کد خبر: ۸۰۰۹۱
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

عکس/ کشف حجاب در تهران!

در حاشیه مراسم دهمین سالگرد "پیروزی مردمی ماه آوریل و شكست كودتای فاشیستی در كشور ونزوئلا"، در سفارت ونزوئلا در تهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
3
96
فضای داخل سفارتخانه ها همیشه اینطور بوده است. دقیقا نمی دانم اما فکر می کنم حریم داخلی سفارتخانه ها تابع قوانین کشور خودشان است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
5
57
حتما ایرانی نیستند و از اعضای خود سفارت می باشند
پاسخ ها
گردآفريد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
دليل نميشه اينجا ايرانه واين مراسم رسميه مخصوصا اينكه اگه توشون مقامات و حتي مردم ايران هم بودن بايد رعايت قوانين رو مي كردن اين بيگانگان هم دارن در قضيه حجاب موش مي دونن تا اين قضيه هر روز كم رنگ تر از روز قبل بشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
در تمامی سفارتخانه ها وضع به همین شکل است ؛ بهتر بود بولتن نیوز عزیز به وضعیت حجاب در برخی از نقاط شهر می پرداخت ؛ مطمئنا تصاویر جالب تری می توانست منتشر کند
دوست دار انقلاب اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
1
86
با سلام
آخه بولتن جان این چه تیتری هست که می زنی. بر اساس قوانین بین المللی محیط داخلی سفارت هر کشور به مثابه خاک آن کشور بوده و قوانین کشور متوقف فیه بر آن اعمال نمی گردد.
خوب شیطنت می کنی ها!!!!!
و من الله توفیق
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
راست میگه دیگه.آبروریزی کردید با این تیتر زدنتون
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
1
51
اگر نمیدونید بدونید از نظر دیپلماتیک سفارت هر کشوری حکم خاک اون کشور رو داره . هر کسی هم قانون کشور خودش رو داره و میتونه آزاد باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
1
29
داخل محوطه سفارت یک کشور و سازمان ملل جزء خاک آن کشور و سازمان محسوب می شود و قانون همان کشور در داخل آن اعمال می شود. این کشف حجاب در تهران محسوب نمی شود و کارمندان این کشور در داخل سفارت خود مثل کشور خود رفتار و پوشش دارندٰ، زدن این تیتر به این نحو درست نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
14
41
وا اسلاما.... اگه سفارت انگلیس بود که می گفتین "پارتی همجنسباز ها در لانه روباه" !!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
شما وکیل انگل استانی؟؟ سوزشت اومد!؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
3
23
تیتر تون اول عصبانیم کرد بعد خنداندم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
6
29
شماها هم عجب گیر هایی می دهید در سفارت ونزوئلا در تهران که خاک هر کشور سفارت آن هست به طبع شرایط داخل خیابان ولی عصر یا مجامع عمومی را ندارد تازه حجاب که فقط مو نیست حجاب یک رفتار به همراه پوشش توصیه شده اسلامی است متاسفانه بسیاری از خانم های به اصطلاح با چادر عربی با آرایش های غلیظ وعشوه های خرکی هیچکس کاری با آنها ندارد وهرکاری دلشون بخواهد تحت لوای چادر محرک که می کنند
پاسخ ها
دخترايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
كدوم ناداني چادرعربي رو بي حجابي ميدونه.توبرو خودتو درست كن كه با يه چادر عربي تحريك ميشي! اگه خيلي حاليته حرف زدنتو درست كن اظهارنظر در مورد چادر و حجاب پيشكش.
ناشناس دیگه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
بله جناب ناشناس منم با شما موافقم
خداوند لعنت کند خانمهای بی حجاب رو که با دین و ایمان مردم بازی میکنند.
دختر مسلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
دختر ایرونی شما چرا به خودت میگیری!!
ایشون گفتند چادر عربی با آرایش غلیظ و عشوه های خرکی..
در ضمن حرف زدن شما هم واقعا جای درست کردن داره هاا!!
بعضی از خانمها هم با چادر عربی بسیار براق ظاهر میشن با کله های گنده!!(منظورم گیر موهایی که استفاده میکنند) البته همه میتونند تشخیص بدن کی چکاره است..
احمد ا.
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
"كدوم ناداني چادرعربي رو بي حجابي ميدونه.توبرو خودتو درست كن كه با يه چادر عربي تحريك ميشي! "

متاسفانه این جواب ها و برخی از جواب های نظیر این صحبت های انحرافی است که در مقابل بدحجابی بیان می شود،

اگر درست فهمیده باشم این دوست ناشناس فرمودند حجاب لازم است اما کافی نیست ، بسیاری هستند که چادر هم برای انها مد است و یکی از انها که من انتقاد زیادی به او دارم یکی از مجری های پرحاشیه تلویزیون است،

امیدوارم حجاب و عفاف هر دو در کنار هم باشند.
دخترايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
خانم دختر مسلمان _
1. اين ناشناس با كنار هم قرار دادن يك حلال و يك حرام يك نوع نتيجه گيري كرد و خواست هر دو رو با هم زير سوال ببره. اين حركت موذيانه رو حتي گاهي تو فيلم ها هم ميبينيم.مثل فيلم آتش بس كه با قرار دادن توقعات منطقي يك مرد از زنش در كنار توقعات غير منطقي سعي كرد هر دو رو باهم بد نشون بده.ببخشيد كه بي ربط گفتم.خواستم قضيه برات روشن شه تاديگه گول اينا رو نخوري.
2.من خيلي سعي ميكنم احترام همه مخالفانم رو نگه دارم اما وقتي با افرادي مواجه ميشم كه به اسم دين ميخوان عقايد طالباني رو وارد جامعه كنند ديگه كنترل خودم رو از دست ميدم.واقعا به نظر تو چادر عربي براق چه اشكالي داره.يعني اين برقش ميتونه باعث به گناه افتادن آقايون بشه؟احمد آقا گفتند چادر براي بعضي ها يك مد است.خب واقعا چه اشكالي داره؟ چرا فكر ميكنيم هر چيز جديدي كه ديديم بايد باهاش مخالفت كنيم؟چه اشكالي داره يك خانم در حدي كه موجب بدحجابيش نشه زيبا پوش هم باشه؟ چراكه هر زيبايي اي گناه آلود و شهوت برانگيز نيست.من خودم حتي يك تار موم رو هم بيرون نميذارم و يك قلم آرايش هم نميكنم.تو خيابون هم تا حد ممكن سعي ميكنم نخندم تا جلب توجه نكنم.اما چادر عربي براق و ملي هم استفاده ميكنم چون هم زيبا هستند و هم احساس ميكنم حجابم با اين چادرا كاملتره چون بهتر ميتونم كنترلشون كنم.من حجاب رو با جون و دل پذيرفتم اما حرفم اينه كه نبايد عقايد افراطي رو وارد دين كرد.
دختر مسلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
بحث تحریک شدن و نشدن نیست، بحث جلب توجه میباشد
من خودم چادر لبنانی میپوشم، بنده هم با مد جدید مخالف نیستم اما معیارم برای پوشش جدید و قدیم بودن نیست معیار اون چیزیه که اسلام داده و سعی میکنم در این راستا حرکت کنم و این حدیث پیامبر آویزه گوشمه که :
دو گروه از دوزخیان را دیدم که در این زمان نیامده اند...زنان پوشیده ای که نیمه عریانند!! کجراهه میروند سرهایشان را همچون کوهان شتر برجسته میکنند، اینان به بهشت نمیروند و بوی بهشت را از فاصله ی دور استشمام نمیکند"
معیار اینه که اسلام داده ، این نیست که صرف چادر سر کردن فکر کنیم حجابمون دیگه درست شد... وظیفه ی ما اینه که حتی الامکان پوششی داشته باشیم که جلب توجه نشه چادر براق یا غیر براق..
مدیر پایگاه احسنت بر شما
دخترايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
نميدونم چرا تو سعي ميكني عمدا حرف منو متوجه نشي.
1.من گفتم زيبايي در حدي كه اسلام اجازه ميده نه به هر قيمتي.
2.شما گفتي تو قم زندگي ميكني. پس ميدوني كه اكثر دختراي قمي از چادر عربي براق استفاده ميكنند و اين چادر حداقل تو قم ديگه جلب توجه نميكنه.درواقع اسلام حدود حجاب رو معين كرده نه شكل اون رو. و عرف جامعه تعيين ميكنه كه در هر برهه ي زماني چه شكلي بي حجابي به حساب مياد.
دختر مسلمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
اتفاقا چون در قم زندگی میکنم چنین پوششی را بیان کردم!
من گفتم ما در اسلام معیار داریم معیاره که نشون میده چی بی حجابیه نه عرف بعضی از روستاهای ما خانمها موی جلوی سر خو رو بیرون میذارن یا تنها توری بعنوان روسری سر میکنند براشون هم عادیه جلب توجه هم نمیکنه، یا با نامحرم دست میدن چون یه رسمه..
حالا چون در عرف عادی شده ، گناهی هم بر اون نیست!؟
گفتم هر شخصی در قبال پوشش خود وظیفه داره کامنتم رو هم دوباره بخونید اگه قبول دارید فبها..
در ضمن ترجیح میدم شما خطاب شوم تا تو!!!
دخترايراني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
خانم محترم لطفا دقيق بخوانيد.چون ديگه واقعا دارم از اين بحث سطحي خسته ميشم.ما هردومون به يك اصول اعتقاد داريم و گمان ميكنم اگر بدون تعصب بخوانيم بهتر متوجه منظور يكديگر خواهيم شد.من گفتم (اسلام حدود حجاب رو معين كرده.)احساس ميكنم شما حدود حجاب و شكل حجاب را با هم اشتباه گرفته ايد.حدود حجاب در اسلام اينه:زنها بايد تمام بدن به جز دستها تا مچ و گردي صورت بپوشانند.ولباسهايشان نبايد نازك و تنگ باشد ونبايد برجستگي هاي بدن را نشان دهد.رنگ لباس نيز نبايد باعث جلب توجه و تحريك نامحرم شود.شكل حجاب نيز يعني اينكه اين حدود ميتواند در چادر يا مانتو يا بلوز و دامن يا غيره باشد (به شرط رعايت حدود)
خب اون خانمي كه بنا به عرف موهاش رو بيرون ميذاره حدود رو رعايت نكرده و بنده عرض كردم عرف فقط ميتواند در شكل حجاب تاثير گذار باشد.مانند همين چادر لبناني كه شما فرموديد سر ميكنيد.اين چادر هم در ابتداي ورودش به جامعه جلب توجه ميكرد اما با فراگير شدن آن اين جلب توجه از بين رفت.چادر عربي نيز همينطور است و با گذشت مدت كوتاهي عادي شد.اميدوارم منظورم را صحيح بيان كرده باشم.در ضمن(تو)بدون منظور بود و اگر ملاحظه كنيد در جمله ي دوم از (شما)استفاده كردم.موفق و مؤيد باشيد.در پناه حق.
پرواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
2
15
حرف شما ناشناس جان کاملا درسته
ولی چرا اینقدر بد بیان کردید.
درضمن اون افرادی رو که شما میگید از هزار کیلومتری هم مشخصن و اون چادر هم برای جلب توجه بیشتر استفاده میکنند، یا به اجبار کسی
اصلا درست نیست اسم چادری رو روی اون افراد گذاشت و چادر رو خراب کرد،و مطمئن باشید این جور افراد با کسانی که وضع حجاب خوبی ندارند هیچ فرقی نمیکنند.
پاسخ ها
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
کاملا در مورد این مطلب با شما موافقم.
گوجه سبز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
پرواز ،کاملا درست میگه
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
1
13
وضعیت حجاب هر کسی در سفارتخانه خودش به قوانین کشور خودش مربوط میشود.

درکشور ما بی حجاب ها 2 دسته اند یکی اونهایی که با پوشش خود علنا مخالفت خودشون رو با حجاب ابراز میکنند و 33 سال است که همین بوده ولی دستهء جدیدالورود همین خانمهای چادری به قول کاربر بالایی هستند که واقعا در حال تخریب وجههء ظاهری زنان محجبه اند.
پاسخ ها
امید(اصفهان)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
خوشحالم که از واژه بد حجاب استفاده نکردید و گفتید بی حجاب. اصلش هم همینه یا بی حجاب یا باحجاب. بد حجاب نداریم.
سربازصفر وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
5
بابا بولتن جون کمتر شیطنت کن

این بنده خدا ها تو سفارت خودشون هستند و خطایی مرتکب نشده اند

تازه به احترام و حرمت قوانین جمهوری اسلامی ایران عزیز روی دیوارها را به ارتفاع بیشتر از 2 متر با ایرانیت پوشانده اند تا از اطراف مورد ایراد و دید واقع نشوند .
فرزند ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
2
3
بولتن چکار داری می کنی اینجوری اصل مبارزه با بدحجابی و ابتذال در کشور را به بیراهه می بری و در ضمن در سفارت خانه های دیگر مثل آلمان و .... وضعیت بسیار اسفناکتر از این حرفاست اینکه شما چرا به ونزوئلا گیر دادید کمی مشکوک است کمی روی خبرنگارتان دقت بیشتری بکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
2
6
ببخشید اشتباه میکنید اینجا تهران نیست.
اینجا طبق قوانین جمهوری اسلامی سفارت و خاک کشور دوست ونزویلا است وبه من و شما ربطی نداره برادرررررر
senator
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
6
بابا اونا حريم خصوصي خودشون رو دارن بولتون واقعا كه ........
2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
1
6
بی مزه بود
سوزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
0
5
مگر محيط سفارتخانه جز خاك همان كشور محسوب نمي شود؟تو درسهاي ما اين موضوع هست كه سفارتخانه هر كشور جز خاك خود اون كشور و از قوانين كشور خودشون تبعيت مي كنند.
حجت م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
4
7
الان متاسفانه وضعیت حجاب خیلی از دختران این مرزوبوم از وضعیت حجاب این سفارتخانه هم بدتره یه نمونش اهالی سینما
حالا کی میخوادجلو اینا روبگیره ؟؟؟؟؟
دختر چادری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
1
3
ببخشید تو خیابونا از اینا با حجاب ترن؟اینا نا مسلمونن ما که مسلمونیم وحجابم واجب اما اگه بعضی ها روسری شون رو میکندن بهتره چون در واقع هیچی نپوشیدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
1
6
اصلا یه حدیث روایت یا آیه بیار که توی خود شهر هم حجاب اجباریه بعد فکر خاک بیگانه رو یه کاریش میکنیم احمدی نژاد با همه بدیهاش اینو درست میگه که حجاب زوری نمیشه الان سی ساله که داریم زور میزنیم نمیشه چون خودمون ایراد داریم خالص نیستیم از اینور قانون میاریم از اونور دخترا مونو میگیرن!یا آقازاده هستند نمی تونن بگیرن ولی اگه طرف باور کنه حجاب مسونیته خودشمیره دنبالش
پاسخ ها
افتاب گردان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
بله قانونه چون ایه حجاب در قرانه و مملکت ما یه کشور اسلامیه واسلام سرلوحه قانون گزاریشه پس وقتی یه چیزی بشه قانون همه باید بهش عمل کنن مثل کمرند ایمنی که همه باید ببندن چه خوششون بیاد چه نیاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
2
3
سفارت هر کشور،تابع قوانین کشور خودشه.
خیلی به خودتون زحمت دادید،برید خیابونای بالا شهر راحتتر از این سوژه ها پیدا میشه.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
1
2
شما هم دنبال این هستید که چطور علیه کشورهای خارجی جو سازی کنید.
با پایین کشیدن دیگران نمی شه خودمون را بالا ببینیم
باید خودمون رو بالا بکشیم
پشیمون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
4
3
اولین باره سایتتون رو دیدم و قول میدم آخرین بارمم باشه بای بولتن
دماح 7
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
2
4
چار دیواری اختیاری ...............!!!!!!!!!!!
صبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
5
2
حجاب بر هر زن و مرد مسلمانی واجب است.
1- همانطور که اغلب دوستان گفتند خاک سفارت یک کشور مانند خاک خود آن کشور است و تابع قوانین همان کشور است پس اینجا تهران نیست هرچند در تهران است.
2- حجاب بر مسلمانان واجب است و البته فردی که وارد حریم مسلمین می شود باید قوانین آنان را رعایت کند.
وجوب حجاب یک بحث سیاسی و قراردادی نیست که کسی بتواند آن را نقض کند بلکه یک قانون الهی تخلف ناپذیر است. ضمناً یک مسأله فردی نیست که کسی بگوید من دلم نمی خواهد آن را رعایت کنم بلکه یک مسأله اجتماعی است که سایر افراد جامعه را تحت الشعاع خود قرار می دهد.
در ضمن حجاب ساخته دین اسلام نیست، حجاب در تمام ادیان آسمانی وجود داشته و در تمام ادوار زندگی بشر مورد توجه بوده است و دین مبین اسلام با توجه به اثرات و نتایج نیکوی آن، آن را تأیید و تجویز کرده است و رعایت آن را واجب نموده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
0
2
ببين چيكار كرديد همه از طرفدار حجاب گرفته تا بي حجابي صداشون دراومد چرا متعصبانه تيتر و مطلب ميزنيد همه دوستان به اندازه كافي براتون توضيح دادن چرا خانوماي توي عكس بي حجابن
حسین سوری ( تهران دانلود )
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
2
2
واقعا متاسفیم ...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
1
2
عوض اینکه اینقدر خانم ها رو سوژه کنید کمی به وضعیت اسفبار اقتصادی توجه کنید..همه چیز بااین حرفها و داستان ها گم شده...
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
0
1
تنهاخداست که میداند...
ناشناس
|
CANADA
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
0
1
البته درسته که فضای داخل سفارته، اما من به‌شخصه در چندین سفارت بسیاری از ایرانی‌ها رو دیدم که حتی سروضع‌شون از خارجی‌ها هم ناجورتره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
1
0
راستی یارانه چی شد؟؟؟؟؟>؟؟؟؟؟
سن بالا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
1
1
خدايي اينم خبره كه ميزاريد تو سايت و ملت ميان اينهمه نظر ميدن.؟؟؟به من و شما چه كه چند نفر كه معلوم نيست كي هستند سرشون بازه؟ حالا گيريم ايراني اند...خب كه چي؟؟
آرزو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
1
1
یعنی حتی خبرنگار شما نمی دونسته سفارت هر کشور، جزوی از خاک اون کشور محسوب می شه که قوانین کشور خودشون برشون حاکمه؟ براتون متاسفم.
پاسخ ها
سن بالا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
دمت گرم دخترم..اين بولتون فقط دنبال چشم چرونيه..يه روز انجلا جولي رو ميذاره..يه روگلشيفته و يه روز هم اين عكس مزخرف رو.براشون متاسفم وبراي خودم كه ميام تو اين سايت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
1
0
داخل سفارت خاک کشور حساب میشه. هر جای دنیا بری داخل سفارت ایران مجبوری روسری سرت کنی
این به اون در
sahar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
0
0
ali bood hal kardam too qom to saro kaleye ma mizanan inam az tehran inam edalate ejtemaiiii too iran
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین