کد خبر: ۴۸۵۱۹۸
تاریخ انتشار:

گل‌محمدی در باشگاه تراکتورسازی حاضر شد

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی در محل این باشگاه حاضر شد.
گل‌محمدی در باشگاه تراکتورسازی حاضر شد
به گزارش بولتن نیوز، یحیی گل‌محمدی که هفته گذشته با عقد قراردادی رسماً سرمربی تیم تراکتورسازی شد، صبح امروز (شنبه) در محل این باشگاه حاضر شد.
سرمربی جدید تیم تراکتورسازی صبح امروز به تبریز رسیده و مستقیم از فرودگاه به باشگاه رفته است. گل‌محمدی قصد دارد از امکانات باشگاه تراکتورسازی بازدید کرده و سپس به تهران برگردد.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین