کد خبر: ۹۱۱۴۹
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
تاریخ انتشار:
گزارشی از روند تخریب بنیاد خانواده توسط آزیتا ساعیان

روانشانس منحرفی که مخاطبان را به روابط نامشروع توصیه می کند!

- "صراط " - بنا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فرهنگی ، برنامه های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با ترویج ضد فرهنگ ها می خواهند ارزش های اخلاقی اسلامی را در خانواده های ایرانی از بین ببرند که تاملی کوتاه در روند مباحث مطرح شده در این برنامه ها این حقیقت را بیشت نمایان می سازد .

به گزارش خبرنگار صراط ، یکی از برنامه هایی که از چند سال گذشته نقش بسیار مخربی را در فرهنگ خانواده های ایرانی ایفا کرده است برنامه ای موسوم به "دنیای عشق " است که با مجری گری یک فرد معلوم الحال به نام "آزیتا ساعیان" مدتی است با بی هویت کردن فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی سعی در اشاعه فرهنگ بی بند و باری درمیان جوانان ایرانی را دارد .

آزیتا ساعیان مجری و کارشناس شبکه سلطنت طلب پارس است که در برنامه "دنیای عشق " که به صورت زنده پخش می شود به وسیله ارتباط گیری تلفنی با مخاطبان ، جوانان را به سمت مسائلی نظیر همجنس گرایی ، بی بند و باری جنسی ، اشاعه فحشا ، عادی نشان دادن روابط نا مشروع ، خود ارضایی و ...... سوق می دهد .

وی در یکی از برنامه های اخیر خود در پاسخ به تماس یک بینده که درمورد مشکلات پسرش سوال داشت و درخواست مشاوره از کارشناس برنامه داشت ، عنوان کرد:" شاید پسر شما از مرد خوشش میاد و لزومی ندارد آدمها ازدواج کنند و ازدواج اختیاری است شما نمی توانید او را مجبور کنید ازدواج کند و اجباری نیست که چون او مرد است از زن خوشش بیاد " !

ساعیان که خود را فردی دارای دکترای روانشناسی خانواده معرفی می کند ، در یکی دیگر از برنامه های خود مطالبی را راجع به خود ارضایی در جوانان مطرح کرد که به دلیل مشکلات عدیده اخلاقی و ساختاری آن مورد انتقاد رسانه های داخلی کشور نیز قرار گرفت ، این روانشناس منحرف با اعلام اینکه " خود ارضایی نه تنها یک انحراف جنسی نیست بلکه در دنیا به آن تشویق هم می شود گفت : "به فرزندانتان بفهمانید که خود ارضایی یک مسأله طبیعی است ، به آنها تفهیم کنید که ...."

گفتنی است سخنان ساختار شکن و ضد اخلاقی این به اصطلاح کارشناس شبکه پارس در حالی مطرح می شود که به گفته خودش ، وی در دوران کودکی مورد تجاوز جنسی قرارگرفته و حتی آن را در کتاب خاطراتش نیز آورده است وبه آن افتخار هم می کند . البته با توجه به اظهار نظرات شاذ آزیتا ساعیان در خصوص مسائل جنسی ، بی شک در صورت صحت ادعا، تجاوز صورت گرفته به وی در دوران کودکی را را می توان یکی از مسائل مهم در چرایی بیان این اظهارات دانست .

بنا بر مطالعات صورت گرفته در علم روانشناسی در چنین شرایطی که یک فرد به کرده ضد اخلاقی خود اعتراف و به آن افتخار می کند ، قطعا دچار مشکل روحی و روانی است .

وی در آخرین نظرات منحرفانه خود همچنین اعلام کرده که علاقه مند است در قرن 21 اولین کسی باشد که در قبال خیانت همسر بگوید که مشکلی وجود ندارد به دلیل اینکه چنین کاری را باعث پیشرفت خود می داند .

این کارشناس با تلقین تفکراتی که یکی از نشانه های پیشرفت عدم پایبندی به خانواده می باشد سعی دارد بنیاد خانواده های ایرانی را با الگوی ضد ارزش غربی تطبیق دهد که با توجه به خطر بروز و ظهور چنین هجمه های فرهنگی به داخل خانواده ها لزوم آگاهی رسانی در این رابطه و هشدار به خانواده های ایرانی توسط رسانه های مطرح کشور نظیر صدا و سیما بیش از پیش احساس می شود .

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
14
44
آخرالزمان همینه دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
16
36
برای مقابله با این هجمه های فرهنگی وظیفه ما چیست؟
پاسخ ها
ناتاشا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
وظیفه ما = شناسایی بهایی ها و جلوگیری از تبلیغات شوم آنها
omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
24
34
به نظر من شما هم با پخش اين اخبار كمك به آزيتا ساعيان ميكنيد كه ترويج كنيد اين افكار را چه لزومي دارد پخش اين خبر ؟
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
ما باید با ترفند های دشمنان ایران آشنا بشیم تا ببینیم که چه خوابی برامون دیدن. ما باید از دسیسه های دشمنانمون با خبر باشیم. ای می تونه یه دلیل برای انتشار این خبر باشه!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
هر كس فعل بدي را اشاعه دهد مانند همان كسي است كه مرتكب آن شده است.
م سادات موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
11
22
یاد نظرات بی بدیل و منطقی داداش مرتضی افتادم، ایشان چند وقت پیش بسیار مستدل و واضح به این نقیصه و کمبود که در کتابها بیداد می کند اشاره کردند حالا این مثلا کارشناس که تراوشات مغز معیوب خود را به عنوان دکتر روانشناس تحمیل و ترویج می کند جای خود دارد.
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
20
12
چنین اشخاص محدود و معلومی هستند که نظر برخی از مردم را نسبت به روانشناسان منفی میکنند.
لیکن مورد تجاوز گرفتن این خانم در دوران کودکی امری اختیاری نبوده که ضد اخلاقی هم باشد. اشاره ایشان به این امر دلایلی دارد که هر چند بیمارگونه باشد ربطی به (بی اخلاقی ایشان در آن دوران) ندارد! اظهارات ایشان به خودی خود کاملا مورد انتقاد است و اضافه کردن پیاز داغ از این نوع غیر منطقی ست.
پاسخ ها
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
مباهات ورزیدن به تجاوز در دوران کودکی برای به انحراف کشاندن امثال من و تو ، اختیاری هست یا نه ؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
چكش جان ظاهرا خودت روانشناسي كه اين همه سنگشونو به سينه ميزني وگرنه ما كه هرچي روانشناس ديديدم عمده از اين طيف بودن نه از اونايي كه شما ميگي.
چکش
| United Kingdom |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
ناشناس:

اینکه شما فقط با طیف خاصی از روانشناسان برخورد داشته اید دلیل بر اجازهء تعمیم به کل نیست.
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
جالبه من تو حیطه کاری خودم با سه یا 4 تا روانشناس بیشتر ارتباط نداشتم اینکه شماها با کل روانشناسها ارتباط داشتین تازه هیچ کدوم هم قبول ندارین موندم چرا بهشون مراجعه کردین؟بخواین یا نخواین دنیا رو حرف روانشناسها میگرده باید عقل و منطق داشته باشیم بعضی حرفهای برخی روانیهاشونو قبول نکنیم
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
قبول دارم . سوالم خیلی سخت بود هر کسی از پس جواب دادنش بر نمیاد . خصوصا" آدمهایی که دل و زبانشان یکی نیست .
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
ببینید کاربر محترم بنده در کامنتم به بیمارگونه بودن رفتار ایشان مبنی بر اشاره کردنشان به این موضوع به وضوح اشاره کردم . مطمئنم که زبان فارسی را به راحتی میخوانید لیکن مشکلتان چیست الله اعلم!
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
به به ، به به ، هردم از این باغ بری میرسد !!!

" لیکن مورد تجاوز گرفتن این خانم در دوران کودکی امری اختیاری نبوده که ضد اخلاقی هم باشد.!!!!!! "

اگه دوباره دچار سوء برداشت نشده باشم ، این نوشته شما دقیقا اشاره دارد به اینکه ،چون اختیاری نبود حالا مثلا بر فرض اجباری بود بنابراین ضد اخلاقی نیست (حلال بود !!!!!)

عجب !!!!!!

آفرین سه نقطه عزیز ، آفرین به تیزبینی و هوشیاریت

خانم چکش ، فرض که بر طبق گفته شما ، به خاطر اجباری بودن ماجرا ، این مورد غیر اخلاقی نیست و فقط اختیاری ها غیر اخلاقی اند!!!!

آنوقت اینکه به اینکار مباهات و افتخار میکنند این هم ضد اخلاق و نشانه مشکلات روحی و روانی و فساد وجودی این فرد نیست ؟؟؟؟؟؟؟
...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
ممنون مجید جون
چکش
| United Kingdom |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
کاربر مجید:

خوشبختانه یا متاسفانه باز هم دچار سوء بردشت شده اید. ولی دقیقا متاسفانه، طبق معمول قبل از برطرف کردن شک شروع به صحبت نموده اید. در سطر هشتم از آخر مطلب؛ اعتراف به کردهء غیر اخلاقی عنوان شده است. (اعتراف) مختص فاعل مختار به عمل است. (کرده) نیز همچنین . مورد تجاوز قرار گرفتن یک کودک اختیاری نیست که واگویی آن به هر دلیلی اعتراف به کرده ای غیر اخلاقی باشد. بقیهء کامنتتان که هم شاخ و برگ سوء برداشتتان بود .

یا الله از این قبیل تیزبینی ها و هشیاری ها، بر بندهء حقیرت روا مدار!
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
مثل همیشه شما دارید از حرف غیر منطقی خودتان دفاع نابجا میکنید البته با ادعای دانایی و ....!!!!!!

من نمیفهمم یعنی چی این جمله شما

" مورد تجاوز قرار گرفتن یک کودک اختیاری نیست که واگویی آن به هر دلیلی اعتراف به کرده ای غیر اخلاقی باشد. "

بله مورد تجاوز قرار گرفتن اختیاری نبوده ، درست ، اما چون اختیاری نبوده باید بیاید بگوید و تازه به آنهم افتخار کند ؟؟؟؟!!!!!!

شما میفرمائید چون بنده خدا تقصیری نداشته پس گفتنش هم اشکال ندارد !!!! اصلا چه لزومی دارد که به ظلمی که در دوران کودکی به وی شده ، اشاره کند ، میگوید که چه بشود ؟؟؟؟

حالا میگوید ، اونم به درک ، چرا به این ، به قول شما ظلم و اجبار افتخار و مباهات میکند !!!!!

خانم چکش ، میدونید مشکل چیه ؟؟؟

مشکل اینه که شما منظورذ من رو می فهمید و میدونید اشتباه کردید ، یا در برداشت یا در نظری که دادید ، ولی غرور لامذهب اجازه اعتراف که نمیده ، هیچ ، تازه طلبکارم میشید !!!

به اصطلاح دست رو پیش میگیرید که پس نیفتید !!!!!!

خدا روزی تان را جای دیگر حواله کند !!!!

در ضمن در مورد دعا یا بهتر است بگویم نفرینی که برای خودتان کردید ، ما هم آمین میگوییم !!!!!!
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
کاربر مجید:

میفرمایید نمیفهمم فلان جمله یعنی چه لیکن کامنتان نشان میدهد که الحمدلله خیلی هم خوب فهمیده اید چون (اگر) های کامنت بعدیتان دقیقا بر پایهء منظوریست که بنده از همان جمله قصد رساندنش را داشتم! یعنی اینکه مورد تجاوز قرار گرفتن این خانم در کودکی احتیاری نبوده و ظلم بوده و تکرار میکنم به بی اخلاقی ایشان در دوران کودکی مربوط نمیشود.

میماند پاسخ سطر چهارم کامنتتان که در سطر سوم و آخر کامنت اول من موجود است!!! بنده اظهارات ایشان و اشاره به آن امر را بیمار گونه و مورد انتقاد خوانده ام آیا این جملات هم برایتان روشن نیست؟ مطمئنا این را هم خیلی خوب فهمیده اید ولی اینکه دور میزنید و به اول بر میگردید واقعا برای خودتان بد است!


تذکر میدهم از اینکه بنده تصمیم گرفته ام به کامنت های شما پاسخی ندهم سوء استفاده نفرمایید.والسلام.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
12
19
این منحرف بهایی زاده خودش نیاز به روانپزشک داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
8
19
امان از دست این مشاوره ها
تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
12
10
به نظر من با منطق باید جوابش را داد الان من حساس شدم تو ماهواره دنبال بحث این خانوم را بگیرم
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
درسته نباید یه طرفه به قاضی رفت. باید ببینیم حرف حسابش چیه؟
سيدمحمدآقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
تبريزي جان يه كم مواظب خودت باش.
سخن بي منطق حتما جواب منطقي داره اما بعضيها ميخوان مشهور بشن و بولتن كمكشون ميكنه.
حقيقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
8
17
أخه شبكه ي پارس اصلن شبكس كه اين روانشناسش كي باشه؟همين چند وقت پيش شنيده بودم كاسه بشقاب اوورده ميخاد بفروشه!!!ببين بولن جان من مطمئنم از ميان تمام بينندگان شما هيچ كسي اصلن به برنامه هاي ايشون نيگا نميكنه كه بخاي ارشادش كني پ دليلي نداره كه اين مطلبا رو بزاري....
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
9
14
تو یکی از برنامه هاشون میگفتن فشار روانی و بیماری روانی در ایران بیشتر ار سایر نقاط دنیاست چون بچه ها توی ایران نمیتونن انچه در خانواده اتفاق می افته رو در بیرون از خانواده بیان کنن مثلا در خانواده های ایرانی مادر مدام در گوش فرزندش میخونه که جایی نگو ما شب پارتی داشتیم یا مثلا ما مشروب خوردیم یاتو خونه جلوی مردها ما روسری سر نمیکنیم !!! از اون برنامه چند سالی میگذره من هنوز پی یک کتاب روانشناسی میگردم که گفته های اونو تایید کنه هدف این ادمها بحث و مشاوره روانشناسی و کمک به مشکلات مردم نیست اونها میخوان فکر جوانان ایرانی رو خراب کنن و ایران رو به فساد بکشونن
کورش
|
Switzerland
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
9
8
دیوانگی هم حدی دارد این نمونه حرفهای یک فاحشه هست
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
10
13
این خانم منحرف احتیاج به یک روانشناس ندارد ایشان به یک دامپزشک متبحر و کاردان نیاز دارد .امیدوارم این افراد هر چه زودتر پرونده عمرشان تمام شود تا کسی خدای ناکرده تاثیری نگیرد
کوثر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
7
7
اخه خداییش پارس شبکه س؟ اصلا از کجا معلوم این خانم روانشناس باشه؟
محسن لره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
8
7
اولا بايد شك كرد ايشون تحصيلات آكادمیك داشته باشد دوما ايشون حتما انسان نيست جزو وهوش هستند سوما ايشون فقط بخاطر پول انسانيتش را فروخته يعنى ارزش دارد انسان اينقدر خودفروخته باشد بخاطر پول از انسانيت به طرف ...حتى خيلى از حيوانات هم تا زنده هستند فقط يكى را واسه جفت اختيار ميكند اگر جفتش به هر دليل مرد جفت ديگر تا زنده هست منزوى زندگى ميكند ما كه انسانيم و عقل كل فقط به اين خانم بايد گفت خاك بر سر كثيف و لجنت بكنم كه از درجه حيوانيت هم ساقط شدى اشغال بى سواد
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
برادر محترم ببخشید ولی وحوش درسته
kordy
|
Finland
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
2
11
بلتی جان والا من در خارج زندگی‌ می‌کنم نه این فرد را می‌شناختم قبل از معرفی شما نه نظراتشو می‌دانستم و نه اصلا این تی‌و را نگاه می‌کنم جزئیات توضیح دادن شما فکر نمیکنی‌ طریق همچنین نظراتی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
كاملا موافقم.
kordy
|
Finland
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
3
6
آای دمت گرم بولتن چه زود این دفعه نظرمو منعکس کردی داشتم تو سایت می‌گشتم مطلبی ، خبری, خوندنی پیدا کنم دیدم زود نظر اومد پایین صفحه فک کنم به موقع فرستادم خودتون اونجا آماده داشتین کار می‌کردین خلاصه خسته نباشین کاش همه مردم تو هر کاری هستن اینچنین تند کار باشن
گل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
2
2
سلام به نظر من همان طور که ما مراقب هستیم غذای جسمی که استفاده می کنیم پاکیزه وحلال وهمچنین عاری از میکروب باشد باید بیش از آن به غذای روحی خود اهمیت دهیم زیرا روح انسان بدلیل لطافتش بیش از جسم آسیب پذیر است و حتما باید ورودی ها شدیدا کنترل شود واین فکر که من می توانم وکنترل بر نفس خود را دارم اشتباه است ونمونه بارز آن حضرت یوسف که فرمود" نفس همواره امر می کند به بدی مگر ابنکه خداوند رحم کند" ما باید خیلی مواقب نفس خود باشیم واز کمینگاههای شیطان غافل نشویم زیرا شیطان بسیار ظریف وکم کم وباحوصله به اهداف خود می رسد . و شاگردان زیادی دارد مانند خانم ساعیان که به اهداف خود برسد خواهران وبرادران عزیر همشهریان و هموطنان وهمه مردم و همه جوانان عزبز واقعا هوشیار باشید و مراقب ترفند های شیطان باشید که این بار با تجددوآزادی انسان را هر چه بیشتر بنده وبرده هواههای نفسانی وامیال شیطانی می کنند وطروق انسانی پاسخگوئی به غرائز را فناتیک عقب مانده می دانند . خداوند شیطان وتمام شاگردانش رالعنت کند . امین
mahdi
|
Germany
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
1
3
چرا لیک صحبتهای او را نمیگذارید ؟ این صحبتها از ایشان بعید است.
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
2
4
ادا و اطوارهای کثیف این نکبت داد میزنه خودش بعله..........
علی011
|
United States
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
2
3
بعضیها ماهواره ندارند و اصلا نمیدونن شبکه ای که شما میفرمایید چیست ؟!!!
حالا شما دارید حرف های یه خانوم ناقص العقل را در این شبکه شرح مفصل میدهید ؟
یا اینقدر حضور ماهواره ها گسترده شده که شما دارید برای کسانی که این بحث ها را میبینند و شبهه در ذهنشان ایجاد شده ، دلیل و منطق میارید ؟!!!
hasan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
2
2
تا زمانیکه حلال خدا ( صیغه زنان و تعدد زوجات ) را حرام بدانیم و قانون خلاف شرع آنرا اصلاح نکنیم هر بی لیاقتی علامه میشود
محمدكريم
|
United States
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
به نظر من خيلي حرفه اي و كار درسته اما اگر بخشي از حرفهايشو نمي پذيريم بايد علمي اثبات كنيم حرفش غلطه
مثلا يه ايه از قرآن بياوريم يا يه تحقيق علمي را بگوييم بعد بگييم با اين موضوعات تناقض داره يا حرفهايش علمي و عقلي نيست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
ادم بیعقل باتوام ایاتجاوز بزوربه یک دختربچه انحراف اخلاقیه اون مردکثیفه یابچه بیگناه توتاکلاس چندم درس خوندی؟
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین