کد خبر: ۴۹۶۶۰
تعداد نظرات: ۳۵۰ نظر
تاریخ انتشار:

قیام حامد بهداد علیه مختار

مگر نماینده اخلاق جامعه اید؟ مگر سینمای ایران به شما نمایندگی داده است؟چه کرده اید؟ چه کسی به شما این اجازه را داده که در قالب اظهار نظر به تخریب دیگران بپردازید ؟ مگر شما یک هنرپیشه بیشتر هستید؟
حامد بهداد، بازیگری که انگار حرفهای فریبرز عرب نیا و انتقادات تند او نسبت به وضعیت فرهنگی و هنری کشور به مذاقش خوش نیامده نامه ای را خطاب به این بازیگر منتشر کرده که در ادامه به نقل از سایت کافه سینما خواهید خواند.

شنیده ام در برنامه ی هفت در جهت تغییر مسیر فرهنگی سینمای جهان، یک مشت افاضات ایراد کرده اید و پای از گلیم ادب فراتر نهاده، به قصد اهانت، تلویحا مرا بازیگری مجنون و بدور از اصول اخلاق حرفه ای که به فکر سرنوشت مردم نیست، خوانده اید. گویا نامی هم از مارلون براندو برده بودید. از صنعت ایهام استفاده کردید یا دغدغه ی ادب داشتید؛نمی دانم.اما شما که با بدعنقی و تفرعن پوک، فضای کاری را عصبی و زشت می کنید، دم از اخلاق حرفه ای نزنید! فضای فرهنگی به شدت با سانسور مواجه است. متولی رسانه نمی داند به جای فرصت دادن به لودگی فکری ،باید فضایی برای تنفس فکری تدارک ببیند وگرنه تلویزیون جای عقده گشایی شخصی نیست که اجازه ی اهانت به دیگران را به امثال شما بدهد. اینها، همه از عدم تمرین صحیح آزادی بیان است.اما شما هم گویا گرفتار توهم سختی شده اید. اینکه مردم به تماشای سریال مختار می نشینند ،ربطی به توانایی محدود شما در بازیگری و ایفای نقش مختار ندارد. کرور کرور پول نفت از بیت المال هزینه ی ساخت سریال های تلوزیونی می شود تا مردم با تماشای اعتقاداتشان به وجد بیایند. شاید هر بازیگر دیگری هم جای شما بود از اینهمه مواجهه با لبخند عمومی دچار توهم می شد. والا شما قبل از مختار کجا بودید و بعد از آن کجا هستید؟ شکلات داغ؟! مدهوش آن یال و کوپال و اسب و درشکه ی آراسته به صنعت گریم و طراحی نشوید. غره به دوبله ی سریال در چند کشور عربی نیز نباشید و وهم جهانی ورتان ندارد.

شما خیلی کمتر از آن هستید که بخواهید از موضع یک مدعی العموم درباره سرنوشت مردم اظهار نگرانی کنید. مگر شما متولی امور فرهنگی هستید؟ مگر نماینده اخلاق جامعه اید؟ مگر سینمای ایران به شما نمایندگی داده است؟چه کرده اید؟ چه کسی به شما این اجازه را داده که در قالب اظهار نظر به تخریب دیگران بپردازید ؟ مگر شما یک هنرپیشه بیشتر هستید؟ آنهم با مدرکی دون و سوادی نازل در حوزه ی بازیگری و مطالعاتی مقدماتی و عمومی در حد کارلوس کاستاندا و دون خوان. نکند توهم فرهنگی بودن و روشن بینی دارید؟! پس تکلیف فلاسفه و جامعه شناسان و انسان شناسان و زبان شناسان و محققان چه می شود؟ کسانی که سینمای ایران و جهان را به صورتی جدی دنبال می کنند ،هیچ جایگاهی برای امثال من و شما قائل نیستند و اگر من درباره ی براندو زیاد می گویم ، به دلیل آنست که الگوی صحیح بازیگری را معرفی کرده باشم تا دانشجویان و علاقمندان بازیگری به واسطه هنرپیشه ای چون شما در جزیره ای کوچک محدود و گرفتار نشوند.

اتفاقا بر این عقیده ام که نقطه ضعف سریال مختار شیوه ی بازی شخص خود شماست. از این رو دستمزدی که به شما پرداخت شده از سرتان هم زیاد است و به گمانم آن مبلغ، حق بازیگرانی مثل فرهاد اصلانی و اکبر زنجانپور بوده است. از طرفی آن چنان دم از اخلاق حرفه ای می زنید که انگار همین دیروز از هالیوود به تهران آمده اید. یادم نمی رود روزی را که سر صحنه ی "پرتقال خونی" به خاطر اینکه سیروس الوند پیشنهاد متفاوتی داشت و به مذاقتان خوش نمی آمد، بر سرش نعره می کشیدید و بی ادبانه در حضور مردم وعوامل او را "تو" تو" می خواندید و احترام عدد سنش را نگاه نمی داشتید و با عربده کشی "منم" "منم" می زدید که " هرچه من می گویم." از عوامل پروژه ی مختار شنیدم به خاطر اخلاق خوشتان، سه روز به جایتان "بدل" گذاشته و شما را سر صحنه نخواسته و بی شما به فیلمبرداری ادامه داده بودند. در منزل خانم علیزاده، سام درخشانی به شما اظهار لطف کرد و گفت که از بچگی شما را دوست داشته ،اما شما با نهایت بی رحمی وقساوت در جواب گفتید: "شما هنوز هم بچه اید!" درجمع دیگری از دوستان به رامبد جوان اهانت کردید و او با فروتنی شما را پیشکسوت خود خواند.

سر صحنه ی فیلم جرم احترام آقای کیمیایی را نگاه نداشتید و در حضور جمع به من که بازیگر آن فیلم و آماده ی برداشت پلان بودم، متلک گفتید،طوری که تمرکزم بهم ریخت و دیالوگهایم را فراموش کردم. شما اخلاق حرفه ای دارید؟ حیف آنهمه زحمت که اقای کیمیایی برای شما کشید. وگرنه شما قبل از ایشان هنرور فیلم مسافران بودید. شما یک روز کاری پروژه ی سینمایی "جرم" را از فرط تنگ نظری به گند کشیدید ،چرا که از توفیق دیگران رنج می برید. سرصحنه ی "مختار" کسوت آقای زنجانپور را ندید گرفته و ایشان را که آنطرفتر ایستاده بوده، صدا زده و گفته اید " آقای زنجانپور یک دقیقه بیایید کارتان دارم" ...خاطر ایشان که صدها شاگرد تحویل جامعه ی هنری این مملکت داده، به شدت از شما مکدر است. حرمت رسانه را نگه دارید ، سینما یا تلویزیون مقدس است شما نباید از آن به عنوان وسیله ای در جهت خودکامگی و جاه طلبی خودتان استفاده کنید.


سیروس الوند بر این عقیده است که عاطفه در فریبرز عرب نیا تعطیل است. گفته اید که فلانی مجنون است،من افتخار می کنم که بازیگری مجنون هستم ،چون اصل جنون است و عشق است، نه آن مشخصات من درآوردی که برای بازیگر کامل شدن در برنامه ی هفت بر شمردید؛ از جمله "قدرت و اراده "، "پایمردی و شجاعت" و "آنکه در فضای تنگ نگنجد "وغیره .اینها که مشخصات "خلیل عقاب" است! اتفاقا بدانید که بازیگری اگر به هنر می رسد،محصول پردازش درونی ضعف ها و ترس ها و اضطراب هاست. جناب آقای متوسط! نزاکت داشته باشید و عقیده ی خود را در قالب ادب بیان کنید و دیگر به خاطر یک حرف پیش پا افتاده از مارلون براندو درباره ی انعکاس نور مهتاب روی برکه ی منزلش، از خود بی خود نشوید. اگر دمل پشت گردن ندارید، سر بالا آورید و به خود ماه بنگرید یا اگر شوق عارفانه دارید کمی تذکره الاولیاء بخوانید.گرچه از آنجا که شما را خوب میشناسم بر این نظرم که درون و بیرونتان یکی نیست. شما بهتر است نگران سرنوشت خودتان و فرزندتان باشید.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۳۵۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲۰
یک آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
57
83
خیلی حرفهای تند و تیزی بود ولی خب حق داشتن آقای بهداد و به نظر من حامد بهداد یکی از بهترین بازیگرای حاضر سینمای ایران هست که البته به حقش نرسیده. کافیه فیلم جرم و انتهای خیابون هشتمش (که هنوز اکران نشده) رو تماشا کرد تا اون موقع به توانایی هاش پی برد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
یکی بهداد به حقش نرسیده یکی شما !!!
شایدم شما بابت این حرفتون از بهداد پورسانت میگیرید.
بهداد فقط یه اداست بهداد تو فیلم ها بازی نمیکنه بلکه ادایی که به خودش نسبت داده رو اجرا میکنه
ali
| United States |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
آقای بهداد بازیگر خوبی هستن ولی زیادی موضوع رو شخصی کردن آقای عربنیا داشتن کلی حرف می زدن فکر کنم حالا که یه فضای بازبرای حل مشکلات ایجاد شده به جای اینه به دعواها دامن بزنیم بهتره از این گله های کودکانه دست بکشیم و به اصل موضوع بپردازیم
کیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
سلام.خب این حرفایی که زدی درست ولی چرا شما بی احترامی کردی؟
این نامه شما حرفهای عرب نیا را تایید نمی کرد؟
حامد بهداد ثابت کرد که حرفهای عرب نیا درست بوده
حالا یکی اومده از وضع فرهنگی انتقاد کرده ببینید چه کردند باش
یه ذره جبنه باید داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
10
98
خداوند اهل سیاست و فرهنگ وهنر این مملکت را ازخاله زنک بازی نجات دهد.
پاسخ ها
طاهی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
من عاشق بازی حامد بهدادم وطرفدارشم شدید ولی حامد نباید اینطور صحبت میکرد چون میشد عین همون بنده خدا به قول دوستی خدا همه رو ازین خاله زنک بازی نجات بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
43
66
چرا اقای بهداد هم جوگیر شد هم خود شیفته
شما هم توصیه به اخلاق میکنید
می تونم بپرسم اقای بهداد تفریح شما چیست ؟!
پاسخ ها
بنیادگرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
تازه یکی بگه آقای بهداد خیلی اهل سیاست و فرهنگه که باید برای سیاستمداران روی سن اهدای جایزه تعیین تکلیف کنه، بعدشم با اون وضع از تو خیابونا جمعش کنن!! حامدخان تو فقط یه هنرپیشه ای حتی هنرمند هم نیستی.
ms
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
تفريييييييح .................... خبرنگار
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
59
53
بابا ايول نفلش كردي بيچاره عرب نيا رو .
فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
44
70
آقای بهداد لاآقل احترام پیشکسوتی ایشان را داشته باش احترام مردم و کشورت را که نداری حداقل تو یکی به هم صنف ات احترام کن؟؟؟؟ از رامبد جوان یاد بگیر!!!
شكيبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
31
69
آقاي بهداد اين همه كه گفتيد بويي از ادب و نزاكت نمي دهد. شما كه دم از نزاكت مي زنيد چرا يك فحشنامه به نام انتقاد ودر دفاع از ادب و نزاكت منشر كرده ايد.اگر بي نزاكتي را تقبيح مكنيد لطفا به متن خودتان رجوع كنيد و تعداد فحش هايي كه داده ايد بشماريد. متاسفانه جوابيه اتان خارج منطق و بقول خودتان اخلاق است.چرا هميشه بدنبال پاسخ هاي چكشي خارج از منطق و اصول اخلاقي هستيم.
پاسخ ها
محمد
| United States |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
ولی به نظر من حامد بهداد به خوبی نزاکت رو رعایت کرد از ارایه های ادبی استفاده کرد لغاتی محکم و شیوا انتخاب کرد از همه محمتر با زبان رسمی و احترام حرف زد نه محاوره
حسین
|
United States
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
37
56
مگه چی گفت؟ آخه البته حامد بهداد هم بازیگر نیست ها....
پاسخ ها
مهتاب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
من نامه رو کامل خوندم.احترام زیادی واسه اقای بهدادقائلم اما حداقل ازلحاظ سنی باید مراعات میکردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
53
49
دمش گرم
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
34
52
چه جوال بی ادبانه ای. دو چیز پر سر و صداست.1-پول خرد.2- اطلاعات و دانش خرد.متاسفانه شهرت در سن پایین افراد را دچار این پریشانی می کند.با چشمان بسته هر حرفی را زدن ویژگی جاهلان است .در این جوابیه جهل را به وضوح می توان دید
طاهره
|
United States
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
37
43
من هم وقتی برنامه هفت رو دیدم احساس کردم عرب نیا داره نقش بازی میکنه یا اینکه این بابا رو آوردن تا یه سری آدمو خراب کنه و از چیزهایی دم میزد که اصلا برازنده اش نبود. یه جورایی وصله ناجور بود
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
23
52
آقای بهداد من کاری به گفته های آقای عرب نیا ندارم که در این کشور هر هنرپیشه ای به خودش اجازه می دهد بخاطر چند تا فیلم بازی کردن و مشهور شدن در هر موضوعی اظهار نظر کند البته هنرمندان سابق کمتر اینطور بودند و شان خود را حفظ می کردند اما امثال شما شدیدا دچار خودشیفتگی مفرط هستید حتی به مثالهای قدیمی ایرانی هم آشنایی ندارید ، آیا شما نشنیده اید رطب خورده را منع رطب نتوان کرد آقای بهداد شما که به خودتان اجازه می دهید هر ادعا و هر مزخرفی را بر علیه ارزشی ترین مفاهیم و باورهای مردم بزنید چطور از گفته های همکارتان اینچنین بر می آشوبید مگر نشنیده اید از هر دست بگیرید از همان دست پست می گیرید اینها نتیجه اظهار فضل بی دلیل امثال شماست که با یک هورا کشیدن خود را گم می کنید و با کمترین سوادی خود را بالاتر از همه سیاستمداران می دانید پس کمی صبور باش و یک سوزن به خودت بزن و بعدش یک جوالدوز به دیگری
اعیاع
|
Iceland
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
18
30
احساس میکنم حرفهای خودآقای بهدادنیست!واگه باشه بایدبگم آقای بهدادقضاوت براساس شنیده هابدون اینکه حرفهاخودشنیده باشیدوبعدنوشتن یک فحش نامه فکرنکنم کاراخلاقی باشد!
وهاب
|
United States
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
11
18
نه هر که چهره برافروخت دلبری داند/
نه هر که آینه سازد سکندری داند/
نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست/
کلاهداری و آیین سروری داند/
هزار نکته باریک تر ز مو این جاست/
نه هر که سر بتراشد قلندری داند
ر.ص
|
United States
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
32
35
حامد بهداد با این فحشنامه نشون داد خیلی از آقای عرب نیا بدتره
علی اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
25
36
مثلا حامدد بهداد مودب است و حفظ شخصیت کرده .
کاری با حرفهای عرب نیا ندارم ولی هرکس این متن را بخواند به غرور و ادبی حامد بهداد پی می برد. چند لگد کم داشت
گجستک
|
Canada
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
39
36
حامد بهداد بازیگر بسیار خوبی است. از موسیقی سررشته دارد. صدای زیبایی هم دارد. قیافه بدی هم ندارد. کسی فیلم "کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد" را دیده است؟
فریبرز عرب نیا بازیگر متوسطی است، هنر خاصی از او ندیده ایم. تنها برتری اش نسبت به حامد بهداد شاید ظاهرش باشد. شاید.
حامد بهداد به شاگردی خویش در حضور پیشکسوتان سینمای ایران اذعان می کند، پس به او حق بدهید که از استادان خویش در برابر همشاگردی متوسط اما دریده ای چون فریبرز عرب نیا دفاع کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
عزیزم درست میگی ولی کاربران این سایت که طرفدار طیف خاصی هستند و مقلد این چیزارو نمیفهمن که
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
ظاهرا شما هم ادبی از نوع ادب آقای بهداد دارین وگرنه متوجه می شدید گوینده مهم نیست این که چی گفته مهمه که اقای عرب نیا کلی حرف درس گفتن و جواب مودبانه آقای بهداد!!!!
ms
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
من هم اگه استاداني با دفتر كاري خالي داشتم كه خبرنگاراني هم مي آمدند از استادانم تمجيد مي كردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
اولا حالا اگر این چنین هم باشد نباید هر چه از دهانش در بیاید به اقای عربنیا بگوید . ثانیا اگر اقای عربنیا هنر پیشه ی بدی بودند در فیلم مختار هرگز انتخاب نمی شدند .
دلسوخته
|
United States
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
17
15
همین مونده بود سیاست کم رنگ درون سینما هم پر رنگ بشه طوری که بازیگران رو هم به جون هم بندازه
............

آقای بهدا و آقای عرب نیا هر دو از بهترین بازیگران سینمای ایران هستند ، از شما خواهش میکنم پشت صحنه مشکلاتتون رو مطرح کنید این حرفها رو نباید مردم بفهمند شما پیشکسوت فرهنگید در جامعه اگه شما هم بخواید اونو مچاله کنید دیگه فرهنگی نمیمونه آقای بهداد بهتر بود هیچ جوابی نمیدادید اینطور آقای عرب نیا از خودش و حرفهاش خجالت زده میشد، این حرفها نباید براتون مهم باشه . به حرف نیست به عمله

از آقای عرب نیا هم میخوایم که حرفهاشونو رو جلو دوربین نبرن
خواهش میکنیم...

اینم بگم یکی بد ترین برنامه های بعد از انقلاب ایران برنامه سینما هفت هست با مجری ...............
دانیال
|
United States
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
17
32
بنده آقای بهداد را از نزدیک دیده و شاهد بازی و رفتار او بوده ام ... ایشان به نظر بنده و بسیاری از اوامل یکی از گند دماغ ترین بازیگران ایران اند
توهین به عوامل ... عصبی بودن در پشت صحنه این ها را به چشم خود دیدم
پس عزیز حرف مفت نزن خودتم مثل اونی
یک دهم آقای کیانیان و پرستویی نه در بازی و نه در اخلاق نیستی از نامه ات هم همین را همه می فهمند
پاسخ ها
ب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
عوامل نه اوامل.
سامی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
ازاین جمله ((حرف مفت نزن )) دانیال یاد این جمله افتادم (حرف مفت از خودت در ور نکن جیگر)
آشنا
|
Austria
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
9
22
من اصلا از حامد بهداد خوشم نمیاد ولی فریبرز عربنیا دقیقا این تکبر دورویی و نفاق رو داره حتی با فامیل و بستگان خودش حتی با کسانی که اگر کمک اونا نبود تا همین جا هم نمی توانست بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
18
13
یه سری آدم عقده ای که فقط از هم ایراد میگیرن و چشم دیدن همدیگرو ندارن.
ناشناس
|
Iceland
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
15
11
حامد جون حاشیه نساز واسه خودت.فکر بازتاب حرفا و اعمال در قضاوت دیگران نسبت به خودت باش .الان زیاد دوستت ندارم چون تصویر ذهنیم از تو با این رفتارات ترک برداشته گرچه اینها حرفای گنگ و پریشان و متکبرانه و دودوزه عرب نیا را توجیه نمیکند چون خودش بخشی از مشکلاتی که گفت.حرفاتو با نقشهایی که اجرا میکنی بزن
عماد
|
Germany
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
22
22
آخه آقای بهداد وقتی اقای عربنیا و پورعرب و ...توی دهه هفتاد روی سردر هر سینمایی فیلمشون بود، شما که داشتی بلیط فیلماشونو می خریدی عزیز من، هنوز مونده بخوای با بزرگتر از خودت اینطوری حرف بزنی، منظورم از بزرگ تر، از نظر سنی نبود، از نظر بازیگری بود.
ye aneshjoo
|
Germany
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
39
26
حامد بهداد یه دونست
دمش گرم
این یارو عرب نیا و مختارنامه جفتشون یه درد نخورن
پاسخ ها
بنیادگرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
نظرش هم مثل خودشه: ANESHJOO !
manijeh
|
United States
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
18
14
کاش بجای خاله زنک بازی که آقای حامد بهداد انجام داد، که من میدانم یا شنیدم ، یا من دیدم و .... همان رامبد جوان جوابی کوتاه و معنی در می داد ، کار حامد بهداد مقابله به مثل بود پس فرقی با کار آقای فریبرز عرب نیا نداشت. راه زیادی در پیش روی داریم تا از این فضایی مسموم بیرون بیایم ، فضایی باز انتقادی نه تهاجمی .
manijeh
|
United States
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
8
14
کاش بجای خاله زنک بازی که آقای حامد بهداد انجام داد، که من میدانم یا شنیدم ، یا من دیدم و .... همان رامبد جوان جوابی کوتاه و معنی در می داد ، کار حامد بهداد مقابله به مثل بود پس فرقی با کار آقای فریبرز عرب نیا نداشت. راه زیادی در پیش روی داریم تا از این فضایی مسموم بیرون بیایم ، فضایی باز انتقادی نه تهاجمی .
مازیار
|
United States
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
22
26
درود به شرفت حامد جان
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
17
10
آقای عرب نیا وآقای بهداد فقط وفقط بازیگرند نه هنرمند هنرمند واقعی انسانی است که خاطره اش از بهشت را به تصویر میکشدو طبیعتا هنرش رنگ وبوی بهشتی دارد اینها کلام ورفتارشان بوی سیاست زدگی وتفرعن میدهد.همین
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
20
26
متشکرم از استاد مسلم نسل جوان بازیگری حامد بهداد که بدون ترس حقایق را روشن کرد...
اگه حامد مجنونه ماهم مجنون حامد بهدادیم......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
ديوانه ي جو گير
حمید
|
Germany
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
13
17
جفتشون رو با هم جمع کنیم یه هنرپیشه بیرون نمیزنه حالا بزار مثل 2 ... به هم هرچی میخوان بگن . روزی هزاران دعوا در اصناف مختلف میشه دوتاشم اینا .
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
10
22
اگر عرب نیا این جوری نبود که توی تلویزیون نمی اوردنش
بهار
|
United States
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
14
17
افاضات آقاي بهداد: مصالعات مقدماتي در حد کارلوس ماستانداو دون خوان... دست مريزاد اقاي بهداد از کي تا حالا کارلوس کاستاندا شده مقدماتي ... عمرا اگه يکي از کتابهاش را خونده باشي و اگر هم خونده باي فهميده باشي ..خواستي يه چيزي بگي که اره ا اين بزرگ مرد عرفان را مي شناسي.. فهميديم بابا ... خيلي جو گير شدي اينو از خيلي وقت پيش ها فهميديم خودت هم جز بازي متوسط و کليشه ايي و تکرار ي بازي ديگر از تو نديديم... خيلي بچه ايي و بي تربيت..
parima
|
United States
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
20
16
چقدر زشت.مثلا جفت این اقایون ۲ ادم مطرح جامعه هستند.بسیار بی ادب هستین مخصوصا شما اقای بهداد...
الدوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
14
16
الان يعني اقاي حامد بهداد خودشون مودبانه جواب فريبرز عرب نيا رو دادن ؟اون اخرين خط ديگه چي بود ؟تا يه چيزي ميشه پاي خونواده ام بايد وسط كشيده بشه ؟
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
13
16
فریبرز عرب نیا .......... نیست چاکر حامدخان بهداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
باهات موافقم نمیدونم بعضی ادم ها جنبه ندارن چرا اصلا پیغام میدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
13
18
اگر حرفای حامد بهداد نبود یه چیزی می گفتم بهش! ولی خب یه جورایی راس میگه دیگه
مستانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
13
14
آقای بهداد تا دیروز خود شیفتگیتان را به پای اعتماد به نفس بالاو پاره ای از توانمندیهایتانمی گذاشتم اما امروز این همه نفرت و لیست طولانی از کینه جو ئیهایتان و حرف های خاله زنکی و.. غیره غیره .. را نمیدانم به پای چه بگذارم .شایسته نبود ان یک جمله را با یک جمله انهم نجیبانه تر انهم نه با نامه پسغام.. جواب دهید ؟متاسفم با این روح کینه توزی که دارید ممکن است به شهرت دست پیدا کنید اما به ماندگاری نه..
حبيب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
16
17
با سلام اقاي بهداد خيلي بي معرفتي راستي راستي بي معرفتي.
علیرضا گران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
17
12
شمافکر کنید که حامد بهداد وصی مارلون براندو در سنمای ما شده است
!!!!!!!!! و حالا اگر اینها مثلا" توانایهای مرحوم خسرو شکیبایی یا استاد انتظامی را داشتد چه می کردندند ؟!!!!! چقدر خوب است حامد بهداد جدا" روی میز رفتن و شرکت در مراسمی که خلق الساعه برگزار و غالبا ایشان از پاههای ثابتش می با شد را به حسا ب شهرت خویشنگذارد که نتیجه چیزی جزئ تکرار افاضات معنونه نخواهد بود...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
بابا من چند سال پیش یه مصاحبه از این بی عقل خوندم گفته بود "از بچگی ننم بهم موگفت مارلون بلاندو"
کمال شفیعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
6
13
بنظر بنده دشمن در این سازمان بی در و پیکر با اون فیلمهای سینمایی بی ارزشش نیز رخنه کرده و هنرپیشه های نه چندان هنرمند را به جان هم انداخته لازم است کمی ازپیشکسوتان درس بیاموزیید
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
5
12
آقا دعوا نكنيد جفتتون قشنگيد حامد جان بابا انقدر فلفلي نباش ببين آخرش همه به تو ميگن بي ادب ما هم تو رو دوست داري هم عرب نيا رو اينا همش تقصير آقاي شريفي نيا ست اومد يه چيزي گفت همه رو انداخت به جون هم
شنوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
19
21
حامد جان دلبندم
فيلم بازي نكن ( لطفا كشدار بخونين )
اگه يه نمه علاقه هم بهت داشتم تموم شد . فهميدم يه آدم به در و پيكري كه فقط حرفاي ديگران رو نشخوار ميكني ..
اگه عرب نيا اونجا حرفي زد اسم كسي رو به زبون نياورد ولي تو اسم همه رو آوردي .
مثل ادبيات خودت دارم حرف ميزنم .
مرتيكه به تو چه كه فلاني چي گفت .
راجع به خودت حرف بزن .
مگه وكيل مدافع ديگراني .
هركس گله داشت خودش زبون داره حرف بزنه ؟
در ضمن از تو خود شيفته تر تو سينما نيست .
من كه تو روي بي ادب رو خوب از نزديك ميشناسم .
ميخواي پتت رو بريزم روي آب ؟
ميخواي بگم تو چطوري به اينجا رسيدي ؟
عرب نيا اگه حرفي ميزنه چيزي تو چنته داره تو چي مرتيكه پوچ ؟
فقط بلدي نقش آدم رواني بازي كني چرا ؟ چون به شخصيتت نزديكتره .
برو باباجون.
اگه بلد نيستي حرف بزني برو جاي كه ديگران نشنون .
تو مال نامه سرگشاده نيستي .
بي ادب دون پايه بي نزاكت .
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
اون میره ولی یه ادمی مثل تو میخواد جای اونو پر کنه؟
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
7
13
جایی به اسم خانه سینما وتشکل های دیگه ای هست که به رفع اتلافاتتون بپردازید این نامه مصداق یک فاجعه فرهنگی که گریبانگیر جامعه ما شده اختلافاتتون رو به میان مردم نیارید واز رسانه ها به عنوان محمل برای فحاشی اخلاقی وسیاسی استفاده نکنید ...
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
12
14
آقای بهداد
شما الان خودتون به همه چیز توهین کردید و حواستون نیست
به آقای عرب نیا هم اهانت
کردید
به ملت ایران توهین کردید
به اعتقادات ما بی حرمتی کردید
حرف شما که با فحاشی شروع شده شنیدن نداره
آقای عرب نیا کی به شما اهاننت کردند؟
ایشون حرفشون کلی بود
شما میخواید دهان هرکس منطقی و موجه صحبت میکنه بسته بشه؟
به نظر من آقای عرب نیا حق دارند به طور قانونی از شما که بی پرده اهانت کرده اید شکایت کنند.
ز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
13
16
اقای حامد بازیگری خیلی خوبی هستن اما خیلی هم جو گیر و مغرور
اقای حامد خان کمی از غرور خودتون کم کنین ممکن شغلتونو از دست بدین
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
14
16
حامد بهداد انگار روانی است و مشکل اعصاب دارد ...
این رو تو تک تک فیلم هاش میشه حس کرد .
وحيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
12
14
آقاي بهداد عزيز يكم ظرفيت وجنبه انتقاد پذيري داشته باش حقيقت هميشه تلخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
12
12
دمش گرم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
10
16
عجب نامه بی سر و تهی بود. با یه سری نقل قول از دیگران و یه سری حرف هایی که درستی و صحتشون معلوم نیست مثلا خواسته آقای عرب نیا رو محکوم کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
19
18
حامد جون دوستت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
جناب ناشناس شما چند میگیری دیگه اینورا پیدات نشه؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
خوشم میاد خودشم برا خودش کامنت میزاره
لیالیکا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
به نظر من هم اقای بهداد بسیار مودبانه جواب اقای عرب نیا رو داد
کمال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
خیییییییییلی مودبانه بود.
setare
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
14
13
قای بهداد هم همچین خوش اخلاق با ادب نیست خیلی هوم خوله وقتی حرف میزنه ادم روانش به هم میریزه
سيدمحمدآقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
11
18
آقاي بهداد!
مواظب باشيد با وزنه هاي سنگين غرور و انانيت در مرداب کثيف حسادت فرو نرويد.
ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
3
15
اگه حرفاي هردوتاشونو ديده باشين ميفهمين كدوم راس ميگه
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
10
16
دمه بهداد گرمممممم...چيه مختار باعث ابروريزي .فرهنگه وحشيگري
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
11
12
نامه چرتی بود یک جور احساس خاله زنکی بهم دست داد
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
9
17
از نظر من حامد بهداد جزو 10 بازیگر فوق العاده سینمای ایران از قبل انقلاب تا حالاست
آقای عرب نیا هم دوره ای داشتند که تمام شده حرفهای خوبی نزدن البته این نامه هم در شان حامد بهداد دوست داشتنی نبود.
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
2
6
حامد بهداد و فریبرز عرب نیا هر دو از بازیگران خوب نسل جوان هستند که متاسفانه به دلیل فضای حاکم بر جامعه سینمایی کشور که از قضا دچار رکود و مشکلات اقتصادی است اینگونه بهم میتازند.... البته اخلاق حرفه ای با داشتن یا نداشتن توان و هنر بازیگری در دو قافیه جدا از هم تعریف میشوند و اگر همان مارلون براندو رو بخواهیم معیار محکمان قرار دهیم خواهیم دید که او بازیگری بزرگ بود اما با اخلاقی غیر حرفه ای !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
8
13
متاسفانه آقاي حامد بهداد مي خواهد با بي ادبي، از ادب دفاع كند.
غافل از اينكه به قول شهيد بهشتي:
از نردبان حرام نمي توان به بام سعادت حلال رسيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
9
12
خاک خاک خاک برسرماکه نخبه های سیاسی وفرهنگیش یه مشت دهن دریده بی ادب وبی نزاکتند
سامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
9
11
درود بر حامد بهداد بهترین بازیگر تاریخ ایران....دمت گرم حامد جون حالشو گرفتی .... خطاب به عماد میگم اخه تو از بازیگری چی میفهمی تو هنوز قبل انقلاب سیر میکنی.در ضمن عرب نیا در حدی نیست که از حامد انتقاد کنه
bache bad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
10
12
جناب آقای بهداد
آفرین و صد هزار آفرین بر تو و غیرت تو زنده باشی مرد
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
9
11
آقای بهداد با ادب بیان و گفتار خودشون به آقای عرب نیا آموختن باید درست صحبت کرد و مودب بود. آفرین بر این مرد!!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
4
12
واقعا از اين نوع بيان كلام آقاي بهداد كه بسيار دوستشان داشتم متعجب شدم.عرب نيا بازگز خوبي است و اين جمله براي ساليان قبل است و نه سريال مختار كه مختار شاهكاري است در حد امكانات و فضاي خودمان
علیرضا
|
Poland
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
2
8
آفرین بر شما که متن رو سانسور نکردید
کافه سینما بعضی از قسمت های متن اولیه در سایتش رو حذف کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
8
9
حامد يه كم دوست داري جلب توجه كني عزيزم آره؟ كلا دوست داري بگي هستي مگه نه؟ داداش مي دونيم هستي. از فيلم مختار خوشم نمياد از فريبرز عرب نيا هم، اما فك نكنم جايگاه تو جايگاه مناسبي براي دفاع از هنر و سينما و ... باشه. اگه خواهان جلب توجهي ميتوني مثل EMINEM لباس بپوشي...
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
تو چی میگی آخه تو به این حرفا نمیخوری کوچولو...
مدیر پایگاه  از این به بعد حذف نشود

_____________+++++++++++++++++_____________
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
7
11
من حامد بهداد و بیرون هم دیدم! تو برنامه ها گفتگویی هم دیدم. به نظر من بازیگر نیست، شخصیت خودش رو تو نقش پیاده میکنه، خودش هم همونطوریه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
7
8
جناب بهداد به گفته خودتان شما یک بازیگر بیشتر نیستی ، در بی ادبی و گستاخی و هتاکی هم به کسی که پاسخ می گی خیلی جلوتری
با این چیزا بزرگ نمی شی . تو هم از همون قماش نشون دادی
جوادپژوهش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
6
9
حامدخان مطمئن باش تو هم توزندگیت سوتی دادی.حالاخوبه یکی بیادمثل توبی ادبانه همه روبریزه تودایره.ازنامه تومعلوم شدکی بی ادبه.هرچندکه ازطرفدارات بودم.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
7
13
فرق بین آقایان عرب نیا و بهدادنیا در این بود که :
عرب نیا غیر مستقیم نقدی کلی از بازیگران کرده اما :
بهدادنیا مستقیم و با جزییات و بردن آبرو و بیان رفتارهای شخصی یک نفر ، حمله ای مستقیم کرده.
کدامیک غیر اخلاقی تر است ؟ (حتی اگر هردو راست و یا هردو دروغ گفته باشند.)
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
برای اینکه دلش از جاهای دیگه هم پر بوده . البته اگر عرب نیا، کارهایی که بهداد گفت رو انجام داده باشه کار درستی نکرده / باید حدود خودمون رو بدونیم / آقای بهداد هم خیلی تند رفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
4
10
هیچ نشده بابا فقط دیگ به دیگ گفته روت سیاه. اما من امیدوارم با این کارها سینما رو هم شبیه فوتبال نکنند! خدا به ما یک جو اخلاق و یه نموره روحیه انتقادپذیری بده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
6
5
به نظر اینجانب بازیگر یعنی پرویز پرستویی عزت انتظامی علی نصیریان محمد علی کشاورز جمشید مشایخی مرحوم خسرو شکیبایی علیرضا خمسه والبته پارسا خان پیروزفر و بس بقیه ول معطلند البته چندتایی قبل از انقلابی بودند که ...ولشو کن
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
8
11
برات متاسفم بهداد. آقای عرب نیا یکی از بهترین بازیگرای ایرانه. به راستی کی میتونست اینقد قشنگ و خوب نقش مختارو تو مختارنامه بازی کنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۴
2
6
تو هم احترام بزرگترت رو نگه نداشتی.
مهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
3
7
حامدجان آقای عربنیا کلی صحبت کردندوعموم جامعه متوجه منظورشان نشدندشماچراخودتوسرزبانهاانداختی.البته پیامهای خوبی برای شماروی این سایت نگذاشتن دوستان که جای تعجب دارد.امیدوارم هردوبزرگوارموفق باشید
هادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
8
6
اقاي بهداد جو نكيرتت

تو كجا و عرب نيا كجا زماني كه فريبرز بازي مي كرى جنابعالي جوجه تشريف داشتين
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
11
5
من پول ادامه تحصیل ندارم
اونوقت یه عده اونقدر دلشون چرکی شده که
از کسی که 700 میلیون بابت بازی تو یه سریال مزخرف گرفته دفاع میکنن
شاید شماهم پول میگیری میای اینجا ازش دفاع میکنی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
پول نداری چه ربطی به دستمزد معقول آقای عرب نیا داره؟؟؟ 700 میلیون دلار نه بابا 700 ممیلیون بابت چند سال زحمت که در سریال کاملا" واضح است ضمنا" گویا در ینگه دنیا تشریف دارید پس نگاهی به بعضی از دستمزدهای دور و برتان بیندازید بد نیستها
ناشناس
| United States |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
700 میلیون برای 5 سال معقوله ؟
من که حلال نمیکنم .سهم من از 600 تومن را حساب کنه بده به یه نیازمند چون راضی نیستم خوردن نداره .
حامد و فریبرز و بهرام و شهرام هم برام فرق ندارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
3
8
اینکه اومدی و یه سری حرفهایی که مربوط به گذشته آقای عرب نیا هست رو مطرح کردی هم کار بسیار زشتی انجام دادی و هم معصیت. ملاک برای ما حال افراد هست و نه گذشته آنها و نیومدیم که گذشته مردم رو نبش قبر کنیم. مهم اینه که آقای عرب نیا با بازیگری بسیار عالی هم برای خود باقیات صالحات بر جای گذاشته و هم دل مومنین رو شاد. انشااله هم که در آینده اشتباهات گذشته رو تکرار نخواهد کرد که البته هم باید اینگونه باشد چون نقش مختار بازی کردن را ایشان باید به نوعی سعادتی را خود تلقی کنند. این رو مد نظر داشته باشند که یکی از معصومین علیهم السلام فرمودند که: مختار دل ما اهل بیت رو شاد کرد. پس آقای عرب نیا حال که این توفیق نصیب شما شد اون را حفظ کرده و تزکیه نفس نمایید. حرف های زشت و بی ادبانه این آقا رو هم اعتنایی نکنید. به قول خود شما: هرکه در این راه مقرب تر است / جام بلا بیشترش می دهند.
بیننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
9
18
حامد بهداد نه تنها بازیگر نیست بلکه فقط عشق گ.....زه !!! فکر کرذی ته آسمون پاره شدخ تو افتادی بیرون یعنی آدم تر از تو نبود نظر بده گ.......زآقا با این کار فکر کردی گنده میشی نخود آش تو هم آدم شدی؟ کسی گفت خاک انداز که تو ابراز وجود کردی؟؟؟
ناوارد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
2
6
حامدجان یک لیوان آب سرد بخور
شری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
6
من به این دو تا کاری ندارم ولی مارلون براندو فوق العاده است واقعا بازیگر بود... واسه حمایت از سرخپوست ها به نشانه ی اعتراض خودش نیومد جایزه اسکار را که برده بود بگیره.. به این میگن هنرمند!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
7
11
اقای بهداد در نوجوانی جزو بیماران بنده بودن
الناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
3
9
خوب جوابشو دادی واقعه مردی
پاسخ ها
حسام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
کی خوب جواب کیو داده
نیروان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
0
حامد دچاره نارسیس و خود شیفتگی مزمن شده
نيما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
4
10
اخه تو كجا عرب نيا كجا بچه
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
4
9
من فقط اينو مي دونم كه پس از فيلم مختارنامه و حضور عرب نيا در7 تازه اونو شناختم و مي خوام تمام فيلمهاي قبلي ايشون را بادقت ببينم.
از حرفهاي(بي ادبانه) يك بچه بازيگر هم اصلا تعجب نكنيد
نيلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
3
اين دو بازيگر جزو بهترين هاي سينما هستن و فيلم هاي خوب و لحظات درخشاني رو در تاريخ سينما به وجود اوردن ولي اين رفتارشون باعث شده كه درگيري و در ادامه كدورت و دشمني بينشون به وجود بياره!آقاي عرب نيا بعد از غيبت طولاني خود با اين كه حضور دوباره و درخشاني در اين سال داشتند ولي كمي زياده روي كردند!چون اين يه مقدار دور از ادبه كه يك بازيگري كه اين همه سال هيچ كاري در سينما نكرده(منظورم همين چند سال غيبته)يك مرتبه در برنامه اي با اين همه تماشاچي ظاهر بشه و يه شبه تمام درد و دلهاشو بگه!براي همين اين هم زياد عجيب نيست كه بازيگر عصبي اي مثل حامد بهداد(كه من به شخصه نوع بازيش رو مي پسندم) در مقابل سخنان آقاي عرب نيا واكنش نشون بده!با اينكه واكنش او به جا بوده ولي نمي شه گفت كه به درستي انجام شده!شايد اگه حامد جان كمي اصولي تر و با در نظر گرفتن جايگاه و سن و سال خودش و آقاي عرب نيا حرفش رو مي زد الان ديگه اين دعواها هم حتي به وجود نيومده بود.
پي نوشت : حاشيه ها حقيقت رو از بين مي برن!
پسر شجاع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
4
6
داش بهداد یه نفسی بکش وسطش واشر میسوزونی ااا- عمو فری کم نیار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
4
آقاي بهداد بهتر است كمي از حرفايي كه زديد رو جلوي آينه به خودتون بزنيد يه زماني فكرمي كردم كه شما بازيگر قوي هستيد اما الان فهميدم كه ازدرون خالي هستيد چراي آقاي زنجانپور ويا آقاي درخشان و يا ديگران كه مورد اهانت مستقيم آقاي عرب نيا قرار گرفتند اعتراض نكردند چون نيازي ندارند از چيزي كه هستند دفاع كنند و در ضمن هرچه تبل توخالي تر باشه صداي بيشتري مي ده شما نگران چي هستيد ؟؟؟؟
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
4
5
صحنه داخلی-عرب نیا:چقدرهوای تهران بدشده صحنه خارجی-حامدبهداد:حرف دهنت رولطفا توجه کن. هوای خودت مکدر است 0 بهروز: نشد یکی معرفت نشون بده ما سینمونو بخاطرش بیشکافیم
فاضله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
2
3
سلام....واقعا حالم بد شد.این چه ادبیات بدی هست که ما مردم داریم؟؟؟؟؟؟ چرا این بی ادبی بهداد رو دنبال می کنیم؟؟؟ این بابا بی ادبی کرده ما چرا باید دنبال کنیم؟ مگه ما قاضی هستیم که این طرف یا آن طرف را محاکمه می کنیم؟مگه ما از چی خبر داریم؟ما فقط حرف های عرب نیا را شنیدیم. بنده خدا برای رفع هر سوئ تفاهمی صد بار گفت منظورم گروهی است نه شخص خاص.ولی با توجه به صحبت های این دو تکیه بر صحبت عرب نیا عاقلانه تر است.
خدا کنه این کابوسای بی ادبی به هم تموم بشه. سیاسیون به هم.....فرهنگیان به هم......دوستان به هم......
ولی با خوندن کامنتا و نامه بهداد حالت تهوع و سرگیجه گرفتم
بی ادبی در سرزمین مهد ادب....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
5
6
بهداد هر وقت تونست دو تا نقش متفاوت بازی کنه اونوقت اظهار نظر کنه تمام نقشها رو عین هم بازی کرده اینم شد هنرپیشه
نصيبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
5
4
سلام
اول اينكه اين اصلا اون جوابيه نيست كه آقاي بهداد نوشتن جواب اصلي اين بيانيه توي مجله اتفاق نو شماره 145 هست .دوم اينكه من خودم ايشون رو از نزديك ديديم ايشون اون قد ماخوذ به حياست . اقاي بهداد توي برنامه چند هفته گذشته هفت نشون دادن كه نقد پذيرن .
بهداد دوست داريم حتي بيشتر از قبل .
و اما شما كه اين طوري نظر ميديد بهتره بريد يه كم فيلم ببينيد 7 دقيقه تا پاييز يكي از شاهكارهاي بهداد هست حتي جرم شما معلومه اصلا ايشون و نميشناسيد . افتخار ميكنم كه الگوي من ايشونه .
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
6
7
از لحن اقای بهداد معلومه حرفایی که زدن فقط از همین دو جهت بوده
1_حسادتی که نسبت به اقای عرب نیا دارن و مخصوصا بخاطر این که الان سریال مختار رو بیشتر هموطنان نگاه میکنن باعث شده که از روی حسادتش هنرمندی اقای عرب نیا رو زیر سوال ببرن
2_فکر میکنن با این نامه میتونن خودشون رو در حد رقابت با اقای عرب نیا نشون بدن و مردم هم طرفدارش میشن در صورتی که در حد رقابت با ایشون نیستن!

البته اگر دلیل سومی هم بخوایم اضافه کنیم اینه که خواستن با این نامه دل مسولایی از صداوسیما رو به دست بیارن که اقای فریبرز عرب نیا به درستی اون ها و عملکردشونو زیر سوال برده
دلیل اقای بهدادم از این کار تامین اینده ی کاری خودشه
به هر حال بهداد معلومه که بدجور به اقای عرب نیا حسودی میکنه
کاش بجای نوشتن این نامه ی سرتاپا توهین یه نگاه به خودش میکرد که بفهمه در حدی نیست که از اقای عرب نیا انتقاد کنه
معین
|
United Kingdom
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
اگرم تند بوده جواب حامد حق داشته بخدا
حق حامد داره توو این مملکت خورده میشه
هرکس دیگه ای جایه حامد میبود ..
دررررروووووووووود به بهداد
پري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
7
12
حرف هاي آقاي بهداد كاملا درسته.من براي حامد بهداد احترام خاصي قائلم آقاي بهداد ادا در نمياره بلكه شخصيت به خصوصي داره و افرادي شخصيت كليشه اي دارند از درك شخصيت ايشون عاجزند. عرب نيا حق اظهار نظر در مورد بازيگر محبوب و عالي سينماي ايران رو نداشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
0
0
فقط می تونم بگم حق با حامد بهداد است
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
4
4
سلام.بهداد جان بزار یکی دو سال بگذره بعد انشاالله.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
5
5
خارج از شوخی نقش آدم های مجنو ن راخیلی قشنگ بازی می کند چون واقعا" مجنون است و نه هیچ چیز دیگر
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
0
0
"من عاشق تنهاییم
سرگشته شیداییم
دیوانه رسواییم
تو هرچه می خواهی بگو"
آقای بهداد شما بازی های قشنگتون به همه ثابت کردین که هم کلام شدن با امثال عرب نیا اصلا در شان شما نیس،
من عاشق شخصیت کاریزمای شما شدم،
براتون سربلندی رو آرزومندم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
2
3
چرا کامنت منو نذاشتید
خیلی بی کلاسید
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
5
2
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد هر روز که میگذره دلزدگی من از حامد بیشتر میشه یه زمانی عشقم بود حالا ازش بدم میاد به طرز فجیعی چهرشو خراب کرد
رضا
|
United States
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
8
2
غیر از پرویز پرستویی بقیه بازیگرا بازیگری بلد نیستند.
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
3
1
مبراست
حمیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
2
8
حامد بهداد تو سینمای ایرنه تکه, تک
حمیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
4
9
حامد بهداد تو سینمای ایران تکه, تک
siyavash
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
14
6
من سیاوش هستم شماهایی که برخلاف بهداد هستید بایدیگم که شماها حالا سنتون 2رقمی نشده وفعلا بایدبشینید وجنجال های ما بزرگترهاروتماشاکنید ok childrens??
ریحانه و آرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
4
8
ایول با آقای بهداد موافقیم .
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
1
4
مگر بزرگي به بي احتراميه
به جاي اينكه همه با هم دست به دست هم مملكت را بسازيم به جون هم افتاديم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
3
2
بی کمالی های انسان در سخن پیدا شود
پسته ی بی مغز چون لب وا کند رسوا شود
خاطره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
6
4
حامد بهداد كسي نمدونم ميشه بهش گفت بازيگر يا يه فرد بازيگر نما . وقتي حامد در فيلمي بازي ميكند نميدونم ميشه گفت اون فيلم فيلم هست يا نه . او فردي عصبي - ناراحت - خسته - نگران است كه در حر ف زدن عادي اش هم اين رفتار هارو دارد. حالا جديدن خواننده گي هم ميكند واي خدا به داد كنسرتش برسد هم ديوانه ميشوند .
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
3
4
آقای بهداد از شما بعید بود
پردیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
1
2
متاسفم که نظرات عده خاصی در سایت شما ممنوعه است
عليرضاازاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
7
4
اقاي بهدادخيلي كندفكروتنگ نظريد
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
9
3
برو گمشو بابا
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
0
0
خیلی بی شوری
نیلوفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
5
4
اقای بهداد شما که بسیار بیشتر از عرب نیا بی ادبی کردید ایا شما حرمت بزرگترتونو نگه داشتید ؟ واقعا خیلی جمله اخرش ناجور بود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
1
6
سلام من با افتخار می گم که طرفدار حامد بهدادم ولی این حرفهایی که زد رو قبول ندارم اقای عرب نیا تو اون برنامه خودش قصم خورد که قصدش هیچ کس نیست
مرجان ومجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
3
7
سلام.ماهم افتخار ميكنيم كه طرفدار شما هستيم ولي ي ي ي ي اخرشو زيادي تند رفتي بازم با اين حال خ خ خ خيلي باهالي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
1
8
من واقعا عاشق بازیهای بهدادم
ولی باید حقیقتو گفت . میشد معدبانه تر برخورد کرد
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
1
3
شاید این عیبه که ادم به خاطر عشقش عیباشو نبینه ....ولی دوستان این یه قضیه بین دو تا ادم هم صنف بوده شما رو چی شده که به خاطر یک کار وشاید اشتباه ارزش های والای انسانی و شخصیت یک انسان رو زیر سوال میبرید...چقدر خوب که خدا مثل ما ها نیست
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
3
3
واقعا برای اقای حامد بهداد متاسفم با این کارشون شخصیتشون رو نشون دادن من خودم یکی از طرفداران این اقا هستم ولی با این کارشون دیگه حاضر نیستم حتی در باره ی ایشون صحبت کنم
زمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
2
2
دوست دارم
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
3
2
شما همتون یه نسیم گذرایید.به خاطر این مردم مشهور شدید.حیف وقت ملت که صرف دیدن شما میشه
آبجی جون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
2
5
سلام داش حامد گل گلاب راستشو بزار بگم من اصلا نمیدونم این آقای عرب نیا چه جور آدمیه!!کاری ام ندارم به اینکه آدم خوبیه یا بدیه!!جدای از این مسائل که پیش اومده میخوام بگم خداییش من که خیلی از فیلم مختارنامه خوشم اومد واقعیتش من تا قبل از فیلم نمیدونستم قاتلای امام حسین چه جور کشته میشن اصلا نمیدونستم مختار کی هست!؟ما که تا الان هر چی فیلم دیدیم یا عشقی بوده یا جنگی دیگه داش خودت بهتر از من واردی حالا یه بار به اطلاعات عمومی اضافه شد آسمون به زمین رسید عزیز خواهر..
امیر حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
1
2
اگر راستشو روبخواهید اگر واقعا حرف آقای عرب نیا توهین به آقای بهداد بود ایشون نباید از خودشون اینجور واکنش تند و زننده ای نشان می دادند در ضمن ایجا مسابقه ی فوتبال که نیست که هر کسی بیاد قبل بازی کوری بخونه و فضا رو به نفع خودش تموم کنه.
اینجا فضای هنری وفرهنگیه البته نباید یادمون بره که توی فوتبال هم همه جایه دنیا کری خوندن ماله قبل از بازی هستش ودر ایران بعد اون(دقت کنید).
اما کل حرف من اینه که اگه ما اسم هنرمند رو یدک می کشیم باید فرهنگ سازی کنیم. چرا؟
چون مردم زیادی در حال دیدن ما ودنبال کردن کار ها ورفتار ما هستند
اگر قرار باشد هر کس هر صحبتی را در سینما اینطور جواب دهد مطمئن باشید آقای بهداد روز به روز از محبوبیت سینما کم کم می کنیم ودیگر اگر شما مشکلی در حرف های ایشون دیدید باید همان موقع با برنامه تماس می گرفتید وصحبت می کردید نه اینطور.
همین_خیلی ممنون
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
4
3
آخه خود حامد بهداد که مدرک تئاتر از دانشگاه آزاد داره دیگه نباید به تحصیلات عرب نیا ایراد بگیره و بگه با مدرکی دون و سوادی نازل . اصلا مگه بهداد کیه اونم یه بازیگر دیوانه و نامتعادل تا حالا مصاحبه هاش رو دیدید ؟ واقعا دیوانه است .
sara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
2
2
حامد .جان(دوست دارم)
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
4
5
حامد .عزیز دربارهی کاری که کردی خیلی خوشم اومد چون همیشه دوست داری حرف حق بزنی (بازم به تو)
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
3
4
دوووووووووووووووووووووووووووووووست دارم به کوری چشم حسودا
افشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
2
6
من معتقدم حامدبهدادبهترين بازيگرايرانه من وقتي بازي هاي ايشونومي بينم واقعاحيرت زده ميشم كه چه جورمي تونن اينقدرعالي بازي كننددرمقابل اقاي عرب نياهم بازيگر بزرگين و حامد خيلي تندواكنش نشون داد
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
2
6
افشان جون یکم یک طرفه باش؟منظورم قضاوت میگم؟
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
3
4
سلام اول چراکامنت منونزاشتید.بعدشم من نمی دونم چرا بیخودی نظر می دید شما که خبر نداریدچه خبره ودعواسر چی.حامد فقط اعاده ی حیسیئت کرد ومن به اون حق میدم چون واقعا به اون توهین شده واز بقیه هم میخام نظر بدم که وقتی بهشون توهین می شه ازخودشون دفاع کنند
امیر حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
2
0
داشتم فکر می کردم که چقدر جالبه وقتی ما از افرادی که در جامعه اونم جامعه ای مثل جامعه ی ما که مشاغلی مثل بازیگری دارند که اینقدر در دیدند ویک جورایی الگوی مردم هستند اینقدر ودر این حد انتظار داریم دیگه شاید دور از انتظار نباشه که دوستان- یک روز یک سری از این آقایون به خود ما هم توهین کنند اون هم در رسانه های ملی.
دیگه به جایی برسه که آقایون بگن اشکالی نداره ما هر کاری که خواستیم به واسطه ی علاقه ی مردم انجام می دیم بالاخره هر کاری کنیم که مردم همیشه دوسنتمون دارن.
این میشه همون مسئله ای که میگن خود کرده را تدبیر نیست
نمی دونم من که در رابطه با این مسائل وخیلی دیگه از مسائلی که من و امثال من می بینند وگفتنی در چنین فضاهایی نداره این جوری فکر می کنم واینکه شما دوستان چه طور فکر می کنید بستگی به این داره که- می خواهید در آینده باشما چه طور برخورد بشه؟
شما چه می خواهید؟
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
2
4
من واقعا نمیفهمم چه طور یه آدم به خودش اجازه میده راحت جلو دوربین جلو اون همه آدم شخصیت برجسته ای مثل آقای بهداد و ببر زیر سوال؟!اون وقت آقای بهداد حق اینو نداشته باشه که از خودش دفاع کنه آقای عرب نیا حرمت دوربین و نگه داشتن و مستقیم به آقای بهداد توهین نکردن و گرنه میتونستن بد تر از اون چیزی که تو تلوزیون گفتن میگفتن...
گمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۲
3
4
حامد بهداد تو برو عقده های روانیت رو که تنها هنرت هست توی فیلمات نشون بده!جامعه شناس شدی برا ما!احمق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
2
4
احتمالا آقای بهداد در حالت جنون (البته تا قسمتی ابری) این نامه رو نوشتن. همین پرویز پرستویی، رضا کیانیان خودمون صد تای مارلون براندو هستن که شما اینقدر سنگشو به سینه میزنی
ایلیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
1
3
روزی یکی از شیخ بهایی غیبت کرد،شیخ براش هدیه فرستاد و فرمود:ازینکه حسنات خود را به من فرستاید و گناهانم را برای خود خریدید ممنونم و این هدیه ناقابل را از من بپذیرید.
آقای بهداد و آقای عرب نیا ادب این است کمی مطالعه داشته باشیم
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
2
4
حامد بهداد خیلی خیلی بی ادب است
پاسخ ها
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
حامد بهداد بهترین بازیگر سینمای ایران است وبا ادب ترین.
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
0
5
بعد ازاینکه این نامه حامدبهدادرو خوندم،توفکر فرو رفتم
وقتی که حامد بهداد که اینقدر دوسش داشتم وبه خاطر عشق به اون رفتم دانشکده هنر و الگوی من بود، بیاداینقدر بی شرمانه با بزرگترش اینطور رفتار کنه چطور باید انتظار داشت که تو جامعه امنیت داشته باشیم.
امروز تو برنامه ماه عسل برادر روح الله داداشی رو آورده بودن،و میگفت روح الله با ضربه ی خنجر یک پسر17ساله به چه نامردی کشته شد دلم براش سوخت

احسان علیخانی هم هی تکرار میکرد باید آسیب شناسی کنیم وریشه این جنایت هارو دربیاریم
خب شما که هنرمند هستید ونماد ایران که ضرب المثل هم میگه(هنر نزد ایرانیان است وبس)اینطور به جون هم افتادید ،چطور ممکن است این کارای شما روی جوانان تاثیر نذاره

به خدا اگه شما هنرمندا به ما جوونا چیزی بگید گوش میکنیم،چون برای ما الگو هستید ودوستون داریم
پس چرا اینگونه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
قسمت آخر نظر رامین عزیز ، منو یاد یک دیالوگ از فیلم در امتداد شب انداخت که سعید کنگرانی میگه : خاک بر سر این جوونا که الگوشون هنرمندایی مثل شما هستند ...
تازه کار ناشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
1
3
تا درست نشیم, درست نمیشه!
در مثل منقشه نیست, قصد بی احترامی هم ندارم اما قدیمیها اینطور مواقع میگفتن: " دیگ به دیگ میگه روت سیاه "
برتولت برشت میگه: " آدمها بیشتر به جای اینکه به درست کردن خودشون قکر کنن, به درست کردن دنیا فکر میکنن! "
توی توصیه های دینیمون هم که چقدر اشاره شده که ا"ول خودت بعد دیگران"
ایکاش زمانی برسه که هممون متوجه بشیم که تک تکمون, من, شما, .... هممون باید درست بشیم تا همه چیز درست بشه!
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
4
5
حامد بهداد یک سوپر استار واقعی است وتمام حرف هایش درست و منطقی است
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
2
4
من فیلم زیاد نمی بینم ولی تو اولین سریال تلویزیون که از بهداددیدم حدس زدم آدم مغرور و خودپسنده،گهگاه با تلویزیون و مطبوعات مصاحبه میکرد متوجه شدم درست حدس زدم با خوندن این فحش نامه فهمیدم بی ادب هم هست،
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
1
3
چه خبرته بابا مگه چی بهت گفته که تریش قبات برخورده
مهرداد اولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
3
3
واقعا برای حامد متاسفم
آبروی هنر رو بردی
هر موقع میخوای حرفی بزنی اول برو تو آینه به خودت بگو،ببین چه حالی میشی بعد برو به طرف مقابلت بگو
لااقل احترام سن وسالش رونگه میداشتی
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
4
3
حامد بهداد ادعات نشه هيچي نيستي......
سعیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
2
2
به نظرم آقای بهداد توهم و حس خود بزرگ بینی عجیبی دارن و این ممکنه برای یک هنرمند که برای مردم کار می کنه خیلی خطرناک باشه
ایشون باید در رفتارشون تجدید نظر کنن
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
2
2
من خودم ازطرفداراى حامدبهدادهستم.خوب بازى ميكنه توفيلماش،مخصوصاتو هفت دقيقه تاپاييز.ولى بقيه راست ميگن خيلى بى ادبانه و مغرورانه برخوردكردن وديدمن نسبت به ايشان ٩٠درجه تغييركرد.فكرميكردم ادم مؤدب واگاهيه وبافهم و شؤرو ولى ديدم نه.راست ميگن حامد تيك عصبى داره وفكركنم يكم باخودش درگيره.ولى ازش بعيده واقعاتوقع نداشتم.
حامدجان يكم عوض شوو عاقل باش
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
3
1
حداقل احترام سنش رو داشته باش
sh.b
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
1
4
من اقای بهداد رو دوست دارم و به نظرم حقیقت باید گفته شه که اقای عربنیا چه شخصیتی داره واقعا حامدو درک میکنم
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
3
1
من که هم آقای عرب نیا و هم آقای بهداد رو خیلی دوست دارم و از اینکه بین دو بازیگر محبوبم کدورت پیش اومده خیلی ناراحتم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
3
1
آقا حامد با این جور اداها خیلی زود از چشم مردم می افتی،بقول معروف زود میایی و زودم میری
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
2
1
واقعا براتون متاسفم...
کامران
|
United States
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
2
0
خوب هر دو بازیگر نشون دادن که به جای صحبت کردن در مورد اختلافاتشون فقط بلد هستن در قالب الفاظ به هم توهین کنند . دیگری رو متهم به بی ادبی
azin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
0
3
دوستان من لطفا به اعصاب خود مسلط باشید این متن کامل نوشته های بهداد نیست و مثل اینکه اون خبرنگار خیرندیده دستکاریشم کرده بعدشم اونام انسانن حق دارن از دست هم ناراحت بشن حالا یکی بزرگواری میکنه کوتاه میاد یکی هم نمیتونه بزرگواری کنه کوتاه بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
1
1
این تومور سیاست به هیچ کس و هیچ صنف رحم نمی کنه.نا سلامتی به شما می گن هنر مند
مهدي
|
United States
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
0
0
بهداد= خودشيفه
اين آقا با تعريفايي كه از خودش ميكنه نشون ميده ادم جاهليه
نمايندگي خانه سينما رو به عرب نيا ندادن ولي يادم نمياد بهداد هم وكيل مردم و سينماگران انتخاب شده باشه
يكي نيست بگه مگه شما مدعي العمومي!!!
بي كمالي هاي انسان از سخن پيدا شود
پسته ي بي مغز چون لب واكند رسوا شود
مهدي
|
United States
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
0
0
بهداد= خودشيفه
اين آقا با تعريفايي كه از خودش ميكنه نشون ميده ادم جاهليه
نمايندگي خانه سينما رو به عرب نيا ندادن ولي يادم نمياد بهداد هم وكيل مردم و سينماگران انتخاب شده باشه
يكي نيست بگه مگه شما مدعي العمومي!!!
بي كمالي هاي انسان از سخن پيدا شود
پسته ي بي مغز چون لب واكند رسوا شود
افشین شهسواری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
1
سلام. بی شک آقای عرب نیا وبهداد از بازیگران خوب ایران هستند اما صحبتهای آقای عرب نیا شاید کمی تحت تاثیر نقشش بوده. ولی لحن صحبت شما درست نیست آقای بهداد. این که شما بگین فقط یک هنرپیشه هستین یعنی کم اهمیت نشان دادن مقام هنرپیشه. من خودم در شیراز بازیگر تئاتر هستم. خوب یابدمهم نیست. من به بازی شما علاقه دارم. خواهش میکنم با صحبت های این جوری خودتون رو زیر سوال نبرید. گر چه من زیاد هم صحبت های آقای عرب نیا را باور نداشتم. ممنون.
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
2
2
اقای بهداد یکی از بهترین بازیگر های ایران هستن و حرفشون تا حدودی درسته ولی نکته ی قابل توجه اینه که این چیزی که ما داریم تو سینما ایران میبینیم فقط واسه ی یه گروه اندک نبوده و نیست این جور حرف ها تازگی ها خیلی باب شده ولی چه قدر خوب بود که به جای این حرف های خاله زنکی این موضوعات رو بین خودشون حل میکردن نه توی جشنواره ها و تلوزیون یا توی سایت این کار خیلی حرفه ای تر به نظر میرسه ما کشوری هستیم با تمدنی به درازای طول عمر بشریت چه قدر افتضاحه که بازیگر های کشور ما چه پیر چه جوون حرف هایی رو بزنن که تو تمام دنیا شاید تعداد کمی از افراد اماتور این جور حرکات زشت و غیر اخلاقی داشته باشن
elnaz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
1
1
با سلام خدمت اقای بهداد عزیز. من اگر میتوانستم دست و دهان شما را طلا میگرفتم. درود بر شما.ایام به کامتان.
farzane
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
2
0
aslan entazaresho nadashtam
لیالیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
0
3
سلام.به نظر من اقای بهداد با کمال با ادبی جواب اقای عرب نیا رو داد..
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
0
2
بابا هم فریبرز خوبه هم حامد کی میگه بدهستن؟
مرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
1
1
حامد بهداد خلیلی قشنگ با زیمیکنی 32هستم
اسما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
1
1
من که عاشق حامد بهدادم و هر چی به گه حق داره
نفس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
1
2
اقای بهداد حرف های درستی زدن اما کاش ملایم تربود که جای هیچ انتقادی ازشمانبود
محیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
1
1
هیچکی حق نداره به آقای بهداد بی احترامی کنه حالاام که این کارو کرده حقشه این جوابارو بشنوه
دمت گرم حامد جونم
ساقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
1
1
عشق فقط حامد بهداد
نقدسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
1
1
به نظرمن هیچ کدوم کارخوبی نکردین ه تو راس تو تو ....
یه نفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
0
1
بازیگر باید همینجور باشه! مثل حامد بهداد اگه سکوت کنه نتیجش همین میشه که یه نفر مثل اقای عرب نیا بیاد و بهش توهین کنه!
فکر میکند ال پاچینو(ستاره تاریخ سینمای جهان) خیلی شخص ارام و مودبی بود؟!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
1
1
والا عرب نیا تحفه ای تو عرصه ی بازیگری نیست اما هزار درجه از حامد بهداد که معلوم نیست با کدوم پارتی و کدوم پشتوانه بازیگر شده بهتره. این حامد بهداد ضعیف ترین بازیگری هست که من تا الان تو سینما دیدم آدمی که فقط اداست اونم نه ماله خودش.کلاغ اومد راه رفتن کبک و یاد بگیره راه رفتن خودشو هم یادش رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
2
برات متاسفم حامد بهداد .فیلم مختارنامه رو دیدی این طور حرف میزنی حتی انگشت کوچیک اقای عرب نیا هم نمی شی .
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
چرا به خودت اجازه میدی که با با وقاحت و بی ادبی به حامد بهداد توهین کنی حتما عرب نیا طوری رفتار کرده که بهداد عصبانی شده
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
1
خاک .... تو به گرد پای اقای عرب نیا هم نمی رسی .تو بهتره خودت را با علی دایی مقایسه کنی بی شباهت نیستید .
پری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
1
جناب بهداد شما به جای اینکه با تخریب دیگران خودت رو بالا بکشی.سعی کن نقش هات رو خوب بازی کنی!!!
پاسخ ها
فاطمه شیدایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
تخریب دیگران؟ به آقای عرب نیا بگویید که دیگران را تخریب نکند!!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
0
امیدوارم هممون یه روز یاد بگیریم که چه طوری با هم حرف بزنیم.اگه اونایی که تو یه صنف هستند به هم احترام نذارن از دیگران نباید انتظار داشته باشن همیشه اونهایی که با اخلاق بودن تو خاطره مردم میمونن.
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
0
واقعا که ....
خاک بر سر همه ی ما که وضعمون اینه ...
من از هر دوشون بدم میاد.
یعنی چی که دو بازیگر افتادن به جون هم...
صد رحمت به بچه های دو ساله .اون از عرب نیا که خیال کرده علامه ی دهره.با اون بازی مزخرفش.اینم از بهداد که تعادل روانی نداره....هر کی هر چی گفت تو باید یه صفحه جواب بدی.
الی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
1
2
اقای بهداد حرف دهنت وبفهم. یه فیلم خوبم که ساختند حتی با پول بیت والمال تو اومدی واسه من.........
فاطمه شیدایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
0
2
از کودکی توی سرمون زدن و گفتند که به بزرگترت احترام بزار،حرفشو خوب گوش کن،پاتو پیشش دراز نکن،حرف بی ربط جلوی بزرگتر نگو، توی هر کاری چه نشستن چه خوردن چه وارد شدن چه خارج شدن و ...... اول بزرگترا!!!! ای کاش یکی بود که به این بزرگترا میگفت شما برای کوچیک ترا چه کار کردین!! شما چه گلی به سر کوچک تر از خودتون زدین!!! وقتی پدری توی خونه سر مادر داد میکشه و توی سرش میزنه یا پیش دوستای پسرش توی گوش پسرش میزنه ،کدوم قانون و کتاب و دین و سنت گفته که این بزرگتر قابل احترامه؟؟؟؟ خسته شدیم از این همه قانون و تبصره!!! البته که به این اصل که احترام بزرگترا واجبه جای هیچ گونه شکی نیست ولی بزرگتری که احترام کوچیک تر را داشته باشه و با اون احترام و یاد بده !!! موفق باشی حامد بهداد عزیز.
مهسا-نسيم-زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
1
به نظر ما آقا حامد با صداقت تمام نقش بازي ميكنه ولي كار هر دوتاشون اشتباه بود
ستار
|
United States
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
1
2
ما شرقی ها و خصوصن ایرانی ها، آدم هایی را که خاکی و افتاده هستند و خضوع و خشوع دارند، اخلاقمدارتر دانسته و فارغ از تواناییشان بیشتر می پسندیم و پرواضح است که با این بحث ها این دونفر در نظر بسیاری از این دایره خارج شدند. مخصوصن آقای بهداد.
sara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
0
1
aqaye behdad cheghad khoub javabe aghaye arabniaro dadan man ke hal kardam afarin be in bazigar!
به یاد دکتر شریعتی عزیزم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
0
1
حامد بهداد هرچه که باشد با پارتی بازیو چشم و ابرو به اینجا نرسیده.بلکه یک جوان مشهدیست با زنگدیه متوسط که باتلاش خود به اینجا رسیده.وکسانی که به خود اجازه میدهند بدون هیچ شناختی به بازیه متفاوت او توهین کنند مطمءنن از افتخاراتو جوایز او درجشنواره فیلم فجر ایران وبازیه اودرفیلم گربه های ایرانی که برنده ی جشنواره ی بین المللی فیلم کن فرانسه وجایزه ی فرانسوا شاله این جشنواره شد خبر ندارند وفقط نظرشخصیه خودشان را بازیه بازیگر میدانند! نامه ی ایشان تند بود ولی بی ادبی در ان مشاهده نمیشد
به یاد دکتر شریعتی عزیزم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
0
1
حامد بهداد هرچه که باشد با پارتی بازیو چشم و ابرو به اینجا نرسیده.بلکه یک جوان مشهدیست با زنگدیه متوسط که باتلاش خود به اینجا رسیده.وکسانی که به خود اجازه میدهند بدون هیچ شناختی به بازیه متفاوت او توهین کنند مطمءنن از افتخاراتو جوایز او درجشنواره فیلم فجر ایران وبازیه اودرفیلم گربه های ایرانی که برنده ی جشنواره ی بین المللی فیلم کن فرانسه وجایزه ی فرانسوا شاله این جشنواره شد خبر ندارند وفقط نظرشخصیه خودشان را بازیه بازیگر میدانند!
راضی
|
United States
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
0
3
من چون عاشق حامدم، هرچی بگه قبول دارم.ضمن اینکه عاشق بازیاشم
yasna
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
1
0
حیف اون دایی من که دبیر تو بوده آقا حامد...(دبیر شیمی)
من ازت خوشم میومد ولی الان دیگه نه... !
اذبن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
0
1
اقای عرب نیا تند رفته ولی کاشکی اقای بهداد یه نامه سرگشاده میداد که بهتر باشه
لیلا
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
0
2
حتما آقای عرب نیا طوری رفتار کردن که آقای حامد بهداد اینطور عصبانی شدن به نظر من جناب عرب نیا نباید به کسی متلک بگه یا کسی رو تحقیر کنه
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
1
1
باسلام
هیچ وقت دوتاهنرمندبه هم توهین نمیکنند.
قابل توجه آقای بهداد و عرب نیا
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
0
2
من کاری به دعوای این دو ندارم ولی چیزایی که حامدبهداد نوشته اگه حقیقت باشه میونه تلنگر خوبی باشه برای اونایی که عاشق چشم وابروی بازیگرها وافراد چشم رنگی ورنگ ولعاب دار میشن میشه فهمید ظاهر وباطن این ادما هیچ شباهتی با هم نداره.من وقتی سریال سقوط ازاد رو میدیدم از عصبانیت اقای بهداد واقعا میترسیدم وبا خودم فکر میکردم چقدر این اقا توانمنده ولی الان نظرم اینه که شاید عصبانیت اقای بهداد ذاتیه.اقای بهداد اون کتابی رو که به اقای عربنیا پیشنهاد دادید اگر که خوندیدش یه مرتبه دیگه هم بخونیدش
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
2
1
ایران نه بازیگر مرد خوب داره و نه زن
اما
م...... بازیگر تمام دوران بازیگری ایران کسی نیست جز حامد بهداد
هی براندو براندو چه قدر قالب می کنی اونو به بقیه
کشتی ما رو
مدیر پایگاه دوست عزیز نفرمایید این را ، ما در کشور هم بازیگر زن خوب داریم و هم بازیگر مرد خوب اما این عزیزان در بند گریمهای آنچنانی که دخترکان و پسرکان تازه بدوران رسیده هنرمند می کنند نیستند و صفحات روزنامه ها و رسانه های دیگر از تصاویر آنها خالیست چرا که رسانه های زرد بدنبال فروش بیشتر هستند اصلا هم برایشان هم نیست این تصویر اشکال شرعی و فرهنگی دارد برای همین کمتر اسمی از هنرمندان خوب کشورمان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
1
0
باورم نميشه اقاي بهداداين حرفاروزده باشه!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
1
0
خودشیفته
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
0
1
aslan khodto naraht nkon aziziam khob javabesho dadi
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
0
1
من با حرفای آقای بهداد موافقم چون یه برخورد نزدیک با آقای عرب نیا داشتم ایشون فوق العاده تهی از ادب و نزاکت هستن.باید تجربه ی برخورد با ایشان را داشته باشید تا ببینید آقای بهداد حرف درستی زده.با تشکر.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
0
1
این هم یک چوب دیگر که بر سر مختار خورد مختار چقدر می خواهی خربزه بخوری و پای لرزش بشینی بهداد هم یه بازیگر مثل تو نباید غرور بگیردت باور کن اگه ذبیر ی ها نکشته بودنت تو اون زمان هم مغرور می شدی این ها رو بخاطر عشقی که به هردوتون دارم می گم
سینا فسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
0
1
اگه یه مرد داخل سینما ایران باشه اونم حامد
مهین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
0
2
واقعا کارت عالی بود دمت گرم تو بهترینی
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۴
2
1
اقای بهدادواقعافکرکردی توجایگاهی داری یابازیگرحرفه ای هستی ؟کی سرازتخم دراوردی که با بزرگانی چون فرخ نجادیا عرب نیا کل کل میکنی تو یه ادا درخودت ساختی و گسترشش دادی اصلا بازیگر نیستی به نظرت میتونی یه سکانس جای عرب نیا تو مختاربازی کنی؟ادمهایی تواین مملکت هستن ماهیانه ملیاردها تومان درامددارن ودوست ندارن به هیچ وجه شناخته بشن کسانی که باسرمایه شخصی قادرن حکومتو جابجا کنن چه برسدبه این سینمایی حقیر که هر4 5ساله ادمای لات وبی سروپایی چون شما که معلوم نیست ازکجا امدی و اوج ارزوت وهدفت جلوی دوربینه.خوشبحالت چه دنیات کوچیکه که به خاطرش خدتو به درودیوار میزنی وهمرو زیرسوال تا بیشترمطرح شی.جالب اینه که طرفدارات حداکثر تا 19 20 ساله ها هستند همان کسانی که عاشق نابازیگرانی چون گلزاروکمیلی و....ادب داشته باش بزرگ شو تو اگه به اصطلاح بازیگر نمیشدی.مطمینا پیک موتورییم نمیشدی .خوب به همه ثابت کردی چه قدر به فریبرزعرب نیا حسادت میکنی وکوچکترین اشاره او بهانه ای برای عقده گشایی شخصی ورنج بردن تو نسبت به توانایی این بازیگره.در پایان تو یه .................................. هستی بازی تو کجا وعربنیا.امیراقایی.رادان .پرستویی.اصلانی وفرخ نجاد کجا
عباس طاهریان
|
United States
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
2
1
باورکن توفقط توهم وحشتناکی داری وهیچکس شمارو دراین حدقبول نداره.شمابیشتر باخدت داری بازی میکنی تابازیگری.ازهیچ نظر با فریبرزعرب نیاقابل مقایسه نیستی.شمادرحد بازیگر ایده ال ومتوسطی .معلومه دوران بچگی خوبی نداشتی ومیخواین ناکامیای اونموقتونو با این حرفا واداها وادعاها یباره جبران کنی..حامدجان خدت باش انقدرعاشق خدت باش که غرورت اجازه نده ادای کسیودربیاری چون به نظرمن شما یه مقلد نابلدهستی وحرکاتتم حتی بیرون ازبازیگری مال خدت نیست میخوای این شخصیتودرخدت شکل بدی.درضمن نظرتوراجب توانایی بازیگری کسی یه ابسیلون نمی ارزه .توخدتم نمیشناسی میخوای راجب دیگران اظهارنظرکنی.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
2
2
با اینکه از عرب نیا زیاد خوشم نمییاد ولی به نظرم راه رفتن خالیش می ارزه به تمام قدرت بازیگری این آقای بهداد.
واقعاً مصنوعی بازی می کنه این آقا و بد.
نیلوفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
0
2
احتیاجی به این همه تند روی نبود حامد خان خیلی ملایم تر هم میشد پاسخ داد.
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
0
0
واقعا نمیدونم چی باید بگم فقط اینکه ای کاش یاد بگیریم که چطور حرمت نگه داریم.منظورم به هردو عزیزه
خوب بودن مهم نیست، مهم خوب موندنه
ترانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
1
2
کار کاملا خوبی کرد که این حرفا رو زد.
در واقع حرف دل ما رو زد.
دستش درد نکنه.
بلاخره یه نفر پیدا شد که جلوی عربنیا وایسه
مرشد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
1
2
آقای بهدادقاضی بزرگ خداونداست به هرحال فریبرزعربنیالیاقت داشت که نقش حضرت مختاررابازی کردولی شماهمه اش بابازیگران زن نامحرم دیالوگ تمرین کن ......
مدیر پایگاه دوست عزیز آقا مرشد هر دوی این هنرمندان ، بازیگر هستند آقای فرامرز عرب نیا نیز در فیلمهای مختلف با هنرپیشه های خانم همبازی می شود این تصور نباید در بنده و شما بوجود بیایید اگر کسی نقش مختار را بازی کرد و یا نقشهای ارزشی دیگر پس این هنرمند از لحاظ شخصیتی همانند صاحب آن نقش است که این تصور غلط است البته امیدوار هستیم بازیگر از نقشی که بر عهده دارد تاثیر مثبت بگیرد/
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
1
0
یادت باشه آقاحامدشماهابایدالگوی جامعه باشیدهم ازنظرایمان وهم ازنظراتحادومحبت به همدیگه الان بازیگران زن همشون خیلی بی حجابنددرواقع خودشیطانندنمونه اش همین گلشیفته فراهانی که توخارج فاسدشده آبروی ایران رابرده سلام منوبه مهنازافشاربرسون وبگوحجاب زینت زن است نره به خارج وبه خاطرخداوترس ازخدا بازیگری روترک کنه
احسان عزیزی
|
United States
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
1
4
از این بحث خیلی گذشته. اما واقعیت اینه که علیرغم جوابیه تند و ناخوشایندی که آقای بهداد نوشت و اصلا هم مورد تایید بنده نیست، من آقای عرب نیا رو مقصر اصلی میدونم.
این اقایون سر صحنه فیلم جرم با هم درگیری پیدا می کنند. که با متلک گویی عرب نیا به بهداد در مقابل استاد کیمیایی شروع میشه و به فیلم برداری فیلم مشترکشون پرتقال خونی هم کشیده میشه..
بعد از این درگیری حامد بهداد مهمان برنامه نوروزی 90 بود و علیرغم اینکه با آقای عرب نیا دعوا کرده بود، از ایشان تعریف و تمجید کرد.
برعکس آقای عرب نیا توی برنامه سینمایی هفت به حامد بهداد توهین کرد و او را دیوانه ای خطاب کرد که به فکر مردم کشورش نیست.
اقای عرب نیا بعنوان بزرگتر و بازیگر باسابقه تر نباید از برنامه تلویزیونی برای تسویه حساب و کوبیدن حامد بهداد استفاده میکرد. در واقع همین حرکت منجر به واکنش بسیار تند بهداد شد.
در غلط بودن حرکت آقای بهداد که هیچ بحثی نیست اما اشتباه بزرگتر از آن آقای عرب نیاست که کینه شخصی اش رو متاسفانه به تلویزیون منتقل کرد و مسئله ای رو که میشد در جمعی خصوصی و خیلی ساده حلش کرد تبدیل کرد به یک جنجال رسانه ای و متاسفانه مسایلی بوجود اومد که هیچ دوستدار سینمایی مایل نیست ببینه و بشنوه.
تا زمانی که بزرگتر حرمت خودش رو حفظ کنه هیچگاه کوچکتر مجال و اجازه حرمت شکنی پیدا نخواهد کرد.
کیارش. ت
|
United States
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
0
3
اون کسایی که اینجا به حامد بهداد یا عرب نیا توهین کردن: اگه توهین بده چرا خودتون اینکارو می کنین؟ اگه لحن بد و فحش بده چرا خودتون انجام میدین؟
شمایی که اینقدر از خوندن حرفهای حامد بهداد برآشفته شدی و به ادب و تربیتت برخورد، وقتی کامنتی میذاری که سرتاسر فحش و بی ادبیه پس خودت هم فرقی با اون نداری و تازه 1000 بار هم بدتری.
جالبه که اونایی ادعای دفاع از ادب و اخلاق میکنن که خودشون بویی ازش نبردن!!!!!!
یه چیز دیگه! صرف نظر از موضوع این دعوا حامد بهداد بازیگر خیلی خوبیه و انصافا از لحاظ بازیگری از عرب نیا خیلی بهتره .
اگه 10 تا بازیگر عالی بعد از انقلاب داشته باشیم حامد بهداد 100% یکی از اوناس.
تانیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
0
3
یه چیز واضح اینجاست، تا بود گیر داده بودند به چشمهای گلزار اون تکراری شد چسبیدن به بهداد نامی که تونسته مخاطب جذب کنه یه واقعیت. اسم خانم ها بد در رفته!!!!
saba free
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۵
0
2
همینه دیگه سریالی (مختار نامه) که بنیانش توهمه بازیگرانشم توهم می گیردشون .
دمت گرم حامد جان
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
0
1
منهم از نقش بهداد خیلی خوشم امد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
0
1
منهم از نقش بهداد خیلی خوشم امد
سهند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
1
0
خیلی تند و بی ادیانه بود برات متاسفم اقای حامد یهداد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
1
0
اصلا انتظار نداشتم حامد بهداد با پیشکسوت خودش اینطور حرف بزنه خیلی تند و بی ادبانه بود حتی بد تر از حرفی که عرب نیا زد ه
اقای بهداد شما هم به خودت غره نشو اینطور با بزرگتر حرف زدن دون شان یه بازیگر شاخصه ....
چقدر بد که تو عالم هنر هم حسادت غوغا می کنه اتفاقا به نظرم حرفای عرب نیا تو برنامه هفت خیلی خوب بود
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
0
2
من هم دقیقا با این جواب موافقم ، دست شما درد نکنه ، زیادی دور برداشته بود حقش همین حرفایست که شما فرمودید شاید هم بیشتر از اینها بود،چون آقای عرب نیا آدمی از خود راضی هست و تلاش دیگران را نادیده می گیره شما را هم من از صمیم قلب دوست دارم
امیرعباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
0
2
عاقبت خاک گل کوزه گران خواهیم شد
نگوچه ربطی داشت جون عزیزت بهش فکرکن
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
1
2
منکه از فریبرز خیلی خوشم امده باهاش حال میکنم دمش گرم
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
0
2
man ba in kara kari nadaram hamed behdad take
تارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
4
2
واقعا متاسفم که بعضی ها بهدادو جزو بهترین هنرپیشه های ما میدونن.
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
3
1
یه ذره منطقی باشید.
عرب نیا راست میگه
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
4
5
من که بازی حامد بهداد رو خیلی دوست دارم ولی راستش اصلا حرفاش به مذاقم خوش نیومد.این بچه بازیا چیه دیگه.تلویزیون ایران که از این بهتر نمیشه بابا
حنانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
2
1
دیدن بهداد یه حس خوب بهم میده اما ناراحتم با این نامه خودش رو زیر سوال برد اینجوری بهداد هم فرقی با عرب نیا نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
2
2
نقش مختار بیشتر برازنده حامد بود
elham
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
2
1
به نظر من اقاي مير باقري در انتخاب بازيگرهاي فيلم مختار واقعا موفق بودن و نقش مختار برازنده ي اقاي عرب نيا بود ايشان راجع به ابتذال سينما حقيقت كامل را گفتن فكر نميكنم جاي حرفي باشه. از حامد بهداد هم توقع نداشتم چون هميشه يه طور ديگه راجبش قضاوت ميكردم
وجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
2
1
اللهم عجل لولیک الفرج
س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
1
3
خوب کاری کرد
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
2
1
من خودم ازطرفدارای حامدبهدادم ولی به نظرمن آقای عرب نیاحرفای خوبی زدن.
nnn
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
2
0
aghay behdad man ashegh bazi shoma boodam vali ba adabiat vazin shoma tazeh beh eshtebaham pey bordam martike ravani ye khorde motaadel bash
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
1
3
فقط حامدبهداد
samira
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
0
0
aghaye hamed behdad karesh
samira
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
0
2
aghaye hamede behdad karesh 2roste.esghge
الناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
0
1
وااااااای ممنون خوب جوابه ایشونو دادین مرسیییییییییییی
قهيمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
1
2
به نظرم بهداد حرفي رو الكي نميزنه شايد تند حرف بزنه ولي حق
parham
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
1
24
حامد جان دوست داشتنی ترین بازیگر ایران هستی هرچی بگی درسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
0
من اگر خوبم و گر بد تو برو خود را باش هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
فاطی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
1
3
اقای بهداد از انجا که دوست ندارن
شرافت را زیر سوال ببرند این
نامه ی محترمانه را نوشته اند
و این نشاندهنده ی شرافت خود
ایشان است.
پروین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
2
3
ایول.جواب این اعتماد به نفس کاذبو خوب دادی.حامد بهداد یه دونست.
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
0
2
ای بابا ول کنید دیگه. مقصر اصلی همین ملتن که سرشون درد میکنه واسه کش دادن هر جیزی! ول کنید بابا. جدی نگیرید. والا به خدا هنرپیشه ها رو خود ما اینقدر گنده کردیم. حالاام یه عده شاکین که چرا فلانی مغروره! تحویل نگیرید. 600 تا کامنت نزارید! اینا ام اینقدر خودشونو دست بالا نمیگیرن.
DDS
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
2
1
هم عرب نبا تند رفت و هم حامد - اصلا به نظزم فعل نوشتن این نامه موجب حقیقت پیدا کردن پاره ای از صحبت های عرب نیا شده . حامد بهتر بود یه جور دیگه برخورد کنه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
2
3
اقای بهداد پسر سینمای ایران است و بهترین بازیگر ...
ریحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
2
2
اونایی که از اقای عرب نیا و مختار و مختارنامه بد میگن دارن نشون میدن مخالف دین اسلام هستند و از کسی طرفداری میکنن که کلی فحش به یه ادم متشخص میده از عکساشم معلومه تو همه ی عکسا یقه باز سینه بیرون حالا اومده موهایه سینشو هم زده که خوشگل بشه ولی نمیدونم زشت هر کاری کنه زشته!!!!
شهرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
1
1
به نظر من هر کسی حق داره آزادانه نظرشو بده اما مسائل آقای عرب نیا و آقای بهداد به خودشون مربوطه دوسان عزیزم نترسید اونا از پس هم خوب بر میان
فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
2
2
به نظر من حامد بهداد قشنگ بازی میکنه و ما تا وقتی که از بازیگری مثل عرب نیا فقط به خاطر بازی در فیلم مختار که پر از سیاستهای به نفع حال حاضر ایران بود دفاع کنیم اوضاع کشور همینه که هست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
عزیز اگه عرب نیا بد بازی می کرد که تو همین فیلم بازی نمی کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
اوووووو ه ه ه ه ه ه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
ههههه
masih
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
1
3
حامد دمت گررررررررررررررررم
سمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
2
3
من با حامد بهداد موافقم در ضمن آقا مجتبی شما معلم ادبیات فارسی هستی وسط جر و بحث ضرب المثل میگی
عاشق بهداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
2
3
اقاحامدخیلی خوب گفتی ایییییییییییییییولا
unknown
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
2
2
به نظر من اقای بهداد خیلی تمیز پاک و پاکیزه جواب اقای عرب نیا رو داد.والا من بودم به جای اینهمه ادب لگد نثارش میکردم.کارت درسته حامد اقا
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
2
2
حامد بهداد یه دونه باشی
وحید امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
3
2
آقای بهداد بیشتر اوقات در حالت طبیعی نیستن و آقای عرب نیا هم به صورت نقد
نگاه می کردند ....تو پرتقال خونی با هم دیگه رفیق شیش بودن
رعنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
1
1
من از بازی عربنیا تو پرتقال خونی بدم اومد خوب بازی کرد اما نقشش بد بود ادم چقدر باید خنگ باشه حامد جونم قربونش برم خیلی خوب بازی کرد اما خوب جوون یکم هوایی شده
حامد بهداد ازمشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
1
2
عشق است حامدبهداد خودمو.حامد دمت گرم پرچم مشهدو بردی بالا بالاها فقط مشهدو با عشقم حامدبهداد عشق است
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
0
2
من دیروزنظرم روگذاشتم ولی متاسفانه نیست
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
0
1
درود به مدیرمحترم اگرنظرم خلاف شئونات ومقررات بودلطفااعلام نمایید چون منم 14و13هم اعلام کردم ولی منظورنشده است.ممنون.سهیل
حامد بهداد هستم از بجنورد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
2
2
من به خاطر اینکه اسمم حامد بهداده تو بجنورد ازم امضا میگیرن
دیگه فکرشو بکن .........
يه دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
2
من عاشق اخلاق رفتار و نظرات آقاي بهدادم بنظرم بازيگر صادقيه
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
1
2
اقای بهداد یکی از بهترین بازیگراست و هیچ کس نمی تونه جاشو بگیره هرچی گفته راست گفته هر کیم میگه حالت طبیعی نداشته به حامد جون خیلی خیلی حسودی میکنه واقعا متاسفم براتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
1
2
به نظر من خیلی با ادبانه بود
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
1
0
با اینکه الان مد شده این حرفای قلمبه سلمبه ولی نمیدونم چرا همه با خودشون حال میکنن و وقتی حرف می زنن فکر میکنن که همه وایستادن و تایید میکنن در صورتی که به واسطه معروف بودن همه وایستادن و گوش میدن
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
1
1
آقا حامد اساتید و بزرگان این ایران عزیز همیشه شنیدند و سکوت کردند و خود راوقف حاشیه نکردند .مخصوصا" در این سه دهه . پس بعنوان یک دوستدار بازیگری زیبای شما خواهش میکنم فقط بازیگری کن فقط بازیگری که همه چیز را در آن بازیهای زیبایت میگویی .
به قول فروغ : وقتی که سوسک سخن میگوید / چراتوقف کنم / من از سلاله درختانم / تنفس هوای آلوده ملولم میکند /
هیچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
0
4
خیلی گلی اقا حامد
مهدی حبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
1
2
به نظر من .من نظر ندم بهتره؛ولی واقعا دوسش دارم
فرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
2
3
این نامه همش دروغ وشایعست حامدبهدادانقدباشعوره که بعیدمیره یه همچین نامه ای برای آقای عرب نیابنویسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
0
2
بسر شجاع چه قدر بانمکی خندیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
0
1
اقا امیر بیمار بودن جرمه البته اگه دروغ نگفته باشی
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
2
2
حامد جون عاشقتم
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
2
0
من هم
اقای حامد بهداد و هم آقای عربنیا رو دوست دارم و دوست دارم که اختلافاتشون رو با احترام متقابل حل کنند-گذشت هم چیز بدی نیست
ساناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
1
3
سلام من اصلافکر نمیکردم آقای عربنیااینقدرمغرورباشندخیلی دوستشان داشتم ولی نظرم عوض شدبعداازین برنامه آدم درهربست ومقامی که هست باید همیشه احترام دیگران رارعایت کندوازموقیت خود سوءاستفاده نکندواگرهم ازکسی یاچیزی انتقادداشت اول تشویق وبعدانتقاد.
نيلوفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
2
3
من عاشق بازيگرو بازيگريم اما خودم به شخصا اقاي بهدادتو بوشهر ديديم اصلا اد م مغروري نبود وقتي ديدمشون بيشتر به بازيگري علاقه مند شدم من منتقد نيستم اما مطمينم تمام ادمايي كه ميگن كائ اقاي بهداد درس نبوده خودشون تو اون موقيعت قرار ميگرفتن همين كارو ميكردن بس دم از خوب بودن نرنيد خيلي هم خوب بود كارشون
زیاد مهم نیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
2
0
تا وقتی امثال ماها خیلی دوست داریم به این موضوعات بچسپیم مجال برای پیشرفت هنر در ایران نیست و ...
بیاین یکم مهربون باشیم با هم .
میلیارد ها هزینه و عاقبت تحریف تاریخ برای دلخوشی !!!!!
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
2
2
حامد خان ولش کن مختاره دیگه راست میگه بازیگره واقعی اوونه !!!!!! خیانت وعهد شکنی و بعدش های و هوی کردن و اشک تمساح ریختن و فیلم بازی کردن توو ذاتشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
4
2
نامت خیلی بی ادبانه بود
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
1
3
اقا مهدی که درباره ادب صحبت میکنید خیلی دوس دارم وقتی رو ببینم که یکی اینجوری همه چیزتو نو زیر سوال ببره ببینم اون موقع شما ادب حالیتون میشه در ضمن چیز بی ادبانه ای هم در متن اقای بهداد مشاهده نمیشد
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
2
2
من حامد بهداد رو خیلی دوست دارم اما به نظر من بهداد و گلزار و عرب نیا و خیلیای دیگه هیچ کدومشون به پای اخلاق و بازی و متانت شهاب حسینی نمیرسن به نظر من شهاب حسینی از همه نظر از اینا یه اسمون بیشتره!!!!!!!
رکسانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
1
0
باهات موافقم پریسا جون
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
0
1
دوستان خودتونو در گیر این مسایل نکنید اونا قیلمسونو بازی میکنن پولشم میگیرن حالا میخواد فیلم خوب باسه یا بد.
خودمو خدتو عشق است مشتی باش لوتی باش.
بزار هر هر چی هست باشه تو خودت باش حامد جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
1
2
خیلی باهالی
بردیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
1
3
سلام حامد جان پیای پیا(به زبان کردی یعنی مردی مرد) خوب جوابشو دادی.
سجاد ترکاشوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
3
0
سلام، حرفهای تند و تیزی بود اما به نظر من باید هم آقای بهداد و هم آقای عرب نیا برای همدیگر و دیگران ارزش و احترام قائل شوند.
بسیاری از دعواها را می توان با مذاکره حل کرد که امیدوارم برای این اشخاص هم همین طور باشد.
به امید روزهای خوب و آرام برای سینمای ایران
fatemeh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
1
1
be nazare man yekam tond raftin yezare aroom tar va molayem tar ham mishood pasokh dad
morteza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
2
2
خیلی خودتون رو دسته بالا گرفتین! بهتره یه کم تجدید نظر کنید و به بازیتون یه نگاه کارشناسانه بکنین. شما بازی نمیکنین! فقط دیالوگ میگید! چون تمام لحن ها و گفتار یه جوره و اون خود خودتونین که تکراری اید. به قول دوستمون شما بلیط میگرفتین و سینما میرفتین تا ... کاری با آقای عرب نیا ندارم اما شما هم نباید غره بشید! تکیه بر تقوی و دانش در طریقت کافریست! راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
3
1
آخه یکی نیست به این آا بگه تو رو سننه!!!!!!عرب نیا گفتحامد بهداد؟؟؟؟؟؟؟ نه بگو دیگه اسم تو رو آورد؟؟؟؟؟ عجباااااا
علي نجاري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
2
1
سلام من واقعا براي اقاي بهداد متاسفم اصلا فكر نميكردم ايشان احترام پيشكسوتي اقاي عرب نيا رو در نظر نگيرن نسنجيده بخوان اين حرفارو بزنن آقاي عرب نيا به صورت كلي صحبت كردن
سارا باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
2
1
سلام از نظر من حامدبهداد از بازی عالیه و بازیگرا نباید توی مسائل شخصی هم دخالت وهم دیگرو ضایع کنند
سارا باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
2
0
نظر دهندگان محترم بفهمین با کی حرف میزنید یه کم مودبانهتر!!!!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
1
0
ادب از که آموختی از بی ادبان
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
1
3
در رابطه با آقای فریبرز عرب نیا هم باید بگم من کاملا از بازی ایشون خوشم میاد و فیلماشم نگاه میکنم اما فیلم مختار اصلا بهش نمیومد.....در ضمن نباید درمورد اقای بهداد اونجوری صحبت میکرد
الی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
1
3
واااااای فریبرزتو همه اینکارارو کردی؟؟؟؟ چه بی ادبی بابا....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
0
1
چند سال بعد از اینکه پیغام نظر شما دریافت شد امکان نمایش نظر وجود داره؟؟؟
ریحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
1
1
من از حامد خوشم میاد ولی شما خون خودتونو کثیف نکنید
mahfam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
1
2
merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ali boud aghaye behdad............
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
2
1
بی شرمانه بود
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
1
2
نمی دانم ولی خداییش حامد بهداد ادم بدی نیست.بهتر ازگلزارهم هست.
niki
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
1
2
من تمام مصاحبه های حامد بهداد رو دیدم و باید بگم ادم باشعور و با اعتماد به نفس کامل به کارش هست و در واقع با دیدن تمام فیلم هاش فهمیدم که یک هنرمند واقعی است و اسمش در تاریخ سینمای ایران جاودانه میشه با خوندن این نامه باید بگم یک بار دیگه همه ی این ها بهم ثابت شد..
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
2
0
واقعا که . . .
تو این عالم نابازیگری ایران،حامد بهدادم شد واسه ی ایرانی
جماعت بازیگر!!!!
..........................
کسی که فیلم دیدن رو دوست داره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
1
2
فقط یه سوال دارم تا به حال دیدین یا شنیدین بازیگرهای پیشکسوتی مثل شکیبایی یا نصیریان یا پرستویی این جوری جلوی چشم مردم به هم توهین کرده باشن حتی وقتی جوون بودن؟ خیلی زشته به خدا.
ژوان
|
United Kingdom
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
1
2
آقای بهداد دوستت دارم یعنی عاشقتم دمت گرم به شما میشه گفت بازیگر باغیرت........
سیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
1
2
حامد عزیزم بخاطر بازی زیبات در فیلم جرم بهت تبریک میگم.و اینم میدونم همه حرفات از روی عصبانیت بود.درکت میکنم عزیزم.ولی کاش نمیزاشتی هر کس و ناکس که از راه میرسه ازت انتقاد کنه.دوست دارم
همایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
1
2
اقابهدادنظرت ورخیلی قبول دارم ولی چرا اینقدرخودتو میگیری وغرور داری
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
0
2
حامد بهداد تنها کسیه که باعث میشه من و خیلی های دیگه فیلم ایرانی نگا کنیم
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
حامد بهداد تنها کسیه که باعث میشه من و خیلی های دیگه فیلم ایرانی نگا نکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
4
0
بهداد تو تو بازیگری به گرده پامم نمیرسی منتظر باشید تا عجوبه ی اعصار ظاهر بشه میترکونم.
sahar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
1
1
حامدبهدادبازیش زیرپوستی حسی بازی میکنه بازیش جون داره.لحن خاصی داره که کمترکسی داره مثل اقای پرستویی.زودقضاوت نکنیم خیلی بده
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
2
0
بهداد! اون موقع که تو با شلوارک در انظار ظاهر می شدی فیلم های عرب نیا سر در سینما ها خودنمایی میکرد...میخوای پتتو بریزم رو آب؟ به خیال خودت افشا گری کردی؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
3
0
من فقط میگم فریبرز به گرد پای حامد نمی رسه
نفرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
1
0
....اگه غیرت داشتی یه فیلم تاریخی بازی می کردی حالا هی بگین عربنیا به پای بهداد نمی رسه انقدر چشاتون کور که دیوونگی های بهداد باحال رو نمی بینیدفقط اخلاق های عربنیا رو میبینید اگه عربنیا بد عنق یا بد اخلاق بهداد هم دیوونه است چرا نمی بینید چرا چشمای کورتون رو باز نمی کنید واقعا نمی بینید دیوونه است؟بهداد حسودی نکن چه اشکال داره یه بازیگر بخاطر گیریمش اینقدر محبوب شه ؟خودتو چی می گی که بیچاره طرفدارات مجبورن به دیوونه گی هات بنازن وگر نه غیر اون چی داری ؟یه مثقال لهجه ی پاپتی یا یه مثقال جذبه ؟ فکر کردی بامارلون براندو ولهجه کجای دنیارو گرفتی ؟این همه طرفدارات می گن دیوونه ای می خوای عربنیا نگه ؟اصلا مگه بهت فحش داد که بهش می گی متوهم ؟جو گیر تو شدی که هنوز هیچی نشده فحش می دی تو کل زمانی که تو سینما بودی چیکار کردی ؟جز این که یه تفنگ بگیری دستت.....حسودیت می شه عربنیا بالباس تاریخی سوار اسب شده؟ می ترسی دختر ها جاتو به اون بدن ... ؟تو ته ریشم بزاری اونم صد مدل به عربنیا نمی رسی بازم برای حسودیت دلیل بیارم؟
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
0
0
اینکه عربنیا نباید راجع بهداد نظر میداد و ایشونو نقد میکرد که حفی توش نیست . و من با این گفته ها متوجه شدم که حامد چقدر ادم عصبی چقد کوبیدنو خوب بلده زود از کوره در رفتن پسندیده نیست نشان از عقده های درونیه اسم فرزندشو اخه دیگه چرا اوردی شاید پسرش طرفدارت باشه
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
0
0
به نظرمن بازی حامدبهدادازتمام بازیگرها بهتراست ونظرهیچکدام درست نیست
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
0
0
من حامدبهدادازخودم بیشتر دوست دارماماوقتی جوابش به عرب نیا رو دیدم هنگ کردم وخجالت کشیدم شما هردو فوق العاده هستید وافتخار ایران روی همدیگه رو ببوسید تموم بشه برهاقای عرب نیا از وقتی بازیت تو مختارنامه رو دیدم عاشقت شدم عالی بوددمت گرم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
0
1
کل بیانیه حامد بهداد همراه با جسارت و زیر سوال بردن کل شخصیت هنری اقای عرب نیا می باشد آن هم به خاطر ایراد یک انتقاد از سوی یک پیشکسوت که بعضا حتی این بیانیه غلط ادبی و دستور زبانی هم دارد یا اینکه مبهم دارد میگوید پول نفت دارد خرج امور بیهوده می شود ان هم برای بک سریال تاریخی و مقدس و اگر خودتان هم مجنون بودن بازیگر را می پذیرید پس دیگر علت این همه توهین هایتان چیست
بیانیه شان هم خیلی مفهوم نبود که می خواهد چه کسی را مسئول بداند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
0
1
آقای بهداد
عرصه سیمرغ نه جولنگه توست

به امام شهیدمان قسم که کلام زبیران را در بیانیه حامد بهداد دیدم
پاسخ ها
سید علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
نازنفست!
نیلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
0
خیلی جیگری حامد تا کور شه چشم بعضی ها قابل تو جه دوست عزیزمون نفرت
صدف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
0
0
واقعا درست گفته
الناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
0
0
هر دو شون آدمای از خود راضی هستند.
حامد بهداد که ادای آدمای حرفه ای رو در میاره،عرب نیا هم خیلی مغروره.
اوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
همه تون بیکارید
atusa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
0
0
دمت گرم عشقم عالی بود
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین