کد خبر: ۶۹۹۱۳
تعداد نظرات: ۷۲ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

تجمع اعتراضی مردم تهران در برابر منزل علایی

جمعی از امت حزب الله، خانواده های معظم شهدا ، ایثار گران در واکنش به هتاکی های بی شرمانه های سردار علایی به آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و حضرت امام خامنه ای، صبح امروز در مقابل منزل علایی واقع تجمع کرده و پس از عزاداری برای سرور و سالار شهیدان ،با سردادن شعارهای " سردار بی بصیرت؛ بصیرت بصیرت"، " مرگ بر ضد ولایت فقیه " و " مرگ بر منافق" نسبت به مواضع وی اعلام انزجار نمودند.
حسین علایی, سردار سابق سپاه که این روزها به داریوش همایون ثانی ملقب شده است، چندی پیش مقاله ای را در همان روزنامه منتشر کننده مقاله ی هتاکانه داریوش همایون ( روزنامه اطلاعات) نوشت که سایت خبری منسوب به رئیس مجلس ( که البته برخی از نزدیکان رئیس مجلس انتساب این سایت به لاریجانی را رد کرده اند ) آنرا بار دیگر منتشر کرد تا این سردار سابق و منحرف امروز را در رسیدن به مقاصدش یاری کند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، جمعی از امت حزب الله، خانواده های معظم شهدا ، ایثار گران و مردم متدین در واکنش به هتاکی های بی شرمانه های سردار علایی به آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و حضرت امام خامنه ای، صبح امروز در مقابل منزل علایی  تجمع کرده و پس از عزاداری برای سرور و سالار شهیدان  ،با سردادن شعارهای " سردار بی بصیرت؛ بصیرت بصیرت"، " مرگ بر ضد ولایت فقیه " و " مرگ بر منافق" نسبت به مواضع وی اعلام انزجار نمودند.



گفتنی است، حسین علایی، چند روز پیش مطلبی را در روزنامه اطلاعات پیرامون رخداد ۱۹ دی نوشت نوشت که سایت خبرآن‌لاین نیز آنرا باز نشر کرد و سپس با اعتراضات مردمی و رسانه های ارزشی کشور مجبور به حذف آن شد.

علایی در این مقاله چند سؤال مطرح کرد و در انتهای نوشته خود نیز نوشت: "فاعتبروا یا اولی الابصار"...!

در آن ایام جهان در انتقاد از وی نوشت: نامبرده ضمن برشمردن اتفاقاتی که در ۱۹ دی در سال ۱۳۵۶ رخ داد، خود را به عنوان یک عنصر حاضر در ۱۹ دی معرفی می‌کند و با طرح چند سؤال که هر ذهنی می‌تواند به این قضاوت برسد که ناظر به حمایت وی از فتنه‌گران در سال ۸۸ است مدعی می‌شود که پاسخ به این سؤالات می‌تواند تجربه‌ای مهم و عبرت‌آموز باشد.

البته نکته آنجاست که علایی در یک شبیه‌خوانی نوشتاری سعی می‌کند سؤالاتی را در قبال ۱۹ دی مطرح کند که هر مخاطبی می‌تواند متوجه غرض نویسنده از الگو گذاشتن این سوالات در مقابل حوادث رخ داده در فتنه سال ۸۸ باشد.

در واقع اگر بخواهیم با عینک آقای علایی به این سؤالات نگاه کنیم نقض اطلاعات او و ناگفته‌هایی که یادداشت علایی نبودنشان را فریاد می‌زند به وضوح مشخص می‌شود.



نکته اول آن است که علایی در یادداشت خود مشخص نمی‌کند که چرا به صورت مستتر از رفتن شاه خائن از این مملکت ناراحت است و با موشکافی حوادثی که منجر به سرنگونی حکومت طاغوت در ایران شد آنهم در رسانه‌ای به اسم خبرآن‌لاین مثلاً قصد روشنگری و تبیین حقایق را برای چه کسانی دارد؟ برای اپوزسیون و ماترک پس‌مانده از حکومت شاه یا برای کسان دیگری که قصد دارند با مهندسی معکوس حرف‌های این نظامی سابق خواب برگشتن دوباره به ایران را می‌بینند؟

نکته دوم نیز درباره حرفهای علایی این است که او می‌بایست به مخاطبان خود این جمله را نیز می‌گفت که در مقایسات استراتژیک و تطابق دادن‌های تاریخی قبل از هرچیز باید سوژه‌هایی را انتخاب کرد که لااقل جنبه‌هایی از آنها قابل بررسی و تدبّر باشد.

علایی سؤالاتی را در حسرت چرایی رفتن شاه فاسد‌العقل پهلوی مطرح می‌کند که در دوران فعلی و سال ۲۰۱۲ میلادی در هیچ جایی از جهان مصداق ندارد. در واقع محمدرضا شاه پهلوی به گواه اطرافیانش و مدارک به جا مانده از او، به قدری احمق بوده است که ربط دادن مفاهیمی مثل "تدبیر"، "پذیرفتن مخالفان" و یا مضحک‌تر از همه "گفت‌وگو و مراوده" به ذهن او تنها می‌تواند از یک ذهن بیمار و رسوب کرده بر بیاید. (اگر این تراوشات را عامدانه تلقی نکنیم!)

به راستی آیا آقای حسین علایی نفهمیده است که وقت مخاطبان خود را با طرح مفاهیم فوق‌الذکر در مورد کسی هدر داده است که خریّت عقلانی و سیاسی او امروز در خاطرات اطرافیانش نیز نوشته می‌شود ومورد تأکید قرار می‌گیرد. و البته گویا باید برای شاه خائن نیز خرده عقلی قائل شد که توانسته است با خریّت‌های خود چنین سؤالاتی را نیز در ذهن برخی کارآگاهان و افرادی نظیر حسین علایی ایجاد کند.

یادداشت علایی به گواه خودش برای عبرت گرفتن "سایرین"! نوشته شده است. اگر ما نیز جزو این سایرین باشیم که قرار است با عبرت گرفتن از سؤالات مطرح شده توسط نظامی سابق، حسین علایی، آن‌هم در سایت خبر‌آن‌لاین عبرت بگیریم، باید گفت که سؤالات علایی ما را به سمت رخدادهای فتنه سال ۸۸ سوق می‌دهد.

او در بند ششم سؤالات عبرت‌آموز! خود که گویا ای‌کاش‌هایی برای نرفتن شاه خائن به نظر می‌رسند، می‌گوید: "۶- اگر به جای اتهام زدن به مردم که خارجی ها عامل تحریک شما هستند به شعور جمعی آنها توهین نمی کردم حالا خودم مجبور بودم به خارجی ها پناه ببرم؟"

اولاً اطلاعات آقای علایی ظاهراً به دلیل حضور مؤثرش در رخداد ۱۹ دی ناقص است زیرا شاه خائن اساساً دشمن خارجی نداشت که بخواهد مردم انقلابی را به تحریک از بیرون! متهم کند.

ثانیاً اگر حسین علایی خرده کنایه‌ای به اوباش به خیابان آمده در سال ۸۸ دارد و اینکه این اوباش متهم شدند که توسط خارجی‌ها تحریک شده‌اند باید گفت که اولا این مسئله نه یک اتهام که فرآیندی بود که توسط میرحسین موسوی و قبل از آن نیز در یک نامه بدون سلام که توسط یک رئیس جمهور سابق به کلیت نظام نگاشته شد سند گذاری شد. و ثانیاً آقای علایی گویا نه از رسانه‌های خارجی آن روزگاران خبری دارد که چطور به هر دستاویز ممکنی برای تحریک اغتشاشگران متوسل می‌شدند و نه از اظهارات کسانی مثل اوباما، کلینتون، ریچارد هاس و غیره و غیره که حتی هنوز هم نمی‌خواهند دست از تحریک اغتشاشگران بردارند.

و ثالثاً علی‌الظاهر حسین علایی هیچگاه در مدرسه دانش‌آموز باهوشی نبوده است که حتی هنوز و هنگامیکه موهای سر و صورتش سپیده شده هیچ درک درستی از واژه "تحریک" ندارد. و گرنه حتماً او هم موافق بود که تحریک معنایی دارد که در تمام عملکرد آمریکا و استکبار جهانی در قبال حمایت از اغتشاشگران سال ۸۸ متبلور بود و البته هست.

علایی در یکی دیگر از سؤالاتی که از خود و در چرایی رفتن شاه خائن می‌پرسد اینطور و از زبان روح شاه خائن حرف می‌زند که: "اگر به مردم معترض اجازه راهپیمایی مسالمت آمیز را می دادم و آنها را متهم به اردو کشی و زورآزمایی خیابانی نمی کردم، مسئله خاتمه نمی یافت؟"

این نظامی سابق گویا متوجه نیست که اعتراض، اغتشاش و انقلاب سه مفهوم جداگانه‌‌اند.

آنچه که در دوران حکومت پهلوی توسط مردم و به رهبری امام راحل رخ داد یک انقلاب بود نه یک اعتراض. ضمن آنکه حسین علایی اگر یک تحلیل ساده را در مورد شناخت ماهیت اغتشاشات خیابانی نیز بخواند متوجه می‌شود که یک اعتراض، (اگر واقعا اعتراض باشد نه بهانه‌ای برای به خیابان آوردن شعبان بی‌مخ‌ها) هیچگاه نمی‌تواند یک حکومت را براندازی کند. و این فقط یک انقلاب واقعی است که می‌تواند یک حکومت هرچند قوی را مضمحل کند.

ضمنن من‌باب تذکر به حسین علایی باید گفت که ایکاش در این سؤالات و سایر سؤالاتی که وی از جانب خود و شاه پرسیده است، جایی هم برای منحرف شدن خواص و چرایی فاسد الفکرشدن آنها دیده می‌شد.

ما از علایی انتظار داشتیم که علاوه بر پاسخگویی به این سؤال، به عنوان یک عنصر حاضر در ۱۹ دی لااقل اذعان می‌کرد که اساساً در یک نظام عقلایی، بروز خواصی که فاسد‌العقل می‌شوند و سرانجام همانند داستان "گاو نه من شیر" نمکدان‌ها را می‌زنند و می‌شکنند حتما همانند بروز یک بیماری در یک بدن سالم امری طبیعیست و اتفاقا موجب سالم سازی یک نظام سیاسی نیز می‌شود.

حسین علایی در پایان سؤالاتی که بهتر بود ۳۴ سال قبل آنها را مطرح می‌کرد تا شاه خائن از کشور نرود!، جمله‌ دیگری را هم مطرح می‌کند. او از دیکتاتوری و پایان مشابه همه دیکتاتورها نیز سخن می‌کند. و در تَهِ گفته خود نیز جمله "فاعتبرو یا اولی‌الابصار" را می‌آورد.

حسین علایی که در فتنه سال ۸۸ حامی رکن اصلی فتنه بود و هنوز هم هست و همین یادداشت وی تنها ساعاتی پس از انتشار نیز در رسانه‌های عامل در جنگ نرم دشمن علیه ما مورد استقبال شدید قرار گرفت، شاید اگر در انتهای یادداشت خود از از شمرها، کعب‌الاحبارها، ابی‌سفیان‌ها و طلحه و زبیرهای خائن نیز سخن می‌گفت، گفتارش بهتر در جان مخاطبان خودش می‌نشست.

او با نگفتن از نفوذ نرم چرب و شیرین و زخارف دنیا در دل‌های برخی انقلابیون در صدر اسلام و صدر انقلاب، به مخاطبان خودش حتی در بی‌بی‌سی، رسانه‌های اپوزسیون و حتی وبلاگ‌های ضد انقلاب هم ظلم کرد.

علایی که اینچنین در رسای شاه می‌سراید، می‌بایست برای متعادل شدن نوشته‌اش از "شمر" نیز می‌سرود.

که چگونه روزی در لشکر امیرالمؤمنین زخم می‌خورد و جانباز می‌شود و روز دیگر اما مشخص می‌شود که نه تنها توفیقات این فرزند زن بزچران نیز از سر تصادف بوده است بلکه اوست که همواره در ذهن و دل خود، قتل فرزند علی(ع) را در ذهن می‌پرورانده است.

علایی می‌بایست از جان‌فشانی‌های شمر بن ذی‌الجوشن و جان‌فشانی‌های او برای دیکاتورهای حامی‌اش در شام و کوفه نیز سخن می‌گفت و بعد از نوشته‌اش عبرت می‌گرفت.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۲
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
86
42
کی می خوان بفهمند که رقصیدن برای اونوری ها نتیجه ای جز خواری نداره؟!
ندیدن اونایی رو که خوابنما شدند و ژس روشنفکری گرفتند و بعد به راحتی تمام دفن شدند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
برادر کدوم رقصیدن؟؟!!
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
از اعلایی بعید بود این کار .
FATI
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
رقص با ساز امریکا و اسراییل رو میگن، دیگه همه چی رو باید توضیح داد ،بگیر خودت!!
الم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
آها ! با همین مقدار صبر میخواید مدیریت جهانی کنید ؟! اینجوری که هر روز دعواتون میشه با بقیه !
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
34
20
موسوی دو سه روز قبل از رای گیری 88 در جواب خبر نگار مجله تایم که از او می پرسد اگر شما پیروز انتخابات نشدید آن وقت چه می کنید ؛ می گوید : این اعتراضات از قبل شروع شده و ادامه خواهد یافت تا رهبری را متقاعد به پذیرش برخی خواسته ها نماید ؛ شکست و پیروزی در انتخابان تنها بخشی از این حرکت هاست .
آقای اژه ای هم که با موسوی بعد از آشوب ها دیدار داشته از او می پرسد بر فرض که ما مجدد انتخابات برگزار کنیم و شما پیروز نشوی آنوقت آیا تسلیم خواست مردم می شوی . ایشان می گوید آن موقع هم می گویم تقلب شده .
آقای اعلائی از اعترافات یحیی کیان تاجبخش ؛ ابطحی , حجاریان و سعید شریعتی و تاج زاده و اعتراف سران دولت های غربی و بخصوص سفیر سابق اتریش در ایران باید بفهمد که همه این ادعاها بهانه بوده ؛ چرا که آنها با راه اندازی شبکه تلویزیونی بی بی سی و کمک های مالی گسترده و جلسات مختلف خصوصل جلسه صبحانه آقای خاتمی تصمیم به براندازی نظام با استفاده از مدل غربی آن که معروف به کودتای مخملی است بودند .
من آقای اعلائی را صادق نمی دانم و اگر نه مدارک و مستندات خود را در اثبات بهانه جوئی برای براندازی تقدیم این همرزم قدیمی گول خورده می کردم .
فرهنگستان ادب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
9
16
شیوه ی نوشتن خوبی در پیش گرفته اید.. اگر قرار است تنوین بصورت فارسی نوشته شود همانند نوشتن ضمنن به جای ضمنا .. باید اساسا هم بصورت اساسن نوشته شود. متشکرم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
69
27
چقدر خوب نوشتید. لذت بردیم از این متن زیبا. خوب رسواش کردید.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
7
25
اون دوست عزیزی که مقاله آقای علایی رو تحلیل کرده اینجا یا تاریخ انقلاب و زمان شاه رو نمیدونه! یا کلا داره تو ژاپن زندگی میکنه و ایران رو نمیشناسه!!!
کی گفته شاه دشمن خارجی نداشت!!!
پس شوروی چیکاره بود اون وسط، در ضمن اون اواخر رابطش با امریکا هم زیاد خوب نبود.
mohamad
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
18
74
بابا جان کمی به خدمات ایشان در زمان جنگ هم نگاه کنید افراد را سیاه یا سفید نبینید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
22
81
چرا پلیس با باتوم متفرقشون نمیکنه؟ مگر از وزارت کشور اجازه داشتند؟ بولتن فاشسیت منتشر کن و جواب بده.
پاسخ ها
ایرانی
| UNITED STATES |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
قبل از اینکه بولتن را فاشیست خطاب کنی که از قرار معلوم فاشیست را هم باید برایت معنی کرد کمی شجاعت داشته اش لااقل یک نام مستعار برای خودت بر گزین چون تنها چیز پر ارزش و نا شناس همانا ارامگاه سرباز گمنام است بقیه همه فاقد ارزش هستند منجمله اظهار نظر شما
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
ایرانی خودت یه بار دیگه بخون ببین چی نوشتی اصلا! ناشناس سوال پرسیده اظهار نظر نکرده آخه. حالا اسمش علی باشه یا ولی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
36
11
چقدر متن نامه اش بوی نگارش غائب از صحنه های سیاسی اجتماعی ایران را می دهد.گرفتار اوتیسم شدید باید باشه که نقش ژاندارمی هاشمی برای آمریکا را از پس از جنگ ندیده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
شما متن نامه رو کجا خوندین ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
متن توی ستون سمت چپ صفحه دوم روزنامه است. متن شبیه مونتاژ کاریه. کسی که شهید را و شهادت را میفهمد هرگز مملکت در حال جنگ همیشگی با دشمن داخلی و خارجی را با ممالک فسق و فجور قیاس نمی کند. کسی که به حضرت ولی عصر اعتقاد دارد کورمال کورمال راه نمی رود
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
میشه لطفا این نوشته خود را به فارسی ترجمه کنید تا متوجه نوشته و منظور شما بشویم مثلا نگارش غائب از صحنه های سیاسی را بفارسی ترجمه کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
3
45
حداقل میزدین " جمعی از مردم تهران " درستتر نبود ؟
پاسخ ها
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
جمعی از مردم همیشه در صحنه تهران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
55
10
به نظر شما چقدر پول گرفته تا این حرفها را از خودش در وکنه؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| SWITZERLAND |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
دقیقا
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
ایشان همیشه اینگونه حرفها را از خودشان در وکردن در برنامه کنکاش جام جم برای خارج از ایران ولی اینبار دیگر شمشیر را از رو بوستن مثل اینکه برره بالا اینبار پول زیادی از خودشان به ایشان در وکردند
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
4
36
ای کاش شما هم مانند سرداران سپاه طرز نامه نگاری می آموختیدو به فرموده رهبرمان تأسی مِِِی کردیدو جذب حداکثری داشتید
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
5
33
خیلی برایم جالب است وقتی بدون توهین نظری می گذارم که قدرت پاسخگویی ندارید آن را درج نمی کنید ولی نظرات مخالفیینتان را که توهین کرده اند درج می کنید تا به همه بقبولانید مخالفانتان
قدرت تحلیل ندارند و فقط توهین می کنند . لااقل در همان بالا غیر قابل انتشار ها را هم 0 بزنید تا کسی شک نکند
من همانم که از افراد هیجان زده و روزنامه و سایت کم خواننده صحبت کردم
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
اخه شما از کشور انگل استان اظهار نظر میکنید و کسی را یارای پاسخگوئی به قدرت نظری شما ندارد . جان ننه چارلز شما ببخشید در ضمن مهدی خان هاشمی چطورند دکترا شان را گرفته اند یا نه به ایشان سلام برسانید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
ناشناس شما خودتان هم از جای چندان جالبی اظهار نظر نمیکنید ها !
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
بابا باهوشا با وی پی ان وارد شدن وگرنه همه تو این مملکتن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
5
47
خدا بزرگه و بالاخره حق به حق دار میرسه. اینقدر هم دیگه رو خراب نکنید. ظلم هیچ گاه پایدار نبوده و نخواهد بود.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
5
32
شما فکر میکنید با این کارهای هردمبیل
یکی دیگر از بچه های جنگ را به اون طرف هل نمی دید ؟
مکاتبه سرداران جنگ کافی بود شما چرا
کاری میکنید که بعداً بگید گولمان زدند
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
علی اقا بیلش کجا بود که شما دیدید ما نه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
65
11
قیافه علایی مرا بیاد سلمان رشدی می اندازد.
پاسخ ها
رسول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
عجب احمقی هستی،تو،همین.
یکی از مردم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
رسول جان تو احمق تری .مگه نمی گین همه تو ابراز عقیده آزادن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
2
24
تعداد آرای مثبت و منفی به هر نظر خیلی جالب است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
17
9
داداش طلحه و زبير هم براي اسلام زياد كار كردند ولي آخرش چپ كردند و اون قضيه پيش اومد حتماً حضرت علي (ع) هم بايد ميگفت شما خيلي خدمت كرديد پس هر كاري ميخواهيد انجام بديد؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
اسم داداش طلحه یا زبیر چی بود ؟
سهیل بشردوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
16
7
می گن کل یوم عاشورا همینه ها؛ نباید با گذشته آدمها امروزشون رو قضاوت کرد، ملاک حال امروز افراده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
اخوی امام خمینی ملاک حال افراد است رو در مورد جنبه مثبت افرد گفت یعنی اگر در گذشته اشتباهی کردند ملاک بر خوب بودن بگیرید، اینقدر این جمله رو بدون اطلاع تکرار نکنید
مدیر پایگاه دوست عزیز یعنی اگر فردی در گذشته در مسیر درستی گام برمی داشته و امروز با هزاران دلیل موجه و غیرموجه از مسیر مردم و انقلاب و درستی خارج می شود این جمله امام عزیز بر وی صدق نمی کند ؟!
در حالیکه جمله امام را عقل و منطق و آموزه های دینی ما بر اساس همین برداشتی که عامه مردم و حتی خواص می کنند بدین صورت تفسیر می کنند که میزان حال افراد است و امام تنها بر این موضوع تصریح داشتند حال بر اساس برداشت مردم اگر زید فردی انقلابی و متدین و بسیار زحمتکش بوده است اگر بر اثر گذشت زمان دچار اشتباه شد یا اسیر هوا و هوس گردید یا اینکه شیطان اسیرش کرد یا دشمن او را فریفت که در تاریخ زیاد دیده شده است آیا بخاطر گذشته خوبش باید در مقابل خطاها تخلفات و حتی خیانتهایش سکوت کرد؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
10
3
ماچقد ....که پای سخنرانی این آقامی نشستیم تاباعنوان هادی سیاسی در سپاه هدایتمون بکنه ایشان از همون اوایل دوم خرداد چپ غلط میزد منتهی گوش برادران سپاه بدهکار نبود که این آقا نمک خور دوم خردادیهاست داره به خون شهدا خیانت میکنه
بینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
14
7
خواص بی بصیرت / مایه ننگ ملت
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
11
خدایا همه را از بد عاقبتی نجات فرما
یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
2
10
بارالها مارا آنی و کمتر از آنی به خودمان وا مگذار که شیطان قاپو مونو میدزده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
4
5
برادر محمد گذشته هر کس تحت الشعاع حال ایشان است ،به عبارتی میزان حال فعلی فرد است .
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
13
6
با خامنه ای کسی نگردد گمراه/ او در شب فتنه می درخشد چون ماه/ در هر نفسم برای او می خوانم/ لا حول ولا قوة الا بالله
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
مرگ بر ضد ولایت فقیه
یزدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
1
17
لطفا متن نامه را منتشر کنید وقضاوت را به خود مردم واگذارید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
14
4
سردار حسین علایی من ثابت می کنم خریت نشان دادی برای اینکه کسیکه 30 سال برای یک نظام کار کرده حلا قبوش نداشته باشد معلوم که یاان 30 خر بوده یا حلا صد در صد حلا خر است چون این نظام مربوط به امام زمان است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
13
4
عزتی که به ظاهرعلایی دارندازصدقه سرجنگ است وگرنه ایشان هم طلعه ای بیش نیست.
babak
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
6
5
باز هم جوانان بسيجي؟!....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
7
3
آفرین آفرین با بودن شماست که این نظام محکم ایستاده و هرگز سقوط نخواهد کرد آفرین آفرین
کاش من هم جای شما بودم و چیزی برای فروش داشتم تا پولی بگیرم و مخالفان رو بی آبرو کنم کاش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
4
1
علی آقا فکر میکنم تو وعلایی هر ذو تو ژاپن بودین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
7
5
باز یه مطلبی زده شد تا سیه رویان با زدن منفی دل ناپاکشون آروم شه یه نمه علایی هم آره؟؟
پاسخ ها
سهیل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
اما خدایش سیه رویان از شما سپید رویان تعدادشون تو سایت ها خودتونم بیشتر ها!!!!قبول داری
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
1
7
ضمن تقبیح اینگونه نگارشات که وحدت را نشانه میرود، باید تاکید نمایم یکی از دلایل عمده این است که رزمندگان در عمل مورد بیمهری قرار گرفته اند و فراموش شده اند. یادمان نرود همین رزمندگان بودند که وجب به وجب این خاک را با خون خود ابیاری کردند
amir
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
19
5
واقعا براش متاسفام
ما ملت ایران ناجور پشت رهبرمون هستیم

تشکر از مردم انقلابی که رفتند و اعتراض کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
2
12
رهبر انقلاب: نباید به بهانه انقلابی گری امنیت بخشی از جامعه را سلب کنیم

این دوستان پیرو چه ولایتی هستند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
2
8
رهبر انقلاب: نباید به بهانه انقلابی گری امنیت بخشی از جامعه را سلب کنیم

این دوستان پیرو چه ولایتی هستند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
4
29
سایت شما کلا متحجرانه و غیرمردمی است. می دانید بیل زدن برای حاکمیت و دولتهای حاکم خوب است ولی به شرطی که میوه آن را مردم هم بخورند. ظلم ظلم است چه من ظالم باشم چه شما و حق حق است. مردم مطالبه دارند کسانی که 90 ماه موجودی بنام پدر را درک نکرده و همیشه با نامه های پدر خوش بوده اند می دانند که جنگ چیست و مردان جنگ و خانواده آنها چه کشیده اند. آری دفاع از مظلوم باعث شد که بسیاری از مردان خدا مثل سردار علایی به جنگ اهریمن زمان صدام بروند و هرگز اجازه نمی دهند که اهریمنان داخلی پول بیت المال را به نفع حزب و دسته خودشان بالا بکشند و در نقاط مرزی نان خشک خالی هم گیر کسی نیاید. آری در دولت اسلامی که 3500 میلیارد یک مورد تخلف آن است و اختلافات دولت و مجلس روی میزان درامد ملی و هزینه ها بی نتیجه است.! چه کسی پاسخگو است. لابد اینها هم تقصیر شاهان و نوکرانشان است. انقلاب کردیم برای استقلال آزادی و جمهوری اسلامی . خودتان خوب می دانید که یک شاه رفت و هزاران آقازاده جایگزین شاه شد و هرکاری دلشان می خواهد می کنند. .... و اما بعد: مشتی آدم بیکار و جاهل برای حمله به اهل قلم در آستین دارند و بجای پاسخ قلم با قلم ، با چماق پاسخ می گویند و این وارثان شعبان بی مخ خود را کاتولیک تر از پاپ می دانند. مردم ما در هیچ جا حق اعتراض و انتقاد ندارند و هرکس چاکری کند روزی به سروری میرسد و اهل نقد همیشه گرسنه و کتک خور ... خدا یار ونگهدار تمام انسانهای عدالت خواه باشد
مدیر پایگاه دوست عزیز صدای اعتراض مردم را نباید با شعبان بی مخها که تحت حمایت یک جکومت ظالم بود برابر دانست اتفاقا به نظر می سد شما با این استدلال دچار یک تناقض شده اید مردم مردم هستند یک روز با شعار مرگ بر شاه به مقابله با مقاله منتصب به یک دجاله سرسپرده به شاه می روند که بر علیه امامشان مقاله ای نوشته بود و روز دیگر در مقابل همه جهانخواران با همه قدرت می ایستند یک روز در تظاهراتهای میلیونی و با حضورشان از انقلاب پاسداری می کنند و روز دیگر با نوشتن در رسانه و ایجاد هزاران وبلاگ و سایت با جنگ نرم دشمن به مقابله بر می خیزند این یک واقعیت است دشمن در جنگ نرم از فضای سایبری بدنیال یارگیری برای فضای فیزیکی است پس شما نباید از حضور مردم در فضای فیزیکی و صدای اعتراض انها ناراحت بشوید این نتیجه مقابله به مثل مردم در جنگ نرم دشمن است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
چناب بولتن به نظرات منفی ومثبت کمی دقت کن
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
بولتن جان,هر کسی از مردم یه برداشتی داره!!شما اینایی که اومد اعتراض کردن رو مردم میدونی و اکثریت که حق با اونایه ولی این برادر ناشناس گلمون این عده رو اکثریت مردم نمیدونه بلکه اقلیت که منم باهاش موافقم.ولی در کل نمیشه گفت کی درست میگه!!هر کس مدعیه که حرف و عقیده ی خودش درسته!
سرباز واقعی ولایت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
بولتن عزیز از اینکه جواب میدی به کانت ها ممنون، ولی اینهایی که علایی گفت اگه منجر به حفظ نظام باشه مگه بده؟
قبلو کن مدیریت بحران در برخورد با معترضین انتخابات درست نبود، خس و خاشاک خوندن درست نبود،
بولتن عزیز شما بلندگوی افراد تند رو شدید، البته شما فکر میکنید روش شما درست است ولی باور کنید نتیجه معکوس داره
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
2
17
واي خدايا چقدر تو اين مملكت خائن‎ ‏‎و سرسپرده ‏‎و وابسته به غرب و بي بصيرت و فتنه اي و مرتجع و نالايق و اخراجي و تصفيه اي و .... داريم . بولتن شما آماري ازشون دارين ؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
1
14
اگر متن نامه رو هم منتشر کرده بودین انوقت میشد بهتر نظر داد .
فاطمه شیخ الرئیس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
2
2
بسم تعالی
جای بسی تعجب است که بزرگان، هنگام عبرت گیری از آن چیزهایی عبرت می گیرند که مطابق با امیال درونی خودشان است نه از اصل واقعیت ها آن هم بعد از اینکه استفاده های خود را به طور کافی از نظام برده اند و خودشان هم در آنچه ایجاد شده نقش بسزایی داشته اند; والا عبرت های تاریخ خیلی پیشتر از حکومت شاه خائن بر ما روشن بوده و خواهد بود. اگر نگارنده مطابق با واقع بنگرد می تواند به وضوح ببیند که مشکل اساسی شاه مذهب ستیزی، رواج فساد، بازگزاردن دست سلطه گران بر کشور، ساختن قصرها و خوشگذرانی ها و .. بوده است و آن مقاله تنها بهانه ای یا بارقه ای از الطاف الهی(خداوند امور را از طریق اسباب آن در جهان جریان می دهد) بود تا سیل مردم را برای براندازی او به حرکت درآورد. اگر شاه در آن زمان مشاوری چون شما را هم داشت، باز هم به همین سرنوشت دچار می شد منتها همراه با شما
- اگر نگارنده در صدد عبرت گیری بود حتما به این آیه از قرآن توجه می کرد که خداوند می فرماید "اگر به شما سختی و رنجی می رسد به مخالفان شما هم مطابق همین سختی ها اصابت می کند و تا حوادث تلخ در ملتی رخ ندهد صفوف از هم مشخص نمی شود. " آل عمران آیه 140
- اگر نگارنده در صدد عبرت گیری بود فراموش نمی کرد که در حکومت ستم شاهی افراد حتی از بردن نام شاه در خانه های خود وحشت داشتند اما جنابعالی با کمال وقاحت این مطالب را به طور علنی بیان می کنید و دم از عدم آزادی می زنید. اختناق کجاست؟...
- اگر شما درصدد عبرت پذیری بودید می فهمیدید که در جنگ مذهب علیه مذهب در طول تاریخ از زمان رسول اکرم (ص) تا کنون دو صف حق و باطل آنقدر شباهت داشتند که افراد در شناخت حق و باطل به سختی می افتادند(جنگ جمل، صفین و نهروان نمونه های بارز آن است) به همین جهت است که شناخت حق از باطل به بصیرت نیاز دارد. شاید شما هم از اصحاب قیاس هستید؟ نکند به جای شاه، شما در قیامت بگویید کاش این قضاوت های بیجا را نمی کردم.
- اگر شما درصدد عبرت گیری بودید قطعا این سخن امام(ره) را که فرمودند " اگر دیدید دشمن از کسی خیلی تعریف کرد به او شک کنید " فراموش نمی کردید. اکنون بعد از تایید بیگانگان و دشمنان ملت، شما در کدام صف قرار دارید. از اینکه شما هم سعی کرده اید تا از قافله مخالفان عقب نمانید چه احساسی دارید؟! فاعتبروا یا اولی الابصار
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
10
4
از علایی بعید هست. ولی از این توهین ها از طرف خواص ها مگر از اول انقلاب کم دیدیم این یکی هم مثل تمام خواص های خائن بهتر بگیم خوارج. از اثرات تنها نشستن هم ممکن باشه. آرزوی شفا برای همه مریضها دارم آقای علایی هم یکی از مریضها
رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
1
3
حق آقای علایی این برخورد های تند و بی ادبانه نبود البته احمدی نژاد این رفتار زشت را از طریق انتخابات مد کرد توهین به علایی توهین به رز مندگان واقعی این
سرزمین است
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
1
1
این اتفاقات به هم ربط دارند. مقاله علایی در اطلاعات و قربانزاده در همشهری....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
1
2
اگه این عده رو رسانه های بیگانه غیر مستقیم تحریک نمیکردن کسی تجمع میکرد ؟ و اصلا کسی مقاله رو میدید ؟
قانون کجای این بساطه ؟
lمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
1
2
هیچ وقت نخواستید منطقی با کسی که یک جریان را نقد میکند روبه رو شوید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
1
9
چقدر توهین! خدایا بتو پناه می بریم. در خانه مسلمان ریختن حرام است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
1
انهایی که درب منزل تجمع کرده بودند حتی سن شان به زمان جنگ نمی رسید کجای ایینها رزمنده بودند . زحماتی که سردار علایی در جنگ کشیده اند اینها هیچکدام انرا درک نخواهند کرد درود بر سرداران فاتح جنگ
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
0
قران به ما شيوه گفتگو را ياد داده حتي درمورد سركش ترين طاغوتها مثل فرعون گفته چطور رفتار كنيم متاسفانه چيزي كه در جامعه ما غريبه گفتكوي قراني است هركس فكر ميكنه قران ناطقه (العياذ بالله ) در حالي كه رجوع كنيد به قران راهتان راپيدا مي كنيد بگذريم كه هردو طرف گروهي يعني جناحي برخورد ميكنند گروه و جناح بد نيست اما افتش بيشتر از خيرش است بنده اهل مجادله نيستم مستدل حرف ميزنم و معتقدم انسان نفس كشيدنش هم بايد براي خدا باشد تاچه رسد به اينكه حرف بزند يا عكس العمل در مورد چيزي نشان دهد
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین