دیدار مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی با ظریف
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی که برای دومین بار در ۶ ماه گذشته، به تهران سفر کرده است، بعدازظهر یکشنبه ۳ اسفند با محمدجواد ظریف...
به گزارش بولتن نیوز، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی که برای دومین بار در ۶ ماه گذشته، به تهران سفر کرده است، بعدازظهر یکشنبه ۳ اسفند با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
منبع: خبرگزاری مهر
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com