کد خبر: ۷۰۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
بر اساس گزارش مقامات بهداشتی در ایالت کالیفرنیای آمریکا، یکی از کارکنان بهداشتیِ "مرکز پزشکی ایروین" در این ایالت پس از تزریق...

به گزارش بولتن نیوز، تکنسین اشعه ایکس در مرکز طبی "South Coast Global" در شهر "سانتا آنا"ی کالیفرنیا، دو روز پس از تزریق دومین دوز واکسن فایزر جان خود را از دست داد.

این مرد ۶۰ ساله پس از تزریق دوز دوم واکسن، واکنش نامطلوبی نشان داده و به همکارانش گفته است که درد شدیدی در معده خود دارد و در تنفسش مشکل به وجود آمده است.

پس از بدتر شدن علائم زوک، همکارانش او را به اورژانس رسانده و چهار ساعت پس از ورود به بیمارستان به دستگاه اکسیژن احتیاج پیدا کرد. وی دو روز بعد به کما رفته و جان خود را از دست داده است.

خانواده زوک اظهار داشته‌اند که وی فشار خون بالا و کمی اضافه وزن داشت اما به غیر از این، هیچ بیماری زمینه ای دیگری نداشته است.

به گزارش شبکه تلویزیونی ای بی سی سِوِن، یک مقام بهداشتیِ "سانتا آنا" اعلام کرده که علت مرگ زوک و ارتباط آن با تزریق واکسن در حال بررسی است و متعاقبا به مقامات بهداشتی این ایالت گزارش خواهد شد.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
پرطرفدارترین