کد خبر: ۴۵۱۸۳۵
تاریخ انتشار:

ماشین‌سازان به مرخصی رفتند

فرهاد کاظمی بازیکنانش را پس از باخت مقابل نفت تهران به مرخصی فرستاد.
ماشین‌سازان به مرخصی رفتند
به گزارش بولتن نیوز، بازیکنان تیم ماشین سازی که روز گذشته با نتیجه 2 بر صفر مغلوب نفت تهران شده بودند، با تصمیم فرهاد کاظمی به تعطیلات رفتند. تمرینات ماشین سازی پس از استراحت 3 روزه، از چهارشنبه پیگیری خواهد شد.

ماشین‌سازی دیدار بعدی خود در لیگ برتر را 14 اسفندماه مقابل استقلال خوزستان برگزار خواهد کرد.

برای مشاهده مطالب ورزشی ما را در کانال بولتن ورزشی دنبال کنیدbultanvarzeshi@

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
captcha

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین