کد خبر: ۸۸۸۴۷۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

دستگیری ۴ کارمند گمرک آستارا به اتهام فساد مالی

دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا از دستگیری ۴ کارمند اداره کل گمرک این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در ...
دستگیری ۴ کارمند گمرک آستارا به اتهام فساد مالی

جواد حسن‌بیگی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با مفاسد اقتصادی و صیانت از سلامت نظام اداری، با صدور دستور قضایی، چهار تن از کارکنان اداره کل گمرک آستارا به اتهام ارتشا و فساد مالی بازداشت شدند.

وی افزود: این اقدام پس از رصدهای دقیق اطلاعاتی و نظارتی و انجام تحقیقات گسترده در خصوص تخلفات مالی صورت گرفت و متهمان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر و برای طی مراحل قانونی روانه زندان شدند.

دادستان آستارا با تأکید بر اینکه فساد در هر سطح و جایگاهی خط قرمز دستگاه قضایی است، خاطرنشان کرد: برخورد با گلوگاه‌های فساد و مفسدین اداری که موجب سلب اعتماد عمومی می‌شوند، با قاطعیت ادامه خواهد داشت و هیچ‌گونه اغماضی در این مسیر وجود ندارد.

حسن‌بیگی در پایان تصریح کرد: برای این چهار کارمند پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی به منظور شناسایی ابعاد احتمالی دیگر و بررسی دقیق‌تر پرونده در جریان است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمدایوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
دمشون گرم امنیتی ها قوه قضاییه مثل عقاب می مانند
ریزه هارا می بینند اما متاسفانه درشتها را نمی توانند ببینند یا زورشان نمیرسد مانند زنگنه واخوندی ونعمتی
و شریعتمداری رفاه وظریف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
کاش دستگاه های نظارتی یه ورود درست حسابی به تخلفات در گمرکات کردستان هم انجام میدادن

تخلفاتی نظیر ریجستری ، قاچاق سوخت و....

صدای این قبیل تخلفات هم زیاد شنیده می‌شود ولی برخوردی مشاهده نمی‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
بنظر شما گمرکات ته لنجی با قاچاق کالا و ریزپرنده ها و استارلینک و.... چه ارتباطی دارن؟

یعنی این عدم نظارت باعث عدم قاچاق کالا نمیشه؟
واقعا موندیم که به کی بگیم چرا مافیا داخل ته لنجی در گمرکات باید باشن و هماهنگ کار رو پیش ببرن

نمونه های کشفیات امنیتی در گمرکات بوشهر کمه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
0
امنیت با نظارت صحیح بدست میاد
نظارت که ضعف داشته باشه دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه

گمرکات شدن باند بازی
کارمندایی که داخل باند هستن در راس امور هستن و بقیه یه سیاهی لشکر هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
0
سال گذشته در گمرکات بوشهر کلی دستگاه های فرستنده و گیرنده و ریزپرنده بعد از خروج از گمرک کشف شد‌
چه اتفاقی افتاد؟؟

باورتون میشه یه نفر با سابقه کلی تخلفات با پست پایین آنهم کارمند آزمایشی نه رسمی رو به پیشنهاد عده ای با تایید حراست میخاستن بذارن گمرک نخل..در بوشهر ؟؟

مملکت از نظارت لنگ میزنه
این نظارت باعث این فساد میشه که دیگه یواش یواش افراد فاسد دشمن امنیت مملکت شدن آنهم در مرزهای رسمی تجاری گمرک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
0
آقای بولتن ، واقعا مردم عادی و کارمندان عادی از دست این همه فساد باید به کی بگن که خسته شدن؟

مملکت انگار دیگه کارمند پاکدست و سالم نمیخاد و فقط کارمند پارتی دار و دستمال بدست و فاسد میخاد

به کجا داریم میریم؟
آینده این مملکت چی میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
0
0
کارمند رو گشنه نگهدار تا فاسد بشه

ای داد یه زمانی کارمندی احترام داشت

الان حقوق یه کارمند اندازه درآمد یه گدا نیست

کارمند دولت

این چه وضعیه ؟
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین