کد خبر: ۵۶۶۷۷
تعداد نظرات: ۸۹ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

جناب شجريان! چرا حالا نمی خوانید؟

عصر امروز نوشت:

هر روز بسياري از معترضان به سياست هاي كشور انگليس در خيابان‌هاي لندن و ديگر شهرهاي اين كشور به بدترين شكل "سركوب " مي‌شوند تا مدعيان وجود آزادي بيان در كشورهاي غربي و كساني كه سنگ اين كشورها را به سينه مي‌زدند، اين روزها رويي براي بيان ديدگاه هاي خود و "آفتابي " شدن در انظار عمومي نداشته باشند.

اما از همه اين مدعيان آزادي بيان در غرب كه بگذريم؛ بايد ديد اين روزها برخي "خواص فرهنگي " كشور ما كه پس از حوادث انتخابات 88 با پناه بردن به دامان كشورهاي غربي، سخنگوي بي جيره و مواجب آنها در پيشبرد اهداف شوم سياستمداران غربي شدند، اين روزها چه حرف براي گفتن دارند؟

اينكه حوادث اين روزهاي انگليس چقدر شباهت به حوادث 2 سال اخير ايران دارد و اصلا نوع درگيري هاي انگليس، هدف از تجمع ها، معترضين انگليسي و ... شباهتي با اغتشاشگران فتنه 88 دارند و جايگاه "حق " و "محق " در حوادث ايران و انگليس كجاست؟ جاي ساعت هاي تحليل و بررسي دارد و هدف از اين نوشته نيز بررسي اين حوادث نيست، اما نمي توان از يك نكته گذشت و آن اينكه برخي "هنرمندان " و به اصلاح "خواص فرهنگي " كشور كه پس از حوادث انتخابات 88 مهمان هر روزه شبكه هاي ضد انقلاب چون بي بي سي فارسي، صداي آمريكا و ... بودند و سخن از حمايت از مردم ايران در پيشگاه اربابان انگليسي و آمريكايي مي راندند، اين روزها از اين همه جهل و سطحي نگري و "شكايت به بيگانه بردن " پشيمان نيستند؟

محمد حسيني مجري تلويزيون، فرشيد منافي مجري راديو و "محمدرضا شجريان " از جمله معروف ترين هنرمنداني بودند كه پس از اتفاقات سال 88 به آغوش بيگانگان پناه بردند و البته سهم محمدرضا شجريان در برنامه هاي شبكه سلطنتي انگليس، بي بي سي از آن 2 نفر بيشتر بود تا جايي كه اين شبكه مستندي هم در ازاي خوش خدمتي شجريان به سياست هاي آنها براي وي ساخت.

مصاحبه‌هاي شجريان با بي‌بي‌سي فارسي، صداي آمريكا، سي‌ان‌ان، تلويزيون استراليا و ... به خوبي نشان داد كه شجريان هيچگونه اعتقادي به مباني اصلي نظام جمهوري اسلامي كه برآمده از خواست و اراده عمومي ملت ايران است ندارد، به گونه‌اي كه در مصاحبه تيرماه سال 1388 با شبكه بي‌بي‌سي فارسي به نوعي مواضع دولت دهم را به انتقاد گرفت و هتاكي‌هاي فراواني را نثار شخص رئيس جمهور قانوني مردم ايران كرد. وي در مصاحبه ديگر با همان شبكه كشور بريتانيا اين بار نه رييس جمهور بلكه مستقيما حضرت امام خميني (ره) آن يار سفر كرده را در تيررس سخنان نسنجيده خود قرار داد و از اين كه صدايش بر تصاوير پياده شدن امام راحل از هواپيما در سال 1357 از تلويزيون پخش مي‌شود به شدت انتقاد كرد و اعلام كرد كه من اين آهنگ را براي ايشان نخوانده‎ام!

شايد مهم ترين اقدامي كه شجريان در راستاي سياست هاي دولتهاي غربي انجام داد، خواندن تصنيفي بود به نام "زبان آتش "؛ تصنيفي كه سكانس آخر مستند بي بي سي فارسي در خصوص وي نيز به آن اشاره دارد و با پخش اين تصنيف مستند بي بي سي به پايان مي رسد، البته ديالوگ هاي آخر شجريان نيز جالب توجه است كه در پاسخ به سوال مجري كه مي پرسد: و آخرين ترانه اي هم كه شما خوانديد زبان آتش بود كه شعر مشيري بود و مدتها پيش گفته بود؟ اون چه ربطي به زمانه فعلي داره؟

شجريان: خوب بعد از انتخابات ما يه چيزايي ديديم كه حقيقتش ديدم كه بايد بگيم تفنگت رو بگذار زمين. آدم به روي برادرش كه آتش نميگشايد. حرف حسابي رو بايد جواب درست و حسابي داد.

وي در اين تصنيف مي خواند:
" تفنگت را زمين بگذار
كه من بيزارم از ديدار اين خونبارِ ناهنجار
تفنگِ دست تو يعني زبان آتش و آهن
من اما پيش اين اهريمني ابزار بنيان كن
ندارم جز زبانِ دل ، دلي لبريزِ از مهر تو "

و امروز مردم حق دارند بپرسند چرا شجريان تصنيفي با همين مضمون براي اتفاقات اخير انگليس نمي خواند تا خبرنگاران و مديران آزاد انديش! و مدعي حقوق بشر بي بي سي فارسي آن را با زير نويسي انگليسي از شبكه متبوعشان پخش كنند؟!

شايد اينكه شجريان فردي ايراني است و دليلي ندارد براي تقبيح و يا تشويق حوادث ديگر كشورها از هنرش استفاده كند، حرفي درست باشد، اما همين "ديگر كشورها " در آن ايام محرم دوره گردي‌هاي استاد بودند.

البته بماند كه آرمان انقلاب اسلامي و خميني كبير درباره هنر و هنرمند اين نبود، اما از اينكه نمي‌بايست شجريان و افرادي چون حسيني و منافي حرف هر چند "حق " خود را پيش "غير " مي‌بردند تا آنها نهايت سوء استفاده را از آنها و هنرشان ببرد، نمي توان گذشت.

جناب شجريان! اين هم، كشور و شبكه‌اي كه با نقاب حقوق بشري هرچه خواست از شما و دوستانتان سوء استفاده كرد؛ ببينيد حال و احوال اين روزهايشان را و بخوانيد تصنيفي ديگر و طرحي نو دراندازيد...

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۳
حمید
|
BELGIUM
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
31
27
من چند روز پیش به سیما نگاه میکردم و صدای بسیار دلنشین یک خواننده ( سالار عقیلی) را شنیدم که در یکی از دستگاههای بسیار زیبا میخواند . با خودم فکر کردم نوزایی مردم ایران همه حوزه ها را در بر گرفته است . مثلا در همین مسیقی سنتی . استاد شجریان در این سالهای اخر در اواز حرفی برای زدن نداشت وکارهایش تکرار بود و تکرار و ما نیاز به استعداد جوان صدای جوان و هنرمندان جوان داشتیم. که اتفاقا درست در چنین دورانی ایشان خود را بازنشسته کردند و عملا زمینه برای بروز استعدادهای جوان فراهم شد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
حمید دلبندم موسیقی نه مسیقی
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
آخه جمیدجان شما از موسیقی چی میدونی؟
میدونی داری در مورد کی حرف میزنی؟
میدونی کیو بازنشست کردی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
51
54
شجریان ایرانی است و برای ایرانیان می خواند. زنده باد محبوب قلب ایرانیان استاد شجریان
میدانم جناحی هستید و جرات انتشارندارید ولی حرف دلم را می گویم
پاسخ ها
فدایی رهبر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
........... هنرمند باید در خدمت ملتش باشد این بابا که همه کنسرتهایش در خارج برگزار میشه چه نسبتی با ملت ایران دارد ؟ هنرمند کسی هست که بدون عذر و بهانه در خدمت ملت باشد و هنرش را به انها عرضه کند . شما هم بهتر هست ببینی ایا این هنرمند محبوب شما اصلا برای شما پشیزی ارزش قائل هست باور نداری امتحان کن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
فدایی رهبر باشی و کم انصاف ؟شجریان در بسیاری از مناسبتها کولاک کرد از جمله در غم قربانیان بم !انصاف داشته باشید
ناشناس 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
شجریا ایرانی است اما در جهت منافع غیر ایرانی ها عمل می کند . به نظر من خیلی هم نباید به او پرداخت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
شجریان فقط وطن فروش و غربگرا است مشکل زیادی ندارد.
محمد یوسف
| UNITED STATES |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
شجریان از اول هم کسی نبود ، با امکانات دولتی و در همین رادیو و تلویزیون اوایل انقلاب مشهور شد و ما ایرانیان هم که عادت داریم به بت ساختن و از ایشان یک بت ساختیم و حالا هم که پشت پا زدنش به مردم را میبینیم نمیتوانیم این بت را شکسته ببینیم و باور کنیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
میزان حال فعلی مردم است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
شجریان مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و من چنین کسی را لایق احترام نمی دانم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
موافق حرف آقای "محمد یوسف" هستم.
اگر انقلاب نشده بود گوگوش و هایده و سایر رقاصه ها جایی برای خودنمایی به شجریان نمی دادند
ناشناس
|
SAUDI ARABIA
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
40
42
من از شما سایت تابناک گله دارم اصلا چرا نام این وطن فروشان را در سایت میگدارید وبه این فرو مایه ها بها میدهیداینان نه تنها خواص نیستند بلکه لکه ننگ دامان این مردمان وکشور هستند
پاسخ ها
علی
| NETHERLANDS |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
برادر ناشناس اولا این سایت بولتن بعد به تقل از عصر امروزه بعد وطن فروش خودتی که ملت را به سخره گرفتی
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
برو جناب علي كشكت رو بساب...
هنوز بچه اي..
مهدی
| SAUDI ARABIA |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
علی آقای گل مهم نیست کدوم سایت را نام ببری مهم اینه که چشمهات را باز کنی فرق هنر مند و....را بفهمی اینا بفهم مچید جان
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
دمت گرم علی جون
خوب زدی تو برجکش
مثتفي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
اين روز ها به وطن فروش مي گن آزاده ... به اباحه گري هم مي گن آزادي!
ناشناس
| FRANCE |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
دمت گرم علی
حمیدددددجون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
باریک ا.. خوب گفتی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
هر کی بر خلاف نظر شما حرف بزنه میشه وطن فروش میشه مرتد، کاش یکم معنی آزادی و آزادگی را از پیامبر، امام علی یا امام حسین یاد میگرفتین
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
36
27
آقا صدا و سیما صداشو تحریم کرد شما هم اسمشو دیگه نیارید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
صدا و سیما کار صحیحی نکرده است
محمد یوسف
| UNITED STATES |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
این مردک اینقدر از کاسه صدا و سیما خوردا تا بزرگ شد حالا هم صدا و سیما بعد از 30 سال یک کار درست در قبال این مردک کرده شما میگی اشتباه کرده ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
موافق حرف آقای "محمد یوسف" هستم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
14
18
ببخشید خواننده های انگلیسی باید بخوانند مگر شجریان وکیل مردم انگلیسه
پاسخ ها
مثتفي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
اين شد حرف حساب .. مگه انگليس وكيل مردم ايرانه
سرباز ولایت
|
UNITED STATES
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
14
9
. به نظر شما توی آمریکا یکی از هنرمندای هالیود یا خواننده های آمریکایی جراتش رو داره بیاد توی ایران و علیه آمریکا حرفی بزنه و بعد راست راست برگرده؟؟؟
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
18
16
با نظر علی آقا موافقم دیگر صدای ربنا را با نوای شجریان نمیشنویم مگر چه اتفاقی افتاد . شما هم او را دیگر مطرح نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
دمت گرم . وطن فروشها را باید دفن کرد. زنده باد ایران و شهیدان و امام شهیدان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
جناب آقای حسنی قرار نیست اتفاقی بیفتد ولی از قدیم گفته اند قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
وحيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
15
20
شجريان هم نون رو به نرخ روز ميخوره يه تصنيف هم الان بايد براي مردم خداجوي انگليس بسازه وبخونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
24
23
شجریان انقدر بزرگ هست که آدمهای کوچک نمیتونند ببینندش حیف صدای به اون پاکی که تو رسانه میلی پخش بشه
پاسخ ها
رضوان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
ملي نه ميلي.كي گفت تورسانه ملي نمي خونه رسانه ملي شجريان bbcفارسي ورنگارنگ وكومله و...
محمد یوسف
| UNITED STATES |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
رضوان +
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
چرا اتفاقا" کاملا" میلی اگر ملی بود صدای مخالف را هم ازش میشد شنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
والا وقتي طرف مقابل ميل شنديدن آمار انتخابات رو نداره و فرت و فرت مي گه تقلب شده و هيچ دليلي هم نداره واسش چرا بايد سازش كرد و اخبارشونو پخش كرد .. كل دنيا دارن ازشون دفاع مي كنن بسشون نيست ؟
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
10
13
دوست عزیز اگر دقت میکردید میدیدید که ایشان خوانده است!! زبان آهن وآتش زبان خشم وخون ریزیست ... ایشان کلی گفته و خوانده کافی کمی فکر کنید!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
كلي نگفته .. اومده غير مستقيم بگه كه دو روز ديگه اگه ديد واسش بد تموم شده بزنه زيرش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
17
18
آقای شجریان یادت رفت که این سرزمین با خون شهیدان آبیاری شده است. یادت رفت که هدف شهدا چه بود؟ یادت رفت که وصیتشان چه بود؟ یادت رفت که ماندگان وظیفه دارند به وصیت شهدا عمل کنند. یادت رفت که آبروی مومن آبروی خداست و با آن نمی توان بازی کرد. یادت رفت که تکبر تمام وجودت را گرفته است. یادت رفت که بر دوش ملتی شهیدپرور ایستاده ای. مکافاتی بالاتر از، از چشم مومنین افتادن برای کسی متصور نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
آقای ناشناس احساساتی ، اولا احساسات خوبه ولی درستش ثانیا از خودت مایه بذار نه از شهداء ثالثا اگر دنبال احقاق خون شهدا ء هستی داری راه را کج میری اخوی نظریات آقای شجریان هیچ خطری واسه کشور نداره برو دنبال اونائی که دارند از خون شهدا برای کسب مال دنیا سوء استفاده می کنند و پیدا کردن چنین آدمهائی چندان سخت هم نیست
حراز وراوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
19
19
آیا آقای شجریان حتما باید موافق شما باشد تاحرمتش را نگهدارید شجریان انسان وارسته وبا ایمان وهنرمند افتخار آفرین است اگرچه دیدگاهش شاید با صاحبان قدرت زاویه داشته باشد آیا به این دلیل باید روی تمامی محسناتش قلم قرمز بکشید وهتاکی کنید؟
پاسخ ها
محمد یوسف
| UNITED STATES |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
زاویه داشتن با 180 درجه زاویه داشتن خیلی فرق میکنه در ضمن ایشون با صاحبان قدرت زاویه ندارند با مردم زاویه دارن این قابل بخشش نیست .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
مخالف بودن اشكالي ندارد فقط وطن فروش نباشد ..
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
22
17
استاد شچریان در دل مردم و در تاریخ موسیقی ایرانی جای دارد. در دشمنی با وی آبروی خویش می برید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
اون هم فرصت طلبی بود که با نون انقلاب به شهرت رسید و سال 88 اونرو مفت فروخت . تاریخ ایران پر از فرصت طلبهای وطن فروش انگلیسی و آمریکاییه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
در دل همونايي كه 30 ميليون نفرند !!! ديگه !
رضوان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
16
16
اگه اقاي شجريان ادعا مي كنه براي جواناني كه براي آزادي خارج شدند مي خواند وازهمه مي خواد ازسلاحشونو زمين بگزارند چرا 25 سال پيش براي جوونا نخوند مگه اونا ايراني نبودند جلوي جهان استادند.
متین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
10
13
أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ يَزْعُمُونَ أَنَّهُمْ آمَنُواْ بِمَا أُنزِلَ إِلَيْكَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِكَ يُرِيدُونَ أَن يَتَحَاكَمُواْ إِلَى الطَّاغُوتِ وَقَدْ أُمِرُواْ أَن يَكْفُرُواْ بِهِ وَيُرِيدُ الشَّيْطَانُ أَن يُضِلَّهُمْ ضَلاَلًا بَعِيدًا
آيا نديده‏اى كسانى را كه مى‏پندارند به آنچه به سوى تو نازل شده و [به] آنچه پيش از تو نازل گرديده ايمان آورده‏اند [با اين همه] مى‏خواهند داورى ميان خود را به سوى طاغوت ببرند با آنكه قطعا فرمان يافته‏اند كه بدان كفر ورزند و[لى] شيطان مى‏خواهد آنان را به گمراهى دورى دراندازد (۶۰)
اونهایی که به شجریان عشق می ورزند آیا ملاکشان قرآن است؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
اين جماعت با اسم قرآن زير آب قرآن رو مي زنه ... با اسم علي زير آب امامت و با اسم خميني زير آب ولايت
بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
زیرآب سواد تورو هم میزنن؟ آگه سواد نداری آیه قرانو بخونی پس چطور سواد داشتی کامنت بذاری/
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
14
13
خوب معلومه اگه برا اونا بخونه ميندازنش بيرون!!
در ضمن اون موقع كه كسي ديگه بهش پول نميده...
براش مستند نميسازن،ازش تعريف نميكنن....
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
15
14
مثله اينكه يادش رفته زماني ميخواند: تفنگم را بده تا ره بپويم/ كه هر چي عاشقه پايش براهه...
حالا چه شده ؟؟!!
پول؟؟ شهرت؟؟ جو گيري؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
كساني كه راي منفي به نظر فوق دادن،يعني خودشون رو به نفهمي زدن!
واضح داره ميگه؟
نميفهمين؟
habib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
16
16
چرا اینقدر سطحی نظر می دهید،شجریان هنرمند بزرگی بود که قدر خودش را ندانست وبا ورود به سیاست کوچک شد،از طرفی دیگر با خواندن تصنیف زبان آتش آنهم در کشوری مانندانگلیس که دشمن اصلی ایران میباشد، وطن فروشی کرد.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
13
11
امام خمینی (ره): اگر دشمن از شما تعریف کرد بدانید در شما یک عیبی هست.کاری گردید که دشمن خوشحال بشه ودوست ناراحت/
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
16
12
شجریان با ورود نابخردانه به دنیای سیاست روح هنری خود را از دست داد.به نظر من او دچار تکبر شد وفکر کرد در سیاست هم می تواند استادی کند اما تبدیل به بازیجه جاسوسان انگلیس شد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
10
17
شجریان نگفت شما تفنگتو زمین بگذار که به خودت گرفتی . مگه شما تفنگ دست داشتی. جانب سخن شجریان کلا هرکسیه که تفنگ دست میگیره بولتن جان.من که میدونم منتشر نمیکنیش بولتن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
راس میگی احتمالا منظورش جلبکهای سبز و دارو دستشون بوده!!
بیدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
12
16
امام خمینی می فرمایند:
هر وقت دشمنان برایتان به به و چه چه کردند بدانید اشتباهی در کار است.
حالا شما به به و چه چه خارجی ها رو در مورد اقای شجریان ببینید.
کمی بیاندیشید.
پاسخ ها
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
حالا اگر دشمن بدل زد چی؟؟؟؟
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
7
12
اصلا این بحث ها چیه !!!! آقای شجریان و هر کدوم از رجال سیاسی حال حاضر بدون محافظ و بدون اعلام قبلی هر کدوم از خیابانهای اصلی تهران رو پیاده با هم راه بیان تا معلوم شه مردم با کدوم طرف موافقن .
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
13
13
دوره ازادی شجریان تموم شد . اون موقع تو ایران بود .الان که رفته خارج دیگه مثل یه نوکر هر چی بهش گفتن باید بگه چشم قربان .بیچاره یه غلتی کرد که حتما تا حالا باید فهمیده باشه که به چه ذلتی افتاده .
پاسخ ها
YASER
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
BA NAZARET MOVAFEGAM.KAFIE KE VASE ENGILISIA BEKHUNE KE BA ORDANGI PARTESH KONAN BIRUN.UN VAKHTE KE MOTAVAJEH MISHE CHE ESHTEBAHE BOZORGI KARD KE VAREDE JARYANATE SIYASI SHOD
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
3
0
شماها هدفتان گرفتن ماهی از اب گل آلود است ولی هرگز موفق نخواهید بود و در باره موضوع فوق اولا شجریان ایرانی است و درد وطن دارد پس اگر می خواند از این باب است چرا که می توانست بعد از انقلاب مثل اکثر خواننده ها جلای وطن کند ثانیا خودتان خوب می دانید که معترضان انگلیسی آزادیخواه نیستند بلکه مشکلات اقتصادی است که آنان را به خیابانها کشانده پس موضوع فوق تفاوتش از زمین است تا آسمان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
4
2
تند نرو داداشی استاد هنوز تو ایرانه مجوز اثر جدیدشو هم گرفت دوباره دم انتخاباته مجبورن امتیاز بدن.هی بهت میگم نشین 20:30 نگاه کنی شستوشوی مغزیت میده تو برو 20:30 نگا کن بابا خدا به ادم عقل داده هرچی 20:30 و voa و bbc میگه گه نباید چشم بسته گوش کنیم.به شما عقل رو سفارش میکنم . این رسانه ها ماشینهای توجیه دولتها هستند بولتن و bbc و iribهم استثنا نیستند .پس جو گیر نشو.استاد از مفاخر ایرانه به خاطر یک اعتراض به جا و به حق به سیمای ضرغامی که فقط از صدای استاد استفاده ابزاری میکنه نباید ایشون رو تکفیر کنی.در مورد اعتراض به انتخابات هم 13 میلیون نفر همین اعتقادو داشتن درست یا غلط فریادشون هم که به جایی نرسید و این بابا سوئ استفاده کرد و همه مخالفاشو با فرغون ریخت تو زباله دونی.آخر سر هم که گند خودش در اومد.
باز هم به شما عقل رو پیشنهاد میکنم بسیجی جون البته خودم هم بسیجیم ولی جو گیر نمیشم.
مهدی
|
SAUDI ARABIA
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
1
5
ازاون دسته از هموطنانی که از شجریان دفاع کردند علی رغم احترام به ایشان سوال میکنم اگر کسی با هر هنر وخوبی که دارد به تو وناموس تو بی احترامی کند (وطن ناموس ماست) اینطور دفاع میکنی حد اقل اگرمعرفت نداریم غیرت داشته باشیم
یاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
4
1
ديدگاه سياسي آقاي شجريان مورد تاييد بنده نيست، عليرغم احترامي كه براي هنر و تخصص منحصر به فردشان قائلم، منش و رفتار اجتماعي ايشان را هم نمي پسندم؛
اما اگر كسي كوچكترين انتقاد يا نظر متفاوتي ارائه داد، بايد او را جاسوس و وطن فروش خواند ؟آيا جاسوسي ايشان براي شما اثبات شده ؟ آيا اين مصداق بارز هتك حرمت و افترا نيست ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
1
3
من از پیرمردهای هوسباز خیلی بدم میاد!
برام فرقی نمیکنه که کی هستن چی گفتن ادمی که در سن 50 60 سالگی فیلش یاد هندوستان کنه .................. لیاقت حرف زدن نداره چه برسه به اسطوره شدن.

ننگ بر هرچی پیرمرد هوسبازه
مثتفي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
8
11
ذلت نزد كساني است كه دعواي داخلي را پيش دشمن مي برند
اصولگرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
3
1
جناب اقایان بولتن نویس با این نوع استدلال های شما پس باید ابتدا بپرسیم شما اکنون چه جوابی دارید که شش سال از یک جریان منحرف حمایت کردید؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
1
4
اینکه اقای شجریان در این مقطع اشتباه فاحش کرده ، گزاف نیست.هم ایشان و هم چند از دوستانی که نظر دادند به کاه دان زدند.
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
1
4
شجریان از خلا بعد از انقلاب نهایت استفاده را کرد و به عنوان بهترین خواننده در بین سه چهار نفر موجود دست یافت.
از رسانه ملی استفده کرد تا به اوج رسید(یا ما ازش بت ساختیم). بعد از رسیدن به پول و شهرت یواش یواش فکرش روشن شد و شد روشن فکر و نوکری اجنبی هم دیگه از لوازمات روشنفکری حضراته!
شیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
8
9
یقین دارم تمامی کامنت ها رو یک نفر نوشته . اینهمه مخالف استــــاد اونم با کلمات مشابه شک برانگیزه .. شما چرا دردت گرفته استـــاد که چیز بدی نخوندن واقعا فوقع العاده است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
شما ها رو توهم کشته وگر نه شجریان کیلو چنده
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
6
4
باز هم تکرار جریان ماشین اون دلقک مهران مدیری شد و این همه کامنت ...
شجریان یک مطرب بیش نیست ... خوانندگانی چون احسان خواجه امیری هم صدا دارند هم نوع آوری ... پس نیازی نداریم که اصلا" اسمی از شجریان و امثالهم آورده شود ...
مگر فنته 88 چه جایگاه ارزشی داشت که بخواهد مثلا مطربی مانند شجریان امروز دارای اهمیت باشد ... اکنون سران فتنه خودشان به زباله دان تاریخ پیوسته اند حال دیگر وضعیت مطربانی مانند شجریان که اصلا ارزش بحث ندارد ...
هنرمند جایگاهش هنر هست سیاستمدار جایگاهش سیاست است ، وقتی هنرمندی وارد سیاست شد مانند کلاغیست که رفت راه رفتن کبک بیاموزد ولی راه رفتن خودش را نیز فراموش کرد...
عزیزان سرگرم موضوعات مهم باشید تا مبادا دوباره دشمن از فرصت استفاده کرده و ضربه بزند ...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
10
5
خسته نباشید میگم به این برادران ناشناس که این همه فعال نظر میدن


خیلی تابلو هستین

خیلی
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
8
6
باز هم تکرار جریان ماشین اون دلقک مهران مدیری شد و این همه کامنت ...
شجریان یک مطرب بیش نیست ... خوانندگانی چون احسان خواجه امیری هم صدا دارند هم نوع آوری ... پس نیازی نداریم که اصلا" اسمی از شجریان و امثالهم آورده شود ...
مگر فنته 88 چه جایگاه ارزشی داشت که بخواهد مثلا مطربی مانند شجریان امروز دارای اهمیت باشد ... اکنون سران فتنه خودشان به زباله دان تاریخ پیوسته اند حال دیگر وضعیت مطربانی مانند شجریان که اصلا ارزش بحث ندارد ...
هنرمند جایگاهش هنر هست سیاستمدار جایگاهش سیاست است ، وقتی هنرمندی وارد سیاست شد مانند کلاغیست که رفت راه رفتن کبک بیاموزد ولی راه رفتن خودش را نیز فراموش کرد...
عزیزان سرگرم موضوعات مهم باشید تا مبادا دوباره دشمن از فرصت استفاده کرده و ضربه بزند ...
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
6
6
با سلام به همه کسایی که در این سایت نظرشون رو دادند. هولا نظر همه قابل احترامه. چون با دلیل و منطق خودش داره موضوع رو بررسی می کنه.
من خودم استاد شجریان رو به عنوان هنرمند خیلی قبول دارم.چون واقعا صداش جذاب و دلنشینه و هنوز هم آهنگهاش رو به صورت کامل دارم.
اما راجع به مستندی که درست کردند و مصاحبه کرده به نظر من کار درستی نکرده که درد دلهاشو برده به غریبه ها گفته.اونها هم منتظره یه سوژه هستند که از کاه کوه بسازند. خدا کنه به راه راست بیاد و به ایران برگرده
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
6
6
باز هم تکرار جریان ماشین اون ..... مهران مدیری شد و این همه کامنت ...
شجریان یک ..... بیش نیست ... خوانندگانی چون احسان خواجه امیری هم صدا دارند هم نوع آوری ... پس نیازی نداریم که اصلا" اسمی از شجریان و امثالهم آورده شود ...
مگر فنته 88 چه جایگاه ارزشی داشت که بخواهد مثلا .... مانند شجریان امروز دارای اهمیت باشد ... اکنون سران فتنه خودشان به زباله دان تاریخ پیوسته اند حال دیگر وضعیت مطربانی مانند شجریان که اصلا ارزش بحث ندارد ...
هنرمند جایگاهش هنر هست سیاستمدار جایگاهش سیاست است ، وقتی هنرمندی وارد سیاست شد مانند کلاغیست که رفت راه رفتن کبک بیاموزد ولی راه رفتن خودش را نیز فراموش کرد...
عزیزان سرگرم موضوعات مهم باشید تا مبادا دوباره دشمن از فرصت استفاده کرده و ضربه بزند ...
سریاز سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
3
0
با سلام به همه دوستان درسته آقای شجریان در جریان انتخابات 88 اشتباه کردن و نمی بایست درد دلهاشونو با غریبه ها می کردن، اما این دلیل نمیشه که ما صدای ربنای ایشون رو که تقریبا 30ساله تو ماه رمضان هامون میشنویم رو به خاطرش دیگه پخش نکنیم...خوبه هرازگاهی یه کم انصاف داشته باشیم
ما صدای قرآن خیلی از برادران اهل سنت رو تو صدا و سیما میشنویم در حالیکه اونها ائمه و خیلی از اعتقادات دینی مارو قبول ندارن....حالا شرایط این قاریها بدتره که دین مارو زیر سوال می برن یا کاری که آقای شجریان کرده که با بعضی از دولتمردان اختلاف نظر داشته؟!.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
3
0
این نظرات موافق بیانیه شما نشان دهنده عدم توانائی تان در مقابل این استاد بزرگوار است
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
2
7
اگر کسی صدای خوبی داشت نباید از او قهرمان درست کنیم و از او انتظار یک قهرمان ملی داشته باشیم.مقصر ما هستیم که ازهر کسی فورا یک قهرمان می سازیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
5
7
انتظاري هم از ايرانيها نبايد داشت.ما ملتي هستيم که اگر کسي از ما به جايي برسد خودمان لگدمالش ميکنيم.چه فدايي رهبر باشيم چه نباشيم. شجريان و غيره هم ندارد ما اينيم ...ما ملتي هستيم که هميشه دشمن فرضي داريم و...حالا هر کلاغي مياد و استاد شجريان رو مطرب خطاب ميکنه خودش گرفتاره سياسي بازيه!
پاسخ ها
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
اون کلاغایی که شما اشاره کردی متاسفانه تو جامعه رشد روز افزونی دارن (البته فقط از نظر تعداد)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
اگر خودت اینجوری هستی پای ملت ایران ننویس.
خائن خائن است شجریان و غیره ندارد
شیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
4
1
ناشناس که جواب منو دادی از شمایی که ارزش آدم ها رو با کیلو می سنجی هیچ انتظاری ندارم اینو بفهمید ارزش آدم ها خیلی بالاتره حتی فراتر از قالب های فکری ما
شیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
4
0
من میگم تمام این کامنت ها ساخته و

پرداخته ی دست یکیه مثلا آدمی که

اسم خودش رو گذاشته مصطفی اما

به غلط نوشته مثتفی !! خب شما بگید

کیه که اسمشو بلد نباشه؟؟؟ ..

به قرآن خـــــــــیلی تابلویید
پاسخ ها
آرمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
کافر همه را به کیش خود پندارد
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین