کد خبر: ۸۶۶۰۹
تعداد نظرات: ۹۵ نظر
تاریخ انتشار:
اوج ابتذال سریال های ماهواره ای؛

فیلم: دختران مجردی که با بچه به خانه بخت می روند!

در یکی از سریال های ترکی شبکه جم کلاسیک داشتن فرزند برای دختران مجرد بالای 15سال کاملا عادی جلوه داده می شود.
به گزارش  جام نیوز، فیلم هایی که در شبکه های ماهواره ای پخش می شود ضمن ترویج فساد و بی بندوباری، به روابط نامشروع زن و مرد دامن می زنند.

این روند تا جایی پیش رفته است که در یکی از سریال های ترکی شبکه جم کلاسیک داشتن فرزند برای دختران مجرد بالای 15سال کاملا عادی جلوه داده می شود.

در قسمتی از این سریال، زمانی که مرد مجردی نامزدش را به مادر خود معرفی می کند، در پاسخ به این سؤال مادر که "چرا نامزدت فرزند دارد" خطاب به مادر خود گفت: «پیلار! مجرد است. توی این مملکت دخترها از 15سالگی ممکن است بچه داشته باشند. دختر [مجرد] بدون بچه خیلی کم پیدا می شود!»

گفتنی است، شبکه های ماهواره ای در سریال ها و فیلم هایی که پخش می کنند با تبلیغ شیوه زندگی جوامع غربی حتی خیانت همسران به یکدیگر را امری موجه جلوه داده و در دید مخاطبین به عادی سازی آن می پردازند. تماشای مکرر فیلم های حاوی چنین مطالبی پس از گذشت زمانی نه چندان طولانی، برخی از نگرش ها و تفکرات مسموم را در اذهان مخاطبین تثبیت می کند و به مرور زمان موجب ایجاد تاثیراتی محسوس بر افراد و در پی آن بر پیکره فرهنگ و اعتقادات جامعه می شود.

برای مشاهد فیلم اینجا کلیک کنید

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳۵
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
95
11
----
بازم که از این خبرها زدید .
چرا نمی خواهید با دید فراخ به زندگی نگاه کنید .
پاسخ ها
SaEeD&G
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
آخه اين چه چيز فراخي داره كه بهش نگاه كنيم دختر 15 ساله بچه داشته باشه خوبه اونم از طريق نامشروع
خداييش با اين طرز تفكرت متاسفم برات
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
عزیزم تئ هم خیلی فراخی که هیچی نمیفهمی ها !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
خب مشکلی نیست شما هم اگه ناراضی هستی همین کار رو واسه خودت یا اگه بچه داری تو آینده واسه بچه ت انجام بده ."روشن فکر!!!!
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
28
7
----

آقای SaEeD&G
این شما هستید که نمیگذارید ایران تو کره ماه شوید بکاره

تا چند وقت دیگه شوید هایی که آمریکا تو کره ماه کشت می کنه وارد بازار می شه ، اون وقت شما هنوز به فکر مسائل جزیی هستید .

( این خبر رو یه یارویی داد که خانمه اون و از صندلی جلو تاکسی بلند کرده بود البته با حجاب نبودا )
پاسخ ها
SaEeD&G
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
ايشا ا... خوب ميشي

اين چه ربطي داشت !!!!
م
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
----

چرا توهین می کنیید
حتما در مقابل این کم منطق کم آوردید نه
SaEeD&G
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
دوست عزيز اگر منطق شما اين است كه در ايران اسلامي يا در هر جاي ديگر ايرادي نداشته باشد كه خانم با يك بچه كه معلوم نيست از كجا آمده به خانه ي شوهر برود من واقعا در برابر منطق شما تسليم ميشوم و از خداي متعال ميخواهم بين ما قضاوت كند ولي اگه غير اينه كه مشكلي نيست
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
جناب آقای "م" کجای عالم رو داری سیر میکنی بابا جون؟(البته معلومه!!)
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
كسي مي‌دونه تاثير اكس چند ساعت باقي مي‌مونه؟!!
SaEeD&G
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
راستي من ميدونم فوقش دو ساعت (ولي اگه بعدش از گردن درد به بيمارستان نره)
ولي نميدونم براي اين قوي هست چند روزه مونده فك كنم براي اين اصلي باشه
برا ما چيني
م
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
----

آقای مرتضی ام

بجای این حرفا وارد بحث بشید تا تضارب آرا تکمیل بشه !
راز سیب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
جناب م حالا چون آمریکا در بعضی موارد علمی پیشرفت کرده دلیل نمیشه که بگیم هر کاری که میکنه علمی و درسته.کیه که ندونه آمریکا از لحاظ تربیت انسانی و اخلاق مداری و احترام به حقوق انسانها صفره؟
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
آخه چه تضارب آرايي جناب م؟! اين بحث شما مثل اين مي‌ماند كه كسي بگويد اگر گاوهاي جهان شير مي‌دهند براي اين است كه قورباغه ديروز در بركه‌ي مقابل منزل ما شيرجه زده است! چه اشكالي دارد اگر اين فرد تا آخر عمرش در اين توهم شگفت‌انگيز بماند؟ انشاالله خدا روزي شفايش مي‌دهد و اگر نداد، بگذار در عالم خود بماند!
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
لطفا یک نفر داخل پرانتز جناب م رو روشنگری بفرماید.
SaEeD&G
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
خانم چكش ما سعي خودمون رو كرديم ولي نشد كه نشد
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
باسلام برادران وخواهران عزیز همه باهم برای رفع مشکل وشفای اقا یا خانم م دعا کنیم
الهم اشف کل مریض
مدیر پایگاه دوستان ولی من فکر می کنم ایشان یک چیزی را می خواهند بگویند می خواهند به یک نتیجه ای برسند با ایشان بحث کنید و با استدلال جوابشان را بدهید
امید(اصفهان)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
با سلام جناب م عزیز.

چطوری خوبی؟ سرت که به جایی نخورده؟؟

اگه سالمی به حرفام خوب توجه کن

طوری میگی بازم از ازاین خبرا زدی که انار خبر مهمی نیست.

شما سرتو زیر برف کردی؟؟

شما مسئله به این مهمی رو جزئی میدونی؟؟

بابا داره میگه دختر 15 ساله با یه بچه میره خونه شوهرش . میدونی یعنی چی؟؟ نه خداییش میدونی؟؟

یعنی دختره 13 یا 14 سالش که بوده یعنی یه دختر راهنمایی با یکی رابطه نا مشروع داشته وحالا حاصلش یه فرزند نامشروعه.

میدونی چقد این فیلما رو این جور افراد مخ
تواین سن چقدر تاثیر میذاره و روابط نامشروع رو براشون عادی جلوه میده؟؟؟

حالا اگه شما بازم میگی که این خبرا چیز مهمی نیس دیگه بحثش جداس.

انشاالله که همچین بحثایی از برات با ارزش تر این حرفا باشه.
SaEeD&G
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
نهعزيزم جناب "م" خوب هم هستن فقط نميدونن چه طوري منظورشون رو برسونن

در ضمن آقاي "اميد(اصفهان) نيستي ها فردا نگي من كم آوردم ه
امید(اصفهان)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
SaEeD&G
جان عزیز لطفا ایمیلت رو چک کن یاعلی منتظرم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
اتفاقا سر تو رو با این کارا گرم میکنن که نتوتی تو زمین شوید بکاری چه برسه به ماه.
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
بولتن جان شماکه باید روش من دستت اومده باشه جواب منطقی حتی به مخالفین وغیرمنطقی ها اما من هرچه نظرات ایشون رو خوندم هیچکدوم به هم ربط نداشت ونظر اکثریت هم ظاهرا همینه اگه شما چیزی فهمیدی به ماهم بگو.
ضمنایک عزیزی با اسم من تواین صفحه نظر داده جلوی نظرش هم تذکر دادم مخصوصا که ادبیاتشهم بامن متفاوته لطفا باکنترل ایمیلیا هر شیوهای که صلاحه از تکرار جلوگیری کنید چون من فقط با این ایمیل نظر میدم . باتشکر.
یاعلی
چکش
| United States |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
جناب SaEeD&G پاسخی به من دادند که مربوط نبود. جناب م اگر فرصت کردید خودتون جملاتی که داخل پرانتز نوشتید رو معنی کنید.همان ( این خبر رو یه یارویی داد که خانمه اون و از صندلی جلو تاکسی بلند کرده بود البته با حجاب نبودا ) .
SaEeD&G
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
خانم چكش من ميگم ما و بچه هاي سايت سعي خودمون رو كرديم تا طرز فكر آقاي "م" رو عوض كنيم ولي نشد كه نشد

در ضمن من هم اصلا نفهميدم مفهوم اون كاراكتر چيه
رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
10
13
حالا نمیشه ما ماهواره بخریم کانال های خوبشو نگاه کنیم؟؟
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
چرا میشه ولی نمیشه!
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
باسلام به رفیعی عزیز شما باهرنیتی این سوال را کردی جواب جدی عرض میکنم خیلی هابا همین ادعا رفتن جلو وبعدا صداش ازجای دیگه دراومده مثل شنا کردن توی اقیانوس مواج میمونه حتی شناگرهای وارد هم ممکنه غرق بشن تازه خطر کوسه ونهنگ و... جای خودش .
یاعلی
سونا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
من با آقا محمود مخالفم ماهواره هم مثل اینترنته آدم باید خودش آدم باشه
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
باسلام سرکار خانم سونا(انشاا.. که اشتباه نگفتم)
ضمن تشکر ازنظرشما باید عرض کنم من اینترنت را خطرناکتر از ماهواره میدانم بدلایل متعدد اما خوشبختانه بخاطر ماهیت فنی وامکان فیلتر شرایط بهتری داردمثل همان اقیانوس که بعضی ازسواحل محدود ان برای شنا کردن امن ومناسب است واما فرمایش اخر شما ادم بودن که کاملا باان موافقم وچقدر کار سختی است خدا به همه ما توفیقش را بدهد انشاا..
یاعلی
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
8
3
----

آقای سعید
آقای رضا

برای اینکه ذهن تون باز بشه من شما رو به موارد زیر ارجاع میدم

http://www.bultannews.com/fa/news/86367/تجاوز-جنسی-به-زنان-در-زندان-آمریکا

http://3nasl.com/archive/view/2164275
پاسخ ها
mhc
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
یعنی منم میتونم با بی غیرتی پیشرفت کنم؟ وااااای چه خوب
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
12
5
----
متاسفانه امکان اینکه بیشتر ذهنتون باز بشه وجود نداره .
پاسخ ها
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
همین که ذهن شما نورافشانی میکنه بسه !
SaEeD&G
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
واقعا ما هم با همراهي بچه هاي سايت از اين كه نتونستيم به شما راه درست رو نشون بديم شرمنده ايم ايشاا... همه امون هدايت شيم به راه راست
راز سیب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
الگوی ایشون آنجلینا جولیه که ذهنش از همه بازتره!!!!
م
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
----

البته راز عزیز

ایشون الگوی فکری بسیاری از هنرمندان این مرز و بوم هستند

نمونش در نامه منتسب به ایشون به سلحشور و نامه های دیگر که توسط همین هنرمندان نوشته شده کاملا مشهود است .

و با انتخاب دختری به نام زهرا و بازی در بعضی از فیلمهای جنگی مربوط به کشور های اسلامی در نقش فواحش و حضور مدام در این کشور ها و کمک های احمقانه و تبلیغاتی سعی در گسترش الگوی فاحشه ها فرشته اند را دارند .

بنده فقط سعی کردم امانتدار باشم .
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
باسلام ضمن همدردی باهمه عزیزان خصوصا اقا سعید وسهیلاخانم برای تحمل اقایاخانم م :
1.من سعی میکنم همیشه حتی باکسایی که به شوخی یا طعنه نظرمیدن محترمانه ومنطقی برخورد کنم اما این م حتی تکلیفش با خودش هم روشن نیست .
2.ایا میدانید انجلینا جولی یکی از متعهدترین افراد به اهداف وسیاستهای کشورش هست ایکاش هنرمندان ما هم ازاو الگو میگرفتند نه اینکه از او تقلید کنند مثل تقلید کلاغ ازکبک.
یاعلی
جوان هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
2
15
اما صادق می فرمایند : اگر در جامعه ای گناهی عادی شد آن جامعه به نابودی کشانده میشود

اره عزیزم وقتی خانوادت از هم پاشید دیگه چیزی ازت نمی مونه که بخواهی به کره ماه بری یا هر کاره دیگه ای بکنی در ضمن بهتره بری راجع به ناسا هم تحقیق کنی تا ببینی که همشون از ایرانی ها هستن
پاسخ ها
SaEeD&G
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
آفرين
لپ مطلب رو گفت
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
4
9
آقا شما جز نگا کردن به ماهواره کار دیگه ای ندارید؟
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
7
1
----

خوب

بزارید یه کم ذهن تونو باز تر کنم



استفاده از تصاویر کارمندان زن نیمه برهنه یک کارخانه در تبلیغاتش!

کارخانه دولتی فولادسازی بلاروس در اقدامی عجیب از تصاویر کارکنان زن خود برای جذب مشتریان استفاده می‌کند. این کارخانه در تقویمها و هدایای تبلیغاتی خود به مناسبت سال ۲۰۱۲ میلادی، از تصاویر نیمه عریان کارکنان جوان خود از پیشخدمت گرفته تا مهندسان تولید استفاده کرده که در قسمتهای مختلف این کارخانه گرفته شده است.

مسئولان کارخانه BMZ معتقدند که این تصاویر و هدایا می‌تواند نظر مشتریان بین‌المللی را به محصولات و تولیدات صنایع فولادسازی بلاروس جلب کند.

بیش از سه هزار زن در کارخانه فولاد سازی بلاروس کار می‌کنند.

بلاروس از ابتدای سال ۲۰۱۰ میلادی و به دنبال بحران اقتصادی، سخت ترین دوران رکود اقتصادی را تجربه می‌کند.

گردآوری: تهران۹۸
پاسخ ها
SaEeD&G
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
يعني بايد از فردا توي سر كار عكس برهنه از كارمندان زن با ندازيم براي در آمد بيشتر درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



آخه مرد مؤمن پول در آوردن به چه قيمت ؟
امید(اصفهان)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
م عزیز منظورت از این مطلب چیه ؟؟ بگو تا ذهن ماهم باز بشه.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
2
11
جناب م فقط میتونم بگم دختر یا خواهرتو با بچه خونه بخت بفرست کاری به بقیه نداشته باش. در ضمن ما اصلی به نام خرد جمعی داریم لطفا کوتاه بیا.
سهیلا *
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
1
10
جناب م من از شما یه سوال دارم ؟

مادر بزرگوار شما دختری رو که از مردی بطور نامشروع بچه دار شده به عنوان عروسشون میپذیرند ؟
پاسخ ها
حقيقت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
شما عادت داريد با جور مثال ها به افراد طعنه بزنيد...كاره زشتيه...بهتره در همون سطحي كه نظر دادن شما هم نظر بديد...اصلن از تشبيهتون خوشم نيومد...
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
زشت رفتار شما و جناب م هست که قبح زدایی میکنید . شوید کاشتن رو هنر میدونید اما پس انداختن چند تا حروم زاده رو مسئله ای کاملا جزیی !!!! خجالت بکشید آقا .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
م همه رو سر کار گذاشته
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
خواهر عزیزم سهیلا خانم دست شما درد نکنه ضمنا اقا یاخانم حقیقت کسی که حرف حساب حالیش نمیشه خودش رو هم عقل کل میدونه باید یکجوری شیر فهم کرد!
عمو حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
1
5
اين موضوع در فرهنگ غرب سالهاست جا افتاده است.براي براي انسانهاي پاككه دنبال تشكيلزندگي سالم فرزندي حلال زاده رادارند حتماً دو شيزهء باكره با بانوي باكُره فرق دارد . فقط به من بگوييد براي شما فرق دارد يا ندارد .
تو اول بگو با كيان زيستي
پس آنگه بگويم كه تو كيستي
عزيزم دعوا كه نداريم گفتمان داريم .
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
----

باز هم مرام خوش عمو حسن

البته فکر نمی کنم که کاملا جا افتاده باشه و اونهایی هم که براشون جا افتاده با این موضوع راحت نمی تونن زندگی کنن
نمونش همین دعوا های وحشتناک خانم جولی و شوهر غیر رسمی ش که همه جا صحبتش هست .

ولی سعی میشه با بزرگ کردن موارد استثنایی مثل استیو جابز این فرهنگ به قول خودشون باز و غنی رو کارامد جلوه بدن .

ما هم انقلاب کردیم ( یعنی کردن - ما که نبودیم )
که مدل جدید زندگی ارائه کنیم تا مشکلات بشریت کم بشه
با این هنر و سینما ؟
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
در مقابل جاهلانی که به هیچ طریقی از جهالت خود دست نمی کشند فقط سلام می کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
2
4
این تیکه فیلمو از لینکش دیدم
یعنی واقعا مردم همچین فیلمهایی میبینند!!!؟ واقعا متاسفم (بحث اعتقادیش یه طرف تکنیک فیلم سازیشون دیوونم کرده تازه تو دوبله ش که غوغا کردن!!)
ناشناس
|
American Samoa
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
8
1
در دين اسلام يك رابطه با يك صيغه چند كلمه اي مشروع مي شود در ديگر اديان به طرق مشابه رابطه مشروع مي گردد.
با اينكه اكثر افراد نحوه پيشگيري از بارداري را بلندند و بعد از حاملگي نيز در صورت تمايل امكان سقط جنين در جوامع مختلف كما بيش فراهم مي باشد لذا اگر بچه به دنيا مي آيد نتيجه ميل والدين مخصوصا مادر بچه مي باشد كه از يك رابطه مي خواستن بچه داشته باشند با باشد
هر رابطه اي(ازدواج شرعي يا قانوني) مي تواند در زمان كوتاهي به پايان برسد و طرفين رابطه مي توانند بعدا ازدواج كنند تفاوت موضوع با عرف كشور ما در سن كم دختران در رابطه و بجه داشتن آنهاست (البته قبلا نيز تو ايران دختران در سن 12-13 يالگي ازدواج مكردند بعضا در اين سن طلاق مي گرفتندو بجه اي هم داشتندو الان هم تو بعض استانها اين موضوع وجود دارد)
هر كسي در انتخاب همسر خود مختار هست ميتواند دختر باكره اختيار كند يا خانم مطلقه بجه دار و يا ... در كشور هاي اروپايي نيز دختر باكره براي ازدواج پيدا مي شود هرچند كه عرفشان جور ديگريست اين موضوع هم تو كشور ما خيلي بد كه يك خانم بيوه يا مطلقه فرد درجه 2 حساب مي شه و كمتر كسي تمايل به ازدواج با آنهارو داره حتي مردان بيوه و جدا شده تمايلي به ازدواج با آنها را ندارند در حالي كه پيامبر اسلام با يك خانم(حضرت خديجه) بيوه ازدواج كرد
نتيجه گيري كلي
هر كسي مالك زندگي خودش مي باشد و ورود به هرگونه رابطه زناشويي با هر كسي و بچه دار شدن از او با در نظر گرفتن بعضي اجازه ها وشرايط و جدا شدن طلاق گرفتن و حضانت بچه را داشتن از اختيارات فرد مي باشد (صلاح مملكت خويش خسروان دانند)
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
----

بنده دست شما رو می بوسم

اول به خاطر اینکه بطور علمی بحث می کنید

دوم برای اینکه از خوندن نظر شما چیزی فهمیدم که تا حالا توجهی به اون نکرده بودم

ولی قبل از اون باید بگم

این سقط جنین که از اون براحتی حرف میزنید نه تنها یک جنایت مسلم به حساب میاد بلکه انسان رو قسی القلب کرده این بلا رو به سر بشریت میاره :

http://www.barackobama.ir/en/news/2362/کشتن-نوزاد-اخلاقاً-بلامانع-است

-- مجله اخلاق پزشکی عنوان کرد: باید شرایطی در جامعه آمریکا به وجود بیاید که کشتن نوزادان تازه متولد شده مانند سقط جنین آزاد شود چرا که این دو موضوع، به لحاظ اخلاقی تفاوتی با هم ندارند.

( عکس نوزادانی که در این لینک قرار داره رو از دست ندید )

پیامبر اسلام (ص) به مردان توصیه میکردند که با دختر باکره ازدواج کنند تا از لذت زندگی بهره مند شوند و اگر کسی با دختر مسنی یا مطلقه ای ازدواج می کردند دلگیر شده و علت را جویا می شدند . اگر هم موضوع باکره نبودن حضرت خدیجه درست باشد و یا ازدواج با همسران شهدا که درست است این یعنی زیر پا گذاشتن همه لذت ها
یعنی اوج انسانیت و زیبایی عاطفی و معنوی

ولی این که شما می فرمایید این سلیقه مردان ایرانی در مورد خانم های مطلقه یا غیر باکره بده
هیچ منطقی نداره چون اصولا دل منطق نمی فهمه و در مقابل ، زنان ایرانی پوست مردان شیطون رو قلفتی در میارن

این سلیقه ایرانیه هیچ کاریش هم نمیشه کرد .

این موضوع تا جایی پیش رفت که یک مرجع تقلید ایرانی ازدواج دوم مرد ایرانی ، بدون رضایت همسر رو قول نا معروف تلقی کرده . که در بحث فقهی تخصصی نداریم و وارد نمی شیم .

به نقل از ویکی پدیا آقای برد پیت گفت

ازدواج ما برای بچه هایمان خیلی مهم است و همیشه در این باره از ما سؤال می‌کنند.

( ایشان سه بچه طبیعی (!) دارند که منتظر ازدواج والدین شان هستند )

در هر حال این مسائل برای جامعه غرب در یک حدی حل شده است . فعلا وارد بحث آسیب های این فرهنگ در غرب نمیشیم .

ولی آیا جامعه هنری ایران حاضرند که در ازدواج خودشان فرزندانشان هم حضور داشته باشند ؟

پس چه اصراری به الگو برداری نوع پوششها و نوع روابط و از همه مهمتر نوع تفکر هنری از غرب وجود دارد ؟

این چیزی بود که شما باعث شدید یاد بگیرم
با تشکر .






نمونه ای از سلیقه ایرانی :

روایت شمیرا و برادر زاده اش شیرین

زمین بوسید پیش تخت پرویز فرو گفت این سخنهای دلاویز
که گر فرمان دهد شاه جهانم بگویم صد یک از چیزی که دانم

از آن سوی کهستان منزلی چند که باشد فرضه دریای دری یند
زنی فرماندهست از نسل شاهان شده جوش سپاهش تا سپاهان
همه اقلیم اران تا به ارمن مقرر گشته بر فرمان آن زن

ندارد شوی و دارد کامرانی به شادی می‌گذارد زندگانی
ز مردان بیشتر دارد سترکی مهین بانوش خوانند از بزرگی
شمیرا نام دارد آن جهانگیر شمیرا را مهین بانوست تفسیر

نفس یک یک به شادی می‌شمارد جهان خوش خوش به بازی می‌گذارد
درین زندانسرای پیچ بر پیچ برادرزاده‌ای دارد دگر هیچ
پری دختی پری بگذار ماهی به زیر مقنعه صاحب کلاهی
شب افروزی چو مهتاب جوانی سیه چشمی چو آب زندگانی
کشیده قامتی چون نخل سیمین دو زنگی بر سر نخلش رطب چین
ز بس کاورد یاد آن نوش لب را دهان پر آب شکر شد رطب را
به مروارید دندانهای چون نور صدف را آب ، دندان داده از دور
دو شکر چون عقیق آب داده دو گیسو چون کمند تاب داده
خم گیسوش تاب از دل کشیده به گیسو سبزه را بر گل کشیده

به سحری کاتش دلها کند تیز لبش را صد زبان هر صد شکر ریز
نمک دارد لبش در خنده پیوست نمک شیرین نباشد ،آن او هست

ز لعلش بوسه را پاسخ نخیزد که لعل ، ار وا گشاید در بریزد

شبی صد کس فزون بیند به خوابش نه بیند کس شبی چون آفتابش
گر اندازه ز چشم خویش گیرد برآهوئی ، صد آهو بیش گیرد
ز رشک نرگس مستش خروشان به بازار ارم ریحان فروشان
به عید آرای ابروی هلالی ندیدش کس که جان نسپرد حالی

به حیرت مانده مجنون در خیالش به قایم رانده لیلی با جمالش
به فرمانی که خواهد خلق را کشت به دستش ده قلم یعنی ده انگشت
مه از خوبیش خود را خال خوانده شب از خالش کتاب فال خوانده
ز گوش و گردنش لولو خروشان که رحمت بر چنان لولو فروشان
حدیثی ی و هزار آشوب دلبند لبی ی و صد هزاران بوسه چون قند
سر زلفی ز ناز و دلبری پر لب و دندانی از یاقوت و از در

رخش نسرین و بویش نیز نسرین لبش شیرین و نامش نیز شیرین
شکر لفظان لبش را نوش خوانند ولیعهد مهین بانوش دانند
پریرویان کزان کشور امیرند همه در خدمتش فرمان پذیرند
ز مهتر زادگان ماه پیکر بود در خدمتش هفتاد دختر
بخوبی هر یکی آرام جانی به زیبائی دلاویز جهانی
همه آراسته با رود و جامند چو مه منزل به منزل می‌خرامند
گهی بر خرمن مه مشک پوشند گهی در خرمن گل باده نوشند
ز برقع نیستشان بر روی بندی که نارد چشم زخم آنجا گزندی
بخوبی در جهان یاری ندارند به گیتی جز طرب کاری ندارند
چو باشد وقت زور ، آن زورمندان کنند از شیر چنگ ، از پیل دندان
به حمله جان عالم را بسوزند به ناوک چشم کوکب را بدوزند
اگر حور بهشتی هست مشهور بهشت است آن طرف وان لعتبان حور
دختر ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
حساب زنان مطلقه و بیوه از دختران مجرد صاحب فرزند جداست.حتی باید حساب دخترانی را که از طریق تجاوز صاحب فرزند میشوند را از دختران بی بند وبار جدا کرد. آنها مسلما حق ازدواج و تجربه ی زندگی سالم را دارند.موضوع بحث ما آنها نیستند.
درست است که هرکس مالک زندگی خویش است اما مسئله ی مورد انتقاد ترویج این شیوه ی زندگی است.متاسفانه سریال های ماهواره ای با عادی جلوه دادن این مسائل زندگی خانواده های بسیاری را در کشورمان خراب کرده.در اکثر سریالهای ماهواره ای روابط جنسی قبل از ازدواج و حتی بعد از ازدواج (خارج از چارچوب خانواده) عادی جلوه داده میشود و متاسفانه تاکنون زنان و مردان زیادی با الگو قرار دادن این شیوه ی زندگی کارشان به خیانت و طلاق و حتی قتلهای خانوادگی کشیده شده است.
نتیجه گیزی کلی: هر کس مالک زندگی خویش است اما مالک زندگی دیگران نیست.
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
سلام
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
5
0
----

لطفا بحث رو طوری علمی تر و منطقی تر پیش ببرید که برای همه قشرهای جامعه قابل پذیرش تر باشه نه فقط برای مادر بنده

مطالبی که اینجا نوشته می شه از همه جا قابل خوندنه و در خیلی از سایت ها بخصوص سایت های پر بیننده تاثیر نظرات خیلی بیشتر از تاثیر خبر هاست
و خیلی ها عادت دارن فقط به سراغ نظرات میرن

خبر ها شده کلیشه و نظرات و لایک ها مثلا شده واقعیت های جامعه

مردم سنتی و مذهبی یا کم به سراغ اینترنت میرن یا با سانسور منافقانه فراری داده میشن .

و خیلی از سایت های معروف دارن منافقانه از این فرمول استفاده می کنن تا موضع خود شون رو به طور غیر مستقیم به عنوان موضوعی که بیشترین لایک رو دریافت کرده به مردم نسبت بدن

الان هم بحث نقد هنرمندان به عنوان الگوهای مردم مطرح شده .

زهر زبان تند هنرمند فاسد الذهن و غرب پرست و جولی پرست با چکش در جامعه شیرین نمیشه ( منظورم شما نیستی خانم چکش )


من قصد فریب دادن کسی رو هم ندارم
وگرنه با یک اسم و آی پی دیگه وارد میشدم .
پاسخ ها
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
جواب سوالم خیلی سخت بود نه ؟ فقط یک کلمه آری یا خیر ؟
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
----

یعنی می فرمایید الان برم از مادرم بپرسم که ...

دیدید خیلی شتابزده فکر می کنید و می نویسید .
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
بله بفرمایید از مادر بپرسید .

خوشحال میشم در مقابل شتابزدگی بنده با شکیبایی پاسخ بدید .
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
نمی دونم پاسخ سوال بنده رو ندادید یا هنوز بولتن عزیز نظرتون رو تایید نکردند . در هر حال بنده دارم میرم سفر ، خوشحال میشم وقتی انشالله برگشتم پاسختون رو بخونم .

خدانگهدار همگی .
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
خواهرعزیزم سهیلا خانم ان شاا.. سفربی خطر
انتظار جواب منطقی نداشته باشید چون نگاه این بنده خدا واون اقا یا خانم ناشناسی که درمطلب قبلی(کامنت بالا)تاییدش کردن همون طرز فکری هست که جریان تهاجم فرهنگی وخصوصا برخی شبکه های ماهواره ای به تدریج القا کردهاند وبه اصطلاح خودشون لیبرالیسم فرهنگی وبه زبان ساده قبح شکنی هست
(قابل توجه اقا یاخانم رفیعی که دربالاسوال کرده بودند میشود ماهواره داشت وازان استفاده مفیدکرد)
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
جناب م بنده همچنان روی سوالم پافشاری میکنم ؟ و همچنان منتظرم .
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
5
3
----

استیو جابز :
مادرم مجرد بود .

http://www.aparat.com/v/46861db0d037fff6584a8eb0bff6053d52302
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
باز هم سلام.
علی(اصلیه)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
7
من بعد از دو سه هفته امدم به سایت ولی گیج شدم این م چی چی میگه کسی می فهمه؟ ما رو هم حالی کنید لطفا که دید فراخ و شوید تو کره ماه و تجاوز در زندانهای امریکا و انجلینا جولی و فولاد سازی بلاروس چه ربطی به هم دارند ؟ احتمالا دوز مصرفیت بالاست الان هذیون داری میگی .ولی هر وقت حالت بهتر شد یه کم واضح تر صحبت کن و بگو اینایی که گفتی دقیقا تاکید میکنم که (دقیقا) چه ربطی به هم دارند؟

قابل توجه سایت محترم همین اقا کسی بود که چند هفته پیش انواع توهین ها را به خانم چکش کرد و شما نه تنها چیزی نگفتید بلکه اگر کسی مثل من هم در چندین پیام به بی ادبی های ایشان اعتراض کردم شما انتشار ندادید پیامهایم را در حالی که من با همان ادبیاتی صحبت کردم با این فرد که ایشان صحبت کرده بود به همین زودی دیدیم که این فرد چه فرد با بصیرتی !!!!!!!!!! است دیروز با توهین و ناسزا از شعایر دینی و اسلامی و محور مقاومت در منطقه حمایت میکرد و امروز با هذیان گویی از زنان فاحشه و کودکان حرام زاده دفاع می کند.
مدیر پایگاه ظاهرا ایشان همان شخص نیست چون برای ما هم بسیار رفتارشان عجیب شده است
پاسخ ها
SaEeD&G
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
جناب "علي(اصليه)
من هم خداييش گيج شدم من هي بهش ميگم حالت خوبه اين ميگه توهين نكن
ميگم حالت بده ميگه ...؟
من نميدونم چي بهش بگم اين آخري ها بحث استيو جايز رو انداخته وسط كه ميگه ننش مجرده
خوب من چي كار كنم
فكر كنم منظورش اينه كه آدم هاي حرام زاده به جايي ميرسن و دين دست و پا گيره

البه با عذر خواهي از همه كاربران گرامي
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
5
0
----

ببخشید آقای علی
بنده نه تا به حال خانم چکش رو مورد خطاب قرار دادم

( بجز مورد بالا - حداقل اینکه یادم نمیاد - اگر هم بوده مثل مورد بالا کوتاه بوده که اصلا یادم نمیاد )

و نه اینکه تا به حال حرف تندی به کسی زدم تا برسه به بی ادبی

لطفا آدرس بدید ببینیم چی بوده
من که میگم اشتباه کردید و من نبودم .
حسین سوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
3
2
شاید صیغه کردن ... چرا تهمت میزنی برادر !!!

اکثرا با هم اونا صیغه هستند ... صیغه ی 1

ساعته - یک شبه - یکروزه - سه شب و

سه روز با پرواز مستقیم و هتل 5 ستاره به آنتالیا...

استانبول ...
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
اقای حسین اقا ی عزیز مواظب باشید ظاهرا این بیماری م مسری هست (شوخی بود).اخه برادر چه ربطی داره
چکش
| United States |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
با موضوع خبر کاری ندارم ولی آیا صیغه هایی از نوعی که شما فرمودید اشکالی دارند؟ اگر شرایط و قوانینش اجرا شود به احدالناسی مربوط نیست چه یک ساعت چه نیم ساعت.
پرستو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
2
سلام

از ادبیاتم پوزش میخوام ولی با حالی آقای سوری.

بگذریم.

خطاب به آقای م

حضرت خدیجه مجرد و به احتمال بسیار در سن 28 سالگی با پیامبر ازدواج کرده اند.

من چند کتاب در رابطه با زندگی چهارده معصوم خریدم چون همیشه توی ذهنم سوالات زیادی بوجود میومد و با این کتاب ها متاسفانه ابهامات بیشتری برام پیش اومد. مدتی بی خیال شدم و تصمیم گرفتم فقط اون بخش از زندگی ائمه که با عقل جور در میاد رو بپذیرم . از شانس هم جایی و کسی که بشه بهش اعتماد کرد و اینهمه شبهه رو بدون برداشت بد براش بگم نبود. تا اینکه یک سخنرانی از آقای رائفی پور در دهه فاطمیه امسال از سایت مصاف پورتال دانلود کردم و به خیلی از سوالات من پاسخ داده شد. به خصوص در رابطه با حضرت خدیجه(س).

از شانس من یا شما چند روزیه که به خاطر سرعت پایین اینترنت نمی تونم وارد سایت مصاف پورتال بشم و بهتون آدرس دقیق بدم.

به هر حال خودتون با یه سرچ میتونید سخنرانی رو گوش بدید.

www.masafportal.com
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
بنده فكر كنم منظور سركار خانم پرستو، سخنراني ايشان با عنوان "بصيرت فاطمي" باشد. اگر چنين است مي‌توانيد اين سخنراني را از آدرس زير نيز دانلود نماييد:

بخش اول:
http://raztv.ir/video+bdvwwafzx3

بخش دوم:
http://raztv.ir/video+mfyjnq04sb

بخش سوم:
http://raztv.ir/video+h50irnto27
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
----

تشکر می کنم
بنده یکی دو شب پیش بواسطه اشاره آقای سوری این سایت رو دیدم
یک سخنرانی هم از ایشون دیدم ولی چون صدای کلیپ خیلی ضعیف بود و من هم اسپیکر ندارم نتونستم گوش بدم .
علی ق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
5
بعضیا ادعا روشن فکری دارن .!!!!
روشن فکری با بی بندو باری و بی حیایی فرق داره.
کمی فکرکنید آقایان به اصطلاح روشن فکر
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
5
از وقتی که این جعبه شیطان وارد زندگی این مردم شد این چیزا ها خیلی وقته برای بعضیا عادی شده. شما به هرزه گری فساد میگید روشن فکری. آیا واقعا این طرز فکر شماست. اگر واقعا این جوری فکر میکنید باید بهتون بگم ریدم به طرز فکرت.
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
----

آقا این مورده منکراتی داره
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
باسلام به همه وخصوصا اقامحمود هم اسم عزیزم
ضمن اعلام اینکه این اقامحمود من نیستم ازایشان خواهش میکنم برای اینکه شبهه ای برای دوستان ایجاد نشه ازاین به بعد با اسمی متفاوت یا با اضافه کردن نشانه ای مطالب خود بفرمایند با تشکر.
یاعلی
چکش
| United States |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
یکبار گفتم معیار ادب بنده با خیلی ها در این سایت متفاوت است . همان خیلی ها و خیلی های دیگر جملاتی در پاسخ به بنده فرمودند که این تفاوت را بیشتر احساس کردم. یک نمونه همین کامنت آقای محمود که چون پیامش ارزشی! محسوب میشود و شیطان و ماهواره و روشنفکری را کوبیده، از جملهء آخرشان فاکتور گرفته میشود و عن قریب تکبیر هم حواله خواهد شد.
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
با سلام سرکارخانم چکش من مجددا به شما وهمه عزیزان عرض میکنم این مطلب برای من نیست اما بغیرازاین مورد تاالان تمام نظرات ومطالب با اسم( محمود) از طرف من بوده که میتوانید ادبیات انرا بررسی کنید.قابل توجه بولتن عزیز اولین سوتفاهم.
یاعلی
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
سلام .چرا شما یک ستاره یا یک حرف جلوی اسمتون نمیذارید؟ قبلا هم این مواد برای کاربران پیش آمده که به این نوع حلش کردند.
پرستو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
0
3
سلام

ای وای ببخشید میخواستم بنویسم باکره نه مجرد.

حضرت خدیجه زمان ازدواج با حضرت محمد باکره بوده اند. و از قبل هم ازدواجی نکرده اند. بچه هایی هم که به ایشون نسبت داده شدن فرزندان خواهرشون بودن که تحت سرپرستی ایشون قرار داشتن.
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
5
0
----

بعضی از دوستان انگار که بطور واقعنی آتیش شون همین طور داره تند تر میشه

جالب اینه که بنده از خودم چیزی نگفتم بلکه حرف هایی که در جامعه زده میشه رو جایی بازتاب دادم که قابلیت و پیش بینی نقد و پاسخ یابی برای اونها وجود داره .

ولی چرا به خود اینها که در جاهایی مطرح میشه که هیچ پاسخی در کار نیست اینقدر حساسیت نداریم
کدوم اتفاق باعث انحراف در جامعه میشه ؟

اینکه تحمل شنیدن تفکر نادرستی که توسط جولی و دوستان در حال رسوخ در جامعه و جهان است رو نداشته باشیم ، مشکلی رو حل نمیکنه
زهر این تفکرات در غالب های هنری و جملاتی لطیف در مغز جامعه نفوذ میکنه و با کوبش و ضربه خنثی نمیشه .

قرص های بارداری در بهترین شرایط یک در صد خطا دارن ، و این یعنی حدودا یک بچه نامشروع ( طبیعی !) در سال پس میرسند به درستی سقط جنین ، و از اون به درستی کشتن نوزاد ، و از اون به درستی بمب اتم .

ولی بخشی از جامعه ما غالبا در مراحل ماقبل اینها قرار دارند :

چند تا مو ی بیرون ، یه کمی بیشتر ، برهنگی ، روابط محترمانه ، تکرار روابط محترمانه ، و ....
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
سلام و والسلام
basiji
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
0
5
آقا فقط ی چیز میگمو خلاص....... اسلام آمریکایی-ترکیه ای یعنی همین..هر غلطی طرف بکنه اونم در ملا عام بعدم ی ایشالله ماشالله و توبه ای ام بگه و مسلمانیشو نشون بده
لعنت بر اسلام ترکیه ای.. والسلام
tvihn
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
0
2
خیلی افتضاح
حاکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
0
4
آقای (م) شما که ادعا دارید آمریکایی ها در ماه شوید کاشتند میشه به چند سوال من جواب بدی؟
1- تحصیلات شما چیست
2- اصلا شما ایرانی هستی یعنی در یک خانواده اصیل ایرانی بزرگ شدی
3 - من نمیگم به اصول دین اسلام که اگر مطلع بودی همچین صحبتی یا فکری نداشتی آیا از افکار نیاکان خودت یعنی از عصر هخامنشیها داریوش یا کروش کبیر مطلع هستی
4 - خیلی عامیانه ازت میپرسم اگر خواهر 15 ساله خودت مجرد باشه و با شکم بالا اومده جلو چشمت راه بره احساساتت رو نه عقلت دقت کن احساساساتت رو چگونه مجاب میکنی که این یعنی پیشرفت؟
5 - از همه اینها گذشته آیا شما اینقدر پس رفت شعوری داری که به فرهنگ یه مشت عثمانی با این پیشینه فرهنگی قوی ایرانی که تمام دنیا جمع شدن تا فقت کمی اون رو کم رنگ کنن خودت رو باختی ؟
فکر نمیکنم اینطور باشه!!!
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
0
3
سلام.بانظرحاکانموافقم
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
5
سلام خدمت آقا(خانم) م
منم با حاکان موافقم.اول شما خودتون رو (دین و مذهب،کشور و...) کامل معرفی کنید و بعدا بحث ادامه داشته باشه
ضمنا سعی نکن خودتو یه جور خاص نشون بدی!!!!
هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
4
باسلام به همگی من تازه اومدم لینکا جالب بود ولی از همه دعوت میکنم بیاید در مورد حل مسائل بی بندوباری نظربدیم که زندگی ماایرانی ها در معرض .... که باعث شده ازدواج اصیل وسنتی جاشو به این .....
محمود 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
4
من همان محمودی هستم که که ماهواره را جعبه شیطان خطاب کردم. اما من نمی خواستم روشن فکری و ماهواره را بکوبم و بگم که هر فردی در جامعه ماهواره دارد انسان بدی است این واقعا اشتباه بزرگی است. من فقط میگم دیدن ماهواره در هر حال تاثیراتی در یک خانواده ایرانی دارد در بعضیا کمتر در بعضیا بیشتر. فقط اینو بگم که که یک انسان باید خودشو کنترل کنه و حواسش به خودش باشه این اشتباهه که کسی دلیل انحراف خودشو فقط ماهواره بدونه خوب خدا به تو اراده داده می خواستی نبینب .حالا چه ماهواره داشته باشه چه نداشته باشه. در حوزه روشن فکری هم این اشتباهات به وجود می آید
پاسخ ها
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
باسلام وتشکر بانظرتون موافقم
ضمنا باشما شدیم سه تا 1:محمودن 2:محمود 3:محمود2که جنابعالی هستی.
یاعلی
محمود2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
3
یک چیز دیگه ام یادم رفت این بود که در مورد ادبیات بنده صحبت کردین واقعا هم به جا بود من واقعا من معذرت می خوام نباید اونجوری صحبت میکرم. دست خودم نیست دیگه کلا ادبیاتم اینجوریه.خلاصه شرمنده. حالا شما هم برای ما با کلاس بازی در نیارید دیگه البته من آقای بولتن هم که جا داره بهشون سلام عرض کنم هم تقصیر کار میدونم. شما که دیدید ما اونجوری نوشتیم اون تیکه آخرشو حذف میکردی دیگه . به هر حال از اشتباهتون چشم پوشی میکنیم و دامیدواریم که دیگه تکرار نشه.
دریا
|
United States
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
1
0
به نظرمن اگرانسان جنبه داشته باشه هیچ اشکالی نداره نگاه کنه این برنامه هارو چطور در شبکه های عربی پخش میشه اونا تحت تاثیر قرار نمیگیرند. چون جنبه دارن و زندگی هاشون به هم نریخته.به نظرم انسان باید خوب وبد روتشخیص بده وتحت تاثیرقرار نگیره جنبه هرچیزم داشته باشه.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین