کد خبر: ۴۷۵۲۴
تعداد نظرات: ۵۳۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
گزارشی ویژه از بهشت تبهکاران در حاشیه های تهران
از میان صدهها درگیری که مردم محل برای خبرنگار ما شرح می دادند شب گذشته خبرنگار بولتن نیوز در محله سرآسیاب مارلیک خیابان آیت الله کاشانی شاهد...

بولتن نيوز: روز گذشته یکی دیگر از روزهای تلخ گروهی از مردم خونگرم و مهربان و زحمتکش مردم حاشیه نشین شهر تهران بود که بسیاری از آنها از تهرانی های اصیل و دیگر استانها می باشند و بیشترین دلایل حاشیه نشینی آنها  قیمت سنگین اجاره بهای مسکن در تهران می باشد .

مارلیک و محله سرآسیاب مارلیک نامی ناآشنا برای مردم استان البرز و حاشیه جنوب غربی تهران نیست سالهاست منطقه سرآسیاب مارلیک با وجود مردمی مومن و زحمتکش دچار بلای وجود اراذل و اوباش و تبهکاران و فروشندگان مواد مخدر و سیل معتادینی می باشد که آسایش را از مردم و کسبه آن گرفته اند و ترس و نگرانی از درگیریهایی منجر به جرح و ضرب دغدغه هر روز مردم این مناطق شده است .


امروز به گفته شاهدین آژانسهای اتومبیل از مناطق دیگر خودرو برای این مناطق در اختیار مسافر قرار نمی دهند و خیابان کاشانی و تعدادی دیگر از خیابانهای مارلیک را خطرناک اعلام کرده اند .

به گفته شاهدین زنان و دختران در این محلات بعد از غروب آفتاب دیگر امنیتی نداشته و متاسفانه شاهدین مطالبی را می گفتند که تنها می توان برای مسئولین مربوطه گفت .

حضور موتورسوارانی با قمه که فروشندگان مواد مخدر هستند که در محلات شلوغ مارلیک راه بندان درست کرده و با فحاشی های رکیک درگیریهای مختلف درست می کنند دغدغه هر روزه مردم این محلات است.

و معتادین و فقرایی که در خیابانها در سطلهای زباله بدنبال لقمه نانی هستند ......

نمونه یک درگیری اراذل و اوباش در شب و روز گذشته

 از میان صدهها درگیری که مردم محل برای خبرنگار ما شرح می دادند شب گذشته خبرنگار بولتن نیوز در محله سرآسیاب مارلیک خیابان آیت الله کاشانی شاهد حمله گروهی اراذل و اوباش با قمه و چماق و سنگ به خانه های مردم بی دفاعی بود که صدای گریه و ناله زنان و کودکانشان دل هر آدم  با غیرتی را به درد می آورد خانواده هایی که هیچ گناهی برای آنها متصور نبود و تنها گناهشان شاید زندگی در محله ای است که امنیت ندارد.

اراذل و اوباشی که مست کرده و با عربده کشی ترس و دلهره را در دل تک تک کاسبین  و مردم محل انداخته اند و متاسفانه بعد از درگیری براحتی متواری می شوند و نیروی انتظامی بعد از درگیریها حضور پیدا می کند و بسیاری از مردم محل به علت ترس جرات هیچگونه شکایتی را ندارند .


بر اساس خبرنگار بولتن نیوز روز گذشته بعد از درگیری و قمه کشی گروهی تقریبا ده تا پانزده نفره در خیابان کاشانی محله سرآسیاب مارلیک و حضور نیروی انتظامی و تهیه استشهادی که معمولا بقول مردم محل تاثیری هم ندارد بعد از خروج نیروی انتظامی مجدادا درگیری دیگری با قمه در همان محل صورت پذیرفت.

به نظر می سد نیروی انتظامی برای اینگونه محلات خصوصا خیابان کاشانی باید چاره ای بیاندیشد و با حضور مداوم و پایگاه ثابت نسبت به برخورد با اراذل و اوباش اقدامی قاطع داشته باشد.

امنیت مهمترین مولفه ثبات نظام اجتماعی

لازم بذکر است امروز امنیت از مهمترین مولفه های یک جامعه پیشرفته و متدین می باشد و یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برقراری امنیت در تمام نقاط ایران عزیز است و در همین رابطه به نظر می رسد با توجه به حضور اکثریت مجرمین و گروههای تبهکاری در حاشیه های شهر تهران خصوصا استان البرز و عدم برخورد قاطع نیروی انتظامی به علت نداشتن نیروی کافی توان اعمال قانون را در استان البرز و حاشیه های تهران ندارد می بایست سازمانهای اطلاعاتی اعم از سازمان اطلاعاتی سپاه و بسیج و وزارت اطلاعات برای شناسایی همه اراذل و اوباش و گروههای تبهکاری و باندهای مافیایی مواد مخدر  به کمک نیروی انتظامی زحمت کش آمده و نیروی انتظامی نیز با کمک نیروی های مردمی در بسیج با برخورد قاطع ودستگیری اراذل و اوباش و تبهکارانی که حاشیه تهران را به بهشت  جنایتکاران و گروههای تبهکاری تبدیل کرده اند آنها را برای برخورد قاطع قضایی تحویل قوه محترم قضاییه بدهند  و قوه قضاییه نیز با توجه به رهنمودهای ریاست محترم قوه قضایی در خصوص برخورد قاطع با گروههای تبهکاری و خصوصا اراذل و اوباشی که محلات را ناامن می کنند  و اثرات بسیار مخرب وجود اینگونه گروهها در جامعه با قاطعیت با آنها برخورد کرده  و با ارائه احکامی قاطع و انقلابی  نعمت امنیت را به این مناطق بازگردانده تا مردم خوب منطقه لذت امنیت را چشیده و ما شاهد امنیت پایدار  در همه نقاط ایران عزیز و  خصوصا حاشیه های تهران باشیم.

به زودی گزارش کاملی از وضعیت اخلاقی و ناامنی های اجتماعی در مناطق مختلف  حاشیه های غرب تهران خصوصا فردیس و... ارائه خواهد شد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۵۳۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۲۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۹
12
81
آفرین به شما بولتنی ها به رسالت رسانه ای خود عمل کرده اید. امید واریم نیروی انتظامی بیدار شود.
پاسخ ها
محمد جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۹
سراسیاب جای خیلی خوبیه . در صورتی که سرت پایین باشه
تن آدمی شریف است بجان آدمیت...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴
29
54
این مناطق متاسفانه از فقر فرهنگی بشدت متاثر است. لذا این موارد هم طبیعی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴
چرا چرت میگی یارو اینجا اصلا فرهنگ نداره بعد میگی از فقر فرهنگی متاثره
mohammad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴
فکر کردی پولداری به ما میگی فقر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴
والله ما که خیلی ساله داریم تو مارلیک زندگی میکنیم چنین چیزایی ندیدیم خصوصا فقر فرهنگی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴
خودت نوشتی مارلیک چه دخلی به سرآسیاب داره
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴
چرا این قدر درباره سراسیاب بد میگین مگه تو محله های خیلی خوب تهران :البته از لحاظ امکانات جرم و جنایت -قتل-دزدی-خودفروشی وبقیه خلافها نیست ؟
سپیده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴
والا ما یه عمره سراسیاب زندگی میکنیم خیلیم امنیت داریم یه کم منصف باشید لطفا
الی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴
والا ما الان نزدیک 3 سال میشه تو سراسیاب زندگی میکنیم خونمونم قبلا پاسداران تهران بوده.....همه جای ایران ی عده خلاف کار وجود داره....فقط سراسیاب نیس که اینطوره....بعدشم تا با کسی کاری نداشته باوشی کسی کاری باهات نداره...درضمن اینجا خیلی از فراد هستن که از سطح فرهنگی خیلی بالایی برخوردارن...احترام خودتونو حفظ کنید ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۷
11
57
آقا خدا پدرتونو بیامرزه به خدا ما توی این محله امنیت نداریم همین دیشب به خانمم می گفتم بابا نمی خوام بچه ها درس بخونند بیا از این محل فرار کنیم بریم تا اتفاقی برای بچه ها نیفتاده اگر خدای ناکرده بچه ها از ترس مشکل روحی وجسمی پیدا کنند یا خدای ناکرده آسیبی به بچه ها می رسید یا برسد زندگی دیگه برای من مفهومی خواهد داشت؟ تو را به خدا به فرمانده نیروی انتظامی بگید یه فکری برای این منطقه بکند توی این منطقه ها باید بهترین نیروها و قوی ترین اونا باشند ولی بعضی وقتها ما شاهدیم نیروی انتظامی هم جرات نداره با اینها برخورد کند تو را به خدا به ما هم کمک کنید ما هم ایرانی هستیم ما هم مسلمانیم ما هم توی این انقلاب نقش داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۹
7
61
متاسفانه نيروي انتظامي ازقدرت كامل خوداستفاده نمي كندودرواقع براي او فرقي هم نمي كندولي خداكنددرارزشيابي اين نيرواين مواردهم لحاظ شود
سید ابوذر تقی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۲
10
42
بنده در نزدیکی این محله ساکن هستم همینطور که دوستی عنوان کرده اند درست است متاسفانه الان با پرداخت مبلغی کمتر از 100هزارتومان میتوان در این محله سلاح جنگی تهیه کرد ارذل و اباش منطقه بدون ترس از پلیس اقدام به مزاحمت برای نوامیس مردم میکنند بسیج محل چند بار با انها برخورد کرده ولی حمایت جدی توسط مسئولین محلی به عنوان اینکه کار بسیج نیست نمی شود واقعیت این است که این اوباش از بسیج واهمه دارند ولی دست برادران بسیجی در مقوله بسته است البته بسیجیان تابعه قانون هستند و به همین خاطر ادامه برخورد با انها میسر نیست
پاسخ ها
عباس
| Canada |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۲
ماشا الله به بسیجی ها
بسیجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۲
مام یکاری کنیم باید هزار جا جواب بدیم "

و گرنه نسل همه شونو منقرض میکردیم
دخانچي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۷
5
35
سلام.
من اهل اين محل همستم.حدوده 20 ساله در اين منطقه زندگي ميكنم.
ضعه فرهنگي در اين منطقه بيداد ميكند.
بي خدايي بيداد مي كند.
كافبيست يك نظرسنجي از عملكرد نيروي انتظامي داشته باتشيد تا متوجه شويد چه خوني در دل مردم اين منطقه كرده اند.
شهيد آويني ميگفت: در اين مملكت همه آزادند بغير از حزب اللهي ها!
در ورزشگاه آزادي دانشجويان انقلابي را قلع و قمع ميكنند اما اراذل اين منطقه....
ازامام جمعه منطقه گرفته تا روحانيون بعضي از مساجد.
از شوراي شهر گرفته تا...
الهي مهدي را برسان
ali ashrafi
|
United Kingdom
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۰۴
6
31
چون مردم محروم هستند چون حاشیه شهر هست چون فقرا هستند چون دردمندان جامعه هستند صداشون شنیده نویشود باز تشکر از شما بولتون که به حمصهین موارد اجتماعی اشاره دارید و خدا کنه که گذاری اشاره نکرده باشید

یا حق
مدیر پایگاه ممنون از اظهار نظرتان ما ارائه اینگونه گزارشات را در راستای رسالت رسانه ای خود می دانیم و بزودی گزارشات تکاندهنده ای از جرم و جنایت در حاشیه های تهران را ارائه خواهیم داد و اعتقاد داریم دولت و همه مسئولین خدمتگذاران همه مردم هستند و اتفاقا چون این مردم نجیبند ولی در فقر زندگی می کنند دولت باید با همه قدرت در ایجاد امنیت و رفاه این مردم همت بگمارد آموزش و پرورش می بایست بهترین معلمین را به این مناطق بفرستد باید شیوه سرویس دادن از شهرهای بزرگ با این تبعیض از بین برود چرا که همین مردم محروم حامیان اصلی انقلاب بوده و هستند. ما بوظیفه رسانه ای خود عمل کردیم دیگر این مسئولین انتظامی و ... هستند که باید فکری بحال مردم بکنند.
حاج رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۲
3
22
هوالمحبوب
هم با گزارشتون و هم با نظرات بسیار عالی که داه شده کاملا موافقم .امیدوارم نیروی انتظامی و سردار احمدی مقدم که صددرصد دغدغه حمایت از مردم و حفظ امنیت را برای آحاد مردم را دارند فکری برای این وضعیت در حاشیه تهران بکنند و زبده ترین نیروها را به این مناطق گسیل کنند.
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۱
13
24
باور كنيد اين چيزيايي كه نوشتيد مال مارليك نيست. مارليك از سرآسياب جداس. تكليفشم همه ميدونن چيه. مارليكو زير سوال نبريد خاهشن. همه ماها آدماي آبروداري هستيم كه بعضي مواقع اراذلي از سرآسياب سرازير ميشن به اين منطقه. خاهشمندم با دقت بيشتري گزارش تهيه كنيد.ممنون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۱
با نظرتون موافقم مرسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۱
نه بابا
ناشناس
| Australia |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۱
مارلیک هم همینجوریه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۱
به مارلیک ربطی نداره
007
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۱
راس میگه خیابان کاشانی صد در صد ماله سراسیاب هست البته مارلیک هم عاری از عیب نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۴
4
18
با سلام از شهرك طلائيه واقع در جنب شهرك انديشه نيز گزارشي تهيه فرماييد. اين شهرك مركز تجمع روسپي ها و اراذل و اوباش و معتادين و قاچاقچيان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۴
تو با شهرک طلایی چی کار داری . بدت میاد هموشون یه جا با هم دارن زندگی میکنن با کسی هم کاری ندارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۴
جالبه قیمتاشونم خیلی پایینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۷
2
13
متاسفانه عدم برخورد جدي با اراذل و اوباش فقط به ناجا مربوط نمي شود آنها هم دغدغه هايي دارند در اين مورد بايد شوراي تامين فكر اساسي بكند،‌البته بهتر است ماموران ورزشگاه آزادي نيز به مدت يكماه در اين منطقه نگه داشت !!!!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۴
2
8
شهرک طلای نزذیکشه کراک عمده
ن.ک تهران
|
United Kingdom
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۷
0
16
دست خبرنگار بولتن نیوز درد نکنه منم با سرآسیاب آشنا هستم این خبر کاملا صحت دارد و هر کسی دنبال مواد یا هر خلاف دیگری باشد آدرس سرآسیاب را به او می دهند متاسفانه نیروی انتظامی فقظ نظاره گر است. ما که لایق همکاری با بولتن نبودیم وگرنه خیلی مسائل را افشاء می کردم
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱
0
10
باسلام واحترام به عزیزان بولتنی وبولتنی خوانهای عزیز بایدبگویم که فقط این شهرمارلیک یاسراسیاب نیست که دچار این بلیه عظیم شده است بلکه شهرستانهای اطراف تهران متاسفانه به دلیل عدم تخصیص بودجه لازم به نیروی انتظامی وعدم تامین نیروی انسانی زبده واموزش دیده وتامین ازجهت حق وحقوق مکفی وعدم هماهنگی بین دستگاههای مربوطه وضاطین قوه قضاییه هرازچندی بااین بی نظمیها ودست درازی عده ای اراذل واوباش مواجه میباشند. ضمن اعتقادبه عملکردضعیف رسانه ها ازجمله صداوسیما بایدعرض کنم که اوباشگری ورواج فرهنگهای ضدارزش غربی یکی ازچالش های اصلی استان تهران خواهدبود
علي
|
United States
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۰
3
19
تو اين محل به نيروي انتظامي ميگن نيروي...............
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۶
1
11
افرین افرین افرین
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۰ - ۰۸:۰۱
1
7
باسلام وتشکر
بهتراست این مسایل را به مسئولین رده یک کشور نیز نشان دهید که چه کسانی در امنیت هستند! برای یک کشور اسلامی ننگ است که مسولین درحاشیه امنیت باشند انوقت نوامیس مردم در ناامنی باشند البته نباید زیاد از نیروی انتظامی انتظار داشت
بلکه دستگاه قضایی ما مقصر است
باتشگراز گزارش خوب شما اگر می شود ازمنطقه فلاح ومیدان مقدم گزارش تهیه کنید
sadegh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۹
0
7
به معلول ها پرداختیم علت همچنان باقیست!!!
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۱
2
7
با سلام
لطفاً سری هم به خیابان خاوران و خیابان امیر سلیمانی و .. و علی الاخصوص پارک فدائیان اسلام بزنید تا شاخ از سرتان سبز شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۱
اونجا باید بیاد پیش سرآسیاب لنگ بندازه. اینجا رو پس ندیدی .ببینی تازه خداتو شکر میکنی
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۴
0
9
با سلام
از بولتن برای اطلاع رسانی اش متشکریم
در محدوده شهریار و ملارد و سراسیاب تا وقتی که همین مسئولین انتظامی عوض وبدل میشوندو هرکدام از این آقایان بد تر از قبلی عمل میکنند همین آش است وهمین کاسه



بابا تورو خدا یه غیرتی از خودتون نشون بدید
پاسخ ها
علی شاه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۴
دادا اینجا بد جاییه این بولتن نیوزه تو بد سرزمینی فرود اومده اینجا آهو به بچش شیر نمیده
اینجاییا از کانون تا کنون حبس کشیدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۲۷
0
7
بعضی وقتها مصلحت زنده بودن باعث می شود آدمیان به ذلت بیافتند وضعیت امروز بسیاری از مردم این محلات اینگونه است با یکی از کاسبهای همین محل همین دیروز صحبت می کردم دردمند بود و شاکی از عدم برخورد مناسب نیروی انتظامی با اراذل و اوباش می گفت در همان زمان درگیری دو متور سوار که جمعا 5 نفر می شدند بر سر یک راننده تاکسی ریختند و شیشه تاکسی را با سنگ خورد کردند و راننده تاکسی هم از ترس جانش فرار می کرد و اینها هم عربده کشی می کردند تا راننده دیگری از صندوق عقب خودرویش قمه ای درآورد و دنبال آن چند نفر کرد و دیگر راننده ها به کمک آمدند و قائله تموم شد اما می گفت من با تلفن مغازه همان زمان با 110 تماس گرفتم اما گفتند میاییم اما برای این مورد با اینکه تقریبا 10 دقیقه ای طول کشید نیامدند به نظر می آید برادر عزیزمان سردار روزبهان که از بزرگان و دلسوزان نیروی انتظامی است می بایست فکری اساسی برای این منطقه و نیروی انتظامی این مناطق داشته باشند که موارد زیادی هست که حتما به ایشان منتقل می شود.
دردمند
|
United Kingdom
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۷
1
5
غیرت یعنی چی ؟ مسلمونی یعنی چی ؟ همت والای شیعه یعنی چی ؟
یعنی همینی که سایت شما داره تو این همه درگیری های سیاه سیاسی که ساخته و پرداخته یه عده آدم معلوم حاله که برای کسب آرا خودشون در آینده دارن همه ارزشها رو له میکنند و متأسفانه بعضی ها هم ناخواسته شدن آلت دستشون ولی سایت شما تو این آشفته بازار (البته ساختگیِ همون عده ) سری به این اوضاع محلات هم زدید. خوشا به غیرت بی مثالتون که اگر چه تنها یه سایت هستید ولی گلو و فریاد رسای مظلومینید . خدا قوت برادران خویم ... خدا قوت .
نوکر نظام و ولایت
|
United Kingdom
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۱
1
6
از قدیم گفتن " آفتابه لگن هفت دست ، شام نهار هیچی "
چون الان تو سایتتون هستم و بالطبع دارم تو اینترنت چرخ میزنم بهتر دیدم بگم نیروی انتظامی همش هی میگه این کار رو کردیم و اون کار رو کردیم ولی کو ؟ این خبر شما مال 1000 کیلومتری پایتخت نیست . مال همین ور دل ماست 30 کیلومتر هم نمیشه .. پس کجا هستند برادران نیروی انتظامی .... حالا هی پُز میدَن پلیس فتا ، افتا ، آفتا ، آفتابه ... تشکیل دادیم ، بابا ولمون کنید بچسبید به دنیای واقعی ،سایبری پیشکشتون ... از سایبری الحمدالله خیالمون با وجود سربازان نازنین آقا امام زمان تو سپاه راحته شما اگه تونستید قمه کشها رو جمع کنید بعد بیافتید دنبال هکر ها .
دوستان توی نیروی انتظامی توقع دارند سوار بنزاشون بشن آژیرکشون برن تو اینترنت !!! گشت ارشادتون کجاست پس .... خیلی بدهااااا که تو نظام اسلامی از دست چهار تو بچه قرتی مزلف و موقشنگ و یه عده زن و دختر اونجوری آدم رکب بخوره و نتونه جلشونو بگیره .
(بولتون خان من نوکر همتونم تو را به عظمت علی(ع) نظرمو بذارید بمونه تا بخونند مثلاً پلیس آفتا .... )
lمحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۷
5
8
درست هفته پيش از سرآسياب براي رفتن به دارو خانه شبانه روزي فرديس كه در فلكه پنجم هست ساعت 2 نيمه شب مي رفتم كه حد فاصل پاساژ امير و بلوار فرديس دونف به جلويم پيچيدند بدون دليل كتك زدند جيبهايم را خالي كردند و براي اينكه نتوانم جاي بروم شلوارم را از پايم در آورند و مرا رها كردند با بدبختي خود را به خانه رساندم و به كلانتري فرديس شكايت كردم ولي هيچ فايده اي نداشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۲ - ۰۷:۳۹
1
8
دزدی در پارکینگها ودینام کولر ها وازخودروها درمارلیک بیداد می کند ارازل اوباش هرکای دوست دارند می کنند قوه قضائیه فکری بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۰۲/۲۲ - ۰۷:۳۹
یادم باشه یه سرباز تو هر بشته بوم بذارم
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۳
0
2
باسلام مجدد به بولتنیهای عزیز:بایددرتکمیل نظربالای خودم بایدبگوییم باتحقیق وتحفصی که بعدازخواندن مطلب شما ازبین جامعه اراذل واوباش به عمل اوردم واقعیتهای تلخ وغم انگیزی ازجمله:فقروبیکاری وعدم وجود امکانات تفریحی و ورزشی وبعضا رنج بردن شدیدازنبودفرهنگ صحیح ونبودمتولیان دلسوزفرهنگی وازطرفی نبودامکانات یادشده وبرعکس وجود واشباع بسته های ضدفرهنگی واجتماعی مثل نقل ونبات ازجمله موادمخدر ومشروبات الکلی ونظریه عجیب وغریب بعضی ازخانوادهای اینگونه جوانان بزهکارمبنی براینکه جوان باید جوانی بکند وجوددارد ضمنا این راهم بایدبه این مطلب اضافه کنم که وجودرانت خواران بخش دولتی وپارتی بازیهای رایج اداری وعدم وجودافرادبادوبال تخصص وتعهد هم ازدلایل گرایش به اوباشگری واباهه گریاست
سهیل بشردوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۳
4
12
مارلیک پاسگاه نیرو انتظامی جواب نمی ده، باید پایگاه موشکی بسازن!
دل شکسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۳
2
3
خدا قوت با این همه سانسوری که تو نظرات اعمال میکنید. کامنتی که گذاشته میشه اگر تخلفی توش نداشته باشه ولی سانسورش کنید به خاطر برخی مثلاً مصالح !!!! دِینش به عهده خودتونه ....
یا علی
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۲
0
2
باسلام مجددبه هموطنان بولتنی وبولتنیهای هموطن بایدبه عرض برسانم درجستجویی که ازبرادران نیروی انتظامی به عمل اوردم علت بعضی ازسستیهارااختصارا1:عدم حمایت قاطع قانون وبه عبارت دیگرضعف قانون درحمایت ازمامورخویش درپیامدهای احتمالی اتی برخوردباجرم وجنایت2:داستان همیشگی عدم تامین مالی وفکری وخانوادگی وسرخوردن به سمت وسوی بزهکاری ماموران ازجمله رشوه خواری وغیره 3:وجودکانالهای بسیارقوی مجرمین ازجمله پارتیهای فامیلی ومحلی ودوست واشنا درمرحله دادسرا ودادگاه 4:راه درروها ومنافذ متعدد درقوانین جنایی وکیفری(ضعف قانون) 5:برخوردهای تبعیض امیز بایک جرم وصدور ارای کشککی6:مقطعی برخوردکردن باانواع جرایم مثل مانورهای مقطعی مبارزه باموادمخدریابرخوردبااراذل واوباش6:نبودنیروهای زبده کادری واموزش دیده7:استفاده ازنیروهای وظیفه وکم بنیه (ضعف دراموزشهای دفاع شخصی درتخصص واموزشهای عقیدتی درتعهدوتامین مالی وجانی دراسایش خاطر) والسلام
محسن
|
United States
|
۱۳۹۰/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۶
0
5
چشم سردار مقدم روشن؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۳/۰۲ - ۰۸:۱۴
0
3
باسلام شما علت اصلی رادر بی کفایتی مسئولین قضایی وقضات سراسیاب رملارد بدانید یکسری به دادگاه ملاردبزنیدتاشاهداتفاقات خاص وروابطخاص ازنزدیک باشیدسایر مقامات قضایی هم این جورمحلات رابه حال خودشان رها کردنداینجا که سعادت اباد نیست سر یک اتفاق سریع همه بسیج شوند وامنیت خانواده های پولدار راتضمین کنند.سراسیاب یک محله کارگری وفقیرنشین .اینجاقضاتش ....خواستیدپرونده های مشخص ومبرهن دارم.........خدابه داداین مردم برسه قتلهای خانوادگی چندسال این محله رایادتون هست عدم رعایت قانون ریشه اش تودادگستری محل نه جای دیگه
021
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۱
0
2
ناگفته نماندکه اون دسته خانوار هایی که امدندسرآسیاب خراب کردن وگرنه ما23سال ساکن هستیم ودرک میکنیم
پویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۸
4
3
من بودم اونارو تیکه تیکه میکردم.
پژمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۲
13
260
ایول واسه غمه کشای سراسیاب چون همشان کرمانشاهی هستند من هم کرمانشاهی هستم عشق میکنم واسه کاسب های سراسیاب
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳۹۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۲
اول بفهم غمه نیست قمه هست بعد نظر بده کوچولو
دخترکرمانشاهی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۲
آقاپژمان چرا ناروا میگی همه جا همه جورآدمی هست همین حرفارومیزنید ...
ARMAN KORDE
| United States |
۱۳۹۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۲
کرمانشاهیا پرچم بالاست کاسبای سراسیابم همه سالارن اگه کسی واسشون پرو بازی در بیاره ..
گندم
| United States |
۱۳۹۰/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۲
منم کرمانشاهیم...این چه مزخرفی بود گفتی..ابرومون روبردی...این که فخر نداره ..والا یه عالمه پسر خوب داره چرا اینو میگی...
Mahdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۷
4
7
این اتفاقات را به گوش مسولان برسانید واقا خجالت اوره مرسی
M.M
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۴
1
6
اگر نیروی انتضامی با قاطعیت تمام با این ارازل و اوباش برخورد کند دیگر هیچ کس جرعت تعرض به نوامیس مردم را نمیکند که متاسفانه عکسش رو میبینیم.
Mahdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۸
5
4
تیروی انتضامی مارلیک و سراسیاب حیسیت این نیرو را زیر سوال نبرند حرف من یک کلام است فقط قاطعیت نیروی انتضامی مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۰
10
7
مارلیک از سر اسیاب جداست نمیدونم چرا بعضی ها فکر میکنند مارلیک هم وضعش مثل سراسیاب مارلیکو زیر سوال نبرین مارلیک منطقه ای با فرهنگ است مثل سر اسیاب نیست اینو بدونین ممنون
پاسخ ها
بچه ملارد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۰
ببین الان مارلیک هم مثل سراسیاب شده من با چشمای خودم دیدم چند هفته پیش دو نفر تو مارلیک با هم درگیر شدن یکی از تو ماشین قمه در اورد اون یکی رو زخمی کرد و تا پلیس برسه نشست تو ماشین و رفت... توی شهری مثل سرآسیاب - ملارد - مارلیک به خصوص شهرک باید پلیس 24 ساعته بچرخه پلیس های مشکی پوش یا همون کماندو که کارشون حرف نداره در تصویر بالا هم می بینید به خدا اگه اینا باشن امنیت ما همیشه برقراره.
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۰
ممنون از نظر شما بجه سوسول
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۰
راست میگه مارلیک خیلی با سراسیاب فرق داره خیلی که نه یه دنیا...
تو مارلیک مردم اکثرا وضع مالیشون خوبه و فقیر و بدبخت ها میرن سراسیاب...
فرهنگ مارلیک با سراسیاب قابل قیاس نیست..
قیمت خانه اصلا قابل مقایسه با سراسیاب نیست..تو سراسیاب با 20 تومن یه 100 متری طرف میخره ولی تو مارلیک با 20 تومن بهش یه 15 متری میدن..واسه 100 متر خونه خوب و نوساز باید حداقل 170 میلیون پول بدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۱
1
8
نیروی انتضامی شهرک طلایی با مردم عادی بد رفتار میکنه
نعمت حرمتجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۵
7
31
قمه کشای سراسیاب همشون اسلام ابادی(شابادی)هستند باند مافیایی کراک و...اسلام اباد از شهرستانهای کرمانشاس تو خود اسلام اباد امنیت وجود نداره نیرو انتظامی ازشون میترسه هیچ نیرویی در جهان حریف بچه اسلام اباد و کرمانشاه نیست دارین به چشم خودتون میبینید بخوان تهرانم کامل تعطیل میکنن
پاسخ ها
اوغلو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۵
چرا چرت و پرت میگی من سرباز نیروی انتظامی اسلام آباد بودم اصلا اینجور نیست.
لره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۶
5
6
راضیم سراسیاب شر شرا.پرچم بالا
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۶
دمت گرم برچم بالاست راضی ام ازتون
مری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۴/۰۱ - ۰۱:۰۹
0
6
کدوم نیرو انتظامی
پاسگاهی که تو بیابون باشه آخرش همین میشه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۴/۰۱ - ۰۱:۰۹
راس میگی 9 به بعد هم تعطیل میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۴/۰۱ - ۰۱:۰۹
سراسیااااااااااااااب پر چم باااااااالا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۱
2
6
خواهشمنداست به خانمهای خیابانی که حد فاصل جاده ملارد بین خ امام وشریفی غروبها علنا خودفروشی میکنند وآزادانه قیمت تعیین می کنند وچهره زشت به شهر می دهند وغروبها به خاطر یک خانم **** صدها ماشین توقف می کنند که طعمه شون گیر بیارن رسیدگی کنند واقعا شرم آور ****
چه فرقی می کنه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۴
0
1
باسلام
هرچند از نظرخواهی و نظرات همشهریان چندماهی گذشته ولی هرچی و هروقت ازاین منطقه بگوییم دیرنیست؛من به چشم خود دیدم که ............ از مغازه ای که به ظاهر مغازه فروش اجناس دست چندوم مانند ضبط صوت وتلویزیون وغیره است ولی محل فروش شیشه ،تریاک و نمی دونم اونا بهش میگن (پنیر)به خدا تا جندروز پیش فکر می کردم واقعا پنیر می کشند تاکه به یکی از دوستانم گفتم داستان این پنیر چیه؟؟؟اخه مگه پنیر را می کشند ؟؟حالا دیگه شده سوژه خنده دوستانم هروقت منو می بینند قهقه می زنند .... وغیره ؛پول(باج) گرفتند ،نه یکبار، نه دوبار، ...اصلا مانندحقوق ماهیانه یکم به یکم هرماه تکرار می شه و جوانهای این منطقه بدبخت و بدبخت تر.....انشالله مسئولین کمی جدی تر باشند.....التماس دعا
مدیر پایگاه نیروی انتظامی محترم و عزیز خواهشا به درد مردم این منطقه برسید یک بازرسی قوی در خصوص بعضی از پرسنل بگذارید
 از مردم عزیز هم خواستاریم اگر موردی از تخلف بعضی افراد در برخورد با مجرمین و یا همراهی با مجرمین می بینید تکلیف دارید یا آشکار و یا بصورت محرمانه اطلاعات خودتان را به مراکز بازرسی و یا حفاظت اطلاعات ناجا و یا تلفن 110 یا مراکز پیگیر برسانید سکوت کردن و ترسیدن از عواقب مبارزه با جرم و جنایت باعث گسترش ان می شود و باعث احساس قدرت کردن جنایتکاران و متخلفین
اگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۸
0
2
با سلام من میخواستم بگم یه چند وقتی هست که دنبال امنیت اینجا هستم بار ها استشاد پر کردم به اداره اگاهی رفتم امار خیلی ها رو دادم به سپاه فرمانده انتظامی و بازرسی اما انگار اینکارا فقط وضع بدتر میکنه مخصوصا ....... که جز........... کاری دیگه بلد نیستن
ازک
|
United Kingdom
|
۱۳۹۱/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۰
0
2
aghaei k migi marlik jodast chish jodast man 30 sale too in mantagheam hichkodoom hich farghi nadare cheshato bishtar baz kon niroo entezami ham kh zaeife agha in mahalaro nemishe dorost kard aslan dg roomoon nemishe begim a zkojaeim hala marliko sarasibesh farghi nadare
یه پسر 20ساله سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۶/۱۶ - ۰۲:۲۲
1
1
همین امروز سر پسر همسایمون که 18 سال داره بریدن تو سرآسیاب‏!به فاطمه زهرا ........تو اینجا از خلافکار بدتره؛شاید باورتون نشه انقد اتفاقای بد دور برم افتاده افسردگی گرفتم؛امید به زندگی تو این منطقه 33ساله‏!به همون خدایی که میپرستید ماهم آدمیم با درآمد کمتر‏!‏
مدیر پایگاه لطفا اطلاعات کامل این حادثه زمان ،محل،مشخصات فردی مقتول و علت این قتل را برای ما ارسال کنید تا اگر توانستیم گزارشی از این جنایت تهیه کنیم
بارها نوشتیم و بازهم می نویسیم مناطق حاشیه شهر تهران خصوصا کرج بهشتی برای جنایتکاران شده است و می بایست با قاطعیت و با یک کار اطلاعاتی تمامی جنایتکاران و خلافکاران دستگیر شوند و از آنسو قوه قضاییه محترم می بایست با برگزاری دادگاههایی ویژه  با قضات و بازپرسهایی  شجاع و انقلابی احکامی قاطع برای این جنایتکاران در نظر بگیرد و دستگاههای فرهنگی واجتماعی نیز می بایست در این مناطق بیشتر فعالیت کنند 
یه پسر 20ساله سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۷
0
3
حالمون خرابه به خدا‏!بولتن...
مدیر پایگاه برادر عزیزم به خدا توکل کن و هر صبح که از خانه بیرون می آیی حتما و حتما آیت الکرسی را بخوان
یه پسر 20ساله سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۱
0
1
بولتن دوست داشتنی خیلی خوشحالم که پیدات کردم؛حداقل اینجا احساس آرامش میکنم؛باید اینجا‏(سرآسیاب‏)زندگی کنی تا احساس امثال منو درکش کنی؛اینجا بچه 10ساله قمه بدسته‏!نمیگم من پسر خوبیم نه‏!یه مدت نیرو انتظامی خیلی خوب بود واسه چند روز آرامش داشتیم؛اما دوباره...به هرحال واسه ما که قشر کارگریم نمیتونیم محله بهتری زندگی کنیم شما بولتنی ها با رسالت خبریتون و تلاش قوه قضایی امنیت و آرامش حتی خیلی کم واسه ما ضعیف ها فراهم کنید؛میدونم سرتونو درد آوردم ولی جز شما کسی رو نداریم؛دلم پره چون حق منو امثال من که دنبال صلح و آرامشیم اینجا نیست؛دوستون دارم؛یا علی
مدیر پایگاه برادر عزیزم ما هم شما را دوست داریم و به عشق مردمی خوب چون شما می نویسیم
بنده کاملا شرایط شما را درک می کنم و معتقدم اکثریت مردم آن مناطق مردمی خوب و مهربان و انسانهایی شریف هستند که طالب آرامش و یک زندگی در زیر سایه امنیت هستند و امیدوارم نیروی انتظامی توان لازم را برای از بین بردن جنایتکاران و خلافکاران در ان مناطق بکار گیرد و بازرسینی ویژه برای نظارت بر کار مامورین خودی را در نظر بگیرد تا هم از درون و هم از بیرون فضای زندگی مردم را امن کرده تا دعای خیر مردم پشت سرش باشد 
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۷
1
1
من حدودا یک سال بعد انتشار ای خبر اون رو میخونم اما وقتی نظرات سایرین رو دیدم طاقت نیوردم ومجبور شدم شفاف سازی کنم،آخه کی گفته مارلیک جای سالمیه؟ من تو سر آسیاب به دنیا اومدم و بزرگ شدم و بعد از این 20 سال باقاطعیت به شما میگم که اکثر عاملین ناامنی در سرآسیاب ، در مارلیک زندگی میکنن وفساد اخلاقی هم در مارلیک بیداد میکنه. از طرف دیگه علی کریمی هم بزرگ شده همین سراسیابه اما برای این که کلاسش پایین نیاد میگه من مارلیکی هستم از همون موقی که اون این حرفو زد ماریکی ها هم برای ما آدم شدن.
تو رو خدا نظرمو بزارین تا ابهامات برطرف شه.
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۷
6
6
خدا لعنت كنه اين لرها رو كه همه جا رو به گند كشيدن
مدیر پایگاه برادر عزیز در این منطقه تعداد زیادی از اقوام لر و کرد و ... زندگی می کنند و در میان هر قومی آدم خوب و بد هم هست پس نباید به کلیت یک قوم توهین کنیم اما مشکل این منطقه و عدم امنیتی که در آن است برمی گردد به مسئولین امنیتی و انتظامی کشور و عدم نظارت دقیق نیروی انتظامی به نیروهای تحت امرش در آن منطقه که ما تلاش کرده ایم با این گزارش مسئولین منطقه را حساس کنیم اما دریغ  از یک پاسخگویی ساده به نظر می رسد مردم انقلابی این منطقه با مراجعه به نماینده منتخب خود در مجلس شورای اسلامی ،خواستار پیگیری ایشان برای تقویت نیروی انتظامی و نظارت بر آنها و برخورد قاطع با باندهای جنایتکار و خلافکاران منطقه باشند 
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۷
سلام شما كه از وضعيت خبر نداري اين ما هستيم كه اينجا زندگي مي كنيم حاضرم راجع به اين موضوع با شما همكاري كنم تا بهتون مواد فروشايي رو نشون بدم كه انگار دارن ادامس مي فروشن اينجا ته دنياست اينجا خلافكار بودن افتخاره.ادماي سالم اينجا خراب ميشن جوون ها اكثرشون سر كوچه ها ول ميگردن فساد يه چيز عاديه تو جيبت پول باشه اينجا ادمم بكشي كاريت ندارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۷
اگه یه نفر از این بولتن نیوز ها مرد بود میومد اینجا زندگی میکرد میگفتم یه من ماست چقدر کره داره،
مدیر پایگاه دوست خوبم اتفاقا به جای یک نفر دو نفر از همکاران بولتن مدتها در این منطقه زندگی کرده اند و معتقدند این منطقه مردم بسیار خوبی دارد و اگر نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قدرتمندانه با اراذل و اوباش برخورد کنند آینده خوبی برای این منطقه متصور است
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۷
بولتن جوابتو داد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۸
1
3
سلام وضع سراسیاب واقا افتضاخه اینجا بعد از ساعت 8 شب دخترای مردم نمیتونن بیرون باشن اینجا کار جواناشون زد بازی موادفروشی به قول سعید مثل اینکه دارن ادامس میفروشن اکثر جواناشون سر کوچه قرار میزارن تا از دختر مردم رو ببرنشو... نمیشه باور کرد که اینجا هم بخشی از ایرانه...
imax
|
Germany
|
۱۳۹۱/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۱
1
5
بیچاره نیرو انتطامی چیکار کنه...:) به سرباز میگن برو اونجا سرباز فراری میشه...
یه بار یه سربازه رفته بود دوستان کراکی گرفته بودنش معتادش کرده بودن...D:نیرو انتطامی هم آدم دیگه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۱
به نیرو انتظامی چه ربطی داره . با یه نفر ، دو نفر ، سه نفر ، با چند نفر درگیر بشه . داریم در مورد حدود سیصد هزار نفر جمعیت که میشه گفت اکثرا خلافکارن صحبت میکنیم
مدیر پایگاه نه اینطور نیست که شما می فرمایید اما حجم جرم و جنایت در این منطقه بسیار زیاد است
امیر محمدی
|
United Kingdom
|
۱۳۹۱/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۳
1
3
متاسفانه محله سرآسیاب به دلیل عدم نظارت و کنترل ساخت به تبع دچار معضل ساخت غیر قانونی و پایین آمدن قیمت هست و در نتیجه اقشار کم درآمد روی به محل میارند ، با بالا رفتن خلاف های شهری خلاف های فردی نیز صورت میگیره و نتیجش میشه ناامنی و ترس و وحشت در سرآسیاب.
با یک بار مراجعه به خیابان های شریفی و کاشانی می توان به صحت این امر و وضعیت نابه سامان این محله پی برد.
من دوستانی در این محل داشتم که حتی روی به فروش مواد مخدر کردند فقط به خاطر جو مناسب برای این کار .
با آرزوی بهتر شدن محیط شهری سرآسیاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۳
ما میگیم اینجا آدم میکشن ، اون موقع تو میگی دچار معضل ساخت غیر قانونی و پایین آمدن قیمت هاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۱
0
8
من خودم سرآسیاب زندگی میکنم فقط همینو تو یه بیت شعر میگم :
چنین گفت رستم به اسفندیار اگه وجودشو داری بیا سرآسیاب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۹
2
8
من خودم اینجام ، شاید بگم از جمعیت 400000 نفری اینجا به جرات میتونم بگم خیلی هاشون خلاف کارن اگه بگم دور اینجا حصار بکشن و زندان بکنن خیلی بیراه نگفتم
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۴
1
2
سراسياب خيلي نا امنه ما كه از اونجا واز دست بي فرهنگي وناامني فرار كرديم شب مي خوابيديم صبح بيدار مي شديم مي ديديم كفش هامون نيستن اصلا تواونجا دزدي يه جيز عاديه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۹/۰۳ - ۱۴:۴۸
1
0
چرا مطلالب یا عکس های سایتتون رو به روز نمیکنین من 5 ماه پیش به سایتتون سری زدم الانم که مطالب و تصاویر سایتتون همونه واقا مدیریتتون خیلی ضعیفه ولی بعضی نقاط قوتی هم دارین مثل قدرت بیان افراد در این سایت...
مدیر پایگاه کاربر محترم تصاویر در این خبر مربوط به همین خبر است اگر خبر جدیدی داشته باشیم انشاالله تصاویر جدید می گذاریم
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۹
0
2
من اهوازیم کسی رو تو سراسیاب میشناسم که واقعنی مرده امیدوارم همیشه خوب باشه.ایشالله اوضاع دور ورش خوب باشه که اون هم خوب باشه....
پاسخ ها
55555
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۹
برو بابا دو هزار کیلومتر از این جا دوره داره نظر میده
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۸
0
0
امیدوارم وضعیتتون خوب بشه خدانگهدارتون.
ياسر
|
United States
|
۱۳۹۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۲
0
0
Hamchenin
Tokh3e
|
United States
|
۱۳۹۱/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۲
1
2
سلام.من بچه خیابون کاشانی ام.اینجاجنگله بخورتاخورده نشی!هرکی پشتش پره اینجامیتونه زندگی کنه وگرنه فکری به حال خودش کنه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۲
33
1
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت عزیزان سایت بولتون من ودوستانم درپایگاه بسیج امام حسین یک گروه درست کردیم که واقعامی خوایم ریشه ی فسادروبکنیم واقعابچه ها دارند تلاش می کنن ازآقای سرمدی هم که جانشین فرمانده ی پایگاه هستنو یکی ازبهترین وکارکشته ترین استادهای کونگ فوودفاع شخصی هستن کمال تشکرودارم که به بچه هاآموزش میدن تابهتربتونیم به مردم عزیزخدمت کنیم راستی من خیلی دوست دارم باتموم وجودباشماهمکاری کنم ومی خوام من هم خبرنگاربولتون بشم اگه میشه کمکم کنیدتاخبرنگارشم واقعاخبرای خوبی دراختیارتون میذارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۵
0
4
خدایا تورو به این شب عزیز قسم که شب 28 صفره مهدی رو برسون الهی امین
ghasem ahmade
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۹
3
2
پرچم بالا.........................سراسیابcity
حسن خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۰
6
0
باسلام هرجاومحله اي كه طرف تنش بخاره هرجا با شه ترس ووحشتو داره ربطي هم به سرآسياب نداره تازه مصارف خانگي مثل پوشاك ارزان تر وباكيفيتتراز جاهاي ديگه است عيدو بياينداينجا خودتو ببينيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۰
اینو راست گفتی. ولی اینجا چیزای دیگه ای هم داره ارزونه .خواستی بیا .
sevda
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۱۱/۲۰ - ۰۲:۴۳
0
1
hameye nazararo khundam faghat ino nafahmidam ke chera hame faghat nazar midan
بچه سرآسیاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۸
1
3
آقا یه گردان یگان ویژه بریزید تو این محل خیال همرو راحت کنید!
مدیر پایگاه کار این منطقه از یگان ویزه گذشته است باید نیروهای اطلاعاتی کاملا تمامی اراذل و واوباش و باندهای جنایتکار و مافیایی در این منطقه را شناسایی و سپس با هماهنگی کامل و با برنامه ریزی بسیار دقیق تمامی آنها را در یک شب دستگیر  با مستندات لازم به قوه قضاییه معرفی کنند در غیر این صورت باندهای مافیایی در این منطقه در صورتی که متوجه تحرکات نیروهای انتظامی بشوند هفت سوراخ پنهان می شوند و سپس بعد از مدتی همان آش و همان کاسه متاسفانه نقش مردم انقلابی در این محل بسیار کمرنگ است اتحاد و همدلی و ارسال اطلاعات به نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و درخواست مکرر از مسئولین برای برخورد با ناهنجاریهای شدید در این منطقه می تواند کمک موثری در پاکسازی و سلامت این منطقه داشته باشد
ناشناس از سراسیاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۱/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۶
1
8
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت بولتنی های عزیزم، من خودم از 10 سالگی در سراسیاب زندگی میکنم و با مردمی که در اونجا زندگی میکنن کاملا آشنا هستم. واقعا کمال ناانصافیه که بعضی از دوستان اکثریت رو به آتیش اقلیت میسوزانند، چون تو این منطقه محروم حدااقل 90 درصد مردم ، شریف و پاک هستند و واقعا نیازمند کمک مسئولین که این مردم فقیر به علت ضعف مالی که دارند این منطقه رو برای سکونت انتخاب کردند.به نظرم بزرگترین دلیل بالا بودن آمار جرم و فساد در این منطقه به عزیزان نیروی انتظامی برمیگردد که در برخورد با جرایم کم لطفی می نمایند و به مجرمان و عوامل توزیع کننده مواد مخدر کمال همکاری رو می نمایند.
باز از نظری که شما بولتنی ها نسبت به مردم محروم منطقه سراسیاب، مارلیک و شهرک طلایی داشتین کمال تشکر را دارم.
یا علی
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۲
2
1
سلام.باعرض خسته نباشید خدمت همه.من خودم بچه سراسیاب هستم وازبجه گی توسراسیاب بزگ شدم.بچه بهاره متری هستم.توبهاره بااشنادعوانمیکنن بیشتر باغیبه هایی که میان لات بازی در میارن.توبهاره همه پشت هم دیگه هستن.سراسیاب محله پرحاشیه ای هست اماادم های خوبی اونجاهستن.علی کرمی خودش توثمری درس میخوندتو سه راه مارلیکه. قبلاتو بهاره خیلی دعوا میشد اماالان بهتر شده ازوقتی که بازار شده.حتما بییاید اونجا ودیدن کنید. پرچم بچه های سراسیاب بالاست به مولا.
پاسخ ها
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۲
یکی دیگه از جاذبه های گردش گری هم کشف شد
شراره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۸
3
0
با سلام خدمت بولتنی های عزیز خواهش می کنم حتماجواب منو بدین من با یه نفر که مال سرآسیابه میخوام ازدواج کنم اما اون میگه اصلا اینجوریا که فکر میکنی نیست بیا اینجا هیچ اتفاقی نمی افته حالا از یه طرف می ترسم خودش آدم خوبی نباشه و از طرفی میگم نکن خودم برم اونجا اتفاقی برام بیافته خواهش میکنم جواب منو بدین کمکم کنید این کارو بکنم یا نه خواهشا سریعا به من راهنمایی بدین
مدیر پایگاه خواهر بزرگوار البته مردم سرآسیاب مردم بسیار خوبی هستند اما به هر صورت معضلات بیشتری دارد که باید برای رفع این معضلات تدبیری اندیشید به هر حال از اعضای خانواده اتان بخواهید تحقیقات بیشتری در خصوص خواستگار و محل زندگیتان انجام بدهند و با چشمانی باز و دیدی وسیعتر و با توکل به خدا آنچه به مصلحتتان است را انتخاب کنید
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۱
1
1
جای خوبیه اتفاقا
شراره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۴
1
1
خواهش میکنم در مورد خیابان امام سرآسیاب به من راهنمایی بدین و وضعیتشو برام بگین چطوره
پاسخ ها
محمد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۴
کلا محله مارلیک محله مناسبی نیست اما بازهم بهتر است بقول بولتن اقوام خودتان را برای تحقیق بفرستید
لاله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۴
بد ترین جای ممکن متاسفانه
شراره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۸
0
0
با سلام از در مورد فردیس اطلاعاتی به من بدین خیلی ممنون میشم
پاسخ ها
محمد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۸
فردیس به نسبت مارلیک بهتر است در مواقعی حتی قابل مقایسه با هم نیستند
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۸
برای زندگی کردن به ترتیب محیط فردیس، مارلیک و در آخر سرآسیاب یه واقعیته.
اما خیلی ها رو توی سرآسیاب میشناسم که آدمهای خوبی هستند و متقابلاً مردم وحشتناکی در فردیس و کرج و تهران. همه جا بد و خوب هست و نمیشه به صرف منطقه روی کسی قضاوت کرد! برای ازدواج حتمن از مشاوره بهره بگیرید، منم یکسال پیش توی این منطقه ازدواج کردم و خیلی هم عالیه.اصلاً نترسید.موفق باشید
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۲۳:۳۶
0
1
من تا چند وقت پیش خفت کردن . من هم به کلانتری محل مراجعه کردم.واقا انچه که از عملکرد نیروی انتزامی در فیلم ها نمایش داده میشه با واقعیت از زمین تا اسمون فرق میکنه . به همین دلیل خاطر تعداد متخلفان زیاد شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۲۳:۳۶
انتظامی آقا انتظامی درسته.....نه انتزامی
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳۹۲/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۶
0
5
من خودم همین جا گرفتار شدم.آخر دنیا که میگن همین جاست .هر روز که از خونه میری بیرون نمیدونی سالم برمیگردی یا نه.یا اینکه یکی بهت گیر میده یا نه. یا کسی باهات درگیر میشه یا نه، گرفتار دزد میشی یا نه.
دعا کنید خدا من رو از اینجا نجات بده
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳۹۲/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۹
0
4
این تصویرها فکر نمیکنم برای سرآسیاب باشه تا حالا ندیدم کسی جدی با این جماعت تو اینجا کار داشته باشه.
مگر اینکه یکی بخواد تلکشون کنه
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۶
10
2
باسلام،نميدونم کدوم احمقى نوشته اونابچه اسلام آبادياکرمانشاهن،من خودم اسلام آباديم خيليم توشهرم امنيت دارم چون نيروانتظامى اينجا بيکارنميشينه که هرکى هرکى بشه،سرآسيابم مطمئن باشيد بهش نميرسن که اينطوره وضعش،هرجايى اگه نيروانتظامى فعال باشه هيچکس نميتونه توش خلافى بکنه،بيخود کم کارى مسئولينتونو گردن کردا نندازين،اينجا چون مردمش باغيرتن دليل نميشه که بيفرهنگ باشن
اسلام ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۲
0
3
افرین صبا خانم حق با شماست نیرو انتظامی فقط شعار میدهد
افسانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۷
1
0
ما یه خونه برای سرمایه گذاری مارلیک (پرنیان) خریدیم داشتیم فکر میکردیم کم کم از اراک انتقال بدیم مارلیک اما با این چیزهای که من خوندم نگران اینده دو تا بچه هام شدم نمیدونم چکار کنم/؟ لطفا راهنمایی کنید اگر اینطوره اصلا انتقال ندیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۷
اگه بچه هاتو دوس داری نیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۸
5
7
باسلام شما حق ندارید به هیچ قومیتی توهین کنید کردها مگه چه کار کردن اره راست میگن بیشتر اهالی سراسیاب اهل اسلام ابادغرب هستن که به دلیل نبود کار ودرامد روبه کار های خلاف میارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۴
3
2
سلام شما چرا هر اتهامی را به کردها می چسبانید مگه ما کردهاچه ظلمی درحق شما کرده ایم که در سایت بارها بالحن بدی ازکردها به عنوان دزد وارازل واوباش نام برده اید
مدیر پایگاه کاربر محترم این چه حرفیه برادران و خواهران کرد ما روی سر ما جا دارند متاسفانه در هر قومی آدم بد هم هست و متاسفانه شاید در منطقه ای به نسبت دیگر قومیتها تعداد آنها زیادتر باشد شاید در منطقه مارلیک چنین وضعیتی پیش آمده البته همین مطلب هم در خصوص بعضی از قومیتهای دیگر هم در همان منطقه پیش آمده است اما حقیقتا اینطور نیست که تصور ما این باشد که معتقد به نظر شما باشیم لازم بذکر است  از همکاران خود بولتن حداقل دو نفرکرد هستند و خود بنده هم سالها در میان مردم مهربان و خونگرم و متدین کرد زندگی کرده ام  و امروز به دوستی آنها افتخار کرده  و تعدادی از آنها از بهترین دوستان بنده می باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۳/۱۹ - ۱۱:۵۸
0
1
سلام من مارلیک زندگی میکنم به خاطر کار خودم وهمسرم مجبوریم چون به اینجا نزدیکه سرآسیاب آدم جرات نداره پا بزاره تو فاز سه مارلیک محل گردش اوباش سرآسیاب وخوده مارلیک شده چند وقته پیش یه آقا همسرشون از طبقه 4دهنشو بسته بود انداخته بود پایین فوت کرده بود من مادرم فاز 3مارلیک میشینه چون بحر خیابان هستند شاهده صحنه های بدی هستیم چند روز پیش صدای جیغ می یومد رفتیم پشت پنجره دیدیم وانت باسرعت داره میره یکنفر آقا پشت نشست یه خانم از وانت آویزونه کشیده میشه زمین با آقاهه درگیره بابام با ماشین افتاد دنبالش مردم ریختن وانتی فرار کرد اما نفره پشتی رو گرفتن دختره هم پخش زمین خونین مالین معلوم شده کیفشون کشیدن گیر اونم آویزون ماشین شده زنگ زدیم پاسگاه مارلیک زحمت کشیدن بعداز نیم ساعت اومد
مدیر پایگاه برادران عزیز در نیروی انتظامی چرا پاسحی به اینهمه اعتراضات مردمی در خصوص این منطقه نمی دهند اصل اول در زندگی امنیت است که بدنبال آن رفاه و آرامش می آید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۳/۱۹ - ۱۱:۵۸
طبقه چهارم نه سوم اتفاقا ساختمون ما همسایه بغلیمون بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۴
0
3
نیروی انتظامی واقعا جرات نداره
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳۹۲/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۴
جراتشو داره ، زورش نمیرسه.از اعدام بالاتر که نداریم. اونقدر اعدامی ، فراری و ... داره که دیگه از نیرو انتظامی کسی نمیترسه.میبینی مامور میاد اونم میگیرن میزنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۳/۲۴ - ۱۴:۳۸
2
4
اما از این چیزها بگزریم دعوا دسته جمعی هاش باهاله
meti
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۴/۰۵ - ۰۲:۰۵
2
2
همه اینا درست . ولی هر کی بدش میاد از سراسیاب خونشو جمع کنه بره
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۲/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۴
0
5
نیرو انتظامی چی کار میتونه بکنه ،این جا مواد فروش خیلی زیاده. مثلا یه کوچه تو همین سرآسیاب هست بهش کوچه زاهدان میگن ، مواد فروش هستند. اصلا نیرو انتظامی بیاید جمعیت این کوچه رو بگیره ببره ، چی کارشون میتونه بکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۷
0
2
اینجا قضیش فرق داره. اولا طرف خودش جراتشو نمیکنه بره شکایت کنه . دوما دادگاههای اینجا با جاهای دیگه خیلی فرق داره . تو دادگاهای اینجا حق با خلاف کاره مگر اینکه شما از راههای غیر قانونی وارد بشید
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۷
0
2
آخه فقط در این منطقه ناامنی نیست فحاشی دختران و ... هم است پلیس نمی تواند کاری کند جمع هم این عراضل کند فرداش دوباره می آیند بیرون
فردین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۴/۱۲ - ۰۰:۵۲
5
4
هرکی ناراضیه میتونه بره ی جادیگه خونه بگیره اینجااگه ی روز دعوانبینیم شبمون صبح نمیشه مشتی
ممنون پرچم یوسف فری.حمیدالنقی.فردین پهلوون همیشه بالاست.
عشق است بچه ها سراسیاب خودمون
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۴/۱۲ - ۰۰:۵۲
دم بچه های سرآسیاب گـــــــــــــــرم
سکوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۱
1
1
هیچکی حرف نزنه
17ساله ساكنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۴/۲۱ - ۱۶:۰۰
0
1
واقعا متآسفم براي مسئولانكه خود در مناطق آرام زندگي ميكنن وازمردم خبري ندارن.اينجا سرآسياب شهري كه براي ارازل واوباش.بيچاره مردم بي گناه.اينجا اگه سربزير باشي ياچادري باشي بايد بترسي...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ - ۰۱:۲۵
0
4
بنظر من سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی ایران باید مستقیما دستور رسیدگی به وضع امنیتی سراسیاب رو بده وگرنه هیچکی هیچ کاری برا اینجا نمیتونه بکنه باور کنید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۸
0
3
سرایاب هر چی هستش از برخی از محله های تهران خیلی بهتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ - ۰۲:۳۴
4
1
سراسییاب خیلی محله خوبی... البته نسبت به حصارک . اوقافی.حیدراباد.صوفی اباد..... اگه یسری به این محل هایی که گفتم بزنین میرین برای سراسیاب نماز میخونین.... همه این محل هایی ام که گفتم باهم زیاد خوب نیستن در ضمن همشون هم کنار هم هستن .... دیگه ببین چی میشه دیگه...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۵/۱۲ - ۰۲:۳۴
از این نظرت متوجه شدم اصلا تو باغ نیستی. اینجاهایی که گفتی تقریبا میشناسم اصلا با سرآسیاب قابل قیاس نیستند . ان شا الله بیای اینجا تا قدر نعمتو بفهمی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۲
0
2
جون مادرتون رسیدگی کنید.سراسیاب لیانشامپو شده
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۲
اینو راست گفتی .تو همين يکي دو روز پيش بود تو دخانچي تو شهيد رستمي يکی رو به قتل رسوندند. به همين راحتي.
تازه بعضي موقع ها عده اي دسته جمعي ميريزن شيشه هاي مردم رو میارن پايين.
اما در کل نسبت به 10 سال پیشش یه کمی بهتره
JAVAN
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ - ۱۷:۴۹
0
1
با سلام
یکی از دوستان به موضوعی صحیحی اشاره کردن اینجا دادگاهو شوراش فرق می کنه....
مدیر پایگاه پیام شما کاربر گرامی هم طولانی و هم حاوی مطالبی است که بار حقوقی دارند و از انتشارش معذوریم .
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ - ۱۶:۵۲
0
1
در این منطقه یکی از موضلات اینه که دادگاه با مجرمین تا حد ممکن مدارا میکنه و حتی در بعضی موارد تا همکاری کامل پیش میره،که جای تاسف داره.
باورتون میشه در بعضی موارد یه عده برای گرفتن حقشون مجبور بشن به شرخر متوسل بشن
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۰ - ۱۶:۵۳
0
2
در این منطقه یکی از موضلات اینه که دادگاه با مجرمین تا حد ممکن مدارا میکنه و حتی در بعضی موارد تا همکاری کامل پیش میره،که جای تاسف داره.
باورتون میشه در بعضی موارد یه عده برای گرفتن حقشون مجبور بشن به شرخر متوسل بشن
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۱
0
0
سلام به همگی دوستان...
ذهنیت مردم رو نسبت به مارلیک و سراسیاب خراب نکنید.خوب و بد همه جا هست.
این منطقه هم باشگاه و هم ورزشکار زیاد داره.
تازه با حمایت اعضای شورا و اداره ی تربیت بدنی بهترم میشه...
با تشکر از بولتن
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۱
2
1
سلام به همگی دوستان...
ذهنیت مردم رو نسبت به مارلیک و سراسیاب خراب نکنید.خوب و بد همه جا هست.
این منطقه هم باشگاه و هم ورزشکار زیاد داره.
تازه با حمایت اعضای شورا و اداره ی تربیت بدنی بهترم میشه...
با تشکر از بولتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۱
0
2
عزیزم تا نیروی انتظامی با قدرت و توان کافی با ناهنجاریهای سرآسیاب برخورد جدی نداشته باشد هرگز این موضوع ناهنجاری برطرف نخواد شد مگر سراسیاب از منطقه خاک سفید تهران بدتره ، چرا اونجارو توستن پاکسازی کنند ، چرا در منطقه مارلیک هیچ نیروی راهنمایی و رانندگی نداره یا خیابانها خط کشی نیست یا آسفات خوبی نداره ، وقتی ی میهمان وارد اینجا میشه آدم خجالت مکشه
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۳
1
1
منطقه مارلیک ، راهنمایی و رانندگی ندارد ، خیابان 20 متری مارلیک رو تمام تعمیرگاها و نصاب ها گرفته اند و راه عبور ماشین نداره و هیچ نیروی راهنمای و رانندگی به این موضوع رسیدگی نمیکند
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۳
چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟
مردی از گهواره تمدن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲
16
2
سلام خدمت همتون... تو به چه دلیلی میگی که اونا بچه کرمانشاه یا اسلام آبادن!؟چون چندتا فامیل خودت اونجا داری؟
یا فکر میکنی با این کارت کرمانشاه و اسلام آباد رو بزرگ میکنی؟
اگه قصدت اینه بدنیست بدونی کرمانشاه گهواره تمدن و فرهنگه،،،حالا توه داری با این ...شخصیت و فرهنگ دو شهر رو زیر سوال میبری (در ضمن محله سرآسیاب رو من چنیدن بار رفتم خدایی هیچ چیز بدی ندیدم فقط یه خورده خلافکارش زیاده که ائناهم به هرکسی کار ندارن،،،درپناه حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲
اینها رو جدی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ئه وین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۲
داداش خودت میدونی کیا هستن اینجوری مینویسن واگذارشون به خدا.
ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۶
1
3
سراسیاب خیلی هم جای خوبی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ - ۲۱:۳۷
1
4
یا علی. یا امام زمان .ما تازه اومدیم تو این محل .دارم سکته میکنم
عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۷/۲۱ - ۰۱:۳۱
2
3
من مارليك زندگي ميكردم ... هيچگونه نظارتي هم وجودندارد،گويي انگارازايران جداست،روزي چندين قتل هم صورت ميگيرد،علت اين مشكلات هم عدم اهميت براي مسؤولين وبي كفايتي قوه قضاييه وبي اعتنا بودن اداره اگاهي نسبت به محيط است.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۶
2
2
من خودم 20ساله فردیس زندگی میکنم ولی انصافا مارلیک بهتر از فردیس اندیشه قدس وسراسیابه.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ - ۲۲:۳۶
3
3
سراسیاب خیلی محله ی خووووووب است................................
از خ کاشانی 30 ساله
|
United States
|
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ - ۲۳:۲۲
0
2
ما بیش تر از 20 ساله که تو خ کاشانی زندگی میکنیم از زمانی که اب و برق و گاز و تلفن نداشت از زمانی که همه خیابونا و کوچهاش خاکی بود از زمانی که واقعا هیچی نداشت اما یه سری افراد از جمله خانواده ما به اجبار شرایط مالی اومدن اینجا میخوام بگم توی همچین محیطی بدون امکانات خیلی از جونای سراسیاب پیشرفت درسی و کاری کردن به نظر من اصل قضیه خونواده و فرهنگ اون خونواده هست که جونو میسازه در ضمن مسولان بدانند که به ازایه یک تومان هزینه امنیتی اینجا کنن ده تومان از هزینه امنیتی و اسیب به شهر تهران کم میکنن
SHAHIN
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۵
0
1
TASHAKOR
دخانچی شرقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۵
0
3
سلام خیابان دانش شرقی بهتر از جاهای دیگه است که کم کم داره خراب میشه به خدا ماشبا می خوابیم حتی بعضی وقتها صدای شلیک گلوله میشنویم سراااااااااااااسیاب واقعا داره نابود میشه
لی لی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۶
0
3
اینجا سرآسیابه ما تازه اومدیم اینجا...
بخدا اینجا خلاف و دزدی ناموس بیداد میکنه..
ارازل اوباش آسایش رو از مردم گرفتن...
به دادمون برسین
sama
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۰۹/۲۸ - ۰۱:۵۳
0
1
با سلام,من سالهاست در منطقه سرآسیاب زندگی میکنم,ممردمانش به راحتی سلاح سرد استفاده میکنن,و جای امنی نیست,و فقر فرهنگی شدیدی وجود داره,آدمای بی فهمو شعور و رفتار های دور از انسانیت,برای یک مرد جای مناسبی برای زندگی نیست چه برسه به زنان و دختران,,اینجا سرآسیابه و اینجا آخر دنیاست
غزل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۹
0
1
واقعا چرا كلانتري مارليك هيچ كاري نميكنه؟چرا خيابوناي محله پرشده از معتاداي دوره گرد؟از خونه صبحهاي زودو اخر شبا بخاطر معتادا عصرا بخاطر اراذل و اوباشا جرات نداريم بيايم بيرون،پارسال دزد اومد سراغ ماشينامون كلانتري ادرس داد گفت بريد اونجا ضبط ماشينتونو پيدا كنيد ماكاري نميتونيم بكنيم جز ثبت شكايت !!!!!!!!!اينجوري اينا پاسبان امنيتن؟
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ - ۰۱:۵۴
0
3
کی میدونه کی قراره اوباش به جزای اعمالشون برسن
بابك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۸
2
1
با وجود تر از بچه هاي سراسياب نيومده
moos
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ - ۲۱:۲۵
0
5
ما از سال 75 در سراسیابیم، من الان دانشجوی دکتری هستم و تنها ارزوم اینه از اینجا فرار کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۱/۱۳ - ۲۲:۳۵
0
2
این سرآسیابو یککککککککییییییییییییییی درست کنهههههههههههههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۱
0
3
سر دخانچی موتورها وایمیسن مشتری برای کاسب های موادب میبرن
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۱ - ۱۷:۵۸
0
0
همه جا آدم بد داره حتی تهران بزرگ -در ضمن به ده سال پیش برگردید اینجا امن بود ولی از وقتی مارلیک پر از آپارتمان شد با آدمهایی که معلوم نیست چه کاره اند سراسیاب بد نام شد به حضرت عباس همه جا خوب و بد داره
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۴ - ۲۳:۱۱
1
1
خیلی خوب
رضا لره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۷ - ۰۰:۳۸
1
2
به نظر بنده شما دیگه خیلی پیاز داغشو زیاد کردین والله ما تو این30سالی که سراسیابیم ندیدیم کسی به ادم بی دفاعی حمله کنه بچه های سراسیاب هرچی باشن معرفتی دارن که هیچ کجا شبیهشون نیست.شما بهتره کار های فرهنگی 2سال گدشته تو مسجدامام جعفر صادق0ع) رو ببینید تا بفهمین5سال دیگه سراسیاب چی میشه . خیابان کاشانی هم اکثرا کارگاه و مکانیکی و اهنگریه .به خاطر همین فرهنگ اونجا انتن نمیده چون همه با اهن و چکش و ضربه سروکار دارن.ok
فری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۰۲:۳۹
1
2
با سلام خدمت شما آقا واقعیت سرآسیاب از تگزاز بدتره

همه جور جنایاتی میشه به راحتی 20 درصد تخلف ایران تو سرآسیابو و ملارد و مارلیکه
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۵
0
2
... اینجا رو خراب کردن
پاسخ ها
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۵
تکمیلش کن وشهامت گفتنش داشته باش کردا ولرها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۵
0
2
من نزدیک 2 سال است که در این منطقه در خیابان مینا زندگی میکنم اوضاع نسبت به دو سال پیش بهتر شده ولی در خیابان اصلی و سمت سراسیاب تقریبا هیچ قانون زندگی شهری نیست و رعایت نمیشه مثلا قانون ساده ای مثل عدم عبور از چراغ قرمز ساخت و ساز غیر قانونی کمبود مراکز تفریحی فقر شدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۶
0
2
بابا یه کاری بکنین دیشب یه ماشین از سر چهارراهمون بردن! به همین راحتی!
رفیع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۸
0
3
سراسیاب عینه یه شهر تخیلی میمونه که هر چی و هر کاری توش ازاده!!!!!!!!!!!!!!!!
یوسف ترکه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۰
1
3
اینجامیدان گلها خیلی باحاله من اونجابزرگ شدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۸
1
3
برو بابا با وجود فقط خاک سفید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۱
0
4
از این به بعد کسی بخواد گنده شه خونشو میریزیم (اراذل) هههههههههههههههههههه
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۱/۰۱ - ۰۸:۵۸
5
0
مارلیک میدان گلها پرچم بالاس داریوش همتی ابولی بچه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۷
3
1
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
آرمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۰
3
2
به نظر من بسیج میتوانند با این ارازل اوباش مقابله کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۳/۰۱/۱۸ - ۲۳:۱۰
جونشون رو که از سر راه نیاوردن
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۳
1
1
خوب و بد همه جا هست مثلا تهران خاک سفید انتهای بولوار وفادار را دارد که خیلی بد تر از اینجاست من خودم اینو دیدم!
هرکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ - ۰۲:۱۸
5
0
پسرای خوب قم که اومدین بپرسید زنداباد یا چاله کاظم یا شیخ اباد یا ده متری امیرالمومنین کجاس تازه اون موقع میفهمید سراسیاب برا بچه کوچولوهاس
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ - ۰۲:۱۸
جمع کن تا چیزی بهت نگفتم توبرو بشین درس تو بخون چی کار به کار اراذل و اوباش داری اصلا قیافت به این چیزا میخوره؟اگه میخوره بیا یه شب اینجا بعد قم و محله هاش یادت میره
خوشم میاد پرچم سرآسیاب بالاست در حد آمریکا......
مدیر پایگاه دوستان گاهی خودمانی می شوند و از باب مزاح پیام داش مشتی می فرستند !
جواتی
|
Netherlands
|
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۷
1
3
(هرکی ) قیافت به سراسیاب نمیخوره.نمیتونی از خیابون امامش رد بشی حالا چه برسه به جاهای دیگش.سراسیاب عشق است.........................
20متری مارلیک امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۶
1
2
آقا یا خانم (هر کی) اگه یه روز بیای سراسیاب بتونی سالم از اونجا فرار کنی بعد میفهمی جای چه آدماییه کوچولو...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۵
4
0
واله من چیزی ندیدم
بچه میدان گلها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۱
6
1
آقا به نظر من سراسیاب مارلیک خوبه اما نه واسه بچه نه نه ها؛یاشاسین بچه های میدون گلها؛داریوش همتی هستم
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۱
عزیزم مارلیکو به سرآسیاب نچسبون شما سوسولا به ما نمیخورین
حامد کله
|
United States
|
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ - ۰۳:۱۸
0
2
من خودم15سال توی شهرک طلاییه زندگی می کنم الان نسبت به قبل خیلی بهتر شده. واقعیت و بگم این قضایا رو که گفتین همشون واقعیت داره. اینجا هر بچه ی که بزرگ می شه، نه بزرگ بزرگ همین که پشت لبش سیاه میشه، یه
دونه موتور بر می داره راه میفته تو محله
به امید جامعه ی سالم ومتفکر
پاسخ ها
متین 021
| United Kingdom |
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ - ۰۳:۱۸
موافقم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۹
2
6
یه چیزی میگم خیالتون راحت شه سرآسیاب یه کشوره یه ملته!...................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۹
پرچم بالاست
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۳۴
2
1
سرآسیاب یه طرف خیابان کاشانی یه طرف
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۴
1
3
ازدست گداهای پاکستانی چیکارکنیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۴
6
4
جان مادرتون مارلیکو با سرآسیاب یکی نکنید.....فرهنگ مارلیک از خیلی از نقاط تهران هم بالاتره..همه جاهم خوبو بد داره پایه فرهنگ نذارید
شهر هرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ - ۰۲:۲۰
0
3
سلام بولتن عزیز من درخیابان امام مغازه دارم وشاهد وحشیی گریهایی توسط اراذل واوباش وقمار بازان درچند سال اخیر که شکر خدا ازخیابان امام جعمشان کردند ولی
متاسفانه در خیابان صدوقی وکاشانی ودیگر خیابانها مواد فروشان به راحتی مواد میفروشند وقتی هم با مواد دستگیر میشوند بعدا آزاد می شوند !
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۸
1
2
سرآسیاب خیلی بهتره شده الآن.
تازه خانواده و فرد مهم هستند نه محیط.
شهر هرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۵
5
0
سراسیاب اگه از توکوچه پس کوچه هاش بگذری جوی های اب کثیفی را میبینی وبچه های معصومی که در کنار این جوی ها توپ بازی میکنند بیشتر مردم را قشر کارگر تشکیل میدهد مردمان زحمتکشی کهاز سر ناچاری به انجا امده اند وبا سختیهای انجا دست وپنجه نرم میکنند به امید اینکه انجا کاری داشته باشندبرای چند تومن بیشتر شاید اگ این مردم در شهر و روستای خود میماندند وبا درامد کمتری زندگی میکردن از نظر روح روانی در اسایش وارامش بیشتری داشتند اگر فقط یکبار گذرتان به شهرداری و دارایی بخورد به عمق فاجعه پی خواهید یک کارمند بیسواد که بهزور پارتی انجا هستند جواب شما را با بدترین لحن ویدهند کلانتری هم همینطور ...................
شهر هرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۵
0
2
سلام بولتن عزیز
دیشب مطالبی رات برای شما نوشتم که بنا بهدلایلی که خودم هم میدانم مایه درد سر میشود ان را در سایت نگذاشتید پس اینطر مینویسم
واعظان کاین جلوه بر محراب ومنبر میکنند
چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند
مشکلی دارم زدانشمند مجلس بازپرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند
گوییاباور نمیدارند روزداوری
کاین همه غلب ودغل درکار داور میکنند
ایخدا این نو دولتان را بر خر خودشان
...........
قابل توجه هموناییکه .........................
پاسخ ها
متین 021
| United Kingdom |
۱۳۹۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۵
نوکرتم
حسین خیابان امام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۹
0
1
خداپدرتون و بیامرزه من حدوده12 سال تو سراسیاب زندگی کردم خیلی خوب بود ولی 5سال از اونجاکه رفتیم و دوباره اومدم خیلی تغییر کرده به مولا ماارامش نداریم مواد فروشو ارازلو اوباش یکیش همین ممد خط خطی که تو پارکه اگه روزی یه دعوا نکنه روزش شب نمیشه خدا اجرتون بده یه کاری کنید
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۱
0
1
بجای هزینه بیخودی برای تیم ملی فوتبال بیارید برای سراسیاب بیمارستان بسازید
شهر هرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۷ - ۰۱:۰۹
1
0
باسلام خدمت بولتنی ها
این دوست عزیزممون فقط یک ممد خط خطی را دیده سراسیاب ظر ازای جونور هاست البته بلا نسبت جونور نترسید اینا اونجا حق اب وگل دارند هیچ وقت هم سراسیاب را ترک نمیکنند من خیلی از اینا را میشناسم باهاشونم سلام علیک دارم بضیاشون هم خیلی پولدارن ولی وقتی بهشون میگی چرا اینجا را ترک نمیکنی بری کرج زندکی کنی درجواب میگند کجا بهتر از اینجا اونجاها نمیشه خلاف کرد جواب چراش را خودتون بفهمید . بولتن عزیز شما باید یک گزارش دیگر از سراسیاب تهیه کنید
شهر هرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۸ - ۰۲:۱۱
1
2
ای امکان ارسال عکس برای شما وجوددارد بهچه شکل ممکن است
رضــــــــا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۳/۱۳ - ۲۰:۵۵
1
2
بیمارستان چیه؟ازهمه چی مهمتر برای سرآُسیاب کلانتریه
کلانتری های ملارد و مارلیک برای سرآسیاب کاری نمیکنن
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ - ۰۴:۰۵
2
0
جدیدا سراسیابیا زدن تو کاره معامله اورانیوم ....
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ - ۱۵:۱۶
2
2
هر کی ناراحته بره محل دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ - ۱۵:۱۶
آخه ادم حسابی اگه میتونستن که میرفتن اکثر افرادی که ساکن سرآسیاب هستن به خاطر پایین بودن قیمت املاک این منطقه تو سرآسیاب موندن
ALone
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۴
1
2
بیا شریفی !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۳/۲۳ - ۲۳:۳۹
0
1
فردیس چند سالی دعوا ندیدیم تازگیها در هر کوچه گشت گذاشتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۳/۲۶ - ۱۵:۰۵
0
2
اگه هم اینجا اتفاقی نیفته خود همین ادم های همینجا خودشون یه کاری میکنن دو سه روز پیش یه نفر تو چهارراه تختی رفت بالای ترانس برق خودکشی کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۵
0
5
ت سراسیاب چند مواد فروش قهار داره که هیچ احدی نمیتونه اونا رو بگیره اسمشون مهدی سیبیل رضا دخانچیی علی استریو یعنی چی که اینها رو نمیگیرن
پاسخ ها
متین021
| United States |
۱۳۹۳/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۵
پرچم با لاست
متین 021
|
United States
|
۱۳۹۳/۰۴/۲۷ - ۲۳:۰۱
1
6
خوشم میاد وطن پرستی پرچم سراسیاب با لاست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶
1
3
اینجا سراسیابه
بود و نبودت پنجا پنجاست
میری توی شریفی
میخورنت مثل بستنی قیفی ...
ماشااله پرچم بالاست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ - ۰۴:۱۲
0
2
اقااینجاکارفرهنگی هم میشه به کمک بچه هیتی ونوکرای ارباب مثله هیت سالارزینب ومکتب الحسین و...
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۱
0
4
من از 8سالگي تو شريفي بزرگ شدم مهندسي اي تي گرفتم خانوادم هم فرهنگين درسته قاچاقچي زياده خلاف كار فراوان ولي همه چي به ريشه برميگرده انسان بايد خودش درست باشه و درست زندگي كنه در ضمن همه جا هم خوب وبد داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۳
0
1
ما هم تو مارلیک زندگی می کنیم همچین چیزی نیست
نمی گم خطر داره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۳
1
0
مارلیک امنیت داره پولیساشم خوبن اما سراسیاب خیلی بده پر از مواد فروش من خودم 11 سال اونجا زندگی میکردم . نرید اونجا که خفتتون می کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۳
2
1
فقط بسیجی ها میتونند سرآسیاب کنترل کنند
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ - ۱۹:۱۳
0
0
برادر وخواهر عزیز
خیلیکه میگن قدیمیه هستن دروغه
من متولد 60
در زمان جنگ حدود 300 خانوارداشت
خ امام تا سر شرینی فروشی 4راه وم
پارک خ امام زمین پیرمردی بنام امینی
که دختراش تو امریکا بودن خیلی نه امینی رودید نه حاجی دخانچی
مدر سه اش مختلط بود ا
ناشناس
|
United States
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ - ۱۹:۳۳
0
0
ادامه از 4راه دوم بعد حسیناباد بود که باغ زمین باییر بود علت اصلی ره قوچانیا با ساخت ساز ناگهانی وفروش زمین دیگران درسال 66شروع شد بعداز جنگ افرادی که جنگ زده بود مانند لکهاوتدک کرد شمالی اصفهانیها بدانجا امدند
متصفا نه بدلیل بلواشوب بعد جنگ ونبود نظارت بسیاری زمینها را ساختند وفروختند مانند خزاییهاوسلگی وبه نوا رسیدند در سلهای ابتدایی پیادده به مدرسه کوثر میرفتم مارلیک چند خانه بیشتر نداشت بیشتر بیبان بود
میدان اطلسی نبود وباغ با چند خانه
ما به مارلیک لییانگ شامپو ایران میگف
kimkim
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۲
3
1
من 18 سالمه 8 سال سراسیاب اطلس بزرگ شدم 10 سالم مارلیک.3 ماهه تهرانم
سراسیاب بهتر شده مواد فروش داره ولی خونوادها شاید فقیر ولی ابرو دارن.
مارلیکم که اصلا بکش بیرون یه دونس
مارلیک توش هیچ مشکلی نیس
با اینکه الان یه منطقه خوبه تهرانم ولی دلم مارلیکو میخواد
ارزومه برگردم اونجا
پرچم مارلیکیا همه جا بالاااااااس
peyman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۶
2
0
سلام سراسیاب خاکش سنگینه هر کی بیاد حتی میلیونرم بشه بره مثلا اندیشه بازم برمیگرده اینجاجای خوبیه واسه کسب وکار اگه بلد باشی قدیمی باشی اینجا میتونی زندگی کنی هر کی بخواد اینجا زندگی کنه باید حواسش شیش دنگ جمع باشه وهمه جوره فن حریف باشه با اجازه خدافظ
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۶
1
5
جا زیارتی سرآسیاب را بلدی.... شیطان بازار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۰
0
1
امير
سراسياب و ماليک مردم اون جا امنيت کامل ندارند به راحتي مواد ميفروشند . مواد مخدر بيداد مي کنه هر کس هر کاري دوست دار مي کنه عدهاي از بالا بودن اجاره خونه به اين منطقه پناه اوردند بايد جواب نداري خودر را ابنجو پس بدند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۱
0
1
سلام من خ کاشاني زندگي مي کنم داخل کوچه ما دو واح خانه هست به تو ر شبانه روزي موتد مي فروشند و هيچ کس هم کاري با انها ندارد . يک روز همسايه اعتراض کردند و ..که به نتیجه نرسید اينها همچنان به فروختن مواد ادامه دارند مي دهند ما که مجبور هستم به خاطر بحث مالي تو اين منطقه زندگي کنيم ما هيچ گناه بچه هاي ما چه کي جواب گو اين مسايل هست .
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۶
6
0
ولی همه اینا به کنار اسلامشهر محله ی احمدیه یه چیزه ديگه اي از همه این هاست حتی فک کنم بچه های بولتن و... هم نمی تونند واسه احمدیه کاری کنند.
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۳
0
1
انسان بودن و انسانیت را نشان دادن مربوط به فطرت انسانهاست و زمان و مکان تاثیری بر این قضیه ندارد چرا که برخی از دانشمندان و مهندسان و بسیاری از ورزشکاران ملی از همین مناطق بلند شدند و پرچم کشورشان را در عرصه های مختلف به اهتزاز در آورده اند چرا که انسان هم میتواند اشرف مخلوقات باشد و هم میتواند از پستترین حیوانات پستتر باشد و این بستگی به خودش دارد کسانی که دست به خشونت و آزار بندگان خدا میزنند اصلا به خدا در عمل اعتقادی ندارند چرا که اگر معتقد بودند میدانستند روز قیامت با چه کسی مواجه هستند این افراد گول زور بازوی شیطانی خود را میخورند و نمیداننند گردن کلفتایی خیلی بالاتر از آنه الن استخوانشان هم خاکستر شده مثل شعبان بی مخ و علی وکیل و جاویدان
میدان گلها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۹
2
0
درود برکسی که.............................................................................................................................................................که چی
فرقی نمیکنه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ - ۲۰:۰۱
1
3
سر آسیاب مسائل زیادی داره بعنوان مثال یکییشون راننده هی خط آزادی هستند که فقط فکر جیب خودشون هستنداولا امکانات اتوبوساشون خیلی ضعیفه و نظافتی در کار نیست صندلی ها کثیف و پاره اند و برای اینکه چند تا مسافر بیشتر بزنند صندلی ها رو به هم چسبوندند و نشستن مشکل شده مورد بعدیش مربوط به سوار شدن مردم در اول صبحه که تعدادی از مردم برای اینک تو صف واینسن جلو وایمیسن و سوار میشن و صفیها هم میمونند و گاه منجر به درگیری میشه و کسی هم انگار نه انگار و اما مورد آخر مربوط به کرایه است که همیشه خدا راننده ها پول خورد را بهونه میکنند وبیشتر برمیدارند و جدیدا هم کرایه950 تومان شده برگه های نرخ رو که باید بچسبونند داخل اتوبوس برداشتند و 1000 میگیرند در ظاهر چیزی نیست ولی هر اتوبوس در هر سرویس شصت تا 50تومان اضافه بگیره میشه 3000تومان و اگر چهار سرویس بره تو یکروز میشه 12000و ماهیانه 360000 تومان حداقلش و سالیانه حدود چهار میلیون
iran
|
United Kingdom
|
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۰۰:۴۹
1
5
با سلام خدمت دوستان بولتنی :شاید موضوعی که میخام بگم همه اطلاع دارن ولی خواهش میکنم به وضعیت فروشگاه های علنی مواد رسیدگی کنید
هیشکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۹/۰۴ - ۰۲:۰۷
4
3
من یه دختری رو دوس دارم از همین محله خیابون اماامش خیلی هم متین و مومن ولی اینارو خوندم ترسیدم خدا به دادتون برس شما ک میبینید چه میکشید از خدا فقط ظهر آقا امام زمانو میخام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۳/۰۹/۰۴ - ۰۲:۰۷
به ما نمی خوری
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۱ - ۲۱:۴۷
2
3
خواهشا نیروی انتظامی از این متکدی و معتادان
خیابان 12 متری طالقانی را جمع کنند.

مرسی
Mohsen
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۴
2
2
این جوجه خروسا شاخ شدن. پلیس چند نفرشونو وسط محله بگيره حساب کار دستشون میاد.
ببخشید اگر صریح بود.
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۸
4
0
همه بجه هائ 20متری
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۴
1
5
من خودم بچه اصفهانم ولی سال 85 تا87پاسگاه راهنمایی مارلیک خدمت میکردم،سر 20 متری بود،نمیدونم هنوزم هست یانه،ولی خدایی محله سر اسیاب خیلی قاراشمیش بود،اوایل خدمتم خیلی سخت میگرفتم ودر گیرمیشدم حتی دوبار نزدیک بود چاقوبخورم،....منم دیگه بیخیال شدم،یادش بخیر چقدر موتور از این موادفروشامیبردیم پارکینگ...
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۳/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۴
بله هستش.الان دقیقا سر سه راه اندیشه هستش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۷
1
2
همه سرآسیاب را دوست دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۷
1
2
ما از این جهان بی دلدار میرویم به شوق دیدن یار میرویم گر در بهشت را به رویمان نگشاند ما بچه سرآسیابیم از روی دیوار میرویم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۳
2
4
آقا دمتون گرم همه اين خلاف كار رو جمع کنین واقعا ادمای کثیفین من هزاربار باچشم خودم دزدی موادفروشی آدم ربایی ادم کشی دیدم به امام حسین، همه شونو بگیرین امنیتو ازمردم گرفتن
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۷
2
3
سلام بچه ها منم مثل شما یه سراسیابی هستم وضعیت مدارس این منطقه خیلی افتضاحه آدم تو مدارس امنیت نداره برخي دانش آموزان اینجا سیگاری و معتاد .و قاچاقچی هستن به خدا 12 ساله اینجا بد بخت شدیم پول هم نداریم بریم یه منطقه ی دیگه هر کی اسم سراسیاب رو میشنوه خوف برش میداره چی کار میشه کرد ؟
امید
|
Netherlands
|
۱۳۹۳/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۶
3
1
چندین ساله سراسیاب کاشانی میشینم تا حالا کسی ندیدم ناراضی باشه...افتخارم میکنم بچه سراسیابم...پس ان قد بد نگید خاهشن..
FEARLESS
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۵ - ۰۱:۲۶
3
0
پرچم سرآسیاب بالاس ... مخصوصا بچه های کاج و احداثی ... بیاید اینجا جاذبه گردشگری زیاد داره !
رمظان استم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۸
2
0
بد نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۳
0
2
ای بابا کی به درد ما گوش میده آدم از ترس فرار می کنه تو سر آسیاب همش بلوف میزنند خدا ازشون نگذره ما هم خدایی داریم .
redgirl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۲:۲۶
3
1
خ امام هیج مشکلی نداره
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۹
2
0
باسلام
این اوضاع برا کل ملارد و فرقی نمیکنه کجاش باشی . دلیلشم واضحه چون از همه جای ایران اومدن اینجا زندگی میکنن(من که فقط بلوچ ندیدم) اونم افرادی که از نظر مالی ضعیفن و به خاطر همینم هست که اینجارو برا زندگی انتخاب میکنن . البته همه جا اوضاع همینه . من جاهای دیگه ام زندگی کردم و با خیلی از فرهنگا آشنام . اگه بتونی توو این محله خوب زندگی کنی واقعا یه آدم شیش دنگ بار مییای , چون با همه جور آدم زندگی میکنی ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۰۲:۰۲
1
1
ما که از بعض کرجیا خیلی لاف شنیدیم .اینایی که از سراسیاب حرف میزنن باید میان مسجد سلیمان تابفهمن دنیا دست کیه.
طناز
|
Netherlands
|
۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۰۷:۱۲
1
1
ای خدا اخه ما چه گناهی کردیم از دست این ادمای بی فرهنگ بخدا تو چهار راه بهشتی بیاین ببینین چه خبره خیلی اوضاع اینجا به هم ریخته س مزاحمت ....
بخدا من اینجا افسردگی گرفتم جرات ندارم برم بیرون از خونه
پارسال خونه مارو دزد زد رفتیم شکایت کردیم هیچ کاری که نکردن برامون تازه ...
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۵
1
2
فقط سپاه و بسیج میتونه کاری کنه که بسیج هم دستش یه خورده بسته است بازم به لطف بسیج اوضاع یه خورده بهتره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۷
0
1
سلام ما ۱۲ساله سراسیاب زندگی میکنیم البته جاده ملاردمن تو موسسه فرهنگی نسیم حیات عضوم که فعالیت قرانی داره به نظرم فعالیت این نوع موسسات تاثیر خوبی روی فرهنگ مردم داره بلاخره اعتقادات ادما مانع بیشتر این معضلات میشه. در ضمن ما همسایه های بسیار خوبی داریم وخدا رو شکر از هیچ کدوم بدی ندیدیم واقعا بعضیا یه طرفه به قاضی میرن .ممنون از بولتن عزیز واسه شفاف سازیهاش.
پاسخ ها
amirali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۷
اخه فدات شم محل با محل داریم
10 متری فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰
1
0
سلام به برو بچ

درسته که توش خلاف هست اما حقش نیست انقدر در رابطش بد بگن!!!!
ولی مطلبتون قشنگ بود@!@
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۶
0
0
باعرض سلام به همه جونهایی که فرقی نمی کنه توکدوم شهرستان یا شهرک زندگی می کنند همه جای ایران را آب وخاک وناموس خودشون می دونن .حدودا 30ساله سراسیاب میدان آزادگان اطراف 12متری کاج که همه ازش وحشت دارن زندگی می کنیم .اصلا این طور نیست که محله ما یا سرآسیاب منطقه وحشت وترس باشد اگر هرکدام از ما شهروندان درصدد این باشیم که در محل زنگدیمان به مسائل پیرامون بی توافت نباشیم احساس کنیم کسی که راه را بیراحه می رود وآن برادر یا خواهر ماست وبه این برسیم به خدا شهرمان از این خیلی بهترمی شود نیروی انتظامی هم کارخودش را می کند ولی متاسفانه مجازات ها بازدارنده نیست نیروی انتظامی یا عزیزان بسیجی یک توزیع کننده مواد را می گیرند اما موادفروش از مامورین زودتر به خانه برمی گردد به هرحال برای شهرمان همه وهمه باید تلاش کنیم چون یقینا از کشور چین یا آمریکا برای حل مشکلاتمان منجی نخواهد آمد وسلام
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۱
1
1
خشت اول گر نهد معمار کج

تا ثریا میرود , دیوار کج
گندم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۳
1
2
سلام من پونزده ساله با خونوادم تو سراسیاب زندگی میکنم
اینجارو خیلی دوس دارم
تا بحال چیز بدی ندیدم.یعنی توی خیابون مصیب زاده هیچی ندیدم
درسته پسراش یکم تیکه میندازنو با موتور میچرخن ولی در کل مرام و معرفتشون بالاس
فعلا که فوزیه متقی یه کلاه برداری کرده.تنها چیزی که دیدم همینه
سراسیاب پرچم بالای
سراسیاب واس ماس
پاسخ ها
amirali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۳
یعنی کلا واس ماس
محسن پلشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۵
2
1
سلام.........من بچه خیابون کاشانی هستم سراسیاب نیز جای خیلی تفریحی است علل خصوص اون پارک جنگلیش هههه هیچ خلافی هم داخلش نمیشه همش پاپوشه دوستون دارم ............سراسیاب پرچم بالاست.....
پاسخ ها
amirali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۵
چرا چرط میگی اخه فدات شم
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۹
1
1
...............................

من الان بي ادب شدم چون درباره شهرم داره چرت پرت ميگن من 12 سال اينجام
هرجاشم نشتم ولي چيزي نديدم تورو خدا حرف دهانتو بفهميد
کاتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۲/۱۲ - ۰۵:۲۹
0
1
هيچ كس نمیتونه واسه سرآسیاب به ویژه خیابون کاج کاری کنه من خودم نصفشونو میشناسم ولی از ترس اینکه به خانوادم آسیب برسونم ساکتم...ولی اینو بگم که مفسد فقط خیابون کاجه
پاسخ ها
amirali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۲/۱۲ - ۰۵:۲۹
ایشون راست میگن من هم خیلیاشونو میشناسم که مواد فروشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۲/۱۲ - ۰۵:۲۹
خوب شما نخرین ازشون .بذارین تاریخش بگذره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۲/۱۷ - ۰۱:۳۴
1
0
بخدا سراسیاب جای خیلی خوبیه
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۳
0
1
با سلام فرهنگ بالا و شخصیت خوب داشتن بستگی به اشخاص داره نه نوع منطقه ما هستیم که که مناطق رو خوب و یا بد درست میکنیم و گرنه زمین خدا در هرجا زمین خداست و بس لذا اگر میبینیم که قیمت خونه در اندیشه و وایین چهار برابره سراسیاب و اطرافشه دلیلش مردمان این مناطق نه خونه ها و خیابانها پس بیاییم با ترس از خدا و نه بندگان خدا افراد شرور را به دست قانونی بسپاریم که حداقلش تهدید اراذل دیگر باشه که دیگه شاخ و شونه نکشن و دنبال کار آبرومندی برن تا هم در دنیا سربلند باشن و هم در آخرت این وظیفه برای همه ماست که فردا حافظ مال و ناموسمان شده باشیم و اگر اینکار را نکنیم و ضرری به اموال و نوامیسمان بخورد بعد از اتفاق باید خودمان را سرزنش کنیم نه کس دیگری را یا علی مدد
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۵
0
1
من 40 سال سعادت آباد بودم 3ساله اومدم سرآسیاب چیزهای که تو این 3سال دیدم تو این منطقه تو اون 40 سال تو سعادت آباد ندیدم .. 14 متری احداثی ار تا ته خیابون معتاد نشسته ..
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ - ۲۰:۴۰
0
2
شمادارین سعادت آباددددددددو با سراسیاب مقایسه میکنید؟یکم فکر کنید تفاوت را خوب احساس میکنید......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۲
0
2
وای هنوز باورم نمیشه
همین دوشب پیش تو سراسیاب ی آقایی با ضربات چاقو زنشو کشت
اول رگ دستشو زده بعد رگ پاشو سه تا ضربه ب پهلوش زده بعدم سرشو محکم میکوبیده ب دیوار ک همسایه ها خبردارشون.
آخه چرا؟؟؟
پلیس45دقیقه طول کشیده تا بیاد
آمبولانس یک ساعت
آخه چرا؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۲
خیلی عادیه باید خودتونو وقف بدین برای ما پولدارا جایی غیر از اونجا نیست
Farshid
|
Germany
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۵
3
0
من تو سراسیاب بزرگ شدم و باید بگم وضعیت اونجا خیلی خرابه و بعد تو مارلیک اسباب کشی کردیم اینجا خدا را شکر خیلی از سراسیاب بهتر است
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۱:۲۱
0
3
با سلام
۲۲ساله تو سراسیابم همه جوره ادم دیدم فقط مشکل ما تو سراسیاب ماموريني هست كه با جدیت رسیدگی نمیکنن مثلم ی کسی میاد فرمانده میشه یک مدت خوبه بعد از مدتی دوباره سراسیاب بهم میریزه
hector
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۰:۱۵
0
0
اینطوری ک اینا تعریف میکنن انگار کجاس منم اینجام دیگه کو اینایی ک میگن
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۴
0
0
اینجاست که میگوید.همه جای ایران سرای من است.
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۰۲:۳۳
0
1
چی بگم دلیل زیاد شدن عراذل فقط عده معدودی مامور رشوه بگیر است که با گرفتن 500000 تومان پرونده را به نفع ظالم و به ضرر مظلوم برگرداندن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۱
0
1
تشکر میکنم از عوامل محترم پلیس مواد مخدر ملارد که در 2ماه اخیر واقعا برخورد قاطع با عوامل توزیع کننده مواد مخدرسراسیاب ومارلیک را داشتند
حسین گودرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۲:۴۱
0
1
سراسیاب شهر گل وبلبل است. ما جز خوبی مهربانی وقشنگی چیزی در اینجا ندیدیم حالا نمیدونم این برادر وخواهر های عزیزم چه دل خونی از کجا دارند که برای سراسیاب عزیزمان اینجوری حرف درمیاورند و حاشیه سازی میکنند بسه بابا خداوکیلی
محمد پرغم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۲۲:۳۸
0
1
سراسیاب انقدرم ترسناک نی داداش،چرا جو میدی!همین حرفارو میزنید کسی نمیاد محلمون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۱
1
0
ی اتفاقی تو سرآسیاب بیفته باید صد بار به نیروی انتظامی زنگ بزنی تا بیاد،تازه وقتی میان غرغر هم میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۱:۳۲
0
1
ما به دليل مشكلات مالي حدود هفت ساله كه از تهران به سر آسياب اومديم و جدا هم مشكل نا امني تا به امروز نداشتيم . ولي از مسئولين تقاضا دارم به مشكلات شهري سر آسياب از قبيل قطع هر روزه آب ( بالاي ده ساعت در روز) و برق جدا رسيدكي كنند. ما مردم ساكن اين منطقه هم انسانيم و حق مسلم ماست از كمترين حقوق شهروندي برخوردار شويم. به خدا ما هم هزينه بابت اين امكانات برداخت ميكنيم البته بدون بهره برداري. لطفا مردم شريف و زحمتكش حاشيه را هم ببينيد. مشكل سر اآسياب ارازل نيستند، كمبود امكانات است.
غریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۱:۱۱
0
1
با سلام آقا من شهر ری زندگی میکنم اصلا از نظر امنیت جای خوبی نیست معتاد زیاد داره شبا شیف دو از سر کار میاد صد بار باید پشت سرمو ببینم تا یعو کسی خفتم نکنه اینو میخوام بگم که همه جا نا امنی هست من یه مدت صادقیه بودم اونجا معتاداش تو خیابون از سرآسیاب تابلوترن
محمد
|
United States
|
۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۳
0
1
باتشکر وتقدیر از مسولین.اره واقعا سراسیاب دیگه به گند کشیده شده از نیروی انتظامی خواهشمندیم یه فکری به حال این همه تضلضل بکنن .لطفاااااااااااااااا
یه بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۲:۳۷
0
1
والا من بچه سراسیابم اگه کاری با کسی نداشته باشی کاریت ندارن
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۰
0
1
منم ساکن سرآسیابم خ دخانچی اعتیاد فروش مواد مخدر اراذل اوباش و درگیری بیکاری های مردم عدم رسیدگی شهرداری هست ،من یه سال بین خ امام خمینی و شریفی مغازه داشتم خدا شاهده 9شب مغازرو میبستم از ترسم بعضی وقتا که دعوا میشد تو خیابون کرکره رو میبستم شیشه هام نیاد پایین....
علی بیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۵
1
0
اقایونه بولتون یه خواهش لطفا محله ی ما که سراسیاب هست رو به مارلیک نچسبونید ممنون میشم مارلیک هنوزهم زیره پرچمه سراسیابه باتشکر
علی بیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۶
0
1
قابل توجه شماهایی ک میگید سراسیاب مارلیک مارلیک هنوزم جزوه روستا حساب میشه
9omid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۱:۳۰
1
1
سراسیاب عشقه منطقه سامورایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۹
1
1
من یک زنم غیرت خودم را دارم سرآسیاب مالکی ملارد از هر شهرستانی امدن دارن زندگی میکنند توش لر ها غیرت دارن از هر لحاضی بگی من خودم که بیرون میروم یک زن ولرم مد حساب نمی کنم محیط اینجا به درد میخورد ادم خودش باید درست زندگی کند.
کیرسر
|
United States
|
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۰۱:۲۲
1
0
من هم تو فردیس زندگی میکنم داداش یک کلام بگم هرجا جیگرداشته باشی یا همنجا برات بهشته
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۶
1
0
بچه سر اسيابم عشق فقط محلمون عشق فقط بچه محلم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۲۰:۵۰
1
0
من بچه سراسيابم ارازل نيستم ولى ب خاطر ناموس دعوا كردم در حد قمه كشى خالكوبيم دارم نمى دونم شما چى فكر مى كنين ولى سراسياب منطقه اى شده ..
ای خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۷
0
0
من چندروزه پیش فهمیدم ارشدملاردقبول شدم،اصلانمیدونستم ملاردکجاست بعدتواینترنت خوندم اطراف تهران باخودم گفتم خوبه پس،اماحالاایناروکه خوندم فهمیدم نبایدبرم اینجااوضاع خرابه چقدردلم خوش شده بود،آخه اگه من شانس داشتم که ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۷
اگه دانشجو باشی و کاری به کار کسی نداشته باشی خوبه.بیا پشیمون نشو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۴
2
0
خیلی هم عالی فقط یه کوچولو شر و خلاف توش ززززززززززززیاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۳
0
2
خیلیم محله خوبیه'''
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۷:۲۰
0
1
سلام همگی من بچه شهرکم متاسفانه مشکلات بيداد ميکنه از خودفروشی زنان تا موادفروشا اراذل واباش هااول زنان خودفروش که درطول روزتاپاسی ازشب از اطلس تا پايينتر..
امیر سراسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۹
2
0
چرا کس میگی سراسیاب خیلی هم خوبه
بچه شهرک طلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۸
1
0
سلام ،واسه چی یه عده میاید الکی چرت وپرت میگید وشلوغش میکنید من 22 ساله شهرکم ،پس چرا ما ازفیلم هندی ها که یه عده تعریف کردین ندیدیم،فقط مواد فروش داره..،الکی جو گیرنشید ،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۱:۱۲
0
0
اینا ای که میگید همه جا هست تو شمال شهر تهران تو همون تجربش که قلب منطقه 1 تهرانه هم پره یه سر به بالای تجریش سمت گلابدره بزنید.
یا تو همین عظیمیه کرج که چسب زور آباده
آدم باید خودش خوب باشه داش
ولی خوب در کل باید کلانتری ها یه کم بهتر عمل کنن .
اتفاقا بچه های لوتی باحالم زیاد داره .
نوکرم
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۳:۱۷
0
1
در سرآسیاب باخیال راحت زورگیری دوزدی موادفروشی میکنن هیچ کس جلوشون رانمیگیره..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۳:۱۷
جدیدا خفت گیر زیاد شده
باجلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۰۳:۱۳
0
1
بولتن نیوز بزرگوار
لطفا با توجه به گذشت بیش از چهار سال از این گزارش که زحمت کشیده اید، بار دیگر گزارش دیگری تهیه فرمایید تا تغییرات بوجود آمده را متوجه شویم.
آیا شرایط بهتر شده یا بدتر یا اینکه به همان منوال می باشد؟
باجلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۰۵:۰۳
0
2
بولتن نیوز بزرگوار
لطفا با توجه به گذشت بیش از چهار سال از این گزارش که زحمت کشیده اید، بار دیگر گزارش دیگری تهیه فرمایید تا تغییرات بوجود آمده را متوجه شویم.
آیا شرایط بهتر شده یا بدتر یا اینکه به همان منوال می باشد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۰۲ - ۰۲:۵۸
0
1
مرگ بر امریکا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۹
0
1
نیزوی انتظامی خیلی زخمت میکشید .آفرین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۶:۱۱
0
1
اون اوایل که سراسیاب اینطور نبودالان شده 72ملتخونه مارو دزد زد پلیس هیچ کاری نکرد هههههه
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۷:۲۶
0
1
نظرات همینطوری تائید میشن؟!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۱
0
1
سراسیاب این نیویورک میمونه / ولییییی دم رعیس جدیدشون گرم خودش اومد جمشون کرد الان خیلی بهتر شده
الفرار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۱
1
2
خدارا شکر اینترنت هست
وگرنه داشتم یک خونه تو سراسای میخریدم
خدا پدر کسانی که اطلاعات درست میدهند را بیامرزد
ما که پشیمان شدیم
اخه تعجب کرده بودم با 20 تا 50 تومن میشه یه اپارتمان خرید !!!!!!
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۱
بخر.اون مال قدیم بود.
amir
|
United Kingdom
|
۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۸
0
1
بچه های سراسیاب باید این کار رابکنند وقتی مردم دیگه در اسایش ما در عذاب
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۲
2
1
کخوش گفت افرابسیاب اگه شجاعت داری بیاسراسیاب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۹
0
2
سراسیاب الان بهتر شده.امن ترین خیابون ها دانش شرقی و اطلس شرقی هستش.الان دوباره بیاید گزارش بگیرید.من17ساله تو سراسیابم.
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۷
0
2
من اگه فرمانده انتظامی این شهرستان بودم حاضر بودم شهید بشوم و جانم را از دست بدم ولی این سراسیاب و مارلیک رو از وجود این موادفروشان پاک کنم.شهادت افتخار ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۷
انشاالله میشی فرمانده
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۹
0
2
سلام.با گذشت چهار سال از این گزارش گزارش جدیدی بگیرید و نظرات مردم را جویا شوید.خیلی چیزها فرق کرده.باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۹
راست میگه
پلیس افتخاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۱
0
3
انشاالله پلیس افتخاری این شهرستان راه اندازی بشه که جذبش الان انجام شده اراذل و موادفروشان امنیت نخواهند داشت.
یک خانم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۱
0
2
کیف قاپی زیاد میشه مخصوصا تو خیابون اطلس شرقی که بانک سر خیابونشه وخیابون امام.معتاد هم زیاده خیابون دانش غربی روی پل هوایی هم هستن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۳
0
2
قابل توجه اون دوست عزیز که میگه پرچم حمیدعلی بالاست باید بگم که این اقا الان تو حبسه و دستگیر شده.
021
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۶
0
2
پشت دکه های روزنامه فروشی مواد میفروشن.جنس های دزدی هم از ابتدای سه راه اندیشه تا بهاره شرقی و غربی و ابتدای بیست متری مارلیک به فروش میرسه.
بچه سراسیاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۲:۰۹
0
3
نیروی انتظامی غرب استان تهران نباید برای این منطقه جذب پلیس بومی داشته باشد.هرکی پنج سال تو این منطقه باشه میتونه همین جا خدمت کنه و استخدام شه که این خودش باعث میشه برخی کارها را مامورین انجام ندن.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۲
0
2
یک ماه پیش یگان امداد ریخت تو دانش غربی و چند نفر از موادفروشان را دستگیر کرد یه عطاری هم به تازگی به جرم فروش موادمخدر در اطلس پلمپ شد و صاحبش دستگیر شد.
خانم از سراسیاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۸
1
2
سلام علیکم.گشت های امنیت اخلاقی تو ملارد و سراسیاب و مارلیک و فردیس نیست.یه مدت تو سراسیاب گشت های خواهران سپاه بود ولی الان نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۲
1
2
قابل توجه بعضی دوستان:اندیشه خیلی خوبه چون موادفروش نداره و فرماندهانش مقتدر هستن مثلا رییس کلانتریش تو محرم از هییت ها بازدید میکرد و بین مردم بود وبسیجش هم خیلی فعاله.فقط موارد غیراخلاقی یه ذره زیاد شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۲
دمشون گرم
021
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۸
2
1
پارک اونجا نا امنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۸
پارک خیابان امام خمینی کانکس نیروی انتظامی گزاشتن ولی زیاد تاثیر نداره.
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۳
1
3
اطلس شرقی خیلی خوبه.هیچکس نمیتونه کاری تو این خیابون کنه.تقریبا پارسال بود نوپو اومد یه سری رو از تو زیر زمین جمع کرد برد.بچه های اطلس شرقی خیلی هاشون با ایمان هستند تازه کسی نمیتونه تو اطلس شرقی کاری کنه چون هم بسیجی هاش زیاده و هم اطلاعاتی هاش.
بچه سراسیاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۲۲:۲۵
2
2
اراذل و اوباش و موادفروشان از مارلیک میان تو سراسیاب.
از فردیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۷
2
2
بسیجی ها تو فردیس موادفروشان رو گرفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۶
0
3
طبق اخبار جدید سردار خانچرلی اعلام کرد که سه موادفروش در شهرکی در سرآسیاب دستگیر شدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۹:۱۱
0
3
من چند وقت پیش تو اتوبوس سرآسیاب-آزادی تلفن همراهم را گم کردم بعد زنگ زدم به گوشیم و اون شخص هم گوشیم رو تحویلم داد خونشون تو چهارراه بهشتی سراسیاب بود و رفتم و گوشیم رو گرفتم.
آدم های خوب هنوزم هستن.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۷
1
2
سراسیاب....
دلم برایت تنگ می شود....
برای مردمان ساده دلت که تمام زندگی شان شاید به اندازه یک ماشین هم نیرزد...
برای وقتی که به مدرسه می رفتمدر راه از مغازه ها یه چیزی کش می رفتم...
برای بازار روزت....
برای خیابونهای هردنبیلت...
برای وقتی که تازه ساعت یازده شب می رفتم به ارایشگاه تا سرم رو اصلاح کنم...
سراسیاب جایی هست که توش راحت هستید، با دو میلیون پول پیش خونه اجاره کنید، انار کیلویی هشت تومن رو بخرید 1500، همه چیز در دسترس...
بیخود شایعه نسازید من اونجا زندگی کردم...
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۰۲:۳۸
0
3
بداد این سر اسیاب برسید قوام 72 ملت این جا جمع شدن ..پلیسم که نمیبینیم
م ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۳
1
1
من دو سال خیابان بهاره بودم،کلافه شدم،الان شهر دماوندم.از جهنم وارد بهشت شدم،دریغ ازیک نا امنی
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۰
1
0
دادا اصلا سراسیاب کلا پرچمش بالاس ..
wolf
|
United States
|
۱۳۹۴/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۸
1
0
من 16 ساله که مارلیک زندگی میکنم.مارلیک خیلی جای خوبیه .لطفا مارلیک رو به سراسیاب نچسبونید.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۲۳:۵۹
0
2
باسلام خدمت نیروهای انتظامی همشه در صحنه.من خودم تعداد زیادی اقوام در سرسیاب دارم و هیچ وقت از ترسم تنهاییی نتونستم برم سراسیاب.تنها خواهشی که از پلیسای این منطقه دارم اینه که به راحتی این ارازلو رهانکنن و بیشتر حواسشون به این شهر کوچک و پرخلاف باشه.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۶
1
2
وستان و هموطنان عزییز بخاطر خدا خواهشا حرف همدیگرو تایید کنید به فکر چاره ای برای مشکلات پیش اومده باشید تا اینکه نسبت به محلی که زندگی میکنید اینقدر تعصب داشته باشید و چشمتونو روی حقایق ببندید.هرمنطقه ای هم آدمای خوب داره هم بد.پس بیاییم به جای توهین به همدیگه دست همدیگرو بگیریم کمک هم کنیم
سپاس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۶
0
1
حتما این کلی پرو ببینید مربوط به وضع سرآسیاب ملارد هستش
پل هوایی خیابان دانش
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۳
0
1
واقعا جای مزخرف داغونیه سرآسیاب
بیست ساله توش زندگی میکنیم و واقعا از لحاظ امنیت پایینه
و آمار کشته های تو دعوای این شهر هم هست
از فرهنگ که نمیشه حرف زد که چندان معنایی نداره
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۲۲:۴۸
0
0
کاش نیروی انتظامی سراسیاب کمی از شهدای مدافع حرم یاد می‌گرفت که به خاطر دفاع از کشور و مظلوم کیلومترها آن طرف تر می جنگند .اگر این امنیت تو کشوره به برکت وجود ارتش و سپاه و بسیجه.
مدیر پایگاه همچنین نیروی انتظامی که در حال حاضر مسوول مستقیم امنیت هستند .
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۵
0
0
سراسیاب همه چی آزاده.نمیدونم چرا نمیگیرن موادفروشان ها رو؟
آدریانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۳
0
0
ما سراسیاب زندگی میکنیم داریم به چشم میبینیم که بعضی یا چی جوری از خلافکارا باج میگیرن براشون نوربالا میزنن نونشونو از خلافکارا میخورم مرد اون غیرت شرف ناموس قانون پدر مردمو دراوردن نمونه اش.. که باجناقش مهدی سیبیل بزرگترین شیشه فروش که خون جوونارو کردن تو.شیشه الانم تو باغ ملیاردی اش داره صفا میکنه بازم بگم براتون پس دم از دفاع قانون از مردم ضعیف بدبخت نزنید ادمای گشنه ای که چندساله زیر پاشون ماشینای سیصد ملیونی انداختن چرا دستگیرشون نمیکنید هرکی مسلمونه واقعا دم از قانون میزنه بیاد اینا رو جمع کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۹ - ۰۳:۱۵
0
0
شیرجنگل همجا شیره بچه های سراسیاب همه جاشیرن چه این سردنیا چه اون سردنیا خ کاشانی پرچمش بالاست ولی دیگه الان بچه .. ابروی لاتای قدیمشوبردن من خودم از۲سالگی اونجام همه ای لاتای قدیمشم منومیشناسن پرچم بالاست ایمان یه گوش باممدچتری ازبچه های باوجودخ کاشانی
Tata
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۰۳:۳۸
1
0
مارليكم هيچ فرقي با سراسياب نداره، من ١٥ ساله مارليك زندگي ميكننم تا حالا تو عمرم تنهايي سراسياب نرفتم چون واقعا ترس داره ، تو همين مارليكم چند وقت پيش يه پسر جوان رو خفت كردن و كشتنش به همين راحتي ، كيف خود من رو هم چند بار زدن يه بار كه دقيقا جلوي در خونه كيفمو زدن
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۳
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بولتینی های گرامی از شما تقاضا داریم حرف های ما را به گوش مسولان برسونید واقعا اینجا (سرآسیاب)آخر دنیاست رفتم کلانتری شکایت و دستور بازپرس محترم رو بردم توسط شخص خود .. مورد ضرب و شتم قرار گرفتم که ..
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۶
0
0
اقای ناشناس انقدر اراذل و اوباش را گنده جلوه نده.همین چندروز پیش چندتا شون رو تو مازندران گرفتن.بلکه درس عبرتی بشه برا بقیه
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۰:۱۱
0
0
کیف قاپی زیاده مخصوصا جلوی اموزشگاه های دخترانه.نرسیده به خیابان امام خمینی(ره).
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۲۲:۳۳
1
1
خیلی هم محل ما عالیه.اتفاقا الانم ک دارم مینویسم صدایه تیر میاد ولی عالیع.محل همینجا فقط
ناشناس
|