کد خبر: ۴۷۳۲۴۰
تاریخ انتشار:

پورموسوی: کمترین حق ما برابر الفتح گرفتن یک امتیاز بود/ با الهلال روبه‌رو شویم، عمان را انتخاب می‌کنیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: اگر در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان روبه‌رو شویم، برای مسابقه‌ای که میزبان هستیم عمان را انتخاب خواهیم کرد.
پورموسوی: کمترین حق ما برابر الفتح گرفتن یک امتیاز بود/ با الهلال روبه‌رو شویم، عمان را انتخاب می‌کنیم

به گزارش بولتن نیوز، سید اکبر پورموسوی در خصوص تساوی یک بر یک برابر الفتح عربستان گفت: بازی را خوب شروع کردیم و مراقب بودیم که با وجود بازی تهاجمی، گل نخوریم. فرصت هم برای گل زدن داشتیم که استفاده نکردیم.در نیمه دوم حریف به بازی مسلط شده بود و طبیعی بود که دنبال برد باشد ولی ما تعویض‌هایی انجام دادیم که بازی متعادل شد.

وی ادامه داد: بچه‌ها تصور کردند که بازی تمام شده است و متاسفانه گل خوردیم. با این حال بدون استرس بازی کردند و این گل در سبک بازی ما تاثیر منفی نگذاشت. تیم ما با نظم و صبوری توانست به گل مساوی برسد. کمترین حق ما در این بازی گرفتن یک امتیاز بود و می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

پورموسوی در مورد اینکه اگر استقلال خوزستان در مرحله بعد با الهلال عربستان روبه‌رو شود، برای میزبانی کدام کشور را انتخاب می‌کنند اظهار داشت: وقتی بیرون از خانه بازی داریم به دلیل شرایط پروازها و کمبود امکانات با مشکلات زیادی مواجه هستیم. قبلا در عمان بازی کرده‌ایم  و اگر با الهلال روبه‌رو شویم باز هم عمان را برای مزبانی انتخاب خواهیم کرد.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: پورموسوی ، سرمربی ، الهلال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین