کد خبر: ۶۱۴۶۳۰
تاریخ انتشار:
سخنگوی اورژانس کشور

۶ کشته بر اثر واژگونی اتوبوس در هرمزگان

سخنگوی اورژانس کشور از واژگونی مرگبار یک اتوبوس در هرمزگان خبر داد.
۶ کشته بر اثر واژگونی اتوبوس در هرمزگان

به گزارش بولتن نیوز، مجتبی خالدی (سخنگوی اورژانس کشور) درباره جزییات حادثه واژگونی اتوبوس گفت: روز گذشته جمعه ۳۱ خرداد ماه در محور بندرعباس حاجی آباد هرمزگان ساعت ۱۵:۳۸ یک دستگاه اتوبوس واژگون شد.

وی ادامه داد: در این حادثه ۴۳ نفر مصدوم شدند که توسط ۸ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: براثر این حادثه متاسفانه ۶ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

برای مشاهده مطالب اجتماعی ما را در کانال بولتن اجتماعی دنبال کنیدbultansocial@

منبع: ایلنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین