کد خبر: ۶۵۳۳۵۸
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
با حضور وزیر راه انجام شد

بهره برداری از ۵۶ طرح عمرانی ریلی با اعتبار۶۰۰میلیارد تومانی

با حضور وزیر راه و شهرسازی، آئین بهره برداری همزمان از ۵۶ طرح عمرانی در ۱۳ استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
بهره برداری از ۵۶ طرح عمرانی ریلی با اعتبار۶۰۰میلیارد تومانی

به گزارش بولتن نیوز، این طرح‌ها با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال در استان‌ها و نواحی هرمزگان، اصفهان، تهران، کرمان، یزد، شمال شرق ۲، خراسان، شمال شرق ۱، شمال غرب، جنوب، لرستان و فارس بهره برداری شده است.

بهسازی سالن ctc سالن سیرجان، نصب تراک محور ایستگاه جنت آباد هرمزگان، خط دوم خطوط ساسان - شبنم، و خط دوم سیستان - اصفهان و اصفهان - ایرانکوه، بازسازی خط رنگان - ابیازن به طول ۲۲ کیلومتر، احداث و راه اندازی ترن واش واگن‌های مسافری، بازسازی خطوط ۱ و ۲ واگن خانه ایستگاه تهران، احداث تقاطع غیرهمسطح کیلومتر ۱۹ اسلام‌شهر، احداث پل زیرگذر ماشین رو باغ صالح در کیلومتر ۴۵ پیشوا - ورامین، بازسازی خط فرد بلاک تهران - ری، احداث خط فرعی مجتمع فولاد زرند ایرانیان کرمان، احداث خط عریض ایستگاه اینچه برون، احداث خط دوم میبد - ارژنگ در یزد، احداث مرکز تعمیرات لکوموتیو مشهد، نصب آسانسور و پله برقی در ایستگاه سمنان و شاهرود، بازسازی سکوی اول ایستگاه‌های خرمدره و میانه و زنجان، بازسازی خط بلاک قارون - بیشه به طول ۱۷ کیلومتر و همچنین احداث دیوار گارد بلاست حدفاصل رودک - ازنا در لرستان، مهمترین طرح‌هایی بود که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ایستگاه راه آهن تهران و به صورت ویدئو کنفرانس در نواحی ۱۳ گانه کشور به بهره برداری رسید.

برای مشاهده مطالب اقتصادی ما را در کانال بولتن اقتصادی دنبال کنیدbultaneghtsadi@

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین