کد خبر: ۹۰۰۹۶
تعداد نظرات: ۱۳۰ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
نماز اول وقت رئیس جمهور:

عادت پسندیده احمدی نژاد که گاهی ناپسند می شود

آقاي احمدي نژاد معمولا مهمترين جلسات و برنامه هاي خود را به احترام وقت اولاي نماز به پايان مي رساند و حتي بارها پيش آمده كه اگر جلسه اي قرار بوده ادامه يابد، ايشان براي نماز، جلسه را موقتا متوقف کرده و بعد از نماز آن را ادامه داده اند...

بولتن نیوز: در استحباب و ثواب نماز اول وقت هر حرف و سخني بي مقدار و ناچيز است. خوشا به حال كساني كه بر رعايت اول وقت در اقامه نماز اصرار، پايبندي و دوام دارند.

محمود احمدي نژاد، رئيس جمهور کشورمان، از جمله كساني است كه بر اين مهم به شدت پايبند بوده است. اين مايه خرسندي مردم کشور اسلامی است که رئیس جمهورشان بر نماز اول وقت، حتی در جلسات ویژه کاری، پافشاری می کند.




در اين يادداشت كوتاه، قرار است انتقادي كوچك از ناپسندي اين عادت پسنديده آقاي احمدي نژاد مطرح شود.

آقاي احمدي نژاد معمولا مهمترين جلسات و برنامه هاي خود را به احترام وقت اولاي نماز به پايان مي رساند و حتي بارها پيش آمده كه اگر جلسه اي قرار بوده ادامه يابد، ايشان براي نماز، جلسه را موقتا متوقف کرده و بعد از نماز آن را ادامه داده اند.

در اينجا تذكر يك نكته مهم به جناب دكتر احمدي نژاد ضروري است؛ برادر بزرگوار، در جلساتي كه شما شركت داريد، تقريبا به غير از مواردي استثناء و كم تعداد، جنابعالي رئيس جلسه هستيد و بدون حضورتان امكان برگزاري و ادامه جلسه مقدور نيست. اما افراد پرشمار ديگری (از جمله خبرنگاران كه نگارنده نيز يكي از خيل ايشان است) نيز در اين جلسات هستند كه به پايان رساندن جلسه شما دقيقا در هنگامه ورود به وقت نماز، آغاز بخش ديگري از كار ايشان است كه معمولا مجال بجا آوردن نماز اول وقت را از ايشان سلب مي كند.

به ويژه خبرنگاران جلسات و مراسمي كه جنابعالي در هنگام دخول وقت نماز آنها را به پايان مي رسانيد. این خبرنگاران، بنا به اقتضای کار حرفه ای، بايد به سرعت خبر سخنراني يا جلسه مذكور را مخابره كنند و حتي اگر بخواهند فرصت نماز اول وقت را از دست ندهند، معمولا قرق محيط اجازه آمد و شد بدون محدوديت را به ايشان نمي دهد.

به طور قطع اين اشكال فقط متوجه دكتر احمدي نژاد، رئیس جمهور محترم کشورمان نيست و همه بزرگواراني كه مسئوليت مورد تصدي ايشان ديگراني را به خود مشغول مي كند، لازم است به اين نكته توجه داشته باشند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۳۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۰
علي135
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
17
94
علي رغم مسائل ديگر اين كار اقاي احمدي نژاد بسيار عالي است .نماز اول وقت بر هركار ديگري ارجح است شما بجاي اقاي احمدي نژاد به خودتان انتقاد كنيد وراه حل هم اسان است شما هم اول وقت نمازبخوانيد (البته اگر اهل نماز هستيد)وبه ديگران هم توصيه كنيد اول وقت نماز بخوانند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
خجالت نمیکشید بابا این یکی رو دیگه ببی خیال بشید به نماز خوندن این بنده خدا هم انتقاد میکنید اه اه اه آخه مخالفت تا چه حد
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
بولتن عزیز با عرض شرمندگی بنده هم با خط اول علی135 موافقم

البته قسمت دیگر حرفشان را قبول ندارم چرا که در مورد شما تندروی کرده بود .

بولتن عزیز انتقادتان اصلا وارد نیست و نماز اول وقت با وجود مستحبی بودنش بر امور دیگر ارجح تر است مگر آنکه حفظ نظام یا امر واجب دیگری مثل جهاد ، یا حفظ جان مومنین در بین باشد که مسئله فرق میکند .

نماز اول وقت نماز اول وقت نماز اول وقت

شهید رجایی : به نماز نگویید کار دارم به کار بگویید نماز دارم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
خطاب به خبرنگار محترم و سایر خبرنگاران محترم دیگر : مشکل از شماست. شما هم باید به دنبال نماز اول وقت باشید. وقتتان را طوری تنظیم کنید که نماز اول وقت در آن در اولویت باشد. مشکل از آقای احمدی نژاد نیست. اگر بگوییم مشکل از اوست در واقع مثل این است که گفته اید مشکل - نعوذ بالله- از خداوند است که وقت طاعتش را وسط برنامه کاری شما انداخته است!! شمایید که حرمت برنامه ریزی خداوند را نگاه نداشته اید و وقت خود را طوری تنظیم کرده اید که به برنامه ریزی خداوند بی اعتنایی کرده اید. این یکی را دکتر احمدی نژاد خوب آمده شما را به خدا این یکی را تجلیل کنید نه تقبیح!
اميد(اصفهان)
| IRAQ |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
ايوان نجف عجب صفايي دارد\ حيدر بنكر جه باركاهي دارد

سلام بر بولتن و بولتنياي عزيز

و بر دوستاي خوبم جون

بولتن عزیز
مرتضی ام
مجید(مازندران)
م سادات موسوی
محمود
گوجه سبز
محمودن
چکش
مهسا(جون)
سهیلا*
سرباز صفر وطن
علی(اصلیه)
منتظر یار
مریم*
...(سه نقطه)
حقیقت
م !!
وبقیه دوستانی که شاید اسمشون یادم نباشه

بنده در كنار حرم مطهر مولا اميرالمومنين علي (عليه السلام) دعا كويتان هستم و به ياد جاي همتون نايب الزياره شما سروران كرامي.

جاي همه خاليه انشاالله قسمت همه دوستان بشه.

تا وارد حرم ميشي دلت واميشه خيلي با صفاس. قابل وصف نيس خيلي جاتون خاليه.
اميد(اصفهان)
| IRAQ |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
اقاي SaEeD&G ما ارادت خاص نسبت به شما داريما.

راسي بولتن جون تو رو خدا دىكه اين اخر كاريه بونه بني اسراييلي نكيريد ديكه.

يه نماز خوندن كه ده دقه بيشتر طول نميكشه كه خبرنكار بره نمازشو بخونه و بياد

يا علي
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
به نماز نگویید کار دارم،به کار بگویید نماز دارم
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
آقای امید زیارت قبول و خوش به سعادتتان.

لطفا هر جا رفتید ما را فراموش نکنید گر چه پابوس بزرگوارانی رفتید که معدن جود و سخایند و شما هم خیلی با محبتید اما باز هم التماس دعا.

در ضمن الحمدلله خدا چه بلای بزرگی را از شما و همه زائران حسینی گرداند چون مغز متفکر و فرمانده القائده که عملیات تروریستی و انتحاری را رهبری میکرد در حین جلسه مرور نقشه و تفهیم حمله با خمپاره در روز نیمه شعبان دستگیر شد،برای شما و چند تن از اقوام که دقیقا با شما (شنبه) عازم عتبات شدند و همه زائران آرزوی زیارت مقبول و ایمن را دارم.
حسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
افرین کم نیارین یه وقت
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
سلام آقا امید

زیارت قبول

انشالله تمتع قسمتتون بشه

ممنون که به یاد دوستان هستید .

التماس دعا

مراقب خودتون باشید .
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
سلام اميدجان. زيارتتان قبول و انشاالله سلامت برگرديد. من هنوز حاجتمو نگرفتما برادر. جان من يه كم بيشتر فشار بياور.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
سلام امیدجان

ممنون از اینکه به یادمون بودی

زیارتت قبول باشه انشالله مکه مشرف بشی

التماس دعا برادرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
7
75
این چه نوع استدلالی هست. این عادت همیشه پسندیده است.
پاسخ ها
طرفدارعزت ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
شما اگر عبارت داخل پرانتز را نمی نوشتید خیلی بهتر میشد!لطفا از خبرنگارمحترم عذرخواهی کنید
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
شما از کل مطلب علی 135 فقط مطلب داخل پرانتز رو دیدید ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
9
64
شما خجالت نکشیدی این مطلب رو نوشتی؟
یعنی چی که میگی ایشون نماز رو اول وقت نخونن که شما........
بقول سیامک انصاری
خبرنگار دقت کن خبرنگار دقت کن
سنگردار38
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
3
35
اگر منظورتون اینه که چه تو جلسات ایشون و چه جلسات دیگه باید یه مقدار جلسه زودتر از وقت اذان تموم بشه، که بقیه هم به نماز اول وقت برسند کاملا باهاتون موافقم.
اما یه نکته ای هم هست که اگر این شرایط برقرار نشد، باز وظیفه از ما سلب نمیشه. ولو اسمش اقتضای کار حرفه ای باشه و خبر دیر تر برسه. همانطور که امام خمینی (ره) وسط یک مصاحبه مهم با صدها خبرنگار برای نماز اول وقت میروند حال آنکه میتوانستند توجیه بیاورند که الان فرصت استثنایی مخابره پیام ما به جهان از دست میرود و شاید خود میدانستند که همان خدای عزیزی که مصاحبه با او را ترجیح دادند خود زمینه ده ها مصاحبه دیگر را فراهم خواهد کرد.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
2
33
off.of.of.
for.you.
faghat.
نماز اول وقت..
مرتضي ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
3
61
اين عادت رياست محترم هيچ هم ناپسند نيست. جناب خبرنگار شما اگر كارهاي ديگرتان اولويت دارد، مي‌توانيد برويد. چرا براي كار ناپسند خودتان مي‌خواهيدديگران را با خود همراه كنيد؟!
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
درود بر برادر عزیز و همیشه همراهم

آفرین احسنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
6
45
خیلی چرته کسی شرایط کاریش اجازه نمیده نماز اول وقت بخونه نخونه حق نداره به دیگران خرده بگیره
يه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
4
49
شر و ور نوشتيد تقصير احمدي نژادچيه شما خبرنگار شديد ؟!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
4
41
وقت نماز مختص راز و نیاز با خداست و من با هرگونه توجیه برای توجیه تاخیر آن مخالفم . بنظر من این طرز تفکر انحرافی بوده و بیشتر دغدغه ی صنفی است
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
وقت نماز مختص راز و نیاز با خداست و من با هرگونه توجیه برای توجیه تاخیر آن مخالفم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
40
ایشون کار خوبی می کنه
شمام بیخودی ایراد نگیر
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
ایشون کار خوبی می کنه
شمام سخت نگیر
mohammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
37
نماز اول وقت
اتفاقا کار به جا و پسندیده ای است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
1
28
چیز بی مزه تری پیدا نکردین گیر بدین؟؟
shahbaz
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
1
33
متاسفم...........
واقعا انتقاد مسخره ای بود
برای عدم به جا آوردن نماز اول وقت دلایل محدود وخیلی خاصی مثل نجات جان و... مطرح شده نه اینی که شما مطرح کردید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
31
13
ما رو خنده نیارید
آیا قیمت 7 هزار تومانی مرغ هم مستحب است؟
خداوند از حق خود ونماز میگذرد ولی از حق الناس نه
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
ارزش حق هرکس به اندازۀ ارزش و عظمت خود اوست ، آیا کسی می تواند از خدا برتر باشد تا حق او برتر از حق خدا باشد ؟ شرورترین انسان کسی است که حق الناس را از حق الله مقدم و برتر بداند
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
کسى که در زندگى تمام همت او آن است که چه بخورد، ارزش او نیز به اندازه چیزى است که از معده اش خارج مى شود ﴿حضرت علي عليه‌السلام/غررالحكم، صفحه ١٤٣﴾
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
خوشا به سعادت به پا دارندگان نماز اول وقت . روزي هم دست خداست . شکر خدا تا الان گران و ارزان رسيده و استفاده کرده ايم . البته دولت هم وظيفه دارد همانطور که به نماز اول وقت اهيميت مي دهد به وضع معيشت مردم نيز اهميت بدهد چون در حديث است که از هر در که فقر درون آيد از در ديگر ايمان بيرون مي رود .
سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
خدا کجا گفته از نماز میگذره؟
راز سیب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
چرا شما انقدر تند جواب ناشناسو میدید؟هر کسی که از گرانی و بیکاری انتقاد کنه باید اینجوری جوابشو داد؟اتفاقا راست میگه خدا حق الناسو نمیبخشه تا شاکی راضی بشه
راز سیب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
در ضمن من به ایشون مثبت دادم با اینکه نماز اول وقت رو مهم و ارجح میدونم
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
جناب راز سیب موضوع این خبر مگه سر گرانی ست برادر من ؟ هر چی به جای خودش .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
ناشناس محترم ممکن است توضیح دهید که قیمت 7هزار تومانی مرغ چه ارتباطی با نماز اول وقت دارد؟! ولی ارتباط دارد من به شما می گویم چطور.
عزیز جان آیا شما می دانید اگر همه مسلمانان نمازشان را (از ته دل و نه از روی ریا) اول وقت می خواندند، یعنی آن اندازه مسلمان بودند که چنین دغدغه ای را در خود احساس می کردند، که اگر می کردند چنین حساسیت و مسئولیت پذیری در سراسر زندگی شان متجلی می شد و کار به جایی نمی رسید که الآن قیمت 7 هزار تومانی مرغ و امثالهم شما و من را بیازارد و هزار نا به سامانی دیگه که حالا مجال گفتنش نیست، به وجود نمی آمد؟!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
30
اگر حرف شما درست باشد امام حسین هم باید روز عاشورا نماز اول وقت را نمیخواند. چون کار مهمّی مثل جنگیدن با کفّار را بایدمقدّم میکرد به نظر شما امام حسین هم اشتباه کرده است.
پاسخ ها
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
رحمت به شیری که خوردی احمد آقا . کلامتون طلاست .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
27
چکارکنه که شما گیر ندهید بگویید تاریس جمهور برنامه هاش باشما هماهنگ کنه واگرمیشه ساعت اذان راتغییر بدهید بابا شما دیگه کی هستید
مینا حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
5
24
یخ کردم...
از بولتن ضد دولت بعیده که اینطور غیرحرفه ای اقدام به تخریب رئیس جمهور ایران اسلامی کنه !!!
لطفا حرفه ای تر تخریب نمائید.
پاسخ ها
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
شما واقعا" به این نتیجه رسیدی که قصد بولتن تخریب رئیس جمهور بود ؟

یعنی متوجه موضوع نشدید ؟

یکبار دیگه مطلب رو به اضافه نظرات کاربران بخونید .
روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
24
شیعیان ما را به هنگام نماز آزمایش کنید که چگونه از آن محافظت می کنند
امتحنوا شیعتنا عند مواقیت الصلوه کیف یحافظها
امام صادق (ع)
عطا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
17
خبرنگار شما باید خودش فهمیده باشه که نماز اول وقت از اهم موضوعات است خودش قبل از احمدی نزاد بروند نمازشان را بخوانند
حقانی مقدم بیزه ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
10
این دیگه چهجور انتقادیه ؟آدم کار خوب هم بکنه مورد انتقاد واقع میشه نماز اول وقت احمدی نژاد که دیگه انتقاد نداره .لابد خواستی از غافله عقب نمانی یا ...ایشان اینهمه جای انتقاد دارند که لازم نیست ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
4
13
بولتن برات متاسفم
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
17
بالاخره نفهميديم نماز اول وقت بخونه يا نخونه ؟ لطفاً اوامر خود را صريح تر بفرمائيد تا در دستور كار دولت قرار گيرد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
15
وای بر تو
شکور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
19
هدف از آفرینش انسان عبادت خدامند ورسیدن به مرحله رضایت اوست وبقیه کارها حاشیه است.
سکوت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
13
4
این نوشته شما بیشتر شبیه تعریفو تمجید بود نه انتقاد
انقدر مسئله واسه انتقاد هست که بخوایین روش مانور بدین.
یعنی می خوایین بگین که ایشون نماز اول وقت می خونن؟
خوب بخونن.
وضعیت مملکت رو کی قراره درست کنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
1
9
اساسآ بهتره فقط به عبادت خداوند تبارک وتعالی بپردازیم.ولاغیر.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
هركاري كه با ياد و نيت خدا باشد عبادت است. حتي خوابيدن، حتي تخلي، حتي راه رفتن و ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
پس حق الناس چی میشه؟
وقت این همه خبرنگار گرفته شه چی؟!
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
طعنه زدید ؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
جناب ناشناس دوم. كدام حق الناس؟ مگر كسي آن خبرنگاران را مجبور كرده است بمانند و خبر تهيه كنند؟ خب پاشوند و دنبال كارشان بروند. اگر كسي جلويشان را گرفت!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
مثل اینکه خلط مبحث پیش آمد. بله اساساً باید به عبادت خداوند تبارک و تعالی بپردازیم و لاغیر. اما نماز فقط یکی از مظاهر عبادت خداوند است اگرچه مهمترین آن است. و البته تا کسی نمازش درست نشود سایر کارهایش هم درست نشود و البته حق الناس برای خداوند از همه چیز با ارزش تر است و تا کسی حق خداوند را خوب به جا نیاورد نخواهد توانست حق الناس را به جا آورد. بنابرین نماز را باید در هر شرایطی اول وقت خواند. خبرنگاران هم باید آن لحظه بروند نمازشان را بخوانند نه اینکه از احمدی نژاد ایراد بگیرند خبرنگاران باید خودشان را با خدا تنظیم کنند نه اینکه بخواهند خداوند خودش را با آنها تنظیم کند(که البته ذات اقدسش این کار را کرده و خیلی به ما بندگان شل گرفته) ! و این معنی اش این نیست که حق الناس مهم نیست! خود خداوند تبارک و تعالی فرموده است : اگر روی زمین بودم گره از کار بندگان می گشودم. این را هم مجدداً عرض می کنم که تا کسی خداوند برایش آنقدر مهم نشود که نمازش را تحت هر شرایطی در اولین فرصت بخواند نخواهد توانست گره از کار بندگان خدا بگشاید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
7
سلام
با این که به خیلی از کارهای رئیس جمهور انتقاد وارد است ولی یکی از کارهای بسیار زیبا و مهم و صدالبته فرهنگ ساز ایشان ادای نماز اول وقت در هر شرایطی است. که حالا یک خبرنگار به آن ایراد وارد کرده . خبرنگار عزیز چرا خودتان را تافته جدابافته از دیگران میبینی؟ چون خبرنگار هستی هرکاری که میگویی باید انجام شود؟
این تو هستی که باید شرایط کاریت را با وقت نماز تنظیم کنی نه ...
انشاءاله همگی عاقبت به خیر شویم.
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
10
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت امام خمینی(ره) در نوفل لوشاتو در فرانسه در زمانی که همه خبرنگاران ببرای محاصبه با امام آمده بودند و فرصت بسیار خوبی برای امام بود تا صدای انقلاب را به همه جا برساند ایشان بخاطر نماز اول وقت جلسه را ترک می کند حرکت ریس جمهور محترم کاملا درست است چرا امربه معرف را شما منکر جلوه می دهید؟! آیت الله قاضی فرمود هرکس نماز اول وقت را بخواند و به مراتیب بالانرسد .....مقام معظم رهبری در هرشرایطی نماز اول وقت را می خوانند مگر ایشان بالاترین مقام در کشور ما نیست مواظب خبرها ی خود باشید که فردای قیامت باید جواب دهید روایت است فضلت نماز اول وقت به غیر آن مثل فضیلت آخرت است به دنیا خدا آخر و عاقبت همه مارا ختم به خیر کند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
11
یعنی خبرنگار به کارش برسه بعد اگه د نماز بخونه خب اگه راست میگه بدون فوت وقت نمازشو بخونه مگه یه ماز چقد طول میکشه . این چه حرف بیخودیه زدید .متاسفانه فضای انتقادی علیه دکتر احمدی نژاد اینقد بی حساب وکتاب شده که هر ننه قمری دیگه از راه میرسه به دکتر گیر میده دکتر آبم که میخوره با اوردن هزارتا دلیل و برهان اونو محکوم میکنن . یک هم که اومده یه خدمت واقعی وخالصانه بکنه جلشو سنگ اندازی میشه از کوچیکش بگیر تا بزرگش .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
8
بولتن جان تو هم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
4
0
دكتر اميني يادداشت جالبي بود
كامنتهاي خوبي هم داره
اگر صلاح بدونيد بد نيست از كامنتهاي اين خبر يه خبر در بياريد
اگر خواستين بگو خودم يه كاريش بكنم
يا علي
عسگري
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
1
3
می گویند زنی مومنه مشغول نماز اول وقتش شد،
در همین هنگام بچه کوچکش که از مواظبت مادر معاف شد به سمت آتش رفت

مادر هم که صحنه را می دید توکل به خدا کرد و نماز خود را نشکست!

کودک داخل آتش شد و همانجا نشست!!

در همین حین همسر زن داخل خانه شد و با دیدن بچه خود در آتش فورا اون و بیرون آورد اما با تعجب دید که سالم هست و نسوخت!

قضیه را به محضر حضرت عیسی (ع) رساندند
آن حضرت با شنیدن این کرامت به همسر این زن گفتن:

«به خدا قسم اگر او مرد بود جبرئیل بر او نازل می شد!!»
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
لطفا حماقت‌ها و خرافات را با حكايت‌هاي الكي به عنوان كرامت جا نزنيم. اگر آن زن نمازش را نشكست و براي نجات كودكش نرفت، گناهي كرده است بزرگ كه بايد توبه كند و اين نشان دهنده حماقت او سات و نه كرامتش.

شما اگر ديدي كفشت را هم دزد دارد مي‌برد بايد نمازت را بشكني و دنبالش كني، اينجا كه ديگر جان يك انسان در بين است!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
ولی داریم که اگر جان یا مال شما در خطر است نماز خود را بشکنید.......
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
برادر مرتضی تذکر بجایی بود ممنون
ebanef
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
0
16
به نماز نگویید کار دارم به کار بگوئید وقت نماز است
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
13
بیچاره رئیس جمهوری که وقتش را بخواهد با یک مشت خبرنگار تنظیم کند.
پاسخ ها
سحر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
یه مشت خبرنگار حرف پسندیده ای نیست زشته بهتر بود میگفتین با یه عده خبرنگار
احمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
6
7
اين فرمايش خدا را از ياد نبريد كه فرموده يك ساعت تفكر از هفتاد سال عبادت بهتر است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
چه ربطی داشت؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
منفی دادم
نه به خاطر آن جمله ای که ضمیمه کرده اید.
به خاطر این که این جمله بسیار پسندیده را بی ربط آورده اید.
نمازت را اول وقت بخوان، بعد به کار مردم (در راه رضای خدا) برس. بعد که تنها شدی اگه دید فکرهای خوب به سرت می زنه تفکر کن. اگه دیدی نه مغزت حال تفکر نداره ولش کنی می زنه به جاده خاکی خودتو به کار مهمی مشغول کن. میل خودته می تونی نماز مستحبی بخونی.
فرشته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
9
ببين ميتونيد با اين مطلب تيشه به ريشه ي اسلام بزنيد اصلا كي به شما اجازه ميده نظرات شخصي خودتو اين جوري جار بزنيد؟
پاسخ ها
علی011
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
انتقاد کردن از یه شخصیت که مثل بقیه مردمه تیشه به ریشه اسلام زدنه ؟!!
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
منظور خانم فرشته ادای نماز اول وقت بود
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
1
1
واقعا متاسفم...باورم نشده که این خبر را در یکی از سایت های خبری جمهوری اســــلامی خوانده ام.با خواندن این خبر نظرم نسبت به سایت شما عوض شده است.حق مطلب آنقدر واضح است که من حتی نمی خواهم مثل دیگر دوستان برای آن استدلال بیاورم.
اتنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
1
1
بولت جان نظر ما هم با اكثريت يكيه
مگه بزرگان بارها تاكيد نكردن كه هر جور شده دقت كن هر جور نماز اول وقت ترك نشه
جالبه
يك بار احمدي نژاد توي يكي از سفرهاي استاني دير رسيد نمازش دير شد اونوقت صرفا جهت اطلاع اومد گفت اين چه كاريه چرا اينجوري ميكنين زمانتون رو تنظيم كنين چرا نماز اول وقت نميخوني وقت مردمو گرفتي و اين حرفا
اونوقت الان شما ايننو ميگي!!!!!!!!
چراشو نميدونم
ولي به هر حال اشتباه نيست اگه از روي ريا نباشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
5
عبادت بجز خدمت خلق نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
قبلاً گفتم بازم می گم
راست می گی شما اما تا کسی به ارتباط خودش با خدا سامان نده نمیتونه به خلق خدا خدمت کنه. تا کسی نماز اول وقت نخونه نمیتونه به طور شایسته به خلق خدمت کنه.
اصلاً یک رازی نهفته است در این مطلب که برای چی به خلق خدا خدمت می کنی؟ بخاطر رضای خدا؟ یا به خاطر مردم؟ می دونی این حالت دومی اصلاً وجود نداره؟ کسی که خدا رو از خاطرش حذف کنه هر کاری که برای مردم بکنه سه جور آفت داره : یکی اینکه احتمالاً درگیر یک جور منیته. یعنی یا دنبال منافع شخصی خودشه یا ریاکاره. حالت سومی هم نداره چون اگه مخلصانه فقط برای مردم کار کنی، مردم مزد زحماتت رو نمی دهند و تو خیلی زود یا نا امید می شوی یا به همون حالت اول و دوم بر می گردی که هر دوش اصالتاً یکیه! آفت دوم اینکه اگه بخوای بدون در نظر داشتن رضای خدا به مردم خدمت کنی، کاری را که به صلاح مردم است برایشان انجام نمی دهی و فقط شادی اونها رو به دست می آری مثل مادری که برای ساکت کردن بچه اش برایش آب نبات می خره!
آفت سوم هم که یه جوریایی قبلاً گفتمش اینکه اگه بدون توجه داشتن به خداوند بخواهی به مردم خدمت کنی بعد از دیدن نا سپاسی اونها خسته و نا امید و کینه ای می شوی. یا اینکه دائم منت می گذاری و کارت را زشت و تباه می کنی.
بله تا توجهت به خدا نباشه نمیتونی به خلق خدا خدمت کنی و تا خدا برات آنقدر مهم نباشه که عبادت او را در اولین فرصت انجام ندهی، توجهت در سایر لحظات به خدا نخواهد بود!
یک نکته جالب توجه دیگه : نماز اول وقت خواندن آقای احمدی نژاد ضمن به جا آوردن فریضه نماز، به جا آوردن فریضه امر به معروف نیز محسوب می شود! و این خودش بزرگترین خدمت به خلق خداست اگر بدانید! نماز اول وقت بخوانید تا طعمش را بچشید و علاوه بر ارتباط شیرین با خداوند اثراتش را در تغییر نگاهتان به زندگی و تغییر سبک زندگی تان احساس کنید! امتحان کنید پشیمان نمی شوید!
پادنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
2
بس کنید اینهمه ریا طلبی را دولت باتمام اخلاص وعشق وپاک دستی دارد شب وروز برای رفاه مردم تلاش منطقی وزیربنایی می کند .حتی رعایت اینکه عده ای ظاهر بینان ممکن است نماز سروقت را به مجلس برای خوش خدمتی ببرند ووقت دولت را برای پاسخ به سوالات شیطنت آمیز نگیرند آرامش مردم مخدوش نشود.رعایت می کنند دراجرای آن .وگرنه خیلی ها نماز سروقت می خوانند.اما شایعات وکارشکنی سروقت هم انجام می دهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
3
بذارید یه داستان براتون تعریف کنم :

معروف آشیخ حسنعلی نخودکی (رحمه الله علیه ) فرمودند : در زمان کودکی همراه با مادرم توسط یک گاری کرایه ای داشتیم از شهری به شهر دیگر میرفتیم . مادرم بسیار به نماز اول وقت مقید بود . نزدیک غروب آفتاب مادرم به گاریچی گفت لحظه ای برای ادای نماز اول وقت درنگ کند تا مادرم نمازش را در اول وقت بجا بیاورد ، گاریچی به مخالفت برخواست و گفت تا یه ساعت دیگر به شهر میرسیم و میتوانی همانجا نماز بخوانی ، اگر برای نماز توقف کنم ممکن است به شب بخوریم و خطرات بیابان (گرگ و حیوانات وحشی ) گریبان گیرمان شود .

ایشان ادامه داد : من که کودک بودن از شدت ترس و ناراحتی به مادرم اصرار کردم که به حرف گاریچی گوش دهد و نمازش را بعد از رسیدن به مقصد بخواند ولی مادرم همچنان مصر بود و گفت اگر ایست نکنید پیاده میشوم . همینطور هم شد ، گاریچی موافقت کرد و ما را وسط بیابان پیاده کرد و خودش به راه افتاد . من از ترس نمیدانستم چه کنم . آن موقع غروب وسط بیابان یکه و تنها !!!!! مادرم بی توجه به همه چیز شروع کرد به خواندن نماز اول وقت با رعایت تمامی مستحبات و تعقیبات نماز

به محض اینکه نمازشان تمام شد و سجاده اش را جمع کرد گاریچی دیگری انگار از دل زمین بیرون آمده باشد ، جلویمان سبز شد و ما را با خود به شهر مقصد رساند !!!!

بله ، تقید به نماز ، یعنی این !!!! البته برای کسی که واقعا و برای خدا مقید به نماز باشد چنین کراماتی واقعا اتفاق می افتد !!!

مجید(مازندران)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
4
در موقع نماز دور خانه خدا گشتم تعطیل می شود
حالا یک جلسه که جای خود دارد
درود براحمدی نژاد
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
4
2
من کلا موضوع رو نمیفهمم. اگر همه در این بحث به نماز اول وقت اهمیت میدن چرا موقع الله اکبر همه نمار نمیخونن و با هم تمومش نمیکنن؟ شاید هم من نگرفتم قضیه چیه.
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
خانم چکش ؛

تقید به نماز اول وقت ، خودش هنری است که هرکسی ندارد ، امثال ماها هم که میبینید پایمان میلنگد بخاطر اینست که این هنر در ما نهادینه نیست ( البته تمام سعی مان اینست تا جای ممکن از این امر نماز اول وقت جا نمانیم )

و اما اینکه فرمودید چرا این همه آدم به نماز اهمیت میدهند ولی خودشان نماز اول وقت نمیخوانند ، از شما سوالی دارم و آن اینکه اگر فردی خودش عملی را درست انجام نمیدهد یا ضعیف انجام میدهد باید حتما آن مورد حق را نفی کند ؟؟؟؟؟

مثلا همه میدانیم قتل گناه بزرگی است همه هم آن را نفی و لعن میکنیم و از آن بیزاری میجوییم اتفاقا حتی انجامش هم نمیدهیم ( عمل همراه با اعتقاد ) ، ولی گناهان و خطاهای دیگر چه !!!!! آنهایی که میدانیم اشتباه است ولی از ما سر میزند ، مثل دروغ ، تهمت ، غیبت ، حرف لغو ، توهین ، کینه ، حسد و بسیاری گناهان دیگر

خوب اگر میدانیم بد است پس چرا انجام میدهیم ؟؟؟؟ اگر هم انجام نمیدهیم پس کو نشانه و دلیلش ، که بسیاری از علما فرموده اند کس که گناهی مرتکب نشود اسرار الهی بر او مکشوف میشود !!! آیا من و شما بدین مرحله رسیده ایم ؟؟؟؟

پس انجام نمیدهیم !!!! اینها امور واجبند شما دیگر خودتان درباره نماز اول وقت که مستحب است ، فکرش را بکنید که چه خبر است!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
3
نویسنده ی این مطلب کی بود؟
بولتن جان! اگه نویسنده نداری خب بگو در خدمت باشیم ما...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
0
2
بسم الله الرحمن الرحیم
بالفرض که این حرف شما هیچ مشکل شرعی و اخلاقی و... نداشته باشد...
حالا اگر آقای احمدی نژاد جلسه را یک ساعت بعد از نماز تمام کند شما به نماز اول وقت می رسید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سنگردار38
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
8
3
تاسف. تاسف. فقط تاسف. من یه سری از نظراتا خوندم. واقعا اگه امثال ما بخوان مبلغ اسلام بشن چه بر سر اسلام میاد؟ این خبرنگار بنده خدا هم دغدغه نماز اول وقتا ان شاء الله داره. اینهمه باید بهش توهین بشه؟ شما دستور فرآن که : " قولو للناس حسنا: با مردم نیکو سخن بگویید . " یا دستوراتش مبنی بر موعظه حسنه یا " قل لعبادی یقولو التی هی احسن: به بندگانم بگو سخنیرا بگویند که بهتر است " را خوانده اید که این برادر یا خواهر گرامی را اینگونه آماج حملات قرار میدین. توبه کنین بزرگواران. توبه.
پاسخ ها
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
شما زیادی حساس هستید!
در نظرات خبرنگار آماج حملات نشد، فقط انتقادش بیخود بود حالا مگر ما خبرنگار میشناسیم؟
در ضمن چه ربطی داره که میگید: واقعا اگه امثال ما بخوان مبلغ اسلام بشن چه بر سر اسلام میاد؟
همه چی رو با هم خلط نکنید!
ALEN
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
جمع کن
سنگردار38
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
من سخن قرآنا جمع نمیکنم. اما هممون باید کوله باری برای آخرت جمع کنیم. اگه منظورت اونه، چشم!
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
فکر کنید واقعا کسی مانند این آقا یا خانم (جمع کن ) مبلغ اسلام شود!
سنگردار38
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
سرکار خانم مهسا، ربطش اینه که وقتی میخوایم به یکی بگیم نظرت اشتباهه نباید اینقدر تند بشیم بهش. در مراتب بالاتر اگه بخوایم عقاید اشتباه یه کافرا با این تندی بهش بگیم، چه باز خوردی داره؟ در روایتی اشاره شده که انسان، بنده محبت است. خیلی خیرخواهانه میشه کار افرادا ( نه خودشونا ) نقد کرد و ایرادشونا بهشون هدیه کرد.
درسته ما خبرنگارا نمیشناسیم، اما اون بنده خدا که احتمالش هست بیاد اینو را بخونه. بعد به نظرتون واقعا این جملات تند روشون اثر میذاره؟!
مهسا(MIS)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
یکه بخوره یا نخوره کسی که انتقادی رو در سایتی پربیننده مطرح میکنه نباید توقع فقط به به داشته باشه اگه خیلی حساس باشه که شاید به مذاق بینندگان خوش نیاد بهتره اونو مطرح نکنه!
اما به فرض اینکه تند هم برخورد شده باشه چه ربطی به مبلغ اسلام و عقاید کافر داره بعضیها نمیدونم چرا اینقدر راحت بدیها رو به اسلام و شیعه و...ربط میدن اگه مسلمونی دروغ بگه سریع میگن مسلمونا اینند اگه بیحجابی ببینند زود میگن زنهای مسلمونو ببینید اینا ادعا مسلمونی میکنندخودمون دوست داریم دینمون رو تخریب کنیم...
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
آیا این خبرنگار محترم متوجه نشدند تا نماز تمام نشود و بعد از آن تا جلسه به نتیجه نرسد ایشان هیچ خبری رو نمیتوانند مخابره کنند ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
آقای سنگردار 38
اینجانب با نظر تهیه کننده این گزارش مخالفم و نماز اول وقت خواندن آقای احمدی نژاد تحت هر شرایطی را تحسین می کنم و دلایلم را پیشتر آورده ام. اما شما هم به نکته مهمی اشاره کردید که همه ما مسلمانان باید به آن ملتزم باشیم که خودش معروف بسیار مهم و بزرگی است. دم شما گرم.
دوستان من بیایید به نیکی و با گفتار نرم و با استدلالات بجا و با احترام امر به معروف کنیم. خداوند مهربان هم با ما همین کار را کرده است که این همه شیفته اش شده ایم.
التبه آقای سنگردار 38 این که شما فرمودید شامل حال همه کامنت گذاران این مبحث نمی شود بسیاری از دوستان خیلی خوب واکنش نشان داده اند. هم از شما سپاسگزارم هم از آنها.
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
سرکار خانم مهسا بهتر بود در مورد تندی رفتارتون صحبت میکردید و همینطور اصلاح این رفتار .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
3
2
اقایون بنظر بنده نماز اول وقت خوبه ولی فکر کنید بنده بعنوان کارمند بانک تمام مشتریان رو بکارم جلو باجه برم 40 دقیقه نماز اول وقت بخونم اونوقت خدا بامنه یا با مشتریا؟( کاری که بعضی از دوستای مثلا مومن اومون انجام میدن و فشار و ناسزا شو ما مثلا بی دینا بجون میخریم )آدم بخاطر کار شخصی بایستی نماز رو ترجیح بده ولی واسه کارای دولتی که خلق الله معطل میشن نه در ضمن امام حسین تو عاشورا جنگ شخصی داشتن به همه هم اتمام حجت کرده بودند که اینا با من کار دارن و واسه نماز خوندنشون هم ساعتی 15 هزار تومن از بیت اللمال نمیگرفتن والسلام
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
نماز پنج دقیقه بیشتر طول نمیکشه، در ضمن همه ما اوقاتی جلوی باجه بیخودی کاشته می شویم که کارمند بانک یا با تلفن صحبت میکنه یا چیزی میخوره یا با همکاراش گپ و شوخی داره ووو (هقته گذشته بعد از ظهر به بانکی دولتی مراجعه کردم به اندازه اقامه چند
نماز دو همکار شما (خانم و آقا)صندلیهاشون چسبیده بود بهم و فیس تو فیس، آقا گپ شادی آور میکرد چون خانمه همش می خندید
اگه ملت برای اقامه نماز معطل بشن پذیرفتنی تره تا شاهد کارهای شخصی کارمندان بانک باشن
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
جناب آقای کارمند بانک

لازم است بدانید در قوانین جمهوری اسلامی ایران ، از لحظه اول وقت ،به مدت 20 دقیقه هر کارمند مجاز است برای ادای نماز کارش را تعطیل کند و این در حالی است که به فرمایش خواهرم سادات موسوی نماز 5 دقیقه نهایت ده دقیقه یه ربع میخواد طول بکشه !!!

البته شما باید مقید باشی که ظاهرا نیستی وگرنه ایراد بنی اسرائیلی نمیگرفتی !!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
آقای ناشناس کارمند بانک،شما هم یه جورایی راست می گویی. اما می دونی مشکل از کجاست؟ مشکل تأسف بار و دردآوری به وجود آمده و آن بی قیدی بسیاری از مردم و کم قیدی بسیاری دیگر به خداوند و دین و آیین اوست. تا حالا این سؤال را شما از خودت پرسیدی که چرا این همه آدم ناسزا گو به جای اینکه از نماز خوندن دیگران ایراد بگیرند خودشون هم نمی روند دنبال نماز!؟ درست اینه که وقت نماز که شد همه بدوند به سمت خداوند و نماز بخواند : کارمند و مشتری. اما خوب دیگه دوره و زمونه بدی شده. این را من به شما می گویم که مشکل از اونها(مشتری ها) است نه از کارمندان نماز خوان. اما دست شما هم درد نکنه که به فکر راه انداختن کار مردم هستی
در وضعیت اسفناک فعلی چاره ای نیست و به مثابه یک وضعیت غیر عادی باید با قضیه برخورد کرد. یعنی یک عده از کارمندان بروند و نماز بخوانند و یک عده کار مردم (بی طاقت و بی نماز) را به نیت خدمت به خلق خدا در راستای خدمت به خدا راه بیندازند و بعد آن عده که نماز خوانده اند بیایند این وظیفه را به عهده بگیرند و دیگران بروند و نماز بخوانند. روز عاشورا هم دقیقاً همین طور بود! یک عده نماز می خواندند و یک عده دیگر در برابر تیرها و حملات دشمن از نمازگزاران دفاع می کردند و بعد جایشان را با هم عوض می کردند. این فحش و ناسزاهای مردم شبیه همان تیرهاست و این رسیدگی به کار انها در وقت نماز شبیه کار همان از جان گذشته های روز عاشوراست
کل یومٍ عاشورا، کل أرضٍ کربلا
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
5
احسنت به آقای احمدی نژاد که در صدر ریاست مسئولین کشور و در کمال قدرت به یاد بندگی و عبد بودن خود و نشان دادن عبودیت خد است . بقیه یاد بگیرند و این خبرنگار را از این افکار غلط باید نهی کرد . امر به معروف و نهی از منکر یعنی همین که کار آقای رئیس جمهور را تبلیغ و فکر این خبرنگار بی فکر یا بهتر با افکار مادی و غیر خدایی نهی نمائیم . این همان عمل و هدف قیام حضرت اباعبدالله در قیام عاشورا می باشد. والسلام
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
6
اگه میخواهید وجهه این فرد رو خراب کنید بهتره از راه دیگری وارد شوید نه اینکه نماز اول وقت خواندن ایشان را به باد انتقاد بگیرید. خیلی گزارش مزخرفی بود. از شما بعیده!!!
حمید جوووون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
7
آقای خبر نگار لطفا شما خودت را چفت و جور کن و به کار بگویید نماز دارم . به نظر من این متن شما امر به منکره .
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
2
6
اتفاقااین کاراحمدی نژادخیلی خوبه مطابق سیره ائمه اطهارعلیهم السلامه حدیث داریم امام رضاعلیه السلام داشتندباشخص غیرمسلمانی بحث میکردندونزدیک مسلمان شدنش بودکه وقت نمازفرارسیدحضرت اورارهاکردندوبه سراغ نمازاول وقت رفتندامام علی علیه السلام درجنگ صفین به آسمان نگاه میکردندکه ببینندچه وقت موقع نمازفرامیرسد
مهسا جون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
2
8
واقعا برای نگارنده ی این خبر متاسفم این عادت جناب احمدی نژاد هیچ وقت و در هیچ شرایطی ناپسند نیست شما نویسنده ی محترم میتونین نماز رو به همه ی کاراتون مقدم بدونین
در ضمن جناب بولتن یه پیشنهاد :لازم نیست هر نوشته و نظری رو توی سایتتون جا بدین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
2
4
نقل هست که پدری پسر شهیدش رو در خواب در حالی که در باغی سرسبز و پر از گلها و درختان بهشتی هست می بینه که با شهدا و بزرگان دین هم ملازم شده !

به ملاقات پسرش میرود و بعد از احوال پرسی از او راز این سعادت عظیم را جویا میشه!

اون شهید گفت :پدر جان نماز!

پدرش میگه :خوب دیگه چی ،راز دیگه ای هم داره؟

باز اون شهید گفت :پدر جان نماز نماز!

پدرش میگه :خوب اینو که می دونم ما هم می خونیم اما چکار کنیم به این سعادت بزرگ برسیم؟

باز هم اون شهید میگه :پدر جان نماز نماز...فقط نماز!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
3
2
انشاالله عمل به نماز هم سرلوحه کار باشه و نه فقط اول وقت خوندنش
مبین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
1
7
بولتن از تو بعیده ،انتظار چنین حرفی رو نداشتم .خودتو اصلاح کن چکار به بقیه داری ادم اگر اهل نماز اول وقت باشه از اول که سرکار میاد شرط میذاره نیم ساعت قبل اذان و نیم ساعت بعد اذان ازاد باشه از احمدینژاد باید کارو یاد گرفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
2
5
تذکر وارد نیست
بعدی ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
1
7
مشکل یه عده اینه که فکر میکنند اگر با کسی مخالفن دباید با همه چیز اون آدم مخالف باشند حتی اگر یه کار خوب هم انجام بده میخوان اون یه کارم بد جلوه بدن اینکه کسی مخالف افکار یا رفتار کسی باشه اشکال نداره اما این مخالفت تا جایی صحیحه که شخصیت طرف مقابل له نشه یا اینه ما کاری نکنیم که اون آدم تحقیر بشه
مرتضي ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
6
دانشگاه افسري انتظار پس ار ١١٧٤ سال همچنان دانشجو مي‌پذيرد.

متاسفانه اين دانشگاه تاكنون هنوز ٣١٣ فارغ التحصيل هم نداشته است. آزمون ورودي اين دانشگاه در تمام اوقات شبانه روز برگزار مي‌گردد. مدارك لازم براي ثبت‌نام:

١. نماز اول وقت
٢. ولايت‌مداري
٣. دايم الوضو بودن
٤. برگه تسويه حساب حق‌الناس
٥. قلبي آكنده از ياد خدا و خلوص نيت

به اميد قبولي در كنكور الهي و عدم مشروطي در اين دانشگاه.
پاسخ ها
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
خدا خالق عشقه / محمد گل عشقه / علی مظهر عشقه / زهرا وجود عشقه

حسن نماد عشقه / حسین سالار عشقه / عباس ساقی عشقه

زینب شاهدعشقه / سجاد راوی عشقه / باقر کلام عشقه

صادق احیای عشقه / کاظم صابرعشقه / رضا ضامن عشقه

تقی جمال عشقه / نقی پاکی عشقه / حسن بقای عشقه

مهدی قیام عشقه

اینم دعای عشقه: اللهم عجل لولیک الفرج


به اميد قبولي در كنكور الهي و عدم مشروطي در اين دانشگاه.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
اه اه اه ، کم شانسی رو. میبینی !!!

فقط یه درس رو کم آوردم وگرنه دانشگاهش قبول میشدم !!!!!بقیه رو با 10 پاس کردم جز درس چهارم

البته پنجمی را با التماس از استاد و رحمت بی انتهایش بهم دادند نه با همت خودم


او اَه ، او اَه ، کی میره این همه راه رو ، بابا ریاکار (نیشخند )
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
دم شما گرم سهیلا خانم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
آفرین صد آفرین هزار و سیصد آفرین سهیلا خانم چه شعر قشنگی
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
3
2
نماز اول وقت خيلي خوبه وثواب داره ولي اگر فردي باشه براي فردي كه مثلا رييس بانك ويا بايد پاسخگو باشد ومردم ميبايست معطل بمانند كار درستي نيست زيرا اون زمان ووقت حق شخصي نيست وحق مردم است
وخدا از حق خودش ميگذره ولي از حق مردم خير
ايناييكه كه فكر ميكنند حتما در يك جمع وكار اجتماعي كار مردم را زمين بذارند حتما از حق الناس خبر ندارند
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
سخن شما كاملا درست است سركار خانم سارا. گاهي مواقع زمان "نماز اول وقت" تغيير مي‌كند. مثل همين مواردي كه شما فرموديد يا صبر كردن براي به جماعت خواندن نماز و غيره. البته به شرط اين كه اين آقايان براي ساير كارهاي الكي خود مثل گپ زدن با همكار، صحبت كردن با تلفن و غيره نيز به همين ميزان مقيد باشند و صرفا وقتي نوبت نماز مي‌شود ياد حق الناس نيفتند!.

بنده خودم چندي پيش اول وقت اداري صبح به بانك بــــوق ﴿تنها بانكي كه اگر اسم آن را بياورم بولتن اين پيام بنده را تاييد نخواهد كرد﴾ مراجعه كردم و با معاون بانك كار داشتم. هرچه نشستم خبري از ايشان نشد تا اينكه بالاخره صدايم درآمد و سراغ او را گرفتم. گفتند ايشان دارد نماز مي‌خواند ﴿كي؟ ساعت ٨ صبح﴾!!!! يكساعت بنده معطل شدم خبري از ايشان نبود. باز هم صدايم درآمد و گفتم ايشان تمام نمازهاي طول هفته خود را نمي‌خواند تا قضايش را سركار به جا آورد؟! مجددا شخصي به سراغ ايشان رفت و اينبار گفتند آقاي معاون دارند صبحانه مي‌خورند!

موضوع اين خبرنگار كاملا فرق مي‌كند. كار خبرنگار معطل ماندن است. بايد ٣ ساعت پشت در به ايستد تا خبرش را بگيرد؛ بايد روزها در سرما بخوابد تا خبرش را بگيرد؛ بايد التماس كند تا خبرش را بگيرد و غيره. حالا خيلي رو مي‌خواهد كه خبرنگاري بگويد آقا تو نماز اول وقتت را نخوان كه من بنده مي‌خواهم زودتر بروم منزل!! خب پاشو برو! مگر كسي مجبورت كرده است بنشيني؟!
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
11
2
طاعت آن نیست که بر خاک نهی پیشانی
صدق پیش آرکه اخلاص به پیشانی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
واقعا!!!اگر اينطوري است چرا نماز ستون دين شد؟!!!خدا مي توانست صدق را ستون دين کند . هر چيز به جاي خود خوب است .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
این کامنت شما اگرچه صحیح است نافی این مطلب نیست که نماز اول وقت خواندن آقای احمدی نژاد صحیح است. از اخلاصش فقط خداوند با خبر است. و گذشت زمان هم ما را در قضاوت بهتر یاری خواهد کرد.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
جنابعالي لوسيفر نيستي؟!!
نسیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
1
8
پس امام حسین.... ظهر عاشورا....نماز اول وقت....شهادت عده ای از اصحاب بخاطر نماز اول وقت....
چرا اینجور تیتر و خبر میزنید؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
1
11
من نمی خوام بگم احمدی نزاد هیچ اشکالی ندارد اما ای کاش همه مسولان ما مثل او عمل می کردند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
10
همین مونده بود که به نماز خوندنش هم گیر یدید. چطور گاهی اوقات تو اخبار به نماز خوندن اول وقت دیگر مدال افتخار میدید نوبت به احمدی نژاد که میرسه نماز خوندنش هم باعث انحرافش قلمداد میشه
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
10
دوست عزیز! اگر شما هیچ کاری نداشتی و نمازت را اول وقت خواندی هنری نیست، هنر آن است که به خاطر نماز از کارهایت بزنی!
Yasin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
16
3
مگه احمدي نژاد نماز هم ميخونه؟!
پاسخ ها
سهیلا *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
آدم یاد منافقین و کفار صدر اسلام می افته . میگفتن مگه علی نماز هم میخوند ؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
1
احسنت و درورد بر دکتر. بهترین راه اینکه در زمان نماز برنامه نگذارند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
0
1
نماز اول وقت یک حکم است .
این همه نظر بر روی نظر معصوم چرا ؟؟؟؟؟
همه اول وقت نماز . تمام
ممدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
0
0
بریدخودتونو درست کنید این کار احمدی نژاد باعث افتخاره
مگه نشنیدید مناظره امام رضا(ع)رو با غیرمسلمان که در هنگام اذان آقاجلسه را ترک کردند(البته یه عده به آقا خرده گرفتند که اگه جلسه رو امام ادامه بدهند طرف کارش تمومه ومسلمون میشه
ویا دیدار امام خمینی (ره) با اگه اشتباه نکنم ادوارد نادزه از مسولین شوروی با حضرت امام که وقت نماز امام بلندشد به نمازش پرداخت
بله بهتر اون خبرنگار وبقیه همنظرهاش به نماز اول وقت گیر ندهند که کاراشون توزندگی گیرمیکنه!!!
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین