کد خبر: ۶۸۹۸۲۱
تاریخ انتشار:
روز چهارشنبه؛

عوامل سریال «نجلا» با مردم گفت وگو می‌کنند

عوامل سریال تلویزیونی «نجلا»، چهارشنبه ۷ آبان برای پاسخگویی به تماس‌های مردمی‌به روابط عمومی رسانه ملی می‌آیند.
عوامل سریال «نجلا» با مردم گفت وگو می‌کنند

به گزارش بولتن نیوز، امور مخاطبان اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما چهارشنبه ۷ آبان میزبان عوامل سریال «نجلا» می‌شود.

این سریال که به تازگی به اتمام رسیده در ۱۷ قسمت از شبکه سه سیما پخش شد.

علاقه‌مندان برای گفت و گوی بی واسطه با بازیگران و سازندگان این مجموعه می‌توانند چهارشنبه ۷ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با شماره تلفن ۱۶۲ روابط عمومی رسانه ملی تماس بگیرند. نشست مطبوعاتی این مجموعه نیز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین