کد خبر: ۶۷۸۱۶۲
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

دلیل عرضه نشدن پالایشگاهی‌ها به عنوان ETF مشخص شد

وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص علت عرضه نشدن پالایشگاهی‌ها به عنوان ETF توضیحاتی ارائه داد.
دلیل عرضه نشدن پالایشگاهی‌ها به عنوان ETF مشخص شد

به گزارش بولتن نیوز، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی  در خصوص علت منتفی شدن عرضه ۴ پالایشگاه به صورت‌ ای تی اف ( ETF ) توضیح داد: دلیل عدم عرضه سهام این پالایشگاه ها به صورت ETF آماده نبودن زیرساخت‌های لازم از سوی این پالایشگاه‌ها است.

به گفته وزیر اقتصاد و دارایی سهام دولت در این پالایشگاه‌ها به صورت بلوکی عرضه خواهد شد و در صورت صلاح دید به صورت شناور خواهید بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین