کد خبر: ۶۱۶۹۸۱
تعداد نظرات: ۶۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
به کمک شبکه سه راه اندازی شد
در پویش صاحب خانه خوب که به کمک شبکه سه سیما راه اندازی شده از مستاجران خواسته شده است نام صاحب‌خانه‌ای که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی اجاره‌بها را افزایش نداده است برای برنامه ارسال کنند.

گروه اجتماعی: در پویش صاحب خانه خوب که به کمک شبکه سه سیما راه اندازی شده از مستاجران خواسته شده است نام صاحب‌خانه‌ای که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی اجاره‌بها را افزایش نداده است برای برنامه ارسال کنند.

پویش مردمی  صاحب خانه خوب


به گزارش بولتن نیوز، تمامی مستاجران با درک مسائلی چون افزایش قیمت کالاهای مصرفی و بهای ملک و هزینه های عمومی که موجرین را نیز تحت فشار قرار داده است و افزایش سه تا چهار برابری قیمتها در یک سال گذشته و تحت تاثیر افزایش قیمت دلار از 4200 تومان به بیش از 13 هزار تومان در اقدامی جالب به کمک شبکه سه با راه‌اندازی پویشی با عنوان «صاحب خانه خوب» از مالکان مسکن می‌خواهد با توجه به مشکلات اقتصادی در سال جاری، میزان اجاره‌ بها را افزایش ندهند یا افزایش حداقلی دهند. در این پویش همچنین از مستاجران خواسته شده است نام صاحب‌خانه‌ای که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی اجاره‌بها را افزایش نداده است برای برنامه ارسال کنند.

****خبر جدید حاکی از آن است که
همزمان با آغاز فصل نقل‌ و انتقالات بسیاری از مستاجران پس از شنیدن ارقام سر به فلک کشیده اجاره‌بها و پول واحد مسکونی مورد نظر خود، یا قادر به یافتن مسکنی مناسب نیستند و در نهایت بسیاری از آنها مجبور به انتقال به محله‌هایی با قیمت پایین‌تر یا حتی حاشیه شهرها شده‌اند. وخامت بازار مسکن به حدی است که حتی برخی از مستاجران نیز به مهاجرت به شهرهای کوچک‌تر روی آورده‌اند.


امسال اما با توجه به افزایش شدید قیمت ارز طی یک سال اخیر و همچنین افزایش نرخ تورم و گران شدن سایر کالاها، قیمت اجاره مسکن به خصوص در شهرهای بزرگ نیز با افزایش بی سابقه ای روبرو شده است.


بسیاری از مستاجران که مدت اجاره سالانه آنها به پایان رسیده قادر به یافتن مسکنی مناسب نبوده و بسیاری از آنها مجبور به انتقال به محله هایی پایین تر یا حتی حاشیه شهرها شده و برخی نیز به مهاجرت به شهرهای کوچک تر روی آورده اند.

****وظیفه دولت در مقابله مشکل اجاره بها


مشکل افزایش قیمت اجاره بهای مسکن آنقدر جدی شده که دولت و مجلس ایران در هفته های اخیر تلاش داشتند سقفی برای افزایش اجاره توسط مالکان تعیین کنند که البته این تلاش به جایی نرسید.


اکنون تلویزیون دولتی ایران با راه اندازی پویشی با عنوان «صاحب خانه خوب» از مالکان می خواهد با توجه به مشکلات اقتصادی در سال جاری، اجاره بها را افزایش ندهند یا افزایش حداقلی دهند. در این پویش همچنین از مستاجران خواسته شده نام صاحب خانه ای که رعایت شرایط کنونی را کرده و اجاره بها را افزایش نداده اند عنوان کنند.


معلوم نیست این طرح تا چه اندازه با استقبال صاحب خانه ها روبرو شود؛ اما به نظر می رسد مشکل مسکن در ایران با چنین طرح هایی رفع نخواهد شد و دولت باید سیاست هایی اصولی و درست در این زمینه تدوین و اجرا کند.

****پویش مردمی صاحبخانه خوب چگونه توسط شبکه سه آغاز شد؟


شما می توانید در ویدیو زیر نحوه افتتاح پویش مردمی صاحبخانه خوب توسط شبکه سه سیما را مشاهده کنید.

برای دیدن فیلم کلیک کنید

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۱
sajad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۳:۳۰
0
0
سلام خدمت همه کسانی این نوشته رو میخونن من یک مستاجر تو اسلامشهر هستم که صاحبخانه من بچه های صداسیما هستن قسمت جالبش اینه که آقای علیخانی عزیز راجب این پویش توی عصرجدیدتبلیغ میکنه،،صاحبخانه من از بچه های ضبط عصر جدید هست که نذاشت من حتی واسه ۲۰روز خونه پیدا کنم بعد وسایلمو جمع کنم من وسایلم تو خیابون هست و خونه جدیدم رو ۳۰تیر تحویل میگیرم خواهشن نمک رو زخم مردم نریزین ممنونم از شما آقای آقائی
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۱:۰۸
0
0
سلام تو این دوره زنونه واین همه گرونی ادم خوب کم پیدا میشه ولی خداروشکر خدایه نفر از خوب هاروسر راه ما قرار داد والان صاحب خونه ماست ماساکن اندیشه فاز۱ هستیم میخوایم ازش تشکرکنیم اقای رضا امتیازی اشفته ممنون بابت محبت وانصافت امیدوارم خونه های بیشتری بخری ومستاجرای زیادتری شانس بیارن شما صاحب خونشون بشی ممنون
مدیر پایگاه خدا خیرشان بدهد
خداداد شعبانزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۸
0
0
صاحب خونمون با ما راه اومد امسال فقط صد تومان به کرایه ما اضافه کرده خدا خیرش بده
ما ساکن بومهن تهران هستیم
یونس اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۷
0
0
سلام اگه بگم باورتون نمیشه صاحب خونه مون بدون هیچ کرایه و پول پیشی گذاشته تو خونه ۱۵۰ متریش بشینیم.خونه خودش تهرانه و ما ورامین میشینیم همین جا ازشون تشکرررر میکنم .خدا خیرشون بده .اسم صاحب خونمون اقای صابری هست ‌.
مدیر پایگاه خدا خیر در دنیا و آخرت به ایشان بدهد
مستاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۲۲:۵۱
0
0
سلام من میخوام از صاحبخانه عالی که دارم ازطریق برنامه خوب شما تشکر کنم ..خدا خیرشون بده ...حاج خلیل کنعانی از شهرستان اقلید استان فارس یه مرد شریفه که حدود ده تا خانواده را سرپناه داده و الان چند ساله که هیچ مبلغی را به کرایه ها اضافه نکرده ... من خودم یکی از مستاجر های ایشونم و تو ساختمانی که ما زندگی میکنیم همه از ایشون خیلی راضی ان ..خدا هم راضی باشه ..لطفا پیام مرا با اسم ایشون تو برنامه اتون بخوانید تا شاید ذره ای قدردانی کرده باشیم
مدیر پایگاه درود خداوند بر چنین انسانهای شریفی
امیرانصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۱:۰۸
0
0
تشکر از اقای ابوالفضل ملک محمدی واقعا انسان شریف و نمونه صاحبخانه خوب که نه بلکه عالی هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۱
0
0
ای کاش برای تمام مشکلات کشور مانند خدمت سربازی و بیکاری نیز صداوسیما پویشی طراحی و اجرا می کرد .
ناصر صادقي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۸
0
0
سلام.من يك صاحبخانه هستم.به مدت 2 سال(96 و 97) يك واحد 60 متري را به مبلغ 220000 (دويست و بيست هزار تومان) كرايه دادم.امسال از مستاجر خواستم كه بيشتر بدهد .جالب اينجاست كه ماه بعد 230000 كرايه داد و گفت اين هم كرايه بيشتر كه من وقتي كرايه را شمردم و يادداشت كردم خيلي ناراحت شدم و ميخواستم عذر او را بخواهم و با خود فكر كردم كه بهتر از امسال نيز با اين مبلغ او خوشحال باشد. صادقي از يزد
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۱۸
0
0
احب خانه من یک آدم بی انصاف است که 6ماهه روی پول پیشم 30ملیون اضافه کرده خیلی انصاف است هیچ رحم و مروتی ندار اونم تو مسکن مهر پاکدشت
علیرضاااحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۳
0
0
سلام وعرض ادب
ممنون ازسایت خوبتون
صاماجناببس اقای محسن تبسیارمردوبزرماجناببسیارمردوبزرگی هستند
امیدوارم کوعنایتحالشون خدای بزرگ همیشه شامل حالشون بشه
ازایشونسپاسگزاریم وبهترینهاروبراشون میخوایم
منصوری از اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۸
0
0
سلام از صاحب خانه خوبمون آقای محمدرضا حلاجی و خانواده ی محترمشون کمال تشکر را دارم . خیلی هوامونو دارند خدا خیرشون بده
باصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۶
0
0
سلام ۲سال مستاجر یک خانم بازنشسته فرهنگی بودیم که بسیار صاحبخانه خوبی بودن و ۲ سال با همان پول پیش و کرایه اولیه که نسبت به سایر اجاره خانه ها ناچیز بود زیر سایشون زندگی کردیم خدا حفظشون کنه جای مادر ما بودن ‌‌(اسمشون خانم بشیر شهر کاشان )
علیرضااحمدی مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۴
0
0
سلام وعرض ادب واحترام
ممنون ازفرصتی که دراختیارماگذاشتید
صاحب خانه ما جناب اقای محسن تولایی مردبسیارشریفی است ماخیلی خوش شانس بودیم که مستاجر ایشون شدیم
بهترین ها رو براشون آرزو میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۸
0
0
صاحب خونه خوب خیلی کم پیدا میشه یا همش الکی نمونش صاحب خونه ما هنوز سر سال نشده ۵ میلیون گذاشته رو پول پیش و ۶۰۰ هم گذاشته رو کرایه تازه یک ماه مانده میگه باید بدید
فرزین فرحبخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۲
0
0
سلام.برنامه جذابی است.صاحبخانه ما واقعا انسان والامقامی است .چها رسال است که کرایه را علی رغم اعتراض من افزایش نداد ه.فقط امسال مقدارجزیی به آن اضافه کرده است.جا دارد که ازایشان یعنی آقای پرویز نیکبخت قدردانی شود.بنده ساکن اهواز هستم.
سید علی دیباجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۱
0
0
باسلام و عرض ادب و احترام
بدینوسیله تشکر و سپاس خود را از صاحبخانه ی خوب خود به نام عالم جلیل القدر جناب اقای حجت الاسلام سید علی ابطحی اعلام می دارم چون علی رغم افزایش اجاره بها در کشور ایشان هیچگونه تغییری در اجاره بهای امسال ندادند و این باعث رضایت ما گردیده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۲
0
0
دولت باید کاری کنه که همه صاحب خانه بشن تا کی مستاجری وصاحب خونه بد یا خوب باید داشته باشیم دولت باید مشخص کنه قیمت خونهاچقدره هرچقدر خونه گرونتر باشه به نفع بنگاه دار هاست دخل مملکت اسلامی نباید کسی مستاجر باشه
مصطفی تمدنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۴:۳۱
0
0
من ساکن محله بریانک تهران هستم سال قبل اینجا رو که ۲۳سال ساخته و به دروغ به من گفته بودن ۱۰ساله هست رو چون دیگه زمان نداشتم با ۱۰ میلیون پول پیش و یک میلیون اجاره امسال که میدونه نمیتونم مرخصی بگیرم و مجبورم با ۲تا بچه بمونم کرده ۱۵ میلیون ماهی ۲میلیون یعنی یک میلیون و صدو پنجاه هزار تومن اضافه کرده
به خداوندی خدا خودم ۲تا خونه داشتم یکیش رو ۳سال ثابت با ۸ میلیون پول پیش رهن داده بودم.حالا تو سن ۳۲سالگی با۲تابچه باید چیکار کنم
مدیر پایگاه توکل به خدا داشته باشید و ان شاء الله خداوند کمکتان خواهد کرد و این صاحبخانه بی انصاف هم مطمئن باشید جواب خود را خواهد گرفت و روزی پشیمان خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۱
0
0
با سلام.من میخواستم از صاحبخانه خیلی خوبمان تشکر کنم.ما 8ساله خونه ای 4خوابه توی خیابان شریعتی دستمان است؛با توجه به وضعیتمان؛صاحبخانه در این مدت نه پول پیشمان را اضافه کرده نه اجاره.اینطور صاحبخانه هایی کم گیر میا.امیدوارم خدا هرچی میخواد بهش بده.خانه هاشم هزار برابر بشن؛تا دست مثل ما رابگیرد.من چون ازشون اجازه نگرفتم؛از بردن اسمش معذورم.
محسن حافظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۱
0
0
صاحبخونه ما آقای محمود قانبیلی و همسر محترمشون خیلی با انصاف و خوب هستن ما شش ساله مستاجرشون هستیم و فقط 100 تومن اضافه کردن به کرایه خونه
خدا خیرشون بده ما ساکن بومهن هستیم
شیدا
|
Romania
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۲
0
0
صاحب خونه ی ما هم خیلی خوبه، امسال فقط ۵۰ تومن کرایه خونه رو اضافه کرده، خیلی خوبن مخصوصا خانومش، که بهترین زنه دنیاست و من عاشقشون هستم، اسم صاحب خونه ی ما خانوم و آقای روحانی هست.
فریبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۵۹
0
0
متاسفانه صاحب خونه های این دوره و زمونه اصلا انصاف ندارند .به عبارتی رحم ندارند.....
you
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۴۹
0
0
سلام صاحب خونه ما تو شهر بندرعباس ده میلیون به پول پیش اضاف کرده ۶۰۰هزارتومن هم به کرایه منم الان دارم دنبال خونه میگردم ان شا ا... که همه خونه دار بشن کسی محتاج سقف بالای سر نباشه
محمدرسول قلعه سفیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۲:۵۲
0
0
سلام.. آقای عابدین رشیدی از کوچصفهان استان گیلان نمونه یک صاحبخانه خوب هستن و ازشون ممنونم..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۲
0
0
سلام
محمدسلطانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۰:۴۹
0
0
باسلام وعرض ادب خدمت دست اندرکاران برنامه صاحبخانه خوب بنده محمدسلطانی ازشهرمرزی بازرگان تماس میگیرم خواستم ازصاحبخانه عزیزم جناب محمدرضاپندارتشکرنمایم که حدود۳سال زحمت بنده راکشیده علی رغم اصراربنده نیزحاضربه افزایش کرایه نشدند.ناگفته نماندبخاطریدک کشیدن کلمه منطقه آزاداجاره خانه هابی داد میکنددست چنین آدمهایی رابایدبوسید.
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۳:۲۳
0
0
سلام صاب خونه ماعالیه قراردبود30تومن رهن بده خونرو ولی شرایطمون جور نبود گف فقط3تومن بدید البتهدفعلا3ماهه بدون قرار داد نشستیم ندادیم اونم هنوز ممنونم
علی اصغرربیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۸
0
0
من هم صاحبخانه ای دارم بی نظیر.مهربان ودلسوز مثل برادربزرگ تمام کاستی های من کوچک راندیده یابهتربگویم انقدربزرگوار ه که نمی خواد ببینه . من باهیچ چیز نمی توانم خوبی این مردبزرگ را جبران کنم ..ازخدای بزرگ خوشبختی بچه هاش رو خواهانم..نام این بزرگمردحاج علیرضا اسلامی ...خدا خیرش بده
خلیلی تهرانسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۱:۳۲
0
0
سلام ، صاحبخانه ما آقای غلامرضاعینی و همسرشون خانم گوهری ،از بی نظیر ترین صاحبخانه ها هستند چونکه توی این ۴ سالی که ما مستاجرشون هستیم بی نهایت لطفشون شامل حال ما شده ، سال دوم اصلا وابدا برای تمدید خونه نیومدن و ما طبق روال سال قبل نشستیم ، سال سوم و چهارم هم اصلا سخت نگرفتن و
چون شرایط مارو دیدن مبلغ خیلی کمی از ما اجاره گرفتن و تازه به ما دلداری دادن که نگران هیچی نباشیم
چرا که این شرایط زود گذره، خدا ایشالا واسشون بسازه و بهترین ها همیشه توی زندگی نصیبشون بشه چون که لیاقتشو دارن، سپاسگذارم
ل ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۵
0
0
سلام بنده شخصی را میشناسم که یک فرزند بیمار دارد (با اراعه مدارک)ودرامدش صرف هزینه های بالای پزشکی میشود مستاجر بوده و۱۰ تمن بیشتر پول رهن ندارد لطفا اگر صاحب خانه ای را میشناسید که توان یاری اش را دارد لطفا در این شرایط اضطراری کمک نمایید... سپاس فراوتن
مدیر پایگاه سلام اطلاعات بیشتری در اختیار بگذارید کدام شهر ، کدام محله، چند نفرند
زهراعابدینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۴
0
0
سلام صاحبخونه ی من نامشون آقای علی محمد محمدزاده اس ماساکن مشهد هستیم ایشون فوق العاده به مالطف داشتن ۴ ساله بدون رهن ازاول عروسیمون خونشون میشینیم هرسالم مبلغ ناچیزی به مااضاف کردن واین باعث شده روی مافشار زندگی تاثیری نداشته باشه ازخداوند میخام هرچی میخاد به خودش وخونوادشون بده .
مریم جلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۲
0
0
سلام من نزدیک دو سال ازدواج کردم الآن با یه پسر چهارماهه تو یه اتاق تو خونه ی پدر شوهرم زندگی میکنیم خواستم بگم خیلی سخته واقعا سخته نمیدونم تا کی میتونم تحمل کنم خواهش میکنم واسمون دعا کنید بتونیم خونه درست کنیم الآن نمیدونم صابخانه دارم یا نه
نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۲:۱۸
0
0
با سلام
صاحب خانه ما آقای کاظمی یه فرشته ی به تمام معناست که خداوند آن را روی زمین فرستاده یک صاحب خانه خوب و عالی است که هیچگونه مشکلی برای ما پیش نیاورده، نه اجاره و نه رهن اضافه کرده و در این دوسالی که ما در خانه او هستیم هنوز یکبار هم نیامده ایرادی بگیرد. خداوند پشت و پناه خودش و خانواده ش باشد. از شیراز
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۷
0
0
با سلام خدمت شما آقای علیخانی پویش خوبی راه انداختی دستت درد نکنه ولی من صاحب خونه خونش رو میخواد و بهم گفته که باید خونشو خالی کنم وبا این پولی که دارم برا رهن خونه‌‌.خونه گیرم نمیادو بخاطر اقساطی که دارم نمیتونم کرایه بدم
رفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۸
0
0
به لطف خدا و ادم های خوبی که اطراف ما هست .ما بهترین صاحب خونه خوب رو داریم که همه شرایط ما رو درک می کنه بنام سید محمد جوادموسوی شهرکی ،ساکن استان فارس شهر مرودشت
علی بدخشان
|
Canada
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۰
0
0
صاحب خانه، صاحب خانه هست، این ارتباطات و تعاملات خوب و یا بد هست که صاحب خانه و یا مستاجر را به نظر خوب و یا بد می کند.
مثال می زنم، ببینید، من صاحب خانه خوبی هستم و یا بد!
در تاریخ ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ خانه ای تازه خریده بودم و آن را بازسازی کردم. تر و تمیز تحویل یک مستاجر که می گفت ارتشی هستم، دادم، بعدا مشخص شد، که ایشان ارتشی نیستند.
با صدا موتورش همسایه ها رو اذیت می کرد. حتی بعد از ساعت ۱و ۲ بامداد، موقعی که همسایه ها اعتراض می کروند،دعوا می کرد. همسایه های من هم واقعاً همسایه های خیلی خوبی هستند، و محله ما بی سرو صدا
زمان موعد هم خانه را تحویل نداد، و ۵بار از من پول رهن گرفت تا خانه ای جدید اجاره کند، یکبار هم خانه گرفت، اما نرفت. ۵بار به بهانه های مختلف از من مهلت خواست، من هم ترحم کردم و مهلت دادم، البته هیچ اجاره ای هم ایشان ندادند.بعد از دو ماه و ۱۰ روز(علاوه بر یکسال اجاره)خانه رو تحویل گرفتم. آن هم چه خانه ای، روشویی شکسته، پرده ها پاره، دیوارها لک و خط خورده، لامپ ها شکسته، قفل یکی از درها شکسته، شیشه دستشویی شکسته، آشغال و خاک در حد ۲سانت در حیاط و پارکینک، جالب تر اینکه، در پارکینگ، بخاری چوبی روشن می کرده.
به نظر شما با چنین مستاجری چگونه باید رفتار کرد!
من که سپردمش به خدا، خودم تمامی آشغالها را جمع کردم، شستم، جارو کردم. خانه رو تمیز کردم.
از ۳۰ میلیون رهن کامل، ۸م تومانش مانده، آن هم برای تسویه گاز و برق و...، الان ۷روز هست، کلید ها رو تحویل گرفتم، هنوز برای تسویه حساب نیومده، جواب تلفن ها رو هم نمیده، بخدا تصمیم گرفتم، خانه رو خالی نگه دارم، و به هیچ کس اعتماد نمی کنم، چون واقعا آدمها رو نمیشه شناخت.
کمپینگ مستاجر خوب هم راه اندازی کنید. ممنون
لیلا باقری
|
Ukraine
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۳
0
0
سلام
به نظرمن صاحبخانه خوب وجود ندارد
یکی از اقوام ما صاحبخانه اش حتی بهش اجازه نداد که خانه پیداکند ودارد بیرونشان میکند
اسم صاحبخانه شان دهباشی هست
از اصفهان
اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۹
0
0
باسلام وخداقوت.میخواستم تشکرکنم ازصاحبخونه خوبمون اقای فرهانی که امسال 50 هزارازکرایه مان کم کرد.خداوندخیرشان دهد.ماتهران پیروزی کوچه غلامعلی شرقی هستیم
بهنام شمس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۳:۳۱
0
0
با سلام . صاحب خانه ما آقای غریبعلی عربی نمونه بارز یه انسان واقعی و شریف است .ما ساکن کرجیم و باتوجه به قیمت های بالای رهن و اجاره در کرج. هیچی اضافه نکردن و با قیمت پارسال منزلشون و بما دادن. از خدا آرزوی سلامتیشون و داریم.
SARA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۲۲:۵۷
0
0
باسلام خدمت همه عزیزان
من از همه صاحبخانه هایی که اجاره بهای منزلشان را در حد توان مستاجرشان نگه میدارند تشکر میکنم ولی بعضی مستاجرها از مهربانی صاحبخانه سوء استفاده میکنند چراکه بعد از چند سال دیگر کسی با این مبالغ به آنها خانه نمی دهد حالا اگر صاحبخانه به اجاره نیاز مبرم پیدا کند یا بخواهد مستاجر را بلند کند مستاجر چون جا گیرش نمی آید خانه را تخلیه نمیکند و با صاحبخانه درگیر میشود بایستی به این مسئله نیز توجه شود. تشکر
حسن کبیری فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۳
0
0
سلام خدمت همه عزیزان و خدمتگزاران مردم، که مرحله پویش صاحب خانه خوب را راه اندازی کردند ،چون وجدان خیلی از صاحب خانه ها بیدار شد.
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۰
0
0
با سلام و احترام ، و بسیار ممنونم از شما عزیزان در صدا و سیما که این برنامه خوب را راه اندازی کردید. تا فرصتی پیش بیاد تا افراد خوب و با معرفت تشکر کند . من مشهد زندگی می کنم صاحب خانه من فقط امسال سه میلیون به رهن اضافه کرد من خیلی از ایشان ممنونم و پدر و مادر ایشان در قید حیات نیستند همه روزه در حرم امام رضا (ع) برای پدر و مادرشان دعا می کنم و از خداوند می خواهم روحشان را شاد بفرمایید و خوش به سعادتشان که چنین فرزندان خوبی دارند.
ممنونم
Vpahid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۴۱
0
0
سلام من یه کارگر ساده هستم از رشت ک بعضی روزها سرکار هستم بعضی روزها هم نداریم،یکسال هست ک ازدواج کردم.هنوز هیچ چیزی برای زندگیمان نخریدیم.صاحب خونه ما پیش پول رو بهش 10میلیون دادیم،امسال دومیلیون زیاد کرد با ماهی 400،اصلا نمی رسم.یه آدم خیر پیدا بشه سر یه کار خوب بزم.
حسن کبیری فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۸:۰۴
0
0
سلام من هم از صاحب خانه خوب ام تشکر کرده بودم ولی شما همه صحبت های من را نگذاشتید؟ چراااااااااا
مدیر پایگاه

سلام احتمالا اشتباه می کنید چون من نگاه کردم جز این نظر ، نظر دیگری از شما ثبت نشده است 

قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۰:۳۰
0
0
با سلام
من هم جا داره از صاحبخونه خوبمون حاج خانوم بتول پشم فروش و پسرشون حمید رسافر که لطف کردن امسال مبلغ کمی برای ما اضافه کردن تشکر کنم.
انشالله سالم و سلامت باشن.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۸
0
0
سلام من پریسال با 20تومان رهن مستاجرشدم پارسال 20رهن 200اجاره کرد امسال 20رهن 700 اجاره وگرنه میگه خوش اومدی البته صاحبخانه من خونه ندیده بود وتازه کار موقعیکه بخاطر پول اضافی هرسال بخواهد مستاجرجدید بیاره خونه زودترخراب میشه ولی هستن کساییکه ازقدیم صاحبخانه بودن وبه مستاجراش میگه تو خونه منو خوب نگهدارنمیخاد چیزی اضافه کنی امیدوارم واسه من نیز همچین صاحبخانه ای پیدا بشه ازگنبدکاووس
حسن کبیری فر
|
United Arab Emirates
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۲
0
0
با عرض سلام و خدا قوت خدمت عزیزان که پویش صاحب خانه خوب را راه اندازی کردند. این پویش وجدان خیلی از صاحب خانه ها را بیدار کرد.
مستاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۸
0
0
صاحبخونه منم اینقدر خوبه ۵ ماه زودتر میخواد بیرونمون کنه تا خونشو بیشتر اجاره بده وقتی هم دید که ما زیر بار نمیریم فلکه آب واحد خونه ما رو قطع کرد.یه آدم چقدر میتونه یزیدوار زندگی کنه که آب رو روی مستاجرش قطع کنه.
حاجی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۰:۱۲
0
0
حاجی زاده م از خراسان جنوبی حدود 5ساله که مستاجر حاج آقای علی آبادی هستیم بسیار صاحبخانه باانصاف ومدبری هستن وبا ما کنار اومدن خداوند تن سالم به خود وخانوادهشون عطا کنه وبرکت به مالشون بدهد
طاهره اسماعیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۶
0
0
با سلام من هم از صاحب خانه خوبم جناب اقای عزیز قلی هلاکویی و سر کار خانم عفت ریسی که واقعا چند سال است ما مستاجر آنها هستیم، واقعا خیلی انسان های شریف و با وجدان هستند. انشاالله که خداوند پاداش گذشت شون بده.
یعقوب تقی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۳
0
0
سلام خسته نباشیدمن یه صاحب خانه خوب دارم به نام اقای امیرلواسانی که چندساله خونشوبدون اجاره بهم داده توش نشستم چون درتهران کسی راندارم غریبم مادرم هم مریضه هرچی کارمیکنم واسه مادرم میفرستم میخواستم ازاقای امیرلواسانی خیلی خیلی ممنون باشم ولی الان خونشوواسه فروش گزاشته اگه خونشوبفروشه من نه جایی رادارم برم ونه پولی دارم که بخوام خونه رهن کنم میخواستم بگم اگه میتونیدبهم کمک کنیدتااواره کوچه وخیابان نشم خیلی ازتون ممنونم
عباس اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۲
0
0
با سلام،من یه صاحب خانه‌ی خوب دارم به نام اقای خسرو یوسفی که ۱۲ ساله مستاجر آنها هستیم...و در طی این ۱۲ سال رهن و اجاره‌ی ما را خیلی زیاد نکرده است و میخواستم ازین طریق از ایشان تشکر کنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۰:۱۱
0
0
سلام
میخواستم از صاحب خانه خودم تشکر کنم بخاطر اینکه در یک سال پول پیش خانه اش را دوبرابر کرده ما ایرانی ها قدرت داشته باشیم از پشت سر میبریم مقصر مسئولین نیستن خود مردم به همدیگه رحم نمیکنن
جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|