کد خبر: ۱۰۲۱۳۶
تعداد نظرات: ۱۳۴ نظر
تاریخ انتشار:
جوانان وطن چشم و گوش بسته به جبه هاي جنگ حق عليه باطل رفتند!

هدف از انتشار كاريكاتور روزنامه شرق در هفته دفاع مقدس چه بود؟

گويي اينكه اين كاريكاتور پيامي ندارد به جز اينكه گروهي بسيجي در دوران جنگ و چشم و گوش بسته در صف انجام عملي هستند كه خود از نتيجه آن آگاه نيستند. به سخن ديگر اين كاريكاتور نشان مي دهد كه اين هفته يادگار روزهايي است كه جوانان وطن چشم و گوش بسته به جبه هاي جنگ حق عليه باطل رفتند و ندانسته شهيد شدند.

بولتن نيوز: اين ايام مبارك مصادف است با هفته اي كه از آن به نام هفته دفاع مقدس ياد مي شود و ياداور هشت سال خون و حماسه و ايثار و شهادت است. سالهايي كه بسيجيان جان بركف انقلاب اسلامي به همراه سپاه و ارتش به مقابه با رژيم بعثي عراق پرداختند تا از مام ميهن محافظت كنند و از كلام امام خود پاسداري. بسيجياني كه نماد وحدت آنها عكسهايي بود از صفهايي طولاني كه  هر بسيجي سربند سرخ و آغشته به خون يازهراي بسيجي ديگر را بر پيشاني جان بركف در پيش روي خود مي بست و با رمز يا حسين مي رفتند به جنگ آتش و خون و چه حماسه ها كه نيافريدند. چه بسيارند سربندهاي يا زهر و يا حسيني كه همينك بر ديوار خانه شهداي هنوز بوي عطر خود را در خانه محروم از پدر مي پراكنند...


 

دیروز و در حركتي در راستاي حرمت شكني هايي كه در چند هفته اخير و به صاحت مبارك پيامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار شكل گرفته است و در ادامه تحركات افرادي چون واحديها و منتجب نيا ها روزنامه شرق طرحي نو زد و آتشي ديگر بر دلمان افكند. روزنامه شرق در هفته دفاع مقدس كاريكاتوري منتشر كرد كه گروهي را نشان ميدهد كه در صفي طولاني به جاي بستن سربندهاي قرمز يازهرا بر پيشاني يكديگر، در حال بستن سربندهاي سياه بر چشمان يكديگر هستند.


 


گويي اينكه اين كاريكاتور پيامي ندارد به جز اينكه گروهي بسيجي در دوران جنگ و چشم و گوش بسته در صف انجام عملي قرار گرفتند كه خود از نتيجه آن آگاه نيستند. به سخن ديگر اين كاريكاتور نشان مي دهد كه اين هفته يادگار روزهايي است كه جوانان وطن چشم و گوش بسته به جبهه هاي جنگ حق عليه باطل رفتند و ندانسته شهيد شدند.


 

اي كاش روزنامه شرق به جاي اينكه در زمين دشمن بازي كند و بازي بخورد كمي هم براي داغ ديدگان جنگ تحميلي و به خصوص در هفته دفاع مقدس حرمت قايل مي شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۳۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۰۶
آرش از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
114
141
درد بزرگتر اینه که باید با دشمنای داخلی مبارزه کنیم . هیچ حکومتی از دشمن بیرونی شکست نخورد الا از داخل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
در حمله ي اسكندر مقدوني به ايران مملكت ما شكست خورد به دليل خيانت مرزبانان ايراني!
احمد ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
این روباهان چه دانند از مقاوت نیروهای مقاوت در سوسنگرد در حالیکه بی صدر خائن از فرستادن کمک خودداری میکرد، اگر اشاره این کاریکاتور به حرکات کور است که ای ملعون ها اگر روحیه شهادت طلبی بسیج نبود که ایلام و اهواز سقوط میکرد،

این کاریکاتور چرا در ایام دفاع مقدس چاپ شده است؟
روباهان نمی توانند دیگر بعد از فتنه، مطلبی رو به وسط پرت کنند و از ان برآیند بگیرند و بعد هم زیرش بزنند،

مردم به سلاح بصیرت تجهیز هستند ملعون های داخلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
52
163
سلام... این جمله شماست: """روزنامه شرق در هفته دفاع مقدس كاريكاتوري منتشر كرد كه گروهي را نشان ميدهد كه در صفي طولاني به جاي بستن سربندهاي قرمز يازهرا بر پيشاني يكديگر، در حال بستن سربندهاي سياه بر چشمان يكديگر هستند"".
چرا باید روزنامه شرق عکس سربند یا زهرا بزند.. مگه موضوع کاریکاتور جبهه و جنگه اخوی؟!!
این اتفاقاً داره طعنه میزنه به اینکه در ایامی که یه عده سربند یازهرا میزدند یه عده دارن دزدی می کنند و در غفلتند و چشمانشان بسته است...
البته من هم از اینکه این عمل شبیه اون سربند زدنه خوشم نیومد ولی خواهشا جو الکی ندین.. اصلاً با خود طرف صحبت کردین که این چیه؟! و منظورت چی بوده؟!
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
ایام ایام جنگه اگر اینطوره چرا این زمان این کاریکاتور را کشیده و هیچ توضیحی براش چاپ نکرده . خر خودتی اخوی . یارو میگه دزدیدم اینها میگن کی دیده؟
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
برفرض که نیت کاریکاتوریست این چیزی بوده که شما فرمودید، و خودش هم اصلا نفهمیده که از تصویر و طرحی که زده، غیر از نیتش اصلیش، در نگاه اول مفهوم دیگری برداشت میشه. آیا هیچ ناظر و مسئولی در روزنامه شرق هم این مساله رو نفهمیده؟
نه ناشناس گرامی، اصلا اینطور نیست. هم خود کاریکاتوریست مفاهیم طرح خودش رو خوب فهمیده و با بکار بردن المانهای تصویری که مفهوم خاصی رو در نگاه اول به ذهن متبادر میکنه دقیقا قصدش توهین بوده، هم مسئولین روزنامه کاملا فهمیدن که دارن چیکار میکنن.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
از کی تا حالا برای کاریکاتور؟(کارتون) توضیح چاپ میکنن جناب اقای صادق؟
حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
بيا تو گود برادر ناشناس مثل اينكه تازه از فرنگ برگشتي كه نمي دوني چاپ اين كاريكاتور در هفته دفاع مقدس چه مفهومي داره ولي اگر متوجه شدي و اين مطلب رو زدي بايد بگم ديد مثبت شما قابل تقديره ولي خيلي هم مثبت فكر كني اونايي كه چاپ كردن پر رو تر ميشن
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
مطمئن باش ناشناس عزيز نيت اين حضرات آنچه شما تصور ميكنيد نيست
روزي كه سربازاي بعثي به دختران و زنان خرمشهر تجاوز كردند اين مردم خون دادند و جانباز و معلول دادند تا شما اينقدر راحت از پشت رايانه شخصي اينطور قضاوت كنيد
متاسفم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
برادران عزیز صادق، عباس، حسین و بهزاد، شما که اینچنین حساس به کیان و سرنوشت مملکتتون هستید، ای کاش فقط نیمی از این توجه و دقت کم نظیرتون رو صرف "خاوری ها" و اختلاس گران و ... می کردید که تا حداقل فقر و بدنبالش فساد در خونه دختران و زنان همه ی این مملکت و نزنه، تا حداقل خون اون شهیدا و جابازایی که تو این راه فداکاری کردن هدر نشه.
خادم الشهدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
جناب ناشناس!شما که این همه خوشبینی چقدر است از فلسفه کاریکاتور میدونی؟اصلا چرا الان و تو این ایام باید منتشر بشه ؟ اصلا تو چی از جبهه میدونی؟
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
112
66
هادی حیدری!اگه موجودی بنام انسان بودی این کاریکاتور را نمی کشیدی! جواب این همه خون که برای ناموس ووطنت ریخته شده چه می دهی که رزمندگان اسلام را به تمسخر گرفته ای!؟ وای برتو که یک مزدور بیشترنیستی!
پاسخ ها
حمیدم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
1-آیا همه رزمندگان اسلام کچل ند؟
2-آیا این افراد نمی تو انند آشخاصی باشند که مجمع عمومی سازمان ملل درهنگام سخنرانی اقای دکتر احمد ی نژاد صحن راترک خواهند کرد؟
3-آیا افراد کسانی نیستند که کورکورانه از فیلم موهن حمایت می کنند؟
4-ایا این اتفاقات درهفته دفاع مقدس اتفاق نیافتاده است؟
5-اگر روزنامه ایران بود باز هم همین کار را می کردید!
روح الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
ای ول داش حمید م ما هم با توجه به اینکه خر فهم شدیم یکی از این چشم بندا میزنیم. راست می گی اصصصصصصصلا ربطی به جبهه نداره. این هفته هم هفته دفاع مقدس نیست! تصاویر موهنه پیامبرم (ص) مال بچگی های باباته!!
یداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
15
75
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
يعني كاريكاريست بي حيارو ولش؟؟؟؟؟؟؟
پیرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
31
104
بی خود به افراد تهمت نزنید ...
این کاریکاتور کجاش داره رزمنده ها رو نشون می ده ...؟؟
نه لباسشون شبیه رزمنده هاست ....
نه مکانی که توی اون هستند ...
اون وقت شما بنا به کدام قرینه اون رو به رزمنده ها نسبت می دید ...
واقعا باید بترسید از خدا که این قدر راحت به افراد تهمت می زنید ...
بولتن سانسور هم دیگه معروف شده ...
منتشر کن اگه پاسخی هم داری زیرش بذار ...
پاسخ ها
روح الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
پیرو جان اون زمان گذشت که یک تعداد می نشستن و یه توپ می داختن وسط بچه ها و به بازیشون می خندیدن. اون بچه ها امروز بزرگ شدن و توپو می زنن تو چشمتون تا کور شیدو فکر نکنید همه مردم خرن به جز خودتون.
چکش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
بنده اول تیتر خبر رو خوندم. باالطبع یک پیش زمینهء ذهنی در من ایجاد شد. وقتی کاریکاتور رو دیدم اصلا به نظرم نرسید که منظور کاریکاتوریست چیز دیگری بوده. اما وقتی توضیح محکم ایشان را خواندم تا حدی قبول کردم چون یک انسان بالغ راجع به کاری که خودش انجام داده صحبت کرده است. متاسفانه یا خوشبختانه مثل اکثر شما نمیتوانم نظر قطعی بدهم که 100 % منظورش این بوده یا آن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
جناب پیرو اگر لباسشون شبیه رزمنده ها بود و اگه ریش داشتند و اگه مکان رو دقیفاً شبیه جبهه نشان میداد فاتحه خودش را خوانده بود. من از نیت قلبی کاریکاتوریست خبر ندارم و نمی توانم قضاوت کنم اما یک چیزی کاملاً مشخص است و آن هم اینه که چاپ چنین کاریکاتوری در هفته دفاع مقدس در نگاه اول این ذهنیت را به مخاطب منتقل می کند که کاریکاتوریست قصد تمسخر رزمنده ها را داشته. به هر حال این کاریکاتور ایهام داره. از یک چیزی مطمئنم و اونم اینه که یک نفر که به قداست جنگی که کردیم ایمان داره شوخی ای نمی کنه که با حرکت قشنگ سربندهای مذهبی بستن رزمندگان اشتباه گرفته بشه.
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
با سلام. شما توي تمام كاريكاتورهاي كه ديدين واقعا تمام جزييات كشيده ميشه؟ واقعا شما انتظار داشتين كه لباسشون هم لباس رزمنده ها باشه؟؟؟ نكنه انتظار داشتين رزمنده ها رو عين رزمنده ها بكشن؟ اون كه نميشد كاريكاتور!!!
من خودم شخصا وقتي اين كاريكاتور رو ديدم ياد فيلمهايي افتادم كه از رزمنده ها موقع سربند زدن پخش ميشد.... شما رو نميدونم
در ضمن اين روزنامه سابقه ي خوبي نداره!
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
93
42
بی شرف چه لبخندی داره میزنه لقمه حرام همینه دیگه بجای قلم به دست گرفتن و حمله کردن به هتاکین به رسول الله داره عاشق ترین مردان جهان رو و راهی رو که رفتند رو به سخره میگیره نامرد!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
این پرچم کدوم کشور بود.
vpn شما به اونجا وصله یا خودت اونجایی زرنگ
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
58
44
ما تحمل دیدن یه فیلم جنگی و هم نداریم بعد اون بندگان خوب خدا توی صحنه ها بودن و اون همه سختی کشیدن بعد یکسری چه راحت خون شهدا رو پایمال میکنند چه راحت کاریکاتور میکشند و فکر میکنند که چه قدر هم بامزه هستند براشون متاسفم
پاسخ ها
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
آفرین به شما بانوی محترم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
15
49
ببخشید اینا همه سه تیغ زدن تو کاریکاتور اصلا تیپشون......
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
42
26
فقط لياقت بي غيرت ها را دارند .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
22
74
برداشت شما از این کاریکاتور اشتباه بوده. همه این متن بر اساس قضاوت اشتباه شماست.
پاسخ ها
شهرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
برداشت شما از این کاریکاتور چیه بگید ما هم بدونیم
آرش از اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
کاملا درست میگه . برداشت شما از این کاریکاتور چیه بگید ما هم بدونیم
سپهر
| United States of America |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
بله منم میگم برداشت شما از این کاریکاتور چیه ؟ کاش خود کاریکاتوریست میگفت چی میخواسته بگه.البته که حالا میگه من نظرم تمسخر رزمنده ها نبوده!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
هر آنچه بر ماست از ماست...
یکم فکر کنید..!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
برداشت وضع حال حاضر كشوره . كه با اين اقتصاد خراب همه چشماشونو بستن و به همديگه ميگن هيچ خبري نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
از پرچم انگليس متنفرم تو يكي حرف نزن بهتره بموني همونجا بغل انگليس ها
فاطی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
ببین گلی خوشم نمیاد کسی خرم کنه پس سعی نکن ملتم مثل خودت خر کنی افتاد داداش؟
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
داداش پرچم انگلیس ممکنه وی پی ان باشه ،طرف همینجاست.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
5
2
اشتباه تايپي :سربند يازهرا و ياحسينى
در خط نهم
مهرداد
|
United States of America
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
13
45
برداشت گروهی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و عده ای از مردم محترم نسبت به این کاریکاتور که به رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس است ، برداشتی کاملا غلط و دور از شناخت یک اثر ژورنالیستی است... هیچ ایرانی نیست که بخواهد رشادتها و دلاورمردیهای رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس را زیر سوال ببرد.. شهدای ما در جایگاه بالایی قرار دارند و مردان بی ادعایی که از جان خویش گذشتند تا نام ایران و ایرانی پاینده باشد و کاریکاتوریست روزنامه شرق هیچگاه از این مسئله دور نبوده و حریم بزرگ مردان هشت سال دفاع مقدس را زیر سوال نبرده است... کاریکاتور فوق کاملا خط جهل و نادانی را با چشمانی بسته به جلو نشان می دهد... دوستان عزیزی که برداشت چنین غلطی را از کاریکاتور نموده اند سعی کنند که المان های یک کاریکاتور ژورنالیستی را بدانند تا زود قضاوت نکرده و ذهن افراد جامعه را تحریک نکنند... کاریکاتور فوق هیچ ارتباطی به رزمندگان اسلام ندارد و فقط شخصیتهای خود پرداخته ای را نشان می دهد که بدون در نظر گرفتن حقیقت مسیر جهلی را پیش می روند...
پاسخ ها
آرش از اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
به نظرت انتشار این کاریکاتور در هفته دفاع مقدس عمدی نیست ؟ نمیتونم ساده لوح باشم و فکر کنم که در هفته دفاع مقدس تصادفا این کاریکاتوریست ..... اصلا ولش کن . تقصیر اونا بود که رفتند چشم و گوش بسته خودشون رو کشتند ، به ما چه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
آقاي آرش هيچ كس چشم و گوش بسته به جبهه نرفت و خودشو به كشتن نداد .
بلا
|
India
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
21
23
توی پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول ایام نوروزنمایشگاه هوایی برگزارمیشه یه روزکه رفته بودیم دوتااف4نمایش هوایی میدادن یکیشون تقریباازفاصله100متری بالای سرمردم ردشدخودم به عینه دیدم بخاطرشدت صداخیلی ازمردم ازترس نشستن روی زمین حتی بعضی ازسربازاهم ترسیدن اون هواپیماخودی بودوفقط یه نمایش ایاکسی که اون افرادرواینطورمسخره میکنه جرات داره زیربمباران هواپیماوشلیک توپ ورگبارگلوله لحظه ای بمون وازناموسش دفاع کنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
5
26
ببخشید برداشت شما از سخنان ریاست جمهور در خصوص نمایندگان مجلس چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
داداش برو فیلم اصلیش رو ببین
صدا ساختگی بود
من هر دو رو دیدم
چکش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
فتوشاپ بود (پوزخند)
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
13
6
خودکاریکاتوریست گفته این رو به خاطرمهدی هاشمی کشیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
جدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردمو چي فرض كردي؟؟؟؟؟؟
مرگ بر غربزده
محمد ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
47
18
یا زهرا یا حسین
یا مهدی یا محمد

ماموندیم به آمریکا لعن بفرستیم که برای پیغمر عزیزمون فیلم ساخت یا به این انسان نماهای غرب زده چپی پیرو خط خاتمی و موسوی لعنت الله علیهم اجمعین فحش بدیم......؟؟!!!!!!
خدایا صاحبمان امام زمان رو برسون تا اینا نتون هر کاری بکنن و بعد خیلی راحت توجیهش کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
خدا از دهنت بشنوه
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
بهید به کسایی لعنت بفرستی که سرمایه های این مملکتو میدزدند و مردم بیچاره رو تو این گرونی و فلاکت میندازن
معترض
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
چرا همه چیزو قاطی می کنی شما ؟! ( خطاب به فرید) بحث توهین به مقدسات یه چیزه ، بحث دزدی و اختلاص چیز دیگه ...
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
5
13
ألله مع الصابرين...
پاسخ ها
برهان افخمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
پس صبر کن روزنامه شرق.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
43
18
شهدا رفتند تا احمقهایی مثل این کارکاتوریست تو فضای کاملا آزاد خون شهدا رو پایمال که نه لگد مال کنن
بعد هم بگن آزادی نیست
خدا حق شهدا را برماحلال کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
آزاد؟
راست میگی؟؟؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
شهدا به کسی توهین نمیکردند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
26
14
شهدا رفتند تا احمقهایی مثل این کارکاتوریست تو فضای کاملا آزاد خون شهدا رو پایمال که نه لگد مال کنن
بعد هم بگن آزادی نیست
خدا حق شهدا را برماحلال کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
11
22
میشه گفت این کاریکاتور منظورش اینه که یه تعدادی هم چشماشون رو بروی حقیقت بستند ولی نمی توان فهمید که منظور کارتونیست رزمنده ها بودن ولی اینکه تو یک صف چند نفر دارن این حرکت رو انجام میدن شبیه سربند بستن رزمنده هاست از این لحاظ نوعی دو پهلو گوییست ؛ کارتونیست میتونست این شباهت رو که دلیل سوء تفاهمه نکشه و احتمالا غرضی هم توکار بوده!
والله اعلم
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
اینها قبل از انتشار چنین مواردی، حساب همه جاش رو میکنن.
سادگیه اگه فکر کنیم نفهمیدن دارن چیکار میکنن. قطعا غرض ناصوابی داشتند.
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
چرا اين كاريكاتور توي هفته دفاع مقدس چاپ شد؟
و دروم اينكه چرا واسه همه تداعي كننده ي سربند بستن رزمنده هاست؟؟؟
اينو جواب منطقي بدين تا ما هم قانع بشيم
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
4
12
یواش یواش ...
کم کم ...
اینجوری میخوان آستانه ی صبرمونو بسنجن!
دمشون گرم.
خوب میدونن چجور بزنن که بگیم ضربه نبود , ناز بود !
حالا ما بشینیم اینجا یا به هم فحش بدیم یا همدیگرو تایید کنیم.
پاسخ ها
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
واقعا با شما موافقم.
ميخوان استانه ي تحمل ما رو ببرن بالا تا در نهايت ديگه هيچي از ارزشهامون واسمون نمونه
محمد حسین
|
Germany
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
13
10
خدایا به علی زمانمان صبر بده که اینگونه بی حرمتیها را تحمل کند . لعنت بر کسی که با صدای ضد انقلابی ها هم نوا می شود لعنت لعنت لعنت لعنت ...
صبور باش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
7
6
سلام ، این کاریکاتور کاملا موضوع سیاسی داره و به خاطر (به طور خوش بینانه) بی فکر بودن این کاریکاتوریست ، توی همچین ایامی و همچین طرحی
رو میدن و در این اوضاع تمامیه افرادی که بر ضد جمهوری اسلامی هستن از این کار برداشت مناسب خودشون رو میکنن و این نشون میده که این کاریکاتوریست با اینکه باید فکر و تفکر فعالی داشته باشه و به کاری که میکنه علم کامل داشته باشه و منظورشو وقتی میبینه تمام افراد متوجه نمیشن ، نمینویسه و همه رو متوجه نمیسازه پس نشون میده بدش هم نمیومده که توهین کنه به رزمندگان اسلام و 8 سال جنگ تحمیلی که کلی خون پاش ریخته شدو این آدم راحت به بازی میگیره همه چیو و از همه بدتر مدیر اون روزنامه و منتشران اون روزنامه که اینقدر راحت از این موضوع میگذرن و این نشون میده که چقدر میتونن اهالی رسانه راحت همه چیو به بازی بگیرن و به جای اینکه آرامشو تو وضعیته الان جمهوری اسلامی تزریق کنن این تشنج رو وارد میکنن ، واقعا اگه قصد خاصی پشته این کار بوده باید کلا این کاریکاتوریست و خوده مدیر روزنامه رو به سر در روزنامه میخ کنن تا عبرت بشه برای همه که دیگه احساسات مردم رو جریحه دار نکنن هر چند که ( اینقدر شل گرفتن که همه شل شدن)
در پناه حق
خدا نگهدارتون
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
3
15
لباسهاوسرو روی این افراد شباهتی به بسیجیها ورزمندگان پاکدل نداره از طرفی شکمهای ور قلمبیده اینها حکایت از مفت خور ی وعافیت طلبی داره وهیچ شباهتی به جوانان ونوجوانان عاشق روح ا.. نداره که آنها با چشم دلشان واقعیت را می دیدند که حضرات چشماشون را روی حقیقت می بندند تا انرو نبینند!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
14
7
سلام
اون اقایونی که میگن اینا لباسو قیافه مکانشون به زرمنگان اسلام نمیخوره باید بهشون بگم پ ن پ این اقا اینقدر جرات داره که بیاد دقیق اون چیزی رو که تو ذهن کثیفشه با تمام جزییات بکشه نه داداش این اقاخواسته هم رد گم کنه و حرفشو بزنه که زده به کادون مردم ما زرنگ تر از این حرفا فقط کاش بشه تو چشاش زل زدو یه تف تو اون صورت کثیفش انداخت
پاسخ ها
روح الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
اینا بچه های شرقا که بعد از تعطیل شدن روزنامه گرگم به هوا بازی می کنن! اصلنم رزمنده نیستا! این هفتم اصلا هفته دفاع مقدس نیست! ما هم از قبرس اومدیم!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
6
8
شاید بیچاره شرق منظورش این تروریستهای مزدور عربستان و قطر و ترکیه بوده که چشم بسته میفرستنشون برای جهاد و خرابکاری.
پاسخ ها
فاطی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
لابد این تروریستان که برای هم پیشونی بند میبندن تا برن دانشمند ترور کنن اره؟
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
5
5
چراواقع بین نیستید برای یک لحظه فکر کن که در زمان جنگ هستی و یک بعثی به خونه خودت و به ناموست داره حمله می کنه تو به طور حتم ار خونه و ناموست دفاع می کنی تاموررد تجاوز قرار نگیره حالا در نظربگیر اون همه افراد غیور برای اینکه خاک کشور پاکشون به اجنبی نرسه رفتن جونشون که همه چیشون بود رو دادن حالا این جوابشون باغیرتا به جای حمایت بیایم کاریکاتورشون رو بکشیم به جای مخالفت با این کارها ازاون حمایت کنیم والله این رسم مردانگی نیست چرا به بعضی از نظراتی که به مخالفت با این کاریکاتور پرداختین دارین حمایت می کنین خداییش برای یک لحظه فکر کن الان داری عربی حرف میزنی و زیر سلطه اجنبی هستی به خودت ورزمنده ها افتخار کن خدا با ماست
یا علی مددی
|
United States of America
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
5
8
هر کسی از ظن خود شد یار من !!! قضاوت عجولانه خلاف اسلام وعدالت است . با چنین قضاوت هایی دشمنان اسلام و کشور عزیزمان ریشمان را وجب می کنند . شایسته است تا اساتید فن وآگاهان به زوایای یک کاریکاتور ، آنچه را که این همه جنجال غیر معقول آفریده بررسی کنندتا همه یک شبه تحلیل گر هنر ،سیاست ، اقتصاد و... نشوند .به فرموده حافظ" در کارخانه ای که ره عقل وفضل نیست فهم ضعیف رای فضولی چرا کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
5
16
آقا جان الکی داغش نکنید من هم اول که خبر رو خوندم حسابی آتیش گرفتم حالا که خودم دیدم فکر نمیکنم منظورش رزمنده های عزیز ما باشه. هر تیپی یک شاخصی داره اینها نشانی از رزمنده ندارند همه ما رزمنده ها رو با لباس فرم چهره های متفاوت از این در ذهن خودمون داریم .آقایون مجلسی هم بهتره برن دنبال وضعیت زندگی مردم که وزیر اقتصاد بهشون میگه من مسئول بازار ارز نیستم!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
17
12
از جلبک های لجن بیش از این انتظار نیست
منتظر يار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
1
17
توهين کردن از دين اسلام نيست .
قابل توجه به افرادي که ....
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
12
8
دوستان كه معتقدند برداشت مردم از اين كاريكاتور اشتباه بوده بهتره قبل از قضاوت سري به روزنامه شرق بزنندوقبل از اون هم سري به گذشته وكارنامه مشاوران اين روزنامه
درود بر رزمندگان اسلام
برقرار باشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
6
18
ای کاش بجای این همه جنجال برای یک كاريكاتور که هیچ چیزی نداره به فکر این گرانی و تورم می بودید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
فائزه را ول کنید گرونی را بچسبید !
مهدی را ول کنید گرونی را بچسب !
توهین به رزمنده ها ول کنید گرونی را بچسبید !
گلشیفته وشجریان راول کنید گرونی را بچسبید !
توهین به پیامبر را ول کنید گرونی را بچسبید !
جلسه هاشمی و نوری زاد را ول کنید گرونی را بچسبید !

حالا میشه فهمید پشت پرده گرونی های اخیرچیه !
سيد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
12
7
همه اونايي كه ميگن اين طرح راجع به دفاع مقدس نيست به اين دليله كه از طراحي چيزي سر در نميارن. اگه اين كاريكاتور سربندهاي يازهرا و يا حسين رو نشون ميداد و يا لباس آدمهاي طراحي شده لباس جنگ بود و...، ماهيت خودش رو از دست ميداد چون كاريكاتور مفاهيم رو غير مستقيم بيان ميكنه...
در ضمن اگر سري به آرشيو كارهاي اين كاريكاتوريست حروم لقمه بزنيد ميبينيد كه بسيجي ها رو با همين ته ريش ميكشه
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
ادب از واجبات دینه... بهتون نزن... شخصیتت رو هم فظ کن... تو طراحی حالیته کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
ایرونی جون حقیقت رو نمیخوای بشنوی اینطرفا نیا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
7
3
زمان که میگذرد عده ای فکرمیکنند ارزشها هم گذشته. اماای هم وطنان درصف دشمن ، بدانید وآگاه باشیدکه خداوند ازباطن نیت شما آگاه است واگرهموطنانت شماراببخشند روزی درپیشگاه خداوند باید جوابگو باشید.یک توصیه به هموطنان فریب خورده . آب به آسیاب دشمن نریزید.آلت دست دشمن نشوید الان موقع هوشیاری است . آیا ازرهبرتان خجالت نمیکشید که مثل پدر نصیحت می کندوندای بصیرت می دهد .توراخدا به فکرمملکتتون باشید دشمن دلش برای شما نسوخته.به امید آگاهی بیشتر وشناخت زمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
8
4
این کار ناشی از بیخردی هست
علیرضا رفسنجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
8
2
کاریکاتور مبهمه اگه طراح قصد داشت مفت خورهاوافراد گمراه رو دربرابر رشادتهای بسیجیان زیر سوال ببره بهتر بود 2تا صف میکشید که عده ای پیشانی بند یا زهرا با لباس رزمنده وعده ای در کنارشان با این طرحی که هست.الله اعلم .خدا همه مغرضان ودشمنان میهن واسلام رو لعنت کنه ان شاالله .
شکیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
4
10
کاریکاتور رادیدم اصلا بنظرم کمی شلوغ کردند چون هیچکدام از ادمهاش لباس جنگ به تن نداشتندوبنظرمن منظور کاریکاتوریست بعضی از مسئولین فرصت طلب بوده (به غبغبشان وبینی سربالا یعنی توجه کنیدیعنی نماد ثروت وتکبر)که بارانت حضور در جبهه به مقامات وپستهای نون وابدار رسیدند اگردرزمان جنگ سربندارزشی داشته اند ویکدیگر را درجنگ همیاری میکردنددر این دوران باچشم پوشی از گناه هم یکدیگر راهمیاری میکنند واصلا برداشت اهانت به رزمندگان استنباط نمیشود ولباسشان بیشترشبیه لباس کاراته کارهاست یعنی حضور بعضی از مسئولین فعلی در جنگ نه برای رزم بلکه بیشتر برای نمایش بوده است
planfirest
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
12
7
آقا فقط یک کلام ختم کلام
مرگ بر ضد ولایت فقیه
علیرضا رفسنجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
4
7
کاریکاتور مبهمه اگه طراح قصد داشت مفت خورهاوافراد گمراه رو دربرابر رشادتهای بسیجیان زیر سوال ببره بهتر بود 2تا صف میکشید که عده ای پیشانی بند یا زهرا با لباس رزمنده وعده ای در کنارشان با این طرحی که هست.الله اعلم .خدا همه مغرضان ودشمنان میهن واسلام رو لعنت کنه ان شاالله .
پاسخ ها
مهدي از شيراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
تو هم رفسنجوني هستي ؟؟؟پس نظري ندارم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
وووی تو هم رفسنجانیی امید وارم از همون که خودت گفتی نباشی
بزرگمهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
9
7
لعنت بر .......وخود کاریکاتوریستی که این کاریکاتور رو نقاشی کرده و لعنت بر اون کسی که اجازه چاپش رو داده. اگه شهدای ما نرفته بودن خونشون رو به مملکت هدیه کنن حالا امثال اینایی که کاریکاتور میکشن خودشون از ترس امریکا و عراق زیر لباس ماماناشون قایم میکردن.
لعنت بر وطن فروشای خاین.
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
9
6
منظور اين آقا اگه القاعده يا گروهك هاي مسلح سوريه بود بايد زيرش توضيح مي نوشت.شما خودتان با ديدن اين كاريكاتور آن هم در هفته دفاع مقدس اولين چيزي كه به ذهنتان مي رسد دفاع مقدس نيست؟
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
8
8
این کارکاتوریست اگر واقعا برای دفاع مقدس ارزش قایل بود و به رزمنده ها عشق می ورزید هیچ وقت نمیومد این کارکاتور رو که ناخوداگاه پیشانی بستن های رزمنده هارو به ذهن تداعی میکنه منتشر کنه
رشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
7
8
خیلی ها از مردم چنان با این اوضاع گرانی وبیکاری جوانان در فکر فرو رفته اند که از این قضیه با خبر نبودند واین روزنامه شرق هنوز نمی داند که اروند رود کجاست ورزمندگان دلیر اسلام چه جانفشانی هایی در آنجا از خود نشان دادندو یاعوامل روزنامه شرق می دانند که فکه کجاست؟
نادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
3
4
به قول شهید خبرنگار محمدرضا امانی :بعد از جنگ ،برخی جنگ ندیده ها به رزمندگان نمره می دهند .اگر چنین شد به خدا پناه برید که شرایط اول اسلام تکرار شده است .حالا هم شرق نمره داده است انگار !
بهروز
|
Germany
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
4
2
فضای رسانه ای ایران ما اونقدر آزادی برای آقاییون فراهم کرده که نه تنها باعث سوءاستفاده آقایون و تشویش اذهان عمومی شده بلکه در پاره ای از اوقات امثال همین آقای کاریکاتوریست فضای رسانه ای ایران رو متهم به سانسور میکنند...هدف هم بزرگ کردن و شهرت و هزار منفعت شخصیه نه القای یک تفکر...غلط کرده کسی بخواد تو روز روشن به بسیج و ارزشهای والاش توهین کنه..
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
4
7
ای دوستان گرامی طبق فرموده بزرگان هیچ
وقت زود قضاوت نکنید.شاید هیچ منظوری نداشته است.نصیحت من جوان 20 ساله به همه بزرگوارانی که نظر گذاشته اید بخشنده باشید گاهی خود را جای طراح کاریکاتوریست بذارید
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
8
3
انتشار این کاریکاتور تو هفته دفاع مقدس نمیتونه بدون قصد وغرض باشه چون اولین چیزی که با دیدن این تصویر به ذهن ببینده تداعی میشه تصویر رزمند های دوران دفاع مقدسه
علی از شیراز
|
India
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
7
4
به نظر میرسد توهین به مقدسات ازسوی جبهه استکبار به صورت برنامه ریزی شده درحال انجام است و در این پازل هرکسی نقشی برعهده دارد. آن قبطی فرانسوی و روزنامه شرق کار خود را انجام میدهند تا پازل طراحی شده توسط صهونیست جهانی را تکمیل کنند.و لزوما هم همدیگر را نمیشناسند.مثل کارگرانی که در معدن کار میکنند ممکن است ندانند در نهایت چه چیزی تولید میشود.
محمد ميثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
8
4
اگر اين ..... يك شب براي اين كشور بيدارخوابي كشيده بود ويك شب رادرسنگربسر برده بود اين غلط زيادي نميكرد بجاي اين كارها برود دنبال .... اصليش بگردد
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
3
8
راستی برین از طرف بپرسین منظورش چی بوده شاید منظور دیگری داشته و توی این ایام برداشتی دیگه شده
من زمان جنگ نوجوان بودم و میدیدم مردم با اگاهی و شور و عشق به جبهه میرفتن و اگه منظور کاریکاتوریست این بوده پس به حالش باید تاسف خورد.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
4
3
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان
جالبه ها بعضی از افراد خودشونو به کوری زدن تا چیزی نبینند.
این کاریکاتور که دقیقا واضحه منظورش چیه والا چرا تو این زمان یعنی وسط هفته دفاع مقدس یه همچین چیزی رو چاپ نمی کردن اونا یا خودشون خرن یا فکر می کنن با خر طرفن گزینه دوم که کلا رده پس می مونه گزینه اول یعنی اینکه این افراد که این توهین واضح رو نمی بینن باید خودشون خر باشن.
به امید ظهور دولت یار.
یا زهرا.
حسین حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
6
5
دستاوردهای فرهنگی روزنامه شرق:
همراهی با جریان فتنه
تمسخر متعدد دولت
سیاه نمایی اوضاع داخلی
انتقادهای بی شمار بر جنبه های مختلف کشور
نقد غیرمنصفانه سخنرانی های مسئولان
زیر سئوال بردن سیاست های آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و...
و اکنون توهین غیرمستقیم بر رزمندگان هشت ساله دفاع مقدس آن هم در هفته دفاع مقدس
آقایان و عزیزان مسئول و دولتمردان فرهنگی: اگر واقعا چشمانتان بسته نبود یا اگر واقعا خواب نیستید، چرا جلوی این عنصر فتنه را زودتر از اینها نگرفتید؟ به جدم زهرا مدیون هستید اگر بازهم مماشات کنید.
yoni
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
3
6
سلام
دوستان عزیز دین اسلام به ما آموخته که تا از چیزی بطور صد در صد اطلاع نداشتیم نسبت به کسی تهمت و افترایی نزنیم!!!
هنوز که مقصود واقعی این کاریکاتور رو نمی دونیم!!!
پاسخ ها
حنانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
دیگه چی رو می خوای بدونی؟؟؟؟از این بسیجی ها و آدمایی که ما از دست دادیم که خیلی راحتم نبود پاک تر نیست!چه شکلی می تونی این حرف رو بزنی اگه هر منظور دیگه ای داشت بازم اینجوری نشون نمیداد چون این کار که هر کی واسه یکی دیگه سر بند می بنده مخصوص بسیجس هاس!دین اسلام به ما یاد داده تا مطمئن نشدیم تهمت نزنیم درست،ولی آیا این که یه سری دل ما رو خون کنن و دشمن شادمون کنن جای تامل و فکر کردن داره؟!بعضیا یا خودشونو به نفهمی می زنن یا واقعا" نمی فهمن که منظور چیه!ولی منظور واضحه فقط باید چشم و گوشتو باز کنی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
1
2
بلا
پاسخ ها
yoni
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
خانم حنانه
لطفا نزاکت را رعایت کنید!!!اینجا جای نظر دادن ازاد ه نه جای اینکه یک سری رو نفهم خطاب کنید
من فقط ازادانه و بدون هیچ توهینی نظرم رو گفتم
علی ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
3
1
اکه کمی به سابقه و تفکرات این ..... بنگریم می بینیم اینکار حساب شده است نباید خودمان را ب نفهمی بزنیم تا میدان برای این افرادباز باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
3
10
ميگم چطوره فقط سايت شما منتشر بشه با روزنامه كيهان!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
6
2
حیدری این جور افراد قبل از کشیدن هماهنگ هستند با اون ور آب با بهائی جوناشون
رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
4
3
تو کشور های اروپایی هنوز واسه کشته های جنگ جهانی احترام قائلند در صورتی که جنگ های جهانی هیچ ارتباطی به دفاع مقدس نداشت حتی الامکان اونجا ناموسشون در خطر نبود .جنگ ما جنگ یه عده ای بسیجی پاک با دست خالی بود در برابر دنیا کسایی که رو مین میرفتن تا ناموس ملت از جمله ناموس این عوضیا آسیب نبینه .قوه قضائیه باید محک برخورد کنه تا درس عبرت بشه واسه بقیه وطن فروشها.
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
2
1
تو عالم هنر اصطلاح هنر برای هنر یا هنر برای مردم را شنیدیم.هنرمندی که کارشو میبره تو نمایشگاه تخصصی میتونه ایده ای فراتر از اونچه در وحله اول درک میشه برای اثر ذکر کنه حتی میتونه فرصت بده هرکی هرجور دوس داره برداشت کنه.اما آیاجامعه وادمای جورواجورش برداشت اولیه راقبول دارن یااون ایده ای که ممکنه ادعا بشه؟!به نظرم یه هنرمند کاملامیتونه پیش بینی بکنه تمامی برداشتهارا و این کوته فکریه تصور کنیم این سوء تفاهمه نه پیش اومده!
اون دوستانی هم که میگن هیچی را شبیه جبهه وبسیجیها نکشیده وبه ظاهر اشاره میکننن باید بدونن درعلوم ارتباط تصویری بهره گیری ازفضای منفی.امتدادها.تفکیک سطوح و تاثیر ناخوداگاهی که هست ولی براحتی دیده نمیشه بمراتب اثرگذارتره.
دوستان نقد فیلم جدایی نادرازسیمین در4 لایه ادراکی و معناشناسی را بخونن.خدابهمراه ونگهدارهمه بچه باغیرتا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
5
3
متاسفم برا کسایی که خون شهیدا رو پایمال میکنن با این کاراشون.
لیاقت یه سری افراد همون آمریکاییهای حروم زادس.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
0
5
به خدا همه ي ما شهيدا رو دوس داريم...
ولي قبول كنيم كه الان همه دارن چشم همو رو اشتبا ها با چشم بندايي از جنس رشوه.تهديدو....مي بندن.خدا به دادمون برسه بازم مي گم من يه عاشق شهيدام
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
4
4
متاسفم برای کسایی که حرمت شهدا رو نگه نمیدارن
محسن لره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
4
4
خيلى هماهنگ بود با ورود و دستگيرى خواهر و برادر خواستن بازداشت اين خواهر و برادر مفسد در حاشيه قرار بگيره چقدر اين وطن فروشان خارج دارن يكى يكى وارد ميشن استاد آواز هم به جمع اينها رسيد فردا هم استاد رقص(م) ورود پيدا ميكند رسانه ايها هم شروع كردند كم كم ميخواهند توجه رسانه هاى غرب را بخاطر خوش رقصى ها و هنرنمايى هاشون جلب كند : شايد اين كاريكاريست رنگ سبزشون را تغيير بده چون سبزشون جواب نداده با سياه نمايى وضعيت كشورشايد شعار شون باشه:ياحق
بسیجی بی ترمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
5
3
چیزی ندارم بگم فقط (( شهدا شرمنده ایم ))
علی011
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
2
1
قیافه ها رو چجوری کشیده ...! (لبخند تا بناگوش)
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
3
7
من کارشناس ارشد روانشناسی هستم و سال های زیادی است که به عنوان مشاور در بسیاری از رسانه ها حضور داشته ام و کمی از چارچوب های ذهنی و روش های تکنیکال اهالی هنر آگاهی دارم . با این مقدمه چند نکته را تقدیم می کنم:
1- برای القای مفهاهیم مورد نظر در یک تصویر هنری ، مثلا یک کاریکاتور ، تلاش می شود المان هایی به کار برده نشود که عینا و صراحتا به فرد یا مفهومی اشاره کند. و ارزش هنری یک کاریکاتور مفهومی به رعایت همین نکته است.
2- اما با استفاده از تکنیک های مجاورت، مشابهت و تضاد ذهن بیننده را به طور ناخودآگاه به سوی مفهوم مورد نشر سوق می دهند. دو مثال:
- مجاورت: کاپشن آقای احمدی نژاد یک ابزار برای تکنیک "مجاورت" بود و اگر هر تصویری با این المان ترسیم می شد ، ذهن بیننده را به سمت ایشان هدایت می کرد. ضمن اینکه از مجاورت زمانی نیز برای القای مفهوم می توان استفاده کرد.
- مشابهت: اگر مدل سبیل یک شخصیت مشهور را مثلا پشت لب خانم رایس ترسیم کنند ، ذهن بیننده با اینکه تصویر رایس را می بیند، ولی متوجه آن شخصیت مشهور می شود.
3- برای اینکه در یک کاریکاتور ،رزمندگان به ذهن متبادر شوند ، در یک اثر حرفه ای لازم نیست المان عینی مثل ریش، لباس رزم و ... بکار برده شود.
با توجه به اشارات فوق در نظر داشته باشید که این رفتار، یعنی وجود صفی که در آن هر فردی بر پیشانی فرد مقابلش، سربندی را می بندد ، هیچ سابقه ای در حافظه مردم به جز انجام این کار توسط رزمندگان ندارد. لذا این کاریکاتور با دقت تمام و با استفاده از ترکیب دو تکنیک مجاورت و مشابهت ، رزمندگان دفاع مقدس را نشانه گرفته است. و بیجا نیست که این مفهوم در ذهن بسیاری از بینندگان شکل گرفته. نکته بسیار جالب تر این است که چون اثر ترکیب این دو تکنیک در این کاریکاتور بسیار اثر گذار بوده و اصالت رتبه ای دارد ، تمام المان های دیگر فرعی بوده و در نظر طراح به عنوان پرده برداری از حقیقت این قشر بوده است. خلق چنین اثر دقیق و عمیقی ، غیر از نیاز به مهارت های زیاد اکادمیک، به اعتقاد درونی بسیار شدید و راسخ به مفهوم تصویر نیاز دارد. البته همواره در مسیر باطل پای یک همکار و حمایت کننده با تجربه زیاد( تجربه به اندازه تمام عمر بشر) یعنی شیطان هم در میان است.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
ضمن اختصار گویی بنده را مجاب کردید که هدف کاریکاتوریست ، رزمندگان دفاع مقدس بوده است. من هم اضافه می کنم که استقبال سریع و عجولانه رسانه ها و سایت های غربی نیز می تواند دلیل دیگری باشد. چون اگر مفهومی به جز زیر سوال بردن جنگ تحمیلی یا هر چه که باعث تضعیف ایران شود نداشت، به این سرعت در آن سایت ها منتشر نمی شد.
قرباني
|
United States of America
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
2
0
دو سه بار نوشتم و پاك كردم آخر متوجه شدم كه اگر شما قرار بود درك كرده باشيد ارزشهاي اين مملكت و مردم رو از ايندسته كارها نميكرديد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
4
1
این کاریکاتور کاملا حرفه ای کار شده و به طرز موزیانه ای راه در رو برای توجیه های خودش گذاشته که در صورت نیاز توجیه کنه
ولی شاید بشه به جرعت گفت اینا هدفشون رزمنده ها بوده وتمام
واینا کار خودشونو کردن
بقیه حرفا فقط حرفه
ممقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
1
1
اینها همان قوم بنی اسرائیل هستند که از بس در چنگال فرعون (هوای نفس و مرعوب شدن به دشمن خارجی یعنی آمریکا) اسیر شده اند روح آزادی و آزادگی در آنها منسلخ و نابود گشته است
در روانشناسی پدیده ای به نام جبران هست که این قوم با بافتن اسرائلیات و تهمت و کذب تخیل خودشان را به عالم واقعیت پیوند می دهند تا شخصیت کاذبشان را آراش دهند
فتمتع بکفرک قلیلا ما می گوییم کافر نشوید اما اگر دست بر نمی دارید پس اندکی از زمان این دنیااز کفرتان بهره بردارید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
1
1
در صورتیکه کاریکاتوریست منظوری غیر از بی حرمتی به عزیزان ایران داشته بگه تا اینهمه لعنت نثار خودش و پدرو مادرش نشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
1
1
رفقا چشمتونو بیشتر باز کنیدبخصوص کسانی که مثل کپک سرشونو کردند زیر برف ونمیخواهند این چیزها را بفهمند دشمن در کمین من وشما نشسته
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
2
1
درود بر دلاوران ایران زمین . دلیرانی که چون خورشید همیشه تابان بر صحنه دلهای ما میتابند ولی عده ای با کم عقلی و پیرو هواو هوس خود میخواهند این نور را در دل فرزندان ایران کم فروغ جلوه دهند. به کوری چشم دشمنان ایران ،‌رزمندگان دفاع مقدس همیشه زنده خواهند بود حتی بعد از مرگ کاریکاتوریست خائن و کم عقل و امثال آن.
علی حیدری
|
Switzerland
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
2
1
مزدوران اینچنینی خود میدانند چه میکنند. برخورد جدی که بااین خائنین نمیشود.بنابراین خیالشان از این بابت راحت است.وقیحانه به مملکت اسلامی ،به امام وامت میتازنند.واین تاختن را برای اربابان خود فاکتور میکنند. تا جا وکار در زیر سایه به اصطلاح پناهندگی داشته باشند .باشد که مسئولین مماشات باخائین را به کنار نهاده در مسئولیت خود درست عمل نماییند. این روزنامه هیچ وقت رنگ وبوی ایرانی نداشته ونخواهد داشت.
ناصر غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
0
1
گویند رمز عشق مگویید و مشنوید // مشکل حکایتی است که تقریر می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
2
2
به خدا شماها هم بیکارین جو الکی میسازین این کجاش منظورش به جبهس؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
3
2
آقای کاریکاتوریست یادت باشه در مسلخ عشق جز نکورا نکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند.(البته اطمینان دارم از درک این جملات عاجز وناتوان هستی).
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
1
1
ما حق توهین به شهدا رو نداریم همه ی مسایل را باهم قاطی نکنید.

مشکلات جامعه ی امروز ما به خودمان بستگی دارد نه به شهدایی که برای ما روی مین رفتن.

پس اون زمان که گره های کور جنگ با عبور این شهدا ازروی مین باز میشد شما کجا بودید؟

ما که حالا از خودمون هم میترسیم...... ای وای از جاهلیت.....
محمد حسن رو شن ضمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
2
1
آقای کاریکاتوریست جاهل این هنرنیست که مقدسات مارو زیر سئوال ببرید چون این بسیجی ها چشمای دنیایی خودشون رو بستند باچشم دل رسیدند خدمت ارباشون حسین . تا چشمهای کور شما باز بشه تا دل کور شما باز بشه بهتر این پارچه سیاه رو از دلت پاک کن ...
فر زند روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
2
2
با اشک می نویسم من 17سال دارم اما عشق امام پیری 100 ساله ام کرد از ته دل می گم خدایا یا هدایتش کن یا نابود عشق به امام عشق به تمام خوبی هاست ای برادرم که باازادی رفتی وبا عشق بر بال فرشتگان نشستی واسمانی شدی راهت را تا اخرین قطره خونم ادامه می دهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
0
2
سلام
نه بی خود داغ بشیم ونه ساده واحوق باشیم.حواسمون باشه گاهی ممکنه داریم تهمت میزنیم وفکر می کنیم داریم از اسلام دفاع می کنیم.گاهی هم به بهانه ی نداشتن سوء ظن بیجا سرمون تا گردن کلاه میره.دقت کنیم چی میگیم و چه کار میکنیم به خصوص در باره هموطنامون .یه وقت بیجهت از یه هموطن دشمن نسازیم.
amin
|
Switzerland
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
0
0
این کارا بی حرمتی به خودمونه یه کم فکر کنید
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
0
0
منم با نظر علی

منم با نظر علی آقاو نیماوآرش جوووون موافقم....
کمیا
|
Germany
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
0
این عکسی که سربند رو سرشه برای کیه این آقایی که دارن براش سر بند میزارن کیه
مدیر پایگاه یک رزمنده در دوران دفاع مقدس
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین