کد خبر: ۴۶۸۵۵۲
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

امری: باید همه بازی‌های باقی مانده را ببریم

سرمربی پاری‌سن ژرمن تنها راه موفقیت تیمش را بردن تمام بازی‌های باقی‌مانده فصل می‌داند.
امری: باید همه بازی‌های باقی مانده را ببریم
به گزارش بولتن نیوز،اونای امری در آستانه بازی تیمش مقابل آنژه در هفته سی و سوم لوشامپیونه از بازیکنانش خواست با ارائه یک بازی برتر بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

او درباره شرایط تیمش گفت: دراکسلر،کرچویاک و کوروزاوا مصدوم هستند و بن عرفا به دلیل بیماری قادر به همراهی ما نخواهد بود. سیلوا آمادگی صددرصد ندارد و آگوستین هم اندکی احساس درد می‌کند.

امری درباره وضعیت جدول اظهار داشت: اکنون شرایط به گونه‌ای است که چاره‌ای غیر از بردن همه بازی‌های پیش‌رو نداریم چون نیس و موناکو هم مدام می‌برند. مهم نیست ما اول بازی می کنیم یا آنها؛ مسئله اصلی کسب 3 امتیاز همه بازی‌هاست.

سرمربی پاری‌سن ژرمن عنوان کرد: آنژه در فرم مطلوبی قرار دارد و رقیب سرسختی است. برای پیروزی بر آنها تمام توان خودمان را صرف می‌کنیم. سرمربی رقیب درک عمیق فوتبالی خودش را نشان داده و مقابل تیمش کار سختی پیش‌رو داریم.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین