ارزجو
جشواره بزرگ والکس
کد خبر: ۷۴۸۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
جمهوری آذربایجان در یک اقدام غیر حرفه ای سایت شبکه سحر آذری را از دسترس خارج کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، سایت شبکه سحر آذری به آدرس azeri.sahartv.ir که برای مخاطبان آذربایجانی به عنوان اصلی ترین منبع خبر و اطلاع رسانی بر روی وب بود و عمده محتوای آن را برنامه های تلویزیون شبکه سحر شکل می داد در جمهوری آذربایجان از دسترس خارج شده است.


وزارت ارتباطات و اطلاع رسانی جمهوری آذربایجان هنوز هیچ توضیحی در این باره ارایه نکرده است.


اخیرا اکثر رسانه ای جمهوری آذربایجان به بهانه های مختلفی در یک خط تبلیغی کاملا هماهنگ اقدام به فضاسازی و جریان سازی علیه جمهوری اسلامی ایران و تطهیرسازی نفوذ و اقدامات رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان کردند. در این پروپاگاندا برخی رسانه ها از فرافکنی علیه شبکه سحر هم دریغ نکردند.


شبکه سحر تنها رسانه ی پیشرو در عرصه برودکست و شبکه ای تعاملی بود که دسترسی مخاطبان به اطلاعات واقع بینانه و تحلیلهای همه جانبه را فراهم می کرد، در یکسال اخیر همگام با رسانه های مردمی در پوشش جنگ دوم قره باغ که به جنگ وطن مشهور بود همراه و در کنار مردم آذربایجان بود. اخیرا شبکه سحر با رویکرد حرفه ای در قبال رویدادهای منطقه و حضور پررنگ در عرصه وب و شبکه های اجتماعی مورد اقبال افکار عمومی بود.


شبکه سحر آذری قریب به سی سال فعالیت خود همواره مورد توجه ترک زبانان در سراسر دنیا در زمینه خبر و برنامه های سیاسی، دوبله فاخر و برنامه های مناسبتی است .

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۱
0
0
چهره واقعی حکومت جعلی وفاسد باکوبرای مردم وخصوصا شیعیان باکوبیش ازپیش آشکارشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
تلگرام
اینستا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین