کد خبر: ۵۷۶۹۲۶
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

ارکستر سمفونیک تهران راهی تبریز می‌شود

ارکسترسفمونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی چهارم و پنجم آذر در تبریز به اجرای برنامه می‌پردازد.
ارکستر سمفونیک تهران راهی تبریز می‌شود

به گزارش بولتن نیوز، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در ادامه سفرهای استانی خود چهارم و پنجم آذر در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز (خاوران) ساعت 21 روی صحنه می‌رود.

در این اجرا قطعاتی از آنتوان دورژاک: آوای اسلووانی، یوهانس برامس: رقص مجار شماره 1، حسین دهلوی: بیژن و منیژه، فکرت امیروف: کردی افشاری، ماکس اشتاینر: بر باد رفت، علی بیرنگ: درد ممتد، عرفان وکیلی: آذربایجان فرزند ایران، یوهانس برامس: رقص مجار شماره 5 و شهرداد روحانی: فریاد تهی توسط هنرمندان ارکستر نواخته می‌شود.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز چهارم و پنجم آذر ساعت 21 به اجرا می‌پردازد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: ارکستر ، سمفونیک ، راهی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین