دستگیری ۴ کارمند گمرک آستارا به اتهام فساد مالی
جواد حسنبیگی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه بیامان با مفاسد اقتصادی و صیانت از سلامت نظام اداری، با صدور دستور قضایی، چهار تن از کارکنان اداره کل گمرک آستارا به اتهام ارتشا و فساد مالی بازداشت شدند.
وی افزود: این اقدام پس از رصدهای دقیق اطلاعاتی و نظارتی و انجام تحقیقات گسترده در خصوص تخلفات مالی صورت گرفت و متهمان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر و برای طی مراحل قانونی روانه زندان شدند.
دادستان آستارا با تأکید بر اینکه فساد در هر سطح و جایگاهی خط قرمز دستگاه قضایی است، خاطرنشان کرد: برخورد با گلوگاههای فساد و مفسدین اداری که موجب سلب اعتماد عمومی میشوند، با قاطعیت ادامه خواهد داشت و هیچگونه اغماضی در این مسیر وجود ندارد.
حسنبیگی در پایان تصریح کرد: برای این چهار کارمند پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی به منظور شناسایی ابعاد احتمالی دیگر و بررسی دقیقتر پرونده در جریان است.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com



ریزه هارا می بینند اما متاسفانه درشتها را نمی توانند ببینند یا زورشان نمیرسد مانند زنگنه واخوندی ونعمتی
و شریعتمداری رفاه وظریف
تخلفاتی نظیر ریجستری ، قاچاق سوخت و....
صدای این قبیل تخلفات هم زیاد شنیده میشود ولی برخوردی مشاهده نمیشود
یعنی این عدم نظارت باعث عدم قاچاق کالا نمیشه؟
واقعا موندیم که به کی بگیم چرا مافیا داخل ته لنجی در گمرکات باید باشن و هماهنگ کار رو پیش ببرن
نمونه های کشفیات امنیتی در گمرکات بوشهر کمه؟
نظارت که ضعف داشته باشه دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه
گمرکات شدن باند بازی
کارمندایی که داخل باند هستن در راس امور هستن و بقیه یه سیاهی لشکر هستن
چه اتفاقی افتاد؟؟
باورتون میشه یه نفر با سابقه کلی تخلفات با پست پایین آنهم کارمند آزمایشی نه رسمی رو به پیشنهاد عده ای با تایید حراست میخاستن بذارن گمرک نخل..در بوشهر ؟؟
مملکت از نظارت لنگ میزنه
این نظارت باعث این فساد میشه که دیگه یواش یواش افراد فاسد دشمن امنیت مملکت شدن آنهم در مرزهای رسمی تجاری گمرک
مملکت انگار دیگه کارمند پاکدست و سالم نمیخاد و فقط کارمند پارتی دار و دستمال بدست و فاسد میخاد
به کجا داریم میریم؟
آینده این مملکت چی میشه؟
ای داد یه زمانی کارمندی احترام داشت
الان حقوق یه کارمند اندازه درآمد یه گدا نیست
کارمند دولت
این چه وضعیه ؟