کد خبر: ۴۹۴۳۵۸
تاریخ انتشار:

خانزاده: مذاکرات خوبی با مسئولان سیاه‌جامگان داشتم/ امروز یا فردا تصمیم نهایی را می‌گیرم

مدافع تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در شانزدهمین دوره لیگ برتر تأکید کرد، مذاکرات خوبی با مسئولان این باشگاه تمدید قرارداد داشته است.
خانزاده: مذاکرات خوبی با مسئولان سیاه‌جامگان داشتم/ امروز یا فردا تصمیم نهایی را می‌گیرم

به گزارش بولتن نیوز، محمدرضا خانزاده  در خصوص مذاکراتی که روز گذشته با مسئولان سیاه‌جامگان داشته است، گفت: من صحبت‌هایم را با مسئولان باشگاه و همچنین اکبر میثاقیان انجام دادم و این مذاکرات خوب بود. فکر می‌کنم امروز یا فردا تصمیم نهایی را بگیرم و فکر نمی‌کنم در حال حاضر مشکل خاصی وجود داشته باشد.

وی در ادامه همچنین تصریح کرد: ما در مورد مسائل مالی و طلبی که مربوط به فصل گذشته است صحبت کردیم و در این زمینه حرف‌های مثبتی زده شد. من چند پیشنهاد هم دارم، اما اولویتم ماندن در سیاه‌جامگان است.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین