کد خبر: ۷۲۴۷۶
تعداد نظرات: ۴۹ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد

تبلیغ انتخاباتی مطهری در صدای آمریکا

دوستان اصولگرای آنها معتقدند چهره هایی چون "مطهری" ، "کاتوزیان" و "عباسپور" در قبال آنچه آنها "جریان فتنه" می دانند موضع شدید نگرفته اند. این به واقعیت نزدیک تر است وگرنه سایر منتقدان دولت مانند "احمد توکلی"، در لیست اصولگرایان حاضر اند...

بولتن نیوز: سایت صدای آمریکا در گزارشی به حذف نام علی مطهری از لیست اصولگرایان پرداخت و افزود: حتی اگر آقای مطهری در لیست گروه های اصولگرا هم نباشد، باز امکان پیروزی او در انتخابات وجود دارد.

 به گزارش بولتن به نقل از جام نیوز سایت صدای آمریکا (VOA) حذف منتقدان اصولگرا از لیست جبهه متحد را بیشتر به عملکرد شان در قبال سرکوب معترضان بعد از انتخابات مرتبط می داند تا انتقادات شان از دولت و می نویسد: «حذف این چهره ها بیشتر از اینکه بخاطر انتقادات شان از دولت باشد، بخاطر عملکرد شان در قبال اعتراضات بعد از انتخابات است».

این سایت افزود: «دوستان اصولگرای آنها معتقدند چهره هایی چون "مطهری" ، "کاتوزیان" و "عباسپور" در قبال آنچه آنها "جریان فتنه" می دانند موضع شدید نگرفته اند. این به واقعیت نزدیک تر است وگرنه سایر منتقدان دولت مانند "احمد توکلی"، در لیست اصولگرایان حاضر اند».

این سایت در ادامه موقعیتی مشابه در مجلس هفتم را یادآوری کرد. اصولگرایان منتقد مجلس هفتم پس از خروج از لیست جبهه متحد اصولگرایان و حضور به عنوان کاندیدای مستقل نتوانستند رای لازم را کسب کنند. صدای آمریکا اعتقاد دارد که این سرنوشت برای اخراجی های جدید جبهه متحد اصولگرایان اتفاق نمی افتد و در سخنانی دو پهلو حضور در لیست اصلاح طلبان را به آن ها پیشنهاد می دهد. سایت صدای آمریکا نوشت: «فراکسیون اصلاح طلبان مجلس هر چند که نمایندگی طیف اصلاح طلبان را ندارند اما آن طور که گفته می شود این چهره های منتقد اصولگرا را جذب خواهد کرد».

این سایت در پایان مدعی شانس زیاد علی مطهری برای انتخاب دوباره به عنوان نماینده مجلس می شود و با تعریف از نماینده فعلی مجلس نوشت: «او در سال های گذشته از جمله در زمان دولت خاتمی و دولت احمدی نژاد روحیه انتقادی خود را نشان داده و سخنران تاثیر گذاری است. من فکر می کنم حتی اگر آقای مطهری در لیست گروه های اصولگرا هم نباشد، باز امکان پیروزی او در انتخابات وجود دارد».

البته حمایت و استقبال صدای آمریکا و گروه های اپوزیسیون از مواضع و شخصیت علی مطهری مسبوق به سابقه بوده، به طوری که علیرضا نوری زاده یکی از اشخاص بدنام در میان اپوزیسیون در مراحلی که تایید صلاحیت مطهری با مشکل مواجه شده بود در سخنانی به حال مجلس بدون مطهری اظهار تأسف کرد.

جالب اینکه با وجود حمایت علنی ضد انقلاب و عناصر وابسته به سرویس های جاسوسی از مطهری و نصایح دلسوزان انقلاب و علاقه مندان به شهید مطهری، وی همچنان با اصرار به رفتارهای پر حاشیه خود ادامه می دهد.

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
سرباز00000000000000 وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
58
28
آقای علی مطهری باو ر کنید ما در موقعیت خیبریم و قلعه را در محاصره خود داریم و ضربان نبض مضطرب شیاطین را بوضوح احساس میکنیم .و آگاهیم از پیوندها وپیمانها و تلاش کسانیکه قصد دارند انقلاب اسلامی و ارزشهای آنرا در جهت اهداف خود و دشمنان دیار شهدا و بر خلاف وصایای امام راحل به موقعیت احد بکشند. از اینکه آلت دست اهداف آنان شده ا ید متاسفم.
پاسخ ها
داراب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
ای مارولک خودت فهمیدی چی میگی /
بنده خدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
داراب عزیز شما قبل از هر کاری اول قلاده و زنجیر انتری رو از گردنت باز کن و بعدش از خدا بخواه که به چشمهات بصیرت بده و از شمول آیه: و لو نشا لطمسنا علی اعینهم فاستبقو الصراط فانی یبصرون - خارج کنه که در حال حاضر مسخ درگفتار و اعمال و صورتی هستی که بتو تحمیل شده و مانع درک و فهم درست تو ست من هم برات دعا میکنم
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
داراب جان ، شما این همه ادب رو از کجا آوردی؟؟؟؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
داراب/ بنده خدا/(با لبخند بخونید)!
ببخشید از اینکه سوال میکنم.. آیا واقعا نمیتونید بدون متلک و فحش و انگ زدن نظرتونو اعلام کنید؟ دایرهء کلمات زبان فارسی بسیااااااار گسترده تر از آن است که مجبور به استفاده از کلمه هایی باشید که شخصیتتون زیر سوال بره.
متشکرم. :)
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
چکش جون من فکر کردم به چماقدارو هوچرگر ختم میشه . پس دایره اش گسترده هست ؟؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
بله. بسیار گسترده است. جوابی که در جهت تبری خودتان از ایجاد جدل به بولتن دادید باعث شد که کلمات جدیدی رو هم یاد بگیرم.
در حال گرد آوری کامنت های خودم و پاسخ های شما هستم تا من بعد وقتی میخواهید از زیر چیزی شانه خالی کنید کمی و فقط کمی حافظه تان را نیز به کار بگیرید.تا آن موقع ترجیح میدهم با شما کمتر هم کلام شوم. متشکرم.
مازیار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
46
24
اوکه کارش به جایی برسه که VOA ازش حمایت کنه ، باید بره بشینه گوشه خونه لالمونی بگیره !!!
پاسخ ها
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
ازکی تاحالاترازشماvoaشده.قوه قضاییه رو ببندیم voaهرچی گفت وووووووای به حال شمااااااااا/
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
8
25
قابل توجه شماییکه خودتون روبنده ی خدامعرفی کردین.اینو بدونید که درآخرحق به حقدار میرسه وسعی نکنیدباگفتن آیه های قرآن خودتون روموجه جلوه بدید.انشاءالله قرآن واون فرستنده اش جواب همه ظالمان روبده.
پاسخ ها
بنده خدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
منهم همین دعا را میکنم
سرباز وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
48
14
آقای علی مطهری مصداق بارز این جمله می باشد: پسر نوح با بدان بنشست، خاندان نبوتش گم شد، تا طوفان نیامده برگردد، علی آقا، دیر میشه ها.
جانباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
25
58
عی مطهری عزیز یک دانه ای شاه دانه ای تو مدرس زمانه هستی
مدیر پایگاه واقعا جالب است اخیرا تعدادی از افراد با عناوین ارزشی نظرات خاص می گذارند ظاهرا متوجه شده اند که مردم چقدر برای پیرو ولایت و جانباز و ... ارزش قائلند برای همین به نظرات خود رنگ قداست می بخشند.
آیا اینهم بر اساس سناریوی کارکتری از انقلاب اسلامی در جریان فتنه 88 است که دوستان فتنه گر از برجهای نیاوران و پاسداران و مناطق شمالی شهر ندای الله اکبر سر می دادند و با کفش بغل دست دوست دخترشان به نماز جمعه آمده و نماز جماعت بپا می کردند
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
بولتن ممنون از واکنشت،این همون مسجد ضرار است که آقا فرمودن، جناب ما آبدیده شدیم
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
آفرین بولتن
خیلی قشنگ زدی تو برجکش
* MAN *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
هر گردی گردو نیست
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
بولتن خیلی خوب امدی.دمت گرم
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
جز افسوس خوردن از بی بصیرتی بعضی ها کار دیگه ای نمیشه کرد!!!!!
آقاجان تو را به جانبار کربلا قسم اگه میخوای اینجور ضد اسلام ولایت و انقلاب نظر بدی و از بعضی فتنه گراها و حامیان فتنه دفاع کنی اسم های ارزشی و مقدسی مثل جانباز و و... رو خراب نکن برادر من
آفرین بولتن راستی ما اگه بولتن رو نداشتیم چیکار باید میکردیم
پیر شی بولتن جان انشالله جشن صدسالگیت بیایم شمع هاتو فوت کنیم
ALI
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
44
14
علی مطهری تعادل ندارد. کاش ذره ای از وجود پدر بزرگوارش را داشت.
پاسخ ها
farzand adam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
شما از ان شهید بزرگوار چه اموخته اید که چنین واژگانتان ...
کمی تنها کمی نگاه کنید به مطهری پدر وببینید که چه ایستاده ونستوه بود در برابر کژی ها و دروغها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
فرزند آدم/وقتی مطهری تعادل نداره چه واژگانی باید به کار برد؟گیرم پدر تو بود فاضل/از فضل پدر تورا چه حاصل؟
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
ظاهرا خبر نداری،در سخنرانی که در دانشکاه داشت به پدر خدا بیامورزش هم رحم نکرد.
چه توقعایی دارین؟
یک دهاتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
11
21
علی مطهری منتقد دولت ها می باشد نه منتقد ویا تخریبگر نظام اسلامی به طور مثال آیا ادعای علی مطهری در کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی بر استنکاف دولت از اجرای طرحهای فرهنگی مثل ساماندهی مد ولباس مطابق ارزشهای اسلامی ادعایی خلاف واقع یا در تضاد با ارزشهای اسلامی است؟ البته بحث دفاع از شخص علی مطهری نیست بلکه به نظر میرسد این نوع برچسب زدن به افراد مغایر با دستور امام خامنه ای مبنی بر جذب حداکثری ودفع حداقلی باشد.از طرفی دیگر شاید صدای منحوس رادیو امریکا با این شگرد قصد تخریب شهید مطهری را داشته باشد همان کسی که امام راحل ره در وصفش فرمود اوپاره تن من بود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
با شما شدیدا" موافق هستم
پیمان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
....از طرفی دیگر "شاید" صدای منحوس رادیو امریکا..... شاید شما نشون از شک دارد اما چیزی که بوجود آن یقین داریم این گفته امام است که هر وقت آمریکا از شما تعریف کرد بدانید یک ایرادی در کار شما هست.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
من هم موافقم البته نه تنها در مورد آقای مطهری. متاسفانه هر جناحی سعی داره به نوعی رقیبش رو تخریب کنه اونم به هر قیمتی که شده.چیزی به نام رقابت در جهت اعتلا و همفکری و انصاف وحود نداره. هر کسی خودش رو محق میدونه و باران فحش و دروغه که رد و بدل میشه. معلومه که این وسط ماهیگیران متخصص آب گل آلود بیکار نمیشینند!
باز هم فقط الله خبر از نیات واقعی داره. نظر من به صورت قضیه این بود.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
با شما اصلا موافق نیستم..
تا کسی اجازه ندهد به دیگران برچسب نمیخورد، درضمن ما چهرهای ارزشی بسیاری داریم صدای آمریکا اگر به حرف شماست رو اونها سرمایه گذاری کنند بهتر جواب میگیرند نه علی مطهری، بعدش هم کارنامه ی شهید مطهری کاملا واضح است تخریب آن شهید بزرگ با کارهای پسرش معنی نمی دهد..
امام فرمودند اگر دشمن از شما تعریف کرد بدونید کارتون اشتباست (این یه معیار تغیر ناپذیر است)
معنی نمیدهد بگیم علی مطهری منتقد دولت ها می باشد 2 سال دیگر که ریاست جمهوری تموم میشه ایشون از همین الآن میخواد منتقد باشه آیا این با فرامین رهبر مبنی بر کمک مجلس و دولت معنی دارد!؟
ما منقدین دلسوزی داریم اما چرا همیشه امثال علی مطهری باعث ذوق زدگی ضدانقلاب میشن؟ پس ایشون بیشتر تخریبگر نظام اسلامیست چه قبول کنیم یا نه..
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
درود درود درود درود بر خواهر با بصیرتم مهسا خانم
خانم چکش ببینید منظور من از این که بعضی فرمایشات شما خلاف حرف دوستان انقلابی است همین یه نمونه اش
شما موافق و مهسا خانم مخالف
یک دهاتی هرچند ظاهر حرفش بوی درستی و واقعیت میده اما من موافق همه فرمایشات این عزیز نیستم
اول اینکه آمریکا اگه بخواد شهید رو خراب کنه چه ارتباطی به پسرش داره که از اون دفاع کنه مگه اگر پسر مطهری کلا گمراه بشه از ارزشهای شهید مطهری چیزی کم میشه
یه سوال ؟؟؟؟ اینکه کنعان گمراه شد چیزی از ارزش نوح پیامبر کم کرد؟؟؟
پس این حرف یک دهاتی اشتباهه
ضمن اینکه اینهمه آدم ارزشی و ولایت پذیر مثل آقای شریعت مداری و مراجع عظام و سرداران سپاه و سردار قاسمی و سلیمانی و.... هستند که پشت سر ولایت فقیه حرکت میکنند چرا آمریکا نمیاد از اون ها دفاع کنه تا تخریبشون کنه؟؟؟
چرا همش ضد اینها موضع میگیره ؟؟؟
پس علی مطهری لابد یه کارهایی براشون کرده که اونها دارن ازش دفاع میکنن
خواهر مهسا خانم کاملا درست میگه به فرمایش حضرت امام باید ببینید علی مطهری چیکار کرده که آمریکا شده دوستش؟؟؟
ضمن اینکه علی مطهری منتقد دولت ها نیست ایشون در همه جا با احزاب و گروه های مخالف دولت و نظام همراه و هم کاسه است هم گروه های وابسته به هاشمی هم دولت های منسوب به اصلاحات و احزاب و گروه هاشون تنها دولتی که مطهری باهاش کج افتاده دولت احمدی نژاده اون هم برای اینکه گفتمان امام رو زنده کرد و از ولایت مطلقه مطلقه فقیه حمایت میکنه البته بیشتر کینه اش از دولن نهمه چون این ارزش ها در اون دولت بیشتر رنگ و بو داشت
شما اگه دفاع ها و مخالفت ها و جهت گیری های مطهری رو مطالعه کنی پی به نفاقش میبری
امروز آقا میفرماید طرح نظارت بر مجلس طرح خوبی است فردا مطهری با این طرح مخافت میکنه
طرح حقوق مادام العمر سیاسی
طرح سوال از رئیس جمهور درحالی که همه عالم و آدم میدونن این کارش چه آردی به آسیاب دشمن میریزه اما خودش رو زده به کوچه علی چپ هی میگه سوال از رئیس جمهور تا عقدش رو از احمدی نژاد بگیره کاری هم به کار مصلحت نظام و کشور و اینها نداره
تو نطق ها و خرده فرمایشاتش میاد از انتقاد از رهبری و اینها میگه حجت کارشرو هم فرمایشات خود آقا میدونه که فرمودند از رهبری هم میشه انتقاد کرد
آخه در دیزی بازه حیای ....
میاد میگه آقا تا حکم حکومتی نداد هر نظری میشه داد هرکاری میشه کرد حتی اگه خلاف نظر و عقیدش باشه یعنی نظر آقا مهم نیست فقط اگه حکم حکومتی داد به حکم قانون مجبورا قبول میکنیم و گرنه ذره ای حرف و نظر آقا براش ارزش نداره
اینه ولایت پذیری این آقای مطهری منحرف
این آقا تا حالا هر نظری داده و هر حرفی زده یا دفاع از فتنه بوده یا دفاع از مخالفین این نظام
آره خواهر من
برای اینهاست که آمریکا سنگ مطهری رو به سینه میزنه
میخوای بدونی فرمایش امام چقدر درسته و کاربردی؟؟؟؟ یه مثال براتون میزنم تا روشن شید:
احمدی نياد تا قبل از ماجرای قهر 11 روزه تمام رسانه ها و دنیا علیه اش حرف میزدن کلیپ میساختن توهین فحش جسارت مرگش باد و خیلی چیز های دیگه میگفتن
اما تا ماجرای قهر 11 روزه شروع شد همین رسانه های غربی بی بی سی و VOA و ... در دفاع از احمدی نژاد و دامن زدن به حاکمیت دوگانه میگفتن : احمدی نژاد جان ما تو را تنها نمیگذاریم
سعی میکردن از آب گل آلود ماهی بگیرن و احمدی داشت براشون عزیز میشد مثل امروز علی مطهری
حالا به نظر شما مشکل دشمنان و غرب و آمریکا و علی مطهری و فتنه گران با احمدی نژاد و اقتصاد و تورم و این چیزهاست ؟؟؟؟؟ یا مشکلشون با فرماندهی کل قوا ، امیر قافله بصرت و دانایی امام خامنه ایه ؟؟؟؟
بصیرت بصیرت که میگن اینه خواهر من
موفق باشید
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
درود بر شما برادر خوبم شما همون آقا مجید قدیمیه هستید؟این اسم جدیدتونه؟
مدیر پایگاه دوست گرامی نظر شما را در خصوص این خبر می خواهم بدونم http://www.bultannews.com/fa/news/72654
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
آقای مجید(مازندران):

1.نظر بنده رو دو باره مطالعه بفرمایید.

2.به ماهیگیر بودن آنها اذعان دارید ولی به نظر شما مقصر ماهی است.

3. دولت مساوی با نظام نیست.

4.چرا با سوال از رییس جمهور مخالفید؟ چرا نمیحواهید دست بد خواهان و منفی بافانی مانند آقای مطهری رو شود؟ اصولا باید دولت و طرفدارانش برای اعاده حیثیت، خود به این امر اصرار داشته باشند.

5. بالاخره وزارت کشور را قبول دارید یا خیر؟ مسلما معنای تایید صلاحیت را میدانید.

6. رهبری فرمودند از من هم انتقاد کنید. ایشان با شما و بنده و ایشان تعارف که ندارند برادر من! معمولا هم برای رفع تکلیف صحبت نمیکنند.

7.خودتان طومار مفصلی در مورد جریان انحرافی نوشتید. بصیرتتان را اینجا هم به کار بگیرید. آیا کدام یک بیشتر آب به آسیاب دشمن میریزند؟
جریان انحرافی و طرفداران فدایی اش؟ یا منتقدان جریان انحرافی و طرفداران فدایی اش؟

با نظر خانم مهسا راجع به رد نظریه تخریب شهید به واسطه پسرش موافقم.

شما به دنبال اثری از مخالفت من با دوستان انقلابی میگردید؟ هنوز مسالهء قبلی رو که با تعجیل و حبهه گیری نظر داده بودید روشن نکردید! متشکرم.
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
بله من همون مجید قدیمی هستم دیدم اسم مجید داره زیاد میشه با یه اسم تخصصی تر اومدم تا معلوم بشه نظر من چیه
موفق باشید
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
ببینید خانم چکش من که معلم شما نیستم به خانم الفبای مسائل سیاسی رو براتون باز کنم و جواب چراهاتون رو بدم شما برو مطالعه کن وضعیت سیاسی کشور دلایل نمایندگانی که با سوال از رئیس جمهور مخالفند رو بخون دودوتا چهارتا کن اگه قانع شدی که هیچ نشدی شما هم مثل مطهری راه خودتون رو برین کسی جلوتون رو نمیگیره خدارو شکر چیزی که زیاده تو کشور اسلامیمون آزادی بیان و دموکراسی ، دلایل مخالفت هم به دولت و وزرا بر نمیگرده مصلحتی بالاتر وجود داره که شما زوده بخوای اینهارو بدونی البته برخلاف شما مطهری میدونه ولی اون اصلا قصدش یه چیز دیگست داره به شگرد خودش خط فتنه رو ادامه میده
و اما درباره انتقاد از رهبری لازمه که براتون خوب تشریح کنم که منظورم چی بود و چی درسته شما هم اگر مدعی حق گویی و حق شنوی دارین بی طرفانه و بدون حب و بغض گوش کن تا قانع بشی اگرم نه میخواید حرف خودتون رو بزنین که مختارید
بله درسته حضرت آقا اهل تعارف نیست و درکمال بزرگواری و خضوع میفرماید از هرکس میشود انتقاد کرد حتی از ولایت فقیه ولی صحبت من این روی سکه است یعنی ما و انتقاد ما از آقا
آخه مسلمون ما از چیه آقا میخوایم انتقاد کنیم از کدوم خلافش از کدوم مساله ای که ما به اون علم داریم و آقا توش خطا کرده؟؟/؟؟
شما مشکلتون اینه که هنوز ولایت مطلقه فقیه رو درست نشناختی فکر میکنی مثل مجلس چیزیه که مردم انتخاب میکنن و اونم یه آدم مثل ماست و ....
نمیخوام بگم آقا معصومه ، نه ، ولی این به این معنا هم نیست که ولایت فقیه رو با مجلس و رئیس جمهور و اینها مقایسه کنیم
امام خمینی میفرماید ولایت فقیه یک امری آسمانی الهی است ولایت فقیه از اساس مشروعیتش رو از خداوند دارد و مقبولیت رو از مردم اینطور نیست که مردم در انتخابش دخیل باشند یک انتخاب از پیش تعیین شده از سوی خداست.
آخه خانم چکش من و شما هرچقدر اسلام شناس باشیم هرچقدر به مسائل روز کشور و سیاست آگاه باشیم از آیت الله مصباح یزدی و علامه حسن زاده آملی و آیت الله بهاء الدینی و آیت الله بهجت و ...این بزرگواران بالاتر و داناتریم میدونید که اینها کسانی هستن که در مسائل اسلام و دین با احدی شوخی ندارن حرفی هم اگه میزنن از سر تعارف نیست از سر صدق و اسلام شناسی و اسلام خواهیشونه
وقتی این بزرگواران میشینن میگن فقط رهبری فقط رهبری و هی دم از اطاعت مطلقه از فقیه میزنند و حتی یکبار حتی یکبار اسم انتقاد از رهبری رو به زبون نمیارن شما و مطهری ها و موسوی و کروبی از اینها داناتری که میخوای از آقا انتقاد کنی؟؟؟؟؟؟
علامه حسن زاده آملی علمش رو از امام رضا گرفته از اولیا و عرفای کشوره ایشون میفرماید : گوشتان تنها به کلام رهبری باشد چرا که گوش ایشان تنها به کلام حجت ابن الحسن است " علامه مصباح میفرماید : اگر من و امثال من شبانه روز خدا رو به خاطر این رهبر فرزانه و آگاه شکر کنیم از عهده این شکر و این نعمت بر نمی آییم مقام معظم رهبری تلالو معصوم است " در آخرین فرمایشاتشان فرمودند " کسی در کشور از آقا آگاهتر و داناتر و شایسته تر برای رهبری نیست " مرحوم آیت الله بهجت پیر عرفان فرمودند شما بهتر از ایشان برای رهبری سراغ دارید ؟؟؟ آیت الله بهاء الدینی زمانی که منتظری قائم مقام بود و همه اون رو رهبر میدونستن در جلسه ای خصوصی به برخی فرماندهان سپاه میفرماید رهبر شما بعد از آقا روح الله آقا سید علی آقاست من خودم نور اسم ایشان را در لوح امام زمان دیدم
آیت الله حسن زاده آقا را مولا خطاب میفرماید و میگوید : من اگر در شما یک مکروه سراغ داشتم شما را مولا خطاب نمیکردم و ...
اونوقت شما میای با دوتا حدیث نصفه و نیمه و چهارتا مساله ناقص شنیده از سیاسیت میای میخوای یه همچین بزرگواری رو نقد کنی
خضوع و فرمایش و بزرگواری و منش آقا درست ولی در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته
حضرت علی که علم کتاب داشت و کتاب مبین اصلا خود ایشان هستند فرمودند اگر کسی به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده یعنی همه برن در خونش بگن علی ما اومدیم به تو علم یاد بدیم چون خودت گفتی!!!!!
شما به جای گوش کردن به فرامین علی مطهری و اصلاح طلبان و موسوی ها و کروبی ها شناخت خودت رو از مسائل ببر بالا تا هرکی هرچی گفت نگی درست میگه بصیرت بصیرت که میگن ایناست که عزیزان انقلابی دارند و شما یه کم میلنگی
علی مطهریو فتنه و اصلاحات که خدا میدونه پس پردشون چی میگذره دارن با هدف خاصی این حرفارو میزنن و این کارهارو میکنن اونها میخوان یه خم ولایت رو بگیرن به ریشو ادعاهاشون نگاه نکن مشکل همه این منافقین و نهروانیان از اساس با خود اسلام و پرچمدارش مقام عظمای ولایته شما چرا با نادانی میخوای همراهیشون کنی و ماجرای حماقت کوفیان و جهل و بی بصیرتی شون رو تکرار کنی؟؟؟؟
لذت و استفاده و جاه و مقام و پول و قدرت مال اونهاست شما فقط داری سربازی شون رو میکنی بی مزد و بی منت
آخر کلام :
امام علی (ع) فرمود : در غبار فتنه چون شتری دو ساله باش که نه پشتی برای سواری دادن دارد و نه شیری برای دوشیدن
شما هم نذار این کوردلان بی دین از شما برای اهداف کثیف خودشون سوء استفاده کنن
امام خمینی فرمود : پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد
در مورد سوال آخر شما باید بگم جریان انحرافی و فتنه و هرجریان منحرفی برای کشور و انقلاب نقشه و توطئه دارن و شما اینو بدون هر فرد یا جریانی بر خلاف منویات و فرمایشات و راه حضرت اقا بره و از خط ولایت دور شه منحرف شده و در انحرافش نباید شک کرد هر فرد و هر شخص و هر گروه و هر جناحی که میخواد باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
28
11
عجب ! صدای ملت ایران را امریکا تبلیغ می کند !!!! نه امریکا صدای فتنه گران را تبلیغ میکند مردم ایران بصیرت کافی دارند .
ع ف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
0
9
جوجه را آخر پاییز می شمارند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
33
6
امريكا در چه فكريه....ايران پر از بسيجيه!
افق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
88
3
پدرش شهید مطهری مرگ بر آمریکا گفت اما !! آمریکا امروز درود بر علی مطهری!!

روحت شاد شهید مطهری. خوش به سعادتت که رفتی و ندیدی این روز رو.

خودتون جونتون دادین و شهید شدین ولی امروز پسرتون با اسم شما چه بازی هایی که نمیکنه.

ای وای بر این دنیا!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
با 88 رای منفی یاد فتنه گران خود فروش سال 88 افتادم!!
farzand adam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
3
4
در نیت بیگانگان همیشه باید شک کرد /انها خوبشان هم درد ما را دوا نمیکنند پس گفتن حق از ترس نگاه بیگانه چیز درستی نیست و شاید انان با هوشمندی میخواهند خوبان مارا بد جلوه بدهند
این مطلب درست که تعریف انان از کسی و یا چیزی باید برای ما منشا شک به ان ادم و پدیده باشد اما این نکته را هم داشته باشید که انها هم میدانند حمایتشان از کسی و یا تفکری نتیجه عکس میدهد پس شاید از همین مجراست که به اقای مطهری توجه میکنند
ایشان نمکی است که الحمدلله هنوز نگندیده پس رحمت بفرستیم بر روح مطهر مطهری که در حقیقت شهید دانش بود و دشمن جهالت که این فرزند خلف انشالله همیشه رهرو راه ان شهید بزرگ باشند
انشاالله
پاسخ ها
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
برادر انشاالله همینطور باشد که شما میفرمایید، اما واقعیت این نیست صدای آمریکا میتونه روی شخصیت های ارزشی بهتر و کلیدی تری سرمایه گذاری کند چرا علی مطهری که کارنامش درباره ی حمایت از سران فتنه علاوه بر مواضع دیگر بسیار واضح است خودش هم بارها اعلام کرده در ضمن اعلام برائت رو گذاشتن برای همین روزها چرا اعلام برائت نمیکنه..
امام فرمودند اگر دشمن از شما تعریف کرد کارتون خطا بوده آقا هم بارها همین را فرمودند..
پس استدلالتون کاملا اشتباست.
بعد چه ربطی داره که ایشون نمکه که نگندیده پس درود بفرستیم بر آن شهید..
واقعا بنده از این استدلات عوامانه دلم میگیره آخه مگر پسری برخلاف پدرعالمش باشد باید برآن پدر لعن بفرستیم برعکسش هم کاملا بی معنیست سعی کنیم کمی واقعبینانه فکر کنیم اون شکی که ابتدا فرمودید بهتره اینجا بکار ببرید..
گیرم که پدر تو را بود فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل؟!
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
فرزند آدم آمریکا اگه قصدش تخریب باشه میاد چهره های ارزشی رو با دفاعش تخریب میکنه امثال سردار قاسمی سردار سلیمانی شریعت مداری صفار هرندی باقری لنکرانی مصباح یزدی و ....
چرا به اینها که میرسه توهین و فحش و جسارته فقط مطهری رو میخواد با دفاعش تخریب کنه؟؟؟؟؟
دفاع آمریکا بوداره خیلی هم تابوست شما یک کم نظرات علی مطهری رو بخون با فرمایشات آقا بسنج با گفتمان انقلابی محک بزن متوجه میشی چرا امریکا همونطور که از موسوی و کروبی حمایت میکرد و احمدی نژاد رو میکوبید امروز از علی مطهری دفاع میکنه
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
49
3
گیرم پدر تو بود فاضل/از فضل پدر تو را چه حاصل؟؟؟؟؟
افق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
10
farzand adam: اگر حرف شما درست باشه(باید در نیت بیگانگان شک کرد و ...) چرا در در طول این 33سال مدام رسانه ها در پی تخریب چهره رهبرمون امام خمینی و آقای خامنه ای بودند؟ !! یعنی با برداشتی که شما دارین و میگین اگر اونا از کسی حمایت بکنن یا نکنن ما باید عکسشو عمل کنیم و با این فرمولی که شما ساختین اینطوری میشه گفت که چون اونا از علی مطهری حمایت کردن پس یعنی برعکسش درسته و اونا کاملا مخالف علی مطهری هستن و بنا به فرمول شما , ما باید موافق علی مطهری باشیم و اون با این تفاسیر آدم خوبی هست.

حالا باز از این فرمول شما دوباره استفاده میکنم ; خب طی این 33سال مخالف رهبر و نظام بودن .. حالا باتوجه به استنباط شما اونا برعکس کاملا موافق رهبری هستن و هیچ سنگی جلوی پاشون نمیدازن و تحریم نمیکنن و همه جانبه حامی رهبر و نظام هستن پس باتوجه به استنباط شما ما اینجا باید مخالف رهبر و نظام باشیم و اینجا نظام و رهبر ما خوب نیستن!!.!!!! (شما خودتون قضاوت کنین اگر این برداشت شما درست باشه پس چرا کشور ما بعد انقلاب سریعا دچار بحران جنگ شد و بعد از اون پی در پی تحریم شد و ....)

نخیر آقای farzand adam !! استنباط شما با منطق تطابقی نداره.

و حرف امام خمینی(ره ) کاملا درسته که گفتن: اگر دشمن از شما حمایت کرد بدونید کارتون خطابوده.


به هرحال تبلیغ اونا از برخی رجال سیاسی ما که به نوعی دارن آشکارا و یا پنهانی مخالفتشون رو بیان میکنن , بطور کاملا واضح و بدون شک نشون دهنده ی نیت درونی این افراد هست.
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
درود بر شما
خدا حفظتون کنه انشالله
سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
12
0
واقعاً برای این سوأ استفاده گرها و معاندین و وجیه المنظر های متظاهر متأسفم .
سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
17
1
لطفا طبق نظر صریح امام خامنه ای رفتار کنید و از تخریب افراد پرهیز کنید .
خوبی های فرد مورد علاقه خودتون رو بگید هم بهتر نتیجه می گیرید و هم گناهی مرتکب نمی شید .
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
باشه باشه راست میگی اینجوری بهتره
تازه از سال دیگه میخوایم یه کار دیگه هم بکنیم میخوایم محرم که اومد اینقدر بر یزید و شمر لعنت نفرستیم فقط از خوبی های امام حسین بگیم
از ابن ملجم و معاویه هم نمیگیم فقط از خوبی امام علی میگیم
راست میگی اینجوری بهتره هم بهتر نتیجه میگیریم هم گناهی مرتکب نمیشیم
غیبت میبت هم نمیکنیم
راستی دیگه از آمریکا و فتنه گرها و منافقین و موسوی و کروبی و بنی صدر و اینها هم نمیگیم
اینجوری هم بهتر نتیجه میگیریم هم گناهی مرتکب نمیشم
روشنگری هم خواستیم بکنیم فقط از خوبی خودمون میگیم مابقیش رو نمیگیم
باشه باشه باشه
قول میدیم
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
24
4
به نظر شما چرا مخالفان نظام اسلامی باید بر علیه شهید مطهری تبلیغ کنند و ایشان را به شهادت برسانند و همانها برای فرزند ایشان تبلیغ نمایند؟
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
آفرین بر این همه بصیرت و دانایی
آفرین و احسنت
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
1
مخالفان نظام اسلامی تا چیزکی گیرشون نیاد چیزی خرج نمی کنند.یعنی بالاخره در باغ سبزی می بینند که امیدوار می شوند .قصدندارم به علی مطهری بهتان بزنم اما گاهی لحن کسی باعث می شود دشمن روی او حساب باز کند و سرمایه گذاری کند حالا یا دراز مدت یا کوتاه مدت
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین