کد خبر: ۵۷۸۰۲۸
تاریخ انتشار:

یک پرسپولیسی دیگر بازی با ماشین‌سازی را از دست داد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت بازی فردای تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز را از دست داد.
یک پرسپولیسی دیگر بازی با ماشین‌سازی را از دست داد

به گزارش بولتن نیوز، پس از مصدومیت شایان مصلح و غیبت او در بازی با ماشین‌سازی تبریز، سیامک نعمتی دیگر بازیکن این تیم هم بازی فردای سرخپوشان را از دست داد.

نعمتی امروز به صورت لنگان ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد و به دلیل مصدومیت همراه با پرسپولیس به تبریز نخواهد رفت.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین