کد خبر: ۶۶۷۰۶۰
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
با هماهنگی دادگاه جرائم رایانه‌ای و معاونت فضای مجازی دادستانی
حدود 40 نفر از بازاریابان و سه لیدر اصلی شرکت گلدکوئستی «تلفیق هنر» که در پارک خیابان نبرد تهران در حال آموزش بودند، با هماهنگی پایگاه ۶ اطلاعات و دادگاه جرائم رایانه‌ای و معاونت فضای مجازی دادستانی دستگیر و به دادگاه معرفی شدند.

گروه سیاسی: هشدارهایی که بولتن نیوز بابت فعالیت خطرناک شرکت هرمی «تلفیق هنر» در گزارش‌های «تلفیق هنر، تلفیقی از گلدکوئست و صنایع‌دستی»، «برخورد نکردن با این دست شرکت‌های گلدکوئستی خانواده‌های بسیاری را منهدم می‌کند» و «شرکت تلفیق هنر آیا مجوز فعالیت شبکه‌ای را دارد یا خیر» به نهادهای نظارتی و پلیس داد، مؤثر واقع شد.

 

گزارش‌های مردمی از صبح امروز به دست خبرنگار بولتن نیوز می‌رسد که همه از انتظار این مخاطبان برای برخورد جدی پلیس با عوامل اصلی به تاراج رفتن مال، آبرو و زندگی بسیاری از قربانیان شرکت هرمی «تلفیق هنر» حکایت دارد.

 

بر اساس گزارش‌های واصله، حدود ۱۰۰ نفر از بازاریابان تلفیق هنر در پارک خیابان نبرد پیروزی در حال آموزش بودند که با هماهنگی پایگاه ۶ اطلاعات و دادگاه جرائم رایانه‌ای و معاونت فضای مجازی دادستانی ۴۰ نفر بازاریاب و سه نفر لیدر اصلی دستگیر و به دادگاه معرفی شدند.

 

این در حالی است که مدت‌ها علیه رهبران اصلی این شرکت گلدکوئستی اقدامات قضایی انجام‌گرفته اما دست‌های پشت پرده اجازه برخورد قاطع را نمی‌دادند، تا جایی که جواد جاویدنیا، معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت که دیگر حاضر نیستم در مسئولیتی باشم که نتوانم امر رهبرم را اجرا کنم.

 

«تلفیق هنر» تلفیقی از گلدکوئست و صنایع‌دستی/ اینستاگرام آدم‌رباها را معرفی کردهمان‌طور که پیش‌ازاین گفته شد، خسارت‌هایی که شرکت تلفیق هنر هم ازلحاظ مالی و اقتصادی و هم ازلحاظ آسیب‌های اجتماعی به بار آورده و خواهد آورد، لزوم ورود جدی پلیس فتا و قوه قضائیه را صدچندان می‌کند. بسیاری از خانواده‌های به خاطر فریب بازاریابان این شرکت گلدکوئستی ازهم‌پاشیده شده‌اند و ضرر هنگفتی نیز به صنایع‌دستی کشور وارد آمده است.

 

طبق درخواست مخاطبان بولتن نیوز، امید می‌رود این برخوردهای پلیس، دستگاه قضا و وزارت اطلاعات با شرکت‌های فاسد ادامه داشته باشد و به خاطر سودجویی کلان چند نفر از خدا بی‌خبر، بیش از این شاهد خسران به خانواده‌های ایرانی و اقتصاد جمهوری اسلامی نباشیم.

 

انتهای پیام/#

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۰
نگین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۰:۴۲
0
0
اینا همش الکیه و تبلیغ، خوب چرا نمیرن دفتر اصلیش و مدیر عاملش رو بگیرن؟ شما ی سر برو سهروردی ببین چه خبره؟ خب اون بازاریابهای بدبخت رو چرا گرفتن؟ اونا هم افتادن تو دام این شیاد ها و کلاهبزادرها ک راسشون هم مرتضویه. خب چرا نمیرن همین مرتضوی و لیدرا رو بگیرن و قال قضیه رو بکنن. واقعا چرا نظام دلش ب حال این ملت نمیسوزه؟ این ملت بحد کافی بدبختي دارن. بخدا این ملت حقشون این نیست. پست فطرت ها آبروی نظام هم بردن، دارن همه جا از رهبر هم هزینه میکنن. بخدا نمیدونین بخاطر همین بی ذاتها مردم چقدر نسبت ب نظام‌ و اسلام و رهبر بدبین شدن، میگن طلایه دار نظام اگه اینان ک وای بحال ما مردم. اینا همون گلدکوئست های دیروز هستن ک امروز پشت سر رهبر و نظام و اسلام خودشون رو پنهان کردن و ی سری آدم ناآگاه و البته بعضی ها هم ک معلوم‌الحال هستن دارن اینارو حمایت میکنن. خدایا خودت ظهور کن.
مدیر پایگاه مسلما ساحت مبارک رهبری معظم انقلاب از این جور مطالب پاک پاک است و اینها برای توجیه کار خود اگر بر اساس گفته شما از رهبری و نظام مایه می گذارند برای گول زدن جوانان است خداوند به انسان عقل داده و فضای اینترنت هم هر جور اطلاعاتی بخواهید به شما می دهد تحقیق کنید کجا بقول شما رهبری از اینها دفاع کرده بی جهت ادعاهای پوچ نه اینها هیچکس را باور نکنید از دفتر مقام معظم رهبری کافیست استعلام بگیرید
ستایس
|
United States
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۳
0
0
جارو رو از دسته میگیرند تا بتونند یه محیط رو پاک کنند نه از شاخه هاش

هر زمان که خبر دستگیری مدیریت و لیدرهای اصلی این شرکت و جمع آوری کامل آن رو زدید میشه به نظام امیدوارم بود که در این خصوص اقدام مفیدی انجام داده است


قطعا ساحت ساحت مبارک رهبری معظم انقلاب از این جور مطالب پاک پاک است ، مشکل در راس نظام نیست مشکل در بدنه نظام است و سئوال اینجاست که آیا مقام معظم رهبری مسئولیتی در این خصوص دارد یا خیر ؟

اونهایی که شرافت و درست کاریشون رو با پول معامله می کنند و دنبال زود پولدار شدن هستند و رانت ایجا می کنند

دنبال پول باد آورده هستند حمایت از کسب و کار غیر سالم می کنند

در نظام چه کسی باید پاسخگوی این همه رانت خواری و حمایت از غیر سالم ها باشد ؟


اصل قضیه اینجاست ، شهریور سال 95 تا الان که سال 99 هستیم یه شرکت با روال غیر سالم چطور می تونه به این گشتردگی کار کنه ؟

جوری که اصناف و کمیته و وزارت صنعت و معدن و اطلاعات و ناجا هم نتونند کاری کنند و حتی اعضای فعال حوزه علمیه رو هم جذب خودش بکند


از جاروی 500 هزار شاخه ای 40 تا 100 تا شاخه جدا کنید . اصلا به حساب نمیاد که ارزش خبر زدن داشته باشه


اینجا همه چیز مصلحتی است ، فعلا هم مصلحت در برخورد قاطع با این شرکت نیست

هر چند وقت یکبار هم یه خبر دستگیری درج میشه و بعد میبینیم همونا پر قدرت تر برگشتند و دارند کارشون رو ادامه میدهند
مدیر پایگاه ان شاء الله همت و اراده قوه قضاییه بر برخورد با ریشه ها هم خواهد بود
حسین عیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۲
0
0
گلدکوئست در همه جا دنیا فعالیت داره تو ایران هم قانونی کار می کرد مالیات نداد نداختنش بیرون. در نتورک همه موفق نمیشن تنها افراد کمی به پورسانتهای بالا میرسند
Abolfazl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۱:۰۷
0
0
سلام. من خواهشمندم. جلو. این شرکت گرفته بشه تو نیشابور. به طوری وحشت ناک داره رشد. میکنه. چرا. برخورد. نمیشه. کسی. نیست. جلو. اینو. بگیره. خیلی گرفتار. شدن
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۳:۴۲
0
0
تور. خداجمع کنید.این شرکت ها وهمین کار. وکردنبعضی خانواده هامون پس اندازه رو ادن جنس خریدن ازبسنوتگراشون تبلیغ میکنن با و میکنن همش ازقشرضعیفن منخودم دیدم کهازیک خانواده پانزده نفرنوشتندیک نفرپورسانت گرفته اونم نماینده شونه کالارومیگن میتونن مرجوع کنن دروغه
ایرانی باشرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۱
0
0
آقای رئیسی لطفا به احترام خون پاک شهیدان و وفای به عهد در مورد اجرای عدالت اسلامی هرچه سریعتر به موضوع شرکت تلفیق هنر شخصا ورود نمائید بخدا پای آبرو و حیثیت مملکت و نظام درمیان است .تمام کلاهبرداران گلدکوئستی سابق با سوء پیشینه های معلوم دوباره در حال نفرگیری در دفاتر غیرقانونی و ایجاد سازمان مخوف هستند . به امید روزی که هرچه لیدر اصلی ای شرکت هست به سزای اعمال کثیفشان برسند .
مهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۲۶
0
0
اقای ریئسی عزیز توراخدا هرچه زوتر این ها راجمع کنید این هاکلاه بردارهستن تمام این جوانه رابدبخت میکنند شما بفکر مردم هستین
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۷:۵۱
0
0
سلام این شرکت تفلیق وهنر من و زندگیه ام رابدبخت کرد وخانواده ام از هم پاشید و بیچاره شدم کاش هیچ وقت وارداین شرکت دزد وکلاهبردار وخانمانسوز نمیشدم از دولت محترم خواهش میکنم جلوی این شرکت کلاهبردار ودزد دروغگو را بگیرد تا مردم عزیز ایران کسی دچار من نشود خدا ازشون نگذرد و به سزای اعمالشان برسد
خدا قوت فرمانده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۰
0
0
سلام بسم الله القاسم الجبارین
آقای رئیسی عزیز تنها نقطه و اتکای مردم زجر کشیده بعد از رهبری شما هستید و شاید مجبور شوید تا پای جان چون سردار سلیمانی در مقابل فتنه گران و جاسوسان و کیسه دوزان دولتی و مدیران و مسوولان بی دین و بی غیرت و نفوذی و طماع و کرور کرور انسانهای خناس و پست فطرت بایستید ؛
مسوولیت شما اینک صدها بار دشوار تر از شهید بهشتی است اما شما را به جان امام زمان ناامید نشوید و مطمئن باشید مردم پشت سر شما هستند
خدا قوت فرمانده؛ بسمالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۲:۰۷
0
0
با سلام
زندگی من هم با چند بچه قدو نیم قد در حال از هم
پاشیدنه ،پشت قضیه روانشناسان قهاری هستن که با
الگو گرفتن از شرکت گلد کوئست اقدام به تکثیر جزوات
آموزشی با اثر بخشی بالا و پیدا کردن نقطه ضعف افراد
کاری میکنند که همسر من حاضر شده قید من و بچه ها
و زندگی نسبتا خوب و سالممونو بزنه ولی از این شرکت
مخوف که به صورت مخفیانه واردش کردن خارج نشه
عاجزانه از مقامات مسئول خاهش می کنم جلوی بزرگ
شدن این قده سرطانی رو بگیرن که بیش از این با زندگی مردم بازی نشه
با تشکر
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۸:۵۴
0
0
لطفا با قدرت ادامه بدید و تلاش کنید این جرسومه های فساد بساطشون برچیده بشه.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۵
0
0
واقعا سپاس از پیگیری ها. امیدوارم زودتر نتیجه بده و دوباره مافیای اونا پیروز نباشن
کاووش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۰:۱۳
0
0
با سلام
من از افرادی هستم که مدت دو سال تمام همه زندگی اعتبار و خانواده فامیل و دوستان نزدیکم رو وارد این کار کردم و بخدا تک تک دوستانم رو از دست دادم.حیثیتم پیش فامیل و خانواده ام رفت چرا که به وعده لیدرهای .....ای که به من وعده زندگیه ایده ال و درامدهای نجومی ووووو... میدادند گوش دادم و چون نمیدانستم در پشت پرده این شرکت هرمی تلفیق هنر و عواملش چه چیزی هست حماقت کردم و زندگیم رو به باد دادم و الان من ماندم و کلی شرمندگی و بیچارگی.کارم رو از دست دادم و علارقم توصیه دیگران میگفتم نه شماها اشتباه فکر میکنید و من راهم را پیدا کردم.خواهش میکنم به لیدر نماهای ......ای که فقط به فکر جیب خودشون هستند و شما رو میخواهند سپر بلا کنند گوش ندید چرا که عاقبت این داستان از کیسه رفتن پول شما و به باد رفتن حیثیت و شرف شماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۸
0
0
با سلام ، بسیار ممنون از مطالب مفیدتون . خدارا شکر که مجددا سایت شرکت هرمی تلفیق هنر توسط مقام قضایی مسدود شده و امیدوارم هرچه زودتر با مدیران و لیدرهای اصلی این شرکت کلاهبردار برخورد لازم انجام شود . هرچند از طرفی هم مدیرای شرکت کارشون را خوب بلدن و حتما تلاش میکنن با رشوه و خریدن آدمای ارزون !! به فعالیت غیرقانونیشون ادامه بدن . به نظر من به عنوان یک تولید کننده صنایع دستی در رشته میناکاری آن هم در شهر جهانی صنایع دستی اصفهان ، خیانت اصلی را مدیران و مسئولینی انجام دادن که اجازه فعالیت این شرکت را در اصفهان دادن و جلوی اونها را نگرفتن . من خودم به همراه تعدادی از پیشکسوتان و هنرمندان درجه اول مینا در جلسه ای در حضور معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی مشکل فعالیت این شرکت و آسیب هاشو مطرح کردیم اما متاسفانه شاهد بودیم معاون صنایع دستی استان بجای حمایت از هنرمندان و تولید کنندگان از فعالیت غیر قانونی این شرکت حمایت کرد و اجازه کتبی کردن شکایت ما از تلفیق هنر را ندادن . همه تو اصفهان میدونن که اداره صنایع دستی حامی اصلی این شرکت هرمی بوده و حتی با کارشناس خودشون که فعالیت این شرکت را نقد کرد و برعلیه فعالیت تلفیق هنر مطلب نوشت، برخورد کردن و مجبورش کردن از اداره مرخصی بگیره و بره بیرون !!! خدا هیچ ظلمی را پایدار نمیزاره ...
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۱۲
0
0
خدا نگذره از کسانیکه با پول و شرف ادمها ابنطوری بازی میکنن.شرکت هرمی تلفیق هنر با‌بهره گیری از لیدرهای گلد کویست تقریبا ۳ سال هست که شروع به کلاهبرداری کرده و با وعده های پوشالی و خام کردن و شستشوی مغذی افراد ساده لوح و فروختن اجناس بنجول و بی کیفیت با قیمت چند برابر قیمت بازار و وعده پولدار شدن به افراد این کار رو ادامه داده و چند دفعه دفتر این شرکت بدلیل شکایتهای مردمی و فعالیت غیر قانونی وونداشتن مجوز پلمپ شد.ولی اینبار با توجه به ریاست جناب رییسی و تاکید ایشان برای مبارزه با فساد و جلوگیری از کلاهبرداری و نیز دستگیری عوامل و لیدرهای سابقه دار شرکت هرمی تلفیق هنر و پلمپ دفاتر این شرکت که بصورت غیر قانونی و مخفیانه کار میکردند راه برای شکایتهای مردمی و جبران خسارت هموار است.
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۹:۲۷
0
0
در خانه اگر کس است یک حرف بس است.
این همه نظر،این همه شکایت،این همه التماس،آخه تا کی باید شاهد رشد و کارهای این شرکت باشیم.مثلا خودم ک مخمو زدن همه کار و زندگیم کم مونده بود از دستم بره
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۲:۳۹
0
0
سلام امیدوارم مسولین بیشترحواسشون باشه تا این جور شرکتها موجب تخریب خانوادهها نشه.امیدوارم قوانین طوری سخت بشه افراد رشوه بگیر به طوری حکم بدهند که موجب عبرت دیگران شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
پرطرفدارترین