کد خبر: ۶۱۱۷۰۹
تعداد نظرات: ۱۹۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران پاسخ دهد
برخی منتقدین معتقدند شرکت تلفیق هنر بایستی مجوز فعالیت شبکه ای را از دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکتهای بازاریابی شبکه ای و...

گروه IT: برخی منتقدین معتقدند شرکت تلفیق هنر بایستی مجوز فعالیت شبکه ای را از دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکتهای بازاریابی شبکه ای و کسب و کارهای مجازی به آدرس easnaf.ir بگیرد نه از سازمان ثبت شرکت ها.

شرکت تلفیق هنر آیا مجوز فعالیت شبکه ای را دارد یا خیر


به گزارش بولتن نیوز، سایت خبری ایران هشدار، پایگاه آگاه سازی و اطلاع رسانی جرایم اقتصادی در فضای مجازی در 13 خرداد 97 خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز تلفیق و مینای خاتم هوشمند(تلفیق هنر) که مغایر با آیین نامه موضوع ماده 87 قانون نظام صنفی و بدون کسب پروانه مبادرت به عضوگیری و پرداخت پورسانت چندسطحی می نمود توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا پلمپ گردید.


پلمپ شرکت مذکور در حالی است که ایران هشدار در گزارش دیگری در آبان 1395 پیش از این اعلام کرده بود که با گسترش اعطاء مجوز به شرکت های بازاریابی شبکه ای و حرکت به سمت نهادینه شدن این صنعت در داخل کشور، شاهد این هستیم که شرکت های هرمی نیز به ترفندهایی خود را شبیه به این شرکت ها درآورده و فعالیت شان را با عنوان بازاریابی شبکه ای قانونی جلوه می دهند و متأسفانه علی رغم اطلاع رسانی های مکرر که به منظور هوشیاری بازاریابان قبل از عضویت در شرکت ها با نام بازاریابی شبکه ای صورت گرفته، می بینیم که عده ای بدون تحقیق در مورد قانونی بودن مجوز شرکت ها اقدام به عضویت و فعالیت در آن ها می نمایند.


در ادامه این گزارش که در سال 95 منتشر شد یکی از شرکت هایی که با نام شرکت بازاریابی شبکه ای عضوگیری و فروش محصول را آغاز نموده است، شرکت تلفیق هنر با آدرس وب سایت www.talfighehonar.com است. این شرکت ادعا کرده است که از شرکت های بازاریابی شبکه ای بوده و شماره مجوزی را نیز برای اثبات ادعای خود ارائه کرده است.


وقتی به سایت http://www.networkmarketing.mimt.gov.ir مراجعه می کنیم، اسمی از این شرکت به عنوان شرکت دارای مجوز مشاهده نمی شود و در اطلاعیه های مختلف سایت نیز به بازاریابان هشدار داده شده است از عضویت در شرکت هایی که پروانه کسب دریافت نکرده اند، خودداری کنند.


از سوی دیگر وقتی نگاهی به طرح درآمدی ارائه شه توسط شرکت می اندازیم، تشویق به عضوگیری پشت پرده فروش محصول و فعالیتی شبیه به شرکت های هرمی را در آن مشاهده می کنیم.


پس از این و در 14 خرداد 98 خبرگزاری فارس در گزارشی دیگر به موضوع مورد اشاره پرداخت و در خبری با تیتر "شرکت «تلفیق هنر» قانونی به ثبت رسیده است" نوشت:


شرکت تلفیق مینا و خاتم هوشمند(تلفیق هنر) مبتنی با رعایت قوانین و با هدف حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و گسترش تولید و صادرات این کالای ملی به ثبت رسیده است.


در ادامه گزارش خبرگزاری فارس آمده است، پس از انتشار خبر «دستگیری 2 نفر از سرشاخه‌های شرکت تلفیق هنر در اراک» به تاریخ 12 خرداد98 در این خبرگزاری که در پی گفت‌گو با رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی منشر شده بود، شرکت تلفیق هنر، جوابیه‌ای به شرح زیر ارسال داشت:


شرکت تلفیق مینا و خاتم هوشمند مبتنی با رعایت قوانین و با هدف حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و گسترش تولید و صادرات این کالای ملی از اواسط سال 95 با موضوع بازاریابی شبکه ای ( طبق مصوبه آیین نامه موضوع ماده 87 قانون نظام صنفی ) با شماره ٤٩٨٦٣٤ به ثبت رسیده است و فعالیت خود را از ابتدای سال 96 آغاز نموده است


آیین نامه موضوع ماده 87 قانون نظام صنفی ، شرکت های بازاریابی شبکه ای در این زمینه را اینگونه توصیف می نماید؛"شرکتی که از طریق وب سایت خود افرادی را به عنوان بازاریاب به دور از مکان ثابت کسب برای فروش مستقیم محصولات خود به مصرف کننده سازماندهی میکند ، به نحوی که هر بازاریاب می تواند با معرفی بازاریاب دیگری به عنوان زیر مجموعه خود با ایجاد گروه فروش چند سطحی موجب گسترش و افزایش فروش گردد "


در مصوبه فوق الذکر آمده است:


به گزارش بولتن نیوز، اخبار فوق در حالی است که شبکه اجتماعی وب آموزدر بخش از خبری با تیتر" شاهکار دیگری از خبرگزاری فارس!" که در ادامه آمده است نوشت:


دوست عزیز در خبرگزاری فارس شرکت تلفیق هنر بایستی مجوز فعالیت شبکه ای را از دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکتهای بازاریابی شبکه ای و کسب و کارهای مجازی به آدرس easnaf.ir بگیرد نه از سازمان ثبت شرکت ها. همین خبر را به عنوان سند مجاز بودنشان دست به دست میکنند نشان مردم نا آگاه میدهند.


انتظار میرود آقای پیمان زندی رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران نسبت به این حرکت واکنش سریع نشون بدهد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۹۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲۵
نوروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۴
0
0
سلام به نظر من باید از شرکت تلفیق هنر هماینت کرد تا مجوزز رسمی بگیرد
با این تورم باز دست جوانان را گرفته حتی باید جوانان را به این کار تشویق نمود من که راضیم تز این شرکت
شکوفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۱
0
0
لعنت ب راهنمایی های غلط با این کار باعث نشید ی عده جوون دست از تلاش بردارن .اصلا خود شما بیاید و ی کار معرفی کنید ک برن دنبالش و نیاز ب رانت و پارتی نداشته باشه ما ک برای ارایشگاه زدن و مجوز گرفتن هر کاری نیاز ب پارتی داریم !پس اگه کسی مجوز داره قطعا کارش درست نیست حتما پارتی داره و اون بنده خدایی ک پارتی نداره کلاش پس معرکه س
آیلین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۶
0
1
من هیچ وقت نتونستم حرفم و به این عزیزان شبکه های هوشمند بفهمونم از نتورک تاااااا تلفیق
همه در جریان هستید اصل این کار هرمی و زیر مجموعه بودنه حالا فرض کنید من آخرین نفرم که تو این شبکه بیام من از کی باید سود و حقوق بگیرم؟؟ مگه نه اینه بالا دستی های من از واریز زیر دستی های خودشون یا زیر مجموعه هاشون سود می برن؟؟
خیلی ساده و حقیقی من از کی بگیرم که هیچ کس دیگه زیر مجموعه من نمیشه؟؟ آیا بقیه بالا دستی ها به من حقوق می دن؟ نه .. میگن باید خودت تلاش کنی زیر مجموعه بگیری!!!؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۵
0
0
توی این اوضاع خراب اقتصادی یه بنده‌ی خدایی جسارت به خرج داده وبرای ۲۳۰۰۰۰ هزار آدم اشتغال زایی کرده و ۳۵۰۰۰ هنرمند را کمک کرده تا چراغ کارگاهشون خاموش نشه از طرف دیگه به اقتصاد مملکت داره کمک میکنه و هنر ۷۰۰۰ ساله ی ایران عزیزمان را داره احیاء می کنه . حالا اگه گذاشتن امیدی به دل مردم برگرده و جوانان عزیز وطنم با شرافت نون تو سفره هاشون ببرن!!!!!!! واقعا جای تاسف داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۱:۰۷
0
0
سلام
این شرکت کلاه برداری انجام میده .
حدود ۶ ماهه پول ما را گرفته و اجناس خریداری شده را به بهانه های مختلف تحویل نمی دهد، و متاسفانه جواب درست و حسابی نمی دهد . طی پرس و جو انجام شده حدود ۲۰ نفر از هموطنانی که دچار این مشکل شده اند تصمیم به شکایت داریم. البته ما دو نفر جداگانه شکایت کردیم که قرار شد دیگران هم بیایند و شکایت را دسته جمعی کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۴
0
0
سلام شرکت تلفیق هیچ گونه مشکلی ندارد الکی از خودتان نظر ندهید من محصولش را دریافت کردم پورسانت دادنش هم درسته اما از هر نگاه هم بررسی کردم خیلی خیلی برايه مردم ایران عالیه در آمد خوبی داره پورسانت شم خوبه خواهشن الکی صحبت نکنید
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۴
0
0
شرکت تلفیق به نظر من یه کلاهبرداریه کاملا روشنه ولی برای اینکه دهن طرف مقابلو ببندن یه محصول که به هیچ وجه ارزشش اونقد نیس بهت میفروشن که بعدا حق شکایتم نداشته باشی از اینا گذشته من با پلن جدید حساب کردم فقط طی یه تساعد 5 و 5 که یه نفر میزنه شرکت چیزی حدود 11 میلیون سود میکنه و به شما فقط 800 هزار تومن میده که خیلی چیز مسخره ای در کل ما نشستیم یه گوشه ای و میخوایم پیش رفته اطرافیانو ببینیم موفق باشید ...
اعلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۱
0
0
سلام
من تو شرکت تلفیق و هنر عضو نیستم و شهر الکترونیک کار میکنم.
اما امیدوارم هر چه زودتر مشکل ایجاد شده برای همکاران عزیزم برطرف بشه.چون معتقدم شرکت تلفیق و هنر شرکت خوبیه.نداشتن مجوز ربطی به سالم وناسالم بودن شرکت نداره
اینکه آخرین نفر چی میشه و پولشو از کی میگیره هم سوالات افرادیه که فکر میکنن محصولی رو که تحویل میگیرن اکسیژن رایگان تو فضاست.بابا جون اون پولی رو که پرداخت میکنی بابت خرید و حمایت از محصولات صنایع دستیه نه بابت اینکه تو پولدار بشی.
به امید پیروزی تمام همکاران عزیزم
پایدار باشین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۵:۰۱
0
0
متاسفم واسه ادمای بی سواد
بازاریابی شبکه ای باید از وزارت صنعت معدن تجارت و پلیس فتا مجوز بگیره شما خودتون حضوری برید بپرسید چرا لقمه رو دور سرتون میچرخونین
تازه اصلا قانونی ام باشه عاااااالی ام باشه به یکی مث ممد شاکری چ اعتمادی هست فردا نره ی نت دیگه هزار تا نت عوض کرده
۰۹۰۵۸۱۱۴۳۳۶
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۸:۰۱
0
0
تا بوده همین بوده .هرکس خدمت کرد در این‌مملکت از ریشه قطع شد .هر کس خون‌مردم رو تو شیشه کرد بلند شد
بهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۱۸:۴۹
0
0
شرکت تلفیق هنر به کل کلاهبردارهستن همشون فقط چندتا آشغال جلوی مردم میزارن میگن خیلی باارزش هستش وقتی ببری بازار اصلا قیمتی نداره وفقط بازبان بازی مردم بی گناه روبه بازی میگیرن وقتی بهشون بگین پول ماروبدین میگن چاقوزیرگلوتون نذاشتیم خودت خواستی ولی اصلا حرفهاشون راست ودرست نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۵:۳۶
0
0
کلاهبرداریه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۸
0
1
سلام.من 8ماه هست که تو تلفیق هنر فعالم.هیچ گله ای ندارم.نه خودم نه افراد سازمانم..دوستان عزیز خواهشا قبل از هر قضاوتی خوب به روند کاری شرکت نگاه کنید.با افرادی که به اینکار مشغولند صحبت کنید.این شرکت داره یه کاری رو انجام میده که تا حالا کسی انجامش نداده بوده به این روش اونم با کمک خودمون ...خودتونو از شرکت جدا نبینید.قطعا رقبایی از قبل بودن که با استارت این شرکت منافعشون به خطر افتاده.وباید شروع به تخریب این شرکت کنند.منکه جز ایجاد اشتغال.رونق تولید.بالابردن سطح کیفیت زندگی عموم جامعه وارز اوری برای کشور عزیزم چیزی نمیبینم...قطعا هستند حسودانی که امروز با دیدن این ارمانهایی که شرکت تونسته بهش تا حد زیادی در مدت زمان کوتاهی دست پیدا کنه منافعشون به خطر افتاده..کاش یاد بگیریم سریع در باره هرچیز و هر کسی قضاوت نکنیم.
یعقوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۸
0
0
این شرکت واقعا کلاهبرداریه من خودم ۶ ماه پیش رفتم فقط دروع و حرف مفت خواهشا عضو این شرکتا نشید هم پولم رو گرفتن هم خریدم و ندادن هم پورسانتم رو ندادن خدا ازشون نگذره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۷:۳۷
0
1
این شرکت .......با گذاشتن محصول مثلا صنایع دستی خواسته رد گم کنی باشه که بگن بازاریابی شبکه ای هست و چند برابر گرونتر از قینت اصلی محصولو میفروشن که پورسانا بدن واصلا شبکه ای تیست وهرمی هست چون داره بایتری عمل میکنه واخر شم اینه پایین دستیا از بالاسریشون شکایت میکنن میشینن سرجاشون ماشین مدل بالاشونم که از پول مردم خریدن فریبشون دادن باید بفروشن
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۷
0
0
یه سوال دارم اگه سود کاری صرفا تو زیر مجموعه پیدا کردن باشه چه فایده ای برای مردم و مملکتون داره
هر چند میان با بحث حمایت از هنر کار رو قشنگ می کنند اما از همون هایی که فعال تو تلفیق هم هستند بپرسید بهتون می گن که جنس هنری رو با چند برابر قیمت می فروشن تا بتونن یه سودی به مجموعه بالایی شون برسونن
این کار به جز بیچاره کردن کشور و مردمش هیچ نتیجه ای نداره
کسانی هم که می خوان با این گشاد بازی ها پول در بیارن خیلی سنگ شرکت رو به سینه می زنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۳
0
0
سلام.اگه شرکت تلفیق وهنر غیر قانونی و اشکال داره پس پلیس فتا هیچ اقدامی نمی‌کنه ؟وایمیسه تا سر همه کلاه گذاشته شد اقدام کنه.؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۲
0
0
سلام
اساس فروش کالا در شرکت تلفیق غلطه با آویزون شدن به دوست و فامیل و آشنا که بیاد این کالای غیر ضروری را با قیمت بالاتر از بازار بخرید با ترفند پورسانت
من در آذر ماه 97 سه خرید 550 تومانی جمعا به ارزش 1/650/0000با اسرار همسایه انجام دادم بعد از مدتی شرکت گفت ودر گروه تلگرامی اعلام کرد کسانی که میخوان جنسشونو پس بدن در سال 98 ما با 10درصد بالاتر پس میگیریم وقتی من گفتم میخحوام پس بدم پیامکشونو عوض کردند و گفتند برای 2 سال آینده پس میگیریم ...
حالا شما خوتون قضاوت کنید حتما 2 سال بعد هم یک بهانه دیگر میارن . کار این شرکت جز کلاهبرداری چیز دیگه ای نیست آن کسی که من را برای خرید معرفی کرد دیگه برای من به اندازه یک پشکل گوسفند هم پیشم ارزش نداره
خلاصه مردم را به جون هم انداخته با توهم پولدار شدن از صبح تا شب سگ دو میزنن و هزینه میکنن از جیب خودشون تا حساب بانکی آقای مرتضوی و شرکاش پر بشه چند مدت دیگه هم میزنن به چاک جاده و الفرار سر از کانادادر میارن...
ای کسانی که این متن را میخونید از من با تجربه و گول خورده گوش کنید و فریب حرفهای پرزنتورهای معلوم و الحال این قبیل شرکتها را نخورید
جناب آقای مرتضوی مدیر عامل شرکت تلفیق و هنر این پولها خوردن نداره وقتی نارضایتی مشتری را داره
من که راضی نیستم و نخواهم بخشید .....
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۴
0
0
یک یا دو یا سه میلیون پولی نیست بشینم زانوی غم ....عزیزم قبول غیر ضروریه اونکه درست فرش برا خونت نگیر اونم دو سه میلیون و غیر ضروری با موکتم میشه سر کرد یا با پارکت. در مقابل معرفیت پورسانت میگیری اگه تو مغازه داشته باشی با معرفیه منه رفیقت بهم پول یا پورسانت نمیدی یکی اینکارو کرده من برا خودم میگیرم جنم داشته باشم پولمم درمیارم. نداشته باشمم چیزیرو از دست ندادم به عنوان شغل دوم کار خیلی خوبیه
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۳
0
0
دوستانی که میگین محصول نمیاد یا دیر میاد یا همونی که می خوایم نبوده مگه از ایران خودرو یا سایپا خودرو خریداری نکردین که این حرف رو می زنین به فرض که خرید نکردین و از شرایط تحویل اطلاعی ندارین برین تحقیق کنین ببینین شرایط و زمان تحویل چطوریه تازه با این که انبارشون هم پر از خودروست. مجوز هم دارند. تا کی غر بزنیم تا کی منفی ببافیم؟ میگی تلفیق بده؟ باشه تلفیق بد و حرف شما درست. شما ایده بهتری داری بسم الله من خودم نفر اولی هستم که پشت سرت تا تهش میام اگه پیشنهاد بهتری نداری ساکت بمون. 40 سال غر زدیم به پدر و مادر غر زدیم به دولت غر زدیم به مردم غر زدیم خودمون چه کردیم؟ از دولت انتظار از خانواده همسر انتظار از مردم انتظار انصافا کلاهتون رو پیش خودتون قاضی کنید تا حالا از خودت چه انتاری داشتی و خودت چه قدمی برداشتی؟
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۸
0
0
سلام،کلاه برداریه(گلکوئست جدیده)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۳:۵۲
0
0
به نظرم اینم شرکت هرمیه که متاسفانه قوه قضاییه و پلیس تا حالا موضوع را بررسی و برخورد نکرده.
باید چندنفر بیچاره بشن تا کسی تکونی بخوره؟؟؟؟؟؟
چرا برای یه دفعه که هم شده، بساط این جور شرکت های کلاهبردارو جمع نمی کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۹
0
0
در پاسخ به خیلی از دوستان باید بگم که شرکت تلفیق هنر اگه راست میگه بیاد دوره های آموزشی صنایع دستی بزاره و به همه یاد بده نه اینکه همه رو بزور مجبور به خرید کنه!
وقتی هم که صحبت میکنی میگن ما ارز آوری داریم!!!! آخه کدوم ارز آوری؟ به کجا صادر کردین تا حالا؟؟؟ شما که همش دنبال همسایه و همکار و همکلاسی و خاله و خانباجی و اینا هستین!!!
هما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۲
0
0
به نظر من هم به این شکل پول درآوردن اصلا درست نیست
چون یک عده آدمها زیر دست و پا له میشن تا بالا دستیها برن بالا و پولدار شن! واقعا مسخره اس . این همه زمان و انرژی رو صرف کارهای درست کنید مملکتمون آباد میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۹
0
0
باسلام من یه پیشنهاد دارم به جای خرید من به کسانی که بازاریابی شبکه ای کنند و تولید منو بفروشند بهشون پورسانت میدم نه پول میخواد نه خرید فقط فروش اینترنتی هر شخصی پایهست بسم الله
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۳:۳۳
0
0
من تازه وارد شرکت تلفیق هنر شدم محصولاتمان رسید چرا دروغ میگید واقعا باید یک روزی جواب پس بدید اگه تو نتونستی زیر مجموعه بگیری چون وقت نذاشتی حتی اگر خیلی تو شرکت باشی شش ماه بودی خوردی و خوابیدی انتظار داری بالا سری ها برات زیر مجموعه بزارن باید تلاش کنی چطور برای کار ثابت هشت ساعت روزی کار میکنی بعد روزی یک ساعت هم زورت میاد وقت بزاری انتظار داری به درآمد برسی نه از این خبرا نیست باید وقت گذاشت تلاش کرد بعد منتظر نتیجه باشی
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۱:۱۱
0
0
تجربه نشان داده شرکتهای که به شکل هرمی رشد میکنند بالاخره در جای و دریک زمانی فروپاشی داشته اند .
قصدم تخریب نیست اصلا این شرکت را تمیشناسم ولی خیلی از جوانها را میشناسم انرژی زیادی بابت اینکه شخصی را وادار به خرید یکسری اجناس بکنند که اصلا نیازی هم به آنها ندارند.و بعضا خلاقیتهای بسیاری هم به خرج میدهند ولی اگر در یک یزینسی کار و تلاش کنند مطمنا خبلی موفق میباشند اون هنرمند میتونه اگر موفق باشه کارهاشو بفروشه چرا ما اینقدر سنگ این قشر از افراد را با این تعصب افراطی به سینه میزنم .
مطمنا اون لیدری که تو راس قرار داره سود کافی میکنه چون وقتی فروپاشی انجام بگیره اون دست خودش را شیفت میکنه به یک نتورک دیگه .
من خودم عاشق ایران هستم ودوستش دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۰:۳۴
0
0
با سلام خدمت دوستان ، دادماد ما مدتی هست که جذب فعالیت توی تلفیق شده و برای خودشون و ما و چند تن از آشنایان ما از تلفیق خرید کرد، بیطرفانه میگم کالای دریافتی ما از تلفیق نسبت به اجناس بازار کیفیت بالاتر و متمایزی داشت و حتی اجناس با بسته بندی نفیس به ما عرضه شد ، ما در قبال پولی که دادیم یه کالای با کیفیت و نفیس گرفتیم و دامادمون هم در کنارش پورسانت خوبی گرفت. مشکل این روش بازاریابی این هست که شما فقط باید افرادی رو وارد این گروه بکنید که واقعا تئوری این نوع فعالیت شبکه ای رو بدوننو نسبت بهش مشتاق باشند و با عضو گیری به سود برسند.این جور شرکت ها تو ایران عمر زیادی ندارند و همیشه چند نفر هستند که حس میکنن که کلاه سرشون رفته و با شکایت مانع ادامه فعالیت میشن و چه بسا حتی رقباشون این ترفند رو برعلیه اونها استفاده میکنن
امین علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۱:۳۵
0
0
سلام دوستان، محصول اگر خوب باشه( بجز محصولات مصرفی مثل دستمال کاغذی یا مواد شوینده که شبکه توزیع کلی روش میخورم) خودش میفروشه، تاحالا دیدی کسی کولر بصورت شبکه ای و زیر مجموعه ای بفروشه؟ یا لباس؟ چون همه قیمتش میدونن، میدونن از چه جنسی هست و ی اجرت ساخت داره، ولی تلفیق هنر دست گذاشته رو صنایع دستی که قیمت یا صنف درست حسابی نداره و کار هنریه ، کار هنری هم اگر تعدادش محدود باشه قیمتی میشه، وگرنه تلفیق هنر ی کارخانه تولید صنایع دستی باید بزنه، کلا کلاهبرداریه ، ولی عددش بصورتی که ارزش شکایت کردن نداره
ارشیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۷
0
0
سلام یکی دوستان به ما هم این پیشنهاد رو داد و گفت که یکی از لیدرها داره ماهی 240میلیون پورسانت میگیره....ولی همین لیدر پرستاره و پشت سر هم داره شیفت میره...شما این درآمد رو داشته باشی حاضری برا ماهی سه چهارتومن اینجوری جون بکنی؟؟؟؟؟؟
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۴
0
0
دوستان اصلا اصلا وارد این شرکت نشین من خودم وارد شدم و واقعا اشتباه کردم اولا جنسش چند برابر قیمت هست و زوری وارد اینکارت میکنن و دوباره زوری میخوان بقیه رو وارد کنی بعد میگی گرونه میگه کاردسته یا استاد کارش فرق داره از این قبل چرت و پرتها فقطططططط کلاه براریه اصلا وارد نشین
مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۷
0
0
نظرات دوستان چند دسته هست که اتفاقا همه با منطق خود راست میگن ولی انچه که واقعیته اینه که محصولاتش ارزش پول پرداخت شده را داره وهرکسی تونسته با جذب بازار یاب بفروشه پورسانت گرفته و نسبت به سایر شرکتها هم قدرت پول دهی بالایی داره دوستانی که میگن هرمی هست احتمالا اطلاعات کافی در این زمینه ندارن چون هرمی ها محصولی ندارن دوستانی هم که کلا همه چیز را سیاه می بینن و میگن کلاهبرداریه اینها هم برای خالی نبودن عریضه فرمایش میکنن وگرنه هیچ کلاهبرداری در هیچ نتورکی نیست و نتورک یک شغل امروزی هست این تجارت بسیار قدرتمند و پولساز هست منتها مثل هرکاری نیاز به تلاش و اطلاعات داره وهیچ کسی در هیچ نتورکی ضرر نکرده بلکه درمقابل پولش محصول دریافت داشته و قیمت محصول را نه من وشما بلکه اتحادیه هر صنف تعیین میکنه که تمام شرکتهای نتورک از این مسءله تبعیت دارن دوستانی هم که فیلسوفانه تلفیق را می کوبن بیشتر از دوستان mlm کار هستن که طبیعیه قدرت جذب تلفیق و پورسانت دهی ان ویک بار خرید در مقابل فروش شامپو وروشور وصابون و...انها را ترسانده لذا ترسی نیست برای فعالیت در این شرکت ومجوز ان هم در حال بررسی هست
مهدي
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۱:۵۸
0
0
سلام
نميدونم تا كي بايد گول اين شركت ها رو بخوريم مگه فروش يه صنايع دستي چقدر سود داره كه بخواد به من هفتهاي ٥مليون سود بده بالا دستيام هم به كنار خيلي جالبه ٣مليون پول ميگيرن بايد نفر بيار ١٠امتياز جمع كني كه ميشه ٤نفر هر كدوم ٣مليون جمعا پولي كه دادي ١٥مليون سرمايع دادي به شركت از اين ١٥تومن ٨٨٠تومن ميده بهت چقدر خوبه افرين به اين دولت كه عقل و از جونا گرفته كه هر كسي بياد رويا پردازي كنه براشون به بهانه كار و اشتغال جيب مردم خالي كنه
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۱
0
0
دوستان من هم با نظر ایشان موافقم، ما هم 10 ماه این کار را کردیم(متاسفانه)، ورودی گرفتیم، جلسه می گذاشتیم و.. . فقط یک پورسانت. فقط عده ی خیلی کمی به سود می رسن اون هم با چرب زبانی ، حرف های دروغ و وعده های واهی. شما می مانید و شرمندگی برای زیر مجموعه، در شهر کرمان هم که کافه تلفیق دارن و مردم را شستشوی مغزی میدن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۵
0
0
سرهنگ شکیب افزود: هموطنان باید دقت داشته باشند، شرکت ‌های فعال تحت عنوان شرکت‌ های هرمی بر اساس بند «ز» قانون الحاق یک بند و یک تبصره به ماده (۱) قانون مجازات اخلال گران اقتصادی کشور، «تأسیس، قبول نمایندگی و عضوگیری در بنگاه، مؤسسه، شرکت یا گروه به‌ منظور کسب درآمد ناشی از افزایش اعضا به نحوی که اعضای جدید برای کسب منفعت، افراد دیگری را جذب کرده و توسعه زنجیره یا شبکه انسانی تداوم یابد» بنا به هر عنوان و رویکرد کسب و کاری، فاقد مجوز هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۹
0
0
سلام به نظر من اینگونه درامدها چون نارضایتی توش هست سرانجامی نخواهد داشت.ودر واقع باید گفت عده زیادی باید فعالیت کند برای دو سه نفر
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۳
0
0
با درود و سلام خدمت تمام دوستان بنده نظرات کل دوستانو مطالعه کردم و برای همه احترام قائلم اما به نظر من هر کسی تو این زمان به اندازه کافی عقل و شعور داره که چه چیزی خوب و چه چیزی بده شرکت تلفیق هنر خدمت بزرگی به هنرمندان کرده و خیلی از کارگاها که بسته شده بودن و صاحبان این مشاعل رفته بودن دنبال شغلهای که در شعن انها نود و این هنر چند هزار ساله داشت به دست فراموشی سپرده میشد زنده کرد و جان تازه ای به این صنعت داد صنایع دستی قادره تو کل جهان نیاز ایران را از نفت و خام فروشی برطرف کنه حالا خدا وکیلی انصافه به خاطر یه برگ کاغذ به اسم مجوز تمام خدمات این شرکت را نادیده بگیریم؟؟
مصطفی
|
Japan
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۵
0
0
باسلام..من خودم دوماهه عضو شرکتم ..خیلی شرکته خوبیه و روند کاریه خوبی داره.کالای من هم کمتر از ۲۰ روز اومد و همون کالایی بود که انتخاب کردم..دوستانی که میگن کالای مانیومده باید بگم به این دلیله که تو پلن ریالی خرید کردید..نباید به شرکتی که نو پاس انتظار زیادی داشت‌.شما از بچه دوساله انتظار دارین رانندگی کنه...خب باید از شرکتی که اهداف بزرگی داره و نوپاس حمایت کرد..کسانی که پول میرسن که صبر داشته باش و سریع جا نزنن..و به شرکت اعتماد داشته باشن..قطعا رقبا برای زمین زدن شرکت دست به شایعه پراکنی میزنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۱:۴۹
0
0
اگه اینجور شرکتا خوب هم باشن توکشور ماخوب نیست برای ملت ما جا نیوفتاده نتورک چیه !بالاخره یه جایی خراب میشه و فقط روسا سود میکنند وسرخیلیا بی کلا میمون
شرکتی که بعد ۶ماه محصول تحویل نمیده وهیچ کس پاسخگو نیست نمیشه اعتمادی بهش کرد
اگه جایی براتون اومدن هرم کشیدن حرف از زیرمجموعه وشاخه ودرامد رویایی زدن ازمن بهتون نصیحت درکمترین زمان ممکن فقط فرار کنین
با اینکارا فقط دارین جیب ملت برای یه عده خالی میکنین واعتماد ادما رو روز به روز ازهم کمتر میکنین
متاسفم برای افرادی که باید رسیدگی کنن وجلوی این فاجعه رو یگیرن وفقط دارن تماشا میکنن تاکجا میخواد پیش بره چندتا جوونو بدبخت کنه وچند تاخانواده ورفاقتو ازهم بپاچه خدا داند....
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۵:۳۴
0
0
با سلام خدمت دوستان عزیزم. بنده هم ا پیشنهاد یکی از دوستام دعوت به این شرکت شدمپس از شنیدن صحبتهای ویزیتور گفتم ایرادی نداره من مبلغ رو میدم ولی نوع سفارش و جنسهایی که میگید بران ارسال میشه مال شما در عوض شما ی چک بمن بده جنسها ک رسید مال شما منم چکتونو نقد میکنم شما که میگی قیمتش تو بازار گرونتره.ک یهو زد جاده خاکی .بعد گفتم معلومه شرکت هرمیه فردا تقش در میاد .بالایی هایم تا بقیه بفهمن ساک و چمدونو بستن و رفتن نا کجا آباد.خیلی هم ناراحت شد بنده خدا.نتیجه اینکه گول نخورید امروزه گرگها ب شکلهای مختلفی در کمین مال مردم هستند.منجمله موسسه کاسپین که هدا لعنتشون کنه ۵۰م منو خوردن ی لیپان ابم بالاش.اینه محورچز رسمی از بانک مر کزی داشت!!!!!اینا دیگه هیچه هیچ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۴
0
0
سلام لعنت به شرکت ها اگر قرارکه اقتصاد ملکت انجوری دورست بشه ؟هه هه هه خودش میدونند حرام پول حرام هیچ وقت به منزل نمیرود حرام حرام حرام هست یا علی
Amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۴
0
0
سلام خسته نباشید شرکت خیلی اشغالیه من خودم رفتم توش از بهمن ماه سال ۹۷ تا الان هنوظ محصولم نیومده نه تنها من بلکه من خریت کردم ۳ تا از رفیقامم بردم تو این کار محصولای اونا نیومده از طرفی هی یه سری فیلم میگیرن دستشون میگن اینا آخنده مملکت توشونه کار ثبت ملیه فلانه بیساره سرمون کلاه گزاشتن ۳۲۰۰ خودم زرر کردم جون مادرتون این جوری گول نخورید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۱
0
0
سلام نابرده رنج گنج میسر نمیشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۰:۳۷
0
0
اگه قرار باشه با این چیزا کسی پولدارشه بنظرتون تاکمتر از ده سال دیگه اینطوری که اینا تعریف میکنن کل ملت ایران پولدار نشدن؟؟یکم شماهایی که از این شرکت دفاع میکنید باعقلتون فکر کنید بنظرتون یکم حرفاتون رویایی نیست؟؟اینطوری که همه اگه بیان وبقول شما کارکنن دیگه ماهیچ فقری توکشور نداریم
باباخنده ادمو درنیارین ...اره همه دنیا منتظر نشسته بودن جناب تلفیق هنر بیاد معجزه کنه کیو دارین گول میزنین بااین مزخرفات
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۷
0
0
با سلام توی شرکت تلفیق هنر ثبت نام کردم و خرید کردم‌ اما هنوز خریدی رو که کردم به بهانه های مختلف به دستم نرسوندن اگر واقعا کارشون درست هست ما هم خواستیم از صنایع دستی کشور حمایت کرده باشیم اما هنوز محصولی دریافت نکردیم خوب چه جواب دارن به ما بدن اگه از یک مغازه خرید کرده بودیم تا حالا جنسمون به دستمون میرسید بعد ۶ ماه هنوز نرسیده خوب این چه کاریه میریم از مغازه میخریم این نوعی عدم اطمینان میشه برای اینکه دیگه کسی از این شرکت خرید نکنه من خودم هر کسی را ببینم سعی میکنم نذارم از این شرکت خرید کنه
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۰
0
0
با سلام خدمت هم میهمانان عزیز, اولش که تعریف می کنند فکر می کنی راست میگن, خب می خواهند که صنایع دستی رو رواج بدهند و صنعت کاران بازارشون رونق بگیر و بتونند نان بر سر سفره هاشون ببرند و اگر این صنعتگران نتونند بازاری داشته باشند باید دکانش رو تخته کنند هم صنعت از بین میره هم صنعتگر خب درست, ولی آیا یک کالا که حدود سه میلیون اندی قیمت گذاری شده باید هر آشغالی باشه (یعنی شبه صنایع دستی) تحویل مردم بدهند و بگن این قیمتش 3 میلیون تومان می ارزه!!! نه جانم اینا ها نمی آیند صنایع دستی اصل به همو قیمت واقعی به مردم بدهند فقط به فقط قصدشون اینه اون چند میلیون از شخص بگیرند و با اون پولها بازی کنند به سود دهی برسند ضمنا برای اینکه زیاد حروم نشه یه آشغالی رو یا به اصطلاح یک شبه صنایع دستی هم به خریدار میدهند. حالا وقتی که عضو شدی مجبوری برای اینکه تو هم به درآمد برسی عضوگیری کنی و دوباره از همین آشغالها به خورد یه بدبخت دیگه بدهی, نه جانم قصد و غرض ترویج و آبادانی صنایع دستی و صنعتگر زحمت کش نیست قصدشون فقط فریب فریب و فریب هست حال خود دانی...................
آوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۹
0
0
سلام چند تا سوال دارم از خدمت دوستان
۱.چرا زمانی که همایش روز صنایع دستی بود و همه سرشاخه ها ومدیر شرکت تلفیق و رییس اتحادیه صنایع دستی بود نیروی انتظامی نیومد همشونو بگیره و کار شرکت رو یکسره کنه؟
۲.آدرس شرکت مشخصه چرا نمیرن ببندنش چرا میرن تو شهرستانها دنبال سر شاخه ها میگردن؟
۳.اطلاعیه جدید شرکت که میگه تا ۷ سطح بیشتر نمیتونه سود بده به بازاریاباش رو بخونید و ببینید تا همون سطح هم باید ۵۶ درصد هر محصول رو پورسانت بده پس کشف خارق العاده ای نیست که بگین محصول به قیمتش نمیارزه به نظرتون از کجا باید بتونه این پورسانتا رو بده؟
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۳:۴۳
0
0
کلاهبرداری
یه مشت از خدا بیخبر با وعده های کذب
۱۵اسفند خرید کردم امروز میگم چیشد چرا اجناسی که خریدم بدستم نمیرسه دوباره میگن تا اواسط مرداد ماه
لعنت بهشون بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۱:۵۱
0
0
کلاهبرداری
7 ماهه که خرید کردم و هنوز جنسم بدستم نرسیده فقط وعده دروغ میدن کاری که توش نارضایتی مردم باشه درآمدش حلال نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۱:۵۹
0
0
چرا کسی جلوی این کاررونمیگیره
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۰
0
0
سلام دوستان
ایشالله تا چند وقت دیگه خبرای خوبی از شرکت کلاه برداریه تلفیق هنر به گوشتون میرسه.
تو مراحل اولیه هستیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۹
0
0
من جنسام 20 روزه به دستم رسید.پدرمم بعد من خرید زد مال اونم همینطور تمام زیرمجموعه هامم جنساشون کمتراز یکماه از تاریخ خرید به دستشون رسیده.چرا الکی دروغ میگین؟
شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۰
0
0
از کی تا حالا به کلاهبرداری میگن اشتغال زایی؟
یک عده جوون و با چهارتا وعده پوچ خام میکنن از درس و زندگی و کار درست میندازنشون که به اهداف کثیفشون برسن ، با چهار تا ماشین اجاره ای
الان ۶ماه برادرم و با این وعده ها از همچی انداختن هروز به فکر پولدار شدن ی شبس
کاش یکی پیدا بشه جلوی این کلاهبرداری و بگیر و یسری جوون احمق نجات بده
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۷
0
0
من محصولم یازده ماه طول کشید که بیاد تازه اونم محصولی ک خرید زده بودم نبود حالا به بهانه اتیش گرفتن انبارشون و یا بهانه های دیگه بازیمون میدادن الانم از محصولای تیممون برا چند نفر نیومده ب هر کی میگی میگن برو شکایت کن مگه از ما خریدی حرفم اینه ک این حرفا ک میان مخیگن بهتون همه دروغه تا چیزی بشه همشون میزنن زیر حرفاشون گول این شرکت و افرادشو نخورین.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۴
0
0
سلام دوستان
جالبه نظرهای همه تونوخوندم وباتوجه به اینکه موندم چه کارکنم نمیدونم اصلااین کار،کارخوبیه یانه واینکه ادامش بدم یانه؟ازیکی که اطلاعات داره میخوام که کمکم کنه دراین زمینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۵۳
0
0
کلاهبرداری صنایع دستی شون درجه سه هم نیست
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۱:۱۹
0
0
سلام رفیقم چند وقته کلیدم کرده ولی من جرآت ندارم ثبت بزنم چون میترسم پولی ک به بدبختی دراوردم به بادفنابره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۶
0
0
صنایع دستی شون ارزش نداره به مرتضوی بگید خودش بابت صنایع دستی که سر ببر صدتا یک تومنی میده که قیمت گذاشته دومیلیون ودیویست هزارتومان ما که راضی نیستیم خدا هم ازتون راضی نباشه لیدراشون به فکر منافع خودشونن کاهبردارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۰:۰۳
0
0
کلاهبرداریه الان چندماه میشه که پول ماروگرفتن نه پولی بهمون دادن ونه محصول درست درمونی تحویلمون دادن خدالعنتشون کنه بی پدرمادرارو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۰:۱۴
0
0
نمیدونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۹
0
0
دوستان گول این شرکت ها را نخورید، تمام آن سرابی بیش نیست، با پیله کردن به این و آن و هزار حرف و حدیث شنیدن، رقابت ناسالم بین خانواده ها برای گرفتن ورودی و .. . این درآمدها ارزش ندارد. به اعصاب خردی آن نمی ارزه. تلفیق ایدئولوژی خودش را دارد و از اون کوتاه بیا نیست. نگرش و از این حرفا زیاد می زنن. ورودی می گیری کار نمی کنه بدو بدو دنبال یکی دیگه و این زنجیر وار تکرار میشه.(فقط به نفع مرتضوی، شاه نشین و اون بالایی هاست شما باید به جون هم بیفتید)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۴
0
0
چطورشرکتهایی مثل بادران و بیز مجوزدارن وکارمیکنند تلفیق هم بره مجوز بگیره
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۵
0
0
دو هفتس سه تا لیدر پیله کردن مخ منو بزنن که خرید بزنم ولی همه حرفا و رفتارا و حرکاتشون گویای کلاه برداری این شرکت هست.احتمالا خوب آموزش ندیدن برای مخ زنی
نگین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۴:۵۰
0
0
دوستان عزیز شرگرد این شرکت اینه که میاد یه توضیح درمورد محصول وکار میده وهنوز شما تصمیم نگرفتی که عضو بشی میگن بیا ثبت نام کن بعد اگر دوست داشتی ادامه بده ولی همین که ثبت نام میکنی پیله میشن که باید پول بدی خرید کنی یعنی همه چیزشون زوری ویه جورمزاحمت برای زندگیتون کلا دروغگو وکلاشن
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۱:۵۱
0
0
باسلام دوستانی که میان دم از حمایت صنایع دستی میزنن چرا تا حالا یادشون نبوده حمایت کنن الان هم اگر دلتون برای صنایع دستی میسوزه به هرشهری که میرید مسافرت یکی از صنایع دستی اونجا رو بخرید با یک سوم قیمت به اقتصاد کشور هم کمک کردید مگراین کلاهبردارهای کلاش دم از مردی و کمک کردن نمیزنن؛ خوب چرا ازاون بدبختی که خودش داره با بدبختی قلمزنی میکنن نمیخرن؟؟؟؟؟ پس معلومه که به فکر خودشون هستن نه دلسوزی برای ممکلت و صنایع !!!!
در ضمن مجوز بازاریابی را از اتاق اصناف نمیگیرن مگر مغازه است باید از کسب و کارهای مجازی بگیرن که تلفیق شرایطش رو ندارن در کل اقای مرتضوی مجوز یک مغازه را گرفته وچند تا شعبه دیگر هم اضافه کرده مجوز مغازه قانونیه ولی مجوز بازاریابی شبکه ای ندارن ندارن ندارن
سیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۰
0
0
فعلا نظری ندارم میشه شماره یا ادرسی از این اقای سید مرتضی مرتضوی برامون ارسال کنید یا بگید که چطور میتونیم از نظر قانونی از شرکت شکایت کنیم چون نزدیک به ۸ ماه از خرید من میگذره ولی هنوز نتونستم از این شرکت جنسی تحویل بگیرم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۶
0
0
با سلام این هم یک نوع شرکت هرمی هست که پول افرادی که در پایین ترین شاخه قرار دارند از بین می رود و جدیدا این شرکت در کرج دست به فعالیت گسترده زده است انشالله امیدوارم به همین زودی وزارت اطلاعات نسبت به دستگیری عوامل آن اقدام نماید
مژده
|
United States
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۵
0
0
سلام منم یکی دوهفته ایی هست ازاین شرکت خرید کردم.ولی الان پشیمون شدم.نمیدونم چیکارکنم جنسمم نیومده هنوز.
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۸
0
0
شرکت تلفیق و هنر به تازگی با 2کشتی میخوسته محموله صنایع دستی چینی وارد کشور کنه تا بتونه نیاز بازاریاباشو تامین کنه و کم نیاره تو محصول،که این دو کشتی رو تو گمرک گرفتن و تخلف شرکت رو شده الانم بازاریابا دارن ازش جدا میشن،از اول هم معلوم بود که دست چند نفر افراد بالادست و دم کلف تو این شرکت هست که میخوان از سادگی مردم سو استفاده کنن و پول مردم رو با برنامه ریزی 2الی 4ساله، بالا بکشند،تاریخ 14 مرداد،
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۰۰:۱۱
0
0
کلاهبرداریه محضه نزدیک دو هفته اس عضو شدم مثل سگ پشمیمونم
روی صحبتم با اونایی هست که میخوان عضو بشن
به هیچ عنوان دست به همچین کاری نزنن همشون از دم کلاهبردارن و فقط میخوان مردمو بدبخت کنن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۱
0
0
تلفیق هنر کاملا ....... وهیچ عاقبتی نداره به والله فقط میخان مردم رو ازاینی هم ک هست بدبخت ترکنن حرفاشون باعمل آسمون تازمین فرقشه.من خودم عضوشدم یک روز بعدش خاستم لغو کنم گفتن نمیشه درحالی ک تو اساس نامه مسخرشون نوشته یک هفته فرصت هست ک انصراف بدی وکلی چیزای دیگه ک هیچ ضمانتی براشون نیست پس فریب نخورید مث من
Negiwn
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۹
0
0
سلام ب همه دوستان من خودم مدتیه در این شرکت هستم و از همه چیز خبر دارم چند ماه پیش انبار ریالی شرکت رو اتیش زدن و نزدیک چن میلیون کالا سوخت و از بین رفت و اقای مرتضوی انبار جدید تاسیس کردن و کسانی ک کالاهاشونو دریافت نکردن دریافت میکنن من خودم لیدر اون شرکت هستم و اینم بگم گفتن ک از شرکت ما دو نفر دستگیر کردن این موضوع برای ماه رمضان بود ک دونفر در کافه شرکت مشغول بودن ک در این حین روزه خوری هم میکنن و اونارو دستگیر میکنن و همه جا میگن این دونفر یکی از بالاترین شرکت بودن و اینو نمیگن ک برای پرزنت و مشغول شدن ب کار وارد اونجا شده بودن و برای همین همه فک میکنن ما خلاف کار هستیم اگ ما خلاف کاریم باید کافه شرکت و خوده شرکت رو میبستن و همه رو دستگیر میکردن لدفا ب این خرافات گوش ندید و شرکت خوبی هستش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۸
0
0
تمام اینها کلاهبرداری چون پولی که ازمردم میگیرن میره تو حساب یک نفر وتمام سود اون یک نفر میبره باسودزیاد یک چهارم سود میده زیرشاخهاش زیرمجموعها دلشون خوش که درامد دارن تورو خدا با این کاراتون سردسته این شبکه پولدار نکنید بعد یک مدت سر مردم کلا گذاشت سر از خارج دربیاره این همه به چشم میبینم ولی درس عبرت نمیشه اگه تبلیغ برای هنر دستی ماچیزای مهمتری داریم مثل فرش صنعت مبلوخیلی چیزای دیگر که برای اقتصاد ایران به تخته نرد به چه کار ما میاد که سه میلیون به خاطر این بدیم اگاه باشیم وگول این چیزارا نخوریم.
سینا رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۵
0
0
با سلام خدمت همه هم وطنهایه عزیزم
فقط ما در مورد هر شرکت نتورک حرف زدن یا نظر دادن بلدیم خوب یه تحقیق کوچیک مارا آگاه میکنه مثل گلد کوئست الان همتون میکنی کلاهبردار بزرگیها این شرکت ولی نه این شرکت الان اسپانسر تیم منچستر سیتی خواهشها بعد از هر تحقیق نظر بدیم
ممنونم از همتون
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۳:۳۷
0
0
من 2 سال عمرمو تو بهترین شرکت نتورک ایران گذروندم تو این دوسال خیلی چیزها بدست اوردم به غیر از پول و ثروت دلخواه !
چیزهایی که بدست اوردم اعتماد به نفس ، جرات ، قدرت نه شندین و ناامید نشدن، تدریس کردن در کلاس درس، زدن شرکت در دوتا شهر، شناخت دوستان واقعی و وفادار و شناخت ترسو ها و دشمنان به ظاهر دوست و برگزاری جلسه و سخنرانی برای تیم و مدیریت و ... بود
بعد از اینکه از شرکت اومدم بیرون با خرید و فروش و بازاریابی ماشین و دیگر اجناس به لطف خدا خونه و ماشین خریدم و سرمایه نسبتا خوبی بدست آوردم...
اگر میخواهید سراغ این قبیل شرکت ها بروید اول اینکه شرکت نتورک قانونی برید و دوم اینکه کار خودتون رو به هیچ وجه رها نکنید و در تایم خالی سراغ این کار برید
خریدی که انجام میدهید مصرفی باشه و صرفا اندازه ی نیازتون باشه نه برای فروش چون فروش نمیره مگه اینکه با التماس بفروشید یا از سر دلسوزی ازتون بخرن حتی اگه بهترین جنس بازار باشه بفهمن سود بهت میرسه نمیخرن.
دنباله پولدارشدن نباشید اونم تو چند ماهه اول و فقط در درجه اول برای یادگیری و خودسازی برید و اینکه ذهنتون مثبت بشه و به این درک برسید که شما هم میتونید پولدار باشید نه صرفا از این راه بلکه از هر راهی
میشه گفت بهترین کلاس های انگیزشی رایگان در همین شرکت هاست و حتما در سمینار ها و جلسات شرکت کنید.
در مورد این شرکت تلفیق هم نظر من با این تجربه ای که دارم کپی برابر اصل شرکت هرمی گلدکوئست است و باینری سود میده یعنی اگه یه دست رشد کنه اون یکی نکنه خبری از پول نیست و جنس هم که واقعا ارزشش خیلی کمه و گرون میفروشن و اینکه دیدم همه هم دارن میگن همونم به دستشون نرسیده پس اصلا سراغش نرید
باز شرکت های نتورک قانونی اجناس مصرفی دارن و فروشگاه دارن و میتونن برید از فروشگاه خرید کنید ....
موفق و پیروز باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۳
0
0
اینم یه شرکتی آمده وکلی پول به جیب بزنه وبره اگر ی روزی بخواد فعالیتشو قطع کنه اونایی که امید بستن به این کار هرچندکه سود کرده باشن ولی بخوان که ادامه دار باشه تکلیف چیه
یکی دیگه اینکه شرکتهایی هم امدن وبعد پول مردم خوردن مثل پدیده شاندیز که کلی تبلیغات رسانه ای داشت یا بعضی بانک ها وموسسه ها پس نتیجه اینکه اگر خوبه تبلیغات تلویزیونی چرا نداره که واقعا همه بدونن
زهرا
|
United Kingdom
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۷
0
0
سلام دوستان منم داداشم رفته تواین کار ولی نمیدونم اخرش چی میشه اره با این مظراتی که دادین واقعا ادم نمیدونه اعتماد کمه یا ن یکم وسوسه کننده است از طرفی ام ریسکش خیلی بالاست یه مرعتی میخواد به هرحال اگه شرکتش راستکی که دمشون گرم ولی اگه کلاهبرداریه امیدوارم پولایی که ازم مردم اخضای کردن کوفتشون بشه
صمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۲
0
0
سلام
یکی از دوستانم این سایت و نظریاتش رو به من نشون داده و منم تصمیم گرفتم نظر خودم رو بگم
این شرکت کاملا کارش قانونیه و هیچ خلاف و اشتباهی درش وجود نداره.علت لغو مجوزش هم بچهایی که کار میکنن میدونن مشکل از طرف ما نبوده.من پولی رو که هزینه کردم توی ۱ماه پس گرفتم.محصول خودم و اعضای مجموعه ام هم زیر۲۵ روز رسیده.اینکه افراد میگن چطور با یک بار خرید به ما پورسانت میده سوال خوبیه ولی اگه یکم اطلاعات جمع کنن میفهمن وچر و بن کالای شرکت چیه.
هر سوال و مسئله ای رو که احساس میکنین مبهمه حاضرم پاسخگو باشم
تلفیق پابرجا خواهد ماند و هیچکس ضرری نخواهد دید مگر اینکه اصلا کاری نکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۶
0
0
سلام دوستان - یکی از همکارانم حدود یک سال و نیم پیش وارد این شرکت شده هنوز محصولش رو نگرفته چه برسه به پورسانتش - من هم به اصرار ایشان محصولی خریدم که با اینکه 9 ماه گذشته هنوز به دستم نرسیده- از شما دوستان هم می خواهم که به هیچ عنوان عضو این شرکت نشوید. کلاهبرداریه......
Mohammad hosein
|
-
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۷:۵۶
0
0
چه قانونی باشه چه نباشه ، شرکتی که یه عالم باگ داشته باشه و بعد دو سال هنوز به فکر این نیوفتاده که نواقص رو حل کنه و فقط بلده اُرد ناشتا بده و لب و دهن باشه ، ارزش اینو نداره که بخوای بهش فکر کنی چه برسه بخوای فعالیت داشته باشی ، طرف با زحمت پول در میاره با هزارتا وعده به زور راضیش میکنن خرید بزنه خرید که میکنه بع ۸ ۹ ماه شاهدن محصولش هنوز ارسال نشده ، الانم بنده خدا هرچی میخواد بده تو صفحه کاریش نمیتونه ، فکر کنم اکانتشو لغو کردن ، یعنی پولت پر ،،،، بعدش اگه شرکت قانونی بود هیچوقت فیلتر نبود سایتش
حامد سربازی
|
United States
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۳:۳۷
0
0
.....چ داند قیمت نقل و نبات من محصول رفیقمو بردم تو بازار قیمت گرفتم دیدم اصن قیمتش خیلی کمتر از اون چیزیه ک تو سایت زده
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۹
0
0
شستشوی ذهن اعضا به خدا کلاهبرداریه
شبنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۰
0
0
سلام وقت به خیر. این شرکت کلاهبردار هست . من از طریق دخترعمه نمک نشناس خودم به طور کاملا ناخواسته و صرفا با اطمینان به فامیل خودم گرفتار این شرکت شدم. یک تخته نرد آشغال به سه برابر قیمت واقعی به من فروختن و وقتی ازشون رمز ورودم رو خواستم برای انصراف امتناع کردن و من فرصت انصراف رو از دست دادم و پولم رفت تو جیب کلاهبردارا. حالا من و موندم و یک تکه تخته پاره چینی به اسم صنایع دستی. من هم میخوام شکایت کنم و پولم رو از این دزدا پس بگیرم متاسفم برای مملکتی که دزد از در و دیوارش بالا میره
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۵
0
0
باسلام صحبتم بااون کسانی هست که وارد این کسب وکارشدن چرا قبل ازاین که تصمیم بگیرند اطلاع کافی کسب نکردند که حالا دنبال مقصر میگردند بهتره اشتباه خودتون را پای کسی ننویسید تو مجموعه کاری ماهم خیلی ها پیشنهاد دادن ما منتظریم ببینیم به کجا میرسن کارگران مخابرات موفق باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۲:۱۸
0
0
شما فک کن محصولی که قبل عید امسال۱۶۵۰ میفروختن بعد عید همون محصول میشه۳تومن درصورتی ک تو بازار هیچ صنایع دستی انقدر افزایش قیمت نداشته این اگه کلاهبرداری نیست پس چیه؟؟کسی ک میاد تو کار نتورک نباید به امید محصول بیاد باید پیش خودش اون پول هزینه ورودش بدون وکارکنه تا مگر فرجی بشه حداقل بتونه پول خودشو دربیاره بیاد بیرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۸
0
0
خواهش می کنم عضو نشید کلاه برداریه.
سپهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۲:۴۱
0
0
بحث عوامانه و گول زننده رو بذاریم کنار ، بحث حقوقی در مورد این مجموعۀ کلاهبردار که با هدف اشتغال زایی بین انبوه دهه شصتی های درمانده ایجاد شد و ریالی از پول های جابجا شده جیب اون تولیدکننده بدبخت نمیره و یک مشت کالای چینی توسط باند مزخرف سپاه وارد میشه و در رأس این گروه مزخرف هستند داره به بازندگان تازه وارد انداخته میشه، رو در سایتهای زیر بخونید که متعلق به کانون دانش آموختگان رشته حقوق هست:
https://iranian.law.blog/

https://iranianlaw.blogsky.com
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۰
0
0
سلام به همه دوستان
نظرات اکثردوستان رامطالعه کردم. نوعا مفید بود
اما برای بنده چند سوال بوجود آمد‌
1. چرا هفت لایه در نظر گرفته شده آیه داشتیم یا روایت و یا حکم عقل و عرف معتضد آن است. شاید در پاسخ گفته شود در هر لایه ای قرار گیرد همین اشکال واردات و این عدد باتوجه به فرمول ریاضی بدست آمده و... لکن بطلان این کلام واضح است وابهام باقی
2. ارتباط این مجموعه را با نت ورکینگ را متوجه نشدم. در نت شما بازار یاب یک شرکت برای فروش یک محصول یا کالا هستید ولی لایه پنجم مثلا نقشش در تولید ویا فروش چیست؟ واین مصداق اکل مال بالباطل است.
3. نحوه سودبری بین تولیدکننده، شمای تلفیقی و صاحبان این شرکت واقعا منصفانه و منطقیست؟ تلک قسمه ضیزی... این قسمتی است نابرابر
اشکالات دیگری هم هست که از حوصله بحث خارج است. والسلام.
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۱
0
0
کااااااااش بشه یه کمپین درست کنیم
نه به تلفیق وهنررررر
کی راهکارشو بلده راهنمایی کنه
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۴
0
0
کجا میشه شکایت کنیم
شیوا
|
France
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۰
0
0
سلام دوستان من تازه رفتم تو جلساتشون ودارن مخم رو میزنن چیکار کنم به نظرتون واقعا اینکار خوبه یا بد من از طرف یه شخص معتمد دعوت شدم موندم چیکار کنم واقعا بده؟من قبلا پنبه ریز کار کردم راضی نبودم اینو نمیدونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۵
0
0
این کار پولتون که لز دست میدهید از همه مهمتر اون وقت و انرژی میزارید عمرتونا حدر میدید فقط اون نفر هااول به سود میرسند بقیه ادای پولدار شدن رادرمیارند حتی وسیله ماشینی ازجای دیگه میخرند وبه دروغ میگند هدف دیک زدیم ولی اکسرا دورغه
اون وقت واقعا بیرون کار کنی باانرژی با تمام توان بیشتراز اونجا درمیارید روشها صحبتها خوبه ولی توی امور کارخودتون اسفاده کنید نه اینکار
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۰
0
0
من شکل فروش هرمی رو می فهمم و میدونم که مدل فروششون هرمیه حالا چه کالا باشه چه نباشه. اینکه میگن کالا نمیدن اصلا موضوع بحث نیست. اون نقشه فروش هرمیه. حالا یه سوال پیش میاد. اینکه اگه فروش هرمی ممنوعه و فعالیت این شرکت هم به صورت هرمیه و کار خلاف داره انجام میده چرا فعاله و دفترش با آدرس مشخص توی سیدخندان بازه و فعال؟ یا قوه قضائیه هم شریکه یا کار هرمی قانونیه و مابقی هم میتونن برای محصولاتشون فعالیت هرمی کنن.
محمد محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۵:۲۶
0
0
سلام من حدود یک سال و نیم وارد شرکت شدم و خرید کردم و لعدا متوجه شدم که باید از اقوام و اشناها وارد کنم و علی رغم میل خودم خواهر و برادر و پسر عمو و ......آمدند و خلاصه همه جا پیچید...الان به قدری پشیمان و افسرده هستم که تجربه تلخی تو این سن کسب کردم.....وارد شرکت نشید از صمیم قلبم میگم آخرش هیچ و پوچ...باید شبانه روز کار کنی تا به اون درامد برسی....بلفرض کار هم کنی و درامد انچنانی هم کسب کنی مطمئنا کسانی زیر دست شما میان که به هر دری بزنن و نتونن زیر مجموعه بیارن..‌همین بس که اون شخص ناراضی باشه.....خدا کنه اون فردی که من و اقوام من رو وارد کار کرد روزی جواب این کار احمقانهدخودش رو ببینه.....درصمن اگه بخواهید به درامد برسید باید دوستتون همزما کار کنه...برامن یک دستم خوب رفت ولی دست دیگرم ماند و هیچ و هیچ و هیچ فقط شرمنده اطرافیانم شدم...‌خدا ازتون نگذره.کلاهبردارای از خدا بیخبر
مرتضی سپهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۰
0
0
باسلام
تمام این دروغ هایکطرف،موفقیتی که شرکت باشکوه تلفیق وکارکنانش وبازاریاباش دراین دوسال بدست آورده وکمک چشمگیری که به اقتصادکشورشده یکرف،،،ماتلفیقیهاخوشحالیم چراکه★خدانگهدارتلفیقی هاهست★
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۲:۲۶
0
0
سلام اين كار كلاهبرداريه من خودم امروز بالاخره تونستم خودمو ازاد كنم از اين كار شما بايد كلاه سر خونواده و دوستاتون بزاريد تا يه جنسي كه ١٠٠ تومن ام نميارزه به شما قالب كنن و چون اسم صنايع دستي گزاشتن روش و هنره هر قيمتي ميخوان ميزنن بعد ازت ٣ ميليون و ٣٠٠ ميگيرن و شما بايد ده نفرو بياريد كه خريد سه امتيازي بزنن كه ميشه ٣٣ ميلييون كه در نهايت به شما دو ميليون و ششصدو چهل ميدن كه يك صدم پولم نيست در كل دلاليه و شركت پولو از دوستا و خوانواده بدبخت شما ميگيره و يه ذرشو ميده به شما خدا لعننتون كنه حسن عليخاني، عليرضا مومني ،معيد رياحي و ميثاق ريحي برادراي خدا نشناس مهران نقدي،،حامد اسدي ،وحيد اردهه ، هادي گوهربين ترياكي معتاد ،علي نوري حروم خور دلارام نديري خراب پريا نظري خدا لعنتتون كنه كلاهبردارا جووناي مرردمو بدبخت نكنين شما مايه ننگ جامعه هستيد حق الناس گردنتونه كثيفا
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۳:۱۷
0
0
یعنی میشه یه روزی رو توی این مملکت ببینیم که اینقدر ما به اصطلاح مسلمونا به روشهای مختلف سر همدیگه کلاه نذاریم؟؟؟؟
الان اونائی که وارد این شرکت شدند و دنبال مشتری هستند مجبورن بگن شرکت خوبیه
ولی اونائی که به عقلشون مراجعه میکنند و قبلا از این موارد دیدند میگن کلاه برداریه.
بله واقعا کلاه برداریه
به اسم خدمت به فرهنگ و هنر و پوشش اشتغال زائی سر جوونها رو کلاه میزارند.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۰:۲۰
0
0
چقدر نظرات مثبت و منفی، من وارد این شرکت نشدم ولی یک نگاه اجمالی به اساسنامه شرکت بندازید متوجه میشید که دقیقا پلن باینری جی کیو آی رو با اصلاحاتی که مغایر قوانین سازمانهای هماهنگ کننده نباشه داره اجرا میکنه و اینکه با دید باز باید به این موضوع نگاه کرد، بهونه قیمت های محصولات و ... در بازاریابی حرفه ای هیچگاه به عنوان فرایند اصلی در نظر گرفته نمیشه، این هم یک کاره مثل معرفی هر جنس و یا ملک به شخصی دیگر و دریافت پورسانت مقرر شده آن، به نظرم با دقت و تحقیق و اطلاعات کامل میشه اینکارو انجام داد، منکه نظرم مثبته ... وسلام
Javad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۲۳:۲۹
0
0
بابا جمعش کنید این بسات مسخره بازیاتون رو تلفیق هم شد شرکت اخه وقتی هرمی هستش هرمیه دیگه چرا الکی مقلته میکنین نوع کارش اشتباهه چرا قبول ندارین با اون دلیل های چرت و پرتتون
فقط یک کلام تفیق هنر غیر قانونیه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۹
0
0
این شرکت غیر مجازه اینم سندش :
http://luxurynetworker.ir/%D8%AA%D9%84%D9%81%DB%8C%D9%82-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D9%BE%D9%84%D9%85%D9%BE-%D8%B4%D8%AF/
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۷
0
0
منم گول خوردم سرم کلاه گذاشتن 3300پولم وخوردن منکه راضی نیستم تلفیق هنرکلاه برداری یک ماه که درگیرم بخداافسردگی گرفتم اگه قانونیه چرانمیزارن به کسی بگیم چرامیگم باهمسرت مشورت نکن چرا3300 میگیرن محصولی بدن که همون قیمت باشه ولی 600 قیمت داره خداهمشونونابودکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۵
0
0
سلام
دوست من در تلفیق خرید زد بعد از دو روز دوست نداشت انصراف زد و پولش رو تمام و کمال پس گرفت
من هم خرید زدم کالای من آمده با کیفیت هم بود وحدود 20 درصد از بازار گرانتر بود که بخشی برای پست و بیمه اونه
آموزش های مفیدی دیدم که ارزش آن از کل پول داده شده بیشتر بود
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۴
0
0
سلام دوستان صادقانه باهاتون حرف میزنم من ۲۰ شهریور محصولمو که سه میلیون وسیصد پول داده بودم گرفتم
شرکت میگه اگه پس بدید یک سوم مبلغ رو میدیم
این دزدیه
چرا بالاسریا میگفتن اگه بخای دوسال بعدمیتونی اصل پولتو باده درصد پس بگیری
همش دروغ
تعادل ۵ پنج هم آخر دزدی
شرکت ام ای م برند که من ودوستام کوچ کردیم اوجا تعادلش یک یکه
دزدگاه هست تلفیق منکه دیگه باهاش کارنمیکنم
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۹
0
0
سلام دوستان من امروز از طریق یک راننده آژانس با شرکت تلفیق هنر اشنا شدم و گفت زنگت میزنم برا یکلاس اموزشی.حالا یکم توس سایت وزارت صنعت و معدن گشتم دیدم جز شرکتهای دارای مجوز نیست و اسم شرکت رو به 30006082 ارسال کردم دیدم نوشته "تاکنون پروانه کسب بازاریابی شبکه ای دریافت نکرده است"... میدونم سخته توی این دوره زمونه پول در آورد ولی تلاش کنید کار و کاسبی راه بندازید.این جور کارها به شرمندگی و استرسش نمی ارزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۳:۳۷
0
0
به نظر من این گروه چون افراد نیاز کار و پول دارند به دام این گروه افتاده وفقط سر گرم هستند و برخی از شرایط بی بند باری استفاده می کند بیشتر برای این هست و خود این حرف تبلیغی برای اینکار است
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۷
0
0
اونایی ک میگن جنس به دستمون نرسیده همه دروغ من و دوستام کمتر از ۴۰ روز تقریبا یک ماهه جنسامون به دستمون رسیده خیلی هم راضی هستیم در قبال جنس خریدنمون میتونیم یه درامدی هم کسب کنیم با اینکه تازه وارد تلفیق شدم کاملا راضی و خوشحالم واقعا تلفیق عالیه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۲۱
0
0
سلام دوستان
این شرکت تلفیق هنر تا چندوقت دیگه برچیده میشه منتظر باشید وکلاه سرتون نره ایناهمشون کلاهبردارن ومیخوان تو یه برهه زمانی یه پولی از ادمای ساده ورویا باف گیرشون بیاد مواظب باشید من زیروتهشو درآوردم کاملا کلاهبرداریه ساده نباشید همشون همینن لیدراشون وکسایی که آموزش میدن حرفه ایی هستن وبدجوری مغزتونو تو دست میگیرن حرفاشون خیلی قشنگ یعنی زندگی رویایی رو باحرفاشون حس میکنید ولی متاسفم واسه این افراد که از انسان بودن بویی نبردن گول نخورید میتونید از همه جا استعلام بگیرید پلیس آگاهی وزارت اطلاعات وسامانه
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۰:۱۳
0
0
سلام منم پرزنت شدم
اقا اگه حوصله پیگیری و فالو داری و حاضری هر دروغی بگی برایه بدست اورد درامد خودت برو خوبه.
اینجور کارا واسه ادمای بی هنر خوبه که فقط بلدن دروغ بگن.من که واقعا حوصله کانکشن زدنو ابنجور چرتو پرتا رو ندارم
تازه فکر کنم اون سنگایه داخل که میگن فیروزس اینطور نیست سنگ مصنوعی هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۰:۲۳
0
0
چرا در سایت این شرکتو گل نمیگیرن چرا سایتش دوباره باز شده این چه وضعشه چرا رسیدگی نمیکنن مگه غیرقانونی نیست چرا پ جمعش نمیکنن چرا این همه تو اینستا گرام پرن خب...این همه اینجا ما حرف میزنیم چرا پیگیری نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۶
0
0
بخدا کلاهبرداریه ،،تورو خدا گول نخورید،حتما حتما دربارش خیییییلی تحقیق کنید ،که متاسفانه بدون تحقیق ونااگاهانه ،فریب خوردیم ....
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۹
0
0
فروش شبکه ای که به منظور ارتقائ سطح محصول بدون واسطه فروش با قیمت مناسب باشه عالیه و استقبال میشه.
ولی شرکت تلفیق هنر فروش شبکه ای محصول نیست بلکه فروش هرمی کالای مجازی که برای رد گم کنی اسم حمایت از هنر ایرانی رو یدک می کشه. چون اولا قیمت محصول چندین برار ارزش فروشش در بازاره و ثانیا اینکه نفعی برای خریدار و تولید کننده نداره و حاشیه سود متورمش میره توی جیب کسانی که زودتر عضو شدن و در دوران افول بعد از مدت بین یک سال تا سه سال اعضای لایه آخر متضرر میشن. امیدوارم هموطن های عزیز توی این تورهای کثیف نیفتن.
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۳
0
0
فروش شبکه ای که به منظور ارتقائ سطح محصول بدون واسطه فروش با قیمت مناسب باشه عالیه و استقبال میشه.
ولی شرکت تلفیق هنر فروش شبکه ای محصول نیست بلکه فروش هرمی کالای مجازی که برای رد گم کنی اسم حمایت از هنر ایرانی رو یدک می کشه. چون اولا قیمت محصول چندین برار ارزش فروشش در بازاره و ثانیا اینکه نفعی برای خریدار و تولید کننده نداره و حاشیه سود متورمش میره توی جیب کسانی که زودتر عضو شدن و در دوران افول بعد از مدت بین یک سال تا سه سال اعضای لایه آخر متضرر میشن. امیدوارم هموطن های عزیز توی این تورهای کثیف نیفتن.
سید مهدی حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۵
0
0
سلام...میخوای در رابطه با تلفیق بدونی؟ بعد از تمام حاشیه ها و سنگ اندازی های که در رابطه با شرکت معظم تلفیق مینا و خاتم هوشمند انجام شد...پرونده شرکت زیر نظر دادستان کل کشور مورد برسی قرار گرفت. و بعد از مراحل برسی درست بودن کاراین شرکت، مورد تایید از هر لحاظ قرار گرفت...و سایت ما از فیلتر در امد و به تک تک ارگان ها نامه زده شد که به هیچ عنوان حق جلو گیری از فعایت این شرکت را ندارن...پس خواهش ایقدر دنبال حاشیه نباشین. کار ما...راه ما...سعادت و خوشبختی برای کشور و اقتصاد کشوراست و مهم تر از همه ایجاد اشتغال برای جوانا کشور...آیدی تلگرام من KANIELOUTIS00
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۳
0
0
سلام
دوستان این شرکت هرمیه و عضویت در اون جرمه
اگر قبلا عضو شدین که سعی کنید هر طور میتونید پولتونو پس بگیرین
اگرم هنوز عضو نشدین که بهتره اینکارو نکنید
سامانه 30006082 برای وزارت صنعت و معدن هست. میتنونید اسم شرکت رو تحت عنوان "شرکت تلفیق هنر" پیامک کنید بهتون میگه که عضویت در این شرکت جرمه.
این شرکت هرمی می باشد و فعالیت در آن جرم محسوب می شود.
یا علی.
Naser
|
-
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۷:۵۷
0
0
اوله هر کاری حتی خلاف خوب میشه خودتو ببندی.مثه تلفیق.ببینید دوتا گلدون دوسته من گرفته ۲۲۰۰ تو میدون امام دوتا ۳۰۰ تومن بهش دادن فیلمه کارگاهایه که خودا تلفیق گذاشته خوب بیانگر اینه که محصولا کاملا صنعتی سازن نه کار دست میخواین بدونین این به صنایع دستی و هنر کشورمون هم در اینده نچندان دور ضربه بدی میزنه همونطور که دیدین تیمه افغانستان منحل شد.حالا میگیم اصن مجوز هم بدن حداقل برا یه مدتی حرکته خوبیه چرا انقد گرون.؟؟؟؟؟بعدم اگه همچی اینطور که میگن گل وبلبل باشه کی میاد بره تویه بانک مدرسه یا بیمارستانها کار کنه میاد تلفیق ماهی ۹۲ ملیون رو میگیره و چه بسا بیشتر.و کار اشباع میشه.نمیدونم چرا همین العان تکلیفش رو روشن نمیکنن من یبار تو کوئست نابود شدم بعد کلی دوندگی بالا سریا رو محکوم به پرداخت جریمه به دولت کردن حق منم کشک.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۲
0
0
این اقای مرتضوی همون موقعی که گلدکوئست کارمیکرد یه شرکتی زد بنام سوت ویژن که نت ورک ایرانی بود و کارشم صنایع دستی گلیم و فرش و کوزه صفایی و.... که با 50 هزارتومن عضو میگرفت جیبش پرش فرار کرد حالا که ابا از آسیاب افتاده دوباره با چه رویی اومده کلاه مردم بیچاره رو برداره آینده اومده پوست بکنه کلاه کمه .. من خودم 4300 زیر مجموعه داشتم شرکتشم توی ولیعصر بود . مرتضوی نخور خدارو خوش نمیاد
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۴
0
0
یه عده آدم زرنگ شرکت های هرمی ای که دیگه کارآیی نداره رو تغییر اسم میدن و به کلاهبرداری شون رو ادامه میدن و از ساده گی افراد بی اطلاع سو استفاده میکنند
از گلد کوئیست گرفته تا ....
الان هم تلفیق و هنر
یه جنس رو چهار برابر قیمت میفروشند
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۸
0
0
بیشتر بایست زبونت کار کنه و مخ بزنی
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۱
0
0
خداشاهده گیج شدیم این وسط یکی نوشته عالی حرف نداره ما پولشو گرفتیم محصولشم به دستمون رسیده ارزشم داره حمایت از هنرمندای کشورع.یکی دیگه برعکس اینو نوشته دروغ همش کلاه برداریه خداشاهده این وسط گیرکردیم بریم یانریم نظر الکی ندین خدایی ادم سر دوراهی قرار گرفته که چی کارکنه
حمید
|
United States
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۲
0
0
سلام دوستان
امیدوارم که حال همتون خوب باشه
شرکت تلفیق هنر هم یکی دیگه از کلاهبرداران بزرگ هستش که بااستفاده از تیم قوی انگیزشی داره سر مردم ساده لوح رو کلاه میزار در حدی که زندگی یکی از دوستام بخاطر اینکه همسرش ورود کرده داره میپاشه توروبخدا داری عقل باشید میتونید از پلیس فتا پلیس آگاهی استعلام از وزارت صنعت وپلیس ۱۱۰پیگیر باشید
وقابل توجه عزیزانی که سرشون کلاه رفته حتما پیگیری بکنید در کلانتریها ودادگستری ها وپلیس فتا که فشار بیارن واین این شرکت از خدا بی خبرو جمعش کنن فقط بهتون بگم تیم مخ زنیشون خیلی قویه اگرم کسی از محل های جلساتشون خبر داره اطلاع رسانی بکنید دست در دست هم نزارید سرمون کلاه بره بخدا قسم من تو زندگیم وارد همچین داستانهایی نشدم اما الان زندگی دوستمو میبینم ناراحتشم مغز زنشو زدن ب هیچ صراطی حل نمیشه میگه اول تلفیق بعد خدا خخخ اطلاع رسانی کنید خواهشا سپاس
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۱
0
0
مزد ان گرفت عزیز برادر که کار کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۱:۴۸
0
0
تا به الان هر شرکت زنجیره ای اومده کلاهبرداری بوده آخرش هم نسخش پیچیده!
حالا دوستانی که به این فاز وارد شدند امیدوارم پشیمانی بعد از شکست باعث افسردگی و آزردگی خاطرشان نشود!
اگر قانون و منطقی پشت اینا بود مثل قاچاقچی ها تورو نمیبردن توی پاتوق بی نام و نشان خودشون!
هر اطمینانی به این زنجیره ها قطعا در دراز مدت ضربه روحی به شما وارد خواهد کرد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۳
0
0
خواهش می کنم یکم خدایی حرف بزنین و الکی بازار گرمی نکنید .این شرکت خوبه یا بد ؟؟؟؟اگه بد هست چرا نیروی انتظامی وارد نمیشه و جمعش نمی کنه
اگر هم خوب هست که چرا باید اینقدر برای عضو گیری جون بکن و اطلاع رسانی رسانه ای نمی زارن تا همه مردم بشناسنشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۲:۲۲
0
0
من دلم ب حال اون ادمای میسوزه ک اون مبلغ اولیه رو هم با بدبختی جور کردن اون وقت اون بالا دستی ها میخورن و ب ریش این بیچاره های ساده لو میخندن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۱:۳۶
0
0
حتما ببینید
https://fastforward.ir/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AA%D9%84%D9%81%DB%8C%D9%82-%D9%88-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%AE%D8%A8%D8%B1/
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۴
0
0
من دیشب پرزنت شدم،اینجور که معلومه اینم تهش باد میده،درسته؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۱
0
0
سلام البته بازاریابی شبکه ای عالیه برای داشتن درآمدزیاد چون شبکه درهرکاری پول سازاست ولی درتلفیق هنرچون طرح درآمدزایی آن دوتایی است وفقط یک بار محصول فروخته میشه ومحصول آن مصرفی نیست احتمال و شکستی شرکت بسیارزیاده وافراد که بازحمت زیادشبکه سازی میگنن به یکباره زحماتشان هدرمیرودلطفاقبل ازعضوشدن درهرشرکتی کمی مطالعه تحقیق کنیدشر کت تلفیق هنرهنوزمجوزشبکه سازی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۸
0
0
بنظر بنده پولشوییه یکسریارو میزارن زیر پا میرن بالا تا گندش در میاد. میان یه طرح جدید میزنن دوباره تو یه راسته دیگه شروع میکنن اون بالاسریا کله گندهاشونو باید بگیرن پولشونو بگیرن بدن به اونایی که حقشونو خوردن کلاهبرداری دزدی تو روز روشن
من نمیدونم چرا کاری باهاشون ندارن حالا یکی بیاد یه حرکت اینجوری بزنه سریع دارش میزنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۱:۱۳
0
0
جواب سوال اونایی که میگن چرا جمع نمیشه چرا سایتش بازه رو تو چند کلمه بگم...به هزار دلیل که هزارتا کار غیرقانونی توکشور ما داره پیش میره اینم داره پیش میره چون عده ای دارن حمایتش میکنن که جیبشون پرشه وبه فکر ماها نیستن عزیزان...اگه تجربه یکی از این شرکتای هرمی یا بیز وبادردان و...داشته باشین حرفای اینا براتون باید تکراری باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۴
0
0
ای بک نوکلابرداری شاید۱۰ماه موخ منوبکارگرفتن تاحالاموفق نشدن حتی دوتاگلدونم دادن بهم..چرادولت جلوشونانمیگیره؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۰۰:۱۸
0
0
بسیاری از دوستان می فرمایند چرا جمع نمیشه شما خودت شخصاً گزارش دادی که این شرکت کلاهبرداری به مسئولین زیربط که اقدام نکردن ملت ما هر چی بسرشون بیاد حقشونه چون میگن حالا اشکال نداره فدای سرت انشالله دگرگون بشن این شرکتهای بازاریابی همه از هم بدتر فقیر ترین قشر جامعه هستن از لحاظ سطح فکری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۹:۱۳
1
0
شرکت تلفیق یک شرکت حمایت از صنایع دستی بوده و هزاران نفر هنرمند صنایع دستی با وجود تورم در جامعه امرار معاش برای خود وخانواده و حرکت چرخ صنایع دستی کشور و رشد و رونق اقتصادی در این زمینه شده است با تشکر
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۰
0
1
و خداوند لعنت کنه فریبکار و گرون فروش و چینی فروش رو در حالی که ادعا میکنه صنایع دستی ایرانه.
حیف این اسم برای این شرکت کلاهبردار.
کله ببر و گرگ چینی رو میگن صنایع دستی ایران.
صادرات و ارز اوری.زهی خیال باطل.
دوستان گول نخورید.
ناشناس
|
Georgia
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۵
0
1
اين شركت جداي اينكه كلاهبرداريه بلكه زندگي خراب كن هم هست!! يك عده بدبخت و بيچاره رو مجبور ميكنن كه برن پول قرض كنن بيان سهم بخرن حتي اگه شده ١/١٠٠ ولي بخرن!! اين كجاي كارش درسته كه سرمردومو كلاه ميزارن!! ويك تابلوي ونيكادي كه كلا به زور يك ميليون ميارزه رو ٢/٢٠٠ توپاچه مردم ميكنن!! اكثر تابلوهاو كارهاي سنتي و كاردست هنرمنداي اصفهان اسمشون پاي كاراشون هك شده كه اصلا اينا اسم و رسمي ندارن و البت كه فروش كارهاي هنرمندان اصفهان در بازاريابي شبكه اي قرارنميگيره!! وكجاي دنيا بجز ايران فروش محصولش از خود بازار بيشتره!! شركتهاي بازاريابي كل دنيا وقتي ميخوان محصوليو بصورت بازاريابي يا شبكه اي بفروشن هميشه ١٠ الي ١٥ درصد از خود بازار ارزانتر ميفروشن بعد همين شركت تلفيق و هنر كلاهبردار با ٤٠ درصد گرونتر از خود بازار محصولات تقلبيشو تو پاچه يك عده مردم ساده لوح ميكنه!! انسانيتم ارزوست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۵:۵۸
0
0
با سلام
همه دروغه منم کالا خریدم 18 ماهه هنوز به دستم نرسیده
این از خدا بی خبرا فقط پولو میشناسن نه چیز دیگه ای رو
لیدرهاشون شستشوی مغزی میدن افرادو
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۷
0
0
هم وطن وارد این شرکتها نشوید کلاهبرداریه
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۱۰
0
0
سلام به همه دوستان
به نظر من تو این شرایط اقتصادی و مشکلات بیشمار کاری خوب برای یه عده کار بدی نیست.
اما بیشتر از هر چی باید ادم بی وجدانی باشی تا به سود برسی.چون یه کالارو چند برابر قیمت واقعی باید به عزیز ترین نزدیکانت بفروشی تا از سود بیشماری که نسیب شرکت میکنی یه پورسانتی هم به تو برسه تمام اعضا دارن تلاش میکنن تا به کله گنده هایی که باعث این وضعیت بد اقتصادی هستن سود کلان برسونن.بازم میگم خیلیا از رو ناچاری وبیکاری بیخیال وجدان میشن و چون عرضه ی کلاه برداری هم ندارن عضو این شرکت ها میشن.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۲:۱۳
0
0
شرکت تلفیق و هنر یک کلاهبردار دروغگو و بی تعهده دوستانم من یکساله هنوز محصولاتشون نیومده در صورتی که در اساسنامه شرکت نوشته دو ماه میاد و محصولات ۳۳۰۰۰۰۰ شرکت ۳۰۰هزار تومان ارزش دارد ریشه شرکت دروغ و بی تعهدی و کلاهبرداریه
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۷
0
0
کسانیکه تو گولد کوئست بودن دقیقا میفهمن که این شرکت مانند کوئست هرمی است در کوئست با خرید سکه ملت رو گول میزدن در این شرکت هم با خرید صنایع دستی
تنها تفاوت این شرکت با کوئست در نوع خرید است بقیه کارها دقیقا مثل کوئست میباشد آموزش جلسه و زیرمجموعه گیری
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۴
0
0
سلام کالا رو بعد دو سال پس میگیرن یا نه؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۱
0
0
ما که جنسمون کمتر از 15 روز به دستمون رسید
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۳
0
0
دوستان مراقب کامنتهای تعریف که اینجا میبینید از تلفیق هنر باشید که لیدرهاشون دارن تعریف و تمجید دروغ میزارن و شمارو گول میزنن. این همون دام هرمی هست و مواظب باشید کلاه سرتون نره. خیلی تیمشون حرفه ای مختونو میزنن. به هیچ عنوان وارد تلفیق و هنر کلاهبردار نشید.
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۰
0
0
عملکرد این شرکت کاملا برخلاف اساس نامه قانونی و ثبت شده شرکته، طرح پاداشی واضح و شفافی اداره و عملا فقط از طریق بازاریاب هاش داره طرح پاداشی خودش رو شرح میده و در اساس نامه عنوان کرده تنها پلن پاداشی مورد تایید ، پلن پاداشی موجود در سایت هست که امکان مطالعه و دانلود اون وجود نداره، و خیلی موارد دیگه که ثابت می‌کنه نه عملکرد شفاف داره و نه خیال شفاف سازی
اعظم
|
United Kingdom
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۸:۲۴
0
0
من‌دوسال‌ توشرکت‌تلفیق‌هنرم‌‌‌ به‌دلایلی‌نتونستم‌ کارکنم‌ لیدرهای‌من‌اومدند‌ تموم‌افرادی‌که‌من‌ بازحمت‌اوردمشون‌زیر‌دست‌خودم‌گذاشتم
بدون‌هماهنگی‌افراد‌زیر‌مجموعه‌من‌رابرداشتند‌‌‌واست کارشون صادقانه نبود من این شرکت را اصلا قبول ندارم همش مردم رابادروغ وارد این کار میکنند به خاطر منافع خودشون نه دلسوزی مردم لطفا از تمامی شورای مجلس درخواست دارم هرچه زودتر این شرکت را ببندند
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۰
0
0
توضیحاتی که افراد این شرکت برای جذب زیر شاخه هاشون انجام میدن فقط میتونه یه بچه زیر18 سال و یا بزرگتر بدون تجربه و با توهمات غیر معقول رو متقاعد کنه ....
سردسته هاش کلاهبردارن و تبلیغ کنندگان سبک عقل
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۴
0
0
واقعا خیلی مزخرفه ینی همینجوری از باد هوا بهت سود میدن مگه اون جنس چقد براشون سود داره که انقد به مابدن
خزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۷
0
0
من ب تازگی پول واریزکردم....وهنوزاسم تجاری ب نامم نخورده وجنسی نخریدم اماپول رودادم نصف شو...ایابرمیگردونه شرکت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۲:۲۷
0
0
من امروز برای اولین بار در یکی از جلسات این شرکت حضور پیدا کردم البته به اسرار یکی از دوستان صمیمی که با عنوان دیگری منو کشید اونجا البته ایشون خودش چند روزه رفته تو این شرکت و زیاد شناخت نداره با فعالیتهای این چنینی و تصورش این بود که داره لطف میکنه در حقم ولی کاملا مشخه هدف شرکت چیه چرا که در این جلسه هیچ بحثی از صنایع دستی و حمایت از اون مطرح نبود و فقط به افراد انگیزه ی کاذب میدادن برای پولدار شدن یه شبه و جذب افراد بیشتر.من که نموتونم راضی بشم چندین نفر از عزیزانمو بیارم تو این شرکت و به خاطر پورسانت خودم کالاییرو با چندین برابر قیمت واقعی بهشون بفروشم.البته همین قیمتم جای سوال داره که چرا وقتی واسطه ای وجود نداره قیمت یه کالا باید چند برابر قیمت حقیقیش بفروش برسه درصورتی که باید ارزانتر از قیمت بازارم باشه میتونید قیمتهارو باسایت دیجیکالا مقایسه کنید که بنده اطمینان دارم که تمام محصولاتشون اصل هست و امکان نداره جنس تقلبی به شما بفروشن چون خودم از مشتریای پرو پا قرصشونم.یه موزد دیگه اینکه یکی از همین آدما میگفت از مجموع ۶۵۰ قلم صنایع دستی که در یونسکو به ثبت رسیده ۴۴۰ قلمش ازان ایران هست خب اینجا سوال پیش میادکه چرا تو سایت این شرکت فقط تعداد بسیار محدودی از این صنایع بفروش میرسه که اصلا در اصل بودنش تردید وجود داره.
محجمود نعمتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۱۱
0
0
من هشت ماه قبل
به سفارش یکی ازبستگان رفتم ودو نفر از بستگانم را هم بر دم هر کدام هم 1650هزار تومان دادیم اما تا االان با هزار مکافات تونستم یکی از کالاهارو گرفتم امادو نفر دیگر فقط حرفو حدیث برای من ماند ومجبور شدم از خودم مبلغ انها رو بدم فقط دروغ دروغ و همش وعده ی الکی میدن وبا زبان بازی ادم وفریب میدن حتی نمی دونی به کجا شکایت ببری وشگرد کارشون اینکه چون فامیلی هستش ادم رودرواسی گیر میکنه نتونه شکایت کنه یا قانوی اقدام کنه
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۴
0
0
دوستان شرکت تلفیق شرکت داره سایت داره جنسهاشم تحویل میده یک عده فکر میکنن پول رو میدن دیگه باید بشینن تا ثروتمند بشن قانون تلاش و پاداش رو باید یاد بگیرن همه ادمها توی ویترین یا گنجه خونشون بلور و ظروف دارن که بیشتر ازاینها میرزه ولی هیچ وقت استفاده نمیکنن خواهش میکنم یکم فکر کنید
سید عباس هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۸
0
0
سلام یه تابلو فرش 30در60 ا ز تلفیق هنر گرفتم سه میلیون و سیصد بردم حجره فرش فروشهای اراک قیمت زدند سیصد هزارتومان یعنی 3 میلیون کلاهبرداری به اسم هنر به کام ریس شرکت . خواهش می کنم شما دیگه فریب نخورید شماره تلفن رو کارتن ارسال هم الکی هست
ابوالفضل
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۷
0
0
سلام دوستان یک بنده خدایی ازآشناهابه من گیرداده که بیاعضوشوولی من به هیچ عنوان راضی نیستم عضوبشم ولی این طرف زبون آدم سرش نمیشه بتظرتون چیکار کنم که ولم کنه،به خدانون برای خوردن ندارم،این شرکتافقط مردم به جون هم میندازن،توفیلماشون میگن دیگه نیازی به فروش نفت نیست،باباهرموقع ازخارج ازکشورپول وارد شداینوبگیدنه ازجیب مردم بیگناه،درضمن این قدردروغ نگیدصنایع دستی چون همش بادستگاه تراش cncساخته شده کسانی که اهل فن هستن میدونن چی میگم
مدیر پایگاه متاسفانه یکی از شگردهای شرکتهای هرمی آموزش نیروهایی است که از جواب رد شنیدن خسته نشوند یعنی آموزش دیده اند که آنقدر اصرار کنند تا یا فرد را خسته کنند و یا تو رودربایستی وادارش کنند به شرکت وارد شود شما هم اگر اصرار کردند محکم باهاشون برخورد کنید و جواب رد بدهید
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۹
0
0
سلام واقعا کلاهبرداری من تابلو گرفتم رفتم قیمت کردم دویست شصت ت سه میلیون کلاهبرداری به دوستان توصیه میکنم ثبت نام نکنید من فکر کردم حمایته ولی کلاهبرداریه
چالاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۸
0
0
اصلا مامیگیم شرکت درست و حسابیە و خیلی خوبه و بە صادرات و فروش لوازم دستی و هنر دستی کمک میکنە ،حالا یک سوال ،درامد شرکت تلفیق هنر از کجاس ،اولا این شرکت جنس بشما نمیده کە براشون بفروشی یعنی همون بازریابی ، این شرکت میاد وسایلش رو بشما میفروشه ، و شما بە دو نفر ، دو نفر بە چهار نفرو چهار نفر به هشت نفر و الا اخر ،الان این کجاش دقیقا اسمش بازاریابیه واقعا ،؟ من خودم مدتی تو شرکت کیو نت بودم، تمامیه قوانین و شرایت پوراسنتو و همە چیزشون از اون شرکت ها گرفتن،کیو نت کیو ای .... دیگە دست خودتونه وارد میشین یا نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۳
0
0
کلاهبرداری محض
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۸
0
0
چیزی ک تو پارک و خونه ها لول میخوره کلاهبرداریه مجوز فروش دارن ولی مجوز بازاریابی شبکه ای ندارند جنساشونم اشغاله و گرون و تقلبی یه عده ام ....مثل رفیق من میگه خیلی دارن حمایت میکنن لیدره از ناکجااباد میاد محل ما خوبن فلان اخه اوسکل اون دفتر ثابت نداره ک پامیشه میاد خونتون وگرنه عاشق چشمو ابرو تونیس هزینه کنه بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۴
0
0
باسلام وطلب خیروبرکت برای همه آفریده های خدا. من یک کارمندهستم وازصبح تاساعت4.10سرکارهستم فوق لیسانس هستم پس ازکسراقساط وام وبیمه ومالیات وصندوق پس اندازبا40ساعت اضافه کاری2200000هزارتومان حقوق می گیرم سه تابچه ویک شوهربیکاربابیماری خاص دارم خوب شمابفرمائیدچگونه بایدزندگی کنم؟من باسرمایه 3300000هزارتومان بابازخوردتلاش پاداش می گیرم وآن هم درشرکت تلفیق هنر وخداراشاکرم درمسیرزندگیم روزی حلال فراوان پایدارولایتناهی قرارداد شکرشکرشکر.....
گلرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۰
0
0
سلام من الان سه روزه پولو واریز کردم ومیخوام انصراف بدم چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟
دانيال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۰:۳۲
0
0
من نميدونم دليل اين شركت ها براي اينكه زوري بيان و وقت بزارن كه جنس بفروشن چيه خب بازارياب كه نبايد خودش جنس رو بخره در ضمن نبايد لول بندي بشه اگر بر فرض مثال انقدر بدي اينجوري ميشه اونقدر بدي اونجوري ميشه هر جنسي كه مشتري دوس داره بايد بهش فروخته بشه در غير اين صورت كار بي معني ميشه من امتياز بزارم كه تو توي طمع بيوفتي و بيشتر پول بدي الكي هم بيايم بگيم بچه ها ما همه يه خانواده ايم خب قبول تو بيا به جاي من پول محصول منو بده مگه خانواده نيستيم بعد توجيهشم اينه روابط مالي نبايد باشه عجب آدم حيرت ميكنه
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۰۱:۰۷
0
0
سلام
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۴
0
0
چرا وقتی از تلفیق هنر خرید میکنی باید پول رو به حساب شخصی واریز کرد چرا وقتی تعادل میزنی باز باید 880 تومانی که واریز میکنند 400 بهت تعلغ میگیرد و باید باقیش رو خرید بزنی تازه اون 880 هزار تومان رو از حساب شخصی خود لیدر میریزن به حساب ما مگه این شرکت نیست چرا باید بریم تو خونه ها یا پارک ها برای پرزنت شدن تازه زنگ زدم 113 اطلاعات گفته که این ها همه کلاه برداریه درجیان این همه کلک ها باشین
میثم خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۳:۱۹
0
0
سلام دوستان خوبم.
توروخدا نرید پولتونو وقتتونو انرژیتونو تو بیزینس نماهای مسخره ای مثل بادران وبیز وتلفیق هنر بذارید.بابا بخدا اینا نتورک نیستن نتورک نما هستن.فقط ادای نتورکرهارو در میارن اما درنهایت از شما یه دستفروشه شامپو وتایید فروش میسازن.بیاید بیزینسی کار کنید که مثل من از شما بیزینس من بسازه.بیزینسی موفقه که شما اگه یه قدم برداشتی دوقدم برات برداره نه نتورک نماهایی که ده نفر باید کار کنن که یه نفر بخوره وپربار بشه
محسن جواهری یکتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۴
0
0
من محسن ......عضو.......،جانبار جنگ تحمیلی قصد شکایت ازاین شرکت کلاهبرداری دارم اگرحاضربه همکاری برای ریشه کن کردن این شرکت خانمان سوزهستیدبسم لله همراه۰۹۱۰۰۹۷۷۷۶۲تماس بگیرید.یاعلی
ارمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۴
0
0
سلام دوست من مشخصات مثل کد ملی و عکس با اون لیدر گرفته البته ب اسرار لیدر ..ولی فهمیده که الکی هست و کلاه برداریه ..هیچ اقدامی هم با اونا انجام نداده .این که مشکلی براش ایجاد نمیکنه
شیرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۰
0
0
سلام
مدرک تحصیلی آقای مرتضوی چیه؟
من جای دیدم ایشان سیکل دارند درسته؟
مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۴
0
0
سلام به همگی. در خصوص قدرت اهرم و شبکه و حمایت از کالای ایرانی من موافقم ولی با ضرر اولیه مخالفم .
متاسفانه هرکسی وارد شرکت تلفیق بشه باید اولین مرحله بپذیره که ضرر میکنه و در صورت به ضرر رسوندن بقیه فقط رشد میکنه و پولش برنمیگرده .من خواهشی که برای افرادی که تمایل به کار در زمینه فروش و کسب و کارهای مجازی دارن اطلاعات کامل پیدا کنن. من دوستان زیادی دیدم که جنس شون از شرکت تلفیق با یک پنجم قیمت تئنستن فقط بفروشن و در قبال حدود 5 میلیون پول اولیه و حدود 4 ماه کار هیچی دیگه گیرش نیومد و فقط مجبور شد بعد از چند ماه دور زدم با یک پنجم اونم به صورت چکی جنسش رد کنه. متاسفم برای مدیران مملکتی که اجازه کار به این شرکت ها سو استفاده ککنده میدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۱
0
0
سلام به ما هم‌ پیشنهاد شد این شرکت دونه به دونه تمام نظراتو خوندم به نظر من اینکار پنحاه پنجاه هست بستگی به این داره که کجای هرم باشی قطعا یک روز تموم‌میشه و پایین ترها ضرر میکنن اما به نظر من اینکارو با بقیه نکین یک مقدار جنس حتی دو طرف راضی ولی به قیمت نباشه و خودت بدونی ارزششو نداره از نظر شرعی اشکال داره
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۳
0
0
ممنون از راهنمایی همه ی دوستان منم هم تازه با این شرکت اشنا شدم قرار بود به پیشنهاد یکی از دوستان صمیمی من هم وارد شرکت تلفیق بشم ولی الان خدا رو شکر میکنم که قبول نکردم
محمد999
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۵:۲۵
0
0
سلام،شرکت تلفیق هنر ادعای کمک به رونق صنایع دستی کشور رو داره،ولی دوستان بدانند که برعکس باعث بدبخت شدن تعداد زیادی کارگاه شد.چرا؟چون اقای مرتضوی با قرارداد با تعدادی تولیدی وپول نقد البته بمقدار کم سفارش جنس عمده میده و بعد همون جنسو به چندین برابر قیمتی که خریده به ورودی ها اجبارا میفروشه.اگه محصولات قلم زنی رو مثلا با اصل اون تو بازار که هنرمند وقت گذاشته روش،مقایسه کنید توی اون اشتباهات زیادی در طراحی و...میبینید،چون تولید کننده کار عمده وقت دقت روی کار نداره وفقط تحویل سفارش مد نظره.بعد چون کارگاههایی که طرف قرارداد ننگین ایشون نیستند نمیتونن متال خودشونو که قبل از این،مدت دار میخریدن،تهیه کنن با مشکل جدی مواجه میشن.وبازار از جنسهای اصیل هنر ایرانی بی نصیب و اجناس بنجل جاشو میگیره.این شرکت نه تنها کمک نمیکنه به ترویج هنر ایرانی که حتی اونو کمرنگتر هم میکنه و مردم به اجناس چینی بیشتر رو میارن،چون جنس دستی اصیل ایرانی کمتر در دسترسه.سوای اینکه جنسی که بدست شما ورودی عزیز میرسه علاوه بر اشتباهات فراوان اصلا ارزش ریالی پولی که دادین رو نداره.طرف 500 عمده میخره،3300شما ازش بعنوان ورودی ثبت نام میخری،تازه باید زیر دستهاتم همین کارو تکرار کنن تا تو تازه از پول اونا پورسانت بگیری،همه پولت توی جیب عده خاصی میره و فحش و شرمندگی بیشتر منتظرته.خود دانی
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۹
0
0
سلام من ی زمانی کوئست کار کردم دستم هم 3یو وی بود خداییش هم همه چیزش حساب شده بود حتی آموزش هاش خیلی قوی بود و حتی اگر شما نتوانستید کسی رو وارد دست خودتون بکنید حداقلش از لحاظ شخصیتی آدم کاملتری میشدید چون در مقابل نه های زیادی قرار میگرفتید ک هرگز فکر نمیکردید ک اون اشخاص ب شما بگن حتی ب جرأت میتونم بگم ک انسان شناس میشدید....اما از اونجایی ک ما ایرانیها عادت کردیم گند همه چی رو در بیاریم یک سری تعلیمات اضافه چاشنی هرکاری میکنیم مثلا دختری در گروه ما آمده بود ک چون پول نداشت قانعش کردن ک طلای مادرشو بدزده و وارد شه ب این امید ک بزودی پولدار میشه....و خیلی از این دست موردها....البته بگم ک سیستم باینری هرکس ک کارکرده خوب میدونه ک ی بازی ریاضی زیرکانه اس نه ی بیزینس عادلانه...درضمن کسانی توسقف بودن حتما دیدن ک یهو اکانتشون هک میشده واونچیزی فکر میکردن واقعا اتفاق نیافتاده...ک صد البته اون هک نبوده و کار خود سیستم بوده ک میخواسته پول بیشتری پرداخت نکنه....حالا تلفیق هنر ک خداییش گنده بیشتری بالااورده و انگاری میخواسته ی مهندسی معکوس انجام بده بااستفاده از لیدر های مهره سوخته کوئست و پلن کوئست وبا اون تری ک زده ب پلن ک تعادل 5ب5گذاشته...حالا من کار ندارم ب نحوه سود دهی شرکت یا اینکه چ احمق های پول اضافه برای خرید آشغالها ی بی ارزشش اون شرکت میکنن..فقط ی خواهشی از لیدر های بالادستی گروه دارم قطعا خرهای زیادی تو مملکت ما پیدا میشن ک ب گروه شما میپوندند فقط سعی کنید ب اون پایین دستی های احمق خودتون بگید ب هر قیمتی طرف خودتون وارد نکنید واگر هم طرف مورد نظرتون ک معمولا جزو سیرکلهاتون هم هست وارد کار شما نشد ب نظرش احترام بزارن..واز سیستم قهریه و قطع رابطه و فحش و وضعیت استفاده نکنن و ب شعور و درک دیگران احترام بگذارن...چون ما خودمون کار میکردیم واقعا این رویه رو داشتیم.باتشکر.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۶
0
0
تلفیق هنر یک شگرد عالی برای تیغ زدن بازاریابان و یا مردم...
عزیزان بشینید یک حساب سر انگشتی کنید ببینید چیزی که به زور به شما فروخته میشه و اجباریه چقدر برای اونها سود داره... کیف چرمی که کلا 50000 تومن پول چرمش میشه رو به شما میفروشن 22.000.000 ریال دو میلیونو دویست هزار تومن... چقدر ساده اید شما ها... کمی تعقل لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۱
0
0
بابا کلاه بردار یه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۰:۱۷
0
0
شرکت تلفیق و هنر بسیار زرنگ هست چون در سه قدم اول بازاریاب فقط سود و نفع به حال خودشه نه تولیدکننده و نه بازاریاب
قدم اول : گرفتن سرمایه بازاریاب بنام حق عضویت . بیمه کالا و خرید از شرکت که بعد از ۴۰ روز به بازاریاب جنس تحویل داده میشه این یعنی ۴۰ روز پول بی زبون در حساب شرکت خوابیده و از این ماجرا فقط شرکت نفع میبره
قدم دوم : بعد از ۴۰ روز کالا تحویل خریدار میشه که از اون سرمایه اول پول بیمه و حق عضویت رو کم کنی میشه قیمت اون کالا یعنی باز هم ضرر و نفع برای شرکت
قدم سوم : بازاریاب بدبخت باید بره کلی تبلیغ کنه و خریدار جمع کنه برای شرکت که تازه همین پول خودش در قالب سود شرکت که میخواد بهش بده به دستش برگرده و باز هم نفع شرکت و ضرر بازاریاب
حالا خود دانید
اگر این کار شما را از صفر به بالای صفر میکشونه نه زیر صفر بسم ا..
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۵
0
0
من خودم عضو این شرکتم به نظرم کلاه برادری بزرگ که چندهزار نفره بدبخت میکنه تا 10 نفر راس هرم قرار بگیرن و پولدار بشن بعضی از اون نفرات حتی سواد حرف زدن ندارن هیچ اطلاعاتی هم راجب صنایع دستی ندارن محصولاتشون بی کیفت و خیلی گرونتر از محصولات توی بازاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۲
0
0
سلام به همه آقایون خانوما این شرکت کلاه بردارِ من قبل ازمهلت یه هفته ای لغو کاربری کردم نه پولمو دادن نه کالامو لطفاً گولِ اینا رو نخورین
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۵
0
0
سلام دوستان. دیروز یکی از افراد همین شرکت من رو به صورت ناخواسته تو موقعیت پرزنت قرار داد. اولا خیلی ناراحت شدم که چرا ناخواسته تو این موقعیت قرار گرفتم ولی به احترام به دوستم تا آخر واستادم. چیزی که من فهمیدم این اصلا یک بازاریابی شبکه ای نیست بلکه یک شرکت هرمی جدیده که فقط به جای سکه که گولدکوئیست می داد یک جنس دیگه بهت تحویل میده. ضمنا جنسی که فروخته میشه به شما اصلا ارزش مقدار پولی که پرداخت می کنید رو نداره. اگر شما بتونید افرادی رو زیر مجموعه کنید پورسانت میگیرید که اون هم مبلغش خیلی کمتر از سودی هست که شرکت میبره. حالا اگر نتونید بگیرید که هیچی پولتون از دست رفته. اینکه میگن اگر نتونستید ما پس میدیم همش حرفه. به شرطی قبول کنید که چک یا سفته از شرکت با مهر امضا مدیر عامل دریافت کنید.
مملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۱
0
0
درود
دوستان عزیز کمی فکرتون بکار بگیرین تو این اوضاع مملکت که در اوردن هزارتومن از زیر پای فیل کار شاخی هست . نگذارین شستشو مغزی اطرافیان شما رو وسوسه کنه اگه به دنبال شغل دوم هستین با دو متر در دو متر جا یا فضا میتونید یه شغل دوم بدون دردسر و صد درصد تضمینی برا خودتون ایجاد کنین زعفران گلخانه ای حتی داخل گلدان هم میشه کاشت در سال دو بار محصول میده نه نگرانی داره نه ترس از فروش داره حتی کسانی که فضا یا پاکینگ ندارن میتونن داخل حیاط با هزینه بسیار کم یک فضا درست کنن قفسه بندی کنن و پیاز زعفران تهیه کنن وادامه فرایند .این یک نمونه از خود اشتغالی بود هزاران کار دیگه میشه انجام داد پس دردسر چاق نکنین برا خودتون ی جنس از ی شرکت بخرین التماس در همسایه کنین بیا عضو شو ... بعدا دلخوری پیش بیاد نتونین تو رو هم نگاه کنین . نه این شرکت میشناسم و نه نظر مثبت و منفی در موردش دارم فقط میخام اینو بگم خودتون درگیر نکنین لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۸
0
0
سلام دوستان خواهشن گول گلکوئست نخورید
بی نام
|
Spain
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۴
0
0
سلام ب همه دوستان من عضو این شرکت هرمی نیستم ولی دعوت به عضویت شدم ب قول خودشون پرزنت گیرم کلاهبرداری باش ما ملتی هستیم ک چشم مون ترسیده نت فور مارکتینگ بازاریابی شبکه ای در خارج کشور یکی از شاخص ترین مشاغل ک افراد زیادی با این شغل ب پول های کلون رسیدن و یک شغل دوم عالی ب حساب میاد ولی در ایران فقط ب کلاهبرداری جا خورده نمدونم تلفیق و هنر راسته یادروغ ولی با دو تومن سه تومن ن فقیر میشی ن پول دار اونم تو این اوضاع ک یه مسافرت کوچیک میری ده تومن پیاده شدی ب نظرم ارزش ریسک شو داره اما متاسفانه ما ب تهی دستی عادت کردیم حتی برا اندکی پول راضی ب ریسک نیستیم از جنبه منفیش نگا کنی کلاهبرداری و پولت میره میشه حقوق یه ماهت ک انگار یه ماه کار نکردی از جنبه مثبتش نگا کنی پول میدی محصولت اگر دریافت کردی ب بقیه هم معرفی میکنی یه شغل دوم برا خودت ایجاد میکنی انشالله ک راه درست انتخاب کنیم ولی همون پول باز باعث اشتغال زائی میشه یا حق
محمد999
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۱
0
0
در سکوت مسولین،پلیس فتا ،سازمان صمت و همه کسایی که مسوولند و میتوانند،ولی با وجود محرز بودن دزدی شرکت و سواستفاده از مردم و صنعتگران،سکوت کرده اند و این شرکت دزد به فعاایتش داره مقتدرانه ادامه میده،دوستان ایا میشه امیدوار بود که مسولین تکونی بخورن،زحمتی بکشن ،از فعالیت بیشترش جلوگیری کنن؟یعنی میشه؟
فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۳
0
0
ما دراین شرکت شریک شدیم وسه امتیازی هستیم ولان موندم چکار کنم خواهشن راهنماییم کنید
کاظم
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۱:۲۸
0
0
تجربه میگه این شرکت سرانجامی نداره .روش کار همون روش قبلی است .خر همون خره .فقط پالونش رو عوض کردند . اینها اگه دلشون برای ما می سوخت اشتغال زایی می کردند نه تن پروری .به قول قدیمی ها به جای ماهی دادن به مردم ماهیگیری یادشون بده .شرمم میشه نظر بدم .خداوند عاقبت این مملکت رو ختم به خیر کنه .از بعضی ها بعیده!
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۷
0
0
کلاهبرداریه و به راحتی پول همرو میخوره لعنت به اینا که پول مردمو میخورن
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۶:۱۹
0
0
الان یک هفته پول واریز کردم ازطریق بانک الان منصرف شده ام کسی نیست جواب بده که چطورباید پول خودموپس بگیرم خواهش میکنم کمکم کنید
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۳
0
0
دوستان.شرکت تلیفق هنر ازشرکت های هرمی است.هج شک درآن نداشته باشید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۸
0
0
دیشب یکیشون داشت رو مخ من کار میکرد هرفای قشنگی میزد متاسفانه وز اقتصادی مردم به حدی خرابه که به راحتی میشه سو استفاده کرد
Mahdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۰
0
0
ابن کسایی که دارن سنگ تلفیق و هنر رو به سینه میزنن قطعا جیره خور همین شرکت هستن.اصلا نیازی نیست بحث رو با کلمه های قلمبه اقتصادی مطرح کنید،خیلی ساده با یه حساب کتاب با ماشین حساب پی میبرید شرکت های هرمی از جمله تلفیق وهنر به دلیل عدم فعالیت اقتصادی و فروش صنایع دستی مثلا به شما شماروتشویق به اینکار میکنه البته تا اینجاش مشکلی نیست وهمه چی خوب داره پیش میره ولی شما یه جمع بندی کنی میقهمی شرکت‌های هرمی ولو بزرگ و قدرتمند در صوزتی سرمایه گذاری نکنن که نمیکنن و پولارو هی دارن هاپولی میکنن تهش میشن یه طبل توخالی چون همه پولا شدن حقوق اعضا و بدبخت اون پایین دستی ها.لطفا توروخدا نزارین این شرکت‌ها فعالیت کنن بدتر آینده وزندگی جوونامونو داغون میکنن.تلفیق و هنر یه ضرکت هرمی هستیش و ما سالهای ساله داریم میبینیم که شرکت های هرمی چه بلای خانمان سوزی سر مردم عزیزمون اورده.از مسییولین مربوطه عاجزانه التماس میکنم جلوی رشد این شرکت های فاسد رو بگیرن که کمتر پول مردم رو مهترمانه بدزدن
مکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۳
0
0
حرف ها، حرف های قشنگیه، از رونق صنایع دستی و صادرات و کار آفرینی برای هنرمندا و بازاریابا... این که پلن عملی و واقع بینانه برای این کار، خصوصاً صادرات چیه، با توجه به اینهمه تحریم و مشکلات مبادله ای مالی و اینکه این همه ابهام و عدم شفافیت در خرید اینترنتی(که الآن به صورت انتقال پول از یه حساب به یه حساب دیگست)، ارسال کالا، ارزش گذاری کالا که ظاهراً توسط یکی دو نفر انجام میشه!!!، تبلیغات سایت و شرکت و این همه حجمه منفی که وجود داره تو جامعه، و اتاق فکر شرکت که معلوم نیست کین و چی بارشونه؛ چطور میشه اعتماد سازی کرد در صورتی که اعتماد سازی شرط اول در پیشبرد یه کسب و کاره.... زیر ساخت های شرکت چیه و کجاست؟ پرسنل و اعضای حرفه ای با سوابقشون؟ کارگاه های شرکت؟ امکانات اداری و خدماتی شرکت؟ همه باید تو سایت در دسترس قرار داشته باشه، کجاست؟ عکس یه آدمی رو گذاشتین اونجا معلوم نیست کیه، همتونم قربون صدقش میرین!! این رویکرد شرکت اصلاً حرفه ای نیست... کسب و کاری که نتونه تو شهر و کشور خودش اعتماد سازی و پیشرفت کنه، تو کشور های دیگه میتونه برنامه هاشو پیش ببره!!؟ زیرساخت فقط یه جایی رو گرفتن و مثلاً سقفشو طرح گنبد مسجد شیخ لطف اله انداختن، نیست، اینا زیر ساخت نیست بابا حرفه ای، باهوش، بیزینس من!!..
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۳:۴۵
0
0
سلام منم تازه به این کار معرفی شدم از سمت یه ادم معتمد وفامیل پولم ندارم میخوام گوشیمو بفروشم یه ارزون ترشو بخرم وخرید بزنم موندم چیکار کنم لطفلا اونی ک اطلاعات داره کمکم بکنه اونایی ک میگین ضرر کردیم جنس نیومده یا .....لطفلا عکس صفحتونو یا حد عقل عکس برگه شکایتی که کردین رو به این شماره بفرستید واتساب که همه دارن الان فیلترم نیستش کمک بزرگی میکنید 0938487....
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۸:۵۳
0
0
باسلام
دیشب یکی از این پرزنت کن ها اومد وتوسط فامیلمون که هم خودش عضو شده هم خانمش می خواست منو وارد کنه حتی اسم وآدرس من رو وارد کردوثبت کرد ولیکن پول همراهم نبود موند برای بعد من طی این چندساعت بحث وبررسی وخواندن نظرا و ارسال نام شرکت تلفیق وهنر به وزارت صنعت ومعدن30006082دیدم که نوشته شرکتی به این نام ثبت نشده شماهم می تونید این کارو بکنید متا سفانه فامیل ما چند نفراز بستگان بنده رو تو این کار آورده که خداازش نگذره از شما خواهش می کنم حتی پرزنت هم می شید درابتدا قبول نکنید بیایید بحث وبررسی کنید بعد واقعا این انصاف نیست پول یه عده بنده خداکه سگ لرزه می زنن پول دربیارنو بخورید آخه این چه تجارتی یه روز تعداداین نفرات تموم میشه خوب اون بنده خدا کی رو بیاره زیر شاخش چون پرزنت کن با ماشین جک اومده بود دلیل نمیشه که حتما پول دار شده شاید اجاره ای بوده از ماگفتن بود خودتونو درگیر این کار نکنید و باآرامش زندگیتونو بکنید انسانهای موفق کسایی اندکه با تلاش خودشون به کسب و کارو درآمد برسن نه با دروغ جیب فامیل وآشناو دوستانشونو خالی کنن تا بتونن درصد بگیرن
خدا قوت دانشجوی رشته فقه وحقوق
رحمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۱
0
0
شرکتی کذب ودروغین، خانه مان سوز و باعث فروپاشی اساس خانواده ها وخیلی جداییها. (وسلام)
خود من چون ازم درخواست شد وقبول نکردم الان مدتهاست نزدیک ترین فرد خانواده ام باهام قطع رابطه کرده است.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۲
0
0
با سلام من مطمئن هستم این شرکتها هیچ کدام درست کار نمیکنند چون اولا صنایع دستی اگه میخواد رشد کند همون پولی که به ویزیتور میده نمایشگاه برگزار کنه حتما کسانی هستند استقبال کنند .
این شرکتها اجناس را از طریق عضو گیری و آموزش به چند برابر به فروش میرسانند وفقط سود ناچیزی به افراد میدهند
بعدش هم این پول مثل سیل خیلی از زندگها را خراب کرده آب که بد نیست مایع حیات موجودات است ولی وقتی سیل میشه بازم مایع حیات است یا خیر
یاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۴
0
0
با سلام
من چند شب پیش پرزنت شدم ولی خرید نکردم
چند شبه تو کافه ها جلسه میزارند و با من صحبت میکنند هر چه بیشتر میکند من کمتر میپذیرم به نظرم کلاهبرداریه اصلابا غقل جور در نمیاد و خواهشا زود خرید نکنید داخل اینترنت هر چی گشتم همش خبر بد بود و کلاهبرداری .داخل سایت صنعت هم مجوز نداشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
پرطرفدارترین