نیکزاد: مجلس در لبیک به رهبری برای مهار تورم و گرانی اقدام میکند
گروه سیاسی- نایبرئیس مجلس با اشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز تأسیس مجلس، گفت: رهبر انقلاب صندلی نمایندگی را سنگر خط مقدم تحول در مسیر پیشرفت کشور دانستند. مجلس نیز همه توان خود را برای تحقق این منویات، از جمله ریشهکنی محرومیت و مهار تورم به کار خواهد بست.
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز به نقل از فارس علی نیکزاد، نماینده اردبیل، نمین، سرعین و نیر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی، گفت: از مقام عظمای ولایت در باب اینکه مجلس را مورد تفقد قرار دادند و از زحمات رئیس مجلس و نمایندگان تشکر کردند، خدا را شاکریم.
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص مجلس، باید نصب العین نمایندگان قرار گیرد، افزود: ما هرساله در هفتم خردادماه پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه به خدمت امام شهیدمان میرفتیم و فرمایشات ایشان به نمایندگان را به عنوان دستورکار متمرکز سالانه قرار میدادیم.
وی ادامه داد: حال در نبود امام شهیدمان، حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای، در پیام اخیرشان مجلس را عصاره ملت، رکن قانون و قانون گذاری توصیف کردند و تاکید معظم له بر وحدت ملی و انسجام بی بدیلی بود که اکنون به حرمت و جایگاه ملت مبعوث شده حاصل شده است. همانطور که رهبر شهید همواره بر وحدت ملی و اتحاد مقدس تاکید داشتند، اکنون خطاب به ملت میگویم که این خط اکنون توسط رهبر فعلی نیز دنبال میشود و ایشان ادامه دهنده راه رهبر کبیر و رهبر شهیدمان هستند.
نیکزاد با اشاره به بخشی از پیام رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اختلاف غیر موجه و حتی موجه را به نزاع و تفرقه تبدیل نکنید، عنوان کرد: وظیفهٔ همهٔ صاحبان تریبون، منبر، رسانه و هرکس که در جامعه از جایگاه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی یا اقتصادی برخوردار است، این است که اختلافات را به تفرقه تبدیل نکند.
نائب رئیس مجلس ضمن سپاسگذاری از رهبر انقلاب تصریح کرد: رهبر انقلاب صندلی نماینده را به مثابه سنگر خط مقدم برای تحول در مسیر پیشرفت کشور توصیف کردند که با حل معضلات اقتصادی، معیشتی، رونق تولید و اشتغال، رشد تراز علم و صنعت، اعتلای فرهنگ و اخلاق، مبارزه با فساد مالی و در راس آن مبارزه با تورم، گرانی و محرومیت زدایی همه جانبه تاکید کردند که این باید دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اظهار داشت: باید بهدقت بررسی کنیم که در حوزههای اقتصاد، معیشت، تولید، اشتغال، صنعت، نهادینهسازی اخلاق و فرهنگ ناب اسلامی در جامعه، مبارزه با فساد و همچنین مهار تورم افسارگسیخته، چه اقداماتی میتوانیم انجام دهیم و با برنامهریزی دقیق، محرومیت را از جامعه ریشهکن کنیم و خدمتی ماندگار و ارزشمند به مردم ارائه دهیم.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در پیام اخیرشان مبنی بر لزوم مصوبات امیدآفرین و آینده ساز، گفت: هر مسئولی در کشور که از یأس، ناامیدی و نمیتوانیمها سخن بگوید، سخنش در تراز رهبری نیست. امام خمینی بزرگوار ما فرمودند ما میتوانیم و امام شهیدمان این «ما میتوانیم» را در عرصههای دفاعی، نظامی، فرهنگی و خودباوری معنا کردند و همه دیدند. اکنون نمود بارز این «ما میتوانیم»، همان مردمی هستند که بیش از ۸۵ روز در خیابانها حاضرند و میگویند: ما هستیم؛ و پشتیبانی جانانه، بیبدیل و بینظیری که در تاریخ ثبت شده را از میدان و دیپلماسی انجام دادهاند.
نیکزاد در ادامه تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در بخشی از پیام خود تأکید کردند: «باید منافع ملی و مطالبات عمومی را بر منافع جناحی و گروهی ترجیح دهیم.» این امری بدیهی است، چراکه اگر به بحث جناحها و حتی منافع منطقهای وارد شویم، آن وحدت ملی، انسجام و اتحاد مقدس از بین خواهد رفت. مجلس که ۲ وظیفۀ تقنین و نظارت را بر عهده دارد که مقام معظم رهبری نحوه تقنین و شیوۀ قانونگذاری را مشخص کردهاند. درباره وظیفۀ بسیار مهم نظارت در نیابت از مردم، ما بهعنوان نمایندگان مردم، باید با در نظر گرفتن اخلاق، انصاف، وحدت و منافع ملی، این نظارت را به درستی انجام دهیم.
نائب رئیس مجلس تصریح کرد: از رهبر معظم انقلاب نهایت سپاس را دارم که نمایندگان را مورد تفقد قرار دادند و مجلس، رئیس مجلس و نمایندگان را تأیید فرمودند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اقتصاد، معیشت، تولید، علم، فرهنگ، اخلاق و سایر حوزهها باید با آیندهنگری و امیدآفرینی قانونگذاری کنیم. مبارزه با فساد باید بسیار دقیق و جدی انجام شود و با نظارت مؤثر، قانون به مرحله اجرا برسد.
هدف ما تحقق زندگی شرافتمندانه در عرصه اقتصادی، شجاعت ارزشمند در مبارزه با فساد، و دیپلماسی بینالمللی هوشمندانه برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی است؛ دیپلماسی که انقلابی باشد و از هرگونه اختلافات پوچ سیاسی به دور بماند.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com



سالهای سال امثال این آقایان مسئولین ، باید این کار زمین مانده را در حوزه مسئوليت خودشان انجام میدادند و به نتیجه می رساندند ولی هیچ کاری در این زمینه انجام ندادند!
یعنی مردم متوجه این فیلم ها نمیشوند؟!
مردم مبعوث شده، قطعا منتظر هستند که تکلیف این جنگ با دشمنان روشن شود، تا ان شاالله تکلیف این بی مسئولیتی ها را در داخل روشن نمایند.
تورم را دولت ایجاد میکند و مجلس مملکت ناظر بر عملکرد دولت بوده و هست. وظیفه مجلس بوده و هست که جلوی خلق نقدینگی و چاپ اسکناس و اوراق و گران کردن دلار و دلار فروشی و..... را با اهرم هایی که طبق قانون اساسی در دست دارد، بگیرد.
و ما دیگر مذاکره ایران و آمریکا را قبول نداریم
سخنان مختلف و متفاوتی از مجلس و مجلس نشینان شنیده می شود .
جهت گیری رویکردها هم سو نیستند.
مجلس دچار روزمرگی است و بدون برنامه مدون مدیریت می شود .
تعدادی از نماینگان هنرمندانه جنجال آفرینی می کنند و هیات رئیسه قادر به مهار آنها نیست .
مردم همواره دوست داشته و حق دارند تبعیت مجلس و مجلسیان را از اوامر ، نواهی و احکام رهبری انقلاب را در قامت خروجی و رهیافت های مجلس در رفاه و آسایش ملی ببینند و نه در کلام
و النهایه استخدام عبارت های کلی نظیر آیندنگری ، امید آفرینی ، مسیر پیشرفت کشور ، ریشه کن کردن محرومیت ، برنامه ریزی دقیق ، خود باوری ، مبارزه با فساد و ......در پشت تریبون ها صرفا استعاره هایست به زیبایی کلام که کمتر نمود و ارزش عینی داشته است.
آیا برای سرای باقی پاسخی در پیشگاه حضرت حق دارید با اینگونه جاندوستی ومنفعت پرستی؟؟؟؟
حمله ثابتی به پزشکیان: مذاکره کنید تا امریکا رهبر جدیدمان را هم ترور کند!
امیرحسین ثابتی، گفت: اگر امروز اکثر ملت ایران با مذاکره با امریکا مخالفند علتش این است که عقل دارند و از تاریخ عبرت گرفتهاند که از این مسیر تکراری اتفاقی به نفع ایران در نمیآید و راه اداره کشور نیز مبارزه با فساد و ریخت و پاشهاست نه رها کردن ۱۹۹ کشور دیگر و دخیل بستن به امریکا.
امیرحسین ثابتی
رویداد۲۴| امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس، در اجتماع مردم با انتقاد از پزشکیان که گفته "اگر مذاکره نکنیم چه کنیم؟" گفت: مگر دفعات قبل وسط میز مذاکره جنگ نشد؟ پس بازهم دوست دارید مذاکره کنید تا جنگ شود و رهبر جدیدمان هم ترور شود؟
وی گفت: اگر امروز اکثر ملت ایران با مذاکره با امریکا مخالفند علتش این است که عقل دارند و از تاریخ عبرت گرفتهاند که از این مسیر تکراری اتفاقی به نفع ایران در نمیآید و راه اداره کشور نیز مبارزه با فساد و ریخت و پاشهاست نه رها کردن ۱۹۹ کشور دیگر و دخیل بستن به امریکا.
ثابتی ادامه داد: نباید به مردم آدرس غلط داد که جنگ عامل اصلی تورم شده در حالیکه به جای مذاکره با امریکا باید اشتباهات غلط منجر به تورم را تکرار نکرد.
نماینده مجلس گفت: ادامه تجمعات مردم در خیابانها و مطالبه از مسئولان برای حفظ خطوط قرمز رهبر انقلاب قطعا اثرگذار است و در تصمیمات مسئولان نیز موثر واقع میشود لذا همه باید مطالبهگر باشیم و این روزها نیز که صحن علنی مجلس تعطیل است، ما نمایندگان با حضور در میادین و خیابانها مطالات مردم و خطوط قرمز رهبرانقلاب را بیان میکنیم تا کسی نتواند به راحتی کار دیگری انجام دهد.
منبع : دیده بان ایران