کد خبر: ۷۳۵۲۲۲
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

نماینده دشتستان به کرونا مبتلا شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.
نماینده دشتستان به کرونا مبتلا شد

به گزارش بولتن نیوز، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «تست کرونای بنده مثبت شد. از اینکه برای مدتی نمی‌توانم پاسخگوی مردم عزیزمان باشم، پوزش می‌طلبم.»

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین