کد خبر: ۵۷۱۸۵۴
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

رونالدو:یوونتوس شایسته برد مقابل امپولی بود

ابرستاره پرتغالی بیانکونری از پیروزی تیمش مقابل امپولی در هفته دهم کالچو ابراز خوشحالی کرد.
رونالدو:یوونتوس شایسته برد مقابل امپولی بود

به گزارش بولتن نیوز، شب گذشته در نخستین سری از مسابقات این هفته سری آ با نتیجه 2 بر یک از سد امپولی عبورکرد.

در این مسابقه رونالدو دبل کرد و هر دو گل تیمش را زد.او اظهار داشت:بازی خیلی سختی بود.بعد از بازی در لیگ قهرمانان اروپا، کمی خسته بودیم.در نیمه دوم بیشتر صاحب توپ شدیم.موقعیت‌های زیادی هم داشتیم و به همین خاطر با شایستگی برنده شدیم.

وی افزود:هفته‌ مهمی را پشت سرگذاشتیم.یک بازی رویایی را برابر منچستریونایتد انجام دادیم و امروز نیز مقابل امپولی که بسیار جنگنده بود و شرایط بازی را سخت می‌کرد، به خوبی برنده شدیم.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: امپولی ، رونالدو ، اروپا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین