کد خبر: ۷۰۲۲۸
تعداد نظرات: ۲۰۹ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

دوپهلوگویی‌‌های عماد افروغ در پارک ملت

عماد افروغ که در این برنامه چندین بار خودش را روشنفکر معرفی کرد، با سیاه نمایی از اوضاع اقتصادی ، مدنی و ... جامعه، طوری وانمود می کرد که فکر مخاطب بیشتر به سمت حکومت ظالمی می رفت که مدام در حال ظلم به مردم خود می باشد. وی از ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت سخن می گفت گویی نامه پر نیش سردار علائی را در 19 دی که در یک روزنامه منتشر گردید اکنون با گویشی لطیف تر از رسانه ملی سردرآورده است.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - نهضت خدا‌محورانه مردم ايران، به رهبري امام خميني(ره)، هم‌چون همه نهضت‌هاي بزرگ توحيدي و انقلاب‌هاي بزرگ تاريخ، از خط نفوذ و ريزش در امان نماند. با نگاهي به تاريخ پر فرازونشيب اين نهضت، به خوبي مي‌توان به وجود يك جريان نفوذي در بدنه آن پي برد. اين جريان كه هنوز به‌درستي كالبدشكافي نشده است و متأسفانه عناصر آن از بدنه نظام خارج نشده‌اند، جرياني است كه در هر مقطع به گونه‌اي چهره پنهان خود را آشكار ساخت و در همراهي با نظام، هم‌چون قندخوني در پيكره نظام جلوه‌گر شد كه هرگونه بيماري آن را تشديد كرد و مانع مداوا و ثمره‌بخشي براي برخورد با ويروس‌هاي مهاجم به نهضت شد. اين جريان در رويدادها، موضوع‌گيري‌هايي شناور داشت كه همواره به يك‌سو غش مي‌كرد و مي‌كند.

به گزارش پایگاه 598، شب گذشته برنامه پارک ملت بار دیگر میهمانی منورالفکر را با خود به همراه داشت. روشنفکری از جنس کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت که در کارنامه درخشان خود حمایت از میر حسین موسوی را به همراه دارد.

عماد افروغ، دانش آموخته جامعه شناسی در انگلستان این بار با ژست جدید حمایت از روشنفکران و منتقدان، دغدغه استقلال حوزه را داشت بطوری که چندین بار وظایف حوزه های علمیه را برای خود حوزه های علمیه بازگو می کرد. وی با انتقاد! از نبود موضوع شناس، اقتصاد شناس، فیلسوف و ... در مجلس خبرگان رهبری در سخنانی دو پهلو و توام با کنایه، عدم توجه به نقش مراجع در انتخاب فقهای خبرگان رهبری را عامل شکاف و پارادوکس(!) در نظام نامید .

وی در این بخش از سخنانش می گوید: قبل از انقلاب در مجلس دوم وقتی که اصل قانون اساسی مطرح شده بود که علمای طراز اول نظارت بکنند مکانیزم آن به این صورت بود که مراجع 20 نفر را معرفی می کردند و بر قید قرعه 5 نفر انتخاب می شد. شما از یک طرف گلایه می کنید که چرا فقها وارد فقه سیاسی نمی شوند و چرا فقها و مراجع و حوزه های علمیه ما دستی در حکم حکومتی و احکام سیاسی و متناسب با جمهوری اسلامی ندارند و از طرف دیگر در انتخاب فقهای مجلس خبرگان آنها (مراجع) هیچ نقشی ندارند و این باعث شکاف می شود و این یک پارادوکس است و من به عنوان یک روشنفکر این را می گویم.

افروغ که در این برنامه خودش را روشنفکر معرفی کرد، با سیاه نمایی از اوضاع اقتصادی ، مدنی و ... جامعه، طوری وانمود می کرد که فکر مخاطب بیشتر به سمت حکومت ظالمی می رفت که مدام در حال ظلم به مردم خود می باشد. وی از ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت سخن می گفت گویی نامه پر نیش سردار علائی را در 19 دی که در یک روزنامه منتشر گردید اکنون با گویشی لطیف تر در رسانه ملی در حال تکرار است.

این کارشناس سابق مجمع تشخیص مصلحت با وقاحت تمام نظام با تهدید نظام بیان داشت که: " باید روشنفکری و بحث نهاد های مدنی، دینی و تاریخی ما تقویت بشوند و این به این معنا نیست که به ما اجازه بدهند و اگر اجازه بدهند چه بهتر ، اما اگر اجازه ندهند باید هزینه آن را بدهند و از طریق همان راهی که قبل از انقلاب اتفاق افتاد من نمی خواهم بگویم که الان شرایط شرایط قبل از انقلاب است ولی هیچ وقت من چک سفید امضاء به شما نمی دهم که یک روزی این طور نشود "

انگار نامه نویسی به مقتدر مظلوم انقلاب نه تنها پایان ندارد بلکه به رسانه ملی نیز کشیده شده است و آقای افروغی که از ابتدای دولت نهم و دهم روحیه علیه الدوله‌ای خود را همچنان حفظ نموده است  به غیر از سایت‌های زنجیره‌ای آقایان خاص، به تریبون ملت نیز دست یافته بود.

دکتر عماد افروغ  بنابر عدم آگاهی کامل از تاریخ انقلاب مدعی شد که در ابتدای انقلاب مجلس خبرگان دایره‌اش شامل همه کارشناسان بود و امروز بنابر آنچه که دوری از روشنفکر پروری نظام می‌دانست آنرا فراموش شده دانست . این در صورتی است که آن مجلس خبرگان قانون اساسی با مجلس خبرگان رهبری متفاوت می‌باشد وحتّی همان مجلس قانون اساسی نیز مورد اعتراض عده‌ای روشنفکر ماب و ملّی گراها بود که چراداین همه فقیه در آن جمع هستند که مورد عتاب امام راحل هم قرار گرفتند. ولی خبرگان رهبری طبق قانون اساسی همیشه شامل فقهای منتخب مردم بوده است .

وی با ترسیم فضای بسته‌ی حاکم بر جامعه، نظام اسلامی را حتی در شعب ‌ابی ‌طالب هم ندید چه برسد به بدر و خیبر! دو پهلو گویی عماد افروغ ما را به یاد چند پهلو گویی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام انداخت و گویی دو پهلو گویی و دو پهلو نویسی در این روزهای حساس انقلاب، در میان برخی خواص انقلاب فراگیر شده است.

سخنان نیش دار برخی از خواص که اتفاقاً تمامی آنان در بزنگاه‌های خطر یک وجه اشتراک مشخص به نام دو پهلویی دارند فقط و فقط به کام استکبار خوشایند است و سند این سخن را می توان در بی بی سی و VOA و  سی ان ان یافت که این خود نشان دیگری از بی مهری خواص به مقتدر مظلوم انقلاب است که مردم در نهم دی ماه سال 88 در میدان ولیعصر و نه در پارک ملت جواب این سخنان را داده‌اند.

... و العاقبة للمتقین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۰۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۵۸
عباس عبد خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
117
376
حضرت سیدالشهدا {ع} در روز عاشورا خطاب به هلهله کنندگان سپاه عمر سعد و کوفیان بی وفا فرمودند :شکمهایتان ازلقمه های حرام پر شده که امروز گوش شنیدن سخن حق را از زبان فرزند پیغمبر را ندارید . لذا به این عروسک صهیونیستی و دیگر اذناب روشنفکر نما که به واسطه عقده های دنیا طلبی و حب پست و مقام دروازه کثیف وجود شر خود را باز نموده ویا با قلم های اجاره ای اربابان خود موجب رنجش ما فداییان حضرت اقا میشوند هشدار میدهم که ای دریوزگان بی حیا صبر ما در گرو اشاره رهبر عزیزمان است وچنانچه به این یاوه گویی ها ادامه دهید 9 دی که هیچ عاشورایی را به پا خواهیم کرد که هم پیروز دنیا و هم پیروز اخرت ان خواهیم بود .تاریخ اسلام عزیز پر است از این حرام لقمه های بیگانه پرست که نمک خورده و نمکدان شکسته اند .کاسه لیس اگر در موقعیت بدر و خیبر نیستیم چرا اربابانت به التماس افتاده و نامه نگاری میکنند. لعن الله علی القوم الظالمین ناکثین مارقین و ....
پاسخ ها
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
شما چيكاره اي كه اينجوري صحبت ميكني؟مردم دارن تو اين مملكت زندگي ميكنن.
هدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
سلام
امام علی گفته اند که به دشمنان خود هم ناسزا نگویید. این چه کلماتیست که به کار برده اید . شما داعیه داران دینید؟!!!
چرا متعصبانه برخورد می کنید؟‍!
چرا فکر می کنید یا همه باید لال شوند و یا هرچه شما دوست دارید را تکرار کنند؟!
لااقل از رهبر عزیزتان تبعیت کنید!!!
بارها و بارها دانشجویان راحت روبه روی آقای خامنه ای ایستاده و انتقاد می کنند. لااقل مثل ایشان باشید!
حرمت آبروی مردم از حرمت کعبه بسیار بیشتر است. بترسید از این تهمت ها و ناسزاها.بترسید!
پوریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
بهتر است برای دفاع از حریم ولایت و همچنین اظهار نظرات و انتقادات احترام به شخص مقابل حفظ شود.در این صورت به فرافکنی و سیاه نمایی متهم نمی شوید.
هموطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
تو نگران ما نباش بل نگران خودت باش که ديگه همه فهميدن که خائني
هموطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
آقا پوريا با شما بودم ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
من نمیدونم کجای حرف این عباس آقای عزیزمان ایراد داشت که شما تاب نیاوردید و تحمل نکردید
علی آقا هدی خانم آقا پوریا یعنی اینقدر ؟ اینجور ؟
کجای جملات عاشقانه و با بصیرتانه ایشان مشکل داشت؟ اینکه تهدید کردند ملت ما با اشاره آقا با فرمان ایشان عاشورا به پا خواهد کرد را تحمل نکردید یا اینکه منافق روشنفکری چون عماد افروغ که علیه رهبری عزیزمان موضع گرفت را کوبید اینجور ناراحت شدید؟؟؟
بولتن جان از شما انتظار سکوت نداشتم!!!
فرزاد
| UNITED STATES |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
به اندازه حقش صحبت کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
141
78
خیلی چرت و پرت گفت دیشب؛یادش رفت خودشو چسبونده بود به اصولگراها وارد مجلس شد.
پاسخ ها
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
لعنت خدا بر منافقین کوردلی که همیشه ی تاریخ سعی در گمراه کردن عوام داشتند و دارند و از زمان پیامبر تا قیام حجت کاری جز گمراه کردن مردم و خون کردن دل ائمه و مسلمانان ندارند .
لعنت خدا بر این نهروانی های کر و کور و گنگ که خدا مهر خاموشی بر اندامشان زده
لعنت خدا بر این منافقین که در دل اسلام و به اسم اسلام و به اصطلاح دلسوزی برای معیشت مردم همواره به کارشکنی و دروغگویی و فتنه انگیزی مشغولند . اما به لطف خدای بزرگ و تونا در ایران اسلامی و کربلایی همیشه رسوا و خوار و ذلیل می شوند و آرزوی خود را در گمراه کردن ملت عاشورایی به گور خواند برد .
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر منافق
مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی و یاران و همراهانشان
مرگ بر مخالفان ولایت فقیه و نظام اسلامی
مرگ بر دشمنان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (حفظه الله )
مرگ بر آمریکا و انگلیس
مرگ بر صهیونیسم و اسرائیل
تا کور شوند امثال عماد افروغ ها و منافقین
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
به پیشوای خودمان به رهبرمان به ولی مان به سرورمان به امامان به نائب بر حق امام زمانمان به مولایمان به مقام عظمای ولایت مطلقه فقیه عرض میکنم :
آقاجان ای رهبر و سرور من از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
رهبرا خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
مولاجان ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
چراجواب مرا به این روشنفکرنمادرج نکردید
دراین پاورقی بود
هامون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
شما غیر از مرده باد و زنده باد چیز دیگری هم بلدید
دایره دوستان را خیلی تنگ کردی اخوی
مومن به این آسانی در باره ی دیگران نظر نمی دهد
رسول اکرم : همه چیز مسلمان ، از مال و آبرو و خونش بر مسلمان حرامست ، براي مرد همين شر بس كه برادر مسلمان خويش را تحقیر كند.
(نهج الفصاحه ، حدیث 2166)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
3
9
http://www.cinemafa.com/content/view/2667/71/
اختصاصي سینمافا: شهيدي‌فر مجري افتتاحيه جشنواره فجر
محمدرضا شهيدي‌فر كه اين روزها برنامه «پارك ملت» را روي‌ آنتن دارد، به عنوان مجري مراسم افتتاحيه سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر انتخاب شد.

كارگرداني اين مراسم بر عهده محمد حميدي‌مقدم است كه سابقه تهيه برنامه‌هايي چون «مستند 4»، «سينما 4» و «سينما 1» را در كارنامه دارد.

اين مراسم روز 11 بهمن ماه در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

منبع: سینمافا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
11
36
با وقاهت تمام !
وقاحت نه وقاهت !
مدیر پایگاه با تشکر از دقت شما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
64
54
الحق والانصاف خیلی دری وری گفت . فکر کنم خودشم نمی فهمید چی میگه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
اتفاقا خوب می فهمه داره چه فتنه ای رو حمایت میکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
29
36
خونی که در رگ من است * اگر چه ناچیز و کم است * هدیه برای رهبر است
پاسخ ها
ولایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
دیر نخواهد بود که ایشان را در اتاق فکر منافقین در کنار سروش و کدیور خواهیم دید فکر کنم براش دعوت نامه فرستادن ....!!!؟؟؟
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
9
28
نظرات ایشون اشتباه بود تا حدودی
اما باید گذاشت این افراد هم حرفشون رو بزنن
اتفاقا حرف زدن اینها باعث میشه مردم بیشتر بشناسنشون
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
24
92
چرا شما طاقت ندارید کمی انتقاد را تحمل کنید .
صدا و سیما 24 ساعته حرف شما را تکرار میکنه اگه حق با شماست چرا جواب نمیدهید و فقط تخریب میکنید
اتفاقا صحبتهای خوبی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
حرفای ما!!!
ما دلمون از شما پر تره به خدا!
کی صداو سیما حرفای مارو زده که ما نشنیدیم. تو مملکت اسلامی ای هستیم که اسلام از همه چیز غریبتره توش.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
انتقاد را به کسی می کنند که در مورد اون قضیه اطلاع داشته باشد و نه به مردم عادی که عموماً جایگاه ولایت فقیه را ازش بی اطلاعند و ایضاً مجلس خبرگان.اگر جلوی افرادی بی اطلاع گفته شود جز ضرر چه دارد؟آقای افروغ اگر شما بر حقی برو جلوی چند آدم متخصص این مسائل این حرف ها را بزن.
هدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
49
20
تا منفعتش بود اصولگرا بود اما معلومه تنش به مجمع مصلحتیها خورده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
36
10
حرف از خودش نبود آخه اصلا شعور سیاسی نداره که از این حرفا بزنه برای صدا وسیما متاسفم
کیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
66
12
سلام
آقای دکتر بیش از حد خوردن که چنین حرف هایی زدند.اون شهیدی فر بی .... هم بیحا کرد که سات موند.
زیاد دور نیست روزی که قرآن سر نیزه گرفتن این ادم ها رو شاهد باشیم.
لعنت خدا بر دشمنان ولایت (روحی فدا)
کیان
sadra
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
26
11
فرصت طلب عقده ای .دیگه همه می دونند از چی داری میسوزی.بسوز کین همه آتش سزای توست.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
20
11
این اقایان خودشون فکر میکنند که روشنفکرهستند این اشتباه رو صداو سیما چرا اشتباها باور میکنه
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
14
72
نظرات ایشان علمی دفیف وعالی بود.چرا هرکس برای ملت دلسوزی می کند فوری مورد هتک حرمت وتهمت قرار می گیرد .آقایان داریم به بدراهی می ریم خودکامگی ودیکتاتوری ازهمینجاها آغاز می شود که فقط خودراببینیم ودیگران راکه نظرانتقادی دارنددشمن فرض کنیم ودرجهت حذف ؟آنهابربیائیم.
پاسخ ها
هموطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
تو که حاليت نيست سکوت لطفا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
نمیفهمی که این حرفهارامیزنی
محمدعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
همین دفاع کور وبیجای شما باعث خودکامگی و دیکتاتوری امثال افروغ شده.واقعا بنده خدا باش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
19
9
آقا بياييد يك پست آب و نان دار به اين آقا بدهيد آن وقت خواهيد ديد كه ما به جاي فتح خيبر در دوران فتح مكه را هم پشت سر گذاشتيم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
10
21
چشم آقای ضرغامی روشن
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
13
15
به نظر من کسی که داره تو دریا غرق میشه دست میبره و کف رو آب رو هم میگیره و این آقای مدعی نیز همینطور هستند و دارند غرق میشن ولی ملت ایران همیشه روشن هستند و نمیگذارند که مملکت به دست این نا اهلان بیافته.
وصال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
13
14
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه. در مسیر انقلاب هر روز افراد سست ایمان و شهرت طلب دارن غربال میشن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
13
11
دارن خودشودن رو نشون میدن شاید اگه این حرف رو نمی زد من نمیفهمیدم چجور ادمیه
نفر بعدی کیه خدا میدونه!
الحمد لله
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
11
13
يادت باشه شما تو اين نظام بزرگ شدي و همين ولايت فقيه بوده كه باعث استحكام نظام شده تا امثال شما بتونيد بيايد جلوي دوربين صدا و سيما قرار بگيريد و اينجوري ژست هاي سياسي و روشن فكري با خودتون حمل كنين و الا اگه نظام ديگه اي بود حد اكثر ديگه ميتونستي بري مدرسه تاريخ درس بدي ،اون هم تاريخ اشتباه!!!!!!
اون برنامه مثلا" پارك ملت ولي واقعا" پارك بعضي ها هم مراقب جهت گيري برنامه هاش باشه تا با اين خود شيرين بازي هاش براي بعضي خواص ، يهو ملت ايران كار دستش ندن.
باربد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
12
11
داشتم برنامه رو نگاه میکردم،تعجب کردم چرا صدا و سیما این مزخرفاتو پخش میکنه
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
خداییش من برنامه رو ندیدم ولی اصل صحبت هاش رو خوندم برا همین نظر مثبت دادم اشتباه شد
حزب اللهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
11
11
این را بدانید ملت ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته شما که جای خود دارید اقای روشنفکر نما،که با شعار اصولگرایی رجل شدید. ولی فقیه خط قرمز ملت است.روشنفکر منفور مردم به درد لای جرز میخورد. شما مصداق همان ماشین خارجی خواص هستید که کوری بی بصیرتی باعث شد تا پیکان قراضه عوام شما را در سربالایی نظام بوکسور کند. اما انگار قصد دارید مثل عده ای از ان بالا با لجاجت عقب گرد کنید و سرنگون شوید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
11
12
به آقای افروغ و دوستانشان توصیه می کنم باردیگر فیلم ها و تصاویر 9 دی 88 را ببینند و بدانند تا خون در رگ بسیجی است سید علی خامنه ای فدائیان زیادی دارد . و بدانند حزب الله همان مشت محکمی که به دهان سران فتنه زدند را به ایشان هم خواهند زد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
8
12
چون انتخابات در پیش است باید کسانی مثل وی پیدا شوند تا برای دشمنان این ملت موضوع جدید برای هیاهو ایجاد کنند
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
9
11
از من من کردنهای ایشان در برنامه دیشب میتوان فهمید که منیت وی را از علم و حلم بی بهره کرده است.همیشه رو به سرازیری رفتن راحت تر است.جایگاه خود را دانستن و در حیطه ی ان صحبت نمودن اهمیت زیادی دارد.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
9
11
با سلام
خدا رو شکر مردم ما بصیر و فهیم هستند و با گزلفه گویی بعضی افراد گول نمیخورند .بار اول هم نیست که این مزخرفات را میشنویم .رویه کار خودشون هزارو یک عیب و نقص دارد ولی امدند به نظامی که اگر نبود باید همین اقایان الان نوکری اسراییل و امریکا را میکردند .به این چنین نظامی نقد میکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
9
" ... در این روزهای حساس انقلاب ..."

چرا حساس؟ ما فقط در شرایط بدر و خیبر هستیم فقط. بولتن جوسازی نکن! لطفا
سالاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
15
65
دستش درد نکنه حرف دل پابرهنه گان را زد تو این جامعه هر کس حرف حق می زند و نقد می کند محکوم به پرداخت بهای سنگینی می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
کدوم پابرهنه؟!
ایشون هم محله ای ماست. بالا شهره خونش. اتفاقا همن پابرهنه ها با حرفای ایشون مخالفن. چون اونا بودن که شهید دادن. اونا هستن که میخوان سالم زندگی کنن. نه اینکه به خاطر سیاست بازی بعضی ها، دنیا و آخرتشونو از دست بدن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
تواصلا حق رامیشناسی
نفیسه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
حرف عقل برهنه ها و شیرین عقلها را زد. پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکتتان نرسد:امام خمینی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
17
14
حالمو بهم زد
سرباز ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
15
12
خیلی حرفهای چرت گفت بیچاره معلوم نیست از کجا آب میخوره.
چشت دراد..
فدایی سید علی حسینی خامنه ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
22
12
به نام الله ،
قربان مظلومیتت آقا ، این همه نظام اسلامی برای این ....ها خرج می کنه تا آدم بشن ولی رفته رفته ...
اللهم عجل لولیک الفرج
فدایی سید علی حسینی خامنه ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
59
16
به نام الله ،
قربان مظلومیتت آقا ، این همه نظام اسلامی برای این ....ها خرج می کنه تا آدم بشن ولی رفته رفته ...
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
من نمی دونم کدوم آدم احمق یا معاندی به این نظر رای منفی داده!!! آخه دعا برای تعجیل فرج رای منفی داره؟؟!!
رهنما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
داداش سامان شما ناراحت نشو همه جا احمق هست.همین ضدولایت فقیه ها احمقند دیگه
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
63
15
لعنت خدا بر عماد افروغ که تو الف اسلام مونده و میاد با دهن نجسش اسم امام علی را به زبون میاره در حالی که ولی زمان خودش رو اطاعت نمیکنه و نایب امام زمان رو قبول نداره
لعنت خدا بر منافقین کوردل و همراهان آگاهش که دل پری از اسلام دارند ولی مثل گرگ در لباس میش از دل اسلام اسلام رو می پوسونند و با فتنه گری و نفاق جامعه اسلامی را از درون متلاشی می کنند .
قابل توجه عماد افروغ و منافقین ضد نظام و لایت فقیه و امثال مطهری ها که با بیانیه چرتشون ولایت مطلقه فقیه رو زیر سوال می برند و با چهارتا کتابی که معلوم نیست از کجا خوندن خودشون رو اسلام شناس میدونند باید بگم که حضرت علامه حسن زاده آملی از عرفای قرن معاصر که الان هم در قید حیاتند و کرامات الهی دارند و از حضرت امام رضا علم دریافت نمودهاند و از صدتا مطهری ها و عماد افروغ ها اسلام را بهتر و عمیقتر درک کرده اند در بیان ولایت و پشتیبانی از حضرت آقا امام خامنه ای فرمودند : گوشتان تنها به کلام رهبری باشد چرا که گوش ایشان تنها به کلام حجت ابن الحسن است و در جایی دیگر فرمودند:
" رهبر عظیم الشانتون رو دوست بدارید رهبری ولی الهی سیاسی پاک منزه کسی که دنیا همتایش را نداره ..... مبادا این کشور علوی را مبادا این نعمت ولایت را از دست شما بگیرند .... خدایا به حق پیغمبر و آل پیغمبر سایه این بزرگ رد این رهبر اصیل اسلامی حضرت آیت الله آیت الله معظم خامنه ای عزیز را مستدام بدار و الهی آمین الهی آمین الهی آمین بععد کلماتت آمین "
حضرت آیت الله بهاء الدینی که ایشان هم از عرفا بودند در دیدار با آقا در اوایل رهبری ایشان دست آقا را بوسید و خطاب به ایشان فرمود :
"امروز دست شما را بوسیدم تا فردا به مادرت زهرا بگویی من دست ولی خودم را بوسیدم "
بسه یا بازم بگم؟
حالا عماد افروغ و مطهری و هزارتا گمراه دیگه میان و بی سوادی و جهل خوشون از اسلام و کینه توزی خوشون از ولایت فقیه و اسلام و دشمنی و نفاقشون رو تو حرفهای شیرین و به ظهار اسلامی تحویل چهارتا عوام میدن و فکر میکنند خیلی زرنگند اما باید گفت کور خوندند و ملت عاشورایی ما از همیشه بیدارتر آنها را رسوا خواند کرد و دست از ولایت فقیه برنخواند داشت که امام خمینی فرمودند :
" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد "
خدا سایه علمدار اسلام و پرچمدار اسلام ناب محمدی حضرت آیت الله امام خامنه ای را بر سر ما حفظ بدارد و لعنت خدا بر منافقین و فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی و مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی و فتنه گر
مرگ بر ضد ولایت فقیه
اسراء
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
54
18
اینها خطا نیست ،خط است ومشخص ومثل روز روشن که از کجا گرفته شده است.مرگ بر ضد ولایت فقیه
رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
58
16
اقای افروغ بگو داداش از قدرت ولایت تو ایران میترسی خلاص اینقدر صغری کبری نچین تا ما هم بهت بگیم بترس واز ترس بمیر چون ما مثل کوه پشت رهبرمون وایسادیم
مونا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
72
18
حامیان ولایت بیدارند...... مرگ بر ضد ولایت فقیه....
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
58
12
یکی نیست یه این آقا بگه آره اصلا ما دوست داریم فضای نقد تو این جامعه نباشه، دوست داریم کسی نظر نده اصلا دوست داریم خفقان باشه(!!!!) اما به نظر شما این عامل باعث میشه اوضاع بشه عین اوضاع قبل انقلاب و نیاز به انقلاب مجدد باشه؟!!! اصلا جناب منورالفکر مگه ما برای رسیدن به -فقط- آزادی بیان انقلاب کردیم که اگه نبود دوباره بریزیم تو خیابون؟ ما شیوه حکومت داری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه و جامعه اسلامی رو می خواستیم نه فقط آزادی بیان و... وگرنه شعار می دادیم استقلال آزادی جمهوری لیبرال
چون آمریکا هم به قول خودش همین امتیاز رو داره دیگه پس فرق ما با اینا چیه؟!
والا ...
ابدام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
16
12
فقط می توان این سوال را از ایشان نمود چه کسی وچگونه وبه چه بهایی امروز ایشا ن شده اند دکتر افروغ
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
شاید تو دانشگاه آزاد آقای رییس سابق!جاسبی گرفته
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
14
5
یکی نیست یه این آقا بگه آره اصلا ما دوست داریم فضای نقد تو این جامعه نباشه، دوست داریم کسی نظر نده اصلا دوست داریم خفقان باشه(!!!!) اما به نظر شما این عامل باعث میشه اوضاع بشه عین اوضاع قبل انقلاب و نیاز به انقلاب مجدد باشه؟!!! اصلا جناب منورالفکر مگه ما برای رسیدن به -فقط- آزادی بیان انقلاب کردیم که اگه نبود دوباره بریزیم تو خیابون؟ ما شیوه حکومت داری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه و جامعه اسلامی رو می خواستیم نه فقط آزادی بیان و... وگرنه شعار می دادیم استقلال آزادی جمهوری لیبرال
چون آمریکا هم به قول خودش همین امتیاز رو داره دیگه پس فرق ما با اینا چیه؟!
والا ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
23
2
با حرف گربه سیاهه بارون نمیاد خدا هدایتش کنه
آزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
20
3
من همیشه به ایشون بدبین بودم
الان هم که خودش رو نشون داد
امیدوارم بتونیم سربازان لایقی برای امام خامنه ای مدظله العالی باشیم
شورای نگهبان مترصد باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
20
3
سلام آفای شهیدی فر واقعا از شما انتظار نداشیم در مقابل ایشون سکوت کنین تا به اصطلاح آقای روشنفکر هر چی در وری از دهنشون میاد بگن........شما از طرف مردم ولایت مدار باید جواب میدادین
میثم ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
20
3
اینها عادیه وقتی پای اقتدار جمهوری اسلامی به میان میاد باید یه سوخت و سوزی راه بی افته واینو هم بدونید که وقتی این خود فروخته ها حرف ما رو تایید کردند باید به خودمون شک کنیم
یک جمله تاریخی داریم:
مـــــــــــــــــــــرگ بر منافق
یک بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
20
3
هیهات منه الذله
افروغ!
کسی که مشروعبتش رو از دست میده خود تویی نه ولایت فقیه.
مرگ بر ضد ولایت فقیه
حسن علیزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
42
4
خون ما به جوش آمده است تا کی ساکت باشیم و ببینیم علی زمان خون دل بخورد درحکومت علوی امام خون به دل باشد حاشا ،اگر اطاعت فرمانش نبود که بی شرف های نمک به حرام را به سزای اعمال ننگینشان می رساندیم ما نخواهیم نشست تا اینده گان بگویند کاش ما می بودیم تا ازامام دفاع می کردیم اگر قطعه قطعه شویم دست از دامان ولایت امام خامنه ای تخواهیم کشید ما شیعه علی (ع) هستیم ما یاوران مهدی(عج) هستیم نفرین بر سپاه شیطان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
70
33
بعضی برای مشهورشدن متوجه نیستند که خودرادربرابر چه ملتی قرارمیدهند وباگفتارخوداب به اسیاب دشمن میریزند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
چه خوش خیالی که فکر می کنی متوجه نیستن چیکار می کنن!!!!!
عماد
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
32
48
نمی دونم چرا هرکی انتقاد می کنه شماها بهش برچسب ضد انقلاب رو می چسبونید، به خدا فکر نکنید اونیکه فقط تعریف می کنه دوستدار نظام و انقلاب
پاسخ ها
نیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
اولا کی گفته هر کی که تعریف کنه دوستداره انقلابه ؟
دوما انتقاد یه منطقی باید داشته باشه نه اینکه هر چیزه دروغی خواستی بگی یه شک به جامعه وارد کنی بعدشم هیچی ! دیگه نشه درستش کرد.
اونم به یک چیز با این همیت...
محمد حسين مودي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
24
3
من برنامه رو نديدم ولي اگه چرت زيادي گفته . جرات داره يك بار ديگه بگه بعد ببينه از مشهد بلند ميشيم بريم دهنشو اسفالت كنيم يا نه..........
مرگ بر ضد ولايت فقيه
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
34
12
از ایشان بیشتر از این توقع نیست انشالله عاقبت بخیری باشد
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
3
5
متاسفم برای شما که به جای اینکه صحبتهای دکتر افروغ را بدون نگاه و قضاوتتون منتشر کنید خط به خط نگاهتون را مطرح کردید
البته رسانه در ایران یعنی همین یعنی بلندگویی بدون احترام به شعور و عقل مخاطب
در ضمن شما را توصیه می کنم به دارا شدن چشمها و گوشهایی متفکر
فرهنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
2
این جماعت پوچ، هروقت حرفی برای گفتن ندارند و می خواهند مفت و مجانی به یک رجل سیاسی تبدیل شوند از حربه ی اپوزیسیونی استفاده می کنند.سرتاسر صحبت هایشان هم پارادوکس و تناقض است.خبرگان رامردم انتخاب می کنند چه ربطی به عماد افروغ دارد. اعضای شورای نگهبان هم که فقط فقها نیستند حقوقدان ها هم هستند که توسط قوه قضاییه برگزیده می شوند.ما خدا را شاکریم که یک ولی فقیه در رأس نظام است و از اسلام عزیز و حقوق عامه ی مردم صیانت می کند وگرنه این انگلیس درس خوانده ها پوست ما ملّت را می کندند.
کمیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
2
به خداقسم فقط ازدهان یک........ هچنین سخنانی برمی آید.تف به غیرت عماد افروغ که شکم اش ازصدقه سرخون شهداوایثارگران فربه شده.آدم کله گچی نفهم کی میخوای ازاین خواب خرگوشی بیدارشی.باباهمه عالم فهمیدن ........دست امت حزب الله بدنت ریز ریزت میکنن
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
7
3
چه می کند مال حرام با برخی ناکسان که نایب امام زمان (عج) را درک نمیکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
7
2
افروغ كه هيچ.بابا افروغ هم كه هيچ.باباي بابا افروغ هم كه هيچ.گنده تر از اينها هم كه حرف زدندبا پشت دست زديم تو دهنشون.آخه يكي به اين افروغ بگه:ا..اصلا خودت فهميدي چي گفتي.همه عالم بدونن كه ما منتظريم آقا(رهبرمون آيت االه خامنه اي)ابرو خم كنه و رخصت بده‏‏. تا خود تلاويو يه جوري منيريم كه تو ذهن جن وانس نگنجه.
پاسخ ها
ناشناس
| NETHERLANDS |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آقای هیچ در هیچ مپیچ
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
23
28
آقاي مثلا روشنفكر!!!بفرمايند در زمان جنگ و وقتي ملت با تمام وجود پشت سر رهبري بودند و در روز 9 دي 88 در كدام سوراخ خزيده بودند.
واي از بوي بد ابوموسي هاي اشعري.
واي بر افروغ كه دل voa بالاترين و بيبيسي رو شاد كرد.1
سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
22
28
من از صدا سیما تعجب میکنم .که بدون در نظر گرفتن کارنامه این افراد باز هم اجازه دادند همچین کسی که واقعا عددی نیست بتواند این همه چرت و پرت بگوید.حالا اگر برنامه دیگری بود به بهانه های مختلف( مثلا رفتن برق) برنامه را قطع میکردند.آقای شهیدی هم از چشم همه مردم انقلابی افتاد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
من از صدا سیما تعجب نمی کنم
تعجب از ملت میکنم از جوان ها از طلاب از بسیجی ها از انقلابی ها از مذهبی ها از اهالی علم تعجب میکنم
در این جمهوری اسلامی مسلمانی صدایش در میآید بگوید رسانه باید اسلامی شود؟
تا کی؟ تا کی جگر امت حزب الله خون باشد از دست این صدا سیما؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
3
سلام.آقای افروغ روشن فکر.شما که خودتو روشن فکر میدونی و به ظاهر داغ به سینه میزنی و از همه چیز ایراد میگیری و وقتی از علی(ع) صحبت میکنی باید بدونی که علی(ع) فرمودند:زشت ترین سخن ستایش انسان از خویشتن است.شما برو هر موقع طرز حرف زدنو یاد بگیری بعد بیا.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
3
خاک بسر افروغ با این چرت وپرت گفتنش
جعفر ضيوري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
3
چرا اجازه مي دهند اينطور آدم هاي بي خاصيت در صدا و سيما ياوه گوئي كنند و بي خود اينطور افراد بي بصيرت را بزرگ مي كنند
ضمنا آقاي افروغ بدانند اينجا انگلستان نيست اينجا ايران اسلامي و خيل فدائيان انقلاب اسلامي
ياوه گوئي ديگر بس است وگرنه با مردم طرفي
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
3
این اقا عقده داره ارزوی ریاست بر دلش خواهد ماند مگه یادتون رفته درمجلس موقع رای اعتماد به وزرای احمدی نژاد چه بازی دراورد
aria
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
2
عماد افروغ خیلی دوست داشت در کابینه احمدی نژاد وزیر آموزش و پرورش شود . حیف که نشد....بالاخره یک پستیباید بهش میدادند.ب
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
0
آقای عباس عبد خدا مردی خودت رو نشون بده - تا بهت بگم کدوم طرف عاشورای یزیدزاده.
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
8
2
این صدا و سیمای ما واقعا تاسف بر انگیزه دسمن شادمون کردن
ولی ما اهل کوفه نیستیم
یا علی
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
4
ضمن تشکرازصداوسیمابه خاطردعوت کارشناسان روشنفکری همچون عماد افروغی ومجری تواناکه هنگام انتقادات افروغی همچون عروسکی سرخود رابالا و پایین می کردوفضای برنامه راگویی به حق نشان میداد ازصداوسیما خواستارم به جای این کارازوجود کارشناسی که برای این احمق صحبتهایی داردوولایی است هم استفاده شود ویک مناظره ایجاد شودتا دراین فضای دوطرفه تصمیم رامخاطبان بگیرند که حق باکیست.نه اینکه یک نفربگویدویک مجری سکوت کندویاتایید.
جانم فدای رهبرمظلومم ومرگ برکسانی که ازنردبان ولایت بالا رفتندوحالا برای ولایت شاخ وشانه میکشند.
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
7
2
(در باغ انحراف از در باغ شهادت باز تره.
استاد، به باغ انحراف رسما خوش آمدید.)
در ایام فتنه وقتی دل آقا خون شد، مردم در 9 دی اون جور جواب دادند. حالا افروغ که عددی نیست
ایمانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
2
معلومه تو اون چند سال که انگلیس درس میخونده حسابی رو مغزش راه رفتن.افروغ: آب دوغ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
2
یک موضوع تخصصی و یک برنامه غیر تخصصی و یک مجری لال!
هر بچه مذهبی بود می تونست جواب چرت و پرت های این نماینده نما رو بده اما این شهیدی دل شهید خون کن....
آدم دلش واسه یامین پور تنگ میشه
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
1
1
چرانمیشه مثبت منفی داد
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
0
باید جنبش اشغال صدا وسیمای لیبرال را تشکیل بدیم.
از سیصد وشصتش تا پارک 1 درصد از ملتش همه و همه طرفدار لیبرالیسم هستن اما بازم دم جمهوری اسلامی ایران گرم که اجازه میده در تلویزیون ملی ایران هرکسی آزادانه و تا جایی که توهین نکنه نظراتشو اعلام کنه.
نوراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
2
از كوزه همان طراود كه دراوست.
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
7
2
واقعا متاسفم، یعنی اینقدر شخصیت های دلسوز کم هستن که از چنین افرادی با افکار پوچ و غربی دعوت میشه!!!!!!!!!!!!!!
پیرو ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
2
فکر کنم این آقای به اصطلاح روشن فکر که البته فکری کاملا غربی عقب مانده دارد حواسش نیست که این مردم انقلابی برای نایب امام عصرشون سر و دست میشکنن.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
3
4
اينقدر تنگ نظري كنيد اينقدر دايره خوديها را تنگ كنيد تا فقط آيت الله مصباح بماند و رسايي و كوچك زاده . به گمانم كساني هستند كه به عمد اين كارها را ميكنند تا همه را دلسرد كنند و در آخر وقتي هيچ كس نماند آنگاه نه تو ماني و نه من!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
4
1
اگه این آقا را یک پستی در دولت نهم داده بودن الان این اراجیف را بهم نمی بافت
مهدی بابا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
1
بنده بسیار متاسف شدم وقتی دیدم برنامه وزین ÷ارک ملت با مجری تواناش یک آدم بی سواد سیاسی را می آورد در برنامه اش که از ک...مرغ سر در نمی آورد در انتخاب مهمان دقت کنید لطفا
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
4
1
جناب آقای افروغ، شما که تحصیل کرده هستید باید بهتر بدانید که حوزه نظریه پردازی در مورد هر علمی ( خصوصا دینی فقهی) مربوط به همان علم می باشد. حق این است اگر نظری دارید در حوزه مطالعاتی و تحصیلاتی خودتان مطرح کنید.
رضا از مهاباد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
1
مرگبر ضدولایت فقیه--جانم فدای رهبر عزیزم وعشق وجودم.
نخبه إإإإإبی بصیرت همینه همینه 0
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
3
خاک بر سر هم عماد افروغ و محری برنامه
خدا لعنت کنه کسی که خواسته باشه اینجوری درباره امام خامنه ای صحبت کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
2
مردک عقده ای که به دبنال شهرته از شهیدی فر بعید بود که دراین شرایط سکوت کرد ولایت شوخی بردار نیست که تسامح کرد
انگار اقایون عاقبت بعضیا را مطالعه نمی کنن
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
3
باسلام ٰ
در راستای هتک حرمت به ساحت مقدس ولی فقیه در برنامه دیشب پارک ملت توسط عماد افروغ وسکوت مجری برنامه (شهیدی)ولایتمداران غیرتمند اعتراض خود رابه20000120 ارسال نمایید تا در برنامه امشب اعلام شود حامیان ولایت بیدارند
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
0
بابا کور شدیم چقدر منوالفکرییییییی
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
4
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
4
3
خدا مسوولین این پارک ملت لعنت کنه که به خاطر ...اینها باید شاهد توهین به ولایت فقیه اونم در این مملکت باشیم .
باید جوری با اینها رفتار کرد که دیگه خیال روشنفکری به سرشون نزنه.
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
4
9
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
محمد سپهر
|
-
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
8
5
دوستان عزیز!خداوکیلی کدومتون حرفای افروغ رو از تلویزیون تماشا کردید یا فقط تحلیلهای این سایتای خبری رو خوندید.الکی به دیگران انگ نچسبونید.والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
من دیدم. از اول تا آخرش مو به تنم سیخ شد!
همش پیامک میزدم به پارک ملت.
ما با ایشون آشنایی خانوادگی داشتیم.
یا للعجب از رویشها و ریزشها!
عاشقان ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
7
9
بردشمنان امام خامنه ی لعنت بسیار انشالله به کوری چشم اونای که رهبری اقامونونمیبینن لوای انقلاب وخوداقا بادستان علیوارش به اقامون صاحب الزمان عچ تقدیم کنه بفرست صلوات برای سلامتیش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
5
این آدم های دنیا طلب بدانند دیگر در صفین این علی نیست که تنها می ماند این امویان هستند که به خاک سیاه می نشینند. ما مشتاق انتقام صفین هستیم
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
6
سلام
روشنفکران(کور دلان) همیشه عادت دارند یک مگس را در عسل بپیچند و به خورد مخاطب بدهند
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
4
6
روشن فکری درست طرح مباحث وکرسی های ازاد اندیشی هم درست اما این دلیل براین نمی شود که هر چه می خواهیم بگوییم به اسم ازاد اندیشی ومنور فکری اقای منور فکر مگر امام خامنه ای خود از بطن مردم نیست خدا می داند چقدر درد مردم وجامعه را در دل داردتازه این جامعه پاک وتمیز که از ان حرف می زنید دنیای فرشتگان است وهمگان بدانند ما در راه ولایت جانمان را فدا خواهیم کرد لبیک یا امام خامنه ای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
5
روشن فکری درست طرح مباحث وکرسی های ازاد اندیشی هم درست اما این دلیل براین نمی شود که هر چه می خواهیم بگوییم به اسم ازاد اندیشی ومنور فکری اقای منور فکر مگر امام خامنه ای خود از بطن مردم نیست خدا می داند چقدر درد مردم وجامعه را در دل داردتازه این جامعه پاک وتمیز که از ان حرف می زنید دنیای فرشتگان است وهمگان بدانند ما در راه ولایت جانمان را فدا خواهیم کرد لبیک یا امام خامنه ای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
6
برای صدا سیما متاسفم که خانه فساد شده این از سریالاشون اینم برنامه سیاسیشون.
دیگه ماهواره میخوایم چیکار؟
یارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
7
فقط می تونم بگم خیلی برای این افراد به اصطلاح روشن فکر متاسفم که خودشونو دارن به بها و جیفه ناچیز دنیا می فروشن.
واقعا به چه بهایی راضی به شکستن دل امام زمان عج الله تعالی فرجه ونائب همیشه بر حقش شده اید.
شرم کنید از روزی که پرده ها کنار رود وخدا همه شما را رسوا کند.
برای صداوسیما نیز بخاطر پخش چنین برنامه های انحرافی متاسفم.
شرمتان باد.
......بر عماد افروغها،موسوی ها ،خاتمی ها وکروبی هاو...
این کار مابه لطف خداویاری امام زمان عج الله تعالی فرجه ورهبرعزیزمان تازمانی ادامه خواهد یافت که به غلط افتادن بیفتند انشاءالله.
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
4
6
در زمان ما همه خود را عالم و روشتفکر می بینند اما دریغ از ذره ای شعور و معرفت
متاسفیم برای چنین کسانی و تا آخرین لحظه به کسی اجازه نمی دهیم به ملت و رهبرمان توهین کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
5
راستش من برنامه رو ندیدم ، ضد ولایت فقیه هم نیستم اما قبول دارم که درصد انتقادپذیریمون پایینه ، یه نگاه بزنید به سیره امام صادق(ع) ، ببینید چطور با سعه صدر با مادیون مناظره میکرد . ما چی کار میکنیم ؟؟؟ استاد بیرون کردن آدمها از دایره خودی هاییم ....
یه بار دیگه میگم من برنامه رو ندیدم این یه تحلیل کلی بود اگه محکوم به تکفیرم نکنید...
مرگ بر ضد ولایت فقیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
5
دوباره دم انتخابات شد ،
خوب حرف درست حسابی نداره که کسی روش حساب باز کند.
چکار کنه باید جلب توجه کند .مثل ادمهایی که اراده و شخصیت ندارن.
حرفهای بی پایه واساس و طبق معمول خلاف واقع .
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
7
شهدا شرمنده ایم
وصیت کردید شما به اطاعت از ولی/ انشاء الله ما هم بشیم فدای سید علی
تا کور شود دشمن انقلاب و ولایت فقیه
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
4
7
دوستان زياد ناراحت نشيد توقعي نسيت بابا ما خيلي از اينا بهتر در صدر اسلام داشتيم كه يار غار رسول الله و امامان بودن و چپ مي كردن اين بنده خدا كه دو روز پيشه چنتا مثلا ايت الله نشسته حلا ادعاي روشنفكريد مي كنه ،‌اتفاقا بايد بهش بگيم تو تاريكي مطلق هستي ، بهترين روشن فكر آقا و عالما هستن كه فكرشون با كلام خدا هماهنگي داره نه تو كه با شيطان هماهنگي داره
محمدآقايي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
7
7
مرگ بر ضد ولايت فقيه
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
4
ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشاوه و لهم عذاب عظیم
کسی که به دلش مهر خورده باشه، امام زمان هم که بیاد، در مقابل امام می ایسته.
مرگ بر ضد ولایت فقیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
3
دوباره دم انتخابات شد ،
خوب حرف درست حسابی نداره که کسی روش حساب باز کند.
چکار کنه باید جلب توجه کند .مثل ادمهایی که اراده و شخصیت ندارن.
حرفهای بی پایه واساس و طبق معمول خلاف واقع .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
5
من فدایی ولایتم اما چرا شمایی که تنها خودتان را مسلمان می بینید و هر کس مخالف شماست نجس و پلید و شیطانی می بینید؟ این قضاوت هرگز یک قضاوت اسلامی نیست واقعا از خواندن پیام های دوستان متاسف شدم. چرا هر کس بخواهد نقد کند، ولو غلط باید به سرعت صدایش را خفه کرد؟ در طول این سی سال همین رویه را پیش گرفتیم و به هیچ صدای مخالفی در رسانه های عمومی اجازه اظهارنظر ندادیم و دائم تظاهر کردیم که همه چیز خوب است. نتیجه اش می شود بغض های فروخفته و فتنه های 78 و 88 و این در وهله اول به ضرر اسلام است. متاسفانه من برنامه ایشان را ندیدم اما با توجه به سوابق قبلی بعید می دانم این اظهارنظرها درباره سخنان ایشان منصفانه باشد. باید جامعه را به شکل منطقی از تک صدایی بودن درآورد وگرنه معلوم نیست به چه شکلی این اتفاق بیفتد.
پاسخ ها
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
سلام ناشناس،مثل افروغ که از وضعیت دنیا باخبر است نباید چنین اشتباهات فاحشی که خوب پرواضح است که التفات داشته،بکند.مخالف قاصر داریم و مقصر،او مقصر بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
7
6
واقعا برای صداوسیما متاسفم که اجازه میدهد که هر کس وناکسی درباره امام ما هر ......
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
حباب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
4
بسم الله الحق
برعكس همه ي آقايون و خانما كه انقد عصباني بودن سلام نكردن ميگم سلام!ولي نه سلام به آقاي افروغ و طرفداراشون بلكه سلام ميكنم به امام زمانم كه به قول حضرت آقا تمام آبرو و عزت انقلاب از عنايات و توجهات ايشونه،سلام ميكنم به آبروي عالم امكان حضرت بقية لله الاعظم روحي وارواح العالمين له الفداه،سلام ميكنم به صاحب مملكت عزيز اسلاميمون كه به اسلامي بودنش افتخار ميكنم و از طرف جاهلايي مثل آقاي افروغ و هوداراي جاهل ترشون از مولام به خاطر بي حرمتي به عزيز دلش،نائب برحقش،فرزند خلفش و نور چشمش حضرت آيت الله العظمي سيد علي حسيني خامنه اي معذرت ميخوام و همچنين از طرف خودم و بقيه ي عاشقاشون قول ميدم تا آخرين قطره ي خونمون از رهبرمون دفاع كنيم!
راستي هر منتقدي ضد انقلاب نيست منتقد داريم تا منتقد!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
5
به منکر علی بگو نماز خود رها کند/ نماز بی ولای او عبادتیست بی وضو /
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
4
5
به منکر علی بگو نماز خود رها کند/ نماز بی ولای او عبادتیست بی وضو /
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
4
اینها نشونه ی آزادی در کشوره اشکالی نداره
پاسخ ها
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
آزادی زیادی منجر به ولنگاری میشه
مطیع رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
3
واقعابایدبه اقای ضرغامی ومسئول برنامه پارک ملت دستمریزادگفت.برای دعوت کردن افرادبه این برنامه های زنده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
4
3
چرا تعدادنمکدان شکنها اینقدر زیادشده شما هم کمی فکرکنید وچاره کجاست وچیست؟
فعتبروایا...
حقیقت
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
2
4
دوست عزیز نویسنده! من برنامه را ندیدم. اما قبل از آنکه این خوانش شما را بخوانم، متن دفاعیه ایشان در فارس را مطالعه نمودم. به نظر بنده بخش مفیدی در صحبتهای ایشان وجود داشت که اتفاقا مد نظر مقام معظم رهبری نیز میباشد. موضوعات متنوع هست و من قصد ندارم وارد آن شوم. اما نکته مغفول مانده نوع نگاه برخی دوستان ارزشی ام و تا حدی حضرتعالی با این موضوع میباشد. جا داشت تا برخلاف آنچه در جامعه خبری ما در حال رخ دادن است عمل مینمودید. یعنی اینکه نکات منفی را که پررنگ مینمودید از بخشهای مبین و قابل استناد به بهره نیز یادی مینمودید. آنچه را که مقام معظم رهبری بدان اشاره مینمایند. لطفا سعی نکنید تحلیلهای افراد قلم به دستی چون شما هیچ تفاوتی با عوام و فداییان نداشته باشد. منظورم تحقیر بخشی از بدنه جان بر کف جامعه که در صحنه های مختلف شایستگی خود را نشان میدهند نیست. بلکه مراد رسالت شما در بیان نکات ضعف و نکات قوت میباشد. اینکه صرفا افروغ و کلامش تخریب شود که هنر نیست. این کار را یک شخص فاقد سیر مطالعاتی هم میتواند انجام دهد. اهمیت موضوع در شناساندن اصول و مقایسه کلام با آن میباشد. اما به نظر من آقای افروغ نگاه تخریبی نداشت. بلکه سعی در ترمیم شبهات وارده به نظام در درون خود قشر دغدغه مند و وفادار و مقید به آن داشت. مطالعه آثار شهید مطهری، امام راحل و بیانات مقام معظم رهبری بر غنای فهمی دوستان میافزاید و از تحلیلهای کوچه و بازاری جلوگیری میکند.
پاسخ ها
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
سلام،اینکه بعضی قسمتهای صحبتهای افروغ موافق نظر رهبری باشد،موجب توجیه سخنان بیجای وی نمی باشد یکی به نعل ویکی به میخ زدن نابه جاست.
الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
5
صدا و سیمای ما جای منافقین نیست جناب آقای ضرغامی دست خوش اگه میشه یه برنامه هم با مسعود رجوی بذارید از این رسانه بعید نیست
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
5
سلام
متاسفم متاسفم واقعاخجالت داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
5
مرگ بر ضد ولایت فقیه
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
4
یریدون لیطفوانورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
5
یاعماد من لا عمادله . فکر میکنی با این حرفات چنتا طرفدار واسه خودت جمع کردی؟
سرباز ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
2
آقا حرف قبل از انقلاب را زدی قبل از انقلاب به خدا شما گاو چرانی را نمی دادند به ثمره انقلاب و خون شهیدان درس خواندید حالا دارید به انقلاب پا می زنی این بدانید انقلاب مانند آب اجساد را بیرون می کندبدانید خون شهیدان جواب گوی شما خواهد بود
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
5
5
قل هل ننبئکم بالاخسرین اعمالا الذین ضل سعیهم فی الحیوة الدنیا وهم یحسبون انهم یحسنون صنعا.اقای افروغ شماکه مغرورانه و باادعای روشنفکری سخن راندید فکر نکردید دراین سالها باهجمه دشمنان چه کسی مملکت رااز گرداب ها نجات داد؟چه کسی به مردم غیور امیدوهمت را اموخت؟چه کسی در فتنه ها کاالجبل الراسخ بود؟...
سرباز ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
7
3
باید دید سوختن او به چه خاطر است نکند سر در آخور گروه انحرافی دارد یا نظام با منافع او در تضاد قرار گرفته . ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست /عرض خود میبری و زحمت ما میداری
حزب الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
4
حق گمشدنی نیس و هرجا که باشد خود را نشان میدهد خدا لعنت کند منافق را اگر دشمنیت مرد و مردانه بگیذ دشمنیم اگرو دوست هستید واقعی باشید نه دورو و منافق
شرط عشق جنون است
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
7
4
در راستاي هتك حرمت ساحت مقدس ولايت فقيه در برنامه ديشب پارك ملت توسط عماد افروغ و سكوت مجري برنامه،ولايتمداران با غيرت اعتراض خود را با ارسال"مرگ بر ضد ولايت فقيه" به شماره 20000120 اعلام نمايند.
شکور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
3
البته شهیدی فر سه شنبه شب خوب جمعش کرد
خدایش برنامه ساز قهاریه
دمش گرم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
6
6
کم نبودند امثال این روشنفکرهای شکم سیر که با نطق های روشنفکریشون هم به دین ضربه زدن هم به مردم
مرگ برضد ولایت فقیه
hhhg
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
4
6
امام علی(ع)فرمودند که هر شخص باید بتونه در مقابل حاکم اسلام بدون لکنت زبان انتقاد کنه اگه نعوذ بال... این سخن دروغ باشه حرف شما بالایی ها درسته!!!!!!!!!!!!!
وای از اسلام شما
پاسخ ها
شکور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
انتقاد جایی خوبه و مجازه که جا و فرصت برای جواب انتقاد هم وجود داشته باشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
از فتنه ی 88 تا الآن آدم یه سری حرفایی رو از اسلام و پیامبر و اهل بیت(ع) میشنوه که بیشتر شبیه دین مسیحیته تا اسلام.
عزیز من! چرا اینقدر اصرار دارید که بگید اسلام گوگولی مگولیه؟ برید یکم مطالعه کنید تو رو خدا.
مگه همین پیامبر عزیزمون نبود که دستور داد خانه ی تیمی منافقان و تخم فتنه افکنان رو آتش بزنن و با خاک یکسانش کنن. مسجد ضراره رو عرض میکنم. جاذبه و دافعه علی(ع)رو چی میگین؟ و قص علی هذا که بسیارند در دین.
وقتی "نومن ببعض و نکفر ببعض" بشیم، نتیجش میشه نفاق، میشه فتنه، میشه ضراره. پس باید آتیشش زد اگه پیرو راستین محمد(ع) ایم.
مرگ بر ضد ولایت فقیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
این بحثها اصلا جاش در رسانه عمومیی نیت باید یا در دانشگاها و یا در حوزه باشد. واین هنر نیست که یک نفر بیاد حرف بزند و نفری از مقابل نباشد تا جواب روشن بدهد و علامت سوال و شبهه ایجاد کند و برود . این عین حرام است . اگر قبول نداری برو بپرس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
3
6
.نباید در مقابل انتقادات دیگران جبهه گیری کرد. بالاخره هر کسی یه نظری داره، اگه تمام افراد جامعه یک فکر رو داشته باشند اون جامعه پیشرفت نمی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
عدم جبهه گیری دقیقا مفهوم "سیب زمینی" است.
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
7
2
این بابا یه مدتی هست به اتفاق هم فرقه ای هاش کمتر توانسته از بیت المال دزدی کنه حالا داره ترور شخصیتی میکنه!!! پول و شهرت ارزش این را نداره که آدم دست به هر کاری بزنه........
مدیر پایگاه این حرف شما مصداق تهمت و توهین است تا آنجا که ما اطلاع داریم ایشان در این زمینه ها جرمی مرتکب نشده است اما بسیاری نسبت به صحبتهای ایشان معترضند و ایشان هم باید جواب معترضین خودش را بدهد
پاسخ ها
شکور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
درسته ایشون زمانی در سلک دوم خرداد نظر پردازی می کرد ولی دلیل نمی شه هر انگی رو بهش بچسبونیم انصافتون کجا رفته
کوفی مدعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
7
7
هر حرفی دلشون بخواد میزنن بعد که میبینن ملت ما همیشه بیدارن می گن که نه از حرف من بد برداشت شده ،حرف من اینه:
من هویتم را مدیون حضرت امام هستم.
ما هم می دونیم این لاابالی ها هر چه دارند از این انقلاب و اسلام است. اما خوب است نمک دان رانشکنند و لاقل دمی تکان دهند.برای این هویت بدست آمده...
سبحان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
8
3
درسهای هاشمی رفسنجانی رو خوب پس دادی عمادک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
3
5
تعصب خوبه
اما بجا
امام علي درباره راه راست ميگن انحراف به چپ سقوط و انحراف به راست هم سقوط
مستقيم حركت كنيد...

حتي اگه كسي هم توهين كرده با فوحش فحاشي فقط به كوتاه بيني و... متهم ميشيد...
دارالمیزانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
6
2
تعجب ما ملت از اینه که چرا صدا وسیما از این کارا میکنه‎!‎چرا؟قربون آقامون برم که چقد مظلومه-ولی مااهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.خاک برسر شمایی که دم از آزادی بیان میزنید_خاک برستون نمیفهمید‏!جدی میگما‏"دو بارنگای ماهواره کردین انگاری صدسال تو مجامع ومجالس تحلیل بحث های کارشناسی میکردین؛کسی که نگای شبکه ای مثvoaکنه وکارشناسی مث نوری زاده‏;واقعاشرمنده اینو میگما‏"خری هست بدتراز نوری زاده-شایدم سواری هم بده,بازم عذر میخوام چون دلم واسه شون میسوزه‏*آخه کسی که اینارو آزادی بیان میدونه نگای همینجور چیزا کرده دیگه،مث عربای خائن اول جنگ نباشین‏!البته فهمیدن که بعدش هم به سزای کارشون رسیدن
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
11
5
ولايت فقيه اصل دين است محور اتحاد مسلمين است
همگان بدانند ما در راه ولایت جانمان را فدا خواهیم کرد لبیک یا امام خامنه ای
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
5
1
فدایی ات من عمار آقا / هزاران در هزاران بار آقا/فقط کافیست لب را برگشایی/بتازم یک تنه در هر شعاعی/چنان جنگم زعشقت تا شهادت/ که صد لیلی برند بر تو حسادت مرگ برضد ولایت فقیه
بی بی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
5
1
عماد .... تو قرصهاتو جابجا خوردی مادر؟
یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
4
1
مردم همیشه نور خدا منجلی شود درسینه ای که مملو مهر ولی شود من افتخار می کنم آری خدا کند جانم فدای حضرت سید علی شود
ولايتي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
5
1
بزار تا هر چي ميگن بگن ولي ما همينيم توي چهره علي عكس خميني ميبينيم
((نحن فداك يا سيد علي))
من و30تادوستام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
5
2
ولایت فقیه ستون خیمه جمهوری اسلامی است چه کسانی ستون خیمه را نمی خواهند؟ کسانی که جمهوری اسلامی را نمی خواهند چرا خفاشان نور را برنمی تابند؟چون نور چشمانشان را کور میکند
پاسخ ها
ناشناس
| NETHERLANDS |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
اتفاقا با این منطق ما هم شما را خفاش می دانیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
درود برشما و 30دوست تان که با شعورید آفرین
ازاده باشیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
3
2
اظهار نظر های جناب آقای افروغ در برنامه پارک ملت دیشب اعتراض جمع کثیری از مخاطبین این برنامه را در پی داشت که پیامک های اعتراضی نسبت به برنامه ی مذکور گواه این ادعا خواهد بود اما به نظر بنده نوع اظهار نظرها و تخصصی خواندن آنها و لقب روشن فکر به خود دادن در برنامه زنده تلویزیون بیش از اینکه راه به جایی بربد پوچی و بی مورد بودن ادعا ها را اثبات می کند چون غالبا منتقدین بر این باورند که حتی در یک موضوع باید حوزه های مختلفی مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان نام این نقد را نقد اصولی گذاشت در صورتی که اگر بیننده این برنامه بوده باشید خواهید دانست که انتقادات مطرح شده نه در حوزه تخصص جناب افروغ بوده نه از حیث موضوع محور واحدی دارد البته از این مورد هم که بگذریم انتقاد های بی مقدمه و موخره که فقط طرح ایراد می کند و دلیل و برهانی برای اثبات انتقاد در کلام گوینده موجود نیست هم دلیل دیگری بر پوچ بودن پایه های انتقاد و منتقد است . در هر صورت بنده بر خلاف بسیاری از مخاطبین این برنامه تلویزیون (البته برنامه را در زمان پخش ندیده ام و آن را به صورت ضبط شده مشاهده کردم ) نه تنها از نوع انتقاد آقای افروغ ناراحت نیستم بلکه حتی این خواسته را دارم که آقای افروغ که این چنین در محکمه ای که خود یک جانبه به آن رفته و همه را محکوم کرده اند با فصاحت و بلاغت سخن میگویند مجالی یابند و در رسانه ملی در هر حوزه ای که دیشب در موردش خطابه ایراد فرمودند وارد بحث شوند . این بهترین راه است و خواهش بنده از خوانندگان این پست این است که به جای ارسال پیامک اعتراض آمیز به برنامه پارک ملت پیامکی با درخواست تدارک مناظره بین آقای افروغ و صاحبانظران اقتصادی ، حکومتی و اسلامی ارسال نمایند تا یک بار برای همیشه سایه ی این گونه توهین ها را به شعور مخاطب بگیریم !شماره پیامک برنامه پارک ملت۲۰۰۰۰۱۲۰
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
3
2
سلام من از اول تا اخرش بجز ابراز احساسات تند و غلیظ و بی ادبانه و حتی چاله میدونی ندیدم هرچی گشتم که یه جوابی به انتقادش به ماهیت و عملکرد مجلس خبرگان پیدا کنم نبود که نبود یعنی تو همه اونهم ادمی که ادعای خلق نه دی رو داریم یه نفر نیست که از همون مدرک های بی ارزش این اقا رو داشته باشه و اول گوش بده طرف چی میگه بعد بفهمه که باز طرف چی میگه و در نهایت مستدل و روشن بهش بفهمونه که مثلا داره اشتباه میگه...
نکنه همتون باهم یه جماعتی هستید که واسه خراب کردن یکی با هم مسابقه توهین و افترا گذاشتید و هر کی بیشتر بی احترامی کنه بیشتر مورد عنایت قرار میگیره ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
5
1
ای کاش آدما به فکرمرگشون هم بودن
علمدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
6
2
ابوالفضل علمدار خامنه اي نگهدار
علمدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
8
3
ابوالفضل علمدار خامنه اي نگهدار
محمد عای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
7
1
مرگ بر ضد ولایت فقیه
هشدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
6
2
اگر این طور ادامه بدیم همون طور که 12 اماممون رو شهید کردندولایت فقیه رو هم سر میبرند.
چرا ما انقدر ساکت و منفعل شدیم که تو خونه خودمونم به ما اینطور نیش و کنایه بزنند؟ لا اقل ای مرد که این حرف ها رو گفته یکی هم جوابیه محکمی بهش بده
یا لثارات الحسین
پاسخ ها
ناشناس
| NETHERLANDS |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
شیخ مفید قائل له شهادت امام علی و امام حسن و امام حسین و امام موسی کاظم است و بس
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
به اموات دروغ نبند ناشناس نامحترم.شیخ مفید از متفکران و نویسنده های برجسته اسلامه که این لقب را امام مهدی علیه السلام برای ایشان انتخاب فرمودند
سردار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
2
4
خدا وکیلی الان شما ها که این همه سینه میچاکید وتهمت وافترا میزنید اگه یه شب گرسنه بخوابید بچه ی خودتون گرسنه باشه بازم از این حرف ها میزنید ؟؟؟؟؟؟!به نظر من بزرگترین دادگاه جهان تو دل ماست همین وجدانمونه اگه این وجدان رو هم فروختی زنده موندنت کاری عبث و بیهوده است ............من عاشق کشورم هستم افتخار میکنم ایرانی ام افتخار میکنم که به حضرت علی (ع)وائمه اطهار اقتدا میکنم اگه اینقدر با جرات بودی که بتونی در مقابل منتقدت حفظ ادب کنی ...فارغ از نظرت. تو پیروزی ازاد باش و ازاده زندگی کن از من میشنوید مثل یه برادر میگم پناه ببرید به نهج البلاغه یا علی
سلمان فارسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
5
1
سلام!!!
جناب عماد افروغ ودار و دسته اش برای ملت شریف وشهید پرور ایران اسلامی شناخته شده اند.ودیگر زحمتی برای شناساندن آنها نیست.با نگاهی اجمالی از زمان شکل گیری وانسجام در دستگاه حکومتی ایران از زمان نخست وزیری سر سلسله فتنه گران ایران موسوی خائن تا به اکنون می توان یکی از قدرتمندترین رگه های جریان نفوذی را در این میان دید.این رگه با داشتن وانجام پروتکل صهیونیزم جهانی موبه مو تمام ارگان حکومتی وثروتهای ملی را در اختیار دارند وهر روز کاسه داغ تر از آش می شوند.که آی ال شد بل شد.مطمئن باشید امت حزب الله جلوی این جریان را خواهند گرفت.
اصولگرها ویا اصولگر نما ها (کسانی که خود را شبه اصولگرا می دانند ودر جبهه اصولگری هستند)مراقب باشند رهبر انقلاب تنها نیست وبه طرفه العینی اگر اجازه فرمایند بساط خائینین برچیده خواهد شد وسربازان واقعی انقلاب جای آنها را خواهند گرفت..
زنده باد حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)
زنده باد عزیز دلم امام خامنه ای (حفظ الله)
دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم
مرگ بر منافق
مرگ بر فتنه گر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
3
5
واستون متاسفم یعنی اینقدر بی جنبه اید که تحمل صبحتهایی که از واقعیت سرچشمه می گیرد را از طرف دوستانتان هم ندارید ای کاش از تاریخ درس می گرفتیم و ای کاش حرف دلسوزان را می شنیدیم و تعمق می کردیم و چه بدتفکری است که همیشه خود را حق مطلق میداند و دیگران را ناحق و جز جلوی چشمانشان هیچ چیز دیگر را نمی بینند روزی می رسد که برای عبرت گرفتن دیگر خیلی دیر می شود خواهشا به فرمایشات و عملکرد مولایمان علی (ع) در رابطه با نحوه برخوردحاکمان با مخالفان خوب بنگرید و اگر این نمی کنید لااقل نظری به تاریخ چند صد ساله خودمان بیندازیم و درس بگیرید
فدایی آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
3
6
متاسفم از این جبهه گیری نیروهای حزب اللهی.
این گونه برخورد با یک فرد دلسوز که چندین بار در محضر رهبر انقلاب انتقاداتش رو صریح مطرح کرده و معظم له با وقار تمام آن را گوش کرده‌اند بسیار غیر منصفانه بود. بدانیم که اگر خودمان را نقد نکنیم دشمن فرصت نقد را از ما خواهد گرفت.
چرا که تا فردی انتقاد می‌کند به او برچسب دشمن می‌زنند.
خدا به همه ما انصاف و قدرت تشخیص دوست و دشمن را عنایت کند تا به این راحتی دوستان دانا را دشمن و دوستان احمق را دوست ندانیم.
پاسخ ها
مرگ بر ضد ولایت فقیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
جواب ابلهان خاموشیست
ولایتی مدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
6
2
از کسی که در غرب تحصیل کرده بیشترازاین بر نمیاد اقای افروغ مواظب باش که یک 9 دی برای شما هم هست
پس کاری نکنید که
دریا*
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
7
1
وقتی اصلاح طلب ها از این اقای افروغ حمایت کنند معلومه که کارش به کجا کشیده !
اسماعیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
7
1
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
علیرضا محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
4
1
سلام اقای افروغ:
1.گویا شماکرسی های نقدونظریه پردازی راباپارک ملت اشتباه گرفته اید؟
2.ادبیات روشنفکری رابا ادبیات مردم فهم؟
3.شما به عنوان یک موضوع شناس باید بدانید که اجرای اصل44 مانند تکانن دادن لوستر بزرگ اقتصاد است و نیاز به فکر وزمان دارد؟تاکنون چند نظرجامع اقتصادی مبتنی بر را ارایه کرده اید؟
4.شما استقلال حوزه ها را زیر سوال بردید اما دلیلی قانع کننده برای ان نیاوردید.
5.اقای افروغ این حق را که شما برای عالمان دینی برای پرسش از رهبری قایل هستید پیش تر حق سوال رهبری است و شما که عالم به تنها راه اداره جامعه ما هستید ازطریق فقه برای عملیاتی شدن این امر در دوران نماینگی و در غیر ان (روشنفکری)چه قدر همت گذارده اید؟در ثانی اگر شما مطالبه حضور فقه سیاسی را در همه امور حکومت با وجود فقر علمی حوزه ها میدانید ما نیز باید ادعا کنیم که روشنفکران جامعه ما که برای ما نسخه می پیچند نیز فقیه باشد؟
6.در ثانی میتوان گفت که روشنفکری که تفقه در دین نداشته باشد میتواند برای مقبولیت و مشروعیت حکومت نسخه بپیچد اما شما این کار را میکنید.
7.در پایان نظرات سلبی خوبی بود اما جایش در کرسی ها بود اما نظرات ایجابی شفافی نبود نمیگویم دعوت به انارشیست و انقلاب؟خواهشمندم خود را به فقه جواهری مبتنی بر زمان و مکان نزدیک کنید و تاریخ تشیع را در دوران صفویه و فقر فقه الاجتماع مرو ر که العالم یکفی بالاشاره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
5
1
خدا لعنتش کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
کسیکه دل مومنین را می سوزاند قطعا ملعون خداونده.مرگ بر ضد ولایت فقیه
محمدصالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
4
1
اقایی که یا اقایانی که به این راحتی می ایند در رسانه ملی و به مقدسات ملت بزرگ ایران اهانت می کنند چرا باید اسم منتقد به خود بگیرند یا مردم به انها نام منتقد را بگذارند این اقا فکر کرده که با مردم کوفه طرفه به راحتی به مقدسات اهانت بکنه و هیچ کس هم چیزی به این اقا نگه این اقایی که فرق دیکتاتوری با مردم سالاری رو نمی دونه نمی دونه دیکتاتوری از کجا حاصل میشه و چه کسانی مسبب دیکتاتوری هستند چطور به خودش اجازه میده به محبوب قلب لااقل 70 میلیون ایرانی و حداقل بیش از 700 میلیون مسلمان اهانت بکنه و بعد انتظار داشته باشه کسی چیزی بهش نگه و ژست انتقاد به خودش بگیره و بگه که من دارم دلسوزی می کنم نه ویرانگری.
افروغ :من توصیه نمی کنم مجلس اهل مصلحت باشه مجلس نباید میانه خوبی با مصلحت داشته باشد.(خوب دقت کنید به گفته های این اقا به نظر شما این اقا هنوز معنای مصلحت رو می دونه این اقا با این حرفش علناً داره فضایی رو ایجاد می کنه که کشور رو وادار به تنش بکنه هر انسانی زمانی که مصلحت شخصیش ایجاب بکنه از مصلحت شخصیش تبعیت می کنه حتی اگر در اون لحظه به ضررش باشه اگر اینکار رو انجام نده باید در عقل و شعور اون ادم شک کرد !!!!!!!!!!! حالا مصلحت بالاتر از مصلحت شخصی مصلحت خانواده است بالاتر مصحلت کشور بالاتر مصلحت اسلام وظیفه هر مسلمانی است زمانی که مصلحت اسلام ایجاب می کنه که رفتاری متفاوت با رفتارهای روزمره داشته باشیم این رفتار رو با تبعیت بکنیم اصلاً وظیفه اصلی یک قانونگذار (اهل مجلس)تیز بین و روشنفگر و جامعه نگر دیدن مصلحت هاست مگر نه مسائل عادی رو همه به راحتی تشخیص میدهند و احتیاجی به این نیست که کسی وجود داشته باشه که بهترین مصلحت رو انتخاب بکنه.
خلاصه انقدر ضد و نقیض درون حرفهای این اقای به اصطلاح منتقد است که اگر از خودش بپرسی این حرفها رو از کجا استدلال کردی یقین بدونید هیچ جوابی نخواهد داشت.
|
SWEDEN
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
1
3
کسی که حرف زده عماد افروغ است نه یک نام مستعار، نام شما چیست آقای نویسنده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
حرف داریم تا حرف! افروغ حرف مفت زده
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
1
1
سلام.ای مرد!آیا ادعای روشنفکری می کنی ومی پنداری دانا وخردمندی؟آگاه باش داناترین فرد کسیست که بداند هیچ نمی داند.اگر با دیده عقل بنگری وفکرت را فعال کنی و دانسته هایت را با نادانی هایت مقایسه کنی،خواهی دانست که بهره ات اندک است.مگر غیر از این است که هدف از آفرینش انسان نزدیکی به کمال مطلق است.به خودت بنگر که چقدر به خدا نزدیک گشته ای؟اگر خدا تکبر وخودپسندی را شایسته می دانست حتما به پیامبران وامامان چنین اجازه ای می داد.زیرا که آنها نسبت به بقیه شایسته تر بودند.اما خدا فروتنی وتواضع را برای آنها شایسته تر دانست که چهر ه ها بر خاک می کشند وصورت ها بر زمین می مالند.تو دیگر الان پیر شده ای وباید برای مرگ آماده شوی،همانا مرگ سختی هایی دارد که هراس انگیز و وصف ناشدنی است وبرتر از آن است که عقل های اهل دنیا آن را درک کند.واز جمله بهترین توشه ها برای تو پیروی از امام بر حقت آیت الله خامنه ایست.اگر او را از دست بد ه ای بهتر از آقا پیدا نمی کنی.من وتو در حدی نیستیم که بتوانیم بر آقا ایراد بگیریم.الهی به برکت عفو خود!خدایا به عظمت وجلال خود،الهی به حق نعمت های خود!خدایا به فضل بی منتهای خود،الهی به حرمت نور نبوت محمد(ص)،وبه حق ولایت علی،خدایا به حق یعقوب،یوسف،نوح،ابراهیم خلیل،یوشع ،خضر،ایوب .الهی به حق سلیمان،موسی،عیسی،اسماعیل ،اسحاق.الهی به حق اصحاب کهف وخاصان درگاهت.الهی به حق جبرايیل،میکاییل،اسرافیل ،عزراییل.الهی به حق حضرت محمد اشرف مخلوقات،خدایا به حق علی مرتضی،خدایا به حق فاطمه زهرا،خدایا به حق زینب کبری،خدایا به حق امام حسن مجتبی،خدایا به حق حسین شهید کربلا وبه حق.......آقایمان،نور چشم مان را در پناهت حفظ کن واز شر دشمنان محفوظ بدار همانطور که حضرت محمد را با قدرتت در غار حرا حفظ کردی ،که با قدرت تو نیازی به هیچ کس نیست وتو بهترین محافظت کنندگانی.آمین یا رب العالمین.اللهم اغفر للمومنین والمومنات.خدایا ما را به مولایمان حجت ابن الحسن نزدیک گردان ودر ظهورش تعجیل نما که بهترین آرزوهاست.بادرود.
نماینده بسیجیان رهبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
4
2
متاسفم برای ریس صدا وسیما که مستقیم ازطرف رهبری انتخاب شده واینجور مجریهایی می گذاره که موقع حمایت ازرهبری سکوت می کند.
پیرو خط امام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
1
0
کجایند عقل های روشنی خواه از چراغ هدایت؟کجایند چشم های دوخته شده بر نشانه های پرهیز کاری؟کجایند دل های به خدا پیش کش شده ودر اطا عت خدا پیمان بسته؟افسوس که دنیاپرستان بر متاع پست دنیا هجوم آوردند وبرای بدست آوردن حرام یورش آورده یکدیگر را پس زدند،نشانه بهشت وجهنم برای آنان برافراشته اما از بهشت روی گردان وبا کردار زشت خود به طرف آتش روی آوردند،پروردگارشان آنان را فرا خواند اما پشت کرده فرار کردند،وشیطان آنان را دعوت کرد پذیرفته ،به سوی او شتابان حرکت کردند.افسوس که دل ها سخت شده وپند نمی پذیرد و از رشد وکمال باز مانده و راهی که نباید برود می رود.دنیا پرست ساعتی در دنیا نمی آساید مگر اینکه در روز قیامت برآن افسوس می خورد وپیامبر فرمودند:عمر دنیا برابر با هفت روز از روز های آخرت است.آیا دنیا ارزش دارد که نایب امام زمانمان را اطاعت نکنیم؟چقدر قلب آقا را بشکنیم؟مگه چقدر می خواهیم تو این دنیا زندگی کنیم؟خیلی زود می می میریم وباید تا ابد با اعمالمون دست وپنجه نرم کنیم.با دنیا چه می کند کسی که برای آخرت آفریده شده و با اموال دنیا چه کار دارد کسی که به زودی همه اموال او را مرگ می رباید وتنها کیفر حسابرسی آن بر عهده انسان باقی می ماند؟در حلال دنیا حساب ودر حرام آن عذاب است.نفرین به این دنیای پست وبی ارزش که همه به طرف شیطان می روند.آقا جان برای شما گریستم ومی گریم و تا کی دلتان را خون کنند؟مولایم!ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
m
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
1
4
بیچاره مگه چی گفته. تحمل داشته باشید
tara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
2
5
خیلی بی جنبه اید.بنده خدا آقای ضرغامی حق دارد قلب درد بگیرد با مخاطب های تنگ نظری که دارد.امثال شما رسانه ملی را نابود می کنند.
بنیان مرصوص
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
3
2
گفتگوی افروغ توپارک ملت سبب شد تصمیم بگیرم خوب درس بخونم بامبانی اسلام اشنا بشم تابتونم ازاعتقاداتم دفاع کنم امیدوارم بتونم عماربشم برای رهبرم شعاردادن وعصبانیت تنها کافی نیست
ولایتمداراباید تکونی بخورن
ابوالحسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
2
0
ا ین آقاکه مدافع ولیدرجریان انحرافی امروز وحزب اللهی دیروز بود چه شده که امروز اخ شده درهرصورت نبایدکاری کرد که درمقابل رهبر بایستیم وبرایش خاردرچشم واستخوان درکلوباشیم
abalfazl
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
3
0
جناب افروغ!
اگه رهبر اشكالي داشته باشه وظيفه مجلس خبرگانه كه تذكر بده نه من و تويي كه چيزي از دين و اجتهاد نميدانيم
بايد پايبند به قانون باشيم
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
0
4
عزیزان اگر کسی هست که پاسخ مستدل به سخنان آقای افروغ بده بیاد تو میدون، لطفا در مناظرات علمی هجویات مطرح نکنید فحش ندهید!!!اینها نشان کم ظرفیتی نیست!!؟؟
کارشناسان محترم فقه و مسائل سیاسی وارد گود شوند و مناظرات بر پایه علمی ایجاد کنند تا وقتی که ما به دنبال جو سازی و احساساتی برخورد کردن باشیم روند رشد فکری و اجتماعی مان کند خواهد شد
مرگ بر ضد ولایت فقیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
3
1
این بحثها اصلا جاش در رسانه عمومیی نیست باید یا در دانشگاها و یا در حوزه باشد. واین هنر نیست که یک نفر بیاد حرف بزند و نفری از مقابل نباشد تا جواب روشن بدهد، و علامت سوال و شبهه ایجاد کند و برود . این عین حرام است .
ولایی
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
2
0
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
0
0
مداحی افروغ از ورشکستگان سیاسی وساکنین فتنه زیاد عجیب نیست چرا که ایشان حیات اجتماعیش را مدیون مخالف خوانی با هر طرح نویی است
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
0
0
نمی توان به صاحب قدرت مظلوم گفت. مظلوم کسی است که قدرت دفاع از خودش رو نداره.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین