کد خبر: ۶۵۰۱۴۹
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
با دستور وزیر صنعت؛

شرکت‌های بزرگ معدنی به کمک سیل زدگان شتافتند

با دستور وزیر صنعت و پیگیری‌های ایمیدرو، چهار شرکت بزرگ معدن و صنایع معدنی به هموطنان سیل زده کشورمان شتافتند.
شرکت‌های بزرگ معدنی به کمک سیل زدگان شتافتند

به گزارش بولتن نیوز، با توجه به سیل اخیر در استان‌های جنوب شرقی کشور، وزیر صنعت، معدن و تجارت به بخش‌های مختلف دستور داد تا برای حل مشکلات سیل زدگان، تمهیدات لازم را بیندیشند.

با پیگیری‌های رئیس هیأت عامل ایمیدرو، شرکت‌های ملی صنایع مس، گل گهر، چادرملو و فولاد خوزستان، به یاری سیل زدگان استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان شتافتند.

اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی و در اختیار قرار دادن ماشین آالات سنگین این شرکت‌ها به هموطنان سیل زده، در قالب مسئولیت اجتماعی و کمک به هموطنان عزیز آسیب دیده از سیل در حال انجام است. گفتنی است در سیل فروردین امسال، با پیگیری‌های ایمیدرو نیز شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی، ۱۰۰ میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند.

برای مشاهده مطالب اقتصادی ما را در کانال بولتن اقتصادی دنبال کنیدbultaneghtsadi@

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین