کد خبر: ۷۲۹۵۵
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

چرا سایت توکلی به علامه مصباح حمله کرد؟

این ترس و وحشت برای این است که به خوبی می دانند ، تا زمانیکه رهبری معنوی و فکری علامه مصباح بر جبهه پایداری حاکم است ، این جبهه بر سر اصول و مبانی انقلاب اسلامی از جمله اصل ولایت مطلقه فقیه با احدی معامله نخواهد کرد و به هیچ یک از مسئولین نیز اجازه نخواهد داد که این اصول را دور بزنند.
سایت منسوب به احمد توکلی بعد از حمایت های مکرر از افروغ ها و توجیه عجیب عمکلرد این قشر هنجارشکن، در یک تحریف آشکار سعی در تخریب علامه مصباح یزدی نمود و تلاش نمود تا راه رفته اصلاح طلبان افراطی در تخریب چهره های شاخص نظام را در دوران انزوای این گروههای معاند ادامه دهد.

سرویس سیاسی بی باک؛ سید مختار موسوی: حمله سایت منسوب به توکلی به علامه مصباح یزدی و جبهه پایداری که متشکل از وفادارترین ، صادق ترین ، بصیرترین ، و مخلص ترین وپاکترین یاران ولایت است ، ناشی از بی بصیرتی وعدم معرفت و بیگانه بودن دست اندر کاران این سایت به اسلام ناب محمدی (ص) و منابع احکام اسلامی و جایگاه عقل در شریعت و ارتباط بین دین و عقل و رابطه بین علم و عقل و علم و دین و سرانجام عدم آگاهی آنان از نقش ولایت در دین و دینداری مسلمانان است .

البته ترس و وحشتی که امثال این سایت به جبهه پایداری دارند ؛ ریشه در اخلاص ، ایمان ، زهد و تقوا ، صداقت ، عدالت ، امانتداری ، خرد ورزی ، پاکدستی ، بصیرت ، علم و دانش ، وفاداری و در رأس همه، خدامحوری و خدامداری و خداگرایی و ولایت مداری و ولایت پذیری بلاقید و شرط حضرت علامه مصباح یزدی و جبهه پایداری دارد .

این ترس و وحشت برای این است که به خوبی می دانند ، تا زمانیکه رهبری معنوی و فکری علامه مصباح بر جبهه پایداری حاکم است ، این جبهه بر سر اصول و مبانی انقلاب اسلامی از جمله اصل ولایت مطلقه فقیه با احدی معامله نخواهد کرد و به هیچ یک از مسئولین نیز اجازه نخواهد داد که این اصول را دور بزنند.

بنابراین کسانیکه ریگی در کفش دارند  فکرهای پلیدی در سرخود می پروانند ، و مترصد تحصیل فرصت مناسب هستند تا اصول و ارزشهای دینی و انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی ؛ از جمله اصل ولایت را دور بزنند ؛ بدیهی است که در قدم اول ، به فکر چگونه نابود کردن و از سر راه برداشتنِ دیده بانها و محافظین اصلی و پاسداران اصیل ولایت و تخریب و تضعیف عقبه تئوریک انقلاب اسلامی و الگوهای ولایتمداری و ولایت پذیری باشند . بدینسان نباید تردید کرد که حمله یک سایت خبری سیاست زده _ که دفاع از افروغ ها را در کارنامه دارد _ به علامه مصباح یزدی و جبهه پایداری نیز در همین راستا بوده است .

آری ، فریاد امثال این سایت نیز ناشی از دردی می باشد که ، دینداری و خرد ورزی و بصیرت و ولایت پذیری مطهری زمان حضرت آیت الله مصباح یزدی به آنها فشار آورده است . برای اینکه می دانند ، تا امثال علامه مصباح یزدی و شاگردانش که اضلاع اصلی جبهه پایداری را تشکیل داده اند ، به عنوان سربازان ولایت به پاسداری از ولایت و دیگر ارزشها می پردازند ، احدی نخواهد نتوانست به ولایت و دیگر اصول شناخته شده انقلاب اسلامی آسیبی برساند .

مثلاً این رسانه خواسته در انتقادات و یا حمله اهانت آمیز خود استدلال نماید و به زعم و خیال خودشان ، به مقوله عقلانیت حول محور ولایت ، اشکال گرفته است . که عین جمله غیر اصولی و غیر علمی و فاقد منطق علمی و فقهی و بی معنی آنها جهت قضاوت شما خوبان اینجا منعکس میگردد : « _ آقایان و بانوان محترم جبهه پایداری، عقلانیت حول محور ولایت یعنی چه؟ یعنی اگر عقل شما به امری دستور دهد که ولایت خلاف آن را صادر کند ، شما به امر عقل خود عمل خواهید کرد؟؟ پس آن یار امام باقر (ع) که به فرموده ی حضرت داخل تنور رفت قطعا از اعضای جبهه پایداری نخواهد بود.»

در پاسخ به این سوال مضحک و بی اساس میگویم :

اولاً : عصبانیت شما و امثال شما از این است که تک تک اعضای جبهه پایداری و آن جوانان پاکدامنی که از این جبهه ناب اصولگرایی حمایت می کنند ؛ که شما مثل خاتمی به آنها توهین کرده اید ؛ همه بدون استثناء از یاران تنوری ولایت هستند .

 ثانیاً: شعار جبهه پایداری که بارها از زبان مبارک خورشید فروزنده انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز بیان شده است ، عبارت است از : عقلانیت ، معنویت و عدالت حول محور ولایت است .

لذا خطاب به آقای احمد توکلی که این سایت متخلّف منتسب به ایشان است و این اهانات به رهبر فکری و معنوی جبهه پایداری که محبوب اکثریت قریب اتفاق حماسه سازان 9دی است ، از ناحیه این سایت بعمل آمده و خشم جوانان حزب اللهی را برانگیخته است ، اعلام میگردد که بارها و بارها از ناحیه حضرت علامه و شاگردان ایشان در تبیین اصول و معیارهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی اعلام شده است که : عقلانیت و معنویت و عدالت مورد نظرجبهه پایداری شریعت محور است . و شریعت محور بودن عقلانیت و معنویت و عدالت ، جای هیچ اشکال و ایراد و بهانه ای برای کسی نمی گذارد .

و اینک بنده خطاب به آقای احمد توکلی که در همه چیز خیلی مدعی هستند و به غیر از خودشان کسی را قبول ندارد عرض می کنم : آقای توکلی ! بیش از 1400 سال است که عقل در کنار کتاب خدا و سنت رسول الله (ص) و اجماع به عنوان یکی از منابع چهارگانه استنباط  صدور احکام اسلامی معرفی شده است ؛ و پیامبر عظیم الشأن اسلام و دوازده جانشین معصومش که سلام و درود خدا بر آنها باد و جمیع فقها و مجتهدین از صدر تا کنون از این تقسیم بندی تبعیت کرده و آن را امضا نموده اند . و تردیدی نیست که عقلانیت موجود در شعار جبهه پایداری نیز، از این تقسیم بندی و با لحاظ قرار دادن رتبه و نقش عقل در دین نشأت گرفته است . اما تابحال از ناحیه کسی که ادعای دینداری در مکتب شیعه و سنی را داشته باشد ، ایراد و اشکالی از نقش عقل در دین و یااینکه چرا عقل بعنوان یکی از منابع احکام دین پذیرفته شده گرفته نشده است .

ضمناً بد نیست آقای توکلی و دست اندر کاران سایت خبری شان و نویسنده آن متن توهین آمیز بدانند که ، در فقه شیعه و فلسفه اسلامی ، قاعده ای وجود دارد تحت عنوان « قاعده ملازمه میان عقل و شرع » یعنی طبق این قاعده ، هرگز شرع به چیزی حکم نمی کند که بر خلاف عقل باشد و در مقابل ، هرگز عقل نیز به چیزی امر نمی کند که بر خلاف شرع باشد . پس بنابراین نگرانی این سایت بسیار بی مورد است و ایرادات آنهارا باید محترمانه به دیوار کوبید .

ضمناً آقای توکلی من که به تأسی از علامه مصباح و شاگردان بزرگوارش در تیرماه 84 وخرداد 88 به احمدی نژاد رأی داده ام ومادر من هم که مادر شهیدی است ، برای پیروزی احمدی نژاد هزاران صلوات نذر کرده بود ؛ امروز پشیمان نیستیم چون ایمان داریم که در هردو دوره ، اصلح و بهترین فرد را انتخاب کرده ایم و شک نداریم که خدا و امام زمان (عج) و نائب برحق امام زمان(عج) از این انتخاب ما کاملاً راضی بوده اند و ضمناً بنده که کوچکترین عضو از جامعه بزرگ مریدان علامه مصباح و جبهه پایداری هستم ، جزء اولین ایرانیانی بودم که بازهم به تأسی و تبعیت از علامه مصباح و شاگردانش از عملکرد احمدی نژاد در عرصه حجاب ، و مواضع او در برابر جریان انحرافی در مطبوعات سراسری و فضای مجازی انتقاد نموده ام . منظور این است که ما با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته ایم و هر مسئولی تا در خط ولایت حرکت می کند و مطیع محض ولایت است مورد حمایت ملت خواهد بود .

در خاتمه به آقای توکلی و دیگر دست اندر کاران تریبون های رسانه ای شان توصیه می کنم که کمی پیرامون نقش عقل در دین و عقلانیت شریعت محور، مطالعه نمایند . و اینگونه بی مطالعه به بزرگانی که محبوب ولی امر مسلمین و امت هستند، اهانت نکنند که اصلاح طلبان و سایر معاندین، تائید کننده بی نتیجه بودن این نوع فعالیتها می باشند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
8
9
مقاله خوبي بود. ممنون
يك عضو كوچك از خانواده هاي شهدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
12
5
آقاي توكلي كه زماني مورد نظر بود با جبهه گيريهاي سالهاي اخيرش عليه دولت وجهه قبلي خود را از دست داده است او و علي مطهري با هم پيمان عقبه خبيثه بسته اند كه هميشه و در همه حال منتقد باشند منتقد احمدي نژاد كه سهل است آنها اگر امام عصر هم زمامدار باشند منتقد باقي خواهند ماند
مدیر پایگاه دوست عزیز به این شدت هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
جهنم به این داغی هم که شما گفتی نیست
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
با كليات حرفتون يه جورايي موافقم و حتي اين دوره قصد راي دادن به آقاي توكّلي را هم ندارم، ولي خدا وكيلي هم سنگ كردن آقاي توكّي با آقاي مطهري خيلي بي‌انصافافيه.

دانه‌ي فلفـل سيـاه و خـال مـه رويـان سيــاه
هر دو جانسوز است، ليكن اين كجا و آن كجا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
3
7
علامه پیروز است به کوری ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
1
8
از آغاز ولایت تا به الان هرکس با ولایت در افتاد ،ور افتاده
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
4
7
متاسفانه اقاي توكلي هم از خط انصاف خارج شده وداره به بيراهه ميره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بصیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
10
2
((جبهه پایداری که متشکل از وفادارترین ، صادق ترین ، بصیرترین ، و مخلص ترین وپاکترین یاران ولایت است))

شــــوخی می کنی!؟
خداییش خالی بندی هم حدی داره
مدیر پایگاه شوخی می کنی !
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
خدارو شکر معنای وفادارترین ، صادق ترین ، بصیرترین ، و مخلص ترین وپاکترین رو هم فهمیدیم.
حضرت آقا یاران خودشون رو خیلی بهتر از امثال شماها میشناسن.
اگر دین ندارید لاقل آزاده باشید.(مخصوصا شما بولتنی ها).
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
جناب بصیر و مخصوصا آقای ناشناس!!!
اکثریت افراد جبهه پایداری انقلا یا از شاگردان نزدیک یا از یاران نزدیک و مورد تایید علامه مصباح هستند ( البته تا امروز چرا که همیشه میزان حال افراد است ) جالبه ناشناس عزیز که از حضزت آقا هزینه میکنه تا جبهه پایداری که مورد تایید علامه مصباحه رو به تمسخر بگیره این جمله حضرت آقا درمورد علامه مصباح رو بخونه :
" حضرت امام خامنه ای در مورد شخصیّت علّامه مصباح یزدی فرمودند :
(اگر خداوند متعال به نسل كنوني ما اين توفيق را نداد كه از شخصيت هايي مانند علامه طباطبايي و شهيد مطهري استفاده كند،اما به لطف خدا، اين شخصيت عزيز و عظيم القدر، خلأ آن عزيزان را در زمان ما پر مي كند ... بنده نزديك به چهل سال است كه جناب آقاي مصباح را مي شناسم و به ايشان به عنوان يك فقيه، فيلسوف، متفكر و صاحب نظر در مسائل اساسي اسلام ارادت قلبي دارم ) "
جبهه پایداری انقلاب تنها جبهه ایه که در مقابل فتنه هم ایستاد هم سکوت نکرد هم مصلحت اندیشی بیجا نکرد هم در مقابل جریان انحرافی و انحرافاتش ایستاد هم تا به امروز در خط رهبری و ولایت و فرمایشات راهگشای علامه مصباح حرکت کرد
شما این رو بصیرت و صداقت و وفاداری به انقلاب نمیدونی؟؟؟؟؟؟
علوي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
4
بولتن عزيزمثل اينكه پولهاي مشايي به شماهم رسيده كه ازبازيخورده هاي اون طرفداري ميكني
مدیر پایگاه اونم چه پولهایی احتمالا عید امسال مارو تو جزایر قناری کنار قناریها فقط می تونید پیدا کنید . یه چیزی می گیها پول بابا اینا آب از لای انگشتاشون برای بولتن نمی ریزه دستشون برسه پخ پخ می کنند این جماعت بولتن نیوزی را .
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
7
هروقت کم می آورند معمولأ پاکترین و مظلومترین را نشانه می گیرند. باید بدانند جایگاه والای علامه عزیز با حرکات و سخنان سخیف عده ای ابله در نزد خدا و خلق والاتر و مستحکمتر میشود.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
احسنت! واقعا خاك بر خورشيد مي‌پاشند. البته بد هم نيست! محك شناخت هم به ما مي‌دهند.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
احسنت به شما دو بزرگوار و انقلابی با بصیرت
خستگی خوندن نظرات سخیفانه بعضی ها با خوندن نظرات قشنگ شما از تن ادم بیرون میره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
5
عجب هنر مند هایی در جبهه پایداری جمع شده اند و هریک برای لشگر رزمی ای فرمانده هستند
مجید(مازندران)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
2
9
آفرین بولتن خیلی قشنگ زیبا کوبنده و حماسی بود
خیلی کیف کردم عالی بودی بولتن عالی
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
6
0
معتقد هستم افروغ و توکلی و مطهری پایبند به نظام هستند،
اگر پیام بلند رهبری در ایجاد کرسی های آزاد اندیشی شنیده می شد خوب بود و شاید اگر این بحث ها در مناظره های کارسناسی مطرح میشد برای من و بسیاری که از فقه سر رشته زیادی نداریم آگاهی بخش بود،
البته من بحث آیت الله مصباح یزدی رو از جبهه پایداری جدا می دانم و خودشان هم گفته اند ولایتی بر ایشان ندارم، جبهه پایداری عناصر پاک و ولایی دارد عناصر کاسب فتنه هم دارد،
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
معتقد هستم شما حسابی مسائل قاطی کردید دچار تناقض میشید هااا!!
آیت الله مصباح یزدی و مهدوی کنی و خز علی همه جبهه پایداری رو تایید کردند جناب تو هوا حرف زدن که هنر نیست میشه شما کاسب فتنه را در این جبهه نام ببرید؟!
اگه اعتقاد دارید افروغ و توکلی و مطهری پایبند به نظام هستند،دیگه گفتنش چه ضرورتی داره این همه پایبند به نظام، شما به این دلیل این رو مخصوصا میگید چون همه درباره ی تناقضات و بی بصیرتی این ها میدونند دیگه پایبند به نظام رو خودت حدس بزن...
سرباز00000000000000 وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
0
3
آقای توکلی این زمستان هم داره بپایان میرسه و با چشم برهم زدنی ، بهاری نو و زیبا از راه میرسد.از گذشته های خیلی دور، این آرزوی ننه سرمای فتنه گر بوده که اثر و عامل گرما را از موجودات نیازمند بگیرد و بوسیله انجماد بر همه چیز مسلط باشد. و لی ما از شهدا آموخته ایم که چگونه ازفتنه او بوسیله گرمای نفس ولایتمداران با بصیرت امثال علامه مصباح یزدی و...بهره بگیریم و ذر هر بهار جدید ذغال رو سیاه نباشیم . مکتوبات شما در ارائه تصویر از بزرگان مورذ قبول مردم بیشتر به آثار ذغال رو سیاه بر روی تخته سیاه میماند .ومن حقیقتا برای خود و یکی دو مورد آرایی که در گذشته بشما داده ام متاسفم.
پاسخ ها
م سادات موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
جانم سرباز صفر وطن!شما با این درایت وبصیرت سردار و امیرید.
سهیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
4
0
عزیزان گردانندۀ بولتن این حقیر ادعایی مبنی بر احاطۀ علمی کافی در مورد دین عزیز اسلام ندارم و مسلما" کسانی مانند جناب آقای مصباح در مسائل اسلامی صاحب نظر هستند ولی سؤالی که برایم پیش آمده در مورد پایداری ایشان بر مبانی اسلام انقلابی و وفاداریشان به انقلاب است. حقیقتا" تا آنجایی که به یاد میاورم ایشان چه قبل از انقلاب و چه در اوج ظهور و شکوفایی انقلاب اسلامی ( حداقل در زمان حضرت امام خمینی ) حضور پر رنگی نداشتند. حال چه شده بعد از این همه سال که از انقلاب گذشته سنگر بان انقلاب شده اند؟ از آنجائیکه طرفدار حقیقتم متشکر میشوم اگر اشتباه کرده ام اینجانب را آگاه سازید.
مدیر پایگاه ظاهرا حضرتعالی خانم سهیلا که اینجا نظر می گذارند نیستید اما در خصوص سوالتان تا آنجا که بنده یادم می آید علامه مصباح همپای شهید بهشتی با توده ایها در مناظرات تلویزیونی شرکت داشتند و این نشان می د هد در همان زمان ایشان از شخصیتهایی بوده است که دارای توان علمی زیادی بوده است اما در خصوص حضور پررنگ در انقلاب واقعا این سوال به نظرم زیاد بجا و منطقی نباشد در زمان پهلوی بسیاری از علما وظیفه اشان تربیت و مبارزه فرهنگی با نفوذ فرهنگی غرب در ایران بود که اگر غیر از این بود انقلاب عظیم اسلامی بوقوع نمی پیوست مانند شهید مطهری و خیلی های دیگر و علامه مصباح نیز یکی از صدهها عالم دینی که در همین مسیر حرکت می کردند .
اما حقیقت این است علت همه تهاجمات به علامه مصباح و بسیاری از انقلابیون بزرگ این کشور همچون آقای شریعتمداری در کیهان بصیرت و ایستادگی این عزیزان بر سر اصول دین و انقلاب و پیروی از ولایت فقیه است ضدانقلاب کاری به سابقه مبارزاتی افراد ندارد آنها هرکس ا که در مسیر آنها نباشد مورد هجوم قرار می دهند، علامه مصباح را با سوالات مثلا ایجاد شک و شبهه در مبارز بودن و یا نبودن وی، آقای شریعتمداری را که سالها در زندان رژیم پهلوی زندان بوده است را با عنوان اینکه بازجوی زندان اوین بوده و.... به هر صورت دشمن برای زدن و یا ترور شخصیت انقلابیون و متفکرین و مسئولین زحمتکش و با صداقت نظام برنامه ریزی دارد و شما هم اگر خود را ولایتی و ایرانی می دانید سعی کنید اسیر برنامه ریزیهای دشمن نشوید و در زمین دشمن بازی نکند
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
جناب بولتن حق باشماست خانم یا آقایی که با نام سهیلا نظر دادند من نیستم .

و اما در مورد آیت الله مصباح خیلی خیلی کوتاه یه موضوع خیلی مهم رو عرض میکنم .
دو سال قبل یعنی دقیقا قبل از انتخابات وبلاگی داشتم که در اون در مورد تاریخچه ی زندگی کاندیداهای منتخب ریاست جمهوری می نوشتم .
دوستان اصلاح طلب هم در لینک دوستانم بودند . یادمه یه روز یه یکیشون خطاب به یکی دیگه گفت : وای اگر مصباح بعد ار آیت الله خامنه ای ، رهبر بشه ، بدبخت میشیم .


بولتن جان من نمیدونم منظورشون از بدبخت شدن چیه اما میدونم اونهاییکه کمر به تخریب شخصیت ولایی آقای مصباح بستند یک مشت ترسو هستند که پاشون از روی خط کشی ولایت لغزیده .
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
0
6
بدون شک وجود اندیشمندانی مانند آیت اله مصباح غنیمتی است برای این نظام و ملت ایران و خاری در چشم دشمنان اسلام و کسانیکه تاب تحمل چنین فرزانگانی را ندارند. بزرگانی چون آیت الله مصباح با نور افشانی علمی و فکری خود فضا را روشن نگه داشته و مانع سوء استفاده شب پرستان از فضای فتنه و غبار می گردند.
خداوند حافظ ایشان و تمامی علمای صدیق اسلام باشد.
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
1
2
من با نظر خانم سهیلا مخالفم ایشون میگه زمان حضرت امام خمینی حضور پررنگی نداشته، هرچند با نظرشون مخالفم ولی باید بدونند که زمانی که امام در قید حیات بودن همه علما و روحانیون از هر نظر راحت بودن و بعضیا زیاد ورود نمی کردن به قضایا چون امام حی و حاضر بود چون امام مثل یک شمشیر برنده جلوی هر فتنه گر ایستاده بود چون با وجود امام همه خیالشون راحت بود بازهم بگم سهیلا خانم.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین