کد خبر: ۸۸۷۲۵۷
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
نامه سرگشاده جبهه اصلاحات ایران خطاب به آقای اژه‌ای:

لشکریان کودتا به کمک یاران‌شان آمدند

در حالی که جبهه اصلاحات خود کارنامه سیاهی از فساد سازمان‌یافته اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دارد، حالا با وقاحت تمام و در نقابی فریبنده تحت عنوان «عقلانیت»، سد راه اجرای عدالت شده است. اینان که قبله آمالشان غرب و آمریکا است و حتی در برابر جنایات وحشیانه آن‌ها، همچنان ذلیلانه بر طبل مذاکره و باج‌دهی می‌کوبند، این‌بار نیز با خیانتی آشکار، به اتاق فرمانِ دشمن علیه امنیت ملی پیوسته‌اند.

لشکریان کودتا به کمک یاران‌شان آمدند

به گزارش بولتن نیوز : جبهه اصلاحات، همان ستون پنجم و امیدِ پیاده‌نظام دشمنانِ این مرز و بوم، بار دیگر ماهیت واقعی خود را در تقابل با حرکت انقلابی دستگاه قضا نمایان کرد. قوه قضاییه در اقدامی قاطع و برآمده از مطالبه‌ی خون‌خواهانه ملت، دست به محاکمه قانونی و شرعی که منجر به توقیف اموال و مجازات عاملان کشتار دی‌ماه گذشته و پیاده‌نظامِ دشمن در حملات ناجوانمردانه اخیر زده است؛ حملاتی که به شهادت امام انقلاب و فرماندهان شجاع این سرزمین منجر شد.
در حالی که جبهه اصلاحات خود کارنامه سیاهی از فساد سازمان‌یافته اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دارد، حالا با وقاحت تمام و در نقابی فریبنده تحت عنوان «عقلانیت»، سد راه اجرای عدالت شده است. اینان که قبله آمالشان غرب و آمریکا است و حتی در برابر جنایات وحشیانه آن‌ها، همچنان ذلیلانه بر طبل مذاکره و باج‌دهی می‌کوبند، این‌بار نیز با خیانتی آشکار، به اتاق فرمانِ دشمن علیه امنیت ملی پیوسته‌اند.
اما جبهه اصلاحات بداند؛ صبر ملت انقلابی به سر آمده و دیگر دورانِ جولانِ خائنانِ داخلی به پایان رسیده است. مردم این بار نه تنها سکوت نخواهند کرد، بلکه با مشت‌های گره‌کرده، پاسخی قاطع و درس‌عبرتی تاریخی به حامیانِ دشمن خواهند داد

اهم مطالب مهم در نامه جبهه اصلاحات به رئیس قوه قضاییه

🔸اجرای شتاب‌زده احکام اعدام متهمان اعتراضات دی‌ماه ۱۴۰۴، بدون تضعیف معیارهای دادرسی عادلانه امکان‌پذیر نبوده است/ چنین شتابی در اجرای مجازات اعدام، با بسیاری از معیارهای اخلاقی، شرعی و قانونی سازگار نیست!

از هیچ‌یک از اصول قانون اساسی، تجویز نقض حقوق بنیادین ملت در شرایط جنگی استنباط نمی‌شود/ حاکمیت سیاسی در هر شرایطی مکلف به صیانت از حقوق مردم، از جمله حق دادرسی عادلانه است.

خواستار توقف صدور و اجرای احکام اعدام در فضای حساس کنونی هستیم/ شایستگی مجازات، منوط به پذیرش عمومی و رعایت استانداردهای دادرسی عادلانه، محاکمات علنی و دسترسی آزاد به وکیل است!

غلبه رویکردهای امنیتی بر رویکردهای حق‌بنیان و دموکراتیک، یکی از معضلات اساسی نظام حکمرانی در دهه‌های اخیر بوده است/ در جرائم امنیتی، برخلاف سایر پرونده‌های سنگین، روند رسیدگی با شتاب و بدون احتیاط کافی انجام می‌شود

بسیاری از متهمان، مدعی اعمال فشار برای اخذ اعتراف و حتی شکنجه هستند؛ این ادعاها چگونه راستی‌آزمایی شده است؟/ تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری، اعتبار تحقیقات مقدماتی و آرای صادره را با تردید جدی مواجه می‌کند.

توقیف و مصادره اموال معترضان داخل و خارج کشور، بدون محاکمه و در تعارض با حق بنیادین مالکیت است/ نقض قواعد حقوقی و تضعیف دادرسی عادلانه، در بلندمدت سرمایه اجتماعی حاکمیت را کاهش خواهد داد!

🔶پ.ن:
آقای اژه‌ای 
وقتی رهبران کودتا را با فشار فلان مقام اجرایی، آزاد بکنید، باید هم منتظر چنین وقایعی باشیم!

آقای اژه‌ای
مطالبه مردم این است که بروید سراغ دانه‌درشت‌ها، درشت‌های سیاسی و اقتصادی.
اگر شجاعتش را پیدا کردید ، بدانید مردم خیابان‌ها، تمام قد به حمایت شما ایستاده‌اند.
اگر نه، باید قدم به قدم عقب بروید تا ... !

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
0
0
این بیشرفها، اگر مردم عادی به دست این ارازل در خیابان قیمه قیمه بشوند ویا آتش زده شوند برایشان مهم نیست اما اگر یه جاسوس وابسته به دشمن اعدام شود سریع به تئوری پرداز در مذمت اعدام می پردازندتاشاید تیغ قوه قضائیه کند تر عمل کند،به نظرم قوه قضائیه باید همین تئوری سازان را زیر تیغ برد که عوامل اصلی همینها هستند وقبلی ها عمله نکره دشمنند که توسط همین تئوری پردازان توجیه شده ودر خیابانها مردم وبسیجی ونیروهای انتظامی را یا آتش زدند یا قیمه قیمه کردنداینا آمران اصلی هستندوگرنه تا جنایت قابل توجیه نشودکسی دست به جنایت نمی زند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
0
0
.....والکاظمین الغیظ......
ذبیح الله ابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
0
0
قوه قضائیه نباید عقب نشینی کند،کارقوه درسته،محکم باشید،وحق ملت مظلوم ایران راازمعاندین بگیرید.خداباشما وملت شهیدپرورایرانه.
حمیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
0
0
سلام..عوامل این مثلا جبهه.محاکمه و اعدام شده اند.حضرات. نگران از دست دادن عوامل میدانی موثر خود هستند..استمرار و تکراراین وقاحتها از سوی برخی خائنین به کشور در جبهه اصلاحات: :بخاطر:: عدول از قانون.و:وظایف قانونی دستگاه قضایی بوده...اکنون هم::عوامل اقتصادی این جریان در مناسب مهم اقتصاد. تجارت:اتاق بازرگانی: وووو.کمر به تجزیه ایران عزیز بسته اند..کاش: دستگاه قضایی: عرض اندامی کند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
0
0
آقای اژه‌ای بداند بر جایگاهی تکیه زده که شهید رئیسی بر آن تکیه زده و آن را متحول کرده‌...
رئیسی از طبری (معاون قوه قضاییه در زمان لاریجانی!) تا برادر حسن روحانی، برادر اسحاق جهانگیری، دختر شبنم نعمت‌زاده (وزیر میلیاردر روحانی) و دختر و پسر هاشمی رفسنجانی (مهدی و فائزه) را بدون مماشات محاکمه کرد و در مقابل موج فساد ایستاد و این اقدامات شجاعانه موجب رضایت عمومی شد...
متاسفانه دوره اخیر دوره کدخدامنشی و مصلحت‌اندیشی‌های بیجاست که نتیجه آن را در حوزه‌های مختلف می‌بینیم.
جناب اژه‌ای؛ مردم بیدار شده‌اند و خون رهبر شهیدمان موجب این بیداری است؛ بنابراین اقدامات تحولی را سرعت بخشید و بدانید مردم پشت سر شما هستند!
....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
0
0
این معدومین آنهایی هستند که در اروپا وامریکا که مدینه فاضله اصلاح طلبان است در همان لحظه اول حمله بسوی پلیس و مراکز امنیتی با تیراندازی معدوم میشوند یا اگر شانس داشته باشند مجروح میشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
0
0
لعنت بهشون از وقتی انقلاب پیروز شد با نفوذ در انقلاب هر ضربه ای توانستند به انقلاب زدند ضربه این جماعت از لحاظ محتوایی و کیفیتی از ضربه منافقین به انقلاب بیشتر بود و است ، مجلس ششم را که در اختیار گرفتند کلی قوانین غیراسلامی که بدعت است تصویب کردند و وقتی شورای نگهبان آن را تایید نکرد به مجمع تشخیص مصلحت نظام بردند و با مدیریت هاشمی رفسنجانی آن را تصویب کردند و یادمون نمی رود که بی بندباری های امروز ريال اشرافیگری ، رانت خواری ، پدیده زشت آقازادگی و.... همه و همه توسط این جریان که خود را اصلاحطلب و یا سازندگی و یا اعتدال می نامند بوجود آ»د کافیست بروید تحقیق کنید تا ببینید اینها چگونه در همه سیستم اقصادی کشور نفوذ کرده نفوذ دارند
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۷
0
0
مرگ بر هر چه نفوذی و خائن به این ملک و بوم و اسلام عزیز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
0
اقای ا ژه ای
وقت پس گرفتن انقلاب از این عوامل امریکا و انگلیس است
دهباشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
0
0
ای تف تو ذات کثیفشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۶
0
0
نويسندگان این بیانیه ها خود مستحق شديدترين مجازات هستند اینها بزرگترین دشمنان و خائنین وطن هستند و فرماندهی کودتاچیان را بعهده داشتند.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
0
0
لعنت به دشمنان داخلی ، وطن فروشان و نفوذی هایی که اقتصاد مردم را به گروگان گرفنه اند و با کمک مزدوران رسانه ای خود پشت نقاب وفاق دمار از روزگار مردم در آورده و با موضوعات کم اهمیت تلاش می کنند مردم را درگیر مسائل داخلی مثل اینترنت بین الملل کنند در حالیکه فشار اقتصادی و گرانفروشی شرکتهای دولتی و خصولتی و خصوصی نشان می دهد همه اینها برای تحت فشار گذاشتن و انتقام گرفتن از ملت شجاع ایران است تا دست از خونخواهی و مطالبه نبرد با دشمنان اسلام بردارد اما زهی خیال باطل دیشب صدو یکمین شبی بود که کف میدان بودیم و یقین بدانید مردم آگاه و مبعوث شده روزی انتقام امام شهید را هم از کودتاگران داخلی خواهند گرفت و هم از قاتلین امام شهید و فرمانده هان و مردم مظلوممان.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۰
0
0
مجرم و خائن اصلی همین ها هستند و دارند از عوامل شان در کودتای دیماه دفاع میکنند حال آنکه فرماندهان کودتا همین ها بودند و باید محاکمه شوند تا مردم آنها را بهتر بشناسند
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین