من قول كيدم اگه ايران خودش رو فراموش نميكرد و چادر ميپوشيد توي كل دنيا بازتاب داشت ولي براي اون ها عادي كه يك نفر اين جور بياد توي يك مجلس
امیر
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
بدبختی وقتی آدم رو بگیره همین میشه دیگه.
ناشناس
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
ببخشید خانم مریلا!
خانم حاتمی بازیگر بزرگ و متینی است. لباسشان هم که پوشیده است . پس چرا «بی آبرو»؟!!!!
ناشناس
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
ايشون عفت و پاکدامني خودشون رو با پوشيدن همچين لباس هايي از بين بردن حداقل از چشم من .به خاطر همين فکر کنم خانم مريلا به ايشون گفتن بي ابرو .
ناشناس
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
مگه ایشون با نامحرم تو مراسم اسکار دست ندادن؟پس بی آبرو هستن
ناشناس
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
دست دادن بی ابرویی می اره مگه؟
بابا این لیلا حاتمی چادر سرش می کنه مگه تو مواقع معمولی که الان تو دریافت جایزه چادر سرش بکنه !
ناشناس
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
آدمو سگ بگيره ولي جو نگيره، بهتره!
سارا
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
سلام
ولي من فكر مي كنم لباس ايشون با توجه به شرايط موجود ايران خيلي هم بد نيست . ما در كشورمون از اين راحت تر هم داريم .
علي
||
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
من مخالف نوع لباس پوشيدنش نيستم ولي فكر كنم يه مقدار جوگير شده ميتونست حداقل يه لباس سنگينتر بپوشه
ناشناس
|
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
96
39
پاسخ
فتوشاپ
پاسخ ها
مصطفی.ا
||
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
ماشالله هرچی عکس تو این سایت منتشر میشه شما میگی : "فوتوشاپ"
چیز دیگه هم بلدی؟!!!!!!
امید(اصفهان)
||
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
ما اصفهانیا همچین مواقعی یه لفظی داریم که به کار میبریم و کسی هم متوجهش نمیشه.
... خوری نکن.
SaEeD&G
||
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
اين ناشناس در كل سوژه خوبي هستن
ناشناس
|
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
127
92
پاسخ
نتيجه ي فروش دين و ايمان و فرهنگ .خواهشا بريد دنبال فرهنگ ايراني تا ببينيد که بحث حجاب فقط در دين ما نيومده بلکه در فرهنگ ما هم حجاب بوده است .
خجالت اور ...
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
مخلص هر کسي که به نظر من منفي داد دمش گرم .تا باشه از اين منفي ها .
بازم مي گم فرهنگشو فروخت با اين لباس پوشيدنش .
ناشناس@
||
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
ایشون چیزی برای فروش ندارد فقط بازی کرد!! اما کسی او را نخرید و من بابت اینهمه زحمت بیخودی او متاسفم !!!
نکته دیگر انست اگر ایشان خود را هنرمند در خدمت ملت میدانند بر حکم قاعده دمکراسی و احترام به پوشش حداکثری حجاب ایرانی بانوان کشورش کاش از لباسهای ایرانی استفاده میکرد نه لباسهای دمود شده دوشسهای غربی رو!!!
عجب نکته ظریفی بولتن گفته " بی توجهی عکاسان به ل ح !!!
لایک به بولتن
ناشناس
||
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
کدوم حجاب ايراني ؟
مگه حجابي هم مونده ... ديگه مد لباس ما رو غرب تايين مي کنه .واضح هستش روند پوششي اقايان و بانوان به سمته ... در حرکته .
ناشناس
||
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
همين الفاظي که از غرب وارد شد (لايک)مگه کلمه ي ايراني نداريم که از الفاظ غربي استفاده مي کنيم .خودمون با دست نودمرن داريم فرهنگمون رو مي فروشيم .
ناشناس
||
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
بينندگان عزيز من از نظر اول از لحاظ منفي گيري عقب افتاد لطف بفرماييد چنتا منفي بديد .ممنون .
ناشناس
||
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
اخه مگه لباس پوشیدنش بده؟
تو سینمای خودمون خیلی ها هستن که این طوری لباس می پوشن !
ناشناس
|
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
29
128
پاسخ
خوب رو به عکاسای این سمته آی کیو. وقتی پشتش به اوناست اونا از کجاش عکس بگیرن. در دو سمت فرش قرمز عکاسها هستند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
پس چرا بازيگران بزرگ غربي از بالا و پايين و چپ و راست و عقب و جلو عکس دارن .
رضا
||
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
چون بازیگرهای خارجی یک جور لباس می پوشن که پشتشون هم پیدا میشه
ناشناس
||
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
مثلا پيدا بشه چيش عکس گرفتن داره ؟
ناشناس
|
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
89
58
پاسخ
حداقل طوري لباس مي پوشيديد که معرف ايراني بودت باشه .
جو زده ...
پاسخ ها
SaEeD&G
||
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
احسنت!!!!
ناشناس
|
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
61
32
پاسخ
کارگردانم که با خانم نامحرم دست داد نمي دونم چرا اهالي سينما با دين و مذهب مشکل دارن ؟البته بعضي از اين افراد .
يعني نمي شه يک فيلم اسلامي در سطح جهاني ساخت ؟
پاسخ ها
چکش
||
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
چرا میشه. فقط مغز متفکرشو نداریم که اگه داشتیم تا حالا درست کرده بودن.
مرتضي.ام
||
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
هم ميشه و هم مغز متفكرشو داريم. نمونهاش مريم مقدس، ملك سليمان و غيره. ولي متاسفانه كسي قصد حمايت از اينجور آثار فاخر را ندارد.
سونا
||
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
منم با مرتضی موافقم تمام فیلمای ایرانی که تو سطح جهانی جایزه گرفتن نسبت به ایران یا مذهب سیاه نمایی داشتن وگرنه کسی تحویلشون نمیگرفت
ناشناس
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
35
79
پاسخ
این چیزی که ما می بینیم لیلا حاتمی به عکاسها بی اعتنایی کرده
یلدا
|
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
30
93
پاسخ
این بنده خدا که حجابش خوبه میخواستین با چادر و مقنعه بره اونجا .فکر کنم به خاطر همین محجبه بودنشه که عکاسا توجهی ندارن
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
بله نمورديم و تعريف حجاب خوب رو ديديم .بابا چرا باور نمي کنيد اين مدل لبلس پوشيد هيچ ربطي به فرهنگ و دين ما نداره .تا کي بايد تقليد از غربي ها کنيم .
ناشناس
||
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
مثلا اگه مي رفت چي مي شد ؟ تازه اين حجاب خوب نيست حجاب خوب تو قران اومده بريد بخونيد .بعد مي بينيد اين حجاب خيلي هم بده .
ناشناس
||
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
لباسش به نظره من خيلي هم خوبه...قشنگ هم هست
حقیقت جان البته به نظر شما که خود را از خیل اکثریت ملت ایران می دانید این حجاب باید هم خوب باشه کاری به این اقلیت که از حجاب فقط اینو می فهمند که باید زن پوشش داشته باشد و مرد نامحرم موهایش را نبیند و می گویند زیورآلات زن را مرد نامحرم نباید ببیند نداشته باش حجاب یعنی همینی که این خانم دارد تازه روسریشم یعنی همون یک تیکه روی سرش هم زیادی سرش گذاشته بقیه اش را هم سانسور می کنم که به شما دستگاه حقیقت یاب بر نخوره
امید(اصفهان)
||
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
من فقط اینو میدونم که حداقل حجاب حجابیه که زن فقط کف دستاش و قرص صورتش معلوم باشه.
البته نباید لباس اونقدر تنگ باشه که برجستگی های بدن هم معلوم و محسوی باشه.
اگه این خانوم اینطوریه حداقل حجاب رو داره اگرم اینطوری نیس اصلا حجاب نداره.
یا باحجابه یا بی حجاب.
که با این طرز لباس پوشیدن و معلوم بودن این سرو گردن مطمئنا این خانوم بی حجابه.
کسی دیگه اعتراضی داره؟؟؟؟؟
سونا
||
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
برجستگی های بدنش که پیدا نیست هیچ جای دیگشم بجز گردنشون مشخص نیست تنها مشکلشون میتونه فقط همین باشه وگرنه لباسشون پوشیدست از مانتو شلوارم پوشیده تره به خدا هم کاملا بلنده هم گشاد فقط گردنشون معلومه البته باند بعضی ها کلا با زیبایی مشکل دارن و فکر میکنن لباس زن باید زیبا نباشه در صورتی که خدا زیباست زیبایی رو هم دوست داره درمورد ایرانی بودن لباس هم باید بگه خوب هر کسی لباس سنتی دوست نداره
سونا
||
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
امید خان با توجه به تفاسیر شما که من هم کاملا قبولش دارم باید بگم ما بد حجاب هم داریم نمیشه یه چیز رو به خاطر ناقص بودنش کاملا نادیدش گرفت ایشون به خاطر پیدا بودن گردنشون حجابشون ناقصه و نهایتش اینه که بد حجای هستند نه بی حجاب
ناشناس
|
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
21
53
پاسخ
حجابش در فرانسه از این ریخت و قیافه های اجق وجق در سطح شهر تهران خیلی هم بهتره.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
توحيح نکنيم !
ناشناس
|
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
18
57
پاسخ
میشه یکی به من بگه چیه حجابش بده که انقدر بهش بدوبیراه میگید؟ اگه خیلی راست میگید از وضع دخترایی که تو خیابونن ایراد بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
خب ما از وضع اونا ايراد مي گيريم از وضع ايشونم همين طور .
سهیلا *
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
وقتی قبح همه چیز از بین بره یکی مثل شما سر وکله اش پیدا میشه و میگه چیه حجاب بده ؟
محض رضای خدا یه خرده در مورد حجاب بخونید بعد بیایید اینجا افاضات بفرمایید !
SaEeD&G
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
ناشناس عزيز دوست من يك فرقي بايد بين خانم ليلا حاتمي كه الگوي خيلي از دختر هاي ايراني هست بايد باشه
فكرشو كن اگه خانم حاتمي توي اينجا چادر ميپوشيد چقدر روي خانم هاي ما تاثير ميگذاشت تا بدونن الگوي اون ها چادر ميپوشه حتي اگه يك نفر هم خوشش بياد يك نفره
حقیقت
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
سهيلا خانوم شما برو بازيگر بشو با چادر و برقه و اين چيزا برو جلو دوربين عكس بگير...
SaEeD&G جان كسي توقع چادر پوشيدن از ايشون را ندارد. همين كه حداقل حجاب را رعايت كنند نيز براي ما كافيست. چادر پيشكششان!
مرتضي.ام
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
جناب حقيقت! زنان فرهيختهاي همچون سهيلا خانم با چادر و برقه هم حاضر نيستند به شغل چندشآور هنرپيشگي روي بياورند، چه برسد با اين سر و وضع.
زني كه حيا در او نمرده باشد، حجاب از او بركنند از شرم خواهد مرد، نه اين كه اينگونه از شادي لبخندش تا بناگوشش باز باشد!
سهیلا *
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
جناب ناشناس بازیگر شدن با چادر و برقه ساده ترین کار ممکن هست . منتها اشکال کار در این هست که انسانی که سعی میکنه انسان باشه و درجات پستی و پلشتی رو طی نکرده و خاک وطنش رو سرمه چشماش میکنه و نگاه غیر منصفانه ای که نسبت به رهبرش دارند رو از کاسه در میاره ، ازش دعوت به عمل نمیارن میدونی چرا ؟ چون مطمئن هستند اون شخصی نیست که بتونن مثل میمون بازیش بدن .
سهیلا *
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
آقا مرتضی یک تشکر به اندازه وسعت دنیا بابت دفاع برادرانه و غیرتمندانه ازخواهرانتون .
من همیشه از شما چیزهای خوبی یاد میگیرم .
متشکرم و برقرار باشید انشالله .
SaEeD&G
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
جناب حقيقت من كه نميگم حتما بايد چادر بپوشه ولي از علما و از هركي هم بپرسي ميگه چادر حجاب برتره
خوب چرا خانم حاتمي توي اين محافلي در قلب غرب نبايد حجاب اسلامي رو ارايه بده و فقط بلده مدل تقليد كنه
اون از سر و وضع و حواشيش توي اسكار اين هم سر و وضعش توي كن
محب الحسین(ع)
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
حقیقت جان باید دید انسان در دیدگاه شما چه معنایی داره اگر انسان سراپا فرو رفته در کثافات شهوته چه در ایران چه در خارج از ایران بله این خانم جزء انسانترین هاست و این ژست هنرمندانه هم ، افتخار هم فکرها و هم مسلک هاشه البته این نوع نگاه به زن نه در بین افراد با غیرت و نه در بین انسانهای آزاده و نه در بین دینداران هیچ ارزشی
م
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
----
SaEeD&G عزیز
فقط نباید از یکی مثل لیلی حاتمی به تنهایی انتظار این رفتار های تحول خواهانه رو داشت .
ما با مشکل برهنگی در جهان و ایران مواجه هستیم که دهها سال برای رسیدن به اون در هالیوود مبارزه شد و پول خرج شد .
الان یه بازیگر زن بخواد وارد سینما بشه و با حجاب هم باشه احساس می کنه که به جایی و به پولی نمیرسه . و برای همین با حجاب ها اصلا نمیان .
این حس باید شکسته بشه و لازمه اون اینه که پول خرج کرد . حداقل یک صدم طرف مقابل
یک شرکت برای تشویق به مصرف دستمال کاغذی گفت جوایز صد میلیون تومنی میدم .
برنامه نداریم برنامه
مثلا اگه در فیلم قبرستان غیر انتفاعی دختر کافه دار که در نهایت مهندس با او ازدواج میکنه
با حجاب باشه این بزرگ ترین تبلیغ حجاب در جامعه است از یک میلیون همایش هم صد برابر ماثر تره . البته یک لباس جدید و زیبا .
حالا بگذریم فیلم تبلیغ خالص عشق مربعی بود . ( بعضی از دوستان ارزشی کجا هستند معلوم نیست - دوست پسر زنه !
حامد بهداد موقع طلاق اون ور خیابون منتظره )
البته ببخشید برنامه داریم خوبشم داریم
زیباترین لحظه ها همیشه برای بد حجاب ها
و
نکبت ترین لحظه ها همیشه برای خوش حجاب ها ست .
حقيقت
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
ببينيد دوستان...بزاريد بحثو تعميم بديم ي ذره...اگ خانوم حاتمي يا لباسي به غيره اين لباس ميرف
1.با توجه به فرهنگ غرب اصلن مورد توجه قرار نميگرفت چون بي معنا بود(در غرب كسي كه زياد خودش رو مي پو شاند رو حس مي كنن از لحاظ رواني اختلال داره طرف)پس نمي تونس نه فرهنگي از مملكتش نشون بده نه اسلام رو عرضه كنه چون با توجه به پوشش اون إدم اول نظر ميدن(اولين چيزي ك باعث جلب نظره انسان ها به هم ميشه پوشش اوناس)
2.معتقدم اين خانوم خودش اعتقادي به حجاب نداره پس كسيو نميشه به كاري اجبار كرد كه دوس نداره هر چند كه الگويي براي نسل جوونه
ناشناس
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
خوب توجه نمي کردن ما به اين دنيا نيومديم که توجه اين اون رو جلب کنيم .طرز فکر شما خيلي دنيايي هستش .
الان خيلي دين اسلام رو ترويج داد الان نه ؟يا خيلي از جوون هاي ما را بد حجاب تر کرد ؟
م
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
----
حقیقت جان
یعنی الان این خانم
http://myup.ir/images/00975485963137416609.bmp
رو همه دارن می گن داره دیونه می شه .
حالا دو تا احمق تو تلویزیون خودشون یه مزخرفی گفتن .
م
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
----
البته این حجاب یک دست و اجباری بدترین بلای تبلیغ حجاب شده .
فیلمها و سریال ها اگه می خوان تاثیر داشته باشن باید افراد جامعه رو همون طور که هستن نشون بده و برای نقش با حجاب معمولا بازیگری رو بیاره که خودش حجاب رو انتخاب کرده .
م
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
----
و البته تلویزیون هم در مصاحبه ها تقریبا همه افراد رو نشون بده .
منتظر يار
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
م عزيز شما بگيد کي شروع کنيم به تذکر دادن ؟
SaEeD&G
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
آخه جناب حقيقت شما ميگيد اگه خانم حاتمي بدون اين لباس ميرفت تحويلش نميگرفتن ؟؟؟؟؟
ولي من مخالفم چون اين جور تريپ ها ديگه براي اون ها لوث شده اونها دنبال يك چيز جديدي هستن مثل حجاب برتر
م
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
----
منتظر یار عزیز
کاری که با سالها برنامه ریزی و هزینه انجام شده نمی شه با تذکر دادن درست کرد
باید پول و فکر خرج کرد
هر چقدر هم که پول بدید آش می خورید
توجه توجه توجه
تاکید می کنم
ما با مشکل عدم اعتقاد به پوشش و دین مواجه نیستیم
ما با مسموم بودن جو علیه حجاب مواجه هستیم
ما با القای یکی بودن برهنگی با خوش بختی و پوشش با بد بختی مواجه هستیم
منتظر يار
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
اين درصورتي درسته که اکثر جامعه اين طور باشن الانم دير نيست از الگو هاي افراد شروع مي کنيم الگو درست بشه مقلدينشم درست مي شن .
امید(اصفهان)
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
حقیقت عزیز شرمنده ها این اسمت رو عوض کن خواهشا .
اخه حقیقت چیز دیگه ایه نه این که شما نوشتین.
ما کاری به جامعه نداریم (البته جامعه ای که مد نظر شماس) چون جامعه ای که ما میشناسیم چادر براش یه ارزشه.
ولی معیار ما اسلامه و دستورات اسلام حالا بماند که خیلی جاها بهش عمل نمیکنیم ولی معیار اینه نه عرف جامعه.
امید(اصفهان)
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
سهیلا خانوم ممنون بازم مثل قبل محکم و کوبنده ظاهر شدین.
انشالله که بهترینها نصیبتون بشه مخصوصا شهادت
سهیلا *
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
آقا امید ممنونم برادر .
تا حالا کسی این دعا رو در حقم نکرده بود . اولش فکر کردم کلمه شهادت رو اشتباه خوندم ولی بعد سریع برگشتم رو کلمه . بد جوری تکانم داد.
دعا کنید لایق باشم . دعا کنید فقط .
ناشناس
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
من نمیفهمم کدوم احمقی حقیقت واقعی رو وابسته به اکثریت میدونه ؟! حجاب حجابه، اکثریت و اقلیت نداره.حقیقت واقعی منطقی غیر قابل خدشه ای که با عقل و منطق و استدلال و مدرک و سند به اون میرسن نه با عرف و اکثریت. اگر مثه تفکر جناب "حقیقت" فکر کنیم، هیچ چیز قطعی ای وجود نداره و همه چیز وابسته به اکثریته!! این مزخرفات چیه که به هم میبافی کمیته حقیقت یاب؟
ضمنا کدوم احمقی گفته "چون اونا به با حجاب می گن روانی باید بی حجاب شد ؟" اونا میگن، بگن، غلط می کنن. با عقل به حجاب رسیدیم و هرچی غیر از عقل باشه غیر منطقی هست، اگر روانی ای هم باشه در حقیقت اونا هستن. ثانیا خدا مهمتره یا جشنواره کن ؟ لطفا اون احمقی که گفت "بهشون می گن روانی"، جواب این سوال رو بده که اگر کار خوبی انجام بدی و یه عده مسخرت کنن از کار خوبت دست بر میداری؟ اگر دس برداری حقیری و تو خودت شکستی و با عرض معذرت "عزت نداری".
سونا
||
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
SaEeD&G جون شاید چادر سلیقه ایشون نباشه به نظر من ایشون فقط کافی بود گردنشونو بپوشونن تا محجبه باشن و باعث افتخار ما نه به سلیقه شخصی ما چادر بپوشنن اصل داشتن حجاب سلیقه ها متفاوته
ناشناس
|
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
22
16
پاسخ
بله با اين دامن قشنگ يک جارو هم کرده فرش قرمز رو .
سحر
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
30
14
پاسخ
متاسفم برا الگوی مملکته اسلامی که حجابو به مسخره گرفته انگار مانکن لباسه خجالت هم خوب چیزیه البته اگه پیدا بشه من موندم چرا اخه اونهایی که مشهورن مواظب اخلاق و رفتارشون نیستن زشته به قران ادم متاسف میشه براشون موهاشو بسته کل گردنش بیرونه لباسش هم که...ادم چی بگه اخه
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
عینکتو بزن با دقت نگاه کن موهاش پوشیدست
سحر
||
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
من عینک ندارم عزیز شما اگه دارین بزنین با دقت نوشته ام رو بخونین نوشتم موهاشو بسته یعنی پوشونده کل گردنش بیرونه...افتاد؟؟؟در ضمن پوست همیشه بیشتر از مو به چشم میزنه هر چند هردو بدحجابیه
امید(اصفهان)
||
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
حالا موهاش معلوم نیس گردن و ایناش چی؟؟
ناشناس
||
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
حجابو افراطي گرانش به بازي گرفتن نه ميانه رواش
حقیقت جان این یعنی چی اونوقت ؟
SaEeD&G
||
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
جناب ناشناس (حقيقت) ما كه نفهميديم چي شد يا زير نويس كن يا بيشتر توضيح بده
سحر
||
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
این حجاب میانه نیست جناب ناشناس میانه همون مانتوی خودمونه که با حجاب کامل میپوشیم نه این این که اولا همه گردنش بیرونه دوما لباسش جلب توجه میکنه سوما اصلا همچین لباسی در فرهنگ ایرانی نیست هر چند طرز فکر شما برای من قابل احترام هست ولی درست نیست
حقيقت
||
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
منظورم اين بود كه حجاب به وسيله ي افراطيا نابود ميشه...حقيقت حجابو نميشه با برقه و چادر به ساير كشور ها فهماند...گرفتي بولتن؟آي پي مارم حفظي نه؟!
منتظر يار
||
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
حقيقت عزيز چه افراطي، حرف خدارو مي گيم .شماهم بريد سوره ي النور رو بخونيد .
فاطر
||
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
من نمیفهمم!کی گفته لیلا حاتمی و امثال اون الگوی دختران هستند؟یعنی ماانقدر دستمون خالیه!؟
SaEeD&G
||
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
خواهر پس الگوي زنده شما كيه؟؟؟؟
...
|
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
18
10
پاسخ
ديدم اين خبر پربينندس مجبور شدم ببخشيد . حرم حضرت رقيه(س) نازدانه امام حسین(ع)توسط وهابیهادرمحاصره است وتهدید به تخریب کرده اند،امشب قرائت سوره حشربراي فرج لطفا پیام نشرشود.
یلدا
|
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
13
36
پاسخ
اصلا دلش خواسته با این لباس بره اونجا به شماها چه ربطی داره؟!!
شماها فکر گور خودتون باشین که یه بار سر از جهنم در نیارین.احساس خوب بودن هم بهتون دست نده .خوب بودن فقط به حجاب ظاهری نیست. طبق گفته قرآن لباس پرهیزگاری بهتر است.
پاسخ ها
...
||
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
بنده خدا از طرز تفکر شما معلومه که مخالف امر به معروف و نهي از منکري .اين لباسي که گفتيد نبايد در ظاهرم باشه يعني کسي که باطنش خوبه خواه يا ناخواه ظاهرشم خوب مي شه .
کمي هم تند نوشتيد اينجا دعوا نداريم که .
حقيقت
||
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
واقعن ك درس گفتي يلدا خانوم...
ناشناس
||
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
هم شما و هم حقيقت جان فرهنگ عاشورايي رو بوسيديد گزاشتيد کنار .دستتون درد نکنه .وقتي چنتا عکس شهيد مي زنن خوب حرفهاي قشنگ قشنگ مي زنيد ولي تو عمل هيچي .
محمود
||
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
سرکار خانم یلدا باسلام سعی کنید از کلمه حق اراده باطل نکنیدخوب بودن فقط به حجاب ظاهری نیست اما حجاب ظاهری برای خوب بودن لازمه چه برای زن وچه برای مردوهیچکس بدون مقدمه نمیتونه به اصل برسه ضمنا جمله اولتون هم اصلا منطقی نیست واز یک انسان فهمیده مثل شما بعیده
حقيقت
||
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
برادر فرهنگ عاشورايي اينه كه اگ مطمئني كسي اصلاح نمي پذره و نهي از منكرش باعثه بدتر شدنه اون قضيه ميشه...اون نهي رو نبايد انجام داد...
آقای حقیقت اینجا بحث تنها امر به معروف نیست بحث فرهنگ سازی و برخورد با کسانی است که بواسطه حضور در فیلمها تبدیل به یک الگوی نامناسب برای جوانان ما شده اند . نوشتن ما از این بداخلاقی در حجاب منحصر به ایشان نیست ما کلیت این عمل را زیر سوال می بریم بحث چادر سرکردن و یا برقه زدن هم نیست که این می تواند یک بحث انحرافی باشد بلکه داشتن پوششی در شان زن مسلمان ایرانی برای ما در جشنواره ها کفایت می کند اما متاسفانه هر کدام از هنرپیشه های زن ایرانی که پایشان به جشنواره ها و مراسمات خارجی باز شده است در اولین مرحله هویت دینی و اعتقادی خود را فراموش و تلاش کرده اند همانی باشند که غرب از آنها می خواهد این یعنی خودباختگی فرهنگی و اعتقادی و ما با این خودباختگی مخالفیم .
اینکه از دید شما غرب فکر می کند کسانی که حجاب دارند تعادل روانی ندارند یک توهین به شعور بیش از یک میلیارد مسلمان است با تاکید بر اینکه در همه ادیان به حجاب و پوشش تاکید شده است و از لحاظ روانشناسی امروز برهنگی و بدپوششی ریشه در عقده های روانی انسانهای غرب زده دارد
امید(اصفهان)
||
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
خدمت این کذب(منظورم حقیقت هس)که این اسمو خودم براش گذاشتم بگم که
تو خونتون هر کاری دلت خواست بکن ولی جامعه قانون داره میفهمی شما !!1یا خدای ناکرده.......
بعدم بگم که حضرت اقا و مولای ما امام خامنه ای(مد ظله العالی) فرمودند که تذکر لسانی حتما تاثیر داره و باید حتما تذکر لسانی داده بشه.
سونا
||
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
من فکر میکنم این طرز تفکر شما و ناشناس نتیجه عمل اونایی که لباس دین میپوشن اما مزین به اخلاق دین نیستن انشااله که که هم لباسمون لباس دین باشه هم صد البته اخلاقمون
ناشناس
|
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
9
29
پاسخ
اگه عکاسها بهش محل ندادن پس این عکسو چه کسی ازش گرفته؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
عزرائیل
...
|
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
28
10
پاسخ
بحث سر توجه يا عدم توجه نيست که بريد سايت هاي ديگه ببينيد چنتا عکس از ايشون با همين لباس هست .بحث ما اينجاست که چرا يک زن ايراني که نماد زن ايراني در چشنواره کن است بايد با يک لباس که هيچ ربطي نه به دين و نه به فرهنگ ما داره بره .واقع بين باشيم واقعا اين طرز لباس پوشيدن معرف يک زن ايراني است ؟
پاسخ ها
...
||
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
اگه نظرتون با نظر ما فرق مي کنه بنويسيد اگه مي شه تا همه در بحث شرکت کنن و به نتيجه خوب برسن که ايا درست هست هر فرد ايراني که وارد يک مجمع بين المللي مي شه به اين شکل وارد شه يا نه ؟ممنون مي شيم اگه همکاري کنيد.
...
||
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
سه نقطه جان خوب نام ما رو غصب کردید هاااااااااا .
بولتن جان این سه نقطه های جدید الورود بنده نمی باشم . جهت اطلاع عرش شد . یاعلی
چ ربطي داره دوست عزيز...اين پوشش معيار دختران مملكت ماست
منتظر يار
||
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
من از سه نقطه قديمي معذرت مي خوام .و اصلا نمي دونستم سه نقطه قديمي هست .
ناشناس
||
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
حقيقت عزيز خوب بحث هم همين جاست که اين معيار خوبي هست يا نه .اين که در هر جامعه يک سري اشخاص براي بعضي افراد الگو مي شن حقيقت غير قابل انکار هست .حال افرادي که خانم حاتمي را به عنوان الگو انتخاب کرده اند با ديدن اين صحنه که ايشون با حجاب اسلامي در اين جشنواره امده است مي توانست چقدر تاثير بر اين جوانان بزارد .
منتظر يار
||
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
چرا فقط دختراي تو کوچه خيابان رو مي بينيد اين همه هم دختر محجبه داريم .مگه اونا جز افراد جامعه نيستن .
مرتضي.ام
||
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
احسنت جناب منتظر يار. متاسفانه برخي صرفا براساس مظاهر پلشتي قضاوت ميكنند و آن را به همه تعميم ميدهند. غافل از اين كه قشر اصلي اين طيف از نوع ولو در خيابانها نيستند تا دايما در مقابل ديد بوده و به چشم بيايند.
حقيقت
||
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
منتظر يار بحث بحثه اكثريت و اقليته...اكثريت بنا به قوانين مردم سالاريه ديني هميشه قاون به سود اوناس...بعدش فرهنگ اين مملكت مگه برقه و روبنده؟دينه ما گفته ك گرديه صورت معلوم باشه و دو كفه دست...بقيه چيزا افراطي گريه...
ناشناس
||
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
حقيقت عزيز ابشون رعايت نکردن .
طبق قران عزيز .بايد روسري هاي خود را بر سينه هاي خويش فرواندازند و زينت و ارايش خود را اشکار نکنند .که ايشون رعايت نکرن .سوريه ي النور بود اين جملات .تو قران اومده حرف خداست پس سر حجابش ديگه صحبت نکنيم .حالا فرهنگش ،در اين لباس هيچ اثري از فرهنگ ما نيست بلکه از يک مد غربي استفاده شده .
ممتظر يار
||
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
بله از ديد شما عمل به قران افراطي گريست .
امید(اصفهان)
||
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
به قول تو کذب عزیز (منظور حقیقته) گردی صورت و کف دست میتونه معلوم باشه. این حداقل حجابه یعنی کمتر از اون بی حجابیه. میفهمی که بی حجابی.
و بیشتر از اون تا حالا هیچ جا منع نشده . گفتم شما برو ببین حجاب حضرت زهرا (سلام الله علیها) رو چطور توصیف کردند.
دیگه داری اعصاب خرد کن میشیا
امید جان سعی بفرمایید با آرامش بیشتری با این کاربر برخورد بفرمایید .
ناشناس
|
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
4
20
پاسخ
لابد این عکس رو هم علی مصفا گرفته و برا شما فرستاده!!!!!!!!
حقيقت
|
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
12
21
پاسخ
دوستاني كه كم لطفي مي كنن و نسبتا به لباس خانوم حاتمي ايراد ميگيرن بايد بفهمن كه هر بازيگر و چهره ي مشهوري بايد جلوه گره جامعه خودش باشه...دختران جوان مام اكثرا همين تيپي هستن(شايدم بتر)پس به نظره من لباس بدي نيس...قشنگم هست...
یعنی ایشان با این لباس جلوه گر جامعه خودشان هستند؟!
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
شما کجا زندگي مي کنيد اخه اين جوري حرف مي زنيد جامع ما که فقط تهران و چنتا شهر بزرگ نيست .
شما بايد در سطح کلي کشور رو ببيني و بعد اکثريت رو مشخص کني و مشکل همين جاست که شما فقط همين چنتا شهر بزرگ رو مي بينيد و عموما هم دختراي محجبه مثل افراد بد حجاب زياد وارد سطح شهرها نمي شن و ما فکر مي کنيم که اکثر دختراي اين مملکت بد حجابن .
م
||
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
----
1 - نماینده فرهنگی باید نماینده خوبی ها و زیبایی های یک کشور باشد نه نماینده بدی ها و زشتی ها . و نه نماینده ارزشهای کشور میزبان .
2 - نماینده فرهنگی باید به قوانین کشورش احترام بگذارد و در بسط آن بکوشد هر چند به آن معتقد نباشد . هر چند اقلیت دینی باشد .
نه اینکه به آن معترض باشد .
مرتضي.ام
||
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
قشنگيش كه قشنگه، فقط يه كم دامنش زيادي بلنده و نگذاشته فشنگ ترم بشه!!!!!
ناشناس
||
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
----
لطفا به لینکی که از کافه سینما گذاشتم برید
خیلی ها دادشون از این آرایش در اومد
مثلا
همچین زیبا هم نیستن بیشتر معمولیه تا خوشگل عکسه بدون آرایش ببنید تا منظورم درک کنید
البته به نظر من معمولی هم نیست عکس ها رو ببینید
عجیبه که دیگران دارن به ارزشهای ما بیشتر احترام می زارن
http://myup.ir/images/00975485963137416609.bmp
حقيقت
||
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
در ضمن بولتن جان هر الگويي نشات گرفته از جامعه ايي ك تو زندگي ميكنه...البته خب واقعن اون چيزي كه گذاشته رو سرش مسخرس فقط برا اينكه دوباره بتونه برگرده ايران(يعني اگ به خودش بود لباسش خيلي باز تر مي بود)ولي خب در حالت كلي و حالتي به بقيه ك اسلامو نميشناسن جلوه ي خوبي منتقل ميكنه...ببينيد هيچ وقت ي كارخونه اي رو كه ميخان بسازن يهويي بدون كلنگ زنيه طرح دستگاه توي كارخونه نمي يارن...اميدوارم گرفته باشيد
منتظر يار
||
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
حقيقت جان يعني شما مي فرماييد نبايد به کار ايشون اشکال گرفت ؟
ناشناس
|
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
6
13
پاسخ
پس این عکسو کی ازش گرفته؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
يک عکاس ... بصيرت داشته باش ناشناس ...
در بالا يک سايت معرفي شده که چنتا عکس از ايشون هست که نشون مي ده عکاسان به ايشون بي توجه اي نکردن .ولي ايشون به فرهنگ غني ايران زمين بي توجه اي کردن .
masoud
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
6
14
پاسخ
خب الان چی رو می خوای ثابت کنی ؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
يک اشتباه از يک الگو ...
حسین سوری
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
16
14
پاسخ
بعد از خولشیفته نوبت اینه دیگه ...
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
مسخره نکنيم ....
حسین سوری
||
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
لیلا حاتمی بازیگر خوبیه اما اسیر احساسات
کاذبش شده ... در حالی که ما در یک کشور اسلامی مثلا داریم زندگی میکنیم و عملکرد
هنرمندانمان هم باید اسلامی باشد ...
مثلا گلشیفته موقعی که میم مثل مادر را
بازیکرد محبوب بود یا الان که رفته لخت شده ؟
و ایمکه لخت شدن زن در اسلام فقط برای
شوهرش باید باشه تا جامعه به فساد
کشیده نشه ...
ناشناس
|
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
16
8
پاسخ
ایشون دختر زری خوشکام با رقص باباکرم توی فیلمهای مستهجن فارسی بیشتر از این مورد انتظار نیست از کوزه همان برون تراود که در اوست
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
از روده همان تراود که در اوست
افق
|
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
17
9
پاسخ
واقعا باید به این عکس از ته دل خندید.. جای تاسف داره بانو لیلا !!!!!!!
ناشناس
|
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
11
2
پاسخ
baba ekhti
mona
|
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
10
13
پاسخ
به نظر من که لباسشون خیلی مناسب بودو هنرمند دوست داشتنی هستن
پاسخ ها
منتظر يار
||
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
اگه تونستيد بريد سوره النور رو بخونيد از اول تا اخر .بعد سر لباسش صحبت مي کنيم .
رفيعي
|
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
9
12
پاسخ
اي بابا!!
چرا چادرشو از پايين سر كرده!!
ضمنا عكاسهايي كه پشتش وايسادن چطوري ازش عكس بگيرند؟ اينوري ها دارن ازش عكس ميندازن.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
افرين به شما ...
ناشناس
||
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.
منتظر يار
|
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
8
6
پاسخ
خواهشا خواهشا ....قران بيشتر بخونيم .
اگه وقت داشتيد سوره ي النور رو بخونيد تا ببينيد ايشون چه کرده اند .
پاسخ ها
رفيعي
||
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ترجمه سوره نسا رو بخونيد مفيد تره.
منتظر يار
||
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دست شما درد نکنه به قول ايشون اين سوره هم هست .
مرتضي.ام
||
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آيات مربوط به حجاب در قرآن ﴿آنهايي كه بنده ميدانم﴾:
سوره نور آيات ٣١، ٣٣ و ٦٠
سوره احزاب آيات ٣١ و ٣٢ و ٥٣ و ٥٩
سوره اعراف آيه ٢٧
سوره مومنون آيات ١ تا ٦
منتظر يار
||
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دست شما هم درد نکنه .
محمود
||
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
منتظریارواقامرتضای عزیز باسلام
مشکل خیلی ازافراد جامعه امروزماخصوصا چهره های شناخته شده این است که هدف را فراموش کردهایم وشیطان دنیاراکه وسیله رسیدن به هدف است بجای هدف زندگی برایمان زینت داده است هرکدام ازما یک یاچند وسیله را بجای هدف اشتباه گرفته ایم یکی مقام یکی شهرت یکی ثروت یکی شهوت یکی ...وغافل ازاینکه حتی اگر همه دنیا راهم بدست اوریم روح ما ودیعه ای الهی است وجز باوصال او ارام نخواهد گرفت ولی افسوس که غالبا وقتی انرا میفهمیم که دیرشده..االهم اجعل عواقب امورناخیرا
یاعلی
م سادات موسوی
||
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
با تشکر از همه عزیزانی که تأکید به رجوع به قرآن دارند:
هر روز پاکت خبرهایمان را باز می کنیم تا پیامهایی را که دوستانمان فرستاده اند بخوانیم اما روزانه چقدر قرآن را باز می کنیم تا پیامهایی را که خدا برای ما فرستاده بخوانیم؟
اگر قرآن را می خواندیم بدیهی ترین حکم خدا را با عشق می پذیرفتیم و رعایت می کردیم.
یا علی
ناشناس
||
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ایه 50 تا 52 سوره احزاب رو حتما" بخون
ناشناس
|
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
4
7
پاسخ
از صحنه اومده بیرون و نفر بعدی داخل اومده
هر چی میخواستن ازش عکس گرفتن
توی سایت ها میتونی ببینی
علی011
|
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
16
7
پاسخ
خانوم حاتمی خسته نباشد که اینقدر ملت رو اینجوری خونشونو به جوش اوردین !! اخه حجاب یه چیز شخصیه به من که ربطی نداره شما رو نمیدونم ؟!!!!!!
حجاب یک امر شخصی نیست
پاسخ ها
مرتضي.ام
||
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ولي بولتن جان بنده فكر كنم علي آقا دارند به اين خانم طعنه ميزنند، نه اينكه منظورشون شخصي بودن حجاب باشه.
البته حجاب یک امر شخصی اجباری برای زن مسلمان است و منکرین آگاه ایات حجاب از دین خارج می شوند .
حجاب در ایران بر اساس قانون الهی و قانون اساسی نشات گرفته از دین مبین اسلام بر هر خانم ایرانی که در ملاء عام حضور پیدا می کند واجب است حال یک خانم شاید خواست در محیط شخصی زندگیش در مقابل نامحرمین بی حجاب بگردد خوب این شخص مختار است مثل هر گناه دیگری که انجام می دهد و فردای روز قیامت می بایست خودش جوابگو باشد اما بحث محیط عمومی فرق می کند اینجا دیگر دلبخواه و حق شخصی معنایی پیدا نمی کند اینجا فرد نمی تواند بگوید چون یک حق شخصی است دوست ندارد با حجاب باشد بلکه در صورت بی علاقه بودن به حجاب باید حداقل های قانونی را که مشخص شده مراعات کند و به قانون و مردم و شرع احترام بگذارد
علی011
||
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دلیلتون رو پذیرفتم بولتن عزیز !! منطقی بود ، برادر مرتضی عزیز بنده منظورم همون شخصی بود ولی اصلا حواسم به جمع هایی که یک یازیگر به عنوان نماینده یک کشور در ان حضور پیدا میکند نبود چون در این اجتماع ها معمولا نماینده ها با فرهنگ کشورشون حضور پیدا میکنند تا ان را به جهانیان نشان بدهند و بگویند ما را با همین فرهنگمان بپذیرید ولی گویا در این عکس همه چیز برعکس شده !! ( ببخشین با ای پی دیگری اومدم گویا ای پی بنده را بولتن عزیز باز بسته که نمیتونم وارد بشم !! )
محمود
||
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
احسنت به شما علی اقا که درمقابل حرف حق تسلیم هستی این صفت بسیار نیکویی است که هر کسی انرا ندارد مخصوصا این روزها که خیلی از افراد بخاطر هوای نفس با وجود علم به حقیقت در مقابل ان ایستادگی میکنند.من قصد داشتم جواب مفصلی برای شمابنویسم اما وقتی دیدم شماباتوضیح بولتن حق راقبول کردی لذت بردم .این صفت باارزش راهمیشه حفظ کن یاعلی
م سادات موسوی
||
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
یعنی لیلا حاتمی مسلمان زاده شده و اسما و رسما مسلمان از همسایه ارمنی ما کمتره که میگه چون تو مملکت اسلامی زندگی میکنم باید قوانینش (از جمله حجاب) را هم رعایت کنم.
رعایت حجاب برای بانوی مسلمان هر جای دنیا هم که برود نقض نمی گردد.
ناشناس
||
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
حجاب اتفاقا" امری است شخصی
مبین
|
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
7
12
پاسخ
اگه عکاسها بی توجهی می کنند شما که دارید سنگ تمام میزارید
پاسخ ها
چکش
||
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
قربان دهنت.
سهیلا *
||
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اینکه میخوایم بهش بفهمونیم اونوری ها آدم حسابت نمیکنند سعی کن اینور مثل آدم زندگی کنی کار بدیه ؟
محمود
||
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
سهیلا خانم خیلی مختصرومفید گفتیدولی این بنده خداظاهرا اینجوری متوجه نمیشه .
ببینید جناب مبین منظوراین خبر وخیلی ازکامنتها اینه که خانم حاتمی وتمام هنرمندان با این طرز فکر شمابا ارزشهای انسانی اسلامی وایرانی خیلی بیشتروبهتر موردتوجه قرارمیگیرید چون این جذابیتهایی که خانم حاتمی میخوان به اونها نشان دهند اونها تا اخرش رفتن وشما حتی اگه گلشیفته هم بشی یک لحظه بیشتر نمیتونی جلب توجه کنی غافل ازاینکه این یک لحظه به قیمت تمام عمر واعتقادات واخرتش تمام میشود.
یاعلی
ناشناس
||
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ايشون كار خودشون رو مي كنن شما هم هرچي دلتون ميخواد كامنت بذاريد!!!
حدیث
|
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
9
11
پاسخ
ننگ بر بی حجاب و بد حجاب
عقده ای
پاسخ ها
سهیلا *
||
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ما بدحجاب نداریم اخوی . اینهایی که می بیند بهشون میگن بی حجاب .
امید(اصفهان)
||
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آی گفتی سهیلا خانوم
تا میاد این فرهنگ جا بیفته که ما بد حجاب نداریم یا بی حجابه یا با حجاب نوه ما همسن ما میشه.
ارتا
|
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
5
5
پاسخ
افرین برشرفت که حجابت ایرانی....
ارتا
|
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
6
3
پاسخ
بولتن .....حجاب پدیده ای اجتماعی است ...
لیلا
|
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
7
5
پاسخ
وقتی بازیگرا رو اینطوری میبینم گریه ام میگیره . مخصوصا پارسال که همزمان با جشنواره فجر جوانان انقلابی کشورهای دیگه هم اینجا بودند حجاب فاطمه مغنیه کجا حجاب بازیگران زن ما کجا؟ چیجوری میخوایم جواب خون شهدا و دل داغدار مادر شهدا رو بدیم ؟ خدا به هممون رحم کنه . اون عزیزانی هم که میگن حجاب این خانم خوبه یه خرده تو جامعه رصد کنن نتیجه بدحجابی رو ببینن به امارای تلخ تجاوز توجه کنن اون وقت فلسفه حجاب رو میفهمن . بیچاره ما که اگه کشورای دیگه فکر کنن اینا نماینده ما هستن . راستی خانم دستجردی که با چادر رفت خارج مشکلی پیش اومد یا کسی به ایشون بیتوجهی کرد ؟
ایرانی
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
4
8
پاسخ
این لباس خانم حاتمی در مقابل ان هنرپیشه های مثا انجلیا و یا کیدمن د مدهه هست برای همین عکاسان توجهی ندارن در ضمن خانمی که هی میگی مادرش زری خوشکامه و فلان درست ولی خجالت نمیکشی با این طرز حرف زدنت خدا توبه پذیره تو که بنده هستی
پاسخ ها
م سادات موسوی
||
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
توبه باید در رفتار امروز بنده نمود داشته باشد آیا دارد؟
پیمان
|
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
5
3
پاسخ
اصلا انقد سر حجاب لطفا دعوا نکنید! شاید این بنده خدا اصلا مسلمون نباشه که شما به حجابش گیر دادین! (البته از لباس پوشیدنش معلومه که مسلمون نیست!)
بعدشم باید بگم که خیلی لباس زشت و دهاتی هم پوشیده! آبرو ما ایرانیا رو برده! بگو توکه لختکی پوشیدی حداقل یه لباس خوشکل میپوشیدی بی سلیقه!
عطر یاس
|
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
6
4
پاسخ
دوستان ببینید مسئله اصلی اینه که اینا ادامه دهنده راه نوری کسراییهاو شهناز تهرانی ها هستن فقط همینه که جمهوری اسلامی اجازه نمی ده وگرنه برای اینا(90 درصد بازیگران) و کسایی که باهاشون همفکرند مسئله ای نیست کسایی که تو هر فیلم عشق یکی اند و زن و دوست دختر یکی فکر میکنید خیلی براشون بی حجاب بودن سخته! از خدافقط قسم خدا پیغمبرشو بلدن نمونه اش گلشیفته خودشیفته بی جنبه فکر می کنید افراد خونواده شون موافق حجابن زهی خیال باطل ایناهمونایی هستن که خانوادتا کشته مرده جنبش سبز لجنی اند تا به حساب آزاذ باشن
ناد
|
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
6
1
پاسخ
عزیزان شاید این خانم بخواهد کلا برهنه شود به ما چه آخه هنرمندی گفتند تازه باید جهانی باشد ولش کنید این بنده خدا را تا عقده های دلش را خالی کند
امیر علی
|
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
3
5
پاسخ
لباسشم خوبه چیزیش نیست که.در ضمن عکاسای رو به روش دارن ازش عکس میگیرن
پاسخ ها
م سادات موسوی
||
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
جناب امیر علی خان نظر من و شما ملاک نیست و مهم فقط و فقط حکم و نظر خداست.
رضا
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
2
4
پاسخ
انتظار داشتین با چادر بره اروپا؟حجابش خوبه
پاسخ ها
م سادات موسوی
||
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
چادر سر کردن و حرمت چادر را داشتن لیاقت وافر می خواهد که خداوند عز و جل به هر کسی نمیدهد.
کسی از ایشان چادر نخواست چون در حدش نیست اما این جماعت اگر مسلمانند باید حریم خدا را نشکنند.
جهت جلوگیری از اعتراض به اینکه کدام حریم خداوند را شکست میگویم فقط گردی صورت و کفین دست زن بدون آرایش و بدون جلوه گری در مقابل نامحرم اشکال ندارد.
علی
|
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
1
3
پاسخ
حجاب امر خداست حجاب یعنی کرامت زن !زن اگر با لباسش باعث جلب شود بی حجاب است.
ناشناس
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
1
3
پاسخ
شوهرو یکی بیاد برای من تعریف کنه!
پاسخ ها
م سادات موسوی
||
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
بستگی داره کی تعریف کنه!
از نگاه بعضیها شوهر یعنی نوکر:
سرویس ده بی توقع _ پولدار_ بی زبان _ بی فکر _ مطیع بی چون و چرای خانم _ تأیید کننده همه جوره حتی اشتباهات خانم و ترجیحا بدون مادر و خواهر که بدیهای عروس را خاله خدیجگی ننامند!
عارفه
|
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
2
2
پاسخ
به طور کلی من به خودم اجازه نمیدم درباره ی پوشش این خانم نظر بدم و گلایه کنم اما به خودم حق میدم از این خانم برای رفتارش و پوشش در این مکان خاص گلایه کنم زیرا ایشون در اینجا به عنوان نماینده ی جمهوری اسلامی ایران ظاهر شدند و در واقع نماد یک زن مسلمان بودند
م سادات موسوی
|
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
3
1
پاسخ
مطمئن باشیم کسیکه به حکم خداوند بی توجهی کرده و گردن لخت و لبهای رژ زده اش را( از نوع آخر بی سلیقلگی) در معرض نگاه نا محرم قرار دهد خدا به او بی توجهی کرده است.
آیا بی تتوجهی ورها کردن انسان به خود ارزش چیزی و جایی از این دنیا را دارد؟ به والله ندارد.
mona
|
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
0
0
پاسخ
کاش نسبت به همه مسایل اینقدر حساس بودید و واکنش نشون می دادید!!!
فحشا، گرسنگی، اعتیاد، بیکاری ، گرانی، افسردگی، طلاق .................
برای اینا باید چیکار کرد؟
کی مقصره؟
کی باید سرزنش بشه؟
حضرت علی از زن یهودی که بهش ظلم شده بود دلجویی کرد!!!!!!!!!!!!
حالا خان حاتمی شده کافر؟
به وجدانتون برگردید و خوب فکر کنید عزیزان من
خانم حاتمی بازیگر بزرگ و متینی است. لباسشان هم که پوشیده است . پس چرا «بی آبرو»؟!!!!
بابا این لیلا حاتمی چادر سرش می کنه مگه تو مواقع معمولی که الان تو دریافت جایزه چادر سرش بکنه !
ولي من فكر مي كنم لباس ايشون با توجه به شرايط موجود ايران خيلي هم بد نيست . ما در كشورمون از اين راحت تر هم داريم .
چیز دیگه هم بلدی؟!!!!!!
... خوری نکن.
خجالت اور ...
بازم مي گم فرهنگشو فروخت با اين لباس پوشيدنش .
نکته دیگر انست اگر ایشان خود را هنرمند در خدمت ملت میدانند بر حکم قاعده دمکراسی و احترام به پوشش حداکثری حجاب ایرانی بانوان کشورش کاش از لباسهای ایرانی استفاده میکرد نه لباسهای دمود شده دوشسهای غربی رو!!!
عجب نکته ظریفی بولتن گفته " بی توجهی عکاسان به ل ح !!!
لایک به بولتن
مگه حجابي هم مونده ... ديگه مد لباس ما رو غرب تايين مي کنه .واضح هستش روند پوششي اقايان و بانوان به سمته ... در حرکته .
تو سینمای خودمون خیلی ها هستن که این طوری لباس می پوشن !
جو زده ...
يعني نمي شه يک فيلم اسلامي در سطح جهاني ساخت ؟
البته نباید لباس اونقدر تنگ باشه که برجستگی های بدن هم معلوم و محسوی باشه.
اگه این خانوم اینطوریه حداقل حجاب رو داره اگرم اینطوری نیس اصلا حجاب نداره.
یا باحجابه یا بی حجاب.
که با این طرز لباس پوشیدن و معلوم بودن این سرو گردن مطمئنا این خانوم بی حجابه.
کسی دیگه اعتراضی داره؟؟؟؟؟
محض رضای خدا یه خرده در مورد حجاب بخونید بعد بیایید اینجا افاضات بفرمایید !
فكرشو كن اگه خانم حاتمي توي اينجا چادر ميپوشيد چقدر روي خانم هاي ما تاثير ميگذاشت تا بدونن الگوي اون ها چادر ميپوشه حتي اگه يك نفر هم خوشش بياد يك نفره
زني كه حيا در او نمرده باشد، حجاب از او بركنند از شرم خواهد مرد، نه اين كه اينگونه از شادي لبخندش تا بناگوشش باز باشد!
من همیشه از شما چیزهای خوبی یاد میگیرم .
متشکرم و برقرار باشید انشالله .
خوب چرا خانم حاتمي توي اين محافلي در قلب غرب نبايد حجاب اسلامي رو ارايه بده و فقط بلده مدل تقليد كنه
اون از سر و وضع و حواشيش توي اسكار اين هم سر و وضعش توي كن
SaEeD&G عزیز
فقط نباید از یکی مثل لیلی حاتمی به تنهایی انتظار این رفتار های تحول خواهانه رو داشت .
ما با مشکل برهنگی در جهان و ایران مواجه هستیم که دهها سال برای رسیدن به اون در هالیوود مبارزه شد و پول خرج شد .
الان یه بازیگر زن بخواد وارد سینما بشه و با حجاب هم باشه احساس می کنه که به جایی و به پولی نمیرسه . و برای همین با حجاب ها اصلا نمیان .
این حس باید شکسته بشه و لازمه اون اینه که پول خرج کرد . حداقل یک صدم طرف مقابل
یک شرکت برای تشویق به مصرف دستمال کاغذی گفت جوایز صد میلیون تومنی میدم .
برنامه نداریم برنامه
مثلا اگه در فیلم قبرستان غیر انتفاعی دختر کافه دار که در نهایت مهندس با او ازدواج میکنه
با حجاب باشه این بزرگ ترین تبلیغ حجاب در جامعه است از یک میلیون همایش هم صد برابر ماثر تره . البته یک لباس جدید و زیبا .
حالا بگذریم فیلم تبلیغ خالص عشق مربعی بود . ( بعضی از دوستان ارزشی کجا هستند معلوم نیست - دوست پسر زنه !
حامد بهداد موقع طلاق اون ور خیابون منتظره )
البته ببخشید برنامه داریم خوبشم داریم
زیباترین لحظه ها همیشه برای بد حجاب ها
و
نکبت ترین لحظه ها همیشه برای خوش حجاب ها ست .
1.با توجه به فرهنگ غرب اصلن مورد توجه قرار نميگرفت چون بي معنا بود(در غرب كسي كه زياد خودش رو مي پو شاند رو حس مي كنن از لحاظ رواني اختلال داره طرف)پس نمي تونس نه فرهنگي از مملكتش نشون بده نه اسلام رو عرضه كنه چون با توجه به پوشش اون إدم اول نظر ميدن(اولين چيزي ك باعث جلب نظره انسان ها به هم ميشه پوشش اوناس)
2.معتقدم اين خانوم خودش اعتقادي به حجاب نداره پس كسيو نميشه به كاري اجبار كرد كه دوس نداره هر چند كه الگويي براي نسل جوونه
الان خيلي دين اسلام رو ترويج داد الان نه ؟يا خيلي از جوون هاي ما را بد حجاب تر کرد ؟
حقیقت جان
یعنی الان این خانم
http://myup.ir/images/00975485963137416609.bmp
رو همه دارن می گن داره دیونه می شه .
حالا دو تا احمق تو تلویزیون خودشون یه مزخرفی گفتن .
البته این حجاب یک دست و اجباری بدترین بلای تبلیغ حجاب شده .
فیلمها و سریال ها اگه می خوان تاثیر داشته باشن باید افراد جامعه رو همون طور که هستن نشون بده و برای نقش با حجاب معمولا بازیگری رو بیاره که خودش حجاب رو انتخاب کرده .
و البته تلویزیون هم در مصاحبه ها تقریبا همه افراد رو نشون بده .
ولي من مخالفم چون اين جور تريپ ها ديگه براي اون ها لوث شده اونها دنبال يك چيز جديدي هستن مثل حجاب برتر
منتظر یار عزیز
کاری که با سالها برنامه ریزی و هزینه انجام شده نمی شه با تذکر دادن درست کرد
باید پول و فکر خرج کرد
هر چقدر هم که پول بدید آش می خورید
توجه توجه توجه
تاکید می کنم
ما با مشکل عدم اعتقاد به پوشش و دین مواجه نیستیم
ما با مسموم بودن جو علیه حجاب مواجه هستیم
ما با القای یکی بودن برهنگی با خوش بختی و پوشش با بد بختی مواجه هستیم
اخه حقیقت چیز دیگه ایه نه این که شما نوشتین.
ما کاری به جامعه نداریم (البته جامعه ای که مد نظر شماس) چون جامعه ای که ما میشناسیم چادر براش یه ارزشه.
ولی معیار ما اسلامه و دستورات اسلام حالا بماند که خیلی جاها بهش عمل نمیکنیم ولی معیار اینه نه عرف جامعه.
انشالله که بهترینها نصیبتون بشه مخصوصا شهادت
تا حالا کسی این دعا رو در حقم نکرده بود . اولش فکر کردم کلمه شهادت رو اشتباه خوندم ولی بعد سریع برگشتم رو کلمه . بد جوری تکانم داد.
دعا کنید لایق باشم . دعا کنید فقط .
ضمنا کدوم احمقی گفته "چون اونا به با حجاب می گن روانی باید بی حجاب شد ؟" اونا میگن، بگن، غلط می کنن. با عقل به حجاب رسیدیم و هرچی غیر از عقل باشه غیر منطقی هست، اگر روانی ای هم باشه در حقیقت اونا هستن. ثانیا خدا مهمتره یا جشنواره کن ؟ لطفا اون احمقی که گفت "بهشون می گن روانی"، جواب این سوال رو بده که اگر کار خوبی انجام بدی و یه عده مسخرت کنن از کار خوبت دست بر میداری؟ اگر دس برداری حقیری و تو خودت شکستی و با عرض معذرت "عزت نداری".
شماها فکر گور خودتون باشین که یه بار سر از جهنم در نیارین.احساس خوب بودن هم بهتون دست نده .خوب بودن فقط به حجاب ظاهری نیست. طبق گفته قرآن لباس پرهیزگاری بهتر است.
کمي هم تند نوشتيد اينجا دعوا نداريم که .
اینکه از دید شما غرب فکر می کند کسانی که حجاب دارند تعادل روانی ندارند یک توهین به شعور بیش از یک میلیارد مسلمان است با تاکید بر اینکه در همه ادیان به حجاب و پوشش تاکید شده است و از لحاظ روانشناسی امروز برهنگی و بدپوششی ریشه در عقده های روانی انسانهای غرب زده دارد
تو خونتون هر کاری دلت خواست بکن ولی جامعه قانون داره میفهمی شما !!1یا خدای ناکرده.......
بعدم بگم که حضرت اقا و مولای ما امام خامنه ای(مد ظله العالی) فرمودند که تذکر لسانی حتما تاثیر داره و باید حتما تذکر لسانی داده بشه.
بولتن جان این سه نقطه های جدید الورود بنده نمی باشم . جهت اطلاع عرش شد . یاعلی
انگار خداوند سعادت زیبا بودن رو از ایشون گرفته
http://caffecinema.com/index.php?option=com_content&view=article&id=6207:--------2012-10-------------qq-4&catid=38:news-inter&Itemid=59
طبق قران عزيز .بايد روسري هاي خود را بر سينه هاي خويش فرواندازند و زينت و ارايش خود را اشکار نکنند .که ايشون رعايت نکرن .سوريه ي النور بود اين جملات .تو قران اومده حرف خداست پس سر حجابش ديگه صحبت نکنيم .حالا فرهنگش ،در اين لباس هيچ اثري از فرهنگ ما نيست بلکه از يک مد غربي استفاده شده .
و بیشتر از اون تا حالا هیچ جا منع نشده . گفتم شما برو ببین حجاب حضرت زهرا (سلام الله علیها) رو چطور توصیف کردند.
دیگه داری اعصاب خرد کن میشیا
شما بايد در سطح کلي کشور رو ببيني و بعد اکثريت رو مشخص کني و مشکل همين جاست که شما فقط همين چنتا شهر بزرگ رو مي بينيد و عموما هم دختراي محجبه مثل افراد بد حجاب زياد وارد سطح شهرها نمي شن و ما فکر مي کنيم که اکثر دختراي اين مملکت بد حجابن .
1 - نماینده فرهنگی باید نماینده خوبی ها و زیبایی های یک کشور باشد نه نماینده بدی ها و زشتی ها . و نه نماینده ارزشهای کشور میزبان .
2 - نماینده فرهنگی باید به قوانین کشورش احترام بگذارد و در بسط آن بکوشد هر چند به آن معتقد نباشد . هر چند اقلیت دینی باشد .
نه اینکه به آن معترض باشد .
لطفا به لینکی که از کافه سینما گذاشتم برید
خیلی ها دادشون از این آرایش در اومد
مثلا
همچین زیبا هم نیستن بیشتر معمولیه تا خوشگل عکسه بدون آرایش ببنید تا منظورم درک کنید
البته به نظر من معمولی هم نیست عکس ها رو ببینید
عجیبه که دیگران دارن به ارزشهای ما بیشتر احترام می زارن
http://myup.ir/images/00975485963137416609.bmp
در بالا يک سايت معرفي شده که چنتا عکس از ايشون هست که نشون مي ده عکاسان به ايشون بي توجه اي نکردن .ولي ايشون به فرهنگ غني ايران زمين بي توجه اي کردن .
کاذبش شده ... در حالی که ما در یک کشور اسلامی مثلا داریم زندگی میکنیم و عملکرد
هنرمندانمان هم باید اسلامی باشد ...
مثلا گلشیفته موقعی که میم مثل مادر را
بازیکرد محبوب بود یا الان که رفته لخت شده ؟
و ایمکه لخت شدن زن در اسلام فقط برای
شوهرش باید باشه تا جامعه به فساد
کشیده نشه ...
چرا چادرشو از پايين سر كرده!!
ضمنا عكاسهايي كه پشتش وايسادن چطوري ازش عكس بگيرند؟ اينوري ها دارن ازش عكس ميندازن.
اگه وقت داشتيد سوره ي النور رو بخونيد تا ببينيد ايشون چه کرده اند .
سوره نور آيات ٣١، ٣٣ و ٦٠
سوره احزاب آيات ٣١ و ٣٢ و ٥٣ و ٥٩
سوره اعراف آيه ٢٧
سوره مومنون آيات ١ تا ٦
مشکل خیلی ازافراد جامعه امروزماخصوصا چهره های شناخته شده این است که هدف را فراموش کردهایم وشیطان دنیاراکه وسیله رسیدن به هدف است بجای هدف زندگی برایمان زینت داده است هرکدام ازما یک یاچند وسیله را بجای هدف اشتباه گرفته ایم یکی مقام یکی شهرت یکی ثروت یکی شهوت یکی ...وغافل ازاینکه حتی اگر همه دنیا راهم بدست اوریم روح ما ودیعه ای الهی است وجز باوصال او ارام نخواهد گرفت ولی افسوس که غالبا وقتی انرا میفهمیم که دیرشده..االهم اجعل عواقب امورناخیرا
یاعلی
هر روز پاکت خبرهایمان را باز می کنیم تا پیامهایی را که دوستانمان فرستاده اند بخوانیم اما روزانه چقدر قرآن را باز می کنیم تا پیامهایی را که خدا برای ما فرستاده بخوانیم؟
اگر قرآن را می خواندیم بدیهی ترین حکم خدا را با عشق می پذیرفتیم و رعایت می کردیم.
یا علی
هر چی میخواستن ازش عکس گرفتن
توی سایت ها میتونی ببینی
حجاب در ایران بر اساس قانون الهی و قانون اساسی نشات گرفته از دین مبین اسلام بر هر خانم ایرانی که در ملاء عام حضور پیدا می کند واجب است حال یک خانم شاید خواست در محیط شخصی زندگیش در مقابل نامحرمین بی حجاب بگردد خوب این شخص مختار است مثل هر گناه دیگری که انجام می دهد و فردای روز قیامت می بایست خودش جوابگو باشد اما بحث محیط عمومی فرق می کند اینجا دیگر دلبخواه و حق شخصی معنایی پیدا نمی کند اینجا فرد نمی تواند بگوید چون یک حق شخصی است دوست ندارد با حجاب باشد بلکه در صورت بی علاقه بودن به حجاب باید حداقل های قانونی را که مشخص شده مراعات کند و به قانون و مردم و شرع احترام بگذارد
رعایت حجاب برای بانوی مسلمان هر جای دنیا هم که برود نقض نمی گردد.
ببینید جناب مبین منظوراین خبر وخیلی ازکامنتها اینه که خانم حاتمی وتمام هنرمندان با این طرز فکر شمابا ارزشهای انسانی اسلامی وایرانی خیلی بیشتروبهتر موردتوجه قرارمیگیرید چون این جذابیتهایی که خانم حاتمی میخوان به اونها نشان دهند اونها تا اخرش رفتن وشما حتی اگه گلشیفته هم بشی یک لحظه بیشتر نمیتونی جلب توجه کنی غافل ازاینکه این یک لحظه به قیمت تمام عمر واعتقادات واخرتش تمام میشود.
یاعلی
عقده ای
تا میاد این فرهنگ جا بیفته که ما بد حجاب نداریم یا بی حجابه یا با حجاب نوه ما همسن ما میشه.
بعدشم باید بگم که خیلی لباس زشت و دهاتی هم پوشیده! آبرو ما ایرانیا رو برده! بگو توکه لختکی پوشیدی حداقل یه لباس خوشکل میپوشیدی بی سلیقه!
کسی از ایشان چادر نخواست چون در حدش نیست اما این جماعت اگر مسلمانند باید حریم خدا را نشکنند.
جهت جلوگیری از اعتراض به اینکه کدام حریم خداوند را شکست میگویم فقط گردی صورت و کفین دست زن بدون آرایش و بدون جلوه گری در مقابل نامحرم اشکال ندارد.
از نگاه بعضیها شوهر یعنی نوکر:
سرویس ده بی توقع _ پولدار_ بی زبان _ بی فکر _ مطیع بی چون و چرای خانم _ تأیید کننده همه جوره حتی اشتباهات خانم و ترجیحا بدون مادر و خواهر که بدیهای عروس را خاله خدیجگی ننامند!
آیا بی تتوجهی ورها کردن انسان به خود ارزش چیزی و جایی از این دنیا را دارد؟ به والله ندارد.
فحشا، گرسنگی، اعتیاد، بیکاری ، گرانی، افسردگی، طلاق .................
برای اینا باید چیکار کرد؟
کی مقصره؟
کی باید سرزنش بشه؟
حضرت علی از زن یهودی که بهش ظلم شده بود دلجویی کرد!!!!!!!!!!!!
حالا خان حاتمی شده کافر؟
به وجدانتون برگردید و خوب فکر کنید عزیزان من