کد خبر: ۶۷۱۹۲۰
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
به همت نیروهای امنیتی و دستگاه قضا ریشه این تومور بدخیم خشکانده می‌شود
باند شرکت هرمی تلفیق هنر با گردش مالی ۶۷۰ میلیارد تومان که تحت پوشش فروش صنایع‌دستی و آثار هنری در سطح کشور فعالیت داشتند، شناسایی و منهدم شد.

گروه سیاسی: رئیس‌کل دادگستری گلستان با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار نفر از اعضای این باند که با نام تلفیق هنر هوشمند در فضای مجازی فعالیت می‌کرد در سطح کشور شناسایی‌شده‌اند.

 

شرکت تلفیق هنر منهدم شد/ هجوم سازمان‌یافته تلفیقی‌ها به خبرگزاری فارس/ کار را برای همیشه تمام کنید

 

به گزاری خبرنگار بولتن نیوز، هادی هاشمیان، از مسدود شدن سایت عضوگیری و تبلیغاتی این شرکت و بسته شدن دفتر آن‌ها در تهران خبر داد و گفت: ۲۵ نفر از اعضای اصلی این باند به دادگاه احضار شده و ۷ نفر از آن‌ها دستگیرشده‌اند.

 

اگر شما هم جزو قربانیان این شرکت هستید جهت ثبت شکایت به دادسرای ناحیه 31 جرائم رایانه‌ای واقع در تهران بلوار آیت الله کاشانی یا دادسرای شهرستان محل اقامت خود مراجعه نمایید.

 

تعداد بازدید : 104

 

هجوم سازمان‌یافته تلفیقی‌ها به خبرگزاری فارس

عجیب اینکه بعد از انتشار اخبار مربوط به مسدود شدن سایت تلفیق هنر و هم‌زمان با دستگیری چند تن از اعضای اصلی این باند، تعداد قابل‌توجهی کاربر به‌صورت ناشناس به بخش «فارس من» خبرگزاری فارس مراجعه کرده‌اند و با این عنوان که «معیشت هزاران جوان با مخاطره جدی روبه‌روست» قصد تشویش اذهان عمومی از طریق این رسانه بزرگ را دارند.

 

شرکت تلفیق هنر منهدم شد/ هجوم سازمان‌یافته تلفیقی‌ها به خبرگزاری فارس/ کار را برای همیشه تمام کنید

 

پرواضح است که اپراتور مربوط به این قسمت در خبرگزاری فارس، از همه واقعیت‌ها پیرامون شرکت هرمی تلفیق هنر آگاه نیست و نمی‌داند این شرکت، با کلاه‌برداری‌ها و اقدامات گلدکوئست گونه‌ای که در این مدت پیشه خودکرده بود، چه کانون‌های گرم خانواده‌ای را از هم پاشانده و چه شاغلان متعددی را بی شغل کرده است.

 

بارها با عناوین مختلف ازجمله «دستگاه قضا با آفت‌های امنیت ملی برخورد جدی‌تری کند»، «هرگونه فعالیت در این شرکت جرم است/ جواد بابایی بااقتدار با این آفت برخورد کرد»، «تلفیق هنر لکه ننگی بر دامن اسلام و انقلاب»، «لابی پول‌های کثیف نیروهای انقلابی را حذف می‌کند» و ... به مخاطبان عزیز درباره خطرهای گسترده این شرکت هشدار دادیم و از مقامات مسئول برخورد صریح و قانونی با این کلاه‌برداران را خواستار شدیم.

 

کار را برای همیشه تمام کنید

مقامات مسئول آگاهانه و با پیگیری مفسده‌هایی که این شرکت در جامعه ایجاد کرده بود، باید بدانند که نبود این شرکت هزاران بار از بودنش بهتر است و به متن‌هایی ازاین‌دست که در بخش فارس من نیز منتشرشده، کوچک‌ترین توجهی نباید کرد.

 

شرکت تلفیق هنر منهدم شد/ هجوم سازمان‌یافته تلفیقی‌ها به خبرگزاری فارس/ کار را برای همیشه تمام کنید

 

«ما عده‌ای بازار ساز هستیم که با همکاری شرکت «تلفیق هنر»، در طول سنوات گذشته کوشش کرده‌ایم بدون بهره‌مندی از هیچ حمایت دولتی و صرفاً با تکیه به خواص بی‌نظیر کالاهای صد درصد ملی صنایع‌دستی، شبکه توزیع سراسری و بین‌المللی سالم و اخلاق‌محوری را برای صنایع‌دستی ارجمند کشور ایجاد کنیم که اتفاقاً افزایش چشمگیر آمارها در تولید و فروش صنایع‌دستی نیز موید این منظور بوده است که همین امر باعث بیداری این هنر و صنعت شده است و در این مسیر با توجه به شرایط ظالمانه تحریم‌های همه جانبه و نیز ضرورت ایجاد اشتغال، جوانان برومند فراوانی از سرتاسر میهن پهناور اسلامی با سرمایه‌های بسیار اندک و با امید برای ساختن فردایی بهتر کنار این سفره پربرکت جمع شدند و این امیدواری منجر به ایجاد بازارهای جهانی شده است و افق‌های بسیار امیدوار کننده‌تری را نیز برای این بازار سازها متصور هستیم.


متاسفانه اقدام ما مورد بی‌مهری قرار گرفته و اختلال در سایت این شرکت فعالیت‌های مجدانه و معیشت و رزق بیش از ۷۰۰ هزار جوان برومند سراسر کشور ایران اسلامی را با مخاطره جدی روبه‌رو کرده است، ما همچنان مصرانه بر این باوریم که حمایت دلسوزانه مسوولان ذیربط می‌تواند به جای انتشار فضای یاس و سرخوردگی، امید افزا باشد. لطفا کمک کنید.»

 

بعد از مسدود شدن سایت تلفیق هنر، امید می رفت که خود این شرکت نیز بسته شده و تمام باند بزرگ و هرمی آن که در تمام جای جای کشور، ریشه دوانیده است، منهدم شود. حالا که دستگاه های نظارتی و قوه قضائیه تا اینجا پیش رفته است، امید می رود با دستگیری و برخورد شدید با رهبران اصلی این شرکت، کار را برای همیشه تمام کنند و ریشه این تومور بدخیم اقتصاد و حوزه صنایع‌دستی را بخشکانند.

 

انتهای پیام/#

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۱
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۱
0
0
بولتون نیوز واقعا دمت گرم. نشون دادی ک کارت درسته و پشت پرده درگیر لابی های کثیف نیستی برای خبرگزاری فارس واقعا متأسفیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۹
0
0
خواهشمندم ازکسانی که پیگیرکار این شرکت هستندکه کاراین شرکت وتمامی شرکتهایی که درقالب نتورک کارمیکنند روتمام کنیدکه به غیرازتلفیق خیلی شرکت های دیگرهم هستند که باپلن باینری دارن به مردم خدمات ارائه میدهند وآنهاهم یه جوره دیگه کلاه سرمردم میذارن.خواهش میکنم پیگیری کنید ومردم روازدام این شرکتهانجات بدهید .ای کاش که نتورک ازتوایران جمع میشد.
ایرانی باشرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۷:۴۸
0
0
دست اندرکاران بولتن نیوز , هر چی از خدا می خواهید به شما عطا کنه , منتظر روز نه چندان دور بلکه در همین چند هفته هستیم که تمامی عوامل کثیف شرکت محقر تلفیق هنر را در زندان برای سالهای متمادی ببینیم . اینها با تمام خفت و خواری خود می خواهند شان و منزلت ایران اسلامی را از بین ببرند ولی کور خواندند .
Ebi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۳
0
0
واقعلا دمت گرم حقیقت گفتین اینا هنوز کمیپن راه انداختن و امید دارن و سایت مال خودشون با بچه های خودشون دارن جمع نظرات میکنن که واقعا تابلو هست
Abolfazl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۵
0
0
واقعا این کارشون سازمان یافته تو سایتش فقط گزینه موافق یا حمایت میکنم داره خدا خیر این سایت بده پیگیر هستین علی یارتون
الموتی قزوینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۳
0
0
از دستگاه های نظارتی و قضایی می‌خواهیم که کار این انگلهای جامعه را تمام کنند چندی پیش تعداد 8نفر از وابستگان و آشنایان ما قربانی همین باندهای مافیایی اختاپوستی شدند و دارایی هایشان را از دست داد ند
Majid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۸
0
0
سلام و خسته نباشید.عزیزانی که صدای مردم رو میشنوید.از شما عاجزانه خواهشمندیم جلوی این ....... رو زودتر بگیرید.اینا هنوز دارن دور هم جمع میشن و جلسه میزارن و جاده چالوس میرن و ...
تو رو خدا اگه عدالت علی گونه دارید گردن همشونو بزنید.اینقدر پول .....خوردند که گردنشون کلفت شده و تبر کارساز نیست
دایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۷
0
0
باسلام و درود و خسته نباشید به تیم بولتن نیوز و تشکر ویژه از قوه قضاییه و تیم های امنیتی که واقعا زحمت کشیدند و پیگیری های ما جواب داده شد
اما بنظر بنده هنوز این کار تکمیل نشده
با پلمپ کردن و فیلتر کردن و گرفتن چندین سرشبکه کار روبه اتمام نیست
بعضا از اینکه روسای این شرکت بعد از تحمل حبس و ردمال دوباره فعالیت خود را شروع خواهند کرد
از اینکه خبرگزاری فارس دایه عزیزتر از مادر شده برای این شرکت جای بسی سئوال تو ذهن ها بوجود اورده که ورود نمیکنم
اما با دستگیری سرشبکه ها و مدیران اصلی و مدیرعامل شرکت باید رسانه ای بشن و دیگر حق کار کردن سیستم بازیابی شبکه ای رو دیگر نداشته باشند حالا باهر عنوان دیگر
اما نگرانی بنده و مردم این هست که این شرکت کاملا واقف به این موضوع و پلمپ شدن شرکت توسط قوه قضاییه بوده بهمین خاطر اقدام به راه اندازی تشکیلات ۵ نفری بصورت گروه گروه نموده و در جامعه پخش شدند و در محصولات مختلف دارند فعالیت های هرمی و زیر زمینی انجام میدهند چون خبر موثق دارم اعلام میکنم بیشتر در مورد محصولات ارایشی ،اودکلن ،واین قبیل محصولات
نمیدونم این نظر بنده تایید میشه و در عموم به نمایش قرار داده میشه یانه
اما بنده به وظیفه وتکلیف شرعی خودم عمل کردم و این مورد رو نوشتم
حال تایید و رد این موضوع با خود خبرگزاری بولتن
هنوز شرکت تلفیق وهنر یک باند ریشه دار هرمی در ایران بخصوص تهران و اصفهان فعالیت گسترده ای دارند
دایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۱
0
0
وقتی از جلوی ساختمان این شرکت رد میشی و میبینی یک کافه سنتی که ماکت ضریح امام حسین و یک قاب عکس شهید سلیمانی نصب کردند و بااین پوشش مذهبی و انقلابی دارند فعالیت های مجرمانه هرمی رو پوشش میدهند واینکه مشخص هست این کافه زیر ساختمان برای خود شرکت تلفیق وهنر هست وگالری صنایع دستی که حوالی شرکت هست وهنوز اقدام به جلوگیری فعالیت این ها نشده
این بیم میرود که جوانان بیشتری خانواده های بیشتر بصورت کاملا زیر زمینی رو به نابودی کشیده بشه
از دستگاه های امنیتی خواهشمندیم که موضوع رو بیشتر و قدرت کامل دنبال نمایند
باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۳
0
0
معلومه سازمان یافته هست من خودم خانمم تو شرکت بوده الان خروج زده و براش پی ام فرستادن برو شمارت بزن رای بده تا برسه 50 هزارتا حکم بره مجلس. با دوتا ویس صدا ضبط شده از لیدرهای اشغال. خدا از سرشون نگذره که هنوزم دستشون رو شده دست از دروغ برنمیدارند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۲
0
0
این شرکت امنیت و آرامش را از خانواده ها گرفته است لذا باید جمع گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۰:۵۳
0
0
با سلام
سایتی که نظر سنجی میکنه اکثر پیام های مخالف رو پخش نمیکنه من خودم چند تا کامنت گذاشتم ولی پخش نشد.
دزدی،مواد فروشی و ... هم شغل هستند افراد زیادی هم در این حوزه فعالیت دارند که شاید از تلفیقیها خیلی بیشتر هستند ، این دلیل به درست و موجه بودن این شغل نیست و قرار نیست هر کس شغل نداشت وارد کار غیر قانونی و نا مشروع بشه عزیزان من خیلیهارو میشناسم که شغل نسبتا خوبی هم داشتن ولی عوامل این شرکت کثیف با آموزش هایی که دیدن که دستکاری شده همان کوئست میباشد اونارو از همون آب باریکه ای هم که داشتند انداختن و با خاک سیاه نشوندن
عزیزان اینجا ایران است ما مسلمانیم،یک سری آداب و رسوم و تعصباتی داریم که اینگونه شرکتها اونا رو به لجن کشیدن برای مثال عرض میکنم چه معنی داره زن و مرد نامحرم با هم جلسات آموزشی یا پرزنت و ...در مکانهای غیر رسمی اعم از کافی شاپ ، قهوه خانه ، پارکها و منزل هر کس و ناکسی بر گذار کنند امیدوارم شرکتهای اینچنینی که باعث خراب شدن کانون گرم خانواده ها،بی آبرویی و مشکلات روحی و روانی برای بچه ها بدلیل ترس از جدایی پدر و مادر ها میشود ریشه کن شود.با تشکر از تمام کسانی که با این باند مخوف و قده سرطانی مبرزه میکنند.
دایی
|
Luxembourg
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۱:۴۰
0
0
ببینید وقتی قوه قضاییه کاملا بصورت جدی ورود میکنه و شرکت رومنهدم میکنه و پلمپ
از ۷۲۰ هزار نفری که تو این شرکت به امید واهی فعالیت میکردند ۵۰ هزار نفر راحت میتونند رای بدهند و حتی افرادی که مربوط به این قضیه نباشند باتبلیغات در گروه های تلگرامی رای اری میزنند که وارد مجلس بشه
اما مشخصه وقتی دولت اجازه فعالیت به این شرکت میده تا جمعیت زیادی رو بهمراه خود بیاورد متاسفانه امکان به هم ریختن نظم عمومی اجتماعی از طریق لیدر ها ومدیر عامل شرکت اقدام به هرنوع اغتشاشی خواهد شد
تا تا سرشبکه ها ،لیدر ها ،مدیرعامل و هر شخص پشت پرده بصورت جد و محکم مجازات نشوند باید منتظر عواقب خیلی بد و ناگوار از این شرکت و این جمعیت باشیم
بازم فکر نکنم این نظر بنده مورد تایید قرار بگیرید
جهت رفع تکلیف شرعی نظرمو اعلام کردم
دایی
|
Luxembourg
|