره بخرم . ولی میترسم خم و راست شدن زیاد واسه گذاشتن و برداشتن ظروف اذیتم کنه . کسی میتونه راهنماییم کنه؟
پاسخ ها
م.م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۱
خوب ظرف که نمیشوری تو ماشینم که میخوای بزاری خم و راست شدن زیاد اذیتت میکنه بنظرم همون پولو بده یه نفر بیاد برات بشوره شما خودتو اذیت نکن الگو و اینا اسیب میبینه
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۸
2
3
سلام من ماشین ظرفشویی مجیک 8نفره دارم الان 5ساله .واقعا عالیه تا حالا هیچ نیاز به تعمیرات نداشته
پاسخ ها
آرزو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۸
من هم الان نزدیک 5 ساله که 8 نفره مجیک رو دارم. خیلی راضی هستم و ظرفها رو بدون هیچ لکی تمیز می کنه. حتی گاهی لیوان جرم میگیره میگذاریم تو ماشین تمیز می شه .
ناشناس
| United States of America |
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۸
درضمن خدابریکتت بده مواظب باش دیسک کمر نگییری
علی
|
Germany
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۷
1
1
سلام.زیمنس خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۲:۰۰
3
0
ظرفشویی کنوود چطوره به نظرتون ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۲:۰۰
سلام ظرفشوییش نمیدونم لباسشوییش عالیییه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۰۲:۰۰
سلام من کنوود دارم اصلا خوب نیست
زیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۸
2
3
بین‌ماشین‌ظرفشوییLGوسامسونگ‌موندم‌چیکار‌کنم
پاسخ ها
مسعود
| Canada |
۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۸
اگر قیمتش مهم نیست بوش اما اگه گرون بودنش مهمه ال جی .
مریم
| Germany |
۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۸
ما تو خانواده مون 2 تا 12 نفره و یه دونه 14 نفره اش داریم که هر سه فوق العاده ست
ساره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۸
والا لبلسشویش مادرکم داره عالییییه اما ظرفشویی نمیدونم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۶ - ۰۰:۳۱
1
0
من یه ماشین ظرفشویی گرفتم اک بند ولی کارتن نداشت وستینگ هاوس امریکایی به خاطر نداشتن کارتن گرفتم 1450یک سال هم گارانتی
محبوبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ - ۲۲:۱۵
0
1
قصد دارم یه ماشین ظرفشویی خوب بگیرم. نظرتون درمورد مارک کندی ایتالیا چیه؟
محبوبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۸ - ۲۲:۳۰
1
2
قصد دارم یه ماشین ظرفشویی خوب بگیرم. نظرتون درمورد مارک کندی ایتالیا چیه؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۰:۴۹
1
2
دست دوم هست. شك نكن
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۹
3
0
سلام
ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره مدل 154 بهتره یا بوش؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۹
سلام معلومه بوش سامسونگ هیچ چیزش خوب نیست
فاضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۴
1
2
تعریف وسایل خانگی الکترولوکس رو شنیدم. کسی میمونه چطور? خوبه بگیرم? بین بوش و الکترولوکس مودم.
میشه راهنمایی کنید لطفا! !!!!!!!
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۷
1
0
کسی تک الکتریک استفاده کرده چطوره ؟
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۲
1
2
سلام دوستای خوبم من میخوام ماشین ظرفشویی هیوندای 14 نفره بگیرم تو رو خدا خیلی برام مهمه اگه کسی اطلاعاتی دراین زمینه داره بهم بگه جنسش خوبه؟ آیا قابلمه هم میشوره هرچی میدونید بگید به فروشنده ها اعتماد ندارم آخه کلی سرم کلاه رفته
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۱
1
3
سلام دوستان من میخوام یه ظرفشویی 12یا14نفره بگیرم موندم کندی بگیرم یا ایندوزیت.ایندوزیت خالم دوساله داره خیلی راضیهمن نظرم روکندی هست چون قیمتش مناسبتره کسی کندی داره؟؟
سهیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۳:۰۰
0
0
منم میخوام ال جی بخرم اخرین مدلش رو راهنماییم کنید خواهشا
الي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۱
0
0
سلام دوستان.كسي در مورد ماشين ظرفشويي زيروات ايتاليايي اطلاعاتي داره.فروشنده خيلي تعريف ميكرد.
مهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۳
0
0
من یک ماشین طرف شویی زیمنس قدیمی (12سال قبل)دارم و تعمیرکار گفته بردش گیر نمیاد. خیلی حوب ماشینیه
آیا باید بیندازمش دور ؟ یا تعمیرکار الکی گفته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۹
1
0
من مادرم و خواهرم چندساله ظرفشویی 8 نفره مجیک دارن و کاملا هم ازش راضین منم خریدم اما چون جا نداشتم گذاشتم روی ماشین لباسشوییم دو سه مرتبه ازش استفاده کردم خیلی عالیع اما سنگینیش روی ماشین لباسشوییم و صدا دار کرد زنگ زدم نمایندگی ماشین لباسشوییم گفت بخاطر اینه که ماشین ظرفشویی روش سنگینی میکنه مجبور شدم ظرفشوییمو جمعش کنم حالام میخوام بفروشمش هر کی خریداره بام تماس بگیره اصفهان هستم 36330588
پاسخ ها
آلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۹
سلام
میشه بگین دقیقا کدوم مدل مجیکه؟ و اینکه چه قیمتی میفروشین؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۱:۲۰
0
0
من پنج سالی هست که ماشین لباسشویی و ظرفشویی ایندزیت دارم. تا این لحظه هیچکدوم آخ نگفتن. به نظرم عپیشنهاد خوبی برای خریدن، هرچند من از قیمت فعلیشون هیچ اطلاعی ندارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۹
0
1
سلام دوستان من ماشین ظرف شویی با ما رک آل جی پاک به قول خودشون محصول مشترک پاکشوما وال جی گرفتم واقعا آ شغاله باخدمات پس از فروش صفربعدازکلی دردسروعلافی مجبور شدم ماشین رو بایک سوم قیمت بفروشم سر تون کلاه نره به ال جی و پاکشوما حتی فکرنکنید چون واقعا شرکت های کلاه برداریند
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۱
1
0
سلام
من میخوام یه ماشین ظرفشویی رومیزی بخرم. بین بوش E18 و زیمنس به نظرتون کدوم بهتره؟ اصلا زیمنس جدیدا رومیزی هم میزنه(چون قبلا 8نفره داشت)؟ این برندا اصل هستن یا نه؟ قیمت زیمنس میدونید الان حدودا چنده؟
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۴
1
0
سلام
درباره ظرفشویی15 نفره A.E.Gمیتونین راهنماییم کنید؟
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۶
1
3
آیا ماشین ظرف شویی 14 نفره مدیا خوبه برای خرید اصلا مدیا خوب مارکیه
یاشار
|
United States of America
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۰
1
6
با سلام
ما می خواستیم ماشین ظرف شویی beko مدل 1002 رو خریداری کنیم ، به طور کلی به نظر شما این مدل خوبی هست یا نه؟
ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۶
0
2
من ماشین ظرفشوی زیرووات خریدم خوبه یا نه
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۱
2
2
سلام .طرفشویی بوش چطوره و اینکه اصل آلمانه؟ مشتش حک شده ساخت آلمان آیت میشه اعتماد کرد؟ چ جوریه بفهمیم؟؟ میشه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۱
افتضاحه
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۲
1
0
سلام .طرفشویی بوش چطوره و اینکه اصل آلمانه؟ مشتش حک شده ساخت آلمان آیت میشه اعتماد کرد؟ چ جوریه بفهمیم؟؟ میشه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
محبوبه
|
Saudi Arabia
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۱
1
1
سلام ميشه منوراهنمايي کنيدواسه خريد ظرفشوى بزرگ ١4نفره چ مارکي بخرم هم قيمتش مناسب باشه هم کيفيتش عالي باشه البته خودم مارک الگانس ومجيک وزيمنس مدنظرمه لطفا هرکي ميدونه کارايي کدوم بهتره بگه ي7 دنيا ممنون ميشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۱
1
0
كندي عاليه.3 سال گارانتي. بدون سر وصدا.16 برنامه شستشو.
شیمیلی
|
Kazakhstan
|
۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۷
1
2
سلام دوستان.اون عزیزانی که فرمودند از ماشین ظرفشویی 8 نفره مجیک کاملا راضی هستند میشه لطفا مدل ماشین رو هم عنوان کنند.ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی ضروریه.
طناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۲
1
4
سلام دوستان لطفا در مورد ماشین ظرفشویی 1452 و702 ال جی اگه کسی اطلاعاتی داره بهم بده ممنون میشم خیلی عجله دارم
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۰:۳۸
0
0
سلام.کسی در مورد ماشین ظرفشویی اسنوا اطلاعی داره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۰:۳۸
من تازه اسنوا گرفتم. 1146. ظاهرا که تمام اپشن های لازم را داره. قیمتش در مقایسه با برندهای دیگه عالیه. با 6 مدل شستشو و گارانتی یک ساله قطعات و گارانتی 10 ساله موتور. 1600 تومان
طناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۸:۲۴
1
0
چرا کسی جواب منو نمیده آخه من عجله دارم هر چی تحقیق میکنم نمتونم انتخاب کنم
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۸:۲۴
سلام بدون تحقیق زیمنس بخرید خیال خودتون رو راحت کنید
حسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ - ۰۱:۰۷
1
1
سلام دوستان من ماشین ظرفشویی افنبرگ خریدم نظرتون چیه خوبه
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۴
2
0
سلام دوستان. من یک خانواده چهارنفره دارم. یکی از دوستام یک ماشین ظرفشویی 6 نفره مجیک داره در حد نو، می خواد بفروشدش. به نظرتون بخرم؟ کسانی که دارند، لطفا بگن به دردم می خوره یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۴
شک نکن بخر . همونی که به شکل مکعب و سفید هست و روی درش یه صفحه مشکی داره
رزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۸
3
0
سلام دوستان لطفا اگه میشه منو راهنمایی کنین سامسونگ خوبه واسه خرید؟
پاسخ ها
حميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۸
اصل خوب نيست من هركدوم ازلوازمشوخريدم بدرنميخورد
محبوبه
|
Saudi Arabia
|
۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۶
2
1
سلام کسى ظرفشوى ميدياداشته نظربده. خواهش ميکنم کسى ميدونه کاراييشوبگه مال شرکت پاناسونيکه ميگن نبايدمارک بدى باشه??کاراييشوميخوام بدونم ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۶
2
0
ال جی مفتشم گرونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۶
0
1
فقط زيمنس يا بوش
بقيه برندها يا ساخت چينه يا قطعات چينيه
زيمنس رو اسپانيا مونتاژ ميكنه ولي بوش رو تركيه مونتاژ ميكنه
برند زيمنس تو خود المان بيشتر استفاده ميشه ولي برند بوش مارك تجاريه برا المان
جفتش عاليه
غزل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۰
1
0
سلام.قصد خرید ماشین ظرفشویی دارم اما چون اولین باره که خرید می کنم هیچ اطلاعاتی ندارم.راهنمایی کنید یک لیست می فرستم بگید چه مارکی و چه مدلی بهتر از همه است.قیمتش هم اهمیتی ندارد.
مریم حسین پور
|
United States of America
|
۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۲
1
0
سلام لطفا راهنمایی کنید ماشین ظرفشویی 8 نفره می خوام کدام بهتره
zeynab
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۶
0
0
سلام بچه ها من ماشین ظرفشویی چارده نفره هاردستون سفارش دادم برام بیارن استیله میخواستم بدونم خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۵
1
1
سلام اینجوری که اکثرا گفتن بوش عالیه من میخام بخرم امیدوارم خوب باشه کسی بوش داشته؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۵
0
0
سلام کسی درمورد مارک ایندزیت چیزی میدونه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۷
1
0
سلام کسی درمورد مارک ایندزیت چیزی میدونه ؟
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۵ - ۰۰:۵۹
0
0
سلام
واقعا ال جی اشغاله تو رو خدا نخرید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۶
0
2
فقط بوش ظرف شويي ولباس شويي . من و ماما نم 10 سال داريم آخ نگفته
سعیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۱
0
0
میشه بگین ماشین ظرفشویی 14 نفره چقدر آب و برق مصرف داره ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۲
0
0
گرم خوب راهنمدمتونراهنماییمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۸
0
0
مجیک فقط عمرش پنج ساله خدمات هم نداره نخرید اصلا
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۸
0
0
سلام منم دنبال یه مارک خوب هستم.خواهرم 8 نفره بامبو مجیک داره خیلی راضیه.احتمالا منم همونو بخرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۵ - ۰۲:۵۳
0
0
سلام منم 5 ساله رومیزی مجیک بامبو دارم خیلی راضیم
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۰۰:۵۱
0
0
کسی میدونه ماشین ظرفشویی دوو چه جوریه ؟
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۷
0
0
سلام بچه ها واقعا اینجا بیشتر سردرگم شدم
منم میخوام برای جهیزیم یه ماشین ظرفشویی ۱۲ نفره بگیرم اما تا حد ۱/۵۰۰ میتونم هزینه کنم بنظر شما چ مارکی بگیرم؟
کسی راجب الکتا چیزی میدونه؟
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۶:۴۱
0
1
سلام من شنیدم موتور دوو کره ای هستش
بیژن
|
United States of America
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۰۷:۰۹
0
0
سلام
5 سالی هست که زیمنس خریدیم اون موقع گرونترین ظرفشویی کیفیت قطعات ، میزان مصرف آب وکم صدایش خوبه ولی کیفت شستشوش راضی کننده نیست فقط تو حالت قبلمه شوی قبال قبول است البته به نظر میرسه کیفیت آب منطقه تاثیر گذار باشه ولی ما هر نوع قرص شستشو را امتحان کردیم ولی به نتیجه مطلوب نرسییم بنابرایت خرید ظرفشویی زمینس را اصلا توسیه نمی کنم
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۷
0
0
سلام
ببخشید کسی مجیک 8 نفره داره ؟بی زحمت یه توضیحاتی راجبش بدید.از نظر اینکه چند پارچه هستش .صداش کیقیت و ضمانتش .قیمت روزش چند شده؟
ممنون میشم
اروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۹
0
0
سلام من میخوام یه ماشین ظرفشویی 14نفره بگیرم بین ال جی وبوش موندم اگه کسی داره لطفاراهنمایی کنیدوکدوم مدلش خوبه؟
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۲۲:۵۶
0
2
سلام اروین جان
من از خیلیا شنیدم الجی خوب نیست ولی بوش عالیه
بچه ها لطفا راجب 8 نفره هرکی داره و از مارکش راضیه بگه
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۵
1
0
سلام. من میخوام ماشین ظرفشویی بخرم لطفا کمک کنید چه مدلی و چه مارکی بخرم. همه وسیله هام سامسونگ هست. آیا ظرفشویی هم سامسونگ بخرم؟خوبه؟
maryam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۷
0
2
من مارک بوش رو خیلی قبول دارم,در مورد ظرف شویی توکار بوش میخواستم بدونم کدوم مدلش از همه با کیفیت تره؟
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۰۶:۱۷
0
0
سلام
کسی الجی۱۴ نفره کره ای اصل داره؟ کره ای نه مونتاژ ایران
لطفا اگر کسی هست نظر بده
ریتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۴
0
2
من که خیلی تحقیق کردم و میخوام بوش بگیرم. بوش مدلهایی که آخرش de هست آلمانیهtr ترکیه استeu بازار مشترک یا همون اتحادیه اروپاست. من همون آلمانیش رو میگیرم. یه ظرفشویی خریدم میدیاست کلا مزخرفه.. آب نمیریزه به خیلی از ظرفها و کلا 4 تا بشقاب میذارم توش اونم کثیف میمونه! اینبار تحت هیچ شرایطی ریسک نمیکنم!
آرزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۷
0
1
سلام دوستان میشه منو راهنمایی کنید،من جا برای ظرفشویی 12 نفره ندارم برای همین میخوام 6 نفره بگیرم،اما واقعا گیج شدم تو بازار بس که هر کی یه چیزی گفت،الانم موندم چی بگیرم، بوش 6 نفره میگن خوب نیست چون کفه اش استیل نیست، پلاستیکه، واگرنه اونو میگرفتم، مجیک 8 نفره هم گنده است هم انگار آب بندی نیست،به هر حال به خاطر بزرگ بودنش به کار من نمیاد،الان می مونه زیرووات، الگانس،زانوسی (که البته زانوسی چون جای بشقاب هاش خم نمیشه خوب نیست) یه چند تا مارک آشغال دیگه،الان واقعا نمیدونم خرید این ها کار درستیه یا نه،میشه اگه کسی رومیزیشو داره و استفاده میکنه و راضیه اسم مارک و مدلشو بگه منم برم بخرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۷
با این وضعیت بهتره نخری. فعلا با دست بشورید تا جا ی بزرگتری پیدا کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۲
1
0
لطفا اونايي كه از مدل ظرف شوييشون راضيند هم دليلشو بگن و هم خصوصيات ظرف شوييشونوبگن مثلا چند تا بازو آب پاش داره يا سيستم شست و شو سريع داره و . . .
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۹
2
0
سلام دوستان به نظرتون ماشين ظرفشویی زیرووات ایتالیا خوبه؟؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۱
0
0
سلام من میخوام ماشین ظرفشویی بوش بگیرم ولی نمیدونم کدوم مدلش آلمانی اصل لطفا راهنماییم کنید نقره ایی باشه ممنون میشم اگه ممکن سریع
ایدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۰۰:۵۴
1
0
ماشین ظرفشویی دوو عالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۰۲:۱۵
0
0
ای با با!!خوب اگه هشت نفره مجیک دارید زحمت بکشید توضیح بدید که صداش یا کارآییش شما را اذیت کرده یانه????لطفا!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۱:۴۷
0
0
سلام یه ماشین ظرفشویی مجیک دارم ۶نفره مدل چراغ دار میفروشمش هر کی خواست پیغام بده عکسشو ارسال کنم ۰۹۱۲۱۲۴۰۷۲۵
میثم کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۲۰:۲۶
0
0
با عرض و سلام خسته نباشید به عزیزانم میخواستم ببینم بهترین ماشین ظرفشویی اصل کره ای کی بخرم ممنوع از رهنمایی شما
سعیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۸:۲۶
0
1
من دوساله ماشین ظرفشویی بکو خریدم یه سره هم ازش استفاده میکنم عالیه عالی با دستمال هم ظرفها روتمیز نمیکنم با یه کم باقیمانده غذا هم قشنگ میشوره برنامه های شستشوش بالاس و اینکه چراغ تموم شدن نمک و جرم گیر داره و من واقعا ازش راضیم و اگر به عقب برگردم باز هم بکو میخرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۸:۲۶
جالبه ما ماشین لباسشویی بکو رو داریم و اونقدر ازش ناراضی هستیم که دوست داریم از پنجره بندازیمش بیرون. یعنی دیدمون کلا به بکو خراب شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۸:۲۶
بکو اصلا نخرید مادرم یخچال وفریزرش رو خرید از همون اوایل اذیت کرد زن دایی بنده هم ظرف شوییش رو خرید اصلا راضی نیست خراب هم که شد نمایندگیش جوابگو نبود وقطعاتش هم می گفتن گیر نمی یاد
زری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۸
1
1
به نظر من همه مارکها مخصوصا ال جی و سامسونگ اشغالن بعضیا تعریف 8 نفره مجیک رو کردن میگن بد نیست. اما بوش عالیه بدون چک وچونه ریسک نکنید. هر کسی هم میخواد برای ظرفشویی زمینی کمتر از 3میلیون هزینه کنه کلا نخره بهتره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۸
با نظرت موافقم.یا نخرید یا بهترینو بخرید.وگرنه 500 تومن در سال خرج باید بکیند.ضمنا من مجیک 8 نفره دارم 8 سال کار میکنه هر روز بی نقص و فو قالعاده
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۰۹:۵۰
0
0
سلام میخوام ماشین ظرفشویی اسنوا بخرم خوبه کسی استفاده کرده چطوره کارایی خوبی داره یا نه
فاطی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۰۶:۱۳
0
0
حنما باید ماشین ظرفشویی به نصبت سختیه اب منطقه شما تنظیم بشه وگرنه ظروف شیشه ای رو کدر میکنه منم تازه فهمیدم
لنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۱
0
0
سلام من. زیمنس گرفتم سیلور چرا پشتش نمدیه؟؟

آیا میشه نیم ساعت کار انداخت ؟
طرح یک دومش چجوریه. ################

تت
هیوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۰۱:۱۰
0
0
سلام.مارک ظرفشویی یا لباسشویی آ.اگ. یا الکترولوکس رو پیشنهاد میکنم. واقعا عالیه دومین مارک معتبره،بعد از مارک میله المان.واقعا از خریدش پشیمون نمیشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۲
0
2
سلام من به خاطره کم بودن تنوع تو چابهار بکو خریدم مدل6833 میدونم مدلای بالاتری هم داره ولی تو چابهار ندارن خیلی ازش راضییییم این پوستو گذاشتم چون اصلا در مورد بکو کسی اطلاعات نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۵
0
3
بابا بی خیال بردارین ظرفافتونو با دست بشورین این همه هم نگین کدوم ظرفشویی بهتره اه اه اه.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۹:۳۸
0
0
حالا بکو بخریم یا بوش ۱۴نفرش؟قطعاتشون پیدا میشه یا نه؟بکو واسه کجاست؟
مهدیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۹
0
0
سلام من در حال خرید جهیزیه هستم لطفآ راهنمایی کنین کدام مارک ماشین ظرفشویی بهتره؟
پاسخ ها
mugger
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۹
فقط بوش المان بگیر الجی نگیر ماشین طرف شوی درست حسابی نداره بقیه وسایلش خوبه ها مثل تی وی یبخچال ماشین لباس شوی ولی ماشین ظرف شوی چرت میزنه نمیدونم چرا
مستانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۸:۳۷
1
0
سلام دوستان من در حال خریدن جهیزیه هستم.تما وسایل برقی خودمو دوو گرفتم به نظر شما خوبه مارک دوو؟و اینکه کسی راجع به ماشین ظرفشویی دوو اطلاعات داره که خوبه یا نه؟
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۰۲:۰۷
1
1
باسلام .من بیشتر وسایل خونه م سامسونگ خیلی راضیم ولی الان میخوام ظرفشویی سامسونگ بخرم خوبه؟لطفا راهنماییم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۰۲:۰۷
منم دوو خريدم برا جهيزيه ام هم يخچال هم ماشين لبلسشويي
خداروشكر خوب بوده
طراحی سایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۰۲:۲۳
0
0
سامسونگ خوبه اما بوش بهتر و معتبرتره
SAMIRA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۶
0
0
سلام
من میخوام برای جهیزیم ماشین ظرفشویی بخرم نظرم رو 8 نفره مجیک رومیزیه,به نظرتون چطوره ؟ خواهشا راهنماییم کنین ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۶
فوق العاده و بی نقص.8 ساله داره هر روز مثل ... کار میکنه.تمیز . خشک .
فریده انسانی
|
Germany
|
۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۱
0
0
من ماشین ظرفشویی مجیک ۸نفره در حد نو دارم میخوام بفروشم و بجاش ۱۴نفره بگیرم وخیلی راضی هستم و اگر بگیرم بزرگ مجیکو میگیرم قیمتش هرچی در بازار باشه نصف میگیرم در حد ضمانت تلفن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۵
0
0
اگر بوش آلمان بهترینه از کجا تشخیص بدیم که اصل آلمانه لطفا سریع پاسخ منو بدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۱:۱۶
0
0
دوستان اگر کسی ظرفشویی ویرپول داشته یا از کیفیتش مطلع هست لطفا بگه . بین سه مارک ویرپول ، بوش و ایندزیت موندم
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۰۳:۰۵
0
0
سلام ببخشید کسی ماشین ظرفشویی مارک اریستون نداره ایتالیایی میخواستم بدونم خوبه یا نه خواهشن؟
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۹
0
0
ما ده ساله ظرفشویی فریجیدر داریم خوبه ویه چند باری هم که لک رو ظرفا بود بعد از شستن متوجه شدم که حتما باید رسوبگیری بشه نوع شوینده ها و استفاده صحیح اونا مهمه به نظرم ال جی یا سامسونگ هم نباید مشکل داشته باشه راهنمایی خواستین درخدمتم بوش هم اگه بحث قطعاتش نباشه عالیه اما بازم بگم نگهداری واستفاده صحیح از شوینده های مناسب خیلی مهمه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۴
0
1
ما ده ساله ظرفشویی فریجیدر داریم خوبه ویه چند باری هم که لک رو ظرفا بود بعد از شستن متوجه شدم که حتما باید رسوبگیری بشه نوع شوینده ها و استفاده صحیح اونا مهمه به نظرم ال جی یا سامسونگ هم نباید مشکل داشته باشه راهنمایی خواستین درخدمتم بوش هم اگه بحث قطعاتش نباشه عالیه اما بازم بگم نگهداری واستفاده صحیح از شوینده های مناسب خیلی مهمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۸
0
0
سلام کسی تا حالا ظرفشویی زیرووات ۶ نفره استفاده کرده ، خوبه؟
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۷
0
0
کسی میدونه ظرفسویی زیرووات چه جوریه؟؟؟تودوخدا راهنمابی کنید
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۰۰:۳۲
0
0
کی میدونه زیروات خوبه؟؟
ناناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۹
0
1
سلام بچه ها
میخوام ظرفشویی بگیرم بوش خوبه؟چه مدلیش؟
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۱:۲۰
0
0
سلام میشه اطلاعات کامل د ر مورد ماشین طرشوی بکو مدل 6833 را بگین ممنون
نازنین و آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۹
0
0
دوستان کسی راجع به ظرفشویی مدیا و فیلکو اطلاعات داره؟؟؟؟
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۷
0
0
سلام دوستان..قصد خرید ماشینظرفشویی ال جی روداشتم که با خوندن نظراتتون پشیمون شدم..خواستم بگم مارکهای پانوسونیک واسنوا هم خوبن کسی از این مدلها استفاده کرده..بعد تایم شستشوی ماشین چقدره...مجیک نسبت به بقیه قیمت کمتری داره کسی میدونه که کاراییش در چه حده؟؟
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۰:۲۷
0
0
من یکماه پیش خریدم مارک سامسونگ،فروشنده میگفت همه مارکا جنس تقلبیش تو بازار هست بجز سامسونگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۰
0
0
سلام لطفا در مورد ظرفشویی سینجر هم بگید کسی داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۰
خخخخخخ
دقیقا برعکس جواب داده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۰
0
1
سلام دوستان بوش با گارانتي سيهاوي نخريد وقتي خرشون بگذرد خدمات پس از فروش اصلا معنا نداره ٢ ماهه ظرفشويي منو بردن هيچكس هم جوابگو نيست واحد شكايات هم كاري نمي كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۳:۱۵
0
0
سلام
سبد پایین همه ماشین ظرف شویی ها به هم میخوره؟
ما یه دست دوم خریدیم سبد پایینشو نداره مدلشم روش ننوشته کسی میتونه راهنماییم کنه؟ ممنون میشم
دريا
|
Germany
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۲ - ۰۲:۴۰
0
0
سلام..من ميخوام ماشين ظرفشويي بخرم لطفا راهنمايي كنيد چه برندي بهتره..برند مجيك و مديا ديدم ولي اطلاعي ازشون ندارم..درضمن ظرفاي جهيزيم مربعي هست مشكلي پيش نمياد داخل ماشين ظرفشويي بذارم؟
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۶
0
0
سلام من موندم توی خرید ماشین ظرفشویی یکی میگه خوبه یکی میگه کارایی نداره موندم که چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید.
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۰
0
3
سلام دوستان
ماشین ظرفشویی رو میزی فقط مجیک و ایستاده فقط بوش و آاگ با خیال راحت برید بخرید و لذتش رو ببرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۰
کاملا موافقم.
ياسمين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۳
0
0
سلام کسي ااز ظرفشویی کندي استفاده کرده ؟خواهش ميکنم سريع جواب بدين. يا دوو
المیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۵
0
0
سلام میخواهم ماشین ظرف شویی 14نفره بگیرم امانمیدونم Boschخوبه یاAeg لطفاًراهنمایی کنید.
Ahwazi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۰۱:۱۰
0
0
سلام بوش تركيه سري sms50e92 ١٢نفره أستيل نيست قيمت امروز دبي صدوهشتاد هزارتومن ...!!!! خواهشاً راهنمايي كنيد بخرم يا نه ؟ البته دست دوم نيست نو هست مارك آريستون إيطاليا LKF7M0XEXR قيمت يك مليون و دويست كدوم بخرم بوش تركيه خيلي مفته
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۴
0
0
سلام به همه ي عزيزان من ظرفشويي ال جي دارم خيلي هم ازش راضي هستم بنظرم اين ايراداتي كه ميفرماييد برخيش به شويندش برمي گرده من خودم از فينيش راضي نبودم اما كلارو كه استفاده كردم عاليه
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۸
0
0
سلام دوستان در مورد ظرفشويي كنوود اطلاعاتي داريد لطفا من رو راهنمايي كنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۷
0
1
سلام دوستان. من سه ماه پیش ماشین ظرفشویی بوش 6 نفره خریدم ولی یه هفته بعد از نصبش رنگ سفیدش شروع کرد به پریدن و دست بهش میخورد رنگش میرفت و رنگ قرمز از زیر مشخص میشد. در حالت تند شور هم یا ظرفها تمیز نمیشد و یا اینکه بعد از اتمام کار ماشین که درب ماشین رو باز میکردم کف از ظرفها میریخت یا کف ماشین کف بود هنوز. خلاصه بعد از کلی تماس با شرکت و کم و زیاد کردن ماده شوینده و این حرفا ماشین رو پس گرفتن.
ارشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۲
0
2
با سلام
ما چند ماه پیش یک ماشین ظرفشویی AEG مدل MOP99009 خریدیم که خدمات شرکت کاراگستر بود ، بعد از اولین استفاده متوجه شدیم شستشو را کامل انجام نمیده، از خدمات چند مرتبه اومدند یه سری مدارهای کنترلی رو قطع کردند گفتند درست میشه، باز هم مشکل ادامه داشت ، با پیگیری های مکرر و سر و صدای زیاد قرار شد دستگاه رو بفرستند تهران یک دستگاه جدید و آک برامون بفرستند، بعد دستگاهی که فرستادند یه دستگاه دسته دوم و کارکرده بود که بدنه اش رو تعویض کرده بودند که ما رو فریب بدهند؟؟!! واقعا جای تأسف داره ، میخواستم بگم که اگه دستگاه AEG خواستید بخرید از خدمات کاراگستر نخرید که به نظر میاد خدمات ضعیف داره و از مشتری مداری خیلی بدور هستند!
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۹
0
0
سلام میشه بگین ماشین ظرفشوی بکو خوبه یا نه مدل 6833؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Ati
|
Germany
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۰۰:۲۹
0
0
سلام لطفا راهنمایی کنید ماشین لباسشویی و ظرفشویی مارک زیرووات خوبه؟
مشورت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۴ - ۲۳:۲۳
0
0
وقتی که همه دارن میگن بوش المان دیگه چرا میگین این چطوره اون چطوره برو بوش بخر پولت کمه صبر کن تا جور بشه الکی بولتو توی اب نریز
محمد
|
United States of America
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۸ - ۱۹:۱۰
0
0
سلام
در موردماشین ظرفشویی بوش
از کجا مطئمن بشیم ساخت آلمانه
شادی
|
United States of America
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۱:۵۸
0
0
سلام
کسی ماشین ظرفشویی سام دارد؟
منرا راهنمایی کنید
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۲۲:۱۴
1
0
سوال در مورد ماشین ظرفشویی زیرووات خیلی زیاد بود من یکساله گرفتم14نفره سیلور،نمک و جرم گیر داره.من که خیلییی راضیم عالی و بدون لک ظرفارو تحویل میده.البته خوب چیدن ظرفا هم مهمه...
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۵:۰۲
1
0
من مدتیه ماشین ظرفشویی ال جی گرفتم مدل 703خیلیم راضیم اصلا نه خش میندازه نه لک خیلی عالیه شاید مشکل از پودر یا قرصه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۶
1
0
سلام لطفا راهنمایی کنیدماشین ظرفشویی هاردستون مارک خوبیه یانه
سانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۰۰:۴۱
1
0
واقعا که یکی نگفت مدیا خوبه یانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۰۷:۳۲
1
0
کسی ماشین ظرفشویی بکو داشته ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۲:۴۶
1
0
از نمایندگی بوش بخرید اونها آلمانیش رو دارن
حوریه
|
United States of America
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۱:۱۲
1
0
سلام من بین ماشین ظرفشویی ال جی و دوو موندم و اینکه دو طبقه اش خوبه یا سه طبقه اش لطفا راهنمایی کنین.
حوریه
|
United States of America
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۱:۱۲
2
0
سلام من بین ماشین ظرفشویی ال جی و دوو موندم و اینکه دو طبقه اش خوبه یا سه طبقه اش لطفا راهنمایی کنین.
وفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۱
0
0
سلام میخواستم بدونم کسی راجع به ظرفشویی و یخچال فریزر مدیا اطلاعات داره . ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
پاسخ ها
کوروش
| United States of America |
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۱
شرکت چینی مدیاOEM میزنه برای شرکتهای معرف دنیا. ماشینهای خودشم هم رو میگن خوبه!
فرح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۶
0
1
ماشین ظرفشویی موریس رومیزی داشتم .اصلا خوب نبود
Reza
|
Germany
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۰:۳۳
0
0
بهترين مارك ماشين ظرفشويى
ميله و زيمنس وآ اِ گ بهترين هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۱:۴۶
0
0
سلام.دوستان کسی راجع به ماشین ظرفشویی کروپ اطلاعاتی داره؟ لطفا زودتر راهنماییم کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲
0
0
سلام.دوستان کسی راجع به ماشین ظرفشویی کروپ اطلاعاتی داره؟ لطفا زودتر راهنماییم کنین
ماریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۹
0
0
دوستان به نظر من سامسونگ خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۸
0
0
سلام. کسی ماشین ظرفشویی اکسپریال داره . رومیزیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۳
0
0
سلام.دوستان کسی راجع به ماشین ظرفشویی کروپ اطلاعاتی داره؟ لطفا زودتر راهنماییم کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۶
0
1
ماشین من الگانسه.هشت ساله دارم استفاده میکنم.یکبار خراب شد تعمیرکار گفت دلیلش اینه که به طور منظم استفاده نمیکنی.گویا در مورد ظرفشویی نباید دستگاه را به مدت دوهفته و بیشتر بدون استفاده گذاشت.در کل فکرکنم بسته به قرصی که استفاده میکنید و میزان نمکی که در جای مخصوص نمک میریزید کیفیت شست و شو تغییر میکنه و اینکه هر مارکی یه چندتایی در هر سری تولید ،دستگاههای مشکل دار داره که بسته به شانستون شاید گیر شما بیفته ولی شخصا کیفیت خدمات پس از فروش برام از همه چیز مهمتره.
قاسمیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۵
0
0
خواهش میکنم،خواهش میکنم همین الان جواب بدید
میخوام الگانس 14 نفره ++A بخرم
خواهش میکنم هرکی هر اطلاعی داره کمکم کنه
لطفا زودتر جواب بدید
متشکرم پیشاپیش عید همه شما عزیزان مبارک
سولماز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۰:۰۱
0
0
@ سلام میخواستم ماشین ظرفشویی بکوبخرم کسی اگه داره لطفا بگه خوبه با نه
پاسخ ها
کوروش
| United States of America |
۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۰:۰۱
ساخت ترکیه است و سابقه خوبی دارد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۲:۰۹
0
0
منم زیرووات گرفتم خیلی راضی ام
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۶
0
0
من ۸ ساله کنوود استفاده میکنم و تا حالا هیچ مشکلی پیش نیومده و بسیار راضی هستم.
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۸
0
0
من 13 ساله که ماشین لباسشویی زیروات 5 کیلویی دارم خیلی خیلی راضی هستم و چشم نزنم تا حالا سرویس نشده یکسره کار میکند . خیلی راضی هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۸
0
1
سلام من میخوام ماشین ظرفشویی بوش بخرم ولی نمیدونم چه مدلیش خوبه بنظرتون مدل بوش ای ار خوبه کسی اطلا عاتی داره ممنون میشم
ممتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۰۰:۵۲
0
0
سلام . منم میخوام ماشین ظرفشویی بخرم امروز رفتم بازار کلی برندهای مختلف نگاه کردم موندم کدوم بخرکیفیتش از همه بهتر باشه چون هرجا میرفتم هرکسی یه جورایی تعریف میکرد ب شوخی گفتم چندتا بخرم ببرم خونه تست بکنم . لطفا راهنمایی بکنه هرکی چند سال داره استفاده میکنه . مرسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۴
0
0
سلام در خصو ص ظرفشویی بکو لطفا نظر بدین
حمید
|
United States of America
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۹
0
0
سلام دوستان ، الان تو بازار ایران با توجه به تحقیقات چند ماهه ی من و خرید ماشین بلومبرگ پیشنهاد میکنم بلومبرگ رو با خیال راحت بخرید مخصوصا سیستم باز شدن درب ماشین بعد شستشو که البته حدود30سانت باز میشه عالیه و کامل حتی مونتاژآلمانه
پاسخ ها
SamiRa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۹
من حدود شش ساله یخچال دو قلو بلومبرگ دارم و خیلی راضی هستم ...فعلا تو مارک ماشین ظرف شویی موندم
اینکه چی بخرم و چند نفره بخرم ، چون هر کس ی چیزی میگه
زهرا مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۹
سلام لطف کنید بگویید نصف شستشوی ماشین ظرفشویی بلومبرگ کدام دکمه آن است ممنون می شوم راهنمایی کنید .
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۶:۲۳
0
0
ظرفشویی سامسونگ دارم خیلی هم راضیم ظرفارو که از داخل ماشین بر میدارم اینقدر برق میزنن که لذت میبرم به همه هم محصولات سامسونگ وتوصیه میکنم
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۴
0
0
سلام من میخواستم ماشین ظرف شوئی 8 نفره مجیک بخرم خواهرم چند ساله دهره خیلی راضیه اما الان تو بازار نیست خیلی پرسیدم الان نتیجه گرفتم بوش 12 نفره مدل 86n72 بخرم کسی این مدل داره راهنمائی کنه ممنون
ناسناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۵۹
0
1
اصلا بیخیال بشیم بهتره هرکه یک چیز میگه
منیژه
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۵
0
1
من یه ماشین ظرفشویی شش نفره اصل بیم المان دارم. در حد نو. میخوام بفروشم. چون با زا دو تا بچه و مادر شوهرم جوابگوی مانیست. قیمت نهایتا تا یک میلیون هم میتونم بدم. 04533742708
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۵
0
1
فکر کنم همه معتقدیم که لوازم خانگی بوش از همه بهتره اصلا شک نکنید و پولتونو بابت مارکهای دیگه دور نریزید.
مریم
|
United States of America
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۱
0
0
سلام ، دوستان
بین ماشین ظرفشویی آاگ-بوش-ویرپول
کدام بهتر است لطفا" راهنمایی کنید با تشکر
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۴
0
0
سلام من میخوام ظرفشویی 14نفره بوش بخرم آخرین مدلش لمسیه بنظر تون لمسی خوبی یا دکمه ای؟میگن لمسیا همه دکمه ها روی یه بردن ،چه مدلی بخرم ؟قیمتش مهم نیست کیفیت برام مهمه
شروين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۳
0
2
سلام من ١٢ نفره مجيك داشتم واقعا آشغاله الان همه ميگن بوش ولي بوش آخرين مدلش لمسيه شنيدم بورد لمسي زود خراب ميشه زيمنسم و آاگ هم نست ولي موندم چه كنم
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۳:۱۴
0
0
ماشين ظرفشويي بوش خوبه خواهرم داره راضيه منم ميخوام بخرم ١٤نفرشو
ابد
|
Hong Kong
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۹
0
0
ظرفشویی بوش 3کشو منتاژ ترک عالیه برنامه بصف ظرفیت داره تودور آخر ظرفها رو با فشار قوی میشوره ضد عفونی میکنه چربی نمیمونه قیمتشم مناسبه
ابد
|
Hong Kong
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۹
0
0
ظرفشویی بوش 3کشو منتاژ ترک عالیه برنامه بصف ظرفیت داره تودور آخر ظرفها رو با فشار قوی میشوره ضد عفونی میکنه چربی نمیمونه قیمتشم مناسبه
هاجر حسن زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۴:۲۴
0
0
سلام بچه‌ها کسی دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی کندی 15نفره داره کپی میخوام مرسی
هاجر حسن زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۴:۲۶
0
0
سلام بچه‌ها کسی دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی کندی 15نفره داره کپی میخوام مرسی
zahra
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۴۳
0
0
من ممی خواستم سینجر بکیرم DWS08-M3801S نظر لطفا
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۹
0
0
ميشه راجع به ظرفشويي دوو هم اطلاعات بديد متشكرم
ساره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۳۶
0
0
سلام کسی از ماشین ظرفشویی ال جی مدل 824st استفاده کرده؟ مونتاژ ایران شنیدم جدیدا محصولایی که ال جی تو ایران مونتاژ می کنه مشکل دارن. همه چیم ال جی بین ال جی و بوش شک دارم 14 نفره. لطفا اگه کسی می دونه راهنمایی کنه.
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۸
0
0
سلام دوستان من میخوام ماشین ظرفشویی وستل ترکیه 15 نفره بگیرم میخواستم ببینم کسی داشته که ازش راضی بوده باشه لطفا راهنمایی کنه هرکه داشته ممنون میشم زود جواب بدین...
پاسخ ها
مهندس امیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۸
سلام.
ما 15 سال پیش تلویزیون 29 اینچش رو داشتیم،فوق العاده بود.در شرایط اتصالی سیمهای برق نسوخت ولی کل وسایل سوخت.قطعات داخلش هم ساخت ژاپن اروپا و امریکا بود.ولی نمایندگی برای تعمیرش نبود .که بعد 10 سال کار لامپش نیاز تعویض داشت که چون نمایندگیش نیست ،مجبور شدیم بذاریمش کنار.هنوزم داریمش ولی خرابه...
خدمات پس از فروش واقعا مهمه.که میله آلمان توصیه بنده هست.چرا که خودشون هم همینو مصرق میکنن.و سایر برندها تجاری هست که شما پول اسمشو میدید و مصرفی ساخته میشن.
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۲
0
0
سلام.این همه میگن بوش بوش.من 5 سال پیش گرفتم1500 یک سالم برام کار نکرد خدمات پس از فروش میگفت یک میلیون هزینه تعمیرشه بردش سوخته.ضمنا زمان شستشوش هم خیلی زیاد بود 2 ساعت!
eee
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۲:۰۰
0
0
وای خدا چقدر درمورد ال جی بد شنیدم
برا جهازم خریدن برام
چیکارش کنم
یعنی ب درد نمیخوره؟
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۰۲:۰۰
ال جی واقعا عالیه منم هم برای جهیزیه ام ساید و لباسشویی سولاردم ال جی خریدم راضیام ، با توجه به اینکه مامانم هم چند سال ظرفشویی ال جی استفاده میکنه و عالیه، مدل قدیمی ها نمیدونم چگونه است ول جدیدا که بخارشور هم داره عالیهههههه
تین تین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۸
0
1
کسایی ک زرووات استفاده کردن لباسشویی و ظرف شوییش چطوره؟جواب بدین پلیز
هما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۳:۴۲
0
0
ترو خدا راهنماییم کنید
من بین ال جی و بوش موندم
الان بوش خیلی متنوع معلوم نیست کدوم ساخت المان یا چین قلب زیاد شده
میترسم بوش بخرم تقلبی دربیاد چیکارکنم
ال جی مدل بخار شو دارش رو بخرم یا بوش معمولی
منیزه
|
Canada
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۲:۲۳
0
0
سلام من میخوام ماشین ظرفشویی سامسونگ water wallبخرم که شستشوی خطی داره و آخرین مدل سامسونگ تو بازار هست کسی تجربه ای داره 14 نفره اس و به نظر همه برنامه ها رو داره چیکار کنم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۵
0
0
طبق شنیده های من اول اینکه مجیک قدیمیاش خوب بوده اما ساخت جدیدش نه. چون ایرانیه و بخاطر تحریم ها کلا کیفیتش افت کرده و دیگه مثل سابق نیست.
و یه توصیه به کسانی که میخوان بخرن : درمورد اینکه کدوم ماشینی خوبه بهتره از کسایی بپرسین که حداکثر یک سال پیش ماشین ظرفشویی خریدن. چون اونایی که از ماشین ظرفشویی هشت سالشون تعریف میکنن محصول هشت سال پیش رو خریدن نه مال الان رو.
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۹
0
0
سلام.
بین ماشین ظرفشویی های بوش در حد سه و نیم چه مدلی جدیدتر و بهتره؟
ممنون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۱:۴۸
0
0
كسي از كورال نمي نويسه من هشت نفرش رو خريدم خوبه آيا ؟
زکیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۳۶
0
0
والاما ک گیج شدیم بدتر
زکیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۲۲:۳۶
0
0
والاما ک گیج شدیم بدتر
شهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۰۲:۵۸
0
0
به نظر شما بلومبرگ بهتره یا مجیک 12 نفره یا وسپوینت من خیلی گیج شدم کمک کنید ؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۲:۵۵
0
0
من ماشین ظرفشویی 15 نفره زیرو وات دارم.ازش راضیم.ایتالیایی هم هست.در مورد ماشین ظرفشویی باید بگمِ هرچقدر که ماشین مهمه همون قدر هم انتخاب مواد شویندتون مهمه دوستان. رسیدگی شما به ماشینتون مهمه.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۲:۵۵
0
0
من ماشین ظرفشویی 15 نفره زیرو وات دارم.ازش راضیم.ایتالیایی هم هست.در مورد ماشین ظرفشویی باید بگمِ هرچقدر که ماشین مهمه همون قدر هم انتخاب مواد شویندتون مهمه دوستان. رسیدگی شما به ماشینتون مهمه.
فاطی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۸
0
0
من مدیا هشت نفره گرفتم بنظر شما خوبه جنسش
Narges
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۳:۴۰
0
0
من میدیا هشت نفره دارم عالیههههههه واقعا راضیم ظرفاروکاملا تمیزو براق و خشک تحویل میده ازهمه چیش راضیم ،خدمات و کارشناساش هم واقعا متبهرو جوابگو هستند
جواد ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۰۲:۰۴
0
1
بنظرتون ظرفشویی اسنوا چطوره چراکسی درموردش چیزی نمیگه
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۱
0
2
من یه ظرفشویی توکار میخوام چه مارکی خوبه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۰:۵۱
0
0
من ظرفشویی وستل میخام بخرم میگن قطعات بوش ولی تو ترکیه مونتاژ میشه بنظرتون خوبه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۴
0
0
ظرفشویی های اسنوا و پاکشوما هر دو تا شون عالین. تو آشناهامون هر کی داشته راضی بوده. خدمات پس از فروششون هم عالیه.در ضمن تو اقوام دو نفر ماشین ظرفشویی بوش دارن که خیلی ناراضین و مدام به همه میگن که بوش نخرین. ماشینهاشون رو فقط به خاطر اینکه دلشون واسه اون همه پولی که دادن میسوزه نگه داشتن. خدا نکنه که یک قطعه اش خراب بشه، دیگه گیر نمیاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۹
0
0
سلام
واسه جهیزیم میخوام ان شاءالله ظرفشویی دافتن بخرم،قیمتش 2ونیمه
اگه کسی این مارک رو داره،لطفا راهنماییم کنین،ممنون میشم
اتنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۷
0
0
سلام من می خوام ماشین ظرفشویی ال جی بخرم ظاهرا از همه مارکها بهتره لطفا کسی که کارایشو می دونه راهنمایی کنه ممنونم
اتنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۸
0
0
سلام من می خوام ماشین ظرفشویی ال جی بخرم ظاهرا از همه مارکها بهتره لطفا کسی که کارایشو می دونه راهنمایی کنه ممنونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۰۲:۴۱
0
0
سلام
میشه بگید تعداد طبقات ظرفشویی چقدر مهمه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۰۲:۴۱
0
0
سلام
میشه بگید تعداد طبقات ظرفشویی چقدر مهمه؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۰
0
0
من میخام مجیک 8 نفره بخرم کدوم مدلش بهتره
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۰۱:۴۸
0
0
سلام.کسی سامسونگ داره که ازش راضی باشه؟
ستون محکم
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۴
1
0
سلام طبق تحقیقایی که من داشتم از سایتای مختلف و فروشندگان مختلف
بله بوش آلمان خوبه ولی خدمات پس از فروش فوق العاده ضعیفی داره قطعاتش دیگه وارد نمیشه اگه خدای نخواسته خراب شد دیگه هیچی باید بندازیم دور
ال جی و سامسونگم چندادن تعریفی نداره شانسی شده خیلیش تقلبیه
اما توصیه میکنم به سایت محولات اسنوا و پاکشوما مراجعه کنید همه خدمات پس از فروششون ک عالیه قطعاتشم همه توبازار گیرمیاد از اون طرف چون تولید داخله قیمتش کمتره همه آپشنایی که بقیه ماشینا دارن رو دارن خدایی طراحیشونم منحصر بفردا من خودم میخوام پاکشوما بگیرم خیلی بازار و سایتارو گشتم طراحی و رضایت مشتریا و فروشندگان از پاکشوما خیلی خوب بوده البته اسنواهم چیزی چندان کم نداره ازش .سوالی داشتین ایمیلم fj5041@gmail.com درخدمتم
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۱
0
0
سلام
من ميخوام ظرفشويي روميزي بخرم به نظرتون چه ماركي خوبه؟ لطفا راهنماييم كنين
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۲
0
0
نظرتون در مورد ظرفشویی آاگ چیه؟اگه کسی استفاده میکنه لطفا راهنماییم کنه.
مهلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۰
0
0
سلام لطفا اگه کسی ظرفشوی اسنوا داره و ازش استفاده کرده نظرشو بگه. نمی دونم خوبه یا نه؟
رحيمي
|
United States of America
|
۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۸
0
0
سلام كسي لباسشويي و ظرفشويي بوش أصل ميخواد درخدمتم بياد.........
مدیر پایگاه با سلام جهت درج پیام تبلیغی خود با شماره 09126722890 تماس حاصل نمایید
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۲
0
0
سلام
میخواستم بدونم لباسشویی زیرووات بهتره یا تکنو؟!؟!
سميه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۰:۴۸
0
0
من کل لوازم برقيم سامسونگ. خيلى هم راضى هستم. الان هفت سال خريدم.تا حالا تعميرم نکردم
محمدرضا
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۸
0
0
ما دوماهه ماشین لباسشویی و ظرفشپیی ا ا گ گرفتیم.ساخت ایتالیا هست و تاحالا هم کاملا راضی بودیم شکر خدا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۷
0
0
سلام . مارك ويرپول بهترين مارك ماشين ظرفشويي و لباسشويي هست. امريكاييه تو ايتاليا مونتاژ ميشه. بعد از اون ايگه بعدش بوش كه هر دو مال المان هستن
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۷:۵۷
0
0
سلام دوستان، كسي ظرفشويي بوش مدل 88TI 03 داره؟ نظرتون در موردش چيه؟ اينو بخرم يا سامسونگ D146 ?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۸:۱۶
0
0
سلام نظرتون واس ماشین ظرف شویی بلمبرگ چیه???
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۷:۳۳
0
0
سلام دوستان، كسي ظرفشويي بوش مدل 88TI 03 داره؟ نظرتون در موردش چيه؟ اينو بخرم يا سامسونگ D146 ?
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۰۱
0
0
جالبه!اینجا همه فقط سوال میپرسن.کسی نیست جواب بده!!!!!!!!!!
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۸:۱۵
0
0
سلام دوستان، كسي ظرفشويي بوش مدل 88TI 03 داره؟ نظرتون در موردش چيه؟ اينو بخرم يا سامسونگ D146 ?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۲۲:۴۴
0
0
سلام لطفااگرکسی ماشین ظرف شویی اسنواداره بگه خوبه بانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۱:۴۲
0
0
راسته که میگن عمرمفید ماشین ظرفشویی اسنوافقط ۳ ساله؟؟؟؟؟کسی هست که چندساله داشته باشه این همه رامبدجوان ازاسنوامیگه آیاواقعاخوبه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۴
0
0
میخوام ماشین ظرفشویی بخرم رومیزی ولی میترسم خدمات پس ازفروششون خوب نباشه ایرانی بخرم خوب نباشه پول اضافی هم ندارم که هی بخوام عوض کنم نمیدونم چیکارکنم
نیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۰۴:۵۴
5
0
وقتی بوش قلابیشم اومده و تازه قیمت قطعاتش خیلی بالاست و ال جی و سامسونگم که در حد متوسطن،چرا محصول تولید شده توی کشور خودمونو نخریم!من که میخوام ماشین ظرفشویی اسنوا بخرم.افتخار میکنم که محصول کشور خودمو بخرم تا هم از یک محصول باکیفیت و خدمات پس از فروش واقعیش استفاده کنم و هم اینکه یک قدم در راه صنعت کشورم بردارم.فقط بلدیم غر بزنیم که جوونا بیکارن یا کارخونه های داخل دارن ورشکست میشن خب هرکدوم از خودمون شروع کنیم،پولی که میخوایم بفرستیم توی جیب شرکت یا کارخونه ی کره ای یا چینی به هموطن های خودمون بدیم
shila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۳
1
1
سلام ببخشید زیرووات خوبه؟البته بالاییاروخوندم ولی من امسال میخوام بخرم...اونابراچندسال قبله..هرسال جنسشون وکیفیتشون عوض میشه
مارال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۳
0
0
ما هم بین زیرووات وکندی موندیم کدومو بخریم طراحی داخلی کورال رو دیدم خیلی خوب بود ولی میگن کیفیتش از پاکشوما کمتر زیرووات هم میگن دیگه مثله قدیم ایتالیایی اصل نیس کندی رو هم اصلا خبر ندارم بوش هم قیمتش خیلی بالاس ولی همه ازش راضی بودن حالا فعلا من که بین کندی وزیرووات موندم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۸ - ۱۵:۴۹
0
0
وستل ترکیه چطوره
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۰:۵۰
0
0
ویرپول نخرید خدمات نداره
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۰:۵۰
0
0
ویرپول نخرید خدمات نداره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۰
1
0
دمه همه گرم اسنوا عالیه ایشالله میخرمش
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۰۱:۲۰
2
0
دمه همه گرم اسنوا عالیه ایشالله میخرمش
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۰
1
1
سلام لطفا اگر کسی ماشین ظرفشویی 12 نفره بلومبرگ رادارد مرا راهنمایی کند دکمه نصف شستشوی این ماشین کدام دکمه است و در کدام طبقه باید ظروف را گذاشت . ممنون
ثنا
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۷
0
0
در مورد ظرفشویی کروپ کسی چیزی میدونه؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۷
0
0
سلام دوستان من میخواستم ظرفشویی تکنو بخرم اگه کسی از کیفیت این دستگاه اطلاع داره من رو هم مطلع کنه ممنون میشم سریعتر. سپاسگزارم
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۲:۱۴
0
0
سلام من واقعا تعجب میکنم اینقد از الجی بد میگن والا خیلیا تو فامیل دارن قدیمیترینشون زنعمومه که بخاطر مشکل دستش 10سال پیش خرید حدود 700تا 800تومن میگه واقعا راضیم بعد اونم خیلی از دوست و فامیلا خریدن تا حالا از هیچ کدومشون بد نشنیدم جدیدا هم بیشتر مدل 1452 دارن که برا مامانم ی ماهه خریدیم خداروشکر تا حالا راضی بوده این مدل بی گارانتی هس مشابه گارانتی دارش فک کن 703باشه
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۲:۲۱
0
0
برای بحث خط و خش و لکه و اینا باید بگم خیلی بسته به مواد شوینده و نمک داره وهمچنین اب منطقه ...خاله ام نمک زیادی تو ماشبنش ریخته بود (سامسونگ)کل ظرفا ی لایه مات روشون بود و لکه دار بعد که فهمید درست شد و الان واقعا براقن ظرفا گاهی هم خوب نچیدن ظرفا در ظرفشویی ممکنه خط و خش ایحاد کنه جون ممکنه بازو ابپاش خوب ابرسانی نکنه یا اینکه ظرفها حلو باز شدن درست محفظه پودر رو بگیرن...اگه ظرفا هی مات میمونن یا سفیدن در محفظه نمک رو چک کنید شاید نشتی داره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۴
0
0
دوست عزیز من تو شهرک صنعتی هستم که محصولات اسنوا تولید میشه.و البته بازرس شهرک هم هستم اگر محصول کاملا داخلی بود دلم نمیسوخت ولی من باب اطلاع عرض میکنم حتی صفحات استیلی که پرس کاری میشه وارداتی هست و فقط مونتاژ میشه اینجا.چند تا پیچ و مهره و بالانسر هاش تولید داخله. امیدوارم و قلبا امیدوارم که محصولاتمون واقعا ملی بشه
رايان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۴:۱۴
0
0
به نظرم اصلا ال جى نخريد دوتا ازخاله هام خريدن واسه جفتشونم خراب شد يكيشون بعد دو سال ازبس تعريف كرد از ١٤ نفره ش اون يكى خاله م هم رفت خريد ولى بيچاره بعداز ٦ ماه يا حتى كمترسوخت پونصدتومنم رودستش خرج گذاشت واسه اون يكى هم خراب شد يه ميليون خرجش كرد، حالا ديگه به همه ميگه ال جى نخريد ماشيناش خيلى بد دراومده منم قبلا ميخواستم همين مدل ١٤ نفره شو به سفارشش بخرم اما بعد ازاون پشيمون شدم فعلا موندم چى بخرم مدل ايستاده ميخوام ترجيحا بزرگترينشو ولى بااين حرفا خرگيجه گرفتم
رايان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۴:۱۶
0
0
به نظرم اصلا ال جى نخريد دوتا ازخاله هام خريدن واسه جفتشونم خراب شد يكيشون بعد دو سال ازبس تعريف كرد از ١٤ نفره ش اون يكى خاله م هم رفت خريد ولى بيچاره بعداز ٦ ماه يا حتى كمترسوخت پونصدتومنم رودستش خرج گذاشت واسه اون يكى هم خراب شد يه ميليون خرجش كرد، حالا ديگه به همه ميگه ال جى نخريد ماشيناش خيلى بد دراومده منم قبلا ميخواستم همين مدل ١٤ نفره شو به سفارشش بخرم اما بعد ازاون پشيمون شدم فعلا موندم چى بخرم مدل ايستاده ميخوام ترجيحا بزرگترينشو ولى بااين حرفا خرگيجه گرفتم
دلخوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۶
0
0
سلام..مبخام ماشین ظرف شویی اسنوا بگیرم...کسی بوده که چند سال داشته باشه؟لطفا راهنماییم کنید.ممنون
دلخوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۶
0
0
سلام..مبخام ماشین ظرف شویی اسنوا بگیرم...کسی بوده که چند سال داشته باشه؟لطفا راهنماییم کنید.ممنون
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۷
0
0
ماشین ظرفشویی کنوود چطوره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۲۱:۰۴
0
0
بوش وزيمنس بهترين ،من زيمنس دارم و خيلى راضيم
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۰:۳۴
0
0
با سلام كل اجناس خارجي در بازار شانسي هستن اگر ميخواهيد بوش بگيريد با ضمانت سيهاوي بگيريد الجي تو بازارم بد نيست اما در حال حاضر نسبت به قيمت و خدمات پس از فروش ايرانيها بهتر است
مه مه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۲
0
0
ماشین ظرفشویی من بوش المانه. راضی هستم .ماشین رو ظرفها خط نمیندازه .خط و خش به خاطر مواد شوینده هست . اگه بصورت ژل باشه خط و خش نمیندازه ولی رنگ گلها رو زود میبره . منظور با آشغال بشوره یعنی مثلا استخونه ران مرغ رو بندازی تو ماشین ....معلومه خراب میشه اما دونه برنج و خورده نون مشکلی نداره فیلتر داره میگیردش. بعضی ها یه آب میگیرن به ظرف بعد میزارن تو ماشین ولی من همینطوری میزارم هیچ مشکلی هم پیش نمیاد.
اسی
|
Australia
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۴
0
0
سلام به همگی
کسی درباره پاکشوما چیزی نگفته. ممنون میشم اگه نظرتون رو درباره 14 نفره پاکشوما بگین
تشکر
سوسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۰
0
0
سلام لطفا نظرتون رونسبت به خرید ظرفشویی اسنوا اعلام
کنید من یخچال ساید وگاز پنج شعله رومینو دارم فوقالعاده است و حدود 7ساله کار میکنن الحمدلله تا حالا مشکل نداشته
خواهشا اگه کسی درمورد ظرفشویی اسنوا تجربه داره منو راهنمایی کنه
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۱
0
1
خدمات پس از فروش بوش چجوریه؟
مرضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۷:۴۲
0
0
من ماشین لباسشویی وستل دارم خیلی عالی کسی ظرفشویشو داره خوبه یا نه
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۴
0
0
سلام خانما راستی یه محصول جدیداشپزخونه اومده که اسمش کشک ساب برقی مادر دوستام خریدن خیلی وسیله جالبوکاربردییه شماره تماسشم اینه 09120686201شمانخریدین میگن کشک خشک گوسفندی هم داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۱۸
0
0
سلام ایندزیت خوبه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۶
0
0
من میخوام ماشین ظرفشویی بخرم چه مارکی خوبه بخرم لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۳
0
0
سلام من چند ساله زیرووات گرفتم خیلی عالیه ازش راضیم
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۹:۵۳
0
0
سلام دوستان من واسه جهزیه مموندم سامسونگ بگیرم یا بوش لطفا راهنمایی کنید ؟؟؟خدمات پس از فروش بوش در کرج به چه صورت ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۹:۵۳
بوش بگیرین ولی خدمات پس از فروش رو تحقیق کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۰۱:۲۵
0
0
نظرتون راجب ماشین ظرفشویی زیرووات چیه؟آیا کسی داره راضی هستید؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۶
0
1
سلام ببخشید قیمت ظرفشویی بوش اخرین مدلش چنده؟
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۸
0
0
ما سه نفر هستیم و معمولا" از ظروف زیاد استفاده میکنیم. آیا ماشین ظرفشوئی رومیزی برای ما جواب میده یابزرگش رو بخریم. سساس از راهنمائی دوستان
ونوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۱۸
1
2
من از بس تحقیق کردم و سرچ کردم دیگه حالم بد شده .ان شاء الله به یاری خدا یه مارک خوب با کیفیت خوب میگیرم و ازین به بعد همه جا تبلیغشو میکنم که عاااااالیه این مارکو بخرید .همه ی کامنتای اینجا رو خوندم و ناراضی و راضی انقدر این جا و جاهای دیگه هست که بیشتر گیج میشیم چی بخریم ! ولی من جمع بندی های خودم رو بهتون میگم تا استفاده کنید.
الجی ناراضی خیلی داره! نمیدونمم چرا...راضی هم کم نداره کلا 50_50 هست الجی من خودم اول نظرم الجی بود جاریمم الجی داره راضیه ولی گویا شانسیه
سامسونگ بهتره و میتونم بگم بیشترین جایی که دیدم از سامسونگ خیلی ناراضی هستن همنجاس وگرنه مدلای مناسب و خوبی از سامسونگ پیدا کردم که ازشون راضی هم خیییلی دیدم.البته اینجا اشاره کردن خدمات پس از فروشش افتضاحه .
بلومبرگ هم خوبه ناراضی خاصی ندیدم .
بکو هم خیلی راضی داره خیلی ! من یه مدل بود پسندیدم مدل 6839 که یکوچولو تو بازار اروپا رفتم نظزات انگلیسی خوندم ناراضی بودن البته مال حدودا5 سال پیش بودن نظرا...نمیدونم خیلی شک دارم بخرم یا نه اینجا هم دوتا ناراضی از بکو بود ولی چنتا هم بود کاااامل راضی بودن.
راستی اینو بگم که اگه کسی مشکل مالی نداره حتمااااا بوش آلمان بخره تو این هییییییچ شکی نیس !
موریس هم رومیزیاش شدیدا راضی داشته .
مجیک هم 8 نفره بامبوش میگن عالیه.
دوو میگن خوب نیس .
پاکشوما و اسنوا هم میگن خوبه والا نمیدونم !
میمونه میدیا....میدیا ساخت درجه 1 چین هست ....ولی کاملا راضی بوده هر نظری خوندم تا الان کم پیش اومده کسی بگه کامل راضی نیستم مثلا یکی گفته بود خوبه فقط گاهی ته دیگ رو نمیتونه بشوره! خسته نباشی دیگه ته دیگو با دستم سخت بر میدارن !اما هم شیکه هم جاداره هم نیم شور و برنامه های مختلفو داره حدود 500 تومنم از بکو ارزونتره ....24 ماه هم ضمانت داره و تو بازار های خارجی هم فروش داره ...
آاگ هم خیلی راضین ایندوزیتم خیلی خوبه انتخاب خودمم بود ولی میگن قطعاتش کمه و خراب بشه اذیتید ...نمیدونم حقیقت رو دیگه ....
میله کلا میگم خدمات پس از فروش بدی داره قطعاتش نیس ایران و زیمنس هم فقط تو اسن سایت ازش تعریف شنیدم و تو سایتای دیگه حرفی ازش نبود...
به طور کلی اگه مشکل مالی ندارید بدون درنگ بوش بخرید ولی بعد از بوس فک میکنم آاگ مجیک سامسونگ میدیا و بکو خوب باشه
اگه پستم کمک کوچیکی بهتون کرد برای حل شدن مشکلاتم به دست خدا و اینکه بتونم جهیزیه مو بخرم برم خونه خودم صلوات بفرستید ممنونم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۲۴
0
4
الان تو این وضعیت بوش آلمان کجا پیدا میشه
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۱۰
0
0
خانوما من دیروز یه ماشین ظرفشویی 8 نفره بوش از بانه خریدم. روش نوشته آلمان ولی فروشنده می گفت رومیزیای بوش مونتاژ چینه. موتورش آلمانه فقط. خوشحال بودم از خریدش ولی اومدم اینجا نظرات رو خوندم همه گفتن بوش آلمان باشه حتما. از یکی هم شنیدم رومیزیا صدا داره. من هنوز نصب نکردم. نمی دونم پس بدم یا نصبش کنم. یکم شک کردم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۱۰
توکل کنید و نصب کنید.
سما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۷
0
0
سلام . من میخوام ماشین ظرف شویی 12نفره بوش بخرم شاید هم رومیزی مجیک لطفا هرکس از این دو نوع ماشین داره و راضی هستش لطف کنه و مدل های ماشینش را بنویسه تا بدونم چه مدلی بخرم بهتره ..آخه خیلییییی مدل هست نمیدونم کدوم واقعا خوبه...ممنون از شما
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۷
جفتشون خوبه بستگی به فضای آشپزخونه و کاربردش داره
مهسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۶
0
0
سلام دوستان لطفا کسانی که ماشین رو میزی بوش اصل آلمان دارن بگن چند نفرست وچه کارایی هایی داره کلا در چند دقیقه ظرفها رو میشوره آیا قابلمه و ظروف درشت رو هم میشوره ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۳
0
0
ظرفشویی فقط مارک میله ی آلمان حرف نداره فقط گرونه ولی به نظر من ارزششو داره.تو دنیا حرف اول رو میزنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۳
0
0
ظرفشویی فقط مارک میله ی آلمان حرف نداره فقط گرونه ولی به نظر من ارزششو داره.تو دنیا حرف اول رو میزنه.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۵۵
0
0
سلام.من میخوام ظرفشویی بخرم.خیلی مرددم .خیلی ها میگن بوش خوب نیست. سامسونگ وال جی هم تعریفی نداره.پس چیکار کنم.کمکم کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۵۵
کی میگه بوش خوب نیست؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۸:۵۵
کی میگه بوش خوب نیست؟!!!
مهرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۸:۱۸
0
0
سلام ، خیلی فوری نیاز به راهنمایی دارم. ماشین ظرفشویی چی بگبرم؟ سامسونگ یا بوش؟ دلم میگه بوش اما میگن دیگه اصل نیس!
مهرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۸:۲۲
0
0
سلام ، خیلی فوری نیاز به راهنمایی دارم. ماشین ظرفشویی چی بگبرم؟ سامسونگ یا بوش؟ دلم میگه بوش اما میگن دیگه اصل نیس!
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۲
0
0
سلام ماشین ظرف شویی پاکشوما خوبه یانه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۹:۲۴
0
0
من میخوام ظرفشویی ایندوزیت بخرم به نظرتون دیجیتالی بهتره یا مکانیکی
البته لبلسشویشو قبلا خریدم خیلی خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۲
0
0
سلام می خواهم ظرف شویی ایرانی بخرم لطفا راهنمایی فرمایید کدام مارک بهتر است
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۲
0
0
سلام. من پس از بازگشت به کشور این بار بدنبال خرید ماشین ظرفشوئی خوب بودم. با نگاهی به این حرف های رد و بدل شده متوجه شدم اگر یک زن خوب گیرم بیاد همه اینارو با خودش داره و نیازی نیست من بدنبال تک تک اوناباشم.حال مونده شخص مورد نظر رو که همه چیزو با هم داره پیدا کنم. امیدوارم که اشتباه نکرده باشم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۲۱:۳۷
0
0
سلام می خواهم ظرف شویی ایرانی بخرم لطفا راهنمایی فرمایید کدام مارک بهتر است
سعیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۰
0
0
سلام میخواستم بدونم کسی تجربه ای در مورد ماشین ظرفشویی بلومبرگ داره ممنون میشم نظرتون رو بدید
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۰
0
0
سلام من6سال ماشین ظرف شویی آ ا گ دارم ومدام استفاده می کنم خیلی عالیه برنامه هاش کامله وواقعا بدون صداولرزشه به همه توصیه میکنم امتحان کنند
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۵
0
0
سلام میخواستم بدونم ماشین ظرفشویی پاکشوما خوبه یا سامسونگ اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۳
0
0
سلام نظرتون درمورد ماشين ظرف شويي دوو مدل m1221 چيه دوستان؟
ماریا مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۱:۲۶
0
0
کسی ظرفشویی جنرال ادمیرال نداره بگه چه جوریه ؟ برا جهیزیه گرفتم ولی نمی دونم خوبه یا نه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۶:۱۶
0
0
سلام دوستان کسی اطلاعاتی درباره ماشین ظرفشویی مارک اسنوا داره بهم کمک کنه لطفا ج بدین
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۲۹
0
1
دوستان از مشهد هستم ميخوام ماشين ظرفشويي و لباسشويي بوش بگيرم ، كسي ميتونه كمك كنه و بگه از كجا تشخيص بدم مال آلمانه يا تركيه ؟ لطفا بگين عجله دارم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۲۹
اگه آخر مدلش De بنویسه آلمانیه
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۰:۲۹
اخر مدلش TR یا T باشه سفارش ترکیه هست. DE باشه آلمانه. ,ولی همشون ساخت آلمان هستند و از لحاظ کیفیت فرقی ندارند.
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۰۶
0
0
سلام
نظرتون راجع به ماشین ظرفشویی اکسپریال ۶ نفره چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۵
0
0
کمکم کنید.ظرفشویی 6نفره زئوسی ایتالیا میخوام بگیرم خوبه
تکتم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۶
0
0
سلام دوستان من میخوام ماشین ظرفشویی بگیرم میشه لطفاراهنمایی کنیدچ مارکی.مبلغ هزینم 2200 میتونم هزینه کنم بیشترنمیشه لطفا بفرمایید تواین رنج قیمت چ مارکی کیفیت لازم رو داره تشکر.
هما جان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۷
0
0
سلام .خیلی ب کمکتون احتیاج دارم.ظرفشویی کندی خوبه یا سامسونگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۷
فقظ می تونم بگم سامسونگ نگیر
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۸
0
0
لباس شویی دوو خوبه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۱
0
1
من بلومبرگ میخوام بخرم مدل 9583 المانی مونتاژ ترکیه میگن عالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۶
0
0
من نزدیک یک ساله۸نفره پاکشوما گرفتم..راضیم...قیمتش هم مناسبه..
قلب یخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۰۲:۰۳
0
1
زیرووات کندی کورال همه مال شرکت پاکشوما هستن و در ایران مونتاژ میشن.
فوق العاده با کیفیت با قیمت مناسب و قابل رقابت و همینطور خدمات پس از فروش عالی که به جرات هیچ یک از برند های دیگه تو ایران ندارن.
قطعاتش به راحتی گیر میاد و گیفیت شستشوی خوبی دارن.
من لباسشویی کورال و ظرفشویی زیرووات دارم.کاملا راضی ام.
اصلا نیاز نیست پولتونو برای خرید بوش یا سامسونگ هدر بدید.باور کنید با هزینه کمتر میتونید یه وسیله خوب و عالی بخرید که سال ها براتون کار کنه.
فراموش نکنید خدمات پس از فروش و تأمین قطعات مهمترین اصله که شرکت پاکشوما به خوبی داره مصرف کننده هاشو پوشش میده.
آرچلیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۰
0
0
سامسونگ اصلا نخرید اولا اصل کره نیست مونتاج ایرانه من لباسشوییشو دارم تمیز میشوره ولی فوق العاده صدای بلند داره اما ظرفشویی آرچلیک دارم 15 ساله راضی ام . قیمتش از همه مناسبتره خدماتش در ایرانم هست چون ساخت ترکیه است.
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۱:۱۴
0
0
سلام من پنج ساله بکو دارم ازش راضیم۱۲نفره مدل۷۱۰۴۲
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۱
0
0
من که میخوام کندی بگیرم . فک کنم خوب باشه. همه ماشینای ظرفشویی 14 نفرن کندی 16 نفرس. قیمت شم مناسبه. خدمات بعد از فروش شم خوبه.
ناری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۹
0
0