کد خبر: ۴۷۰۲۱۶
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
حجت الاسلام رئيسى در نامه اى به رئيس جمهور:

ما هر دو روحانی و حقوقدان هستیم/ حیف است رقابت براى خدمت به شائبه هاى تبلیغاتى آلوده شود

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به رئیس جمهور درخواست داشت که از نمایشهای تبلیغاتی پرهیز کند.
ما هر دو روحانی و حقوقدان هستیم/ حیف است رقابت براى خدمت به شائبه هاى تبلیغاتى آلوده شود
به گزارش بولتن نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گیل خبر، متن این نامه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب‌ آقای روحانی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت؛
بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.
اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم می‌باشد و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شائبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود.

برچسب ها: روحانی ، رئیسى ، تبلیغاتى

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین