کد خبر: ۴۸۲۵۷۵
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

یزدانی: بهتر از جام جهانی عمل کردم/ همیشه می‌خواهم بهترین کشتی‌ها را بگیرم

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان از عملکردش در بازی‌های همبستگی ابراز رضایت کرد.
یزدانی: بهتر از جام جهانی عمل کردم/ همیشه می‌خواهم بهترین کشتی‌ها را بگیرم
به گزارش بولتن نیوز، حسن یزدانی پس از کسب مدال طلای وزن 86 کیلوگرم بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: مسابقات سنگینی بود و حریفان اصلی یعنی ترکیه و آذربایجان با نفرات اول آمده بودند که هر دو مدال المپیک و جهانی داشتند و خدا را شکر برابر هر دو خوب کشتی گرفتم.

وی در ادامه درباره کشتی‌هایش گفت: فکر می‌کنم کشتی‌های خوبی‌گرفتم. همیشه بسته به شرایط بدنی‌ام و البته شرایط حریف و مسابقه کشتی می‌گیرم و سعی می‌کنم که بهترین نتیجه را کسب کنم. شرایط مسابقه نیز ایجاب می‌کرد برابر حریفان اینگونه به میدان بروم.

وی درباره اینکه آیا در وزن جدید جا افتاده است، گفت: در این مسابقات با وجود حضور دو قهرمان مطرح بهترین فرصت بود تا با رقبا سرشاخ شوم و خودم را محک بزنم. بعد از جام جهانی بیشتر تمرین کردم و آماده‌تر بودم و فکر می‌کنم بد کار نکردم. در جام جهانی بدنم سنگین بود و سرما هم خورده بودم اما اینجا آماده‌تر بودم و بهتر کار کردم.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین