کد خبر: ۶۷۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
خبرگزاری ایسنا با موج سواری بر روی خبری که تکذیب شده بود، به دنبال اهدافی خاص بود.

گروه سیاسی: خبرگزاری ایسنا با موج سواری بر روی خبری که تکذیب شده بود، به دنبال اهدافی خاص بود.

موج سواري خبرگزاري حاشيه‌ساز ایسنا روي خبري كه ديروز تكذيب شده ‌بود

به گزارش بولتن نیوز، در حالي كه روز گذشته سازمان اوقاف طي بيانيه‌اي ثبت برشي از كوه دماوند به نام اين سازمان را قويا تكذيب كرده‌بود، امروز خبرگزاري ايسنا در مصاحبه با احمدي، حقوقدان اصلاح‌طلب كه براي ساعاتي نيز تيتر يك اين خبرگزاري بود، به اين خبر پرداخته و آن را با عناوين موهني چون «زمين‌خواري»، «كوه‌خواري» و «وقف‌خواري» توصيف كرد.

از سوي ديگر، اين حقوقدان اصلاح‌طلب كه بر مبناي يك خبر دروغ، به اتهام‌پراكني پرداخته، پيش از اين و در سال ۹۴ منتقدان برجام را به عدم آشنايي با حقوق بين‌الملل متهم كرده‌بود.

این مطلب در حالی از سوی ایسنا خبرگزاري حاشيه‌ساز منتشر شده و موج سواری بر روی آن صورت گرفت که ديروز تكذيب شده ‌بود و با این حال هیچ برخوردی با این خبرزاری صورت نمی گیرد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
پرطرفدارترین